Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Larina23
 | Femeie 19 ani Timis cauta Barbat 28 - 80 ani |
|
BubuL
Moderator
 Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1710
|
|
Sa mai vorbim de si de chestii tehnice. Toata lumea stie ca, atunci cīnd da frigul, in epuratoarele de gaze de sub busonul de ulei se aduna apa si o spuma foarte scīrboasa. Mai mult, apar scurgeri de ulei prin mai multe locuri din compartimentul motor, unul dintre ele fiind īn zona pompei de benzina. Am citit ici si colo pe net ca de vina ar fi aerisirea defectuoasa a carterului, unde, din cauza gazelor care scapa din camerele de ardere, se formeaza suprapresiune, fortīnd uleiul sa iasa pe unde poate, evident, cel mai neplacut loc pe unde o poate face fiind carterul ambreiajului, din punct de vedere functional, si compartimentul "la zi", din punct de vedere estetic, daca vrei sa ai masina de "show and shine". Unii spun ca santul spiralat de pe pulia de la capatul vilbrochenului are rolul de a impinge uleiul inapoi in carter si chiar si de a baga aer, fortīnd astfel gazele sa urce catre epurator si de acolo in filtrul de aer, de unde sa fie supte de motor ca sa fie arse ca lumea. Īn orice caz, explicatiile sīnt destul de nuantate, una dintre ele fiind aici:
Īntrebare: exista cumva vreo solutie mai simpla decīt segmentarea/schimbarea setului motor? Ma gīndesc ca īntr-un motor īn care nu s-a umblat cu anii, uleiul se mai "colmateaza", "precipita", ma rog, intelegeti ce vreau sa spun, ca mai īnfunda/īngusteaza anumite drenaje, cum ar fi cele din urmatoarea poza, facīnd mai dificila īntoarcerea uleiului īn carter. Pareri?
|
|
pus acum 14 ani |
|
BubuL
Moderator
 Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1710
|
|
N-a luat poza! Asta e:
85.6KB
|
|
pus acum 14 ani |
|