Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: simpatica_dorina 19 ani
 | Femeie 19 ani Arad cauta Barbat 32 - 44 ani |
|
MishuL
sniper
 Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
|
|
Scuze, ce gavaritzi voi aici ma depasheshte- oricum, daca va coafeaza cu ceva, pot sa va fac rost de turbine de la autobuze.... da' banuiesc ca-s mari....
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
S-ar putea sa fie maricele astea de autobuz. Da' ia zi, toate au turbocompresor sau sint si vreunele cu compresor mecanic?
Da, DHLA e folosit in varianta "drawthrough", adica asa am vazut si eu in poze, probabil din ratiuni de spatiu disponibil acolo in spate. Insa la "blowthrough" se foloseste mai ales DRLA, un carburator sau doua, exista disponibile pentru ele emulsoare turbo, caciuli care se monteaza in locul filtrelor de aer, la cb performance aproape ca gasesti tot ce trebuie pentru adaptare.
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
MishuL
sniper
 Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
|
|
Numa Daf si Rocar de Simon. E turbo clasic, pe esapament.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
iar motoarele au cilindreea fo 14000 la 17000 cmc..... la diesele nu s-a folosit compresorul mecanic, ci numai turbo deoarece cantitatea de aer /gaze vehiculata prim motor e mult mai mare decit la benzinare
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Pacat, ar fi fost frumos un supercharger de autocar pe broasca... Adica probabil ca era mai mare decit motorul, da' ce conteaza? Vreau galerii sa pun carburatoarele alea!! Acuma, repede, ca mai sint 2 ani jumate si trebuie sa le aruncam!!
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 457
|
|
Bogdan, se pot face mai multe perechi de galerii? Vreau si eu o pereche, pt motor tip4 te rog.
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane .. uite la motociclete corpurile de clapeta de care vorbeam ..pina si flow rate pentru injector este perfect... si se rup si la jumatate..si au luat-o inaintea noastra altii cu mai multe posibilitati
oare exista si dezmembrari de motociclete??? ca sa gasim asa ceva
si cea mai tare faza .. au pus 2 linii de corpuri la un motor 8V
@alex..eu si jan le astepatm deocamdata pe astea care le-am dat la facut ....
28.4KB
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Haha, intindem o sirma de-a latul drumului si asteptam. Acasa, prin fata blocului, se vintura motociclisti toata noaptea (bine, mai intii isi demonteaza tobele ). Dezmembrari n-am vazut, insa vin la talcioc motociclisti de-astia, unii au piese. Da' nu mai reusesc deloc s-ajung pe-acolo...
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
astazi m-am uitat la o suzuki a unui coleg de serviciu ...ceva de 600cmc 4 cil in linie si avea cam la fel corpurile si ce mi-a sarit in ochi senzorul pozitiei clapetei care este asemanator..poate chiar la fel.. cu cel de la OPEL .. sau mai bine zis cu TPS GM MULTEC... deci asa ceva plus un ECU si ceva piese de cielo astra sau kadet ar fi OK pentru broasca
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
ia uite cum arata pe un motor de ford...oare cum ar arata pe broasca???
46.2KB
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane daca mergi in tirg sa cauti vezi sa aiba asa ceva la capat...
25.5KB
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Cum, e unul de-ala pentru tot grupul sau are fiecare? Logic ar fi sa aiba doar unul... Dar daca le spargi in 2 perechi? Parca vad ca se vind cu 4-5 milioane clampetii astia...
Modificat de jan (acum 17 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
e unul singur la toti clampetzii... chiar daca pui doi pe o parte si doi pe celalta parte.. cam acelasi lucru fac eu la motorul de 2000 .. numai ca ..cu doi clampetzi.. si chiar daca nu are asa ceva, se poate adapta
de pret .. si eu sit de acord cu tine ... dar vezi ca au si injectoarele in ele si parca 5 milioane suna mai bine decit 1700$
daca ajungi pe acolo te rog uita-te si cam cit e o turbina de: vw golf 1600 td sau 1,9 tdi de 90cp ...dacia renault 1,5dci, peugeot 206 307 hdi etc ... de motoare mici pina in 1700cmc
|
|
pus acum 17 ani |
|
MikeRG
Moderator
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
|
|
off/on topic - am o turbina de pe un renault 1.9 tdi, necesita reparatie - merita reparata pentru a fi folosita in eventualitatea unui sistem turbo pe broasca si daca da, pe ce cilindree?
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
la motor pe benzina la cilindree mai mare de 1800...eu merg pe cilindree de 1500 si d'aia am nevoie de una de 1,4 tdi si presiune pina in 0,7 bari ca sa nu fortez mecanica, pentru ca nu am piese de top .. eu oricum voi umbla si la supapa de reglare a presiunii sa nu imi bage mai mult de 0,7
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
MikeRG
Moderator
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
|
|
ok, atunci CV-ul de 2.0 va beneficia de ea, daca mai poate fi reparata... btw, nu stii un atelier adevarat in domeniu?
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
este aici in brasov un atelier bun .. cu cetificat tuv si reprezentant bosch..o sa merg la ei sa le aflu numarul de telefon ca sa poti sa le explici mai pe indelete problema si sa iti spuna si pretul ... lucreaza ff bine si cu garantie repara cu piese de calitate ..schimba axul daca e terminat si lagare si etupa dintre turbina si compresor etc fac lucruri bune .. trebuie sa te programezi si eu daca iau o turbina oricum merg la ei sa o verific intii
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
cam asta e ce caut eu.. este din clasa 3 facut de kkk si este kp35.. 1.5dci renault
32.2KB
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Asa, uite ce poti gasi la intimplare, dar tre' sa stii exact ce cauti:
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane .. uite ca si are ... dar tre sa merg sa le pipai inainte ...uite in poza chiar are doua..oare care ar fi pretul??
55.9KB
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane am promisiuni ca saptamina asta vin flanshele....si pe aceeasi tema pun aici un tabel cu pierderile hidraulice
26.5KB
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Nu stiu, alea din poza n-or fi "baterii" de carburatoare? Sa-l sunam pe-ala, de pret...
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
nu jane... mie imi pare ca sint asa ceva
43.8KB
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Da, alea sint. Pai o sa vorbesc cu cetateanul ala, sa-l intreb de pret, nu? La talcioc n-am mai ajuns, am dat banii pe bautura .
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
albert_md2004
-iradiat cu acte-
Din: Iasi
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 244
|
|
si astea ce-s..scuze de intrebare..?
_______________________________________ Dr.A.M.D-XRayDoctor
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Care, talcioc si bautura?
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
albert_md2004
-iradiat cu acte-
Din: Iasi
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 244
|
|
nu jan.....alea din poza sunt corpuri de injectie de motocicleta?
_______________________________________ Dr.A.M.D-XRayDoctor
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Pai vezi cum te-ai lamurit singur? Sigur nu erau trofee de cerb carpatin ...
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
albert_md2004
-iradiat cu acte-
Din: Iasi
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 244
|
|
pai si alea(corpurile de clapeta de pe moto,nu bautura si talciocul ),ar fi mai bune decat 2 dellorto transformate in corpuri pt injectie?
_______________________________________ Dr.A.M.D-XRayDoctor
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Inca nu stim. Ideea-i ca-s gata transformate de cind erau noi-noute . Asa ca s-ar putea sa fie bune.
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane ... ia si descarca ceva de turbo
si cind ne vedem iti dau si o carte pe cd..asta
47.4KB
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Foarte misto linku, m-am uitat la repezeala. Adica afli rapid de sisteme care sint deja folosite, nu stai sa deduci indirect din ce zic altii c-ar face... Io ma uitam si "pe alte forumuri", capitalistii astia nu stau sa-ti esplice cum se schimba pivotul, daca-ntrebi cel mult iti spune unu' ce carte sa cumperi. Parca nu-ti vine sa-i spui ca tu n-ai da 1-2 milioane pe cartea aia, mai ales daca tre' s-o cumperi de cine stiu unde dracu' din America, sa platesti vama sau mai stiu io ce timpenie... Adica, ma rog, eu nu dau, daca pot s-o gasesc scanata gratis sau pot sa deduc ce scrie in ea din alte carti scanate gratis... Serios, Bogdane, vrei sa incercam cu de-alea de motocicleta? Oricum trebuie facute niste galerii...
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane .. sincer, la chestia cu astea de moto ma gindesc la motorasul cu injectie, pentru ca unele pe care le-am vazut pe forumul ala vortex au flow-rate 240, iar la motorul de tip4 si cel de tip1 185-187.... deci e binisor spre foarte bine mai ales daca mergi pe un amestec saracit, nu stoichiometric .. adica lambda 1.. ci lambda 1,2 unde puterea oricarui motor e maxima....daca mai pun si turbina mai trebuie sa pun inca doua injectoare mici pe galerie sa imi inbogateasca amestecul.. dar aici mai e de vorbit....raspuns da .. as vrea corpuri d'astea..flanse se fac
cind termin calculellele la motor o sa t-i le arat si sa le comentam ...sa vezi de ce am ales o axa cu came, de ce ma avantajeaza biela de 137 si cursa de 64.. etc .. e atreia oara cind fac calculele si rezultatele sint bomba ... oare de ce s-au ferit cei de la vw de motorul de 1200 cu pistoane si biele de 1600???
sau poate ca grsesc eu undeva...
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Pai nu stiu, Bogdane, luam si de-alea, daca tu zici ca pina si eu pot face sistemul de injectie din bucati si sa-l pot si regla singur (ma rog, am ohmmmetru, chiar unul rusesc, o mare realizare a tehnicii . Oricum, daca gasesc eu primul, iau unele si vezi tu ce iese acolo. Io, intr-un fel as prefera carburatoare, mai bagi o sirma, mai sufli jicloru, dar poate c-ar trebui sa ne punem si problema pinguinilor, a fenomenului "2011", etc... Pai cine stie, aia au fost mereu orientati pe "proficienta" sau rahaturi de-astea, uzina o conduc contabilii, nu?
Modificat de jan (acum 17 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane ..nu de pinguinii lu' tariceanu e vorba... sau de sirma de pe jiclor... nu vrei sa simti si tu ca motorul merge bine fara sa te uiti la el din 50 in 50 de km??
jane inca nu cumpara alea poate gasim altele mai bune...
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Ba da, cum naibii... A propos, n-ai vreun link asa bun si despre injectie, sa te ia din stadiul de bou si sa-ti spuna tot-tot?
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane .. am carti pe hirtie multe.. lincurile sint ff tehnice .... cam tot ce era de spus pentru incepatori am spus eu dincolo si pe aici....ar trebui sa incerci sa intelegi prima data injectia mecanica
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Injectia mecanica e clar cum functioneaza, dar zi asa: de unde stiu ce fel de impulsuri primesc injectoarele? De unde primeste ECU semnal ca tre sa stropeasca? Cum unde poti masura si regla amestecul (folosesti injectoare mai mari, mai mici, etc.), masori ceva la sonda lambda? Poti folosi orice injector la orice injectie? Cum e cu adaptarea de impedanta? O sa mai uit si mai in urma, imi scapa acuma unele lucruri...
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
ti-am mai spus .. sonda lambda este feed-backul .. adica mai pe sleau ea spune la ecu daca , cantitatea de benzina data de injector este corecta .. regimului in care se afla motorul..... frecventa impulsurilor si pozitia arborelui cotit o da delcoul... nu poti folosi orice injector la orice tip de injectie .. ele difera intre ele .. debit, rezistenta, impedanta si nu in ultimul rind caracteristicile geometrice... adaptarea impedantei la ecu e mai greu de realizat direct prin componente pasive ...rezistori, condensatori, bobine, ... eu fac chestia asta separat printr-un alt circuit .. de comanda a injectorului .. cu tranzistori igbt.. .. atunci fac o separare a calculatorului de injectoare .. pentru ca iesirea din ecu este tranzistorizata si daca nu se respecta impedanta circuitul final se poate arde.. mai ales ca prin injectoare trec curenti mai mari de 400mA.. deci decuplarea injectoarelor de ecu .. si atunci pot pune cite injectoare doresc la un cilindru..cu rezerva, sa asigur combustibilul necesar .... la turbo va fi mai greu .. injectia pe care am pus-o pe bus este bosch si nu se preteaza la asa ceva incerc ceva de genul injectiei de pe cielo, opel ford.. adic injectii care au senzor MAP .. si mai adaug un circuit suplimentar care sa imi comande alt rind de injectoare pentru atunci cind intra turbina in functiune...inca doua injectoare .. unul pentru dreapta altul pentru stinga.......mai e de vorbit mult
ai rabdare .. incet... nu totul deodata
pune mina si ia-ti corpurile de clapeta de care am mai vorbit .. alea de polo sau de fiat ... daca vrei repede o injectie cum am eu..de ecu mai vorbim ... instalatia electrica ti-o fac eu
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
niste flanse pentru dellorto... si nu numai
34.3KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
niste flanse pentru dellorto... si nu numai
34.3KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
albert_md2004
-iradiat cu acte-
Din: Iasi
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 244
|
|
sunt flansele doar de la nivelul carburatorului?cat au costat?
_______________________________________ Dr.A.M.D-XRayDoctor
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
neprtuite .... flansele galeriilor .. de la carburator si de la chiulasa
|
|
pus acum 16 ani |
|
albert_md2004
-iradiat cu acte-
Din: Iasi
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 244
|
|
mastercard...pacat,mare pacat...de la carburator as fi vrut si eu flanse.dar se potrivesc pe dellorto 40dhla?jan imi spunea ca ale voastre ar fi 36.
_______________________________________ Dr.A.M.D-XRayDoctor
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
valoarea lor intrinseca este mai mare decit costul de productie si materialul .. dac' as fi flaushat poate le-as vinde ... asa ca mastercardul tau plin nu face cit flansele
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
valoarea lor intrinseca este mai mare decit costul de productie si materialul .. dac' as fi flaushat poate le-as vinde ... asa ca mastercardul tau plin nu face cit flansele
|
|
pus acum 16 ani |
|
albert_md2004
-iradiat cu acte-
Din: Iasi
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 244
|
|
ce grosime au flansele?
_______________________________________ Dr.A.M.D-XRayDoctor
|
|
pus acum 16 ani |
|
MikeRG
Moderator
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
|
|
si, sub ele? continuarea? galeriile?
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
flansele au 5 mm grosime .. material aluminiu ... continuarea cind voi gasi teava de aluminiu l.. voi masura unghiul pe care il face flansa de la chiulasa cu orizontala.. voi face un "cal" de lemn pe care voi prinde flansele in pozitia dorita ... voi taia tevile de aluminiu ca sa intre intre flanse si voi merge cu ele la sudura .. eu nu am argon si nici sirma de aluminiu ... sirma mai gasesc cu argonul e mai greu..ca restul am
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane ti-am luat si tie un ceas d'asta de presiune cum am pus eu la mine....merge pe conducta de frina
50.3KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
uite jane despre ce vorbeam ...
sau mai bine zis aici ....
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
albert_md2004
-iradiat cu acte-
Din: Iasi
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 244
|
|
la ce foloseste acest ceas de presiune?
Modificat de albert_md2004 (acum 16 ani)
_______________________________________ Dr.A.M.D-XRayDoctor
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
E un mic manometru, poti masura presiunea cu el. DRLA 36 si 40 se pun pe aceleasi galerii, insa tu ai DHLA si sint sanse mari sa difere la popou, acolo, unde se prinde, fata de DRLA.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane, dar de carburatoare nu mai vorbim???.. te-ai gindit la galerii???
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Pai m-am gindit. O pasarica imi sopteste ca-i mai simplu sa fac alte flanse din fier si sa le sudez eu. Ar fi mult mai simplu, chiar si de obtinut si curbat tevile... Oricum, tre' sa mai am rabdare pina schimb chiulasele si cilindrii, ca sa pot alcatui un motor "la misto", pe care sa construiesc apoi galeriile. Sau, oricum, cind il scot pe-ala de-acolo, sa am flansele facute si sa construiesc galeriile pe el, cu tulumba montata, ca sa n-am suprize . Ce zici?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
da .. din fier vroiam si eu .. dar asta a fost... daca gasesti tabla de 5mm si ai o bormasina de banc le oti face chiar tu...da de facut galeriile, e mai bine sa ai tulumba montata ca sa vezi daca nu atinge si ca sa vezi cam pe unde trece timoneria
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Da, cam asa ma gindeam, cu tulumba pusa. Iar galeria de pe stinga ar fi bine sa aiba o anumita dezaxare pe axa longitudinala, adica sa impinga carburatorul spre spate, ca sa stea in aceeasi pozitie (ma rog, simetrica) cu ala din dreapta. Cu toate c-am facut si o cheie lunga de vreun metru, umblatul la bujia de la cilindrul 3 e o rockoteca . E ca si cum ai incerca sa desurubezi din lupoaica tita care-i la mijloc intre Romulus si Remus, poftim. Pe urma, m-ar avantaja, avind si tulumba aia ingustata, care s-ar putea sa-mi permita, sa iasa cit mai scurte posibil galeriile, ca dup-aia nu mai am loc in sus pt. filtre.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane .. aici n-am mai scris nimic ... asteptam de la tine poze si impresii despre dellorto ...
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Pai abia azi a ajuns coletul in Romania, cica. Mai dureaza pina ajung la impresii. Da' sigur, scrim ...
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Mda, si eu astept...coletul cu niste piese ca sa pun carburatoarele (galerii de admisie, chestii-socoteli, intre timp am renuntat la confectionarea lor). Comanda s-a facut cam pe 2-3 noiembrie (s-au "supt" banii de catre capitalisti). Pe 6 a plecat pachetul din SUA , pe 18 a ajuns in Romania. O sa-ntrebe cineva de ce le-am vrut in Romania... Nu stiu. E ca aia cu formularul de cazare la hotel: ce sa scriu la "scopul vizitei in Romania"? "Fara scop"? Sau "pentru plata impozite", "pentru mutat banii de la o casierie la alta"? Ei, si pe urma, Romania fiind asa, o tara mare, precum o stim, pachetelul n-a ajuns inca la destinatie.
Pentru entuziastii cu mai mult timp liber, se ofera 2 perechi de flanse (sus-jos) pentru confectionat galerii de dellorto/weber de 36-40 pe motor de tip 4. Flansele-s din tabla de vreo 5 mm, mai e de lucru la ele (cu flexul), ce-i mai important e facut: toate gaurile, date de nea Iliuta .
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
MikeRG
Moderator
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1628
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Exact. Sper sa se potriveasca toate alea, fara adaptari...
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 457
|
|
Am vazut ca la CB Perf. au mai multe modele de galerii, tot pt. tip4 si tot pt. dellorto/weber, printre care si unele care sunt prevazute cu loc plat, unde sa dai gaura pt. injectoare in cazul in care vrei sa treci la injectie vreodata. Ai luat cumva modelul ala? Abia astept impresii. Ai luat si legatura dintre carburatoare? Sau confectionezi ceva..
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Nu, astea-s simple, uite ce ar trebui sa fie in cutie:
Pentru injectie se potrivesc bine galeriile stock de carburatoare (astea de carburatoare duble te obliga sa tragi cite 2 tevi din plenum sau sa pui corpuri duble de clapeta), au si bosaje unde poti sa pui injectoare, numai ca e o problema: injectoarele s-ar lovi de "tavile" laterale din compartimentul motor de broasca. Din cauza asta a trebuit, de altfel, sa astup bosajele alea (facusem alimentarea din circuitul central de ralanti prin stuturi infiletate acolo, dar cind am incercat sa le montez pe masina-sula, nu intrau). Destul de complicat sa pui injectoare in locul ala, ar trebui sa stea mai inclinate, caz in care scuipa pe perete, in loc de spatele supapei...
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Gata, a venit cutioara . Sint frumoase, lucioase, etc. Concluzie: nu merita cumparat de peste balta. Chiar daca pare mai ieftin, la final nu-i. Mai trebuie niste gauri si filete in capacele carburatoarelor (placile care vin peste ele au gaurile date ca pentru weber; capacul carburatorului, insa, are loc prevazut pentru situatia asta). O sa fac si poze, probabil cu ele montate, cind o fi, acuma n-are rost.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
ceva interesant .... vroiam sa bag un pdf dar vaz ca nu ma lasa .. se numea carburator vs fuel injection ...
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
chirostar
Broscar nou
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 10
|
|
Voi pe "dincolo" nu mai vizitati? Aveti cumva idee, care ar trebui sa fie nivelul de benzina in carburile solex pdist 32-34? Ca sa stiu cum imi reglez plutitorul... SI ai putea pune un link cu carburator vs fuel injection ? Mersi
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
pai .. iaca aici un link pentru comparatie simpla ...
si asta e linkul de care vorbeam
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
chirostar
Broscar nou
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 10
|
|
Eu zic ca este putin cam exagerata treaba. Pentru ca spre exemplu, masina mea cu carburatoare, merge bine si vara si iarna, si mentenantza cam o data pe an. Dar am vazut multe masini cu injectie, care au diverse probleme. Si ceea ce am observat, este ca cele cu injectie merg ele mai regulat, si la turatii mai mari , poate, dar nu merg "brusc" cum merg carburile. Pana una - alta, nu-mi zice si mie cineva, despre nivelul din carb? Si am descoperit ca imi picura din difuzor in continuu. Si nivelul e mic....
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
depinde ... si de carburatoare ....si de injectie ... mie imi place mai mult injectia dar sint de acord si cu carburatoarele ... in legatura cu repriza, merge si injectia "brusc" poate mai "brusc" decit carburatoarele ca d'aia la masinile de curse au disparut ...
nivelul la carburatoarele alea nu prea se regleaza pentru ca e fix din fabrica si doar daca pui saiba intre cuiul pointeu si capac..
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
|
|
chirostar a scris:
Pana una - alta, nu-mi zice si mie cineva, despre nivelul din carb? Si am descoperit ca imi picura din difuzor in continuu. Si nivelul e mic.... |
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
|
|
chirostar a scris:
Si ceea ce am observat, este ca cele cu injectie merg ele mai regulat, si la turatii mai mari , poate, dar nu merg "brusc" cum merg carburile. |
da, raspund altfel la pedala cele pe injectie. Si nu merg "brusc", asa-i, pana "simti" pedala, dupa ce s-a invatat talpa cu injectia, se schimba situatia 
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
chirostar
Broscar nou
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 10
|
|
Pai e rau atunci.... Caci mie imi picura benzina pe la difuzor, la relanti. Ca atare am crezut ca e nivelul prea mare. Si am strambat putin de el. Si dupaia dezastrele au continuat. Acuma nu mai stiu care e pozitia originala. SI alta problema este ca nu mai sunt egale nivelele si de aici problema ca la o anumita turatie vibreaza motorul. Asta am testat uitandu-ma cu o lanterna in carburatoare atunci cand accelerez, unul pulverizeaza benzina, unul nu, dupa care la o acceleratie mai mare incepe si celalalt. Deci asta nu stiu, cum naiba sa le readuc la nivelul care trebuie. Tot din cauza nivelului, nu imi iasa nici reglajul surubului de aer. Mai e si problema ca capacul nu mai sta etans, pe corp, in zona admisiei de aer, si trebuie sa-l nivelez.
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane iti pregatesc dracia....ca eu am facut-o pe 9V si sa ti-o trec pe 12V ... eu zic ca un 8kgxcm iti sint de ajuns sa misti shocurile ...eu m-am mai jucat cu ea si cu niste senzori, dar ti-am pregatit-o cu potentiometru
29KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
|
|
hmmm... nu stiu despre ce este vorba dar o dracie de-asta poate misca un soc de carfil ?
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
dracia are un cuplu mediu de 8 KgXcm deci poate trage un bratz de un cm cu 8 Kg ... este foarte puternic pentru ca inauntru are un reductor cu 3 trepte, nu are viteza mare de reactie, dar pentru ce vrea jan e tocmai bine .... il facusem si il tineam intr-o punga in garaj, asa ca mai bine merge la el decit sa stea la mine .... servo-motorul este futaba (nu glumesc)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Merci, Bogdane, sa traiesti. Futaba aia ar trebui sa miste socul de carfil, de ce nu? Doar ca socul de carfil actioneaza si asupra clapetei de acceleratie, parca, merge mai "greu". Poti masura tragind de el cu un cintar de-ala de pescar.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
|
|
pai de-aia am si intrebat daca merge, din cauza clapetei de acceleratie
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
niq_ro
Broscar nou
 Din: Craiova
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 9
|
|
merg si "motorasele" de regleaza farurile la masinile daewoo.. doar au o cursa mica, undeva la 7mm daca imi aduc aminte bine, reglajul e tot cu potentiometru... a se vedea 
_______________________________________ ( ) &
|
|
pus acum 16 ani |
|
MishuL
sniper
 Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
|
|
nu le am cu d'astea, vedeti daca va coafeaza:
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
swell ... materiale de calitate, pret pe masura calitatii ... zice bine ca "se desparte de ele" ... cred ca greu ... ... poate a trecut la injectie si atunci 
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Nu stiu, nu costa foarte mult carburatoarele aluia, insa omul pare sa aiba o problema: difuzoarele cica-s de 26 (poate fi o greseala) si de-aia i se pare lui ca-s mici carburatoarele pentru un motor de 1911 (dupa poza pare sa aiba bus, erau de ajuns carburatoare de 36 cu difuzoare de 30). Sint interesante doar pentru ca astea de 40 sint mai rare decit cele de 36, in schimb mai trebuie sa cumperi difuzoare, poate ceva jicloare... A, intre timp am pus si io carburatoarele dellorto, e diferenta MARE fata de solex-uri. E cu totul alt motor. Chiar daca nu pot, inca, sa reglez amestecul de ralanti (nu-i loc de bagat surubelnita; asta, insa, conteaza mai mult in oras). Consumul ramine (cel putin la mine - 10% la mers cu 120-140 km/h) la fel, poate cu foarte-foarte putin mai mic. Pentru comparatie, in aceleasi conditii, motorul de 1,6 lua 12%. Dracu stie cit lua in oras, sigur mai mult, insa astea se mentin la 10%.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
La carburatoarele astea trebuie, deci, o pompa electrica, aia mecanica sta in locul unei parti din tamponul din dreapta al cutiei. Si daca tot pun tampoane noi... Exista si pompa speciala pt. asa ceva, da-i pe dos sa iau din america o pompa, sa platesc de 4 cit costa. Treaba e ce pompa sa folosesc, de fapt ce regulator de presiune pun la o pompa de injectie ca sa am 0,2-0,3 bar, cit cer carburatoarele?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Am gasit ceva cautind aiurea, s-ar putea sa mearga pompa de... "damas", trocariciul ala facut de daewoo, care se pare ca-i cu carburator. Mai studiem. Ce drac de vw are si carburator si pompa electrica?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
pai ... nu poti lua decit o pompa de opel cu injectie monopunct, pentru ca nu are debit mare si ti-am dat eu un regulator de presiune de ford, pe care il modifici asa cum am facut eu, doar shaiba sa o faci de 7mm grosime ... la opel monopunct presiunea de lucru la injector este de 0,7 bari
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
M-am uitat p-acolo pe la injectie si n-am gasit in ce fel ai modificat regulatorul. Oricum, regulatoru-ala e comandat parca de depresiunea din galerie? Deci ar trebui sa mai trag un stut de undeva... Si daca-l modific, ajung sa-l pot regla la 0,3 bar?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
lasa chestia cu depresiunea, nu ai nevoie decit la injectia multipunct de asa ceva ... ca sa il modifici trebuie sa tai tabla din mijloc, adica sa il desfaci si intre cele doua carcase sa bagi o chestie de distantare, nu e neaparat sa o faci din bronz o poti face si din plexiglas sau orice altceva, ... "saiba" o bagi intre carcase, ca sa destinzi arcul din interior .... ca sa stringi carcasele folosesti chestiile alea de la pompa de benzina de dacia si 6 suruburi de m5 .... dupa ce o sa desfaci regulatorul o sa iti dai seama ce trebuie facut ... eu am folosit o saiba de 5mm si a fost cam putin, ar trebui cam 7-10mm ca sa destinda de tot arcul ala... dupa care reglajul presiunii o faci din surubelul ala din capat M8 .. doar ca trebuie sa il schimbi ca e cam scurt ala care e acuma
stutul de retur este mai trebuie sa gasesti o modalitate de a pune si un stut pentru tur.. o sa iti mai fotografiez o data regulatorul meu ...
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Intre timp, m-am uitat de popma electrica de bmw cu carburator. Am gasit Pierburg, la 376 lei (purceaua s-a suit in copac si vrea piese noi, da' oricum nu prea vad unde gasesc asa ceva sh). Oricum vreau sa pun noua, mai cautam, ca la banii astia iau 2 de damas si una o tin in portbagaj.
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
jane... nu se strica asa usor ... ia una normala de ce masina gasesti, una oricare, dupa care faci si regulatorul si gata ....oricare, adica sa fie de: polo monopunct, corsa, etc ... de motoare mici .. pina in 1400cmc, pina la urma si cea de dacia ar fi buna ....pompa electrica... cu banii de pe aia de bmw iei si pompa si mai iei si alte piese si poti lua si alta pompa ca sa o ai de rezerva daca ai dubii... orivum si la cea de bmw tot trebuie sa ii pui regulator de presiune
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Nu, nici la aia de damas, nici la aia de bmw nu trebuie regulator, sint pentru carburator amindoua. Aia de bmw da 0,17 bar, perfect. Ma mai gindesc, e timp. Adica e de gindire, de montat-demontat regulatoare si cautat pe la dezmembrari (unde mi-e sila sa ma duc, de ce sa mint) nu prea e... Io vedeam asa povestea asta: C-o fi de damas sau de bmw, cumpar pompa, o montez pe furtun, ii mai pun si-un releu (oricum trebuia sa fac demult asta, aprinderea electronica papa cam mult pentru contactul de broasca, cred), o siguranta si gata.
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
nu o stiu pe aia de la damas .. as vrea sa vad si eu una ... mai e o solutie: pompa de benzina de dacia lastun ..
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Aia de damas pare a fi rotativa, am vazut doar in poza. Aia de Lastun cred ca era o pompa cu membrana care avea un electromagnet sau asa ceva. Probabil ca trebuie sa iei vreo 17 buc. ca sa mearga una. Probabil ca si damas-ul e la fel... Sau poate ca nu, urmasii lu "Haifan fin" sint mai constiinciosi. Oricum, pompele de lastun s-ar putea sa fie mai rare decit alea de zepelin, spre exemplu, n-am nici o idee unde as putea gasi una. Am mai gasit ponpa Facet, 135l/h, 0,35 bar, 89 E.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Gata, am regasit pompa! Pusesem poza mai demult cu pompa electrica pe care o aveam, un Pierburg si nu gaseam codu pe nicaieri. Am masurat cu ceasu, abia misca din punct de vedere al presiunii, adica f. buna. Debit are... cam ca un magarus . Mai trebuie niste fire, un releu de dacie si o siguranta. A, si-nca o pompa de rezerva in portbagaj.
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Ce misto, nu mai scrie nimeni p-aci, parc-as fi pe insula si-as vorbi cu mingea (Wilson). Jurnalul de bord... 
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
pai ... ziii ... poze ... cum rezolvi problema cu pompa mecanica? de la ce este pompa asta? ...
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Ponpa mecanica dispare, in locul ei vine un capac. Nu m-am hotarit inca daca dispare si cuiul, cred ca-l las pe loc (nu-s sigur daca e uns din rampa). Ponpa a fost impreuna cu un "sirocco" de broasca pe care l-am primit io ca cadou, era si ea legata acolo, impreuna cu T-ul si pompa sirocoului. Probabil ca ala care a demontat de pe broasca agregatu n-a stiut ce-i cu aia, cine stie... Deci banuiesc c-a fost pe vreo broasca pompa... A, poza am mai pus-o mai demult, uite:
Modificat de RaduI (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
 Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
prezinta interes o injectie completa :galerii , filtru , sist de injectie ,calculator si tot ceea ce e nevoie ca aceasta sa functioneze ? pentru motorul de 1,8 de pe porsche 914 .nu stiu pretul dar ma straduiesc sa-l aflu !
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
tu ce zici? .... dar esti pregatit pentru o astfel de intreprindere? .... gindeste-te ca la carburator mai dibuiesti un surup un jiclor, o alea alea, la injectie stii macar din ce se compune? ... mergi pe printzipul: a facut-o si P.. ala, deci o fac si eu? ... nu pot sa iti urez decit sa ai mintea luminata si sa iei decizia cea buna!
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2196
|
|
Stai, ca poate el zice c-ar fi disponibila o injectie completa la cineva, de vinzare... Pe mine, personal, m-ar interesa asa ceva; afla pretul...
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|