MikeRG
Moderator
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
|
|
La o temperatura de 4300 kelvin este super ok si suficient, foarte apropiat de lumina naturala; 6000k este o lumina albastruie, total aiurea, de tuning; in plus pentru un "plastic" se folosesc kituri single xenon H7, daca e de ex pentru skoda/vw/audi/seat, pe o singura faza, cea de intalnire.
H4 ar merge pe farurile de broasca, unde practic nu ai faze separate pe faruri separate si ar insemna sa ai ambele faze cu xenon dar rezultatele nu sunt ok, dispersia se face altfel ca la halogen iar curbura farului clasic nu este prielnica. Precum si dispersorul/sticla de far care are striatiile cunoscute spre deosebire de farurile clare de acum.
Xellex a folosit lupe aftermarket inserate in faruri/oglinzi originale, vopsite in negru, care practic pastreaza doar forma originala a farului, devenind un "background" pentru instalatia cu xenon montata in ele. Si peste care a adaugat sticle clare aftermarket. Per total un bricolaj intensiv.
Daca farul plasticului ar avea si lupa, ar fi chiar o treaba buna, daca nu, trebuie reglat oricum sa bata cat mai jos pentru a nu deranja.
Pentru varianta bec halogen mai bun, ar fi si Philips Vision Plus.
Io am varianta asta de lucru pe passat, sa imi pun xenon pe far cu lupa (are lupe din fabrica), inca nu ma grabesc dar sigur voi imbunatati vizibilitatea, farurile cu lupa echipate cu halogen nu exceleaza prin luminozitate. Am remarcat cu neplacere ca lumina stock pe passat e mai chioara chiar si decat la broasca.
|
|