Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil Ema_Gheorghe
| Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 27 - 40 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
|
|
asa am inteles si eu... sincer as fi surprins sa gasesti un 914 in Romania care sa mai fie si de dezmembrat.... Daca e asa, atunci mai pune detalii te rog! Eu as fi foarte interesat de cutia de viteze.
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 15 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
poate eu nu m-am exprimat bine ! am gasit la cineva o injectie de 914 , data jos de pe masina - functionind !, respectivul e dispus sa o vanda ! am sa aflu pretul de vanzare .
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Ei, asa da! Pai sa zica, de, cit face, ca-i interesanta treaba.
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
xellex a scris:
asa am inteles si eu... sincer as fi surprins sa gasesti un 914 in Romania care sa mai fie si de dezmembrat.... Daca e asa, atunci mai pune detalii te rog! Eu as fi foarte interesat de cutia de viteze. |
am gasit , dar nu de dezmembrat , i s-a facut upgrade de la 1,8 la 2 l .
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
A propou de 1,8 l, ia pistoanele, ca facem o smecherie ca sa le refolosesti . De fapt, ia tot ce poti din ce-a ramas acolo... Injectia, injectia, cit costa?
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
|
|
si chiulasele ar fi interesante
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 15 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
astazi aflu data certa la care va stii ce ramane de dat ! cutie de viteze nu are de dat . am intrebat de pret le imjectie - mi-a spus sa fac o oferta ! i-am replicat ca nu vreau sa-l fac sa se razgandeasca, la vanzarea acesteia , propunandui 100 de lei . interesul meu e ca el sa vanda , asa ca astept un pret ! l-am bagat in ceata , a tacut pentru moment ! a ramas ca afla astazi cand vor fi piesele disponibile , si pana atunci se gandeste la pretuirea lor .
|
|
pus acum 15 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
roshkatu a scris:
i-am replicat ca nu vreau sa-l fac sa se razgandeasca, la vanzarea acesteia , propunandui 100 de lei . interesul meu e ca el sa vanda , asa ca astept un pret ! l-am bagat in ceata , a tacut pentru moment ! . |
adica ptr. toata injectia i-ai propus pretul... unui injector ?
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
pe vremuri .. cind imi asiguram traiul din motoare, primeam instalatii intregi de injectie pe un carburator de dacie la care se adauga si manopera modificarii, asa ca: pris it's fair
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da, caile Domnului sint ascunse, cine stie ce se-ntimpla cu injectia aia si cine stie cit valoreaza de fapt...
Intre timp, are cineva cartea asta? Pare absurda intrebarea, dar poate ca nu-i, romanii sint plin de secrete.
14KB
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
Quote...'' Ma mai gindesc, e timp. Adica e de gindire, de montat-demontat regulatoare si cautat pe la dezmembrari (unde mi-e sila sa ma duc, de ce sa mint) nu prea e...quote''
poi di ce nu ziceti, fratilor? la aia langa autostrada in Militari aveau si masini intregi, noi, abandonate! au taiat in fata mea un Opel comisar, comodore-ceva de genul, de 2000 u injectie completa..in stare ok..mot complet...puneti poze cu ce vreti si fac io un drum, ajung-vaz, daca are ceva va sun si stabilim pretzu' cu aia...functioneaza?treaba e ca io nu stiu ce sa caut..
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pai cauta, spre exemplu, carburatoare de pe Alfa 33. Caut unele dellorto drla 40. Scrie pe ele, in lateral .
Am inlocuit p-alea de 36 cu unele de 40 (imprumutate). Au aceleasi difuzoare (32), probabil c-am sa trec la 34-36 cind o sa am carburatoarele mele... E diferenta sau cel putin asa mi se pare mie. Deocamdata le-am pus jicloarele principale de 135, ar trebui sa ajunga si sa fie si un pic imbogatit amestecul (32X4=128<135) fata de un water-cooled. O sa-ncerc si cu alea de 142 (asa erau astea drla 40, cu principal de 142, ciudat). Sau poate cu jiclor de aer mai mic, dar n-am la indemina... Treaba e ca da-n nas la acceleratie brusca (pedala la fund), atit in gol cit si in sarcina. Daca-l iei gradat, e ok. In sarcina, se aude zgomotul de admisie dar acceleratia e lenta si gradata. Asta la turatie medie, daca-i dai brusc la turatie mare-asculta. O sa mai vedem si dupa ce pun noul esapament (tre' s-apara) daca se schimba ceva. Normal ar fi sa se schimbe, banuiesc ca de la asta e ezitarea... A, am gasit asta: E misto ca idee, asa...
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
jane .. te rog inainte de montaj fa-i o poza macar .. poate reusesc sa o replic aici la un atelier de tobe
|
|
pus acum 15 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
|
|
Poze pt inspiratie se mai gasesc... niste masuratori cred ca ar fi bune. Oare ar iesi mai ieftine facute aici? Nu am auzit niciodata preturile vehiculate pe la atelierele noastre de tobe... Uite principalele modele de esapament pt. tip4: CSP Python
BAS Ahnendorp
Tangerine Racing
A1 Merged:
A1 Sidewinder:
FAT:
DTM sidewinder:
Mie imi place cel mai mult modelul Tangerine, pt ca atarna cel mai putin din toate spre sosea, si poti folosi iesirile originale din caroserie pt. capetele esapamentului.
Na ca am bagat poza cu pitonul de 2 ori si nu o mai pot scoate.
22.9KB
Modificat de xellex (acum 15 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
in sacele, nu departe de casa ta, e un atelier care face esapanemte pe loc, sau dupa model, din inox sau fier... si mai e unul in curte la AB, iar altul in prejmer ... eu am facut tobe si evacuari complete la cei din sacele si parca nu luasera pielea de pe mine ... o sa incerc sa pun motorul meu de typ1 in portbagaj si sa merg la ei si sa imi faca un 4 in 1 sa vedem cam la cit iese
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da, io am luat unul BAS la mina a doua; poze o sa fac (daca am aparat la indemina) dar de masurat nu cred ca se pot masura multe lucruri pe-acolo, e vorba doar de modul in care faci traseele egale si sa mai si incapa sub table. La un atelier de la noi... nu stiu, probabil ca te freaca vreo 3 luni pina face ceva si probabil ca iesi la pretul unuia de-a gata la mina a doua. Asta merge si la broasca si nu-i scumpa, din ea pleci c-o teava, etc... Iar pina la ea se pot confectiona niste alea in loc de inca.lzitoare
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Ca sa revenim la camburatoare, roscatul a descoperit un link foarte misto:
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Mda, da-i mai mare daraua sa cumperi cacaturi asa mici din alta tara; jicloare are dilerul in catalogul BBT. Difuzoare n-are.
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
jane .. eu, m-am cam lasat de carburatoare, dar uite niste formule de calcul ale "jiclorului" principal de benzina -djp- ....si "jiclorului" de frinare de aer -dja- calculul se face in functie de diametrul difuzorului -dd- _________ djp=[(dd+2)/18,75]+/-0,25 [mm] dja=djp+(0,4----0,8) [mm] ____________ ca regula generala, o crestere cu 0,15mm a diametrului dja este echivalenta cu o micsorare cu 0,05 a djp
apar doua valori iar valoarea jiglerului se alege din plaja ... alegerea valorii corecte ale jiglerelor se face prin incercari sau luind in considerare diferiti factori, unul ar fi turatia la care lucreaza motorul sper sa te ajute ...mai era si komissar care testa cite ceva
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Ha, s-ar putea sa fi rezolvat o prblema care ma framinta de mult timp: carevasazica motorul rece mergea perfect, adica grozav, nu asa... Dupa ce se mai incalzea si el (fara sa se-ncinga), repriza devenea de rahat, adica facea tocmai invers decit te-ai astepta. Motorul avea repriza buna abia undeva peste 3000-3500 de ture, la cald. Smecheria era, se pare, din pompele de sprit pe care le reglasem ca sa scuipe ca lumea, am zis eu, dar era prea mult. Adevaru-i ca ultima oara cind am scos carburatoarele de-acolo, am tinut unul cu capul in jos ca sa scurg benzina si deschizind brusc clapeta la maxim dadea jeturi de circa 1m inaltime , cam ca negrii aia din filmele porno. Apropo de esapament, l-am pus, e misto, am observat chiar ca-i de inox, dar n-am avut aparat foto la indemina. S-a umplut cu ocazia asta cam tot spatiul care raminea pe linga motor . Tobele vin linga capacele culbutorilor si nu stiu cum o sa mai umblu acolo sa dau sirma aia peste cap, probabil c-o sa trebuiasca niste capace de-alea prinse in suruburi.
Concluzia? Vreau de-ala, A/F-metru sau cum ii zice, da' de-ala in timp real, nu facut din sonda lambda (dac-am inteles io bine ca asta are o intirziere). Sau in orice caz, nu facut de mine, ca mi-e lene sa caut leduri si nu-mi plac mirosul de saciz.
Modificat de jan (acum 15 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
pai si a/f-metrul ala e tot cu sonda lambda... si ti-am zis cu un aparat de masura e de ajuns...aia cu leduriele e buna pentru muzica la caminu cultural
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Hai s-o luam de la inceput : e un tip de sonda pe care tre' sa-l caut? Io stiu, cu intirziere mai mica sau ceva?
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu .. cele fara incalzitor sint mai putin sensibile, trebuie sa le bagi aproape de intrarea in galeria de evacuare ca sa se incalzeasca elementul galvanic ...la cele cu incalzitor nu ai problemele astea, le poti pune oriunde chiar si in toba ... nu te gindi ca au delay mare, e vorba de zecimi de secunda pina la o secunda pina "ia compozitia" gazului... cauta sonda de vw cu 4 fire. e cea mai buna pentru ca semnalul vine pe fire sepfata de incalzitor
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Aha. E una pe care o stiu io numai buna de desurubat... O sa vad de care e. Da parca mi-e mila sa gauresc teava aia... Ce filet au astea, M14X1,5 sau asa ceva?
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
jane .. acu am venit de la shrot si ti-am luat eu una cu 4 fire .. sa vedeem cum ajunge la tine acu ...
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
uite doua poze importante
25.9KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Aha, multam fain. Nu stiu cum o sa facem, ma gindesc. Da' ce filet zici ca au astea, sa caut o piulita ?
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
parca .. n-am nimic pe aici de masurat .. cind ajung acasa . vorbim si ti-o trimit cu posta
m18x1,5 si cod 0258003121
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
E bun . Am bagat acuma jicloare de ralanti mai mari nitel (55 fata de 52) si jicloare principale asemenea (142 fata de 135) si merge grozav, adica merge frumos de tot chiar subturat, e foarte "elastic" motorul. O sa-ncerc si cu difuzoare de 34, jicloarele asta-s cam pentru 34... Am gasit unele de IMS/Aro care ar merge modificate sa intre acolo, da' n-am decit 2. Intre timp, s-a rupt un prezon de la evacuare din chiulasa, asa ca am mi-am facut de lucru...
Modificat de jan (acum 15 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
cum facem cu sonda? zi ..... carburatorul de pe aro parca tot weber este .. sa caut si pe aici
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da, e weber, da-i de 48 si oricum nu se potrivesc nici de la weber idf direct la dellorto, da' astea cu ext. de 48 de aro merg aduse la 40 pe exterior. Daca gasesti vreo 2 buc. p-acolo pe undeva... Deci de aro, difuzor de 34, nu de bucegi, alea cica-s de 28. Cu sonda - nu stiu, facem o posta?
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
vezi ca are carburi de aro noi noute si toate ciudateniile pe la un magazin de la laromet (bucurestii noi), si mai este un magazin in comuna voluntari bafta bafta
vezi ca nu sunt scumpe ( aia vroiau sa lichideze stocurile, deci s-ar mai negocia pretu la carburi noi )
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
carburile la buceag si aro erau weber w208 si w211
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Bucurestii Noi, pe dreapta.... zi bre o strada/nr sau macar un nume de magazin....
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
Piesele pot fi vazute la sediul SC LAROMET S.A. Adresa: Bd. Bucurestii Noi 166, Sector 1, Cod 012368 Bucuresti Căsuta postală 3415, ROMANIA
Telefon contact: 0212085630 - orele 8-16
celalalt magazin, e in com voluntari mai spre iesire pe dr( e unul de aro, saviem,raba...)
|
|
pus acum 15 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
motiv de orgasm pentru jan ! orgasm cu difuzoare de 34 !
45.8KB
Modificat de roshkatu (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Bai, e frumoase, da chiar orgasm - nu stiu...
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
roshkatu
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
|
|
pune mana , spala-le , mangaie-le , si mai vedem !
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pune laba, ia cu botul si-nghite... oul cu totul
Adica: urrra, am carburatoarele MELE de 40! Patriciu, pregateste cisterna!
Modificat de jan (acum 15 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Deocamdata am incercat sa pun difuzoarele de 34 (cred ca atita au, n-am avut cu ce sa masor, da-s mai mari ca alea de 32 ) si merge... mai nasol. Adica la repriza mai brusc, asa. Inapoi la jicloare, deci. Si la sonda lambda, trebuie pusa si aia, ca nu mai inteleg nimica, pentru difuzoare de 32 aveam jicloare cam mari si mergea binisor...
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
ti-ai pus sonbda?... sau iti fac si tie niste piulite de sonbda?.. ca maine ma duc la strungar.. dac' nu raspunzi inseamna ca iti fac vreo doua
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
"Da, vreau!" Ieri am probat asa, timid, la ce turatie ajunge motorul (acum am difuzoare de 35mm ). Cam 125 km/h intr-a treia, deci +/-5500 rpm. Inca trage la turatia asta. N-am verificat sa vad care-i maximul, oricum motorul are pina-n 6000 km. Teoretic, intr-a patra as ajunge la 180 la turatia asta, da' probabil ca intervin aerodinamica si alte prostii, oricum n-as avea curaj sa-ncerc sa merg cu viteza asta, trebe niste amortizoare "tari", am pus arcuri tari si la orice gilma sare ca o...broasca. Iar fata e mult prea usoara, cu tot cu spoiler...
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
baga o bordura in portbagaj
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Le-a luat Misu pe toate cred, m-am uitat pe colo, pe colo, nu mai sint...
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
gata jane am piulitele ... ale tale vin cu silviu
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Multam.
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
uite .. .. am facut rost de o sonda de denso .. japoneza .. adica mai ciudata si mai mica .. seamana oarecum cu cele pe care se vind in setul cu ceasul de "fuel-ratio" la CB sau la altii
29.7KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
un document interesant zic eu
Modificat de MadalinZ80 (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Asa, ieri: merge masina, opresc, cind sa iau contactul, mielu, motoru merge mai departe. Deconectez bateria: la fel. Aprinderea-i alimentata printr-un releu. Murea motorul doar daca ii scoteam de pe releu alimentarea pt. aprindere. Mort fiind si punind papucu la loc - in delcou un tziriit, asa ca un greiere in calduri care-a baut redbul. Desfac releul-plouase in el din cauza ca l-am montat defectuos, cu cracii in sus. Inauntru era bobina si o rugina fara forma, de pe titanic... Observ ca, de fapt, alternatoru n-are nici pe dracu daca nu-i bateria prezenta (probabil cind consumi mult curent incepe sa aiba), s-a intimplat sa merg cu bateria deconectata (am un schalter d-ala sau cum ii zice sub bancheta, asa-i din fabrica) de cineva cu piciorul la dum lung, cu farurile aprinse...
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
UVeul
beetle maniac
Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
si nu s-a facut brusc ziua in fata cand a dat cu picioru? :P de obicei, alternatorul daca nu mai este baterie conectata isi face DF-ul prin bobina aprinderii. daca mergi doar asa nu e nici o problema cu restul de consumatori mici gen ceasuri bord, beculete, etc. ei... cand aprinzi si farurile DF-ul o ia razna si poate baga si cateva sute de volti... am reparat o data demult (nu aveam bruasca pe-atunci) dacea unuia care a desfacut bateria si a vrut sa bage masina in garaj. a aprins farurile si poc. am gasit becurile de pozitie pe spate cu sticla sparta.....
Modificat de UVeul (acum 15 ani)
_______________________________________ Brotacel 1302,5 1970 1600cmc BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
sa traiasca dom shofer' cu picioru lung care a facut ce a facut ... si ce legatura are asta cu carburatoarele?
sa revenim la topicul de carburi. Aveti idee daca nenea de la ITP m-ar lasa sa reglez noxele de pe masina si sa mai fac si restu de reglaje la carburile dellorto 40 drla daca i-as da ceva? nu il las pe el sa regleze nimic ... i-as da ceva, doar sa ma lase cat am nevoie sa reglez carburatoarele cum scrie la carte, cu masurat depresiunea de la stuturile din zona clapetelor de acceleratie, verificat cu sincrometrul sa fie sincronizate carburile ...
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu cred, daca nu este ruda cu tine .... sa presupunem ca te-ar lasa, te intreb acu', stii ce trebuie sa masori? .. e mai simplu sa iei o sonda lambda si un aparat de masura, chiar daca are un pic de intarziere iar plaja de masura e cam mica, pina la urma te ajuta .... trebuie doar sa stii cum sa faci reglajele la anumite turatii ... adica sa stii unde amestecul trebuie sa fie mai bogat sau mai sarac ...deci mai ai nevoie si de un turometru, poate si de un stroboscop si un ceas de vacuum
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
salut, ceas de vacuum am ( este vorba de ceasul boost care il foloseam la masurarea presunii data de turbina , are gradatia si sub zero, deci ma ajuta cred eu) uite o poza, am ceas identic ca acesta cu stroboscopul e mai greu ... speram sa aiba nenea de la itp sau sa gasesc cu imprumut la cineva in ziua aceea nu stiu acuma cat ma costa un indicator ceas afr si sonda respectiva SH ... intr-adevar imi era mai comod sa am sonda si ceas AFR tot timpul pe masina ptr reglaje
|
|
pus acum 15 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
MadalinZ80 a scris:
sa traiasca dom shofer' cu picioru lung care a facut ce a facut ... si ce legatura are asta cu carburatoarele?
sa revenim la topicul de carburi. Aveti idee daca nenea de la ITP m-ar lasa sa reglez noxele de pe masina si sa mai fac si restu |
ala la care te-am trimis eu te lasa, te intelegi cu el
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
........ Cum se regleaza carburatoarele ... ziceam mai demult ca eu am terminat-o cu carburatoarele, pentru ca orice tip de injectie face cit cel mai bun carburator bine reglat, raspunsul sistemului electronic este destul de bun, dar vazind ca va indirjiti sa le reglati, incerc sa va dau o mina de ajutor....mai sus am zis, cam ce scule aveti nevoie: turometru, pentru reglarea avansului, cu o gravare a unui sector de pina la 30 de grade pe pulie sau pe volant, pentru a putea regla avansul, care la tipul de benzina de pe piata, lungimea galeriei si tipul asta de carburatoare ar trebui sa mearga catre 9 grade la 1000rot/min, dar asta depinde si de delcou... un ceas de vacuum, pentru masurarea depresiunii in galerie si a unui dispozitiv cu sonda lambda si un aparat de masura digital ..... prima poza este asta .. pus de mine si intr-un post anterior, unde se stabileste afr la putere maxima (pentru ca asta intereseaza) si afr pentru consum minim ... se observa ca nu apar alte variabile (turatie, incarcare-vacuum)
30.9KB
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
trebuie pentru o masina de la care se doresc performante dinamice, masuratorile sa se situeze in partea stinga a graficului, adica afr intre 14,7 si 12 ... acolo am putere, iar intre 12 si 13 am puterea maxima ... 14,7 este amestecul stoichiometric si teoretic ... niciodata nu incercati sa reglati motorul la amestec teoretic ... urmatorul pas este sa caut un grafic de genul celui de mai jos, adecvat tipului de motor ... graficul asta l-am gasit cu gogu, aleator
60KB
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
cum se vede .. graficul are 2 variabile .. incarcarea (vacuumul) in kPa si turatia rpm ... se cupleaza ceasul de vacuum, se aduce motorul la o turatie, se citeste vacumul si se scoate din tabel afr .. in functie de afr se regleaza din surubelele carburatorului pentru a citi afr pe un voltmetru digital pun urmatorul grafic pe care se poate extrapola si se poate diviza liniar ... o sonda lambda "ordinara", de auto pe injectie, are un anumit timp de raspuns, deci trebuie adus motorul la o amunita turatie de citeva ori si mentinut cel putin 30 de secunde, iar daca aparatul de masura are si optiunea peak este si mai bine....s-ar putea la primele masurari afr sa fie in afara plajei .. trebuie pornit reglajul de la o turatie de 1000 si tensiunea masurata la sonda sa fie sub 0,4V dar nu mai mica de 0,2V ..... am uitat de scula de baza, sincrometru, cu care se regleaza debitul de aer egal ....reglajul dupa simturi e cam la nimereala ....de aici in colo va urez bafta ... cind mai imi aduc aminte ceva mai scriu, si daca mai gasesc ceva referinte pe net bag ...
25.8KB
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
ia uite jane ... numai ca nu i-am gasit perechea..
41KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
sint si variante doar cu unul singur
22.1KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Mda, daca ai aia de linga el... Oricum, trebe studiat
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu .. compresor nu am .. numai poza cu el
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da, asa ceva are si carburatorul "master" din perechea 34 PDSIT care erau puse pe bus.
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
am mai dat o cautare si gasisem ceva dar am pierdut linkul .. arata ce e acolo inauntru .. oricum se poate gasi o metoda de inlocuire
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
gata uite aici poza
41.4KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
am fost duminica in piata de vechituri si am gasit o pompa electrica (de siroko cred) la care chopperul era defect ... i-am facut altul si acum functioneaza perfect
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
vad ca pozele le ia mai greu
32.4KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Aia e o pompa de Lastun cu capacul de la al'ceva (original e de Dacie) Imi dai si mie schema generatorului de impulsuri pt pompa, rogu-te? Am senzatia ca e boala lor sa se arda blocul ala electronic in borcan de aluminiu
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
Cred ca e un hibrid rezultat din capac de pompa de VW cu parte de actionare electromagnetica (sau cum o fi) de la ce zice Mishul. Am vazut la moshul de la mine din bloc o pompa asemanatoare pe care vrea sa si-o puna la Oltcit. A avut pe vremuri un Lastun, dar l-a dus la REMAT (suparindu-l grav, post coi... factum, pe Mishul ).
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
De ce imi mai aduci aminte, fi'tz'ar moshu'al draq
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu e o schema luata de undeva .. e gindita de mine si realizata intr-o ora .. o sa o desenez si o sa o ai .. pompa e destul de buna, supapele sint bune si face un vacuum destul de bun
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Eu am folosit asta-iarna la o pompa de-asta pusa la sirocco un releu de semnalizare. A mers destul de bine- desigur, nu e o solutzie pe termen lung, ma gandesc ca se duce dracului releul, mai ales ca probabil face flama mare la contacte (nu-i pusesem dioda). Apropo, diodele alea chiar protejeaza contactele releului? La autobuze se pun la toate electroventilele si alte dracii actzionate cu bobine care "autoinduc". Reduc flama considerabil?
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
uite schema.. .. da mai taie din autoinductie, dar nu e o solutie, pentru ca este un contact mecanic care are acelasi comportament ca o platina, dar materialul nu e ca la platina, dioda permite un curent mic, rezidual, sa curga prin circuit si sa "stinga" flama la contact sau la ruperea contactului, dar nu e o solutie
16.4KB
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Multzam! IRF 530 ala ce-i? E scump? 7809 e un stabilizarici de 9V pt 555, nu?
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
vezi ca am omis la condensatorul de la pinul 5 - 10nF ... piesele sint cam 10 lei toate, un irf530 e 3 lei - tranzistor FET ... 7809 e stabilizator
|
|
pus acum 15 ani |
|
UVeul
beetle maniac
Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
un 555 merge pana la 18 V ... la ce bun stabilizatorul?!?!?!? inseriaza cu ponpa o dioda tzapana ca-ti protejeaza mosfetul. eu am pocnit unul cu un simplu motoras de 12 volti desi mosfetul era la 40 A. iote:
21.2KB
Modificat de UVeul (acum 15 ani)
_______________________________________ Brotacel 1302,5 1970 1600cmc BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
nu era mai bine o pompa electrica sh in care sa ai baza?
alea de lastun nu prea sunt reusite, am avt probleme cu ele prin 95-98 (am avut vreo 2) pe o masina
1.4KB
Modificat de RaduI (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Pai eu, ce am vazut, se strica buleftronica. In rest e o simpla pompa de Dacie cu actzionare el-mg. Plus ca, fatza de alea de injectzie, e de presiune MICA! Cine are bani si chef sa-i dea pe de toate, bine; cine nu (si aici intru si eu) face diverse inventzii, spre a iesi pe cheltuieli tinzand asimptotic spre 0
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
@uv ..da ai dreptrate cu dioda, o sa caut una ... cit despre 555, nu imi place sa trec de de 9v cu el
@misul .. pentru 5 leuti, parca nu merita sa o las pe taraba... si am mai luat-o pentru ca am si doua dellorto la care s-ar potrivi
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Stai ca eu aici vorbream cu Z80- pomputza aia banuiam eu ca ai luat-o la superoferta (stilul meu)
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
Pentru Bogdan bus- eu am ,,manufacturat" o pompa de benzina , initial pt. siroko, dar vreau si pt. bus...Este compusa din o pompa de Wartburg si un releu de Hycomat, cuplate...Problema e ca am incercat s-o actionez cu un releu de semnal dar dupa o vreme, ala nu mai da semnal...deci nu merge...si am nevoie si deci terog, da-mi, fa-mi un montaj d'ala de actionare electronic..zici cat ma costa... uite cum e a mea...si cum e originalul de Siroko...
37.1KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
ok .. iti fac
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Daca cumva schema va suferi modificari, sa ma tzii si pe mine la 220 te rog. Eu ma rezolv singur...
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
pai .. cred ca ai ceva pese ce-mi trebuiesc, pe undeva pe la tine prin ograda .. trocul imi place la nebunie
|
|
pus acum 15 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
off topic sters
@ mishu si @ LIVIU - va rog sa va puneti lacat la limba si la deste!
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
e ceva in chineza pt. mine..Nu am depasit faza de montaje la plic-IPRS si radio model anii 88! Daca ala e pt. mine- zi pe pm ce si cat...itzi raspund pe pm. dincolo, ca de aici nu imi ,,iese" niciun mesaj...OK? Mike: THKS!
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
aaa .. pai pregateste-te ca iau pielea de pe tine, ramai doar cu oasele
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
oiiiiiiiii, si tu te iei de mine ca-s slab???? zi repede ce si cum, ca ne ia cu offtopicu' si ne sterge..
|
|
pus acum 15 ani |
|
|
bogdan_bus a scris:
liviule ... hit me |
zici, nenea??? pe pm...
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
hai bai lasa-ma .. ti-l dau si gata,... dai si tu ceva, zici bogda proste, sau bah da prost e si raminem prieteni
|
|
pus acum 15 ani |
|