Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Dulci-k 22 ani
| Femeie 22 ani Giurgiu cauta Barbat 22 - 45 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
da-te cu ea
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 10 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
|
|
Ar fi SINGURA la care NU TREBUIE sa fac ceva... si sa si mearga.
N'am avut timp sa intreb- cine e propietarul- decedatu'??? sau.. s'a facut succesiune...
|
|
pus acum 10 ani |
|
UVeul
beetle maniac
Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
tine-o'n cur...te pune naibii mana si fa-ti una beton cu care sa te dai si abia apoi ia-ti alte gioarse...
Modificat de UVeul (acum 10 ani)
_______________________________________ Brotacel 1302,5 1970 1600cmc BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristobob
Broscar pasionat
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 240
|
|
Nu-i trebuie alta, are platforma.
|
|
pus acum 10 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Mishtoaca mashinutza.... pune-o la naftalina 2 ani, da-i aluia impozitul pana atunci. O sa dai 2/3 din cat ai dat pe platforma ca sa vii la Balkan Bus.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 10 ani |
|
|
puneti-o unde vrei!unde ai siguranta! si confort!si unde te simti bine! mashina bah...sau mai scapa de alte alea si da-te cu ea!
|
|
pus acum 10 ani |
|
draku
barkazist
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
|
|
la canal cu ea!!!
_______________________________________ Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
|
|
pus acum 10 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
stii cumva daca a fost ceva reparat pe la motor? din experienta mea proprie cu Lada 1200, pe la 60.000 km a trebuit sa o segmentez. nu mai zic de problemele la lan tul de distributie care au aparut mult mai devreme..contrapatina am schimbat-o de vreo 2 ori, apoi am pus ceva distantor la intanzatorul de lant pt ca se uzase patina....nu mai stiu daca am schimbat si patina sau nu. semeringuri de supape schimbate de vreo 2 ori. de axa cu came nu mai zic...era "boala" masinii.
nu mai stiu exact cati km avea cand au vandut-o parintii mei, oricum peste 100.000 km. Iar asta are cca 98.000 parca asa se vede, daca nu or fi 198.000....trebuie investigat.
in mare mie mi-a placut ca masina, chiar daca era foarte zgomotos motorul. iar iarna pe zapada.gheata era distractiv cum derapa de fund, mult mai mult decat alte masini cu tractiune spate pe care le-am condus...era usurica de fund si cred ca de aceea
|
|
pus acum 10 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
velo
membru
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 211
|
|
nTelectualu a scris:
Am gasit la cineva o LADA 1200 din ''78... Problema e ca s'a fabricat PANA in ''86.. deci, ca vehicul isteric merge abia PESTE DOI ani. |
M-am uitat abia acum ceva mai atent la poze. Esti convins ca masina nu se poate inatricula deja ca vehicul istoric? S-o fi fabricat Lada 1200 pana prin 86, insa au existat de-a lungul timpului anumite modificari. 1200-le in configuratia pe care o are masina din poze, nu s-a fabricat decat pana in 1981. De ce cred asta: -barele de protectie au cate doua coarne (la modelele post 81 coarnele dispar, fiind inlocuite de o dunga orizontala de cauciuc); -dupa 81 intre grila radiatorului si bara de protectie apar patru fante orizontale; -semnalizatoarele de sub faruri ar trebui sa fie tuguiate (post 81 sunt plate); -modelele mai noi au la baza montantului de la usa din spate o aerisire neagra in forma de paralelogram; -stopurile montate dupa 1981 au incorporati ochii de pisica, iar lampa de marsarier se gaseste sub "tripla" din dreapta. La masina ta lampa de marsarier se afla dedesubtul barei de protectie, pe axa de simetrie a masinii, iar ochii de pisica sunt sub stopuri; -in fine, la modelele 1200 mai recente logoul Lada este amplasat in locul in care la masina ta se gaseste ochiul de pisica din stanga. Presupun ca de autentificarea unui vehicul istoric se ocupa cei de la Retromobil. Nu stiu in ce masura exista acolo vreun cunoscator in materie de Lada, insa toate elementele de mai sus, desi detalii, arata ca masina din poze putea fi omologata ca vehicul istoric de acum trei ani. Succes!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
conform legii din cate stiu eu, ca "modificare a modelului" este acceptata o modificare la motor ( de ex daca se modifica cilindreea) sau o modificare a caroseriei (aici incepe discutia.....daca se accepta si mici modificari de sa zicem catadioptrii sau fante sau doar o modificare a liniei caroseriei).
oricum masina cred ca se poate face vehicul istoric
ca fapt divers..o masina chiar frumoasa, dar si pretul este f ridicat
Modificat de Toni (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
velo
membru
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 211
|
|
De ce nu ar accepta? Exista precedentul Daciilor 1300 care au fost omologate inainte de 2010. Daca luam sasiul (impropriu spus, Daciile avand caroserie autoportanta), fara capote, aripi, faruri, bord etc, observam ca singura diferenta intre Dacia 1300 si urmasa ei 1310 (prima generatie, cea cu doua perechi de faruri si masca neproeminenta) este la nivelul decupajului triplelor, acesta fiind mult mai mare la modelul nou. Vorbesc de primele modele de 1310, la putina vreme dupa lansare aparand si diferentele intre aerisirile de la stalpul din spate. Dacia 1300 are o aerisire care este asezata oblic, de-a lungul montantului, iar jgheabul de deasupra usilor urmareste conturul acestora, pe cand la 1310 aerisirea este orizontala, in forma de paralelogram, jgheabul urmand linia acoperisului pana la partea superioara a lunetei. Probabil cand au inceput productia daciei 1310 au vrut sa epuizeze un stoc de aripi spate de Dacia 1300. La varianta breack a Ladei 1200 situatia e clara. S-a fabricat fara nicio modificare a caroseriei pana in 1985. Da, si mie imi place Lada 1200 berlina (Fiat 124). Mi se pare o masina foarte bine proportionata. Multa vreme am cautat una in mintile ei, din pacate am gasit doar "imbunatatite". Ma intreb, oare chiar merita inmatricularea ca vehicul istoric? Exista conditionari legate de locul de pastrare a vehiculului (trebuie neaparat garaj) sau de numarul de kilometri pe care ai voie sa-l parcurgi anual? In afara de avantajul evident al neplatii timbrului de mediu (~350 de euro), ce alte beneficii are posesorul unui astfel de vehicul?
|
|
pus acum 10 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
sincer sa fiu ca beneficii nu prea ...scutire de taxe, vigneta, ...insa trebuie facut itp obligatoriu la rar
o alta 1500 insa frumusica si este deja facuta vehicul istoric
sau una 1200 combi frumoasa
ambele mi-ar placea, ...aia 1500 la 900 eur, poate mai negociez ceva....?????
Modificat de Toni (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
velo
membru
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 211
|
|
Lada 1500 e parca prea incarcata cu ornamente nichelate (asa e modelu'). Prefer discretia modelului 1200. In schimb bordul e mai interesant la 1500. Legat de pret, presupun ca poate fi coborat pana spre 3500 de lei. Totusi 900 de euro mi se pare de-a dreptul un pret de bun simt pe langa cei 1500 de euro ceruti pentru combi. Din pacate cea breack nu e nici pe departe asa de buna precum o descrie vanzatorul. A inceput deja sa o ia rugina, i-a disparut oglinda si un stop a fost spart.
Modificat de velo (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
sa o stapanesti sanatos. sa ma chemi si pe mine sa o vad dupa ce o ai la tine acasa. da-mi pe pm si cat iti cere pe ea, de curiozitate
|
|
pus acum 10 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
Dar nu cam rupe la consum ? Ca asa auzisem
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 10 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
cand este bine reglata consuma afara cca 7-7,5%. eu am reusit odata sa scot chiar 6,6% la mers cu 90 la ora. in oras cam 11%. uneori cam 12%
|
|
pus acum 10 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
Decent. Eu auzisem de vreo 9 afara
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 10 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
daca mergi cu peste 120 la ora duce la 9
|
|
pus acum 10 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
|
|
..mai e o chestie- DACA e cum am vazut, pe la aerisirea de la carter scapa gaze la greu- - e si alea intra inapoi in motor prin filtrul de aer imogatind SI MAI MULT amestecul.. deci, cumva ar trebui sa reduc nivelul la plutitor.. sau ceva de genu'..
ORICUM, daca ii dai talpa, creste consumu' si la trabant- uite, io merg piano cu 60, oras/afara si consum cam 5,5 la un drum de 100 km.. DACA ma grabesc si o calc, imi creste consumul- vad pe ceasul indicator. La fel, a crescut si cand am dus plita aia pe acoperis, plus portbagaju' plin, plus nevasta-mea... ..plus scara de aluminiu..
on topic- mi=am descarcat poze cu piesele- carb, transmisie, eyc.. sa stiu cu poza'n mana cum sa fac..
|
|
pus acum 10 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Ia-o pe 24 si pune-o sub brad!
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 10 ani |
|
draku
barkazist
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
|
|
bine ca e cu poze, ca altfel nu cred ca te interesa...
_______________________________________ Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
|
|
pus acum 10 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Liviule, nu te mai lua de om, ia uita-te numai cum arata posturile tale de mai sus- zici ca-s brazi de Craciun! Si te iei de el ca zice ca-ti plac pozele color!
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 10 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
esti cam dus.....cum sa pui carlig daca o faci vehicul istoric. ca vehicul istoric trebuie sa o folosesti doar la parade , evenimente, raiduri etc...insa tu vrei sa tragi cu ea o cazatura de remorca? sau ce tragi?
|
|
pus acum 10 ani |
|
velo
membru
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 211
|
|
Toni a scris:
esti cam dus.....cum sa pui carlig daca o faci vehicul istoric. ca vehicul istoric trebuie sa o folosesti doar la parade , evenimente, raiduri etc...insa tu vrei sa tragi cu ea o cazatura de remorca? sau ce tragi? |
Pot gasi pe undeva un statut clar al vehiculelor istorice? Vreau sa stiu daca scrie undeva ca pot fi folosite doar la parade, evenimente si raiduri? Pot fi utilizate aceste automobile ca daily driver?
|
|
pus acum 10 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
|
|
velo a scris:
Toni a scris:
e |
Pot gasi pe undeva un statut clar al vehiculelor istorice? Vreau sa stiu daca scrie undeva ca pot fi folosite doar la parade, evenimente si raiduri? Pot fi utilizate aceste automobile ca daily driver? |
..pai ..unii zice'' ca nu. -NU CRED ca sta cineva sa verifice daca m'am dus cu masina (si familia) in concediu la mare sau la o sedintza foto la Gura Diham.. sau pe platou, sus... aaa, daca aveam un ford 1948 inteleg. desi.. si aia merita expusa, sa se bucure de vederea ei (circulinda..) si altii.. Din cate tin io minte, au fost discutii foarte aprinse pe vvf, in legatura cu ,,retromobilul''- referitor la diverse ,,chestii''.. de genul asta...
|
|
pus acum 10 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
trebuie cautat in lege ce scrie, care este definitia vehiculului istoric...eu vad ca scrie asa: citat:
1 La capitolul I subcapitolul I3 punctul 20, subpunctul 20.1 va avea următorul cuprins:
" 20.1. Vehiculul istoric (vehiculul de interes istoric) este vehiculul care îndeplineşte simultan următoarele condiţii:
- a fost fabricat sau înmatriculat pentru prima dată în urmă cu cel puţin 30 de ani;
- tipul său specific, astfel cum este definit în legislaţia Uniunii Europene sau în legislaţia naţională relevantă, după caz, nu se mai află în fabricaţie;
- este bine întreţinut şi menţinut în starea sa iniţială şi nu a suferit nicio modificare substanţială a caracteristicilor tehnice ale componentelor sale principale;
- deţine un atestat de vehicul istoric, emis de către autoritatea naţională a FIVA în România, Retromobil Club România. Retromobil Club România documentează criteriile şi procedura de eliberare a atestatului de vehicul istoric şi menţine în evidenţa sa informatică înregistrări pentru fiecare atestat eliberat.
Pentru vehiculele care îndeplinesc condiţiile de mai sus şi care corespund în ceea ce priveşte verificarea stării tehnice, având în vedere caracteristicile tehnice de la data primei înmatriculări a vehiculului (sau anul de fabricaţie al vehiculului, dacă data primei înmatriculări nu este cunoscută, RAR eliberează CIV cu menţiunea «Vehicul istoric». De asemenea, RAR înscrie textul «Vehicul istoric» şi în CIV deja eliberate pentru vehiculele înmatriculate în România care îndeplinesc condiţiile de mai sus şi deţin inspecţia tehnică periodică valabilă conform legislaţiei în vigoare."
si aici am incheiat citatul.
deci nu scrie ca nu poti sa mergi in vacanta cu el...deci nu scrie ca nu poti tracta o remorca giorsaita etc etc...deci liviu nu este "cam dus" asa cum m-am exprimat initial in gluma...el a luat-o in serios se pare .. ca s-a cam ofuscat
Modificat de Toni (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristobob
Broscar pasionat
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 240
|
|
Toni a scris:
...etc etc...deci liviu nu este "cam dus" asa cum m-am exprimat |
E "dus" de-a binelea.
|
|
pus acum 10 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Dus este, categoric- dar daca pune un carlig DE Lada, nu vad de ce n-ar fi OK. Si, la o adica, poa' sa traga o rulota sau o remorca isterica.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 10 ani |
|
tipatescu
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
|
|
Daca isi ia Lada ca sa traga o remorca ... e penibil. Mai bine ia o dacie obisnuita, la care are si piese garla ... si in consecinta l-ar dispera mai putin faptul ca "baga gaze in carter" sau alte asemeni ... Piese la Lada, presupun ca n-o sa gaseasca atat de usor si de ieftin ca la o dacie. Cea mai mare prostie e sa iei o masina "istorica" pentru ca ... MERGE ... cand ea ... abia se TARAIE. Mi se pare o lipsa de fair-play ... si pt istorie si pt masini/fiare in general ... si cu atat mai mult, sa spui ca pui un carlig de remorcare la ea, fara sa umbli in carter, ca e prea complicat ... Cum dracu mai cara aia o remorca ? A, bine ... se va tarai, deci ... ma rog. Propozitia "E dus de-a binelea" deja e un gest de noblete ...
LE ... Ma rog, din perspectiva mea, una e sa iei LADA ca sa o colectionezi, sa repari la ea, sa te mai dai cu ea, daca ai o sclipire ... dar ca zici ca e / poate fi masina de zi cu zi si de tras cu remorca in conditiile in care nu vrei sa pui pana pe motorul ei pt ca ... e suficient ca porneste ... trebuie sa fi antagonic cu tine insuti. Bine, nu e de mirare, e Liviu ... insa ... probabil ca daca nu ii spune nimeni (si il rog sa ma scuze aici pt ce fac) o sa se abrutizeze in actiunile sale compulsive
|
|
pus acum 10 ani |
|
nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
|
|
tipatescu a scris:
Daca isi ia Lada ca sa traga o remorca ... e penibil. Mai bine ia o dacie obisnuita, la care are si piese garla ... si in consecinta l-ar dispera mai putin faptul ca "baga gaze in carter" sau alte asemeni ... Piese la Lada, presupun ca n-o sa gaseasca atat de usor si de ieftin ca la o dacie. Cea mai mare prostie e sa iei o masina "istorica" pentru ca ... MERGE ... cand ea ... abia se TARAIE. Mi se pare o lipsa de fair-play ... si pt istorie si pt masini/fiare in general ... si cu atat mai mult, sa spui ca pui un carlig de remorcare la ea, fara sa umbli in carter, ca e prea complicat ... Cum dracu mai cara aia o remorca ? A, bine ... se va tarai, deci ... ma rog. Propozitia "E dus de-a binelea" deja e un gest de noblete ...
LE ... Ma rog, din perspectiva mea, una e sa iei LADA ca sa o colectionezi, sa repari la ea, sa te mai dai cu ea, daca ai o sclipire ... dar ca zici ca e / poate fi masina de zi cu zi si de tras cu remorca in conditiile in care nu vrei sa pui pana pe motorul ei pt ca ... e suficient ca porneste ... trebuie sa fi antagonic cu tine insuti. Bine, nu e de mirare, e Liviu ... insa ... probabil ca daca nu ii spune nimeni (si il rog sa ma scuze aici pt ce fac) o sa se abrutizeze in actiunile sale compulsive |
..asa e domnu' teoretician.. ai dreptate in toate, ce le stii matale ca un om mare... ...da'... ia zi, cate din masinile tale mai merg?? a? a?? tu vorbesti de compulsiv??? ...asta-i TARE!!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
draku
barkazist
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
|
|
aha, uitasem deh, varsta
_______________________________________ Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
|
|
pus acum 10 ani |
|
velo
membru
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 211
|
|
Ti-as fi sugerat sa-ti faci cont pe insa de cateva luni cand incerc sa ma loghez imi apare mesajul: Ne cerem scuze, forumul pentru moment este nefunctional din cauza unor defecte la server ! Remedierea este in desfasurare !
|
|
pus acum 10 ani |
|