Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
laura84 la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Valcea
cauta Barbat
24 - 49 ani
Aircooled Forum / Masina mea - Tip1 & Tip3 / Istoria "broscutei de la Lahovari" Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Am facut cont aici, si ptr ca am un pic pauza o sa incep sa fac un mic topic cu broscuta mea "Heidi 1959". Tot aici si pun intrebari, sa nu incurcam lucrurile  peste tot.

asadar:

Broasca mea e fabricatie 1959, e un 1200 deluxe.

particularitati:
bare simple
rezervor cocosat
parasolare semitransparente din plexiglas
manere pull-handles, adica fara buton.
semafoare
stopuri micute "snowflakes"

accesorii:
policioara bambus originala
radio dortmund deluxe
volan Petri optional,  cu buton de claxon Petri imperecheat cu logo pre 55 de oval/split.
lampa mers inapoi bosch nos
maneta semnalizare suplimentara, pentru semnalizari puse ulterior
capac cromat ptr scrumiera de bord
grila de admisie aer de la luneta cu ornamente cromate de tip "tevi de orga"
vaza cristal de bord
placuta cu insemn R (Romania) pe fundal cu harta tarii, fabricat pre 1980
spalator de parbriz optional, cu pompa manuala. din pacate am spritierele si pompa nu si bidonasul..
antifurt coloana directie
antifurt Sperrwolf de schimbator de viteze
protectii clante marca Perohaus
ceas de torpedou original Kienzle 8 tage, mecanic
beauty rings, inele cromate la jante
capac rezervor cu membrana anti evacuare gaze
acum a fost instalat un plafon de tip faltdach, trapa panoramica textila marca Golde

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Tinichigerie:

- inlocuit pragurile cu unele manufacturate pe abkant din tabla de 2,5mm solide. am eliminat canalul de caldura, am executat 3 gauri de vizitare in prag pe care le voi acoperi cu capace. pe interior sunt sudate piulite ptr fixarea capacelor. pragurile vechi erau irecuperabile. gaurile de vizitare ma vor ajuta sa intretin pragurile, sa bag ceara, inhibitor de rugina etc
- montat ragtop, suduri in puncte mig/mag, apoi cositorit.
- fusta spate demontabila pentru acces facil la motor toba etc
- reparat coltul dreapta sus al plafonului, in trecut a avut loc o coliziune serioasa cu un copac ceva, si a fost tare indoita. mesterul si-a facut treaba, a indreptat si pe exterior si pe interior mai ales, unde era compromisa o parte mare de metal.
- podelele au necesitat doar un punct de sudura de 10x3 mmm , in rest nu au pic de petec de suduri in timp
- refacut sectiunea de la radio cu o bucata dintr-un bord original, pentru ca a ei fusese decupata.
- carapacea nu este sudata de sasiu, s-a pastrat foarte bine. in zona frontala singurele petece au fost puse pentru a astupa cateva gauri perforatii mici ptr diverse suruburi.
- rugina a avut la geamul din fata pe partea soferului , in rest solida doar cu rugina de suprafata nu in profunzime.
- capota fata a fost indoita tare la viata ei, asa ca a fost reparata si acum vine f bine pe linia caroseriei. un avantaj e ca inca exista clema pe caroserie ptr prinderea chederului de capota, asa ca am incredere ca va sta bine.
- restul panourilor au fost foarte drepte si vor necesita cantitati infime de chit.
- am fabricat si bolturi noi de oglinda de balama, sus jos, am nevoie de o oglinda laterala de dreapta. modelul o sa il postez ulterior.

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Alte operatiuni:

- cumparat chedere capote/geamuri model deluxe, cu sant ptr ornamente
- schimbat sticla oglinzii retrovizoare de interior. am dezvoltat o metoda facila si ingenioasa de a o inlocui, dat fiind faptul ca e ambutisata acolo.
- curatat pedalier, diverse alte piese marunte, stocate apoi ptr sablat/vopsit electrostatic.
- cumparat set motor nou 1.3, plus 2 chiulase 1.3 sablate cred.. cu supape noi
- cumparat bare aproape noi impecabile, germane
- cumparat motor 1.2 mexic, fabricatie 1982, fara joc axial, cu km putini.
- primit punte fata impecabila cu balamale si fuzete reconditionate cu kit original, fara pic de joc.
- cumparat capace bombate, am acum 11 bucati in stare mai mult sau mai putin buna.
- am inceput sa desfac tapiteria de scaune, cand o sa gasesc un tapiter bun o sa le refac in piele naturala.


to be continued.

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
Bucura-ne ochii cu ceva poze

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
rabdare si tutun. deseara poze

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
ok... prima poza:

Heidi intr-o parte. podelele se vad asa cum sunt, adica impecabile. nici macar sub baterie nu a ruginit. 

istoria

40.9KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
poza 2.

interior: bord gaurit, vitezometru incorect, butoane de mai multe feluri, per ansamblu mizerabil

istoria

43.6KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
poza 3.

in portbagaj, debandada, totul gazat, vopsea scorojita.

vopseaua a fost exfoliata pe la marginea aripilor, de fapt nu era rugina ci grund

istoria

45.9KB

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
in stanga la picioare, tabla pare ok... ei bine nu a fost asa

istoria

35.7KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
in dreapta, gauroi si de fapt se poate enticipa starea pragurilor

istoria

34.9KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
motorul ei. incredibil, dar acest bulgare de rugina are inca o compresie cat de cat, si dupa curatare nu pare asa de rau.

istoria

51KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
spatele, destul de decent. se vad ornamentele de arisire, frumos aranjate

istoria

31.6KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
am inceput cojitul... vopseaua se lua cam asa:

istoria

28.5KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
in putin timp... asa

istoria

34.5KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
cu rezultatul:

istoria

33.4KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
prima piesa primita la masina... vitezometrul modelul ei. pina la 120km/h, cu ac transparent. dupa cum vedeti, impecabil

istoria

59.8KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
am continuat cu mici retusuri in parcare, cat m-am priceput. vecinii au fost ok, nu au comentat, nu au avut obiectii...

am dat o mana de grund macar sa omogenizez culoarea... numai bine ce am apucat sa scot aripile, si Heidi a ramas desfigurata in parcare    

istoria

46.9KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
asta a fost rugina de la geamurile laterale. am aplicat un strat de siltan, apoi curatat , si vopsit pentru protectie

istoria

35.1KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
am chibzuit si calculand restul de munca necesara, am cautat mester. l-am gasit lamica publicitate... ce va urma este numai si numai rodul muncii lui

pima interventie: trapa... sudata frumos in puncte, apoi cositorit.

istoria

31.2KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
apoi a urmat fusta spate, demontabila. pentru cei care nu stiu cum sa faca asa ceva, mai bine nu mai fac. regret si acum operatiunea... veti vedea de ce.

istoria

41.7KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
alte piese...
morala: nu cumparati piese reproducere, indferent de pret. NU sunt ce erau odata piesele VW

sticle de stop, reproduceri din sticla..

istoria

33.6KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
diverse...

istoria

25.6KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
din nou...

istoria

23.8KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
altele..

istoria

20.8KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
am vopsit seara in baie... am gazat tot pe-acolo

istoria

39KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Sa revenim la broscovenie... au inceput reparatiile.

bucata din capota fata inlocuita... cu sectiune dintr-o capota donatoare

istoria

22.2KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
fusta spate "montata... nu sta deloc bine... jos cu ea!

istoria

33.3KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
pragurile...

istoria

35.2KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
ce v-am zis? aparentele inseala 

asa aratau bucatile de tabla de la picioare in zona pragurilor

istoria

48.9KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
am continuat... monytat aripi si capota spate, care e aproape noua. puse stopurile la misto, incepe sa arate a masina

istoria

40.3KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
din lateral fata... am scos usile, bolturile erau la facut atunci.... gaurile de pe aripile fata au disparut...

istoria

50.2KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
partea de la pasager, decupata si refacuta. sudura in mig/mag si-a facut treaba, nu se observa deformari

istoria

34.7KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
lucru la fusta spate... tot nu se aseaza bine... 

istoria

29.8KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
ce va spuneam de repro? diferenta intre original... si ele.

istoria

35.8KB


pus acum 16 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

Fikat a scris:

ok... prima poza:

Heidi intr-o parte. podelele se vad asa cum sunt, adica impecabile. nici macar sub baterie nu a ruginit. 

Nici daca era tinuta intr-o piramida nu se conserva asa de bine ! 


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
polita bambus...

istoria

44.7KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
radioul ei... aranjat de "yours trully", adica moi 

istoria

34.9KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
altele..

podele grunduite 

istoria

30KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
spritchit

istoria

30.9KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
toate reparatiile din portbagaj, la oala rotii de rezerva. am dat gaura aceea din centru. am gasit si capacelul ei intre timp la un forumist... merci ionut

are un rol tare important, pe acolo se scoate tija levierului de schimbator pentru a-i schimba bucsa.

istoria

40.6KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
boltzuri noi

istoria

19.3KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
din lateral spate...

istoria

29.4KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
parasolarele...

istoria

48.8KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
semafoare...

sunt de pe masina lui Neneavictor. el si-a cumparat altele, si pot sa spun ca a fost cel mai bun pret posibil ptr o pereche de semafoare in starea asta. Victor, daca citesti, inca odata multumesc!

istoria

34.7KB

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
volan...

istoria

74.2KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
bricheta broastei..

istoria

35.9KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
poze mai recente... de saptamana trecuta.

istoria

47KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
in spritchitul nr 2? 3? cred ca nici mesterul nu mai stie 

istoria

32.8KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
R- ul de spate ...

istoria

23.1KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
poza din seara asta..

istoria

34.1KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
motorul cel "nou"

istoria

61.4KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Sperrwolf ptr schimbator. Inca am nevoie de un mester care sa stie sa descuie un antifurt si sa imi faca o cheie.. 

istoria

23.3KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
centurile pe care nu le-am mai pus... o sa ma decid ulterior daca vreau centuri pe masina. cred totusi ca va lua calea vehiculelor istorice si nu va avea nevoie de centuri.

istoria

51.3KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Volane... acum am 3 volane la fel complete, si cel Petri

istoria

34KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
o poza cu raftul auto

istoria

30.7KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Ceasul de bord... ptr torpedou, Kienzle 8 tage mecanic.

istoria

47KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
manerele de usa cu tot cu protectiile Perohaus... patinate serios... dar sa speram ca ies bine la recromat. de nu... caut nos.. 

istoria

28.1KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
ultima poza pe seara asta....
cred ca unele dintre cele mai asteptate piese. marginile fustei spate. sa speram ca va iesi asa cum trebuie 

istoria

36.1KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
intrebare tehnica:

- cat de bine tin incaltati sabotii de frana?
- se recomanda procedeul sau nu ?
- ce nituri se folosesc?
- pot sa pun nituri pop de aluminiu sau sa caut genul de capse ca ptr imbracaminte?
- pentru MishuL, ma poti ajuta cu rectificat la un set de tamburi in 5 prezoane? cam cat ar fi costurile ?
- ferodou de saboti, pe unde se gaseste? am inteles ca ar fi bun cel de lada, folosise UV la broasca lui Vali.
- un atelier de sablat piese in bucuresti? am in principiu maruntise, le-as sabla si apoi vreau sa le vopsesc electrostatic.


pus acum 16 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
eu am incaltat sabotii cu set de ferodouri NOS si stau bine-mersi. Exista nituri speciale ptr. asa ceva, presupun ca se gasesc in magazinele de piese dacia. Setul meu de ferodouri era cu nituri cu tot.
Mai poti lipi cu adeziv.
N-as recomanda ferodouri de lada, daca au gaurile facute. Probabil ca nu se vor brodi cu cele ptr. vw si vor aparea in timp fisuri / ruperi intre gaurile noi si cele vechi (inevitabil vor aparea gauri apropiate, mi s-a rupt un ferodou in felul asta)


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
mici detalii referitoare la sistemul de incalzire al broscutei customizat.
- am scos tubul de incalzire din prag... de fapt nici nu-s sigur ca exista ceva acolo... am lasat insa intrarea din spate sub bancheta si la carapace si la prag.
- caldura o sa intre la picioare cu un tub de aspirator de sub bancheta si pe langa tunel, linga scaun. in capat o sa pun o grila de aeroterma wartburg 353 de bord, avea si robinet inchis deschis, asta ca sa pot sa inchid caldura la nevoie, si prin fante o sa pot si regla tirajul si directionarea aerului cald.
- problema se pune de dezaburire. am inteles de la Jan ca se poate face un divais (asa are el) dintr-o rezistente de-aia de pus pe luneta daciilor, taiata in doua si pusa in paralel, cu un ventilator de sursa de PC. in cateva minute dezabureste luneta complet... cu un consum decent de curent. ma gandesc sa pun 2 divaisuri asa in portbagaj la fiecare gura de caldura din bord, cele din colt, si unul la luneta.
- pragurile in partea de jos or sa aiba gauri de scurgere, cu doape. prin gurile de vizitare o sa bag inhibitor de rugina, ulei cu vaselina etc.

pareri? intrebari? 

later edit.
Stiu ca un sistem original de incalzire e eficient chiar si la broasca, dar ma gandesc ca in felul asta protejez pragurile, aerul cald intrat in habitaclu nu va face condens pe tub, iar sistemul caldura/dezaburire poate fi usor scos ptr sezonul cald, si stocat convenabil in portbagaj.

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
referitor atunci la ferodou de sabot vw, se mai gaseste?
ferodou la metru era odata de vinzare dar ca un fraier ce sunt, n-am luat 
parum ar fi sa gasesc ferodou fara gauri, pentru lipit, si sa il pun cu adeziv si cu nit ptr siguranta.


pus acum 16 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
mihai hai sa iti zica sergiu o treaba:
tocmai mi-am cumparat si am montat pe masina saboti frana spate 230X30 achizitionati pentru uimitoarea suma de 70 ron. si atunci te intreb merita munca si nervii si cautarea dupa diverse ferodo, nituri, adeziv, etc?

Modificat de sergiup (acum 16 ani)


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 16 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pupa'l'ash! Cata munca! Cat hentusiasm!

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Referitor munca si entuziasm. Am asteptat ceva timp pina sa iau broscuta, incat am stiut ce caut, am stiut bubele majore si m-am documentat inainte.
neclaritatile mele inca stau la reglat saboti, unghiuri fuga si motor tot ce presupune. adica tot: desfacut facut rectificat reglat blablabla.
Referitor saboti, nu intotdeauna lucrul recoditionat cedeaza. daca stii sa iti dozezi efortul si inveti sa te descurci... un set de tamburi ii rectifici nu iei noi. un set de saboti ii incalti si te tin la fel cu unii noi cumparati. pretul pe final poate ca e acelasi, dar nu mereu ai acces la piesa pentru a doua zi.
Nu ma intelegeti gresit, cilindri frana o sa iau noi, doar nu stau sa ii rectific pe interior, sa pun om sa faca pistonase noi pe cota, sa pun garnituri custom, sau sa ma apuc sa ii rectific ptr o cota de masina la care se gasesc garnituri facil (exemplu trab sau dacie). nu ma grabesc sa fac masina asta, vreau sa invat sa ma descurc, experienta acumulata acum o sa imi foloseasca pe viitor. ce voiam sa zic eu e ca unele piese le iei noi, ptr ca trebuie (cuzinetii de palier de ex si de biela, cilindri frana etc) , nu se pot  confectiona si nu ai siguranta, iar altele (conducte, racoarde, saboti altele care nu imi trec acum prin minte ) le iei de la alte masini, noi, din stoc, si adaptezi. sincer eu am oroare de piese brazil, si inainte sa dau un ban prefer sa pipai marfa. 

de-asta exista topic tips&tricks... prefer s amerg la magazin sa iau burdufe de planetara de skoda, pe loc, deca sa fac o comanda pentru ele si sa astept o saptamana sa imi curga uleiul de cutie, doar din dorinta de a a vea "de broasca" , noi. e ca in situatia aia cand cauta cineva claxon de broasca nene... ca vrea sa se auda ca o broasca, nu ca o dacie. functionalitatea e aceeasi, nu credeti?

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
mihai.. sunt de acord cu tine ca e frumos si placut sa faci una alta la broasca.
DAR:
sabotii mie mi-au venit a doua zi.
probabil ca am iesit mai ieftin decat piese + munca
totusi vorbim de saboti si nu de bari croamte in mexic sau brazilia


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 16 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Am batut si eu ferodouri, am luat ITP-uri pe bune, am batut Ioropa cu ei.
Pistonase custom se pot face. Din inox, din alama... In curand o sa pot sa ii fac chiar eu.
Stiu un atelier de garnituri, gasesti ORICE.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 16 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
da misu. sunt de acord cu tine. este ok ca si solutie alternativa ceea ce spui tu. dar atat timp cat unele piese se gasesc de cumparat de pe o zi pe alta si la preturi chiar rezonabile merita cumparate si evitata pierderea de timp, nbani si energie care se poate folosi in alte scoprui/lucrari. in plus un pcilindru de frana complet, nou este undeva la 40 ron. eu pe sabotii fata am dat 90 ron iar pe cei spate 70 ron. productie spaniola. sincer mie mi s-au parut rezon preturile.

_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 16 ani
   
razvan
Broscar

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 81
salut

sunt Pufi...de pe celalalt forum

saboti noi mi am luat si eu cu 70 roni...in cateva ore

ai cumva vreun volan de vanzare?


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Salut Pufi. Ce volan te-ar interesa? ce vezi in poza sunt modele pre 60, iar volanul de lemn cu aluminiu e destul de rar si acum nu e de vanzare.

in alta ordine de idei... progrese la trotineta. a reusit sa ajunga in stadiul final.

istoria

38.9KB

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
ansamblu

istoria

30KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
Bon... am ajuns azi la broascoteca.
Parti bune:
- arata in sfarsit a masina
- omul nu a uitat chestii marunte pe care i le-am cerut
- s-au apucat sa curete si portbagajul, si au curatat si stalpii usilor si peste tot pe unde era vopsea exfoliata.
- nu are probleme mari la suprafete deci va iesi frumos.
Parti rele:
- a incercat sa ma pacaleasca cu o bucata de chit la un pasaj de roata, l-am dat jos...
- usa dreapta are luft prea mic pe partea cu stalpul carapacei. trebuie facut ceva acolo
- gaura de radio e pusa corect insa mai trebuie insistat cu finisajele.


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
acum poze:
prima cu chitul scos

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
 

istoria

27.2KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
animala..

istoria

37.7KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
luft dreapta

istoria

23.2KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
cap de sasiu intact...

istoria

44.7KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
alte noutati... care nu exista 

inca se freaca broasca pe la Mizil, ... nimic special.

o noutate ar fi ceasul vdo kienzle 8 tage gasit in targ in ploiesti, functional, anii 20, din care cu f putine modificari as fi scutit o foarte mare parte din suma platita ptr cesuletul vdo kienzle cumparat de pe ebay 

istoria

54.5KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
functional, desigur... chiar si dupa 80 de ani 

istoria

47.5KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
pe raft impreuna cu ceasul FIAT din 1939.. 

istoria

39.4KB


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
nu imi place ce vad la usa, in zona balamalelor cum este luftul? ca daca si acolo e mic inseamna ca nu a sudat bine pragurile. oricum reglajul naspa al usilor duce la distrugerea chederului asa ca grija mare. nu imi place nici contraaripa a dat chit peste rugina, stai calare pe el ca vad ca da rasoale

pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
masina a fost lovita in partea dreapta. stii si tu si ti-am aratat ca plafonul era indoit. s-a tras si stalpul usii. chitul peste rugina era dat de fostul propietar, dupa cum vezi eu l-am dat jos.. usile se inchid ok. chiar si cea cu luft mai mic. acolo freca usa de stalp cand am luat masina.

pentru moment singurul update e ca... astept maine poze

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu pui o poza si la stilpul di fata.. sa vedem cum e luftul si acolo???...din cite vad din poza trebuie batuta balamaua de jos... iar la usa cu prese, cale si cu o scindura dreapta ii poti reface curburile...


iar la caroserie .. masoara locul unde intra usa din colt in colt...si vezi daca e bine .. aveam pe undeva cotele caroseriei dar acu nu le gasesc

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
am si eu datele caroseriei. masina a fost lovita cumva in stalpul fata spre plafon sus. in bot, punte sau alte locuri nu, ptr ca nu e indoita sau reparata. usa e impinsa in spate in dreptu balamalei de sus.

cotele caroseriei le am si eu, presa are omul, pneumatica. ramane sa remediem problema..

se vede in poza un pic din avaria stalpului... in partea dinspre usa a fost facuta o despicatura, prin care omul a ciocanit tabla exterioara sa o aduca in afara. proprietarii trecuti nu mesterul meu,


PS. portiunle gri de pe stalp is de fapt cositor... a fost incarcat la greu acolo cu cositor sa vina la plan.

istoria

32.8KB

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
se poate sterge acest post

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
am fost. am vazut. mi-a placut

va mai tin la curent... sper cat de curand sa vin cu poze noi, colorate


pus acum 16 ani
   
IONUT05
Broscar pasionat

Din: Zalau
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 774
si eu sper sa vad cum iese spor la munca, si nervi tari

_______________________________________
YamahA4Life

pus acum 16 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

Fikat a scris:

am fost. am vazut. mi-a placut

va mai tin la curent... sper cat de curand sa vin cu poze noi, colorate




_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
nu e sa fie... nu am timp sa ajung sa o vad... asa ca .. this thread is worthless.. 

pus acum 16 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
se pot transmite poze pe calea pe care o stii

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
asadar si prin urmare... 2-3 poze nu strica nimanui 

istoria

44KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
inca una..

istoria

38.8KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
si ultima:

nota: pasajele de roti sunt gazate, din pacate. din fericire acolo se va vopsi, si o sa se vada ok. culoarea asta e prima din cele doua pe care le va avea masina.

alte noutati:
-cel mai important e ca acum am luftul de la usa dreapta cum trebuie.. a pus mesterul presa si a intins cum trebuie..
- am gasit sinele de ragtop, pentru broscuta. cele doua mici din spate le cautam de f mult timp, si prin urmare sunt fericit tare.
- am adus motorul acasa. toate piesele sunt cadmiate, tablele au vopsea originala, electromotorul are etichetele pe el. volantul nu arata urme ca ar fi fost folosit macar, iar la intoarcerea cu cheia pentru a desface fulia de dinam, am constatat ca in compresie abia il pot invarti, deci sta bine. joc axial.. mie mi s-a parut aproape de 0. o sa il demontez , sa dau chiulasele jos, sa masor joc axial etc, intr-un cuvant sa ma asigur ca e ok dpdv uzuri inainte de a-l lua pe strada la bubuit.
- carburatorul din poze e neatins... ma astept sa functioneze si el bine.
- am mai luat un contact de sub volan, cu butonel pentru pornit, si acum ma chinui sa il desfac sa ii fac si cheie. 

istoria

47.4KB

Modificat de Fikat (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
nou venit pe perete: volan cu cerc 

istoria

36.3KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
motorel

istoria

54.5KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
carb

istoria

37.8KB


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
ultima poza pentru moment.  semnalizarile si lampa de mers inapoi ale lui Heidi; 3 lampi hella, 2 lampi bosch.

din nefericire numai o lampa e cu carcasa, pe celelalte de semnalizare le bricolez.
din fericire, cea de mers inapoi si 2 de semnalizare sunt nos...

i'll be back.

istoria

63.8KB


pus acum 16 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

Fikat a scris:

inca una..

o faci rosie 


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
nu o fac rosie, o fac in doua culori, negru si rosu. panourile laterale si usile rosii, de la ornament in jos. restul, inclusiv pasaje de roti, negru. interior, ori piele naturala crem bej, ori piele naturala rosie. ca alternativa ar fi si seturile TMI de tapiterie rosii cu tiv alb, dar costa cam cat m-ar costa un set de tapiterie facuta, asa ca nu stiu daca merita


pus acum 16 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Frumos motorasu, sa-l stapanesti sanatos
Vad ca din colectia de volane iti lipseste totusi si alt model, cel de  1303


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 16 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la