Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: lavi17 la Simpatie.ro
 | Femeie 22 ani Constanta cauta Barbat 24 - 43 ani |
|
vexy
Broscar nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
|
|
Salut, sunt nou in acest domeniu si am gasit la cineva un t2 cu motor de 2 l.As dori sa aflu despre anumite probleme specifice ale acestui motor,dezavantaje.Unul din dezavantaje ma gandesc ca este consumul.Un mpoptor bine reglat cam cat consuma?Astept cu nerabdare parerile voastre si sa-mi spuneti la ce trebuie sa fiu atent cand cumpar asa un motor.multumesc
|
|
pus acum 13 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
sunt motoare destul de vechi, iar in romanica au avut viata de gulag sovietic datorita culturii tehnice a marelui nostru popor... nu e bai, pentru ca orice e din metal se cam poate face... cat despre consum ... un 9-10 pentru o duba care cara in spate o tona, eu zic ca e un consum destul de cuminte comparativ cu o dacie papuc de 1600 .... depinde si de cat de repede trebuie sa ajungi din punctul a in punctul b sunt masini cu personalitate si nu gasesti doua care sa mearga la fel...noi pe forumul asta suntem indragostiti de ele... ca si chopperele reprezinta un fel aparte de a gandi si de a vedea viata ... gandeste-te bine .. you are in? or out
1. sa fii atent sa fie complet .. cel putin in exterior 2. sa te uiti bine pe dedesupt la capacul mare unde este sita de ulei .. daca are mult sealant si joaca, e clar ca blocul este spart in interior 3. sa aiba toate tablele de dedesupt restul, cel putin din punctul meu de vedere nu conteaza... poate mai vin si altii cu idei
Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
vexy
Broscar nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
|
|
multumesc pt promptitudine...am aflat azi ca e motor CT ca pe porsche 914.mai astept pareri
|
|
pus acum 13 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 457
|
|
CT/CZ = 1980-82 VW Vanagon, European market only. Displacement: 1600cc!!!!! European case only. Kind of a severely modified Type 1 case. Had problems with cooling and cam followers. Used cooling system similar to Type 4, but not interchangible. Uses Type 1 heads. Crankcase is basically a Type 1 with cast in oil filter flange (like a Wasserboxer).
CT nu este tip4, nu este de 2l si nu e ca pe 914.
Vezi poate e totusi un CJ....
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 13 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4006
|
|
..sau un CU... daca, deci doar DACA vrei detalii despre, suna-ma... nu seara, dupa ora 22... 
|
|
pus acum 13 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 13 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 457
|
|
U se transforma mai greu in T.... :P
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 13 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4006
|
|
..da' tot cu C e inainte... poate... 
|
|
pus acum 13 ani |
|