Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: laura love pe Simpatie.ro
| Femeie 22 ani Bihor cauta Barbat 24 - 52 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
masurarea camerei de ardere este o procedura foarte importanta pe parcursul repararii motorului ...este tot atit de importanta ca si echilibrarea dinamica a pieselor de rotatie... o diferenta intre volumul camerelor va da diferente de compresie intre cilindri, aceste diferente se vor traduce in functionare neregulata ....
sint multi care fac motoare si nu fac acest lucru.. eu sint mai scrufulos si vreau sa fac asta .. pentru aceasta am nevoie de>capace de la pachetele de CD, seringa de 20ml sau 20cmc si o seringa mai mica pentru cantitati mai mici, apa cu cerneala, scoch si un boloboc sau nivela sau fiecare cum ii spune
1. se taie un capac de CD la dimensiunea diametrului de centrare a camasii in chilasa.. se pine un scoch pe gaura marea CD-ului.. se pune o pelicula de vaselina pe margine si se pune in chiulasa
44KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
2. se aseaza chiulasa cu bolobocul si pe transversala si pe longitudinala
47.4KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
3. se introduce in camera de ardere apa cu cerneala cu ajutorul seringilor ...mie la aceasta camera de ardere mi-a iesit volumul 53,5ml sau 53,5cmc
50.4KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
se masoara grosimea garniturii dintre camasa si chiulasa.. in cazul acesta 0,75mm.. deci aportul de volum al garniturii este: voi socoti in cm ca sa fie mai usor de inteles
diametrul pistonului 94mm > 9,4cm aria pistonului 9,4x9,4x3,1415/4=69,39cmp aportul de volum al garniturii este : 69,39x0,075=5,204cmc
40.2KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
se masoara deck high si se calculeaza aprortul de volum al distantei dintre marginea camasii si piston.: la acest piston deck high este 1,1mm
aportul de volum 69,39x0,11=7,632cmc
46KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
masurarea cavitatii pistonului se face la fel ca si masurarea camerei din chiulasa... in acest caz 11ml sau 11cmc
pentru pistoanele bombate ...adica cele care in loc de cavitate au o gilma.. se foloseste banda de strins segmentii .. voi pune o poza despre cum se afla volumul gilmei cind voi da de un piston bombat .. pentru exemplificare... volumul gimei se scade din volumul total al camerei de ardere
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
calculul compresiei: diametrul pistonului 9,4cm cursa motoare 7,1cm volumul cilindrului 492,72cmc
volumul total al camerei de ardere 53,5+11+7,632+5,204=77,336cmc
calculul compresiei (492,72+77,336)/77,336=7,37
compresia pentru cilindrul respectiv 7,37 se apropie de valoarea prescrisa de fabricant adica 7,4... dar este sub valoare.. avind in vedere ca din cauza uzurii, in timp presiunea medie din piston scade atunci va trebui sa urc compresia peste valoarea de 7,4.... undeva in jurul intervalului 7,5-7,6 acest lucru se poate face in doua moduri .. folosind garnituri mai subtiri .. sau in unele cazuri eliminate...sau incarcat cu aluminiu in cavitatea chiulasei...
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
o metoda pentru cresterea compresiei este alegerea de garnituri de cilindru mai subtiri ... in cazul motorului de tip4 montarea chiulaselor fara garnituri, dar in prealabil rodarea suprafetelor ...
o alta metoda pe care vreau eu sa o prezint este incarcarea camerelor cu material cu alutorul TIG-WIG...in poza o chiulasa deja incarcata va urma prelucrarea materialului depus
48.1KB
|
|
pus acum 16 ani |
|