Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Elena01 Profile
Femeie
19 ani
Braila
cauta Barbat
19 - 31 ani
Aircooled Forum / Vanzari-cumparari diverse / Vaselina cuprata (pt etrieri si alte aplicatii auto, temp inalte) Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
De vanzare un recipient 500gr vaselina cuprata, Made in Germany, NOU , nefolosit.
Destul de greu de gasit prin RO, se pare - am fost obligat sa fac o comanda mai mare, drept urmare m-am trezit cu cateva recipiente in plus fata de cat imi trebuie.

Pret: 90 lei.

Poza reala.

Localitate:  Bucuresti.  Trimit si prin posta, ramburs.

Contact:  aici pe forum sau telefon: 074 01 50 824

vaselina cuprata (pt etrieri alte aplicatii auto, temp inalte) vanzare recipient 500gr vaselina

31.7KB


pus acum 10 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Stie cineva, daca ung cozile supapelor cand le bag in ghiduri, folosind vaselina din asta ...  operatia are vreun rezultat pozitiv ? Sau e o prostie ?

Sau, in extremis, daca ung si alte subansamble ale motorului,  cand le asamblez... de genul axa cu came, segmentii, bielele.  Nu ma gandesc la un strat gros, evident, ci cat sa inlocuiasca uleiul pe care l-as pune ca sa realizez o frecare minima  ...

Am impresia,  de exemplu, ca dureaza ceva pana ce se amorseaza circuitul cu ulei si se creeaza compresie suficienta, atunci cand vreau sa masor compresia imediat dupa ce am asamblat un bloc. Ma gandesc ca vaselina ar ajuta un pic. Sau ar strica ?


pus acum 10 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Update. Din ce am vazut pe viu, e mai vascoasa decat unsorile obisnuite ... Nu as zice ca merge la ce am intrebat mai sus. Poate ca previne griparea, dar nu vad cum ar fluidiza suprafata de separare si nici sa  micsoreze frecarea dintre doua organe

Probabil ca e excelenta pt etrieri / placute de frana (destinatia primara ce e trecuta in prospect), in rest, cu rezerve.  Asa, din germana, m-am prins ca ziceau ceva si de turbine (?) si de altele, in afara industriei auto.   

Imi venea ieri sa intreb daca o fi buna pt infiletat bujii si injectoare ... da cica iar, imi zicea cineva, ca nu ar fi recomandabila pe suprafetele de aluminiu.

Marea ei calitate, in schimb, cred ca e faptul ca rezista pana la 1000 grade Celsius. (Vaselinele uzuale merg pana la aproape 200 grade).


pus acum 10 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006

tipatescu a scris:



Probabil ca e excelenta pt etrieri / placute de frana ).



...la faza asta m'ai prins- nu ma pricep.
Pe ce parte a placutei dai cu vazilina?


pus acum 10 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
Pe "culisa" pe care sta placuta de frana exterioara la etrierii cu un singur pistonas     Aircoold-urile au 2 pistonase (bus, typ3 posbil si broasca cu discuri din fabrica) deci nu se aplica.
Mai sunt unii care pun si pe spatele placutei acolo unde vine in contact cu pistonasul ca sa nu scartaie.


pus acum 10 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
aaaa, de aia nu stiam io..
-daaa'  pe spate la pistonas- adica cum, ca ala sta IN ACEEASI pozitie tot timpul pe placutza.. ba face si urme in locul ala, uneori.. ce- de acolo scartzaie?? scartzaie placutza pe disc!


pus acum 10 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
Astia zic ca scartaie si d-acolo ...

pus acum 10 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
S-a dat...  topicul este nul si inutil

pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la