Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Bianca777
Femeie
24 ani
Brasov
cauta Barbat
24 - 61 ani
Aircooled Forum / TUNING / Esapament Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ce parere aveti de urmatorul esapament?






pare simplu de facut

esapament parere aveti urmatorul simplu facut

31.8KB


pus acum 12 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
Nu mi se pare eficient. gruparea evacuarilor doua cate doua nu cred ca are vreun avantaj remarcabil, plus ca constructia mi se pare ca daca nu este facuta la milimetru, ori nu va etansa, ori va fi prea strans.
Sa explicitez putin: luam ca exemplu gruparea cilindrilor 1 si 2. daca tevile alea nu sunt indoite corect, chiar si o greseala de 1-2 milimetri poate conduce la un spatiu la imbinarea portiunii corespunzatoare cilindrului 1 cu restul evacuarii. Daca strangi mai tare, poti sa reduci spatiul, dar tot sistemul va fi in tensiune. Apoi, daca luam situatia opusa, tot o indoitura prost facuta, dar care ar insemna o suprapunere a flanselor, nu o distanta intre ele, atunci vei avea un spatiu liber intre flansa si chiulasa. Este evident ca o strangere prea puternica a prezoanelor de la chiulasa conduc tot la o tensiune mare...
Evident exista si cazul in care se foloseste evacuarea la un motor cu alta cursa a arborelui cotit (desi cred ca sistemul este dedicat motoarelor 1200). Este clar ca va apara un spatiu intre flansa si toba.
De asemenea vad niste piulite care banuiesc ca sunt pentru sonda lambda. Citirea nu va fi corecta pentru ca nu primeste gaze de la toti cilindri si nici intr-un flux continuu.

Cel mai eficient sistem de evacuare mi se pare 4 in 1. Vor exista 4 timpi de evacuare unul dupa altul, deci un flux continuu de gaze, cu doua rezultate foarte importante: unul este extragerea mai eficienta a gazelor din cilindri, datorata vidului produs de fluxul continuu. A doua este o masurare corecta a amestecului de combustibil folosind sonda lambda. Evident si aici pot aparea probleme de dimensiuni, dar sunt legate doar de motoare mai late. Imbinarea clasica dintre tuburile de la cilindrii din spate si restul evacuarii pot compensa eventuale defecte de fabricatie.

Sunt de parere ca un sistem de evacuare fix, fara grade de libertate, cum este cel prezentat mai sus, poate fi corect dimensionat numai daca este realizat direct pe motorul pe care va fi instalat. Atunci stii sigur ca se potriveste totul.


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
se pot pune doua sonde lambda si un montaj simplu - comparator - cu un amp. operational care sa trimita catre ecu semnal dupa logica pe care o doresti .... asemenea  "montaje" au moto BMW si am mai vazut si la boxerele de subaru


la partea mecanica, nu prea e ce spui tu mai sus... cel putin din pct de vdere al prinderii


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la