Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Briji pe Simpatie
Femeie
24 ani
Bihor
cauta Barbat
24 - 48 ani
Aircooled Forum / Masina mea - Tip1 & Tip3 / Un 1302 isi revine Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Carevasazica broasca mea, un 1302LS alb model '72 cu trapa mai exista doar sub forma sasiului vechi, care era ok. A trebuit sa schimb capul de sasiu si "palaria lui Napoleon", treaba destul de simpla, pentru care am lucrat vreo 2-3 zile la un cadru (de lemn, metalul nu zace pe jos in zona asta, e scump) care sa pastreze punctele importante, ca sa nu iasa strimb, etc. Capul si palaria s-au potrivit aproape ca niste piese originale, deci n-a fost mare problem. Singura treaba care nu-mi place la capul aftermarket (dar si cel original are aceeasi problema) e modul in care se prinde bara stabilizatoare, treaba facuta cam la futuimasa fata de cum era in 70. Despre asta mai incolo, cu poze. Pe urma am pus podelele si gata sasiul... Din pacate, am fost in mare graba si n-am facut poze decit mai acuma, cind m-am mai inmuiat .
Caroseria am avut "noroc" de-am gasit una la doar 70 km si omul avea si remorca si s-a hotarit sa mi-o aduca. Am fost de-am vazut-o, mi-a cerut 50E pe ea, pentru plafonul cu trapa mai mult, pe urma a adus-o. Odata ce-a fost in curte, normal ca mi-a scazut entuziasmul, asa se-ntimpla, dar m-am apucat de taiat. O sa fac niste poze mai detaliate, dar ia sa vedem deocamdata "today's work":

1302 isi revine broasca mea, 1302ls alb model '72 trapa mai exista doar sub forma sasiului vechi,

45.2KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asa, deci aci doar ce pusesem caroseria pe sasiul cel nou si frumos. Se potrivea si la gauri.

1302 isi revine asa, deci aci doar pusesem caroseria sasiul cel nou frumos. potrivea gauri.

40KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pragurile au fost facute cam aproximativ, sint din tabla groasa, nu zic, dar partile componente sint sudate aiurea. Mai curind se potrivesc piesele braziliene (podele, in cazul meu), da-s din tabla mai subtire.

1302 isi revine pragurile fost facute cam sint din tabla groasa, zic, dar partile componente sint

28.7KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ceva gaurele.

1302 isi revine ceva gaurele.

43KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
1302-1303 au pe fata lonjeroane mai bine reprezentate si cu rol functional mai pronuntat decit la broasca cu punte. Pe partea soferului mai era cum mai era...

1302 isi revine 1302-1303 fata lonjeroane mai bine rol functional mai pronuntat decit broasca punte.

45.7KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Dar dincolo mi-a trebuit destul de multa fantezie ca sa-mi dau seama cum ar trebui s-arate, am facut tipar, etc, noroc ca-s simetrice. Lonjeroanele vin prinse de "firewall" sau nu stiu cum sa-i zicem, panoul de deasupra napoleonului :

1302 isi revine dar dincolo mi-a trebuit destul multa fantezie sa-mi dau seama cum trebui s-arate,

50.4KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Care se prinde de sasiu cu suruburi, dar are in el niste piese destul de complicate, a trebuit sa le fac, firewall-ul nou nu contine si astea, in fapt niste rigidizari din tabla grosuta care contin si o piulita-captiva. Astea a trebuit sa le fac, dar au iesit ok:

1302 isi revine care prinde sasiu suruburi, dar are niste piese destul trebuit fac, nou contine

38.2KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Iar firewall-ul, e de fapt o adaptare a celui de broasca standard, nu-i chiar ca ala de 1302, da-i bun in loc de nimic sau de unul original care costa cit o masina .

1302 isi revine iar fapt adaptare celui broasca standard, nu-i chiar ala 1302, da-i bun loc nimic

36.2KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Piulita cu care se prinde caroseria de sasiu, in mica ei cusca, noroc c-am gasit o "cusca" intreaga si-am avut dupa ce face tipar repede.

1302 isi revine piulita care prinde caroseria sasiu, mica cusca, noroc c-am gasit intreaga si-am

59.2KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nasol , oala rotii de rezerva e destul de ok, am dat-o cu Fertan si grund, o sa vad daca totusi o schimb, hmm...

1302 isi revine nasol oala rotii rezerva destul ok, dat-o fertan grund, vad daca totusi schimb,

41.1KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
In fine, cam asta-i. Ca sa pot aseza totul la loc (cel putin pragurile au avut nevoie de munca destul de multa), a trebuit sa ridic carapacea de pe sasiu, asa c-o ridicam de bot, cu niste lemne (mai bune ca fierul, ca la final facem si-un foculet in soba si ne uitam ca prostii in el) in loc de usi ca sa nu se deformeze (nu s-a deformat)...

1302 isi revine fine, cam asta-i. pot aseza totul loc (cel putin pragurile avut nevoie munca destul

44.4KB

Modificat de jan (acum 11 ani)


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
In timp ce, la spate, se putea roti in jurul unui ax prins in locul barei de protectie:

1302 isi revine timp ce, spate, putea roti jurul unui prins locul barei protectie:

46.8KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
cu pragurile am avut si eu aceeasi problema desi erau "nemtia"
lonjeroanele cum le zici tu sau intariturile contraaripilor cum le zic eu tu le ai boboc ale mele is praf. inca nu am inceput reconstructia lor.
contraripile la tine vad ca in proportie de 70 % is bune. din ale mele nu au ramas decat nervurile cu piulitele pe care se monteaza aripa. eu am schimbat pana si intariturile pentru amortizoare
oala rotii de rezerva la tine e BRICI! eu am dat-o jos si am schimbat un 40% din ea ca era mancata. intaritura de sub ea(cu care se prinde desasiu) am refacut-o complet ca era praf, intaritura de deasupra ei (peretele despartitor al rezervorului) am refacut-o cu totul ca era de asemenea praf.
firewalul din fata era distrus in proportie de 70 % refacut si el tot de mine.
si lista daca vrei poate continua.
deci se poate si mai rau asa ca fruntea sus si da-i batai la finalizare.

aaa sa mai zic ca era fugita la stalpi de dinainte de a o taia si acu tre sa trag de ea la greu sa-i dau linia la usi? 
SPOR!


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Merci, Razvaneee, spor am uneori, acu a-nceput sa mearga mai bine. E-adevarat, oalele amortizoarelor sint ok, daca alea erau gaurite n-o luam, e halit si pe-acolo cite ceva dar se face... Oala rotii de rezerva e si ea intreaga, fusta fata si bucatile cu suportii de bara sint de schimbat si de completat contraaripile. Bine, treaba de citeva zile ce-am enumerat. Ar fi fost bine daca aveam loc mai mult pentru deseuri si nu ma grabeam sa dau bucatile din fosta caroserie, erau 2-3 bucatele de recuperat si de-acolo, mai ales ca pe-asta inca n-o stiam decit asa, ca idee. In fine, omu-nvata din tot ce se petrece .
A, apropo, are si asta trapa. Ma obisnuisem cu trapa, e misto.


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
he he... ma plac topicu asta.
mai foteaza cand faci pauza si mai pune foto.

spor sa ai.


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 11 ani
   
angelinno
Vizitator



Pai aia alba unde e?E acolo cu tine si-o rozaliezi??

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
A plecat la topit, in bucati, din pacate. Era prea mult de lucru, incomparabil mai mult decit la asta, fusese lovita cam peste tot, intrase si sub un camion, reparata in cea mai nasoala bataie de joc, in fine, s-a dus. Dac-aveam cum, o tineam undeva pin-o lua pamintul inapoi , dar n-am. Acu o repar p-asta, sau macar incerc.

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Gata, am completat si botul, doar in citeva "haft"-uri, dar s-a terminat gazul, oricum am avut noroc, a mai fost cit sa prind alea acolo. Mai sint de facut mici gidilituri, ce era de rock s-a dus.
Miine, daca nu ploua, ma dau cu ea prin curte nitel , sa fac curat pe dedesubt, pavajul asta de beton e foarte pacatos. Sa spalam impreuna petele negre!

1302 isi revine gata, completat botul, doar citeva dar s-a terminat gazul, oricum avut noroc, mai

43.7KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
si pe dincolo

1302 isi revine dincolo

42KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
cum drak te mai suporta gazda? :

_______________________________________
Online -

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu stiu, e o enigma .

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
Fane2009
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 54
Frumos iese ! Am crezut ca am avut de munca mult la caroseria mea, dar vad ca-s altii mai "norocosi" Spor la treaba ! Sa ne mai pui poze.

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Merci, Fane! Da, macar sasiul a fost ok, adica tunelul. Om vedea ce iese. Pun poze, sigur.

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
angelinno
Vizitator



Misto iese!O faci pe Romanica sau pe Merkelika?Oricum spor la treburi!

pus acum 11 ani
   
coxaru
Broscar nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 16
spune-mi te rog de unde se pot procura subansamble la tablarie noi de broscuta la preturi bune?
Stima!


pus acum 11 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
tot eu te pot ajuta. 0723.625.789

_______________________________________
Online -

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mai am doar fusta de prins la locul ei si sudurile la carapace sint gata. Acu, era bine sa fi fost iulie-august asa, ca s-o pot si vopsi.

1302 isi revine mai doar fusta prins locul sudurile carapace sint gata. acu, era bine fost asa, s-o

39.5KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
imi place ca ai facut suportul de caroserie in unghi sa compenseze panta ). propretareasa nu a chemat politia???

Modificat de lexxus (acum 11 ani)


_______________________________________
Online -

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu, poate polutia. Ba chiar am avut si garajul la dispozitie, doar-doar oi termina dracu mai repede.
Suportul... da, poate, da' mai curind e facut exact cit sa treaca sasiul pe sub el.


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
cu chestia aia nu am uitat, dar singura masina alba d'aci e trosnita fata si asteapta dupa asigurari plus ca ieri i-am dat si motorul jos ptr ca consuma cam 7L de ulei la 20 km . avnad in vedere ca esti in starea asta inseamna ca mai am timp sa te rezolv

_______________________________________
Online -

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Bai, io ma misc repede!

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
ce culoare ramane din toate alea? sau o faci arlechin?

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Hehe, vezi seful cum cauta finalitatea? Milestones, etc. Ramine, bineinteles, alba. Ce se vede albastru e grund. E un grund albastru . Asta cu mascariciul n-ar fi o idee tocmai rea, da-i greu de explicat la militian. M-ar durea miinile...

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Incepe sa semene a broasca:

1302 isi revine incepe semene broasca:

40.6KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Beeei, mai lasa beutura! Aia-i pisika toata ziua!
Toto tu ai vacsit-o?
Presupun ca se uit hicleristii ca la ozeneuri.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Haha, da, e o pisica de lupta asta, ne-am facut rost de ea de p-aci.
De vopsit io am vopsit-o, nu-ti spun cum, ca e de ris. Nu chiar ca Mr. Bean cind zugravea in garsoniera, dar pe-aproape.


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Trafalet? Suflai din cutie de ness Amigo? Pensula de pictura a copilului?

Bai referitor la pretz (mie mi-a scapat topicul asta pana acuma, poate ar trebui sa va cautati mozi mai vigilenti )- cum dracu, 50E?    N-ai scapat un zerou ceva?
Vreau si io!


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai da, atit a costat, c-un singur 0. Plus transportul, aia e, n-am avut ce-i face. Dar am lucrat si inlocuit mult la ea, cam 50 si merita, nu mai mult . Trafalet, da, cu vopsea pe baza de apica, oricum e acuma la moda asa ceva, nu pute, nu-ti intra in parul din nas, etc. Doar c-a iesit putin cam prea lucioasa si se vad defectele. Da' nu ma duc la "concours"...

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
salut .. imi pare mie, sau ii lipseste ceva? ...

pus acum 11 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
faina lucrare, nimic de zis
daca insa ai lucrat cu tabla moarta pe la cele petice si fara o protectie ca lumea (nu doar grund....) in 6, max. 7 ani rugina o sa isi faca de cap
am patit-o si eu la fostul trabant
spor la treaba in continuare !


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Hehe, trabantul o fi putrezit sau mucegait, sau ceva, a?
Pentru spatiile cavernoase exista ceara (vax) de protectie sau ceva grasime siloasa de stropit cu compresorul. Io am ales ceara, e-n spray, c-un solvent ceva, se stropeste c-o sonda cu 3 gaurele care imprastie bine aia p-acolo. Iese bine si inspira incredere, am facut tunelul deja, urmeaza pragurile, etc. Altceva... nu stiu, tabla a fost in special sub forma de elemente de reparatie, nu scria daca-i vie sau moarta, venea de la producatori certificati de diverse institutii. De obicei masinile se construiesc din tabla "moarta", in fine, alea care nu se fac din alte materiale . Alta modalitate de reparatie nu prea exista, in afara de sudura in puncte care se exclude din motive evidente. A, uitam, am mai folosit si o pasta de protectie pentru suduri, nu aia ca sa nu ti se lipeasca bilute , ceva pe baza de cupru si care lasa o pelicula interesanta dupa ce sudezi, nu arde, insa trebuie sa te misti repede, ca sa nu apuce sa se usuce. Bineinteles, pentru locurile unde nu poti sa mai cureti - protejezi, nu pe "fata". Toate sudurile au fost curatate de zgura, zunder sau draci, oxizi (ai de ales intre a folosi mult argon - asta inseamna putin zunder si a nu folosi mult argon, ca-i un pic scump, cu oxidare mai puternica), inainte de grund. Alte idei, ce sa-i mai fac?

Da, Bogdane, ii lipsesc multe, dar multe exista deja , mai am de zugravit inc-o data aripile spate, citeva surupuri la un prag de pus, pe urma incep sa pun si fiarele de pe dedesubt, motor, etc. Coada... se prinde in suruburi, vine si aia. Ce mai e asa cotoios e instalatia electrica, tre s-o fac cumva ca sa evit contactele totdeauna coclite, mai ales la sigurante, sa pun cumva un panou mai nou nitel si alte prostii.


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
eu ziceam ca parca ii lipseste juma' de spate....

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, aia nu-i gata inca, adica nu-i zugravita, ii vine rindul acuma. Am avut noroc cu raftuletele din compartimentul motor, am reusit sa le salvez, cu toate ca se sudase la repezeala pe-acolo ca sa inlocuiasca suporturile de bara (probabil pentru un ITPmai demult) si lasasera asa, nevopsit. Alea doua raftulete costa 100E, nu stiu de ce, sint doar niste table triunghiulare. Bine, le faceam, nu le cumparam...

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

bogdan_bus a scris:

eu ziceam ca parca ii lipseste juma' de spate....


d'aia

 


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai.. nu stiu altii cum sint, da' io inca nu ma cred Batman.

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
deci "aripa" de sus nu o pui 

_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 11 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459

jan a scris:

A, uitam, am mai folosit si o pasta de protectie pentru suduri, nu aia ca sa nu ti se lipeasca bilute , ceva pe baza de cupru si care lasa o pelicula interesanta dupa ce sudezi, nu arde, insa trebuie sa te misti repede, ca sa nu apuce sa se usuce. Bineinteles, pentru locurile unde nu poti sa mai cureti - protejezi, nu pe "fata".


Jane, cum e pasta aia de dai pe tabla si dupa aia sudezi ? Are un nume ? E scump ? Ziceai acum cateva posturi. M-am intrebat mereu daca nu gasesc pe piata vreun unguent care sa nu se arda atunci cand sudez doua bucati de tabla. si care sa si protejeze o cavitate inchisa.

Evident, mai e solutia aia cu ceara - dar aia se poate aplica acolo unde ai prevazute gauri de vizitare dupa sudura, ma rog, in functie de destinatie.

Modificat de tipatescu (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ceara se poate stropi prin gauri destul de departate de tinta, c-un furtunel.

Pasta de sudura e asta:
adica eu asta am folosit, vezi daca poti gasi ceva similar, asta-i facuta de unii aici. De ars arde si asta chiar in locul sudurii, dar alaturi unde-i mai racoare ramine nearsa, e o mica descriere acolo...


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196

UVeul a scris:

deci "aripa" de sus nu o pui 


Razvane, io as zice ca aripa de sus si copacul sint din parc, nu-s fixate pe masina...


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
copacul e din parc intr-adevar dar aripioara nu pare....
ia uita-te mai atent la curu "thing"ului imediat sub parbriz. mai sunt si acolo ceva aripioare deflectoare din acelasi material cu "deriva" de sus 


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 11 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Parerea mea, daca conteaza, ...  e ca aripioara ar trebui sa fie din parc. Poate sub apa sa stabilizeze ceva, altfel nu e din film cu rotile. Sau o fi comedie ?

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aia-i ceva o priza de aer, poate. Oricum, Baja nu, dar un Kommandeurwagen poate c-am sa mesteresc intr-o zi...

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
La Multi Ani teteo!

_______________________________________
Online -

pus acum 11 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
LA multi ani ! 

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Multumesc!

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asa, incet

1302 isi revine asa, incet

46.1KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Fuse ziua lui? Haida La multi ani conashule!
Place la mine ce vaz.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Fuse si se duse. Merci. Acu... s-a incalzit, zapada aia s-a dus, dar ploua si n-am nici un chef de flescaiala, mai am de montat una-alta la spate, am rupt un surub de la un etrier pe fata (astea-s cam singurele suruburi pe care nu le-am pus noi si iata). In general, fiecare aia e dusmanoasa, bine, am luat si multe piese noi si multe-s adaptari, e de ajustat cite ceva, dar io le vedeam in capatina ca si facute .
Jantele-s ATS-urile de Porsche, asa-zisele "hackmesser" sau "cookie cutter" si n-am gasit nicaieri vreo marturie despre cum vin pe fuzeta de 302 si cu etrieri de Talbot, adica am gasit ca merge, e treaba buna . Asa ca am avut placuta surpriza sa loveasca si-n surubul de la pivot si-n etrier. Am luat flexul, acu merg, dar pentru siguranta o sa iau mai incolo niste distantiere de 3 mm sau asa ceva, sa le dau mai in afara.
Pe urma, ca o vita incaltata, am scurtat din teava care iese din pompa de frina ca sa nu o deranjeze penisul ala de la pedala care impinge. Dar am scurtat asa de mult, incit de pe la jumatatea cursei, teava aia fugea inauntrul pompei. NU-mi explic deloc cum dracu de nu m-am gindit, pur si simplu m-am bucurat ca se prinde asa bine in menghina si nu se misca (tocmai luasem niste bacuri d-astea cu causugi, sa nu strici piesa), am luat bomfaierul si da-i. Normal ca, dupa ce ai lichid in circuit, nu mai faci decit vreo 10 mm de cursa maxim, dar pentru siguranta... Ei bine, teava aia nu-i o teava, e chiar pistonul pentru circuitul spate. Asa c-a trebuit sa mai cumpar o pompa de la dezmembrari ca sa completez pistonul . Care nu era Ate, ci Bendix, pistonul avea niste mici diferente, etc.

Modificat de jan (acum 11 ani)


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aseaa... Deci frinele spate de la Kerscher se potrivesc. Nu trebuie polizat nimic la adaptorul pe care se prinde etrierul, discul vine centrat la fix in suportul etrierului, etc. In set, insa, vin niste tevi care le-nlocuiesc p-alea dintre racordul flexibil si fostul cilindru de frina. Dar etrierul e de tip flotant, spre deosebire de cilindrul de la frina-tambur, deci trebuiau tot niste racorduri flexibile, nu-l poti lega de bratul suspensiei c-o teava  , cind el tre sa se miste liber. Hmm... trebuie inversat cumva ceva acolo. Cam de cacao "scapare" la un produs care costa o gramada de bani.
Pe urma, inca o treaba misto, frina de mina e cu autoreglare in interiorul etrierului. Daca te joci de-a frina de mina fara placute si disc in etrier, pistonul are o mica erectie si iese de-acolo fara sa mai intre la loc (normal). Cum se vira la loc... astia-s etrieri care s-au pus incepind de la golf 3, asa ceva. Se vira la loc prin invirtirea pistonului in timp ce-l impingi inapoi. Nu merge cu clestele sau alte figuri ca la etrierii de broasca. E o scula speciala pentru asta, dispozitivul vw 3272 . Bine, gasesc pe nu stiu ce forum de nemti cum povestea unul ca a rezolvat treaba, a descoperit (sau a redescoperit) ca merge cu cheia de la flex, in timp ce ta-su era dus dupa placute. Altu zice " da' ce-i aia cheie de flex?" Primul: "da' ce-i cu tine, n-ai vazut flex niciodata? Are si o cheie in cutie ca sa desfaci/stringi discul." Astalaltu: "a, n-am stiut, eu de fapt... lucrez in birou".


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Eu am schimbat placutele la un Reno si tot asa era, dar (dupa o pauza de cateva zile, ca sa aflam ce si cum) am bagat inapoi impingand cu prelungitorul cheii cu clichet si rotind de pizdon cu un mops de tevi. Nu mi-a placut f tare sa fac asta dar nu se invartea cumplit de greu asa ca n-am lasat semne pe gulerul pistonului. Dar o sa fac o unealta, nu-i mare filozofie. Nu avea gaurele sa mearga cu cheia de flex, avea o amprenta adancita in cruce.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, sint multe feluri de amprenta a cheii, oarba dupa ei, asa-i la orice, modifica c-un milimetru ca sa se rida. Din fericire, au folosit ceva etrier la care merge cheia de flex. Adica asta pe care o am eu a mers, ca-s mai multe modele si la cheile de flex . Dar in hirtia cu instructiuni nu scrie de cheia de flex, ci de scula vw.
Treaba e asa cu teava de frina de pe bascula: m-am uitat la multe poze, toata lumea a pus teava intre bascula si etrierul flotant. Ce-i drept ca-i o teava lunguta, cursa etrierului tinde spre 0 si i-ar lua mult timp sa se autorupa. S-o pun asa cum au trimis-o astia sau sa inversez, sa plec din teu cu teava pina undeva pe caroserie si de-acolo sa ma duc cu furtunul pina in etrier? Hmmm...

Dup-aia: da, ma uitai la csp, spre exemplu aici in varianta pentru suspensia cu trompete s-au gindit sa adauge un furtun si un punct de fixare a imbinarii teava-furtun. Asa cred ca tre' sa fac si io o chestie. Nu stiu daca se-ntelege (in general) ceva, stiu ca fara poze vorbaria e obositoare...

Modificat de jan (acum 11 ani)


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Eu zic sa pui acum asa sa te dai, si intre timp faci rost de tzava mai scurtutza si furtunel. Ruperea tevii e pur teoretica, ai dreptate in chestia cu miscarea fff mica. Daca ai un dooj' de tzanti de la brida de trecere furtun/tzava sudata pe tub pana la etrier cre'ca-i bine.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
pai vi cu furtun din T pana pe bascula unde ai clema unde vine bagat furtuna sa stea fix si deacolo vi cu conducta pana in etrier ca bascula misca odata cu etrieru, sau????  eventual daca clema aia in care sta furtunul pe bascula nu e unde ti-ar place tie o tai si o sudezi mai hacana sa-ti pasaleasca.

Modificat de lexxus (acum 11 ani)


_______________________________________
Online -

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asa e original, dar asta-i etrier flotant, se misca si odata cu bascula si de-aia e furtunul original acolo, dar se misca si fata de bascula, aia-i problema. La fiecare frinare se misca nitel in suportul lui (doar suportul e solidar cu bascula) si pe masura ce se uzeaza plaputele. Lasa, o fac alta data, azi ploua si miine plecam sa facem din copil un mare schior, mai celebru decit Tomba la bomba .
Apropos, furtuna o fi femela furtunului?


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Nu, damigeana.

Vezi ca exista (mi se pare ca de la cutiile vechi, split) bridutze de-alea care nu sunt sudate pe trompa ci au un colier strans cu un surubel de 8. O sa tre' sa pui cate o d'asta pe fiecare trompa pt noua trecere tzava/furtun care ia nastere.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
jan, tu care kit de frane kerscher ti-ai luat?

Modificat de albert_md2004 (acum 11 ani)


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai discuri spate fara gauri sau alte prostii pentru planetare "uscate" sau brate oblice sau cum vrei sa-i zici.

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
perforate 4 x 130 si neventilate vrei sa zici? fara prostii gen cross drilled sau ventilated?

pus acum 11 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Exact, cu discuri fara gauri de trecere sau santuri, ca ventilate parca nu exista pentru spate si gaurite 5X130. Uite, asta de-aici:

Modificat de jan (acum 11 ani)


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la