Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Larina23 din Timis
Femeie
23 ani
Timis
cauta Barbat
28 - 80 ani
Aircooled Forum / Vanzari- auto / '73 VW 1200 portocaliu, unic proprietar, 500 Euro! Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
bydecebalus
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2
Partea proasta: sta de mai mult timp; are talon RSR - numar vechi, radiata; singurul accident reparat cam prost a fost in fata; are ceva rugina la caroserie; necesita refacerea scaunelor, baterie, praguri, frane si cauciucuri noi.
Partea buna: motorul (original) are 20000km dupa reparatia capitala si masina aprox. 160000km in total; podeaua arata bine; 4 roti deosebite (mai late pe spate); punte noua pe fata (braziliana) montata chiar inainte de o scoate din circulatie; amortizoare fata noi; materialul de pe interiorul tavanului este original si in stare f. buna, fara gauri sau sgarieturi; materialul original de carpet in stare buna.
Trebuie vazuta pt. o apreciere corespunzatoare
Poze:
Locata in Voluntari, Bucuresti.
Tel.: 0723498648
e-mail:

'73 1200 unic 500 euro! partea proasta: sta mai mult timp; are talon rsr numar vechi, radiata;

54.2KB


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Interesant.... Peste o saptamana viu s-o vad 

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
e frumusica, ce nu vad eu in poza daca motorul e dubla admisie(asa ar trebui sa fie) .dupa numere pare ca nu a mai circulat de 10 ani, cel putin , motorul a fost bagat in conservare? ulei in capul pistoanelor-alea alea?ceva piese de schimb sunt?

Modificat de misu ploiesteanu (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bydecebalus
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2
Motorul este original 1200 cu 34 cai. Din pacate nu s-a bagat in conservare nestiindu-se la momentul respectiv ca va sta pe butuci asa de mult. Nu mai sunt piese de schimb. Da, nu s-a mai mers din 1997. Pana atunci masina a fost tot timpul in garaj peste iarna la Ploiesti si vara sub un acoperis in Bucuresti. Am atasat o poza din '86 dupa reparatie din fata. Se vede diferenta de culoare. In 1990 a fost revopsita cu intentia sa iasa bine, dar a iesit si mai rau, vopseaua nefiind originala.

'73 1200 unic 500 euro! motorul este original 1200 cai. din pacate s-a bagat conservare momentul

55KB


pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Se  mai  poate inscrie ?...am  vazut-o  acum  ceva  vreme  in alta parte...proprietarii  erau plecati  peste hotare ( Austria parca???)....corect ??

Modificat de young-biker (acum 14 ani)


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
mai este valabila anuntul??

_______________________________________
Online -

pus acum 14 ani
   
razvan c
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 424
Nea Lexxus ,eu am fost in vara trecuta si am vazut masina despre partea mecanica nu pot spune nimic dar caroseria este distrusa in proportie de 80% pentru ca nu a fost conservata este buna de luat pt acte dar de refacut necesita volum mare de munca si fonduri europene.daca vii an bucuresti te duc sa o vezi .

pus acum 14 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
crezi ca se mai poate negocia cu omu ca ma intereseaza masina

_______________________________________
Online -

pus acum 14 ani
   
razvan c
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 424
Nu stiu ce sa zic,oricum proprietarul este in america.

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
si oricum acum a auzit si de cuponiada de remat...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Aud ca s-au dus 20.200 mashini, s-au folosit 500 de tichete, inflatzia este uriasha iar pretzul cupoanelor a scazut spre 500 lei. Aud de asemenea ca' cuponul ar fi valabil o luna, deci dupa- potzi sa te shtergi cu el, deshi nici la asta nu e bun, presupun ca e lucios shi nu shterge bine.
Pe urma, proprietarul fiind in state, nu il intereseaza sa foloseasca cuponul ci, cel mult, sa-l vanda. pretzul cupoanelor nu a fost never peste f'o 1500 lei, adica sub 400 E, iar el a cerut 500 pe mashina.
E de bine.....


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 69

bydecebalus a scris:

Partea proasta: sta de mai mult timp; are talon RSR - numar vechi, radiata; singurul accident reparat cam prost a fost in fata; are ceva rugina la caroserie; necesita refacerea scaunelor, baterie, praguri, frane si cauciucuri noi.
Partea buna: motorul (original) are 20000km dupa reparatia capitala si masina aprox. 160000km in total; podeaua arata bine; 4 roti deosebite (mai late pe spate); punte noua pe fata (braziliana) montata chiar inainte de o scoate din circulatie; amortizoare fata noi; materialul de pe interiorul tavanului este original si in stare f. buna, fara gauri sau sgarieturi; materialul original de carpet in stare buna.
Trebuie vazuta pt. o apreciere corespunzatoare
Poze:
Locata in Voluntari, Bucuresti.
Tel.: 0723498648
e-mail:

ce an de fabricatie este??
seria de sasiu = ???????????????
copie dupa talocul actual inainte de a fi radiata
Sunt interesat daca toate intrebarile mele au raspuns.
Cu stima
Nicolae

'73 1200 unic 500 euro! proasta: sta mai mult timp; are talon rsr numar vechi, radiata; singurul

23.1KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
masina e un 1972, spar kaefer, adus prin comturist in anii respectivi; din cate stiu seria e in regula, atat sasiul cat si motorul; pe de alta parte masina e lovita in fata si tinuta la cheremul elementelor ani buni

eu am vazut-o, singurul avantaj major e ca are seriile in regula dar cu bani de bagat la greu (trebuie schimbate ambele contraaripi fata in intregime, cel putin un prag de caldura plus restul de marutisuri care vin odata cu reparatia capitala)

are o punte fata de kkt, ar trebui schimbata cu una originala, niste jante aftermarket de kkt, gata ruginite si urate ca porcu, toate chestiile astea fiind brazil quality

de asemenea masina a fost modernizata/tiuning-uita cu aripi spate post 73 si cu bare post 73 montate grosier pe suporti artizanali

ref. radiere, cred ca mai e o problema, masina e pe numele tatalui, in prezent decedat, fara succesiune facuta; singura "sparla" ar fi ca atat tatal cat si fiul au acelasi nume si, cumva, la fisc, ar putea fi scazuta, pe nebagarea de seama a functionarului

proprietarul este in State, dupa cum s-a spus, dar, de curand, era interesat de programul rabla, sa transforme masina in cupon, fara a fi direct ancorat in realitatea acestei piete de profil

pentru serii si copie talon, posibil sa obtineti detalii la telefonul afisat, este al socrului proprietarului, care gazduieste masina in Voluntari.


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Problema (care pt noi, potentzialii clientzi, este un avantaj) e ca NU se pot "rablui" masinile care nu au numere noi- deci scapa.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 69

MikeRG a scris:

masina e un 1972, spar kaefer, adus prin comturist in anii respectivi; din cate stiu seria e in regula, atat sasiul cat si motorul; pe de alta parte masina e lovita in fata si tinuta la cheremul elementelor ani buni

eu am vazut-o, singurul avantaj major e ca are seriile in regula dar cu bani de bagat la greu (trebuie schimbate ambele contraaripi fata in intregime, cel putin un prag de caldura plus restul de marutisuri care vin odata cu reparatia capitala)

are o punte fata de kkt, ar trebui schimbata cu una originala, niste jante aftermarket de kkt, gata ruginite si urate ca porcu, toate chestiile astea fiind brazil quality

de asemenea masina a fost modernizata/tiuning-uita cu aripi spate post 73 si cu bare post 73 montate grosier pe suporti artizanali

ref. radiere, cred ca mai e o problema, masina e pe numele tatalui, in prezent decedat, fara succesiune facuta; singura "sparla" ar fi ca atat tatal cat si fiul au acelasi nume si, cumva, la fisc, ar putea fi scazuta, pe nebagarea de seama a functionarului

proprietarul este in State, dupa cum s-a spus, dar, de curand, era interesat de programul rabla, sa transforme masina in cupon, fara a fi direct ancorat in realitatea acestei piete de profil

pentru serii si copie talon, posibil sa obtineti detalii la telefonul afisat, este al socrului proprietarului, care gazduieste masina in Voluntari.


UP !!!
Alta la rand, o lasam sa se invecheasca putin - macar 1/2 an


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

MikeRG a scris:


eu am vazut-o, singurul avantaj major e ca are seriile in regula dar cu bani de bagat la greu (trebuie schimbate ambele contraaripi fata in intregime, cel putin un prag de caldura plus restul de marutisuri care vin odata cu reparatia capitala)


Si eu am vazut-o. Cine o va lua o va lua ca masina de hobby, deci, probabil, nu se va astepta sa-i dea cheie si sa plece la Viena cu ea. Pina si masina mea, care e foarte umblareata si 99,99% functionala, mi-ar cere acu' scurt vreo 1500 de euro ca sa o readuc la un aspect decent, nu chiar de show&shine (retusuri la caroserie, o vopseala ca lumea, jante sablate si vopsite ca lumea, trepte de calcare noi, faruri din anul ei, nu post 73, cum am acum, garniturici si inca multe alte cacatisuri...)


MikeRG a scris:

are o punte fata de kkt, ar trebui schimbata cu una originala, niste jante aftermarket de kkt, gata ruginite si urate ca porcu, toate chestiile astea fiind brazil quality

[cenzurat] cu puntea. Jantele probabile erau la moda in anii '80, tu ai mai putea purta acum sosete de supraelastic?


MikeRG a scris:

de asemenea masina a fost modernizata/tiuning-uita cu aripi spate post 73 si cu bare post 73 montate grosier pe suporti artizanali

De acord cu grosierul, desi cred ca si la sparkafer exista sau se pot suda suporti pentru bare model nou. In orice caz arata oribil in fata, unde gaurile pentru suporti au fost taiate in aripile vechi. Daca tot se schimba contraaripile, se pot pune pentru post73...


MikeRG a scris:

ref. radiere, cred ca mai e o problema, masina e pe numele tatalui, in prezent decedat, fara succesiune facuta; singura "sparla" ar fi ca atat tatal cat si fiul au acelasi nume si, cumva, la fisc, ar putea fi scazuta, pe nebagarea de seama a functionarului


[cenzurat]. CNP tine loc de numar de inregistrare fiscala la persoanele fizice. De ce nu o succesiune facuta dupa toate regulile artei avocatesti?




MikeRG a scris:

proprietarul este in State, dupa cum s-a spus, dar, de curand, era interesat de programul rabla, sa transforme masina in cupon, fara a fi direct ancorat in realitatea acestei piete de profil .

Pai zicea Mishul mai sus, probabil din surse creditabile, ca programul Rabla n-a fost un  prea mare succes din punctul de vedere al vinzarilor de masini noi... si ca, pe piata libera, pretul cupoanelor obtinute de la remat ar fi ajuns undeva la 500 de ron... Deci nu e profitabil sa fie radiata sau vinduta pentru cupon...


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
BTW, eu, daca as avea un garaj incapator si discret, as cumpara-o, ca sa am tot restul vietii o singura broscuta portocalie sparkafer din 1973!  

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la