Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
barbyy
Femeie
21 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / kit bixenon H4 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 677
stie cineva daca se monteaza greu asa ceva? merita banii?


pus acum 12 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 288
de montat se monteaza usor. pe ce masina vrei sa il montezi?
daca merita banii? eu zic ca nu. mai ales aia care ii dai pe amenda daca esti oprit. pana si pe cutii chinezul scrie ca nu e pt circulatia pe drumurile publice.
cred ca mai bine o pereche de osram nightbreaker plus daca tot vrei sa imbunatatesti ceva la capitolul asta.


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 12 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 677
ma gandeam sa il montez pe plasticul de zi cu zi.

unde pot gasi osramul ala de care zici...vreun link, ceva sa vad si eu despre ce e vorba?


pus acum 12 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 288
zi la google sa iti caute. am vazut si pe la muzee (selgros, metro, real)
eu mi-am luat din real, la suepr reducere cu 16 lei bucata. pretul in general e cam 35 lei/buc.


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
La o temperatura de 4300 kelvin este super ok si suficient, foarte apropiat de lumina naturala; 6000k este o lumina albastruie, total aiurea, de tuning; in plus pentru un "plastic" se folosesc kituri single xenon H7, daca e de ex pentru skoda/vw/audi/seat, pe o singura faza, cea de intalnire.

H4 ar merge pe farurile de broasca, unde practic nu ai faze separate pe faruri separate si ar insemna sa ai ambele faze cu xenon dar rezultatele nu sunt ok, dispersia se face altfel ca la halogen iar curbura farului clasic nu este prielnica. Precum si dispersorul/sticla de far care are striatiile cunoscute spre deosebire de farurile clare de acum.

Xellex a folosit lupe aftermarket inserate in faruri/oglinzi originale, vopsite in negru, care practic pastreaza doar forma originala a farului, devenind un "background" pentru instalatia cu xenon montata in ele. Si peste care a adaugat sticle clare aftermarket. Per total un bricolaj intensiv.

Daca farul plasticului ar avea si lupa, ar fi chiar o treaba buna, daca nu, trebuie reglat oricum sa bata cat mai jos pentru a nu deranja.

Pentru varianta bec halogen mai bun, ar fi si Philips Vision Plus.

Io am varianta asta de lucru pe passat, sa imi pun xenon pe far cu lupa (are lupe din fabrica), inca nu ma grabesc dar sigur voi imbunatati vizibilitatea, farurile cu lupa echipate cu halogen nu exceleaza prin luminozitate. Am remarcat cu neplacere ca lumina stock pe passat e mai chioara chiar si decat la broasca.


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628


pus acum 12 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 677
merci pt sfaturi. vreau sa imbunatatesc lumina la skoda in care m-ai vazut zilele trecute prin oras. nu stiu de ce de cateva luni am impresia ca nu se mai vede la fel de bine noaptea....repet...poate am imbatranit eu

Sticlele de far la octavia 1 sunt tot din plastic insa au niste striuri ceva, deci nu sunt clare. totusi nu sunt deloc matuite cum am vazut ca se mai intampla la multe masini.
am bec H4 cu ambele faze in acelasi bec; proiectoarele sunt tot in acelasi far insa au un fel de lupa ceva in interior...nu stiu exact cum e  inauntru, doar ce vad eu prin striurile de la sticla farului

nu vreau sa fac nici un tuning ca nu am chef de asa ceva.

o fi de vina oglinda din interior? dar aia nu am cum sa o lustruiesc....

practic cred ca voi adopta solutia sa schimb doar becurile cu unele din alea philips de care zici sau cu osram de care zicea sergiu.

Modificat de Toni (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
aaa, ok, ai varianta asta de faruri? atunci se justifica H4. In lateralele farurilor ai proiectoare sa inteleg?



pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
aci ai varianta aftermarket cu becuri separate pe faze, si cu lupa (poate chiar si cu instalatie XENON); de aia ziceam eu de H7, asa au modelele mai noi de VAG-uri



pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
Daca ai proiectoare in faruri, alea cred ca sunt H1.

pus acum 12 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 677
am farurile ca in prima poza, dar parca nu e sticla la fel de clara, parca are mai multe striuri pe acolo..o sa ma uit mai atent.

becul de proiector am inteles ca ar fi H3 insa nu sunt sigur


completare: m-am uitat la far...are striuri verticale si este Hella.

am montat deja osramurile alea...o sa vad pe intuneric ce si cum

Modificat de Toni (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
de unde ai luat, posibil sa ma pasioneze si pe mine pentru brosky

pus acum 12 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 677
de la un magazin din Baneasa MC motors, insa nu le avea pe stoc, le-a comandat special la cererea mea. tel 0212328941. poti sa spui ca esti prieten de al meu, dar nu este neaparat nevoie.

Ca impresie despre lumina becurilor: este intr-adevar mai alba, mai stralucitoare. Nu mi-am dat insa seama ca distanta de bataie daca a crescut asa cum zice pe cutia becurilor.

Modificat de Toni (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la