Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Jamieknv pe Simpatie
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 37 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / Chiulase modificate Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, ar fi destul de mult de munca la chiulasele alea de 1800. Si pin' la urma, poate ca nici nu merita, daca exista varianta sa poti suda si modifica forma camerei, d-astea de 2000 se gasesc mai usor, scaune si supape exista...

Ce zici, faci asa ceva?

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu e deloc de munca mai mult decit la altele... e mai mult de lucru la incarcare

pai dupa ce imi instalez masina de frezat pot face orice operatie de frezat ... asta cu oxiboxeru e chiar simpla

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Bine, parca-i pacat sa pui freza pe ala; asta se face cu bomfaieru'...sau doar cu pinza; cu sculele neamtului poate oricine .
Ce mi se pare mai cu dus si-ntors: bucsele pentru prezoanele cu pozitia modificata. Da' ar iesi ceva frumos .


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mai frate. Ce se-ntelege de-aci, ca se vind chiulasele reparate sau ala-i costul reparatiei la niste chiulase de-ale tele? Scrie "rebuild", nu "rebuilt"...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu da explicatii, si nici nu zice ca ai da ceva la schimb, deci rebuilt..

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
eu sunt sigur ca e vorba de pretul pt. prelucrari la chiulasele tale. 303Euro pentru 2 chiulase refacute (ale lor) de 914 2.0 ar fi pomana curata. Nu se dau cu atat nici la s/h pe e-bay.

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ei, normal ca-i vorba doar de prelucrari. Mai ales ca pretul e acelasi pentru 2 chiulase de bus. Doar ca nu-s puse la capitolul "prelucrari"...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite  o proba cu piatra la o chiulasa

chiulase modificate uite  proba piatra chiulasa

41.1KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si uit asa iese scaunul .. nu cred ca se vede prea bine, oricum eu sint multumit

chiulase modificate uit asa iese scaunul cred vede prea bine, oricum sint multumit

33.9KB


pus acum 14 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 159
se vede , arata bine !.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
esti sigur? ca asa dupa poza nu se vede nimic .. poze facute cu telefonul .. pot sa spun ca portiunea de 45 de grade a iesit cum trebuie

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 159
pai    eu vad o suprafata frezata cu latimea de aprox  2-3 mm    deci ?

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
deci.... e aproape bine ... pina la excelent mai e de lucru

pus acum 14 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 159
off topic : cand mai ajungi in bucuresti  , da un semn , pentru componentele electronice . nu am reusit sa ajung la posta .

pus acum 14 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 159

bogdan_bus a scris:

deci.... e aproape bine ... pina la excelent mai e de lucru



si cand incepi lucrarile ? la comanda .


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
dupa ce instalez masina de frezat .. trebuie sa ii torn soclu de beton .. si strungul ... aproximativ o luna

pus acum 14 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 159
ok , ca am si eu cate ceva  , de refacut un scaun la o chiulasa de 1,8 .am sa-i fac poze sa vezi despre ce este vorba .

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Iese bine. Ghizi caut io, gasesti tu usor, cum facem?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ori cauti tu si le aduci cu tot cu chiulasele, ori iti iau eu de aici .... coduri uite aici

IN - ref 021.101.403A sau KS 81-3940
EX - ref 021.101.417A sau KS 81-3946


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Sau hai sa vedem cum ies alea vechi de-acolo si ce dimensiuni au si dup-aia. Vad ca ezixta si +.05/0.1.

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
alea vechi ies repede.   treci pe la magazinul de unde ai luat supapele si da-le codurile si cred ca in cel mult 2 zile ai ghidurile  .  .. da cel mai bine sa vedem la ce cota sint si dupa sa le luam

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, preturile-s intre 20-25 lei bucata.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai ce sa zic ... nu pare asa mult  ... de facut pot face dar nu am material , trebuie aliajul ala Cu-Zn si nu Cu-Sn

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu-i mult. De facut merita poate in situatii speciale...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu stiu daca gasesc material ... ca bronz d-ala ordinar gasesc oricit

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ce-am mai auzit la niste oameni in tramvai: stringere 0,17 la scaun si 0,07 la ghid.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. ce sa zic .. trebuie sa ma uit pe tabele cam care sint ajustajele pentru diametrele respective ... trebuie incercat, dar zic ca 0,17 ar face ca sa fie sanse sa crape scaunul atunci cind il impingi pe pozitie

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu stiu, uite:
S-au aruncat valori si mai mari.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
aham ... dar nu cred ca am azot lichid ca sa le racesc ... o sa vad ce pot face, oricum o sa merg pe varianta duala> presat si conicitate

apropos de ghiduri .. am gasit material CuZn37 ... care zic ca e destul de bun ... nu e CuZnAl ca ala de fabrica

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai nu stiu daca merita, io as lua ghiduri. Tu ce zici?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai ia ghiduri ... eu ziceam in cazul in care nu s-ar mai gasi ghiduri ... poti lua ghiduri la cea mai mare cota si le prelucrez eu dupa

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mi-am facut o "taie musca"  cu centrare pe ghidul de 8 si mai fac inca una pe ghidul de 9 ... asta are in ea un cutit la 45 de grade si mai trebuie sa fac si alte cutite, pentru taiat in corp locasul de scaun si altele pentru alte unghiuri  ... acum am strung pot face orice imi trece prin cap, dar am alte probleme, trebuie sa gasesc undeva sa imi alameasca placutele de carbura pe portscula

chiulase modificate mi-am facut "taie centrare ghidul mai fac inca una ghidul ... asta are

33.7KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Si freza? O ai deja? Cu placutele nu cred ca nu gasesti in Bv. Pot sa incerc sa aflu si io pe undeva, daca vrei, Cimpina, prin zona asta cu forajisti ...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu am freza deocamdata, e in plan ... am o oferta in brasov si una in bucuresti ... dupa ce trece vremea asta ma hotarasc la una dintre ele
placute de carbura gasesc aici toate modelele, problema e ca nici pe aici nu se gaseste "alama d'aia de import" si nici borax de cea mai buna calitate ... gasesc eu unde sa alamesc placutele pe bara pina la urma

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. ti-am scris pe pm .. cum facem? iti iau eu ghiduri de aici si ne socotim la sfarsit? sau iti iei tu ghiduri si le trimiti?


scaunul ala NU am reusit sa il dau jos se tine foarte bine ... trebuie sa abordez altfel problema ... cu o presa de interior

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
E bun; abia astept sa le vad "facute". A, sa nu uitam, poate reusesti sa aduci supapele cu coada mai aproape de nivelul "stock".

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
adica? ... la lungime? sau la jocul intre ghid si coada?

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, la lungime fata de partea unde s-asaza arcul, sa zicem, ca pe urma se strica geometria...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. pune-mi si mie cotele respective ca sa nu mai stau sa caut ...

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
A, nici nu cred ca gasim undeva asta, numai pe masuratelea... As putea sa masor la unele de 1,7 doar.
Insa am o idee: vezi cit iese supapa in sus la celelalte chiulase, alea au scaunele in pozitia stock, cred. Si pui o supapa de-aia uzata de-a lor pe loc. Ideal ar fi sa fie pe-acolo, cam prin zona in care erau stock, eventual comparam si cu alea de 1,7...


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cred totusi ca exista macar o referinta despre lungimea arcului sub sarcina si atunci ne putem lua dupa alea ... problema e ca daca intru cu piatra in scaune mai abitir, nu mai pot pune material la loc ci doar sa fac pe strung niste farfurioare si sa le pun sub arcuri

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ei, atunci intra doar cit trebuie si vad io cum fac...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu .. nu le lasam asa ... daca tot le-ai adus la mine, hai sa le facem asa cum scrie cartea

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai...da, cred c-ar trbui comparate cele doua variante: alea stock cu supapele lor stock si alea cu scaune schimbate cu supapele lor aftermarket. Pe urma tu tre' sa hotarasti cit intri in scaun. Cum n-am lucrat la o freza, nu stiu: poti sa intri cu ea X mm, atit cit iti propui? Sau nu stiu, sa zicem ca axul care se centreaza freza sa aiba lungimea supapei si sa se opreasca intr-un limitator, ceva de genu-asta?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. eu merg pe alt principiu.. vreau sa stiu lungimea arcului cu supapa montata ... restul problemelor de prelucrari le gindesc dupa ce am toate datele ... pot lua cu un fly cutter de unde se aseaza arcul sau pot lua din scaun ... totul se reduce la forta cu care arcul trage de supapa

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai nu pot decit sa masor la o chiulasa, altfel nu-s date dimensiunile astea, n-am vazut nicaieri. Arcurile care urmeaza sa vina pe alea sint de-astea aftermarket, nu stiu daca-i o treaba sa le modificam adancimea unde se-asaza, ca nu stim nimic despre ele (hai sa zicem ca la alea stoc gasesc lungimea la X chile). Si de fapt, oricum ai pune arcul, mai sus sau mai jos, supapa iese din chiulasa tot cit ii zice scaunul, nu?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
deocamdata nu am gasit numai asta   .. si un link ..   ... sau     .....

chiulase modificate deocamdata gasit numai asta   .. link ..   ... sau 

37.5KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite cota A din poza asta

chiulase modificate uite cota din poza asta

19.8KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite si la 911 ... oare prietenii de la shoptalk nu stiu ceva?

chiulase modificate uite 911 ... oare prietenii shoptalk stiu ceva?

37.3KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si asta am gasit in wog72

chiulase modificate asta gasit wog72

62.6KB


pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
asa aiurea citind pe shoptalk, la un moment dat am vazut o poza cu chiulasele unuia, si la descriere scria "cut for dual springs" deci probabil ca se ia un pic din ele daca pui arcuri aftermarket.
Dar mai e si faza ce ei folosesc arcuri de tip1 si poate or fi mai mari in diametrul spirei, si de aia trebuie taiat?
Nush, aberez si eu... 


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
alex deocamdata nu umblu la arcuri

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu, ideea cu 2 arcuri e ca se mai foloseste un arc la interiorul aluia obisnuit, ca la wasserboxer, dac-ai vazut. Daca vrei ca arcul sa fie mai "tare", asta nu se prea poate obtine decit folosind o sirma mai groasa. Ei, si-n cazul asta spirele se vor atinge mai curind decit la arcul stock. E ceea ce se numeste "spring bind" si se va intimpla la o cursa a supapei mai mica decit la arcul stock. Si tu oricum vrei ca arcul sa mai aiba unde sa se comprime fata de cursa nominala a supapei, toate piesele alea au inertie, cind se balangane acolo de zeci de ori pe secunda, supapa va avea o cursa mai mare ca aia nominala.
Ai vazut ca arcul sta cam la fix pe bosajul ghidului. Ei, ca sa bagi 2 arcuri se micsoreaza ala-n diametru, ca sa incapa pe el arcul mai mic.

Bogdane, lungimea arcului cind e comprimat nu cred ca-i relevanta. E doar o metoda de a verifica daca mai e la fel de bun ca ala nou, cred. Trebe masurat la chiulasele celelalte, ca tot n-au arcuri si poti masura destul de usor cit iese supapa fata de bosajul ghidului, sa zicem...
Iar lungimea arcului instalat, comprimat, da, e importanta, numai ca nu stiu io cit ar trebui sa fie la arcurile astea... Probabil cit e la alea stock, ca nu aveau instructiuni care sa ceara sa pui vreun distantier sau sa faci ceva.

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mi-e frica ca lungimile difera de la o supapa la alta chiar daca sint stock si neumblate ... o sa fac altceva, o sa incerc sa fac  supapele la aceeasi lungime si o as masor pe partea cu camera de ardere cu un comparator ... sa iasa doua cite doua peste scaun la aceeasi cota ... ia zi daca scot scaunul ala ce facem, luam un scaun nou? sau il punem tot pe ala?

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai... ai 2 tipuri de supape acolo, stock si noi, le poti compara... Cu atit mai bine, daca ies astea noi cit ies alea vechi in sus, indiferent daca difera la lungime, ca geometria e facuta pentru chiulase uzate, adica s-ar potrivi bine alea vechi cu supape vechi, deci si niste copii ale unora vechi. Pe de alta parte, nici n-as vrea sa iasa o chestie prea complicata, sa pierzi timpul cu nimicuri.
Cu scaunul... cum zici. Daca ezista nou apropiat de diametrele alora care ramin in chiulase, sa luam nou... Daca nu, ramine ala. Daca crezi ca, totusi, n-are cum sa plece nici in sus, nici in jos, lasa-l asa cum e, nu stiu. E, totusi, de admisie, n-ar trebui sa pateasca lucruri asa rele. Nu stiu daca nu s-ar putea batuci cumva aluminiul c-un dorn sau ceva strimb, dedesubtul lui, ca si deasupra... Ma gindesc ca, dac-a stat 8000 km...


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu stiu ce sa zic ... cred ca totusi geometria e importanta dar tot atat de importatnt e si forta cu care trage supapa ... vezi in poza aia de la 911, au folosit un fel de farfurioara sub arc

maine o sa merg sa dau comanda deghiduri si sa vad daca au scaune la bucata


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Hai ca m-am mai gindit cum e cu frezat inca 0,2 mm din chiulasa. La ce-am calculit io, daca admitem proiectia camerei ca 1/2 din suprafata cilindrului, iese o reducere a volumului de circa 0,7 cmc.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asta ridica raportu' de la 7,99 (sa zicem) la 8,07...
Daca iei, insa, 1mm (asta ar fi cam la limita la chiulasele de tip 4) - ajunge la 8,38. Parc-asa mai merge...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai zi vrei la 1mm? sau numai 0,2 ... ca sa stiu sa imi pregatesc un fly

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Haha, pai nu stiu inca. La axul asta cu came ar fi prins bine compresie mai mare. Se simte lipsa de compresie, parca nu reusesc deloc sa fac carburatoarele alea sa mearga BINE.
Tu ce zici, sa ne riscam? Grozav era sa fi incercat intii pe o chiulasa distrusa, sa fi dat gaura ca sa vedem grosimea pina in evacuare... Da' n-ar fi rea operatia, se corecteaza cu ocazia asta si partea de etansare... Hai ca m-apuc sa calculez exact ce volum ar fi acolo cu inaltimea de 1mm.

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, uite c-a pus Roscatul (nu pistruiatul) un link mai demult, se vede cam cit de aproape-s diverse lucruri p-acolo, chiulasa de 1,7 fata de aia de CU. Bine, ale noastre nu-s nici asa, nici asa, da-s probabil mai aproape de alea de 1,7:

chiulase modificate da, uite c-a pus roscatul (nu link mai demult, vede cam cit aproape-s diverse

39.9KB


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Si admisie:

chiulase modificate admisie:

39.6KB


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asaa. Ete cum iese, dupa o poza; iese c-ar fi 4,5 cmc cu 1mm luat d-acolo. Nu-i rau deloc, asta-nseamna 8,52. In cazu-asta nu mai conteaza asa mult cit ies supapele de-acolo, ca se da oricum geometria peste cap. Probabil ca se poate rezolva cumva din distantiere sub axele culbutorilor. Deci poti sa intri in scaune doar cit sa le faci unghiurile corect. Totusi, trebe sa iasa toate la acelasi nivel, cred...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
dar de ce la chiulasele alea "stricate", la astea ... cind intru cu freza cobor cu 1mm la fiecare cilindru

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai la astea, sigur. Da' ziceam c-ar fi fost buna o chiulasa facuta praf in care sa dam gauri ca sa vedem cit ne putem permite sa intram cu freza in adincime. Pe urma am gasit sectiunile alea. Se pare ca-i ok 1mm, poate si mai mult... Sau tu despre ce zici?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am eu o chiulasa pe care pot exersa ... dupa cum se vede ar merge 1mm ..

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha, parc-ar merge si vreo 3... Da' 1 mm ai cum sa iei sigur. NU cred c-au mai fost "lucrate" mai demult in sensu-asta.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ar merge si 3 dar dupa aia se incalzeste prea tare ... 1mm e de ajuns

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aoleo, da tu vezi ce putin loc e sub gaura in care sta arcul?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da ... dar sper sa nu fie nevoie sa umblam acolo

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
A, am gasit ceva despre arcuri: Raby zice ca ei folosesc o lungime instalata a arcului de 38mm. Arcurila si restul sint de la el, asa ca...
Treaba-i ca nu stiu cit difera capacele alea de sus pe care le am (sint aftermarket) de alea stock. Ar trebui sa aiba cam acelasi profil, zic io, kitul e facut ca sa inlocuiesti la chiulase stock, sa ramina lucurrile stock p-acolo... Deci, daca ai un capacel si 2 sigurante d-alea, cred c-ai putea vedea care-i diferenta acum fata de astia 38 mm...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. nu am gasit scaune de supapa pe la magazine .. o sa incerc planul B si daca nici asa .. punem la loc scaunul "intergalactic"

ar mai fi si solutia sa iei de la diller .. 150 lei 4 bucati

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai...iau si de la diler, ce sa-i fac, ca ala abia asteapta? Daca zici ca gasesti unde sa incarci si sa faci loc pt. scaun stoc... Da' are el acolo scaune de 41?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu e scaun de 41 ... este scaun cu diametrul exterior de 42, care il poti pune si la supapa de 42 si la 41

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
hai sa iti mai pun o intrebare ... supapele tale de admisie de 41 sint supape de motor wasser? ... pentru ca atunci ele au venit cu unghiul de 45 si atunci cei de la atelier au facut unghiul de 45 la scaune...deci trebuie schimbat unghiul si la supape si la scaune

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu, sint supape de aircooled, de 1,8. La wasserboxer parca nici nu exista 41, nu mai stiu exact. Sint identice cu alea scoase de la "celelalte" chiulase si au unghiul de 30.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ma uitasem pe un catalog si supapele de 41 veneau cu 45 de grade ... le masor

pus acum 14 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 159
este cam off , dar acum l-am gasit :


au acolo si alezoare , era o discutie mai veche .


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu merge lincu ala, nu stiu ce-are.

Bogdane, supapele de wasserboxer alea mari au talerul de 40. Asa-i, unghiul e de 45. Oricum, nu le poti incurca cu alea de tip 4, ca-s mai lungi c-un centimetru...


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Ala pus de Roshkat? Merge domne!

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Poate ca am io aci faiar wall "anti-scule"... Sint si alezoare reglabile? Unde-i firma, in buc.?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
gata am ghidurile ...astea noi au guler, fata de cele vechi care nu aveau ... la cote sint identice

chiulase modificate gata ghidurile ...astea noi guler, fata cele vechi care aveau ... cote sint

35KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
supapele rectificate ...cred ca unele nu calcau bine pe scaun pentru ca erau ovalizate ... am intrat usor cu piatra in supape si la inceput urma lasata era pe un arc de cerc ... mai ales la supapele de evacuare .. la cele de admisie unghiul nu era nici 30 nici 45, ceva intre.

chiulase modificate supapele ...cred unele calcau bine scaun pentru erau ovalizate ... intrat usor

46.1KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am facut si scaunele .. le-am rectificat cu piatra si am incercat si sa le rodez cu pasta sa vad ce iese ... si iese perfect (zic eu) .. sa vedem ce zici si tu

chiulase modificate facut scaunele le-am rectificat piatra incercat rodez pasta vad iese ... iese

36.8KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cam asa arata ciulasa dinspre supape ...

chiulase modificate cam asa arata ciulasa dinspre supape ...

41.5KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
la cealalta chiulasa am scos scaunul si am pregatit-o sa o duc la incarcat  ... scaunul vechi a fost impins strimb si apoi a fost rectificat ... are intr-o parte 8mm iar in partea cealalta 10mm grosime

chiulase modificate cealalta chiulasa scos scaunul pregatit-o duc ... scaunul vechi fost impins

44.9KB


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Strimb-strimb, da statea tot strimb.
Arata minunat pin-acuma.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
de stat - statea .. dar sectiunea in planul supapei presupun ca era ovala

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, cine stie cum se comporta fierul ala acolo, era strimb din toate partile si statea sprijinit pe jumate din circumferinta...
Deci ai rectificat si supapele? Sau ai adus scaunele la 30 de grade?


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da .. si supapele si scaunele ... si am dat cu pasta numai la una sa vad cum iese

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai inseamna ca  iese bine.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
le rodez pe toate  dupa ce schimb ghidurile

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am rodat doar una de admisie si una de evacuare ca sa verific cit de lata este pata pe care etanseaza supapa cu scaunul .. in felul asta mi-am verificat si sculele, pentru ca daca nu era  la fix unghiul pietrei pentru scaune si cel pentru supape, pata era ff ingusta .. la a doua poza cu supapele si chiulasa se vad in planul departat supapele rodate si chiar daca nu e clara poza se vede ca pata e destul de mare, la sfarsit o reglez cu o freza de 75 si cu una de 15 ca sa iasa fix ca la carte... adica am vrut sa ma asigur ca pata iese destul de lata ca dupa sa o pot face de 2mm

chiulase modificate rodat doar una admisie una evacuare verific cit lata este pata care etanseaza

20.4KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Deci nici supapele, nici scaunele nu erau la 30 si 45?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
la admisie scaunele erau la 30, supapele nu erau nici 30 nici 45  ... la evacuare aveau 45 ... urmatoarea problema, este gasirea unui scaun de evacuare .. 36x28x9

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Cum or fi mers 8000km? Am mers cu 150 cu motoru-ala. Consum pina-n 10% in conditii de mers constant cu 120-140...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai a mers, nu avea deloc motive sa nu mearga, chiar daca nu inchideau supapele prea bine ...

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ce zici, merita facute la supape operatii cum ar fi sa polizez din curba aia din spatele talerului, lustruit, d-astea? Sau, fiind aftermarket d-asta fara nume, poate ca devin nesigure la rupere?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
la asta ma gindesc si eu ... daca vrei, le pot poliza eu ... dar mi-e frica sa nu slabeasca acolo unde se imbina cu tija si sa te trezesti cu talerul in capul pistonului ... pot sa iti spun ca am avut experientr d-astea ... mai bine regindeste galeria de admisie

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai da, hai sa le lasam asa, mai bine. Merg, insa, lustruite putin, depinde de cit timp o sa am pt. frectii d-astea... A, si merge inlaturat "ciocul" ala de pe spatele talerului, pe baza mica a trunchiului de con...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la