Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Mda, in sfarsit am reusit sa imi recuperez blocul motor de la un strungar, la care l-am dus in primavara, ca sa imi faca gaurile pt. diuzele de ulei. Din pacate nu mi le-a facut... In orice caz, proiectul e inceput, deocamdata la faza de pregatire a blocului. Am mai spalat o data semicarterele, cu white-spirit si benzina. Le-am dat un strat de farba, cu un spray de zinc. A iesit un pic prea lucios, nu stiu cat va tine, dar macar acum arata curat
49.3KB
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
am scos dopurile presate de pe circuitul de ulei, si am pus dopuri filetate.
47.5KB
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Am pus un capac in locul pompei de benzina. Voi folosi pompa electrica. La suruburi, ca si la dopurile de mai sus, am folosit loctite. Mi-as dori tare mult sa reusesc sa fac motorul fara niciun fel de scurgeri...
37.7KB
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Sistemul de racire va fi cel orizontal Riechert, cu turbina de Porsche 911.
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
cel putin in prima faza va functiona cu 2 carburatoare weber 36idf. Am luat admisiile, dar mai trebuie timoneria si filtrele. Intentionez sa gauresc admisiile si sa le filetez pt. niste aerisitoare de frane, pe care sa le folosesc ca porturi pt. senzorul MAP.
Modificat de xellex (acum 14 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
nu am renuntat la ideea cu diuzele, dar trebuie sa gasesc un strungar care sa imi faca gaurile alea pe loc, pentru ca nu mai las blocul nicaieri Problema e ca dimensiunea e ciudata rau, si trebuie rectificate 2 spirale.
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
radiatorul de ulei va fi in partea din fata a masinii, cu un termostat de ulei Racimex, in genul celui pe care il are si Jan.
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
sistemul de aprindere va fi Edis-4 si Megajolt, deja instalate si testate pe masina. Va trebui totusi sa fac alta roata dintata, cu diametrul mai mare.
Modificat de xellex (acum 14 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
wow ...creste valoarea forumului ...
-am vazut ca la un semicarter ai lipsa doua prezoane .. le-ai scos tu? sau ies foarte usor - povesteste-ne ce ... bagi in bloc si pentru ce set optezi .. - sub capacul de la pompa de benzina scoasa, vei lasa o tija? .. jan asa zicea ca acolo ar fi o gaurica de ungere a tijei de actionare a pompei ... nu am verificat ... eu am lasat pompa cu totul acolo, poate imi fac si eu un capac d'ala - am gasit si eu dopuri .. mai ieftine.. la Hidraulica in Sacele ... toate dimensiunile - pompa de ulei de care e?
Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
prezoanele alea le-am scos cand am dat filetele pt. dopuri. Probabil va trebui sa le scot pe toate ca sa poata aseza strungarul pe banc semicarterele cand da gaurile pt. diuze. Dar intai sa gasesc strungarul. In bloc voi baga vilbrochenul si bielele originale. Trebuie neaparat sa schimb cuzinetii. Axa probabil voi lua una custom, pentru ca aia originala e cam pe ultimul drum. Setul este unul de 2.0 bunicel, si sper sa nu fie nevoie in prima faza sa schimb nici macar segmentii. Chiulasele au supape de 34/40 din cate imi aduc aminte. Am masurat de vreo 3 ori dar niciodata nu am notat. Sunt sau par sa fie in stare buna. Poate iti fac o vizita sa mai marim compresia nitel, dupa ce fac si niste masuratori. Sub capacul pompei de benzina nu am lasat nimic. Nu cred ca tija ar mai incapea acolo. De fapt nici nu m-am gandit. Stiam de altceva: dopul din spatele volantului, in dreptul pompei de benzina nu se gaureste si nu se scoate, pentru ca deschizi circuitul de ulei in gauroiul pompei de benz. si pierzi presiunea pe acolo. Pompa de ulei va fi in functie de buget una full flow cu in-out si debit marit, sau direct una dry-sump. Dar toate la timpul lor. Ideea e ca nu vreau sa ma arunc direct la piese "performance" si scumpe, pana nu stapanesc cat de cat bine toate alea... Intai vreau sa fac totul functional si fiabil.
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu gasesti tu niste pistoane de 914? d-alea carea au scobitura din piston mai mica.. pentru ca oricat am lua din chiulasa tot nu creste la cat trebuie compresia ... doar un pic cu adaos in chiulasa
pus acum 14 ani
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
dar de ,, bombat "niste pistoane ? se poate ?
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
sa vedem... deocamdata am destul de mult de cheltuit pe tot felul de accesorii, care sunt strict necesare, si ma gandeam sa folosesc totusi ce am deja, in ideea de a vedea totusi motorul inchegat... macar pana la sfarsitul anului. Dar cine stie... unele dinastea, la 250usd parca ar merge:
44.7KB
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
roshkatu a scris:
dar de ,, bombat "niste pistoane ? se poate ?
de unde le scoateti, nene? din preputul gandirii?
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
la diuzele de ulei, pe langa faptul ca e dimensiunea aia ciudata, si trebuie facut burghiu, si pe langa faptul ca nu gasesc un strungar mai "curajos", apare o problema un pic delicata: Pe palierul din spate, de langa volant, daca dai gaura, treci in afara carterului, dupa care patrunzi inapoi. O solutie ar fi sa incarc zona aia cu sudura, dar in mod sigur va deforma palierul, si va trebui luat la stanga.
37.1KB
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Si din spate: Bine, eu nu vreau gaura asa de jos, dar e irelevant.
31.7KB
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Si cum patrunde inapoi:
38.9KB
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Si unul care a fost incarcat cu sudura. Dar luat la bor-stanga dupa aceea. Ma gandeam la alta solutie: sa folosesc o tija impingatoare de la culbutori. O gauresc pe interior pt. dimensiunea diuzelor, o filetez la exterior, o tai la dimensiune. Gauresc blocul si il filetez, si bag tija cu loctite. Apoi presez diuzele. Dar nu sunt sigur ce se poate intampla daca dau gaura asa larga si cu filet pe paliere. Pot crea zone predispuse la crapaturi sau ceva de genul?
30.9KB
Modificat de xellex (acum 14 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu.. blocul nu se crapa si palierul nu se ovalizeaza.. sunt blocuri care au sudata in zona aia o placuta de aluminiu pentru intarirea palierului, deci nu vad nici un inconvenient daca pui acolo ceva material... incearca la astia de aici din brasov unde merg eu ... REBELS ...sunt meseriasi .. o sa iti incalzeasca blocul si apoi o sa faca sudura
Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
MikeRG a scris:
roshkatu a scris:
dar de ,, bombat "niste pistoane ? se poate ?
de unde le scoateti, nene? din preputul gandirii?
nu ! le scot dintr-un motor ,pe cele bombate . si as vrea sa stiu daca se pot incarca cu sudura in argon , alte pistoane , pentru a-le replica .
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu prea .. le ingreunezi la cap.. gandeste-te ca trebuie pus 11cmc si ca sa le bombezi 11cmc+inca ceva... in general pentru cresterea compresiei se incarca cam ce se poate in chiulasa
pus acum 14 ani
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
am inteles . ideea era ca am pistoanele bombate in motorul de 1,8 serie AN , si aveam model . partea bombata pare destul de mica ! nu cred sa aiba 11 cmc .cum sant pistoanele scobite , volumul scobit , la mine este adaucat peste fata plana a pistonului . sper sa intelegi ce am vrut sa spun .
pus acum 14 ani
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu trebuie tija de la pompa de benzina, nici io n-am mai pus-o. Bai, parca-mi face si mie cu ochiu sa caut ceva rihert d-asta orizontal (in viitor), da' n-am vazut nicaieri unul complet.
_______________________________________
pus acum 14 ani
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Bine, nea Rihert vinde in continuare tot aragazu-ala, da-i vreo 1500 toata jucaria. Cu banii astia...ramin la tulumba mea.
_______________________________________
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. nu esti multumit de ea?
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
nu mi se pare atat de greu de replicat, dar acum ar fi problema distantei... Tot ce iti trebuie de-a gata e o elice din'aia de porsche si carcasa ei. Alternatorul din mijloc merge si de golf. Nu stiu daca raceste mai bine sau mai rau decat aia stock sau ce are Jan acum, dar iti lasa foarte mult spatiu liber in compartimentul motorului, sa il umpli cu fel si fel de alte nebunii
Modificat de xellex (acum 14 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
bine bine, de replicat merge pana intr-un punct ... elicea din mijloc ... de unde? ... ca si zaporojetzu a disparut de pe strazi
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
asa arata ala sovieticu
42.4KB
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si asa pe masina
56.2KB
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Сове́тский аиркулд! Asta de unde l-or fi "licentiat"?
pus acum 14 ani
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
NSU TT/1100
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si asta nu e tot
Racire
23.3KB
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
Turbina
23KB
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
piston si cilindru
52.6KB
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
chiulasa
47.7KB
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si nu in ultimul rand PUNTEA FATA
25.6KB
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
asemanari izbitoare ... create de specialistii sovietici
27.4KB
pus acum 14 ani
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
In fine, e buna si-asta de-acuma. Sau asa cred, n-am cum sa masor temperaturi, etc...
Si motor... ce-ai de gind sa faci? Ala stoc de 2000 sau ceva mai complicat? Io-s amarit ca nu reusesc sa trec de pragul psihologic de 160 km/h cu motoru-asta. Sau cel putin n-am insistat, din motive de siguranta pasagerilor . Explicatia ar fi ca, intr-a patra cu 3,88X0,82 sint la 160 pe la vreo 4000 de ture, turatie la care motoru-i inca departe de puterea maxima. La viteze mai mici, e si mai rau. Daca n-am viteza mare, nu reusesc sa urc dealul, unde pierd oricum 30-40 km/h pina sus... Astia au autostrazi cu rampe sanatoase, nu-i ca la Lehliu gara... Deci e ca si cum ar avea motorul ei original, sau similar, cu cutia normala, deci am ajuns de unde-am plecat. Trebuie ceva cu cursa mai mare, care sa mearga si la turatii mari, dar sa-mi dea ceva putere si la turatii mici, intr-a patra. Sau o cutie obisnuita. Tre sa fac o socotoiala, sa vad ce iese mai eftin .
Apropou de copiat, mai stii cind au inventat rusii naveta Buran care semana ca doua picaturi de apa cu naveta Columbia? Dar asemanarea provenea, de fapt, din ratiuni functionale...
Modificat de jan (acum 14 ani)
_______________________________________
pus acum 14 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jan a scris:
Apropou de copiat, mai stii cind au inventat rusii naveta Buran care semana ca doua picaturi de apa cu naveta Columbia? Dar asemanarea provenea, de fapt, din ratiuni functionale...
adica au gandit exact ca americanii (dupa ce au vazut naveta lor) ... rusii au avut totusi bun simtz, nu au copiat chiar totul si ca sa nu bata la ochi au lasat-o mai moale cu fiabilitatea
Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Sau nu, au "imbunatatit" aplicīnd solutii mai crete, cum e cu directia din poza de mai sus.
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Сове́тский траик!
46.2KB
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
asa, revenim la subiectul nostru, azi am primit un colet cu o parte din piesele necesare pt. motorasul meu. Faina promotia de saptamana trecuta de la Cip1... am economisit fix 100USD la comanda asta! Si printr-o intamplare fericita, am intrat in posesia unei rotite dintate pt. aprindere, care se potriveste de minune pe fulia Riechert! Este exact asa cum as fi vrut sa o fac.. Mersi Tzepesh!
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
TZepeSH
Broscar pasionat
Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
nici o problema, a fost reciproc avantajos. ce e cu alea doua filtre micute? vreunul in plus?
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Le-am luat cu gandul ca le pun la 2 dintre cele 6 stuturi de la cutia pt epurator. In cazul in care o sa trag furtune in filtrele de aer, atunci filtrele vor deveni "in plus" :P
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
TZepeSH
Broscar pasionat
Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
pai trage furtune, ca am o teava nasoala pe unde imi curge apa in motor :P. si Silviu la fel.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
azi a venit un fel de Mos Nicolae cu un bidon gol de aluminiu O fi de ala pt. lapte ca pe vremuri?
Modificat de xellex (acum 14 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 14 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Asaaaa.. Cu viteza melcului mai progresez si eu la motorul asta. Am rectificat vilbrochenul la prima cota de reparatie, pentru ca era ajuns chiar la limita maxima de uzura,de fapt un pic peste.. si astazi mi-au ajuns cuzinetii si bucsile de biela. Ma bucur tare mult ca am gasit originali Mahle, pentru ca se tot discuta pe alte forumuri ca nu s-ar mai produce/gasi cuzineti de tip4 de la o vreme incoace.
In curand sper sa termin montatul cutiei de viteze, si ma cam arde sa fac motorul, dar mai e nevoie de multe lucruri, asa ca ma bate un gand sa il transform intr-un proiect mai complex si oficial de durata, si sa montez un alt motor pe masina cel putin pt. sezonul care vine.
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 13 ani
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Haha, zi mai bine c-ai primit tubul de Curil si ti s-a facut lene... La ce fel de proiect complex oficial te gindesti?
_______________________________________
pus acum 13 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
lene in niciun caz... dar am ajuns a fundul sacului, si tot reusesc cumva sa-l mai si razui astfel incat mi-e sa nu-i fac o mare gaura, pe care sa nu o mai pot petici As vrea totusi sa ma dau si eu cu masina in vara asta, si sincer nu vad cum as putea sa termin motorul altfel decat sa arunc in el piesele vechi gen axa, setul si alte cele. M-am gandit ca mai bine ori revizuiesc un pic motorul de 1.6 pe care il am si mai merg un an cu el, ori mai iau un tip4 pe care sa il folosesc asa cum e in timp ce lucrez la asta al meu.
Proiectul, daca imi iese va fi interesant - zic eu - dar e prea devreme sa intru in detalii, iar apoi in cazul in care nu imi iese, sa ramana doar vorbe in vant. In principiu ar fi vorba de un 103x71 cu biele de 5.5inchi lungime si cilindri de Deutz. Depinde de ce pistoane as folosi - ar trebui sa mearga fara sa schimb prezoanele din bloc. Am facut niste calcule si diferenta de latime ar fi undeva la maxim 2,54mm in plus pe fiecare parte.
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 13 ani
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha. Pai...bani sa fie, pin' la urma, ca fiare se gasesc - girla. 103 e un alezaj...barbatesc, dar trebuie, intr-adevar, "rod ratio" cit mai mare si racire cit mai buna si cilindri cit mai grosi, in fine, stii tu...
_______________________________________
pus acum 13 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Cam asa arata cilindrii de deutz in starea naturala. Mi-au placut tare mult si din cauza lor am schimbat un pic proiectul.
41.7KB
Modificat de xellex (acum 13 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 13 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
De la stg la dreapta: Deutz, Deutz modificat pt tip4, si tip4 (custom 105mm)
14.3KB
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 13 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Si pusi pe motor:
18.7KB
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 13 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
gaurile de prezoane sunt olarite ... ce fel de pistoane sunt? pune un link du cei care vand pistoane .. o sa caut camasi, arata destul de misto
pus acum 13 ani
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Probabil ca-s pistoane JE, chinejii fac acuma tot ce-ti trece prin cap. Se gasesc si pistoanele fara cilindri. La diametre d-astea inteleg c-apar probleme cu etansarea la chiulasa, unii instaleaza inca unu-doua prezoane... E interesant sa mesteresti .
_______________________________________
pus acum 13 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ee stai .. deocamdata e doar povestea vorbei
pus acum 13 ani
TZepeSH
Broscar pasionat
Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
pai nu prea mai e povestea vorbei, ca inteleg ca cilindrii exista deja.
pus acum 13 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
aaa .. pai atunci felicitari
pus acum 13 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
nu exista inca. Am discutat cu niste oameni de la Deutz Romania si au fost foarte de treaba. Mi-au promis ca imi trimit 4 camasi uzate, dar deocamdata nu mai am nicio veste de la ei. Pistoane se gasesc separat de cilindri pe europeanmotorworks.com si pe aircooled.net Europeanmotorworks au mai multe chestii decat sunt prezentate pe site, dar trebuie contactati pe mail sau telefonic.
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 13 ani
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
A, fii atent, e unul in State care lucreaza cu EMW si s-a oferit sa ma ajute (cu piese), imi facuse o oferta misto la niste biele. Iti povestesc ce si cum prin mesaj, daca vrei...
_______________________________________
pus acum 13 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
pana una-alta am facut un mic experiment, am luat de la nenea Eckstein niste pistoane de ceva Mercedes, cu bolt de 24mm si diametru de 96,5mm. A fost nevoie sa le masez putin dar pana la urma a functionat... sper sa mai si tina
Deci noua configuratie este de 96,5x71, ceea ce inseamna 2076cc, si urmatorul raport de compresie:
Bogdan, pana la urma m-am hotarat sa renunt la termostatul de ulei facut de tine, pentru ca de 2 ori mi-a pleznit elementul ala de cauciuc si a trebuit sa il schimb. Pentru moment am pastrat doar corpul termostatului, pe post de adaptor, si am pus racimex-ul ala de era la vanzare. Am schimbat si pompa de ulei cu una de tip1 heavy duty (30mm).
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 12 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si ce camasi pui? la elementul ala trebuie dat jos cauciucul si in locul lui trebuie facut un inel din bronz... daca vrei un update adu-mi elementul ca sa ti-l refac ... numai elementul termo
pus acum 12 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
am alezat camasile originale. Initial mi-a spart strungarul fusta la una din camasi, pt. ca a reglat viteza (sau apasarea?) prea mare la cutit, dar am mai avut o camasa fara aripioare sparte, si le-a facut calumea. Elementul as putea sa ti-l aduc acum cand vin la Bran, ca l-am scos din corpul termostatului, si in locul lui am bagat un cilindru, ca sa separ cele 2 "camere".
Modificat de xellex (acum 12 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 12 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ada elementiul si o camasa d'aia sa o studiez si eu .. la botul calului ... nu e prea subtire cilindrul dupa alezare? ca iei aproape 3mm in diam
pus acum 12 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
uite atat am filmat:
A fost nevoie de 3 treceri a cate aprox. 40minute pt. fiecare cilindru + honuirea... am stat o zi intreaga acolo... Camasile le-am montat deja... de fapt i-am dat si o cheie.. functioneaza Au ramas destul de subtiri la fusta aia care intra in bloc... daca nu umbli cu grija cu ele se crapa foarte usor.
Modificat de xellex (acum 12 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 12 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai? .. cum e? ... incalzeste? ..axa e de 274?
pus acum 12 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
n-am mers foarte mult cu el... undeva la 20km in total, ca nu am evacuarea pusa deloc si facea galagie rau de tot.. De fapt pana la urma m-a oprit politia si mi-au luat numerele de inmatriculare, dar asta e alta poveste. Ideea e ca pare foarte vioi motorul, nu se incinge, merge rotund, urca in ture mai repede decat inainte.. vedem mai multe dupa ce ii fac evacuarea. Axa e webcam 86a de 290 grade:
Modificat de xellex (acum 12 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
pus acum 12 ani
TZepeSH
Broscar pasionat
Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
Vorbeste cu Clau sa iti aduca niste Decaris.
pus acum 12 ani
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
naaaah, ca sincer a meritat suferinta Eram ca un copil.... imi tremurau mainile de emotie cand m-am dat jos de la volan
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.