Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Mamae pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Constanta
cauta Barbat
26 - 54 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / motor 2 l pe un t2 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
vexy
Broscar nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
Salut, sunt nou in acest domeniu si am gasit la cineva un t2 cu motor de 2 l.As dori sa aflu despre anumite probleme specifice ale acestui motor,dezavantaje.Unul din dezavantaje ma gandesc ca este consumul.Un mpoptor bine reglat cam cat consuma?Astept cu nerabdare parerile voastre si sa-mi spuneti la ce trebuie sa fiu atent cand cumpar asa un motor.multumesc

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
sunt motoare destul de vechi, iar in romanica au avut viata de gulag sovietic datorita culturii tehnice a marelui nostru popor... nu e bai, pentru ca orice e din metal se cam poate face...
cat despre consum ... un 9-10 pentru o duba care cara in spate o tona, eu zic ca e un consum destul de cuminte comparativ cu o dacie papuc de 1600 .... depinde si de cat de repede trebuie sa ajungi din punctul a in punctul b
sunt masini cu personalitate si nu gasesti doua care sa mearga la fel...noi pe forumul asta suntem indragostiti de ele... ca si chopperele reprezinta un fel aparte de a gandi si de a vedea viata ... gandeste-te bine .. you are in? or out

1. sa fii atent sa fie complet .. cel putin in exterior
2. sa te uiti bine pe dedesupt la capacul mare unde este sita de ulei .. daca are mult sealant si joaca, e clar ca blocul este spart in interior
3. sa aiba toate tablele de dedesupt
restul, cel putin din punctul meu de vedere nu conteaza... poate mai vin si altii cu idei

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
vexy
Broscar nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5
multumesc pt promptitudine...am aflat azi ca e motor CT ca pe porsche 914.mai astept pareri

pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 457
CT/CZ = 1980-82 VW Vanagon, European market only.
             Displacement: 1600cc!!!!!
             European case only. Kind of a severely modified Type 1 case. Had problems with cooling and cam followers. Used cooling system similar to Type 4, but not interchangible. Uses Type 1 heads. Crankcase is basically a Type 1 with cast in oil filter flange (like a Wasserboxer).

CT nu este tip4, nu este de 2l si nu e ca pe 914.

Vezi poate e totusi un CJ....


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4006
..sau un CU...
daca, deci doar DACA vrei detalii despre, suna-ma... nu seara, dupa ora 22...


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834




pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 457
U se transforma mai greu in T.... :P

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4006
..da' tot cu C e inainte... poate...

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la