Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Elena01 Profile
| Femeie 19 ani Braila cauta Barbat 19 - 31 ani |
|
Komissar
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
|
|
De vanzare un recipient 500gr vaselina cuprata, Made in Germany, NOU , nefolosit. Destul de greu de gasit prin RO, se pare - am fost obligat sa fac o comanda mai mare, drept urmare m-am trezit cu cateva recipiente in plus fata de cat imi trebuie.
Pret: 90 lei.
Poza reala.
Localitate: Bucuresti. Trimit si prin posta, ramburs.
Contact: aici pe forum sau telefon: 074 01 50 824
31.7KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
tipatescu
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
|
|
Stie cineva, daca ung cozile supapelor cand le bag in ghiduri, folosind vaselina din asta ... operatia are vreun rezultat pozitiv ? Sau e o prostie ?
Sau, in extremis, daca ung si alte subansamble ale motorului, cand le asamblez... de genul axa cu came, segmentii, bielele. Nu ma gandesc la un strat gros, evident, ci cat sa inlocuiasca uleiul pe care l-as pune ca sa realizez o frecare minima ...
Am impresia, de exemplu, ca dureaza ceva pana ce se amorseaza circuitul cu ulei si se creeaza compresie suficienta, atunci cand vreau sa masor compresia imediat dupa ce am asamblat un bloc. Ma gandesc ca vaselina ar ajuta un pic. Sau ar strica ?
|
|
pus acum 10 ani |
|
tipatescu
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
|
|
Update. Din ce am vazut pe viu, e mai vascoasa decat unsorile obisnuite ... Nu as zice ca merge la ce am intrebat mai sus. Poate ca previne griparea, dar nu vad cum ar fluidiza suprafata de separare si nici sa micsoreze frecarea dintre doua organe
Probabil ca e excelenta pt etrieri / placute de frana (destinatia primara ce e trecuta in prospect), in rest, cu rezerve. Asa, din germana, m-am prins ca ziceau ceva si de turbine (?) si de altele, in afara industriei auto.
Imi venea ieri sa intreb daca o fi buna pt infiletat bujii si injectoare ... da cica iar, imi zicea cineva, ca nu ar fi recomandabila pe suprafetele de aluminiu.
Marea ei calitate, in schimb, cred ca e faptul ca rezista pana la 1000 grade Celsius. (Vaselinele uzuale merg pana la aproape 200 grade).
|
|
pus acum 10 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
|
|
tipatescu a scris:
Probabil ca e excelenta pt etrieri / placute de frana ). |
...la faza asta m'ai prins- nu ma pricep. Pe ce parte a placutei dai cu vazilina?
|
|
pus acum 10 ani |
|
Komissar
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
|
|
Pe "culisa" pe care sta placuta de frana exterioara la etrierii cu un singur pistonas Aircoold-urile au 2 pistonase (bus, typ3 posbil si broasca cu discuri din fabrica) deci nu se aplica. Mai sunt unii care pun si pe spatele placutei acolo unde vine in contact cu pistonasul ca sa nu scartaie.
|
|
pus acum 10 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
|
|
aaaa, de aia nu stiam io.. -daaa' pe spate la pistonas- adica cum, ca ala sta IN ACEEASI pozitie tot timpul pe placutza.. ba face si urme in locul ala, uneori.. ce- de acolo scartzaie?? scartzaie placutza pe disc!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Komissar
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
|
|
Astia zic ca scartaie si d-acolo ...
|
|
pus acum 10 ani |
|
Komissar
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
|
|
S-a dat... topicul este nul si inutil
|
|
pus acum 10 ani |
|