Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: mememe12 Profile
| Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 80 ani |
|
lexxus
Dilãr
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
|
|
delcoul ala smecher mere, vinzi?
_______________________________________ Online -
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
delcoul ala "smecher", fara calculator nu face doi bani ...
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
am gasit articulatii sferice .. la 25/bucata .. gasisem la dezmembrari niste tije cu capete, dar nu aveau nuca ... o sa le folosesc si pe astea, o sa le fac eu nuca
33.6KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
uite pentru chestiile alea pentru corpuri ma gandesc la asa ceva
sau asa ceva .. ce zici?
19.2KB
Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pai dupa mine, a doua varianta, aia cu 2 flanse complete sus si jos, e mai misto, doar scoti carburatoarele si pui alea, merg facute etansari cu oringuri... Imbinarea cu furtunele ar merge cam numai la timonerie cu cabluri. Pentru o serie limitata, insa, probabil ca tot flansele individuale-s mai usor de facut.
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
da .. la aia de jos ma gandeam si eu ... sa imi spui cand ai nevoie de ele
|
|
pus acum 12 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pai cind le faci, serios nu-i graba, o sa vina la rind masina propriu-zisa, peticeala sa ce i-oi face si dup-aia fineturile. Niste flanse simple, plate, pin' la urma, cred ca pot mesteri si io, dar tu le-ai putea face sa se-mbine ca lumea cu alea, cred io. Apropo, ar merita folosite injectoarele de motoreta sau macar locatia lor? Ar fi destul de sus fata de supapi, chiar si cu niste galerii foarte scurte.
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
|
|
eu am incercat niste calculatoare de pe net pt. debitul injectoarelor, si teoretic s-ar potrivi pe un 2000cmc tip4. Bogdan stie mai bine. Legat de pozitie, de ce nu ar merge.. corpurile alea jenvey nu au tot cam aceeasi pozitie a injectoarelor? Problema ar fi ca injectoarele astea de gsxr au echivalent in auto, doar de la ceva Honda S2000 parca... scumpe. Probabil trebuiesc largite gaurile pt. injectoare bosch. Cu flansele, eu aproape am rezolvat-o ) Mi-a trimis baiatul asta Eugene exact flansele din pozele de pe shoptalk, pt. ca el si-a facut alt model... Partea proasta e ca avea un singur rand (doar pt 2 corpuri) si trebuie sa le copiez sa mai fac o pereche...
Modificat de xellex (acum 12 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
injectoarele de pe corpuri sunt bune pentru motoare de 2000 pentru ca au debit 230-240cc/min.. oricum ciclul de injctie (duty cycle) este stabilit de calculator, eu am facut niste simulari si nu iese din scala, d'aia eu folosesc pentru un motor doar doua corpuri ..ar putea sa mearga doar cu doua corpuri chiar si la un motor normal de bus de 2000.. eu merg cu doua corpuri pentru chiulase single port injectoarele de auto tip bosch se potrivesc in corp fara alte modificari .. trebuie modificari la partea de sus la alimentarea cu benzina
voi face flansele ca sa semene exact cu cele de pe shoptalk, sunt usor de facut , am material deocamdata doar pentru un set ... jan sa imi spui diametrele de jos si de sus
Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
inca o piesa care mi-a luat o zi
33.7KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
jan, flansele de jos pentru corpurile tale le voi face din materialul asta .. o placa de AL de 25mm grosime, poate gasesc mai subtire pe la 10mm .. la partea de sus o sa folosesc flansele pe care le faut tipul ala .. demult ..care este deja gata si are 8mm in grosime ... ma gandeam sa fac aia de jos mai groasa ca gaura de adaptare sa fie conica, de la diametrul clapetei la diamentrul gaurii din galerie ... d-aia te rog sa imi spui ce diametru exterior are corpul si sus si jos, diametrul clapetei si diametrul gaurii din galerie
31.8KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Iti zic, numai sa ajung la ele, le masor miine.
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Gaurile in galerii au 45mm, insa nu-s exact concentrice cu gaurile din carburator, dupa cum sint urmele pe garnitura, par nitel mai departate cu vreo 2 mm decit alea de la carburator, deci nu prea merita facute tronconice alea, ca risti sa nimeresti pe linga, mai curind merg adaptate la diametru impreuna, dup-aia, ca un fel de "porting". Sau naiba stie, oricum o sa urmaresc niste galerii mai scurte. Insa toate au 45 sus, zic io. Clapetele au 42 mm, corpul are jos 48mm si un sant pe exterior cam larg de pus oring, nu era facut pentru asta, insa parc-ar merge; corpul se poate incastra cu diametrul de 48 cam 10 mm in placute. Sus, diametru-i de 54mm c-un guleras foarte subtire in zona caruia diametrul e de 55mm, iar gaurile-s de 50mm. De la buza la 10mm in jos pe exterior sint niste aripioare-limitator (cite doua la fiecare git) care ar tine bine la distanta placutele-adaptor de sus.
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
inca o piesa la timonerie - o chestie cu care sa reglez relantiul ... pentru ca, clapetele nu au surubel de reglaj si nici opritor -- clapeta ajunge la inchidere, pana in peretele corpului
28.4KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
o chestie misto de joe bence ...
32.2KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Asta ultima-i misto, da-i mai simplu sa pui teava care trece cablul prin tulumba sa stea mai inclinata. Treaba cu reglajul ala la mijloc fara arcuri si surubele pe clapete... nu stiu, treaba e ca in articulatiile alea exista un joc mai mic sau mai mare si de fiecare data o sa se-nchiza cit au sa vrea ele. Initial cam asa ceva facusem, pe urma am pus arcurile si alea de reglaj la loc, era enervant.
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
pai .. pe clapete nu mai am nimic in afara de arcurile care aduc la loc clapeta ... trebuia intr-un fel sa fac reglajul de relanti... incerc sa fac in asa fel incat sa reduc pe cat se poate "jocurile parazite" ... uite corpurile, puteam sa fac surubel cu arculet pentru fiecare, dar mi-a parut mai logic sistemul facut de mine ... articulatiile sunt destul de bine facute si au si o sarma din material de arc care tine nuca stransa ... vom vedea ce iese
39KB
Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da, daca jocul e egal, merge.
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
inca doua piese ...adaugate
28.8KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
"linkigiul" .. sa zice ca gata .. dar nu prea ma satisfac bratele pe care le voi reface
29.2KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Parc-arata mai bine acuma.
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
pai .. tabla din care am facut bratele e de 5mm si se indoaie tare greu .. am rupt doua bucati pana am reusit
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
m-am apucat de galerii
29.6KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Chiulasele c-un port au flansa chiar orizontala, parca?
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
la 1200 da ... la 1300, 1500,1600 este inclinata 10 grade... eu fac chestia asta pentru un motor de 1600 simpla admisie .. stiu la ce te gandesti, dar am proiectat adisiile astfel incat sa nu ating tulumba.. deci, corpurile vor fi inclinate... acu gandesc la filtrele de aer ... inca nu sunt atat de specialist in turnarea aluminiului ca sa pot face galeriile fara prelucrari .. le-am turnat si dupa, le-am pus in strung si .. freza ... una e aproape gata
Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
uite asa arata de mai de aproape
25.4KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pai arata misto, cred ca poti sa mesteresti si un filtru de aer pe mijloc cumva, probabil ca n-o sa fie mult loc intre broasca propriu-zisa si corpuri. Sau cu niste coturi á la Karmann-Ghia... Sau erau prin anii 60 niste filtre de aer dintr-un kit de taning cu doua carburatoare care erau facute ca niste craticioare cu niste coturi la 90 de grade, cumva. Erau poze pe samba. Ar putea s-arate interesant, io stiu?
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
ca asa arata pe chiulasa si cu tulumba ... mai am de lucru la chestia care tine corpul de galerie
27.8KB
Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
galeriile cu corpurile
33.7KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu m-am lasat ... continui cu un "tank auxiliar", ca la masinile de curse, pentru a nu mai depinde de o eventuala conducta de retur ... am pompa de presiune scazuta, regulatorul de presiune reglabil si tankul propriuzis, la care mai am ceva de lucru... urmeaza pompa de inalta presiune si un "batiu" pe care sa fie prinse piesele si apoi batiul sa fie prins intr-un fel de motor sau de caroserie ...
25.1KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
|
|
Hmm si eu ma gandeam la ceva similar pt. masina mea, dar cu rezervorul asta mic tot in fatza, in portbagaj, dar la nivel mai jos decat rezervorul mare. Apoi sa se alimenteze atat cu pompita asta de carburatie, dar si prin gravitatie. Iar pompa de inalta presiune montata langa ele, cu tur si retur spre motor. Imi place totusi ideea asta, prin care renunti la retur pana in rezervor, atata timp cat pui canistra asta si pompa de inalta presiune in spate undeva...
Modificat de xellex (acum 12 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
conducta de alimentare originala .. din punctul meu de vedere ... e prea ingusta pentru circuitul de presiune ... adica .. nu asigura un debit (necesar) pentru cele 4 injectoare la o sarcina mai "vartoasa" (o liniutza de exemplu).. pompa baga debit si asigura presiune, da' tu gatui circuitul exact dupa pompa .. si pe o distanta de un metru si ceva, la care se mai adauga si coturile, teurile, buclele, mai pierzi din presiune .. deci la injector- pierdere de presiune si implicit debit ... eu voi pune "canistra" cu tot dispozitivul in spate, cat mai aproape de motor -- pompa - low imi alimenteaza canistra, iar pompa-high imi alimenteaza injectoarele ... canistra are cam 1,3 litri - adica poate sa asigure si un sprint si o urcare mai "apasata", cam asa pana la Troita si daca nu ma apas tare de tot chiar pana in Poiana Mica ... mai am cateva shmeltzuri mici de facut si trec sa fac un motor 1.6 cu simpla admisie pe care sa pun ce am facut pana acu, dupa care trec la un tip4 cu cilindrii de deutz
Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
TZepeSH
Broscar pasionat
Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
|
|
Asa vreau si eu sa fac, sa nu mai duc retur pana in rezervor. Din cate imi dau seama, in situatia asta pot sa pastrez teava de tur existenta. Poti sa dai mai multe detalii privind conexiunea la rezervorul-tampon? Eu nu am inteles prea bine functionearea lui. Practic intra in el benzina si de la pompa de joasa presiune, si de la pompa de inalta presiune (returul). In cazul asta, nu se face presiune prea mare in interior (defapt s-ar face presiunea data de pompa de joasa presiune). Nu trebuie puse si supape de sens? Pompa de joasa presiune din cate imi dau seama nu va fi suprasolicitata pentru ca e la fel daca ar baga in carburatoare sau in rezervorul tampon.
|
|
pus acum 12 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
|
|
da, e o varianta foarte buna asta cu tot ansamblul in spate, alimentat ca un simplu carburator. Eu in varianta in care le-as monta in fata nu mai folosesc conducta din tunel deloc. Dar mai e un pic pana atunci...
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
daca renunti la conducta originala, nu cred ca ai nevoie de "ce fac eu", doar daca te gandesti sa cresti presiunea la injector peste 2,5 bari - dar asta e alta discutie -- pui o pompa imersata in rezervor si mergi in spate cu doua conducte de 8mm .. regulatorul de presiune il pui la rampa injectoarelor @tepesh - fa o analogie electro-hidraulica si daca tot esti electronist gandeste-te la teoria diportilor
Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
cam asa arata ... dar mai am de facut o piesa, un fel de T cu gauri calibrate pentru intrarea in pompa "low" pompa "high" este de mercedes
28.7KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
doc .. iete ale tale
29.1KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
albert_md2004
-iradiat cu acte-
Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
|
|
dap, faine jucarelele, dar par singure fara niste galerii p' acolo pe langa. pot fi si din teava asa cum am discutat.
_______________________________________ Dr.A.M.D-XRayDoctor
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
cum vrei "injectia"? deasupra clapetei sau in galerie?...eu as zice ca deasupra
Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
albert_md2004
-iradiat cu acte-
Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
|
|
atunci deasupra sa fie
_______________________________________ Dr.A.M.D-XRayDoctor
|
|
pus acum 12 ani |
|
TZepeSH
Broscar pasionat
Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
|
|
Am si eu o nelamurire: trebuie pusa teava de 8mm e tot traseul de benzina si daca da, de ce? Eu as pune teava de 7mm de la rezervor la pompa de joasa presiune si de la pompa de joasa presiune la rezervorul tampon, iar apoi teava mai groasa (banuiesc ca nu conteaza atat de mult ca e de 8mm sau 10mm) de la rezervorul tampon la pompa de inalta presiune si mai departe spre regulator, regulator-retur in rezervorul tampon si regulator-rampe injectoare. Ideea este ca daca oricum pompa de inalta presiune trage benzina din rezervorul tampon (si o mai si recircula acolo), si pompa de joasa presiune are oricum debit suficient, teava de 6-7mm mi se pare ca ar face fata fara probleme. Parca asa se vede ca este facut si in poza de mai sus. Chair, ce grosimi au tevile alea, Bogdan? Poate ar aparea probleme daca ar fi teava de tur de 6mm pana la pompa de inalta presiune si teava de retur de la regulator la rezervor (adica fara rezervor tampon). Problema mea este ca trebuie sa inlocuiesc teava de benzina din sasiu ca este infundata, si nu gasesc teava de 8mm asa lunga. Cea mai lunga este ceva de dacia si ar fi de 7mm. Apoi, conductele mai groase le iau de la altceva (aer conditionat de exemplu) ca sunt scurte si gasesc usor (majoritatea de 10mm... mai greu de 8). Nu sugerati firme de aer conditionat/reparat frigidere/materiale de constructii/amenajari/climatizari etc ca am dat zeci de telefoane in ultimele zile si nimeni nu are.
Modificat de TZepeSH (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
de ce 8mm si nu mai mic? - pentru ca daca pui pompa (in cazul injectiei), in spate la motor, trebuie sa ii asiguri un "debit" la intrare, altfel in pompa se produce fenomenul de cavitatie - in cazul in care pompa se afla in fata, adica imediat dupa rezervor, e nevoie tot de 8mm pentru ca 6mm nu asigura debitul necesar injectoarelor, nu vreau sa intru mai mult in detalii doar ca exista o relatie matematica intre debit si presiune pentru o diuza (injector), caderi de debit datorita buclelor, coturilor, teurilor, trecerilor de tot felul, deci o alta cadere de presiune la nivelul injectorului decat cea "prescrisa" ... totul se rezolva printr-un diametru mai mare si o supapa de reglare a presiunii, excedentul de presiune fiind eliminat prin asta
|
|
pus acum 12 ani |
|
TZepeSH
Broscar pasionat
Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
|
|
Multumesc pentru raspuns, Bogdan! Totusi, cred ca explicatia ta se refera la situatia fara rezervor tampon (surge tank). In cazul in care se foloseste rezervor tampon cu doua pompe de benzina, plasate in spate, langa motor, cred ca situatia este radical diferita, pentru ca pomap de joasa presiune are debit suficient sa tina rezervorul plin indiferent de conditiile de mers si consum.
|
|
pus acum 12 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
da .. in cazul cu tank auxiliar, e suficient si diametrul tevii existente pe masina.. eu d-aia m-am gandit la asa ceva, vreau ca totul sa fie bolt-on fara alte modificari "ireversibile"
Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
TZepeSH
Broscar pasionat
Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
|
|
Asta voiam sa aud! Pe aceasta solutie voi merge si eu, si acum am trase si teava de tur (noua, 7mm) si de retur (cea originala din sasiu, 6mm).
|
|
pus acum 12 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Acu' f'un milion de ani (sau 100, in ani noi) am fost zgandarit sa ma bag intr-un proiect de megasquirt, initiat de Charlie pe vwforum. Treaba a eshuat, ca de obicei, intr-un piccolo (de fapt grande) giocco di mano. Problema e ca eu sunt un anti-labar convins, de aceea vreau, deci VREAU sa-mi recuperez echipamentele cumparate (felia mea), in starea de ne-finalizare in care sunt acum: placa, microprocesor, dracu, memorie/ memorii, ce s-a mai cumparat. Treaba mea ce fac cu ele, poate vreau sa mi le bag in cur. Vorba e ca le vreau. Nu azi, maine, intr-o saptamana, dar vreau ca depozitarii echipamentelor sa mi le restituie intr-un timp rezonabil (incomparabil mai mic cu timpul trecut de atunci).
Tipatescuuu! ErGeeee'eee! S'aude? NU ma voi potoli cu sacaiala! (asta zic in urma discutziei cu Tipatescu, cu concluzia "Bagatz'ai p**a'n alea, da-le draq!", nu stiu ce parere are RG dar eu ma retrag oricum din proiectul asta nascut mort, dar imi vreau baza materiala)
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 9 ani |
|
tipatescu
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
|
|
Ce iti pot oferi EU, la alegere, si ma socotesc pe urma cu Mike.
1 ... banii pe placa neplantata de la Epsicom + banii de pe procesor +cred ca mai ai si doi driveri sau doua tranzistoare de putere astea ar fi 10 lei, cred .... piesulicile astea din urma ar tb sa fie la Mike. (altceva stiu ca nu ai mai luat ... stiu sigur ca senzorul de presiune l-ai sarit pt ca deja decisesei sa nu mai investesti in Krivoi Rog). Discutiile edificatoare s-au pastrat pe VWforum si pe PM-uri ... trebuie sa im igasesc timp sa scormonesc. Si eventual iau eu de la Mike, daca s-o gasi, restul de piese lasate de Charlie. Si ale mele, tot la el sunt ...
Ca si costuri initiale vezi EP0142 - 34.46 lei. Nu stiu cat a fost procesorul dar cred ca putem afla pe vw forum.
2. Iti cumpar eu o placa noua, neplantata, de la Epsicom, si iti da MIke procesorul si driverii si cumperit u restu lde piese, si le plantezi si iti programez eu (gratuit) procesorul.
3. Imi dai 250 lei cat am zis, cred, acum 10 ani ca facea munca si piesele depuse pe placa pe care am plantat-o si ti-o dau in forma in care ea exista iar procesorul (trebuie programat) si driverii care mai trebuie pusi pe placa, ii iei de la Mike.
Stiu ca era si varianta unui serviciu contra serviciu, de atunci ... ramasese sa te ocupi tu de galeriile de admisie si rampele injectoarelor si obtineai placa plantata. Au trecut 10 ani si nimeni nu a mai zis nimic si eu ramasesem cu 4 placi ingrijite, la care am muncit o saptamana, daca nu si mai mult ... nici eu nu mai stiu ... Oricum mi-a fost tarsala sa mai zic ceva.
|
|
pus acum 9 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
1, 2 si 3 sunt variante, sau cum, ca nu intzeleg?
Ma pot ocupa in continuare de prelucrari mecanice sau cautat diverse piese prin scrapuri, la schimb cu prestari electronice. De plantat placi, pot si eu, imi place si am mult mai multa incredere in ce-mi fac eu (nu se va extrapola, ma refer strict la chestii tehnice ) Banii (in limite decente) nu sunt o problema, vezi felicitarile de Craciun
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 9 ani |
|
tipatescu
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
|
|
Pai am zis sa fie variante ... cum crezi ca iti convine mai mult. Daca vrei, ne intalnim si o vezi.
Pe mine nu ma deranjaza deloc sa raman cu o placa plantata si facuta de mine, ca am motor unde sa o pun intr-un viitor oarecare. In cazul asta iti dau banii pentur contributia ta la placa ... Nu mai stiu - dar parca pentur placi, cred ca tu i-ai dat lui Mike, el a facut comanda la Epsicom si apoi mi le-a dat mie pentru a fi plantate. In rest, mie nu mi-au venit nici un fel de piese ... la mine au venit doar cablajele chele. Eventualele - cateva piese, se aflau la Charlie si cred ca i le lasase lui Mike inainte sa plece.
In momentul de fata mai am doua placi, la mine ... a ta si a mea, plantate. Daca vrei, ne intalnim, o vezi, daca iti place, o platesti, daca nu, iti dau banii cat facea placa cheala ... 34.46.
Treaba eu o vad in felul urmator: Eu m-am executat in timp record, atunci ... cu aia mica abia nascuta, printre picioare si tragand de pantaloni, cu alte lipsuri si griji ... si nimeni nu a mai zis nimic, multi ani.
Galeriile o sa le fac, am gasit pe cineva sa sudeze in aluminiu, pe soseaua Colentina. Trebuie doar sa fac scaunele injectoarelor sa fie sudate ... pe strung, sa dau gaurile in galerii la un anumit unghi si - eventual sa ma gandesc cum mai sudez tot pe galerii niste piese sa prind rampele de alimentare a injectoarelor. ... Sau sa cumpar niste galerii, gata facute, de injectie, dar sunt cu buzunarele goale. ... Deocamdata stau in alte motoare. Incerc sa fiu calm si sa o iau usor, cu prioritatile.
Io nu stiu nimic de labareala, ca tot a deviat discutia ... Poate dezvoltam un pic subiectul ...
|
|
pus acum 9 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Paaai de f'o 8-9-10 ani... bine, nu e labareala, sa presupunem ca vom abutiza si atunci se cheama ejaculare tardiva.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 9 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu e aburala misule ... controlerele astea chiar merg bine si chiar si pe broasca, jan poate spune mai multe ... eu am abandonat varianta ca nu se mai gasesc controlere si am trecut la o variamta mai evoluata cu alt tip ... greutatea mare nu e la montajul electronic ci la realizarea hardware-lui aferent
|
|
pus acum 9 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Stai asa ca ai citit in diagonala. E vorba de un proiect initiat acu' f'o 10 ani care s-a fasait- de ala ziceam c'a fost o frectzie, nu de MS ca idee. Daca o sa-mi recuperez baza materiala, pe tine o sa te contactez
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 9 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
CT-ul pe standul de pornire .. urmeaza sa aduc injectia si sa o cuplez la motor ... mecanica "injectiei" e gata ...urmeaza alte nimicuri de pus pe motor
44.3KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
va destainui ca am trecut de mult de megasquirt, le am facut pe toate de la gipo si am trecut la alte sisteme ... un pic mai tari... acum lucrez la un bootloader pentru o versiune simplificata de injectie cu atmega 168v
|
|
pus acum 7 ani |
|
lexxus
Dilãr
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
|
|
bravo, tine=o tot asa
_______________________________________ Online -
|
|
pus acum 7 ani |
|