Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Criscristina92 la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
29 - 80 ani
Aircooled Forum / Diverse mestereli Auto (non-aircooled) / Gaz cu presiune din carter Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
Cum fac, IN AFARA de reparat motorul, ca sa cresc presiunea la ulei si sa nu mai scape gaze in carter???

Adica- ce fel de ulei -gros- pentru motoare uzate sa pun si CE fel de intaritor -sau cum ii zice la duralub sau 2+2 sau care mama naibii mai ezixta..  ??

E vorba de un motor de lada de 1,2..

Nu fumega pe esapament...


pus acum 9 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
eu cu 20W50 si cu duralube rezolvam la decedatu'

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 9 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

nTelectualu a scris:

Cum fac, IN AFARA de reparat motorul,

Pai atunci de ce ai  mai facut topicul asta la "tehnic" si nu la cafenea, vorbe de claca, sa ne dam cu presupusa etc?
Ce-i mai simplu decat sa repari un motor de Lada? Piese gasesti usor si ieftin, motorul e super-simplu si clasic si, daca ai noroc, scapi doar cu niste cuzineti si segmentzi- poate si pistoane. daca n-ai, tre' sa alezezi blocul si sa rectifici arborele- dar stii pe urma ca ai facut o treaba buna.
Nu mai zice de aia de la Tzaranoaia ca gandesti exact ca ei! Toate alea sa le repari cu un ciocan si un cap de sarma. 


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 9 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006

MishuL a scris:


nTelectualu a scris:

Cum fac, IN AFARA de reparat motorul,

Pai atunci de ce ai  mai facut topicul asta la "tehnic" si nu la cafenea, vorbe de claca, sa ne dam cu presupusa etc?
Ce-i mai simplu decat sa repari un motor de Lada? Piese gasesti usor si ieftin, motorul e super-simplu si clasic si, daca ai noroc, scapi doar cu niste cuzineti si segmentzi- poate si pistoane. daca n-ai, tre' sa alezezi blocul si sa rectifici arborele- dar stii pe urma ca ai facut o treaba buna.
Nu mai zice de aia de la Tzaranoaia ca gandesti exact ca ei! Toate alea sa le repari cu un ciocan si un cap de sarma. 

Crezi ca's tampit ca sa ma apuc sa desfac motorul, ca sa ajunga masina CA CELELALTE??? Pai n'am timp sa ma pish, dar'mi-te sa desfac ,,ceva''..
..ce-i mai ,,simplu''???     Poate pentru TINE- tie ti s'o parea simplu.. tu esti ,,pe felie''..   Eu NU.!!  Daca e sa ,,repar cu ciocanu' '' inseamna ca treaba e ,,finala''...
Nu pricep cum de nu poti intelege ca NU toti TREBUIE sa fie mecanici sau ingineri auto. NU!
Apoi, DE ASTA EXISTA astfel de uleiuri si substante, ca sa NU se faca ce zici tu.   Din cauza de timp, piese, costuri, etc.
Nu mai zice tu de aia, ca la ,,idei'' d'astea TU esti ca ei- ei cica ,,numa NOU'' cumpara, cum sa cumpere ei S-H??   si musai ,,dacie logan ca sa se vada''..

Asa mai vad reactii la unii doctori- ,,ce-i mai simplu decat sa iei un antibiotic??     ''  de parca tot omu' ar sti ce si cum.
Sau, de exemplu, cum se mira un tzaran cum de nu stiu io sa dau de mancare la vaca.  


ON TOPIC- daca ai ceva de zis care sa ma ajute in conditiile  descrise de mine- zi..

..si nu io merg cu motorina contrafacuta, de carpa'n cur ce sunt. - ce-i mai simplu decat sa pui motorina de la pompa???  

Lat edit- de unde plm  mai gasesti tu piese de Lada ca NU se mai gasesc DE MULT- e ca la alea de Trabant!   


pus acum 9 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Eu nu stiu ce raspuns sa-ti dau, dincolo de ce ti-am dat-  poate te ajuta Bogdan-bus 
manual de Lada in mod sigur gasesti pe net, de reconditionat piesele masinii (arbore, bloc)- aia te putem ajuta, piese- intreaba si tu un "rus" in Obor in spate acolo la linia de tramvai, langa momeli si unditze.
Ce vrei tu e carpeala.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 9 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Radio Erevan o fi avand un raspuns pe masura intrebarii?
Suspectez ca un raspuns ar putea porni de la premisa ca presiunea gazelor bagate in carter compenseaza presiunea scazuta a uleiului in motor. 


pus acum 9 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657

nTelectualu a scris:

Cum fac, IN AFARA de reparat motorul, ca sa cresc presiunea la ulei si sa nu mai scape gaze in carter???

Adica- ce fel de ulei -gros- pentru motoare uzate sa pun si CE fel de intaritor -sau cum ii zice la duralub sau 2+2 sau care mama naibii mai ezixta..  ??

E vorba de un motor de lada de 1,2..

Nu fumega pe esapament...



NU exista ce vrei tu
Am incercat de toate pe motorul fostului citroen bx
Si Duralube si Xado si Metabond, tot felul de aditivi mai ieftini, uleiuri mai groase etc etc etc
A iesit un mare CACAT ....
Fara niciun fel de rezultat, gazele de carter si consumul de ulei la fel ca inainte
Asa ca nu te amagi


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 9 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006

MishuL a scris:

Eu nu stiu ce raspuns sa-ti dau, dincolo de ce ti-am dat-  poate te ajuta Bogdan-bus 
manual de Lada in mod sigur gasesti pe net, de reconditionat piesele masinii (arbore, bloc)- aia te putem ajuta, piese- intreaba si tu un "rus" in Obor in spate acolo la linia de tramvai, langa momeli si unditze.
Ce vrei tu e carpeala.

Eu ma asteptam de la TINE  la un raspuns TEHNIC, bazat..
CEVA DE GENUL.

quote:   probabil sunt blocati segmentii si scapa compresie... Desi orice Lada are gaze de carter, chiar daca e "nou" motorul din cauza solutiei alese pt ventilarea carterului... dar cantitativ nu se poate masura sau compara. Dupa cum spuneau colegii, e necesar un test de compresie, care nu intotdeauna e concludent ( la lada, simeringurile de supape imbatranite si crapate cauzeaza anumite infiltrari ale camerei de ardere cu ulei si aceasta mareste compresia, chiar daca nu scoate fum, dupa anumita distanta parcursa isi dau drumul si vezi atunci  ).
Problema cu becul de ulei e cauzata de uzura la pompa de ulei (linia arborelui e afectata doar daca bate grav, desii am avut motor cu batai care avea presiune de ulei aproape perfecta ) sau de rampa axei cu came /axa uzata (se aude clar o bataie ritmica la chiulasa). Desii motorul de Lada poate functiona 160000 km lejer, datorita calitatii uleiului ce se folosea pe vremuri si de calitatea benzinei... E nevoie doar de o garnitura de chiulasa, si admisie/evacuare.
Daca are compresie corespunzatoare, gazele de carter pot fi cauzate de uleiul prost, care are tendinta de a forma vapori, adaugand asta la ventilarea carterului, cauzeaza mult fum. De regula se utilizeaza ulei 10w40 10w60 15w40 15w50 20w50 (Asta la motoarele foarte uzate). Eu as inlocuii de siguranta pompa de ulei si pinionul de angrenare, deoarece canelurile fine se rotunjesc in timp.


Nu stiu daca cine a scris o fi si inginer AUTO, da' a RASPUNS si am si INTELES..


pus acum 9 ani
   
cristobob
Broscar pasionat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 240
...
Omu' a zis ca- ti da nr de telefon , AL UNUIA CARE SE PRICEPE LA SKODA.


pus acum 9 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Ti-a zis cineva ca eu am desfacut f'odata un motor de Lada? De unde vrei sa stiu eu toate alea? Le-as putea doar vedea desfacand un motor de Lada, al'fel de un'sa stiu, sa se pogoare sfanta cunoashtere si sa ma ilumineze? 
Mai cauta, vezi poate gasesti f'o solutie minune, cum zicea unu' odata intr-o emisiune de pescuit: da-i cu Rugol! 


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 9 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006

cristobob a scris:

...
Omu' a zis ca- ti da nr de telefon , AL UNUIA CARE SE PRICEPE LA SKODA.

...CARE...om??       Care... scoda???  

Nu vad nicaieri aici, asa ceva..  


pus acum 9 ani
   
cristobob
Broscar pasionat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 240
Lada, nu skoda, scuze.

Nu AICi, ca tu nu de aici ai luat , cu copipeist - la fel ca puie monta, fragmentul. Pe clcssiccar cluj.


pus acum 9 ani
   
cristobob
Broscar pasionat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 240
Si ți-a mai pus o grămadă de link-uri, doar sa vreți sa o faci.
Da' eu cred ca te-a apucat tremuricii când ti-azis de 1500 de lei, doar pentru motor.


pus acum 9 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006

cristobob a scris:

Si ți-a mai pus o grămadă de link-uri, doar sa vreți sa o faci.
Da' eu cred ca te-a apucat tremuricii când ti-azis de 1500 de lei, doar pentru motor.

    da, da,  aici asa e..
Nu am vazut ce zici , am facut baie..  

...da' io spuneam DE FAPT altceva acolo, mai sus- ca un ,,cineva'' de pe alt forum  mi-a dat raspunsuri MAI LA OBIECT si mai lamuritoare decat un anume inginer AUTO... referitor la ce intrebam EU.. ca de reparat, e la mintea gainii- la aia nu-ti trebuie nici facultate de specialitate ca sa te gandesti..

Chestia  ridicata de mine era CUM sa fac ca SA NU fac RK motor.


Am pus quote- deci e clar ca e citat (quote) din alta parte, un forum tehnic.


pus acum 9 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Depinde ce vrei sa faci cu masina aia. Daca vrei s-o faci sa se invarta un pic si s-o vinzi, poti sa capacesti cu tabla, nituri pop si silicon roshu chiar si un bloc spart- nu? 

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 9 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
ia stai ! Lada parca e racita cu apa, nu ? Si nici vw nu e.
Mutam ...


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 9 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006

RaduI a scris:

ia stai ! Lada parca e racita cu apa, nu ? Si nici vw nu e.
Mutam ...

..da' ce, alte chestii puse acolo, la tehnic,  au treaba ,,macar'' un pic...cu treaba mea?? MOTORUL? 

M-   ai pus problema bine.   Deci da.  Vreau sa fac masina cap-coada si sa ma ingroape cu ea.   Adica groapa sa fie mai mare, ca sa incapem amandoi.   O iau in groapa- ca e rosie..

Nu stiu de bloc spart da' de restul stiu sa fac. - dar... masina arata ca noua- nu am la ce.
Problema- care poate fi problema doar din cauza ca masina a stat muuult la umbra, fara husa, cu ulei vechi.. - cred ca se poate rezolva cu ulei nou-bun.

Si vedem atunci..

..din toate raspunsurile, cel de la RaduI si cel copiat de mine m'au lamurit (la nivelul meu de cunostiintze)..

Modificat de nTelectualu (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Cati km are mashina? Daca are spre suta de mii sau peste, normal ar fi sa-i faci motorul, daca incepe sa faca probleme. Pe vremea aia erau alte tehnologii, nu tineau motoarele ca acum. Uite, cand m-am angajat la Ratb, un motor facut la URAC tinea 35.000 km. Un autobuz merge cam 300 pe zi in medie. deci fiecare autobuz schimba motorul de 3 ori pe an! Iar motoarele originale de UDM sau Ikarus, alea clasice de Raba orizontale, oricum tineau maaaaaaxim un 200-200 si ceva de mii.
Pe urma, Daf-urile si Rocar-urile de Simon s-au casat pe la milionu' de km, si d'abia atunci incepusera motoarele sa consume, sa fumege...


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 9 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
Aici ma lamureste LA OBIECT- cineva care s;a ocupat de Lade..

quote]
Problema cu becul de ulei e cauzata de uzura la pompa de ulei (linia arborelui e afectata doar daca bate grav, desii am avut motor cu batai care avea presiune de ulei aproape perfecta ) sau de rampa axei cu came /axa uzata (se aude clar o bataie ritmica la chiulasa).
Desii motorul de Lada poate functiona 160000 km lejer, datorita calitatii uleiului ce se folosea pe vremuri si de calitatea benzinei... E nevoie doar de o garnitura de chiulasa, si admisie/evacuare.
Daca are compresie corespunzatoare, gazele de carter pot fi cauzate de uleiul prost, care are tendinta de a forma vapori, adaugand asta la ventilarea carterului, cauzeaza mult fum. De regula se utilizeaza ulei 10w40 10w60 15w40 15w50 20w50 (Asta la motoarele foarte uzate).
quote]


pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la