Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lavinia.monica Profile
Femeie
25 ani
Timis
cauta Barbat
26 - 67 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / Injectia de benzina Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Dupa cum se stie, de ceva vreme cativa "pionieri" s-au inhamat la adaptarea injectiei de benzina la motorul de VW air-cooled. Deocamdata suntem in faza de acumulare a unei mase critice de piese. In acest scop, va rog sa aruncati un ochi pe pozele lui Liviu-RATB si sa-mi ziceti ce sa iau de pe masinile de la acel scrap. Ma duc dupa-masa.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 16 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Astazi am gasit la scrapul de cartier cele doua galerii de admisie motor T4 cu injectoarele pe ele!!!! Nu spun pretzul ca dati cu oua clocite.
Am mai scos si injectoare de Lancia Dedra de 2000 cm3, supapa reg de presiune si inca o gramada de maruntzele.
Revigoram actiunea?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 16 ani
   
fellix
Broscar nou

Din: Galati
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 41
Am calculatorul si delcoul de la motor tipul 4.Poate il imperechem cu galeriile si injectoarele tale.

_______________________________________
VW tip 2  -BUS T2a-Westfalia 1.6 sa   1967

pus acum 16 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
La mine sau la tine?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 16 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196

MishuL a scris:

Astazi am gasit la scrapul de cartier cele doua galerii de admisie motor T4 cu injectoarele pe ele!!!! Nu spun pretzul ca dati cu oua clocite.


Cit costau alea de tip 4? Mult? Erau si plenumul, clapeta, chestii?
Misule, daca iti mai pica nimicuri de-astea de la scrap, vreau si io, daca-s de vinzare, ca n-am cind s-ajung prin locuri de-astea.

Am inceput s-adun si io de-astea de injectie, poate iese ceva.
Care am pin-acuma galerii care ar veni pe chiulasa de tip1/wasserboxer prin sudarea de flanse, respectiv injectoarele. Astea vin de pe un motor de 1,5 l de fiat. Injectoarele sint bosch 0 280 150 123, au mai fost si pe triumph 2000 si 3200: 2 ohmi, 186 cmc/h la 3 bar. Ar ajunge la un motor de peste 100 CP.
Astea stateau pe galerie prin intermediul unei piese dintr-un fel de rasina (casanta ) cu o garnitura. Nu stiu cu ce se pot inlocui alea sau daca se gasesc noi.
Se pare ca faceau parte dintr-un sistem L-jetronic.
A, am vazut prin pozele alea cu 4 corpuri monopunct ca nu mai exista plenum. Cum vine asta

Modificat de jan (acum 16 ani)


_______________________________________


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane uite .. e simplutz la tip4 sa pui injectoarele si un corp cu clapeta pe galerii...injectoarele doar gauresti unde se vede...iar la clapeta doar faci o flansha...

iti recomand ...daca vrei o injectie mai simpla asa cum vrei tu, sa gasesti una fara AFM.. de genul digifant sau motronic  .. si rezolvi si problema aprinderii electronice.. sint injectii de generatie mai noua si se gasesc piese berechet.. la cele cu sufix "jet" apare afm-ul care complica un pic lucrurile.....si mai e o treaba ... pe forumul alalalt era o discutie despre cum or sa "interzica" magarii nostrii masinile non euro...punind o astfel de instalatie, cu un reglaj bun si catalizator masina se poate aduce la un euro2 dpdv al gazelor...iar taxa de reclasificare este 600eur... eu mai vreau si o broscuta dupa bus pe care sa o transform ..deci motive am destule ca sa fac treaba asta functionala

..... si fara sa difere aspectul motorului .. fatza de original..

injectia benzina jane uite simplutz tip4 pui corp clapeta doar gauresti unde vede...iar clapeta doar

26.1KB

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, e o treaba buna asta; deci acolo vine clapeta de injectie monopunct, poate si cu un mic plenum, ceva. Ce corp de clapeta sa caut, de polo? Un cod? Cit se cere de obicei pt. asa ceva?
Ramine problema timoneriei, ca la carburatoare.

In mod similar poti pune la broasca injectoarele pe galerii de tip 3, modelul mai nou cu teava de balans pe fiecare port.

Modificat de jan (acum 16 ani)


_______________________________________


pus acum 16 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Astea

injectia benzina astea

32.4KB


_______________________________________


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da si astea pentru motoarele diferite de tip4... o sa caut si codurile pentru corpurile clapetelor de polo ... motoare py, 3f, aau,aav......pentru ce am vorbit eu cu tine...dar de la polo se pot lua si clapetele de la multipoint si calculatorul de digifant

injectia benzina astea pentru motoarele diferite tip4... caut codurile pentru corpurile clapetelor

33.4KB


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
bogdan ma poti ajuta cu o descriere a sistemului de injectie care echipeaza broscutele, am vazut pe the samba multe componente din dezmembrari. multe sunt de tip3 dublu port(cred ca doar pe asta merg puse), ce ma intereseaza este o schita cu componentele sistemului ca sa le string incet incet. eu cred ca este o sursa buna de piese dar   trebuie sa stii din ce este alcatuit sistemul...

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
depine la ce sistem de injectie te hotarasti .. cel de la tip3, bus, 914, sau la cel de broscuta mexicana...sisteme complet diferite..... cel de tip3 este un d-jetronic, destul de simplutz dar ma indoiesc ca piesele principale sint ieftine, iar performantele slabute..consum si gaze.......celalalt de pe mexicnca este mult mai potrivit  iar piesele se potivesc si de la masini inca in viatza. .. cu un catalizator mic pus la evacuare si ceva reglaje iese la gaze euro2....am mai scris si am sfatuit pe toti care abordeaza tema: o injectie de pe o masina ex golf,passat,polo, ford etc... adaptata pe broasca, pentru noi e mai la indemina ..... dincolo o sa continui un fel de tutorial despre sistemul meu de injectie.....daca inca nu te-am convins.. o sa te ajut sa  alegi piesele care iti trebuie



uite un inceput....     ....

sau mai la obiect ...


unele piese le gasesti la dezmembrari la noi .. nu neaparat sa mergi pe samba sau pe ebay.....

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
interesante galeriile cu injectoarele de la tip 3, si sunt incredibil de ieftine la 50$ iei aproape tot cu 20 un ecu. ma gindesc sa iau sistemul complet si sa il modernizez pe urma,  multumesc pentru material .

pus acum 16 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
ia uitati ce bunatati au astia (excluzand preturile):

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mai ... aceleasi lucruri, aproape, (ce tzin de partea de injectie) .. le gasesti pe preturi de 10-20 de ori mai mici la dezmembrari, unele piese care e musai sa le pui noi (sonda lambda, AFM etc) le gasesti la orice magazin de piese la cel mult jumatate de pret.. sonda lambda 180ron...celelete divaisuri, nu comentez...

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. la admisiile de tip 3 se pot pune, uite .. chestiile astea pentru injectoare... eu am proiectat asa ceva pentru injectoarele mele, doar ca la iesire pentru shtutz de 8mm ... acum urmeaza sa le fac dupa ce termin cu flanshele si cu partea de actionare tandem a corpurilor de clapeta

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite jane .. la admisiile normale de tip3 se fac bosajele astea si se sudeaza ...am gasit pe cip1 admisii de tipul asta din aluminiu...cind termin cu flanshele si sistemul dual de comanda al clapetelor voi trece sa fac si asa ceva.....

injectia benzina uite jane admisiile normale tip3 fac bosajele astea sudeaza ...am gasit cip1

36.4KB


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite si admisiile

injectia benzina uite admisiile

15.2KB


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la