Salut Pufi. Ce volan te-ar interesa? ce vezi in poza sunt modele pre 60, iar volanul de lemn cu aluminiu e destul de rar si acum nu e de vanzare.
in alta ordine de idei... progrese la trotineta. a reusit sa ajunga in stadiul final.
14.03.2008
38.9KB
legarea senzorului si a ceasului de temperatura
13.02.2011
22.9KB
inca poze
05.05.2010
34.3KB
poza de dedesupt....urmeaza, prin bunavointza lui xellex, sa pun mina si pe restul de table care lisesc..apoi sa refac incalzitoarele care sint ciobanite, mirlanite, facute in bataie de joc, sau batute in dosul coa...iel....or.....
oricum sint profund impresionat de motorul asta .. care a functionat cred ca bine cu jumatate din piese
03.05.2008
47.3KB
am fost azi cu baiatul la marsul ,,respect in trafic''...la parcul carol apoi, in coloana, la baneasa center..
spectacol, muzica, fomei :zzz: :zzz:
14.05.2011
34.7KB
si
15.06.2010
45.1KB
izolatie
03.05.2015
39.1KB
am reusit sa "termin" masina azi
am asteptat mult aceasta zi :zzz:
mai sunt o multime de maruntisuri de rezolvat dar in viitor
27.12.2009
38.4KB
Sau pe est-germane:
23.04.2010
55.4KB
Broasca adevarata masina de familie :hi:
P.S: Multumiri celui care mi-a dat ocazia sa-mi aduc acasa familia extinsa acum la 3 membrii intr-o masina perfect functionala si cu tot comfortul unei masini moderne dar cu farmecul inegalabil al unei masini clasice :D
30.09.2010
37.7KB
inca un cass grunding identic cu cel de sus, functional dar cu mici probleme la sfoara de la scala, fara butoane. 80 ron
04.11.2008
20.3KB
Nu stiu ce are ca nu imi intra poza cu ce am gasit
07.04.2008
5.8KB
am inceput sa imi string piese ... prima treaba pompa de recirculare a apei
27.03.2008
35.9KB
si asta:
20.01.2010
58.1KB
busul meu...
29.08.2010
37.5KB
Maner
02.12.2012
34.4KB
la capitolul dis ... aproape gata .. urmeaza finalizarea fuliei cu "trigger" si testarea ... rotitele(7 buc) le-am facut la un CNC
16.03.2011
40KB
pentru incalzirea plaminului cu apa, si fara a face modificari mari, pentru a introduce o pompa de apa auxiliara, mecanica, exista posibilitatea cu o pompa electrica de la VW cod motor G60 adica VW GTI .. motoarele cu doua axe cu came care au inceput sa fie puse pe corrado si pina la passatul 1,8t...
25.05.2008
14.6KB
Io-te invitatie in Baile 1Mai,langa Felix:
15.08.2011
43.1KB
inca un D
26.04.2011
26.1KB
..si neshte numere... :hi: 10 lei unu'... :nebun:
19.06.2010
47.8KB
Cu suruburile de capace:
26.06.2009
24.1KB
cam asa arata ciulasa dinspre supape ...
13.02.2010
41.5KB
Ma duc maine, vad de alea. :hi:
Acu' f'o 2 saptamani m-am dus la carfur dupa potol. La vitrina de cashcav mi-au cazut ochii pe-o eticheta usor stranie lipita pe o bucata cam de 100 de grame. Am cumparat-o, evident :zzz: . Din pacate era singura, ca al'fel goleam vitrina. :hi:
02.02.2015
30.4KB
continuam ... galeriile gaurite .... si cum arata cu injectorul pe ele
06.10.2009
32KB
Siguranta asta nu pare ca are capete oblice...
24.02.2010
46.3KB
:( =) :wink2: :cool:
06.03.2010
28.4KB
Am vazut in urma cu o saptamana acest Barkas langa spitalul din Poiana Campina. Dupa cum se poate citi in anunt, motorul nu mai este cel original in doi timpi.
06.10.2013
35.3KB
De la fosta proprietara am reusit de exemplu sa recuperez manualul membrului ADAC (echivalentul ACR-ului roman) pe 1959, un sticker original ADAC 1959/1960 (care insa din cauza vechimii nu se mai poate folosi), etc.
01.02.2010
34.7KB
2. se aseaza chiulasa cu bolobocul si pe transversala si pe longitudinala
22.03.2008
47.4KB
Partea proasta: sta de mai mult timp; are talon RSR - numar vechi, radiata; singurul accident reparat cam prost a fost in fata; are ceva rugina la caroserie; necesita refacerea scaunelor, baterie, praguri, frane si cauciucuri noi.
Partea buna: motorul (original) are 20000km dupa reparatia capitala si masina aprox. 160000km in total; podeaua arata bine; 4 roti deosebite (mai late pe spate); punte noua pe fata (braziliana) montata chiar inainte de o scoate din circulatie; amortizoare fata noi; materialul de pe interiorul tavanului este original si in stare f. buna, fara gauri sau sgarieturi; materialul original de carpet in stare buna.
Trebuie vazuta pt. o apreciere corespunzatoare
Poze:
Locata in Voluntari, Bucuresti.
Tel.: 0723498648
e-mail: decebalusp@yahoo.com
17.01.2010
54.2KB
Iete moristi:
24.05.2012
2.6KB
-uite policlinca..adica, locul... :zzz: na!..mai am una, mai vrei?
--io sunt SIGUR ca asta o sa iti dea.... :uimit: da' daca totusi ti-o da ei ceva, lasa, nu-mi da nimica... :uimit: p"nct..e ok??? de grivita nu stiam nimica... :surprised: ..da' stiam ca daca te zgandar, versi tot... :nebun: tu ai ,,dracului'' poze cu astea????ce ti-a luat??? :uimit:
-ca NOI, milioane, muncim, care pe cat poate si dam taxe la stat e ceva CAT SE POATE DE NORMAL..se intampla in TOATE tarile europene....furatul, nu e insa.. :x deci prosti suntem NOI, milioane, si aia sunt hotzi... :x cu miile.//asta e capitalismul, de fapt--///
05.01.2011
35.6KB
gata vopsita
06.03.2014
38.5KB
Mishu, pricepe, nu merge ... nu te mai coi ...
Buuuullll shit! :nod:
Progresul tehnic a fost adus mereu de oameni care n-au shtiut sau n-au crezut ca nu se poate :D
Iata o poza facuta cu camera web acum 2 minute, in care prezint cocomarla facuta: prelungitor de 5 metri, prelungitor de 1 metru, cablul camerei de aproape 2 metri, total aproape 8 metri. NICIO diferentza intre imaginea cu prelungitor si cea cu camera pusa direct la computer.
Liftul e in reparatie, nu-l termina pana plec, si in aceste conditii javra se pisha doar cam o data pe saptamana (de ex s-a pishat azi, shi s-a mai pishat saptamana trecuta).
Deci rafuiala se amana pe aprilie. Am renuntzat sa mai cobor direct si personal in pivnitza sa i-o trag, asta de cand am revazut, pt a 17 mia oara, "Speed" cu Sandra Buloc :cool: Voi rezolva totul din casa- prima chestie, un releu suplimentar pe comanda becurilor, teroarea e cu atat mai mare cu cat e bezna mai patrunzatoare :nod: Mai departe... punetzi-va imaginatzia la incercare. :D
10.02.2011
15.2KB
poza
27.01.2010
37.8KB
cit e scula asta?
04.11.2009
39.3KB
...ca noutate pot sa va zic ca in realitate masina nu este un 1963 cum este trecut in acte,ci de recent am reusit sa-l identificat dupa multe cautari, si este de fapt un 1960 fabr. in iunie...
...chestiile dubioase ce m-au determinat sa cercetez masina erau in mare parte "reperele incorecte" .
Precum motorul care n-avea cum sa fie din 63 caci avea pompa de benzina montata lateral pe bloc,carb solex 28 pci si filtru aer model mic f asemanator cu cele tip "ciuperca"si desigur seria acestuia...
Pe linga acesta am descoperit ca primul strat de vopsea este "L 419 ceramic green" conform listei de culori de pe thesamba,nuanta de culoare iarasi e una care s-a folosit pe broscute facute doar pina in 1960 iulie...
Mai erau ramase doar 2 chestii nelamurite vitezometrul,model mai nou si capota spate care avea maner cu buton si lampa numar model mare...
Ei bine raspunsul era mai simplu decat imaginam
...capota motor fusese schimbata,l-am decojit si era alb primul strat de vopsea si nu verde ca restul masini (ca sa nu zic ca vizibil statea strambt,alt semn ce indica ca era lovita)
...iar vitezometrul din fericire inca avea anul fabricatiei stampilata pe spate,si scria clar "64 august" deci clar,nici acesta nu era al masini de nou
:hi: cam atatea noutati in leg cu masina,o sa va mai tin la curent...numai sa vina odata si primavara sa pot sa ma apuc de desfacut la ea mai serios
Pina atunci mai strang cate una,alta pt masina!