Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ElizaElizaiubi
Femeie
23 ani
Satu Mare
cauta Barbat
23 - 53 ani
Aircooled Forum / Masina mea - Tip1 & Tip3 / '73 1303S Albastru, Germanlook in devenire. Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Mda, asta e masina, e exact ce mi-am dorit de cand ma stiu broscar si ma bucur ca desi a durat extrem de mult pana am gasit-o, nu am facut compromisuri si n-am luat alta.
Mai e foarte putin si se implineste 1 an de cand o am, si vreau sa spun ca a fost un an plin de bucurii, in care am facut tara in lung si in lat la volanul ei, un an in care am invatat foarte multe, un an in care m-am si murdarit un pic pe maini, anul in care am gustat pentru prima oara in viata benzina, etc.
De pregatire mi-s orice altceva numai mecanic nu     ...poate in mare parte din cauza mamei care a vrut tot timpul sa ma tina cu ochii in carti, opus mainilor in vaselina.... (ca e bine sau rau, nu suntem noi in masura sa decidem, mai ales aici).
    Revenind la broastele noastre, majoritatea stiti ce vreau sa-i fac, adicatelea, un "germanlook", cu aere de show-car la exterior si fiabilitate/performante de masina moderna.
Cine vrea sa rada, n-are decat, cine vrea sa ma ajute si sa-mi fie alaturi este binevenit, cine vrea sa se delecteze citind evolutia broastei mele (aici sau cine stie pe ce forumuri ne-om mai aciua de-alungul vremii), este invitatul meu.
     Am ajuns la o concluzie:   Stiti cum zice tot omul ca banii (sau lipsa lor), timpul (sau lipsa lui), grijile, nevestele etc etc, ne omoara pasiunea asta pe care o avem de a surubari la o masina, fie ca e ea broasca sau ultimul mitsubishi evo.
    Ei, si ca sa revin la concluzia mea, eu zic ca lipsa cunoasterii, sau cunoasterea limitata ne face cel mai rau. Pentru ca vad ce mi se intampla mie... Daca banii ii strang, daca timpul liber mi-l fac si pe partenera de viata o conving ca e fain sa surubaresc la broasca, in schimb cu nivelul de cunoastere tot timpul raman in urma, sau cu cat aflu si/sau invat mai multe, cu atat imi dau seama ca nu stiu nimic.
    Si aici interveniti voi, toti ceilalti pasionati de acelasi lucru. Trebuie, dupa parerea mea sa functionam ca o entitate care traieste intru broscareala suprema  si sa uitam de toate disputele puerile sau de orgolii. (Sincer imi pare rau de vwf).

   Gata cu plictiseala, revin la broasca:
Ce i-am facut pana acum, e mai nimic, si se poate citi prin alte parti, asa ca nu mai repet povestile. In principiu: faruri clare braziliene cu semnal incorporat, de care nu-s prea multumit si la un moment dat le voi inlocui (cu ceva ), un kit xenon pe care-l recomand tuturor (it makes a difference), stopuri fumurii, o mica lucrare de revizie - frane, ulei, reglaje etc, ce au rezultat in trecerea ITP pe bune, si un mare morman de fiare care se numeste motor boxer type4, care va fi convertit pe biata broasca.
Ei si dupa ce v-am plictisit ireparabil, abia acum am ajuns la zi. (adicatelea punct si de la capat, pe un nou forum).


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Boze o sa incerc sa bag multe pe imageshack:
Intrati pe site si alegeti dintre albumele de poze.


Modificat de xellex (acum 16 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457

Gata le-am pus pe toate. O sa incerc sa le pun si descrieri.
Albume pana acum:

Pe vremea cand nu stiam ca va fi a mea... era doar unul dintre multele anunturi cu broaste de vanzare.

Dupa ce am luat-o si adus-o acasa.

Schimbarea stopurilor cu cele fumurii aduse de Dihorul.

Schimbarea farurilor cu cele clare cu semnal inclus.

Instalatia de Xenon.

Dupa ce am scos-o din nameti (Mama ce a mai nins! a fost acoperita complet, imi pare rau ca nu am facut poze) si i-am aplicat tot soiul de tratamente

Carburatorul asa cum a venit de la reconditionat de la AlexB. (buna treaba)

Saptamana de foc inainte de ITP. Poze putine pt. ca murdaream aparatul rau.

Modificat de xellex (acum 16 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
ce zici de asta?



pus acum 16 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628


pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Bai nene, bai nene ce m-ai speriat!! Am bazut B la numar si pentru cateva clipe am incremenit!! 
E superba, ce pot sa zic...


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
IONUT05
Broscar pasionat

Din: Zalau
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 774
cum a curatat carburatorul asa fain? si cat a costat toata treaba? banuiesc,,, ca nu l-a si reglat. sau... 

_______________________________________
YamahA4Life

pus acum 16 ani
   
IONUT05
Broscar pasionat

Din: Zalau
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 774
si e faina faina masinutza 

_______________________________________
YamahA4Life

pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Cum l-a curatat ar trebui sa raspunda el. Eu sunt foarte multumit de rezultat, si masina imi merge mai bine decat oricand. De reglat n-avea cum sa-l regleze, nefiind montat pe broasca,dar mi-a trimis si un "manual de instalare". :P Toata treaba a costat 1,1 mil. daca imi aduc bine aminte, incluzand manopera, si piesulici de prin el. Mai multe va poate spune chiar AlexB daca vrea.
O chestie funny: la ITP mi-a zis ingineru': "Frumos, ....ai carburator nou!"

si mersi 


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
lefmir
invatacel

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 25
multa bafta la german-look!!!
arata foarte bine masinuta.....e 1303S,nu?


_______________________________________
67' Brosco, US specs

pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Dap, 1303S
Cateva poze cu motorul de 2000. Azi am organizat un pic fierataniile si am facut un inventar. Pozele-s cu telefonul dar oricum merg.



_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Azi a fost o zi productiva! Am facut rost de alternator cu picior (alternatorul are nevoie de suportul carbunilor, sau cum s-o numi). Am mai luat bonus la alternator si inca o tulumba cu "doghouse", cu tot cu turbina si flapsurile inferioare, si un termostat cu tija si suport. 
Si un radiator de ulei (spart da' n-am nevoie de el) cu piciorul lui.
Poze:

Am mai curatat un pic blocul motor. E o diferenta, dar luciul de pe blocul lui Bogdan_bus ma demoralizeaza, asa ca nu vi-l arat pe al meu.


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Astazi mi-au venit 2 piese foarte importante  :  Volant de 215mm si placa de presiune.


Am curatat alternatorul si inca niste piesulici.
Cine ma ajuta cu o revizuire a alternatorului, si un test de functionare?


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
Homeboy
Broscar nou

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 18
frumos,frumos....

_______________________________________
Fier-1302
Plastic-GTI Tfsi
Bisnitzar

pus acum 16 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Vezi ca cineva a rectificat partial volantul, se ia si din fata pe care se prinde in suruburi placa de presiune, altfel se reduce din forta de stringere a placii (soarele e mai destins). Disc gasesti nou la volksman cu 150 de lei.

_______________________________________


pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
mersi Jan 
Alta intrebare: Vreau sa ma apuc de modificat neste piese... unde gasesc un atelier (strung) cu oameni binevoitori?
De exemplu pentru modificarea puliei pentru a intra pe arborele de tip4? Jan tu unde ai facut-o?


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

xellex a scris:

stiti ce vreau sa-i fac, adicatelea, un "germanlook", cu aere de show-car la exterior si fiabilitate/performante de masina moderna.


o masina mielusel pe exterior si lupusor pe interior se cheama "sleeper" sau "mustang eater" pe la ei

vezi


pus acum 16 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai aia asa am luat-o de la Romi, gata strunjita, doar i-am dat gaurile de prindere pe butucul de turbina. Strungarie - la nea Nelu la Ciclop pe Magheru. Vezi ca-s minim doi nea Nelu. Oricare e bun, cred.

_______________________________________


pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457

MikeRG a scris:

sau "mustang eater" pe la ei


Mustang eater...... porsche killer..... le gasim noi denumiri :P

@Jan: mersi, o sa ma duc sa-i fac o vizita, dupa pasti ca acum sunt pe minus cu finantele... tot ce strang e pt Hanovra.. mai ales ca am luat decizia sa mergem cu avionul din mai multe motive.
  Sambata plec    Mai vin inapoi pe 3, de ziua mea 


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
I'm back! A fost o experienta extraordinara, pe care o recomand oricui se crede iubitor de aircooled si de masini in general. Mi-am facut timp si am vizitat si orasul Wolfsburg, Wolfsburg Museum, si Autostadt-ul din WOB.
Poze multe la:

Preview:


Impresii si povesti mai incolo ca nici nu stiu cum sa incep...

Modificat de xellex (acum 15 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Help! Pentru ca nu puteam sa vin cu mana goala si sa se supere broasca pe mine, i-am luat si ei acolo din saracie o antena pentru ca o avea rupta, un kit quick-shift, si un sticker de participare la eveniment.
Acuma... cu stickeru' a fost usor     ...la fel si cu antena. Dar cand am vrut sa o si cuplez la radio, mi-am amintit de ce mi-a zis fostul proprietar: "tare mult m-am chinuit sa-i montez cd-player-ul asta".
Nush ce a facut si cum, ca pana la urma am dibuit eu cum se scoate de pe sina, dar probabil ca in spate are cablurile extrem de scurte si cum am tot tras de el, am mai si provocat un scurt si o siguranta arsa. Nu mai trag, gata!
Apoi m-am chinuit sa desfac bordul (sau doar fata de bord) ... ceva, orice ca sa ajung in spatele radioului, sa vad ce face scurt si sa bag porcaria de mufa la locul ei.
Asa ca, vin cu intrebarea: A desfacut cineva un bord de 1303? Cum se face? Mai are alte prinderi in afara de cele 4 suruburi laterale? Al meu se tine extrem de bine si cu alea 4 desfacute....
Am cautat si prin manuale dar nu gasesc nimic... Help! 


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
gata... am rezolvat-o 

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Aer fals? M-a inebunit! Nu se poate efectua reglajul la relanti perfect, oricum mai jos de 900 nu vrea de nici o culoare, din cand in cand ba se tureaza la semafor de la 900 la 1200, de crede ala de langa mine ca il provoc, ba moare motorul (asta din urma mai rar). Problema e mai veche, povestea e mai lunga dar oricum cer si parerea voastra. Aer fals sau altceva?
Daca ma enervez desfac piesa cu piesa toata galeria de admisie si o montez la loc cu pasta dinaia rosie la toate incheieturile. Oi rezolva ceva?


Modificat de xellex (acum 15 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
bogdan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 149
Daca nu "planezi" si talpa carburatorului si ce mai ai pe acolo + garnituri noi, problema nu o sa se rezolve. Cand strangi carburatorul, galeriile ai grija sa le  strangi cate putin cand un surub cand celalalt ( inca nu mi-am baut cafea si ma exprim cam greu ). Adica sa nu strangi un surub, piulita pana la capat si apoi urmatorul pt ca suprafata se va curba sau si mai rau risti sa rupi galeria. Sper ca ai inteles, daca nu o sa revin cand ma trezesc .

_______________________________________
TYP 3 Variant "Cainele"
Golf IV Variant "Camila"

"Fel.Temp.Reparatio"

pus acum 15 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Ar putea fi axul clapetei de acceleratie uzat si trage aer fals pe acolo... Incearca sa schimbi carburatorul sa vezi daca mai face ...

Modificat de tipatescu (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Sper sa aiba cineva rabdare sa citeasca... iar am scris la greu.
Broblema veche:
Cum n-am mai scos masina din curte de cand am postat ultima data, nu m-am mai ocupat de problema motorului. L-am mai pornit de cateva ori, si azi am fost hotarat sa demontez galeria de admisie. Dar pana la urma m-a apucat o mare lene.
In schimb am studiat un pic pe unde ar putea trage aer fals.
Nu stiu daca e normal sau nu, dar ca idee, motorul merge chiar si cu surubul mare de amestec infiletat complet. Concluzia mea e ca isi trage aer bine pe undeva. (nu dati cu pietre daca gresesc).
Apoi am observat un furtunel care pleaca dintr-un fel de ventil din filtrul de aer pana la galeria de admisie, chiar sub carburator. Nu stiu ce trebuie sa faca, dar la mine cu siguranta nu mai face, pentru ca ventilul ala e bricolat in mod grosolan.

Daca astup cu degetul furtunul respectiv, turatia motorului scade semnificativ, si pot regla turatia mai binisor. Asa ca nu l-am mai montat unde trebuie, si i-am bagat fortat un surub pe capatul dinspre ventilul ala.
Turatia e mai buna acum, adica mai jos, dar tot nu sta constanta, acul de la turometru danseaza cu +-100ture.
Am mai strans carburatorul pe galerie, am mai strans colierele de la galerie etc.
Dupa ce am oprit motorul am observat cum picura 8-10 picaturi de benzina pe la axul clapetei, dupa care se opreste.
Banuiesc ca daca are loc sa iasa benzina, inseamna ca are loc sa intre si aer binisor, care sa dea peste cap orice reglaj.
Astept pareri, idei, sfaturi.

Modificat de xellex (acum 15 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
Pai cum bine zici. Simptom tipic de carburator uzat in zona clapetei, imposibil de reglat o turatie constanta.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la