Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Ema_Gheorghe
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
27 - 40 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / carburatoare....adaptari de pe alte masini Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
asa am inteles si eu... sincer as fi surprins sa gasesti un 914 in Romania care sa mai fie si de dezmembrat.... Daca e asa, atunci mai pune detalii te rog! Eu as fi foarte interesat de cutia de viteze.

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
poate eu nu m-am exprimat bine ! am gasit la cineva o injectie de 914 , data jos de pe masina - functionind !, respectivul e dispus sa o vanda ! am sa aflu pretul de vanzare .

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ei, asa da! Pai sa zica, de, cit face, ca-i interesanta treaba.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159

xellex a scris:

asa am inteles si eu... sincer as fi surprins sa gasesti un 914 in Romania care sa mai fie si de dezmembrat.... Daca e asa, atunci mai pune detalii te rog! Eu as fi foarte interesat de cutia de viteze.

am gasit , dar nu de dezmembrat , i s-a facut upgrade de la 1,8 la 2 l .


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
A propou de 1,8 l, ia pistoanele, ca facem o smecherie ca sa le refolosesti  . De fapt, ia tot ce poti din ce-a ramas acolo... Injectia, injectia, cit costa?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
si chiulasele ar fi interesante 

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
astazi aflu data certa la care va stii ce ramane de dat ! cutie de viteze nu are de dat . am intrebat de pret le imjectie  -   mi-a spus sa fac o oferta ! i-am replicat ca nu vreau sa-l fac sa se razgandeasca, la vanzarea acesteia , propunandui 100 de lei . interesul meu e ca el sa vanda , asa ca astept un pret ! l-am bagat in ceata , a tacut pentru moment !
a ramas ca afla astazi cand vor fi piesele disponibile , si pana atunci se gandeste la pretuirea lor .


pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

roshkatu a scris:

i-am replicat ca nu vreau sa-l fac sa se razgandeasca, la vanzarea acesteia , propunandui 100 de lei . interesul meu e ca el sa vanda , asa ca astept un pret ! l-am bagat in ceata , a tacut pentru moment !
.


adica ptr. toata injectia i-ai propus pretul... unui injector ? 


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pe vremuri .. cind imi asiguram traiul din motoare, primeam instalatii intregi de injectie pe un carburator de dacie la care se adauga si manopera modificarii, asa ca: pris it's fair

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, caile Domnului sint ascunse, cine stie ce se-ntimpla cu injectia aia si cine stie cit valoreaza de fapt...

Intre timp, are cineva cartea asta? Pare absurda intrebarea, dar poate ca nu-i, romanii sint plin de secrete.

alte masini da, caile domnului sint ascunse, cine stie se-ntimpla injectia aia cine stie cit

14KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



Quote...''
Ma mai gindesc, e timp. Adica e de gindire, de montat-demontat regulatoare si cautat pe la dezmembrari (unde mi-e sila sa ma duc, de ce sa mint) nu prea e...quote''

poi di ce nu ziceti, fratilor? la aia langa autostrada in Militari aveau si masini intregi, noi, abandonate! au taiat in fata mea un Opel comisar, comodore-ceva de genul, de 2000 u injectie completa..in stare ok..mot complet...puneti poze cu ce vreti si fac io un drum, ajung-vaz, daca are ceva va sun si stabilim pretzu' cu aia...functioneaza?treaba e ca io nu stiu ce sa caut..  


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai cauta, spre exemplu, carburatoare de pe Alfa 33. Caut unele dellorto drla 40. Scrie pe ele, in lateral .

Am inlocuit p-alea de 36 cu unele de 40 (imprumutate). Au aceleasi difuzoare (32), probabil c-am sa trec la 34-36 cind o sa am carburatoarele mele... E diferenta sau cel putin asa mi se pare mie. Deocamdata le-am pus jicloarele principale de 135, ar trebui sa ajunga si sa fie si un pic imbogatit amestecul (32X4=128<135) fata de un water-cooled. O sa-ncerc si cu alea de 142 (asa erau astea drla 40, cu principal de 142, ciudat). Sau poate cu jiclor de aer mai mic, dar n-am la indemina...
Treaba e ca da-n nas la acceleratie brusca (pedala la fund), atit in gol cit si in sarcina. Daca-l iei gradat, e ok. In sarcina, se aude zgomotul de admisie dar acceleratia e lenta si gradata. Asta la turatie medie, daca-i dai brusc la turatie mare-asculta.
O sa mai vedem si dupa ce pun noul esapament (tre' s-apara) daca se schimba ceva. Normal ar fi sa se schimbe, banuiesc ca de la asta e ezitarea...
A, am gasit asta:
E misto ca idee, asa...


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. te rog inainte de montaj fa-i o poza macar .. poate reusesc sa o replic aici la un atelier de tobe

pus acum 15 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Poze pt inspiratie se mai gasesc... niste masuratori cred ca ar fi bune. Oare ar iesi mai ieftine facute aici? Nu am auzit niciodata preturile vehiculate pe la atelierele noastre de tobe...
Uite principalele modele de esapament pt. tip4:
CSP Python


BAS Ahnendorp


Tangerine Racing


A1 Merged:


A1 Sidewinder:


FAT:


DTM sidewinder:


Mie imi place cel mai mult modelul Tangerine, pt ca atarna cel mai putin din toate spre sosea, si poti folosi iesirile originale din caroserie pt. capetele esapamentului.

Na ca am bagat poza cu pitonul de 2 ori si nu o mai pot scoate.

alte masini poze inspiratie mai gasesc... niste masuratori cred bune. oare iesi mai ieftine facute

22.9KB

Modificat de xellex (acum 15 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
in sacele, nu departe de casa ta, e un atelier care face esapanemte pe loc, sau dupa model, din inox sau fier... si mai e unul in curte la AB, iar altul in prejmer ... eu am facut tobe si evacuari complete la cei din sacele si parca nu luasera pielea de pe mine ... o sa incerc sa pun motorul meu de typ1 in portbagaj si sa merg la ei si sa imi faca un 4 in 1  sa vedem cam la cit iese

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, io am luat unul BAS la mina a doua; poze o sa fac (daca am aparat la indemina) dar de masurat nu cred ca se pot masura multe lucruri pe-acolo, e vorba doar de modul in care faci traseele egale si sa mai si incapa sub table. La un atelier de la noi... nu stiu, probabil ca te freaca vreo 3 luni pina face ceva si probabil ca iesi la pretul unuia de-a gata la mina a doua.
Asta merge si la broasca si nu-i scumpa, din ea pleci c-o teava, etc... Iar pina la ea se pot confectiona niste alea in loc de inca.lzitoare


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ca sa revenim la camburatoare, roscatul a descoperit un link foarte misto:

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
poate mai vrei :

pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
si piese de schimb !

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, da-i mai mare daraua sa cumperi cacaturi asa mici din alta tara; jicloare are dilerul in catalogul BBT. Difuzoare n-are.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. eu, m-am cam lasat de carburatoare, dar uite niste formule de calcul ale "jiclorului" principal de benzina -djp- ....si "jiclorului" de frinare de aer -dja-
calculul se face in functie de diametrul difuzorului -dd-
_________
djp=[(dd+2)/18,75]+/-0,25 [mm]
dja=djp+(0,4----0,8) [mm]
____________
ca regula generala, o crestere cu 0,15mm a diametrului dja este echivalenta cu o micsorare cu 0,05 a djp

apar doua valori iar valoarea jiglerului se alege din  plaja ... alegerea valorii corecte ale jiglerelor se face prin incercari sau luind in considerare diferiti factori, unul ar fi turatia la care lucreaza motorul
sper sa te ajute ...mai era si komissar care testa cite ceva

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ha, s-ar putea sa fi rezolvat o prblema care ma framinta de mult timp: carevasazica motorul rece mergea perfect, adica grozav, nu asa... Dupa ce se mai incalzea si el (fara sa se-ncinga), repriza devenea de rahat, adica facea tocmai invers decit te-ai astepta. Motorul avea repriza buna abia undeva peste 3000-3500 de ture, la cald.
Smecheria era, se pare, din pompele de sprit pe care le reglasem ca sa scuipe ca lumea, am zis eu, dar era prea mult.
Adevaru-i ca ultima oara cind am scos carburatoarele de-acolo, am tinut unul cu capul in jos ca sa scurg benzina si deschizind brusc clapeta la maxim dadea jeturi de circa 1m inaltime , cam ca negrii aia din filmele porno.
Apropo de esapament, l-am pus, e misto, am observat chiar ca-i de inox, dar n-am avut aparat foto la indemina. S-a umplut cu ocazia asta cam tot spatiul care raminea pe linga motor . Tobele vin linga capacele culbutorilor si nu stiu cum o sa mai umblu acolo sa dau sirma aia peste cap, probabil c-o sa trebuiasca niste capace de-alea prinse in suruburi.

Concluzia? Vreau de-ala, A/F-metru sau cum ii zice, da' de-ala in timp real, nu facut din sonda lambda (dac-am inteles io bine ca asta are o intirziere). Sau in orice caz, nu facut de mine, ca mi-e lene sa caut leduri si nu-mi plac mirosul de saciz.

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai si a/f-metrul ala e tot cu sonda lambda... si ti-am zis cu un aparat de masura e de ajuns...aia cu leduriele e buna pentru muzica la caminu cultural

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Hai s-o luam de la inceput : e un tip de sonda pe care tre' sa-l caut? Io stiu, cu intirziere mai mica sau ceva?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu .. cele fara incalzitor sint mai putin sensibile, trebuie sa le bagi aproape de intrarea in galeria de evacuare ca sa se incalzeasca elementul galvanic  ...la cele cu incalzitor nu ai problemele astea, le poti pune oriunde chiar si in toba ... nu te gindi ca au delay mare, e vorba de zecimi de secunda pina la o secunda pina "ia compozitia" gazului... cauta sonda de vw cu 4 fire. e cea mai buna pentru ca semnalul vine pe fire sepfata de incalzitor

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha. E una pe care o stiu io numai buna de desurubat... O sa vad de care e. Da parca mi-e mila sa gauresc teava aia... Ce filet au astea, M14X1,5 sau asa ceva?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. acu am venit de la shrot si ti-am luat eu una cu 4 fire .. sa vedeem cum ajunge la tine acu ...

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite doua poze importante

alte masini uite doua poze importante

25.9KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si a doua

alte masini doua

41.1KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha, multam fain. Nu stiu cum o sa facem, ma gindesc. Da' ce filet zici ca au astea, sa caut o piulita ?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
parca .. n-am nimic pe aici de masurat .. cind ajung acasa  . vorbim si ti-o trimit cu posta

m18x1,5  si cod 0258003121

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
iaca ia

alte masini iaca

39.7KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
E bun .
Am bagat acuma jicloare de ralanti mai mari nitel (55 fata de 52) si jicloare principale asemenea (142 fata de 135) si merge grozav, adica merge frumos de tot chiar subturat, e foarte "elastic" motorul. O sa-ncerc si cu difuzoare de 34, jicloarele asta-s cam pentru 34... Am gasit unele de IMS/Aro care ar merge modificate sa intre acolo, da' n-am decit 2. Intre timp, s-a rupt un prezon de la evacuare din chiulasa, asa ca am mi-am facut de lucru...

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cum facem cu sonda? zi ..... carburatorul de pe aro parca tot weber este .. sa caut si pe aici

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, e weber, da-i de 48 si oricum nu se potrivesc nici de la weber idf direct la dellorto, da' astea cu ext. de 48 de aro merg aduse la 40 pe exterior. Daca gasesti vreo 2 buc. p-acolo pe undeva... Deci de aro, difuzor de 34, nu de bucegi, alea cica-s de 28.
Cu sonda - nu stiu, facem o posta?


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



vezi ca are carburi de aro noi noute si toate ciudateniile pe la un magazin de la laromet (bucurestii noi),  si mai este un magazin in comuna voluntari
bafta bafta

vezi ca nu sunt scumpe ( aia vroiau sa lichideze stocurile, deci s-ar mai negocia pretu la carburi noi )     


pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



carburile la buceag si aro erau  weber w208 si w211

pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bucurestii Noi, pe dreapta.... zi bre o strada/nr sau macar un nume de magazin....

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



Piesele pot fi vazute la sediul SC LAROMET S.A.
Adresa:
Bd. Bucurestii Noi 166,
Sector 1, Cod 012368
Bucuresti
Căsuta postală 3415, ROMANIA

Telefon contact: 0212085630 - orele 8-16

celalalt magazin, e in com voluntari mai spre iesire pe dr( e unul de aro, saviem,raba...)


pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
super !

pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
si mai detaliat :

pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
motiv de orgasm pentru jan !
orgasm cu difuzoare de 34 !

alte masini motiv orgasm pentru jan !orgasm difuzoare

45.8KB

Modificat de roshkatu (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Bai, e frumoase, da chiar orgasm - nu stiu...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
pune mana , spala-le , mangaie-le , si mai vedem !

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pune laba, ia cu botul si-nghite... oul cu totul

Adica: urrra, am carburatoarele MELE de 40! Patriciu, pregateste cisterna!

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Deocamdata am incercat sa pun difuzoarele de 34 (cred ca atita au, n-am avut cu ce sa masor, da-s mai mari ca alea de 32 ) si merge... mai nasol. Adica la repriza mai brusc, asa. Inapoi la jicloare, deci. Si la sonda lambda, trebuie pusa si aia, ca nu mai inteleg nimica, pentru difuzoare de 32 aveam jicloare cam mari si mergea binisor...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ti-ai pus sonbda?... sau iti fac si tie niste piulite de sonbda?.. ca maine ma duc la strungar.. dac' nu raspunzi inseamna ca iti fac vreo doua

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
"Da, vreau!"
Ieri am probat asa, timid, la ce turatie ajunge motorul (acum am difuzoare de 35mm ). Cam 125 km/h intr-a treia, deci +/-5500 rpm. Inca trage la turatia asta. N-am verificat sa vad care-i maximul, oricum motorul are pina-n 6000 km. Teoretic, intr-a patra as ajunge la 180 la turatia asta, da' probabil ca intervin aerodinamica si alte prostii, oricum n-as avea curaj sa-ncerc sa merg cu viteza asta, trebe niste amortizoare "tari", am pus arcuri tari si la orice gilma sare ca o...broasca. Iar fata e mult prea usoara, cu tot cu spoiler...


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
baga o bordura in portbagaj 

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Le-a luat Misu pe toate cred, m-am uitat pe colo, pe colo, nu mai sint...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
gata jane am piulitele ... ale tale vin cu silviu

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Multam.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite .. .. am facut rost de o sonda de denso .. japoneza .. adica mai ciudata  si mai mica .. seamana oarecum cu cele pe care se vind in setul cu ceasul de "fuel-ratio" la CB sau la altii

alte masini uite facut rost sonda denso japoneza adica mai mai mica seamana oarecum cele care vind

29.7KB


pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



un document interesant zic eu


Modificat de MadalinZ80 (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asa, ieri: merge masina, opresc, cind sa iau contactul, mielu, motoru merge mai departe. Deconectez bateria: la fel. Aprinderea-i alimentata printr-un releu. Murea motorul doar daca ii scoteam de pe releu alimentarea pt. aprindere. Mort fiind si punind papucu la loc - in delcou un tziriit, asa ca un greiere in calduri care-a baut redbul.
Desfac releul-plouase in el din cauza ca l-am montat defectuos, cu cracii in sus. Inauntru era bobina si o rugina fara forma, de pe titanic...
Observ ca, de fapt, alternatoru n-are nici pe dracu daca nu-i bateria prezenta (probabil cind consumi mult curent incepe sa aiba), s-a intimplat sa merg cu bateria deconectata (am un schalter d-ala sau cum ii zice sub bancheta, asa-i din fabrica) de cineva cu piciorul la dum lung, cu farurile aprinse...


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
si nu s-a facut brusc ziua in fata cand a dat cu picioru? :P
de obicei, alternatorul daca nu mai este baterie conectata isi face DF-ul prin bobina aprinderii.
daca mergi doar asa nu e nici o problema cu restul de consumatori mici gen ceasuri bord, beculete, etc.
ei... cand aprinzi si farurile DF-ul o ia razna si poate baga si cateva sute de volti...
am reparat o data demult (nu aveam bruasca pe-atunci) dacea unuia care a desfacut bateria si a vrut sa bage masina in garaj.
a aprins farurile si poc.
am gasit becurile de pozitie pe spate cu sticla sparta.....

Modificat de UVeul (acum 15 ani)


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



sa traiasca dom shofer' cu picioru lung care a facut ce a facut ... si ce legatura are asta cu carburatoarele? 

sa revenim la topicul de carburi.
Aveti idee daca nenea de la ITP m-ar lasa sa reglez noxele de pe masina si sa mai fac si restu de reglaje la carburile dellorto 40 drla   daca i-as da ceva?
nu il las pe el sa regleze nimic ...  i-as da ceva, doar sa ma lase cat am nevoie sa reglez carburatoarele cum scrie la carte,  cu masurat depresiunea de la stuturile din zona clapetelor de acceleratie, verificat cu sincrometrul sa fie sincronizate carburile ...


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu cred, daca nu este ruda cu tine .... sa presupunem ca te-ar lasa, te intreb acu', stii ce trebuie sa masori? .. e mai simplu sa iei o sonda lambda si un aparat de masura, chiar daca are un pic de intarziere iar plaja de masura e cam mica, pina la urma te ajuta .... trebuie doar sa stii cum sa faci reglajele la anumite turatii ... adica sa stii unde amestecul trebuie sa fie mai bogat sau mai sarac ...deci mai ai nevoie si de un turometru, poate si de un stroboscop si un ceas de vacuum

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



salut,  ceas de vacuum am ( este vorba de ceasul boost care il foloseam la masurarea presunii data de turbina , are gradatia si sub zero, deci ma ajuta cred eu)
uite o poza, am ceas identic ca acesta
cu stroboscopul e mai greu ...  speram sa aiba nenea de la itp  sau sa gasesc cu imprumut la cineva in ziua aceea
nu stiu acuma cat ma costa un indicator ceas afr   si sonda respectiva SH ...  intr-adevar imi era mai comod sa am sonda si ceas AFR tot timpul pe masina   ptr reglaje


pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

MadalinZ80 a scris:

sa traiasca dom shofer' cu picioru lung care a facut ce a facut ... si ce legatura are asta cu carburatoarele? 

sa revenim la topicul de carburi.
Aveti idee daca nenea de la ITP m-ar lasa sa reglez noxele de pe masina si sa mai fac si restu

ala la care te-am trimis eu te lasa, te intelegi cu el


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



aha bun,  merci mult 

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
........ Cum se regleaza carburatoarele ...
ziceam mai demult ca eu am terminat-o cu carburatoarele, pentru ca orice tip de injectie face cit cel mai bun carburator bine reglat, raspunsul sistemului electronic este destul de bun, dar vazind ca va indirjiti sa le reglati, incerc sa va dau o mina de ajutor....mai sus am zis, cam ce scule aveti nevoie: turometru, pentru reglarea avansului, cu o gravare a unui sector de pina la 30 de grade pe pulie sau pe volant, pentru a putea regla avansul, care la tipul de benzina de pe piata, lungimea galeriei si tipul asta de carburatoare ar trebui sa mearga catre 9 grade la 1000rot/min, dar asta depinde si de delcou... un ceas de vacuum, pentru masurarea depresiunii in galerie si a unui dispozitiv cu sonda lambda si un aparat de masura digital .....
prima poza este asta .. pus de mine si intr-un post anterior, unde se stabileste afr la putere maxima (pentru ca asta intereseaza)  si afr pentru consum minim ... se observa ca nu apar alte variabile (turatie, incarcare-vacuum)

alte masini ........ cum regleaza ...ziceam mai demult terminat-o pentru orice tip injectie face cit

30.9KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
trebuie pentru o masina de la care se doresc performante dinamice,  masuratorile sa se situeze in partea stinga a graficului, adica afr intre 14,7 si 12  ... acolo am putere, iar intre 12 si 13 am puterea maxima ... 14,7 este amestecul stoichiometric si teoretic ... niciodata nu incercati sa reglati motorul la amestec teoretic ...
urmatorul pas este sa caut un grafic de genul celui de mai jos, adecvat tipului de motor ... graficul asta l-am gasit cu gogu, aleator

alte masini trebuie pentru masina care doresc situeze partea stinga adica afr intre 14,7 12 

60KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cum se vede .. graficul are 2 variabile .. incarcarea (vacuumul) in kPa si turatia rpm ... se cupleaza ceasul de vacuum, se aduce motorul la o turatie, se citeste vacumul si se scoate din tabel afr .. in functie de afr se regleaza din surubelele carburatorului
pentru a citi afr pe un voltmetru digital pun urmatorul grafic pe care se poate extrapola si se poate diviza liniar ... o sonda lambda "ordinara", de auto pe injectie, are un anumit timp de raspuns, deci trebuie adus motorul la o amunita turatie de citeva ori si mentinut  cel putin 30 de secunde, iar daca aparatul de masura are si optiunea peak este  si mai bine....s-ar putea la primele masurari afr sa fie in afara plajei .. trebuie pornit reglajul de la o turatie de 1000 si tensiunea masurata la sonda sa fie sub 0,4V dar nu mai mica de 0,2V ..... am uitat de scula de baza, sincrometru, cu care se regleaza debitul de aer egal ....reglajul dupa simturi e cam la nimereala ....de aici in colo va urez bafta ... cind mai imi aduc aminte ceva mai scriu, si daca mai gasesc ceva referinte pe net bag ...

alte masini cum vede graficul are variabile incarcarea (vacuumul) kpa turatia rpm ... cupleaza

25.8KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ia uite jane ... numai ca nu i-am gasit perechea..

alte masini uite jane ... numai i-am gasit perechea..

41KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
sint si variante doar cu unul singur

alte masini sint variante doar unul singur

22.1KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, daca ai aia de linga el... Oricum, trebe studiat

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu .. compresor nu am .. numai poza cu el

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite jane ce lipseste .. 

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, asa ceva are si carburatorul "master" din perechea 34 PDSIT care erau puse pe bus.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am mai dat o cautare si gasisem ceva dar am pierdut linkul .. arata ce e acolo inauntru .. oricum se poate gasi o metoda de inlocuire

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
gata uite aici poza

alte masini gata uite aici poza

41.4KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am fost duminica in piata de vechituri si am gasit o pompa electrica (de siroko cred) la care chopperul era defect ... i-am facut altul si acum functioneaza perfect

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
vad ca pozele le ia mai greu

alte masini vad pozele mai greu

32.4KB


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Aia e o pompa de Lastun cu capacul de la al'ceva (original e de Dacie)
Imi dai si mie schema generatorului de impulsuri pt pompa, rogu-te? Am senzatia ca e boala lor sa se arda blocul ala electronic in borcan de aluminiu


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Cred ca e un hibrid rezultat din capac de pompa de VW cu parte de actionare electromagnetica (sau cum o fi) de la ce zice Mishul. Am vazut la moshul de la mine din bloc o pompa asemanatoare pe care vrea sa si-o puna la Oltcit. A avut pe vremuri un Lastun, dar l-a dus la REMAT (suparindu-l grav, post coi... factum, pe Mishul    ).

pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
De ce imi mai aduci aminte, fi'tz'ar moshu'al draq

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu e o schema luata de undeva .. e gindita de mine si realizata intr-o ora .. o sa o desenez si o sa o ai .. pompa e destul de buna, supapele sint bune si face un vacuum destul de bun

pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Eu am folosit asta-iarna la o pompa de-asta pusa la sirocco un releu de semnalizare. A mers destul de bine- desigur, nu e o solutzie pe termen lung, ma gandesc ca se duce dracului releul, mai ales ca probabil face flama mare la contacte (nu-i pusesem dioda). Apropo, diodele alea chiar protejeaza contactele releului? La autobuze se pun la toate electroventilele si alte dracii actzionate cu bobine care "autoinduc". Reduc flama considerabil?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite schema.. .. da mai taie din autoinductie, dar nu e o solutie, pentru ca este un contact mecanic care are acelasi comportament ca o platina, dar materialul nu e ca la platina, dioda permite un curent mic, rezidual, sa curga prin circuit si sa "stinga" flama la contact sau la ruperea contactului, dar nu e o solutie

alte masini uite schema.. mai taie din dar solutie, pentru este contact mecanic care are acelasi

16.4KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Multzam!
IRF 530 ala ce-i? E scump?
7809 e un stabilizarici de 9V pt 555, nu?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
vezi ca am omis la condensatorul de la pinul 5 - 10nF ... piesele sint cam 10 lei toate, un irf530 e 3 lei  - tranzistor FET  ... 7809 e stabilizator

pus acum 15 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
un 555 merge pana la 18 V ... la ce bun stabilizatorul?!?!?!?
inseriaza cu ponpa o dioda tzapana ca-ti protejeaza mosfetul. eu am pocnit unul cu un simplu motoras de 12 volti desi mosfetul era la 40 A.
iote:

alte masini 555 merge pana ... bun inseriaza ponpa dioda tzapana ca-ti protejeaza mosfetul. pocnit beetle maniac

21.2KB

Modificat de UVeul (acum 15 ani)


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



nu era mai bine o pompa electrica sh in care sa ai baza?

alea de lastun nu prea sunt reusite, am avt probleme cu ele prin 95-98  (am avut vreo 2) pe o masina

alte masini era mai bine pompa electrica care baza?alea lastun prea sunt reusite, avt probleme ele

1.4KB

Modificat de RaduI (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai eu, ce am vazut, se strica buleftronica. In rest e o simpla pompa de Dacie cu actzionare el-mg. Plus ca, fatza de alea de injectzie, e de presiune MICA!
Cine are bani si chef sa-i dea pe de toate, bine; cine nu (si aici intru si eu) face diverse inventzii, spre a iesi pe cheltuieli tinzand asimptotic spre 0


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
@uv ..da ai dreptrate cu dioda, o sa caut una ... cit despre 555, nu imi place sa trec de de 9v cu el

@misul .. pentru 5 leuti, parca nu merita sa o las pe taraba... si am mai luat-o pentru ca am si doua dellorto la care s-ar potrivi


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Stai ca eu aici vorbream cu Z80- pomputza aia banuiam eu ca ai luat-o la superoferta (stilul meu)

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



Pentru Bogdan bus- eu am ,,manufacturat" o pompa de benzina , initial pt. siroko, dar vreau si pt. bus...Este compusa din o pompa de Wartburg si un releu de Hycomat, cuplate...Problema e ca am incercat s-o actionez cu un releu de semnal dar dupa o vreme, ala nu mai da semnal...deci nu merge...si am nevoie si deci terog, da-mi, fa-mi un montaj d'ala de actionare electronic..zici cat ma costa...
uite cum e a mea...si cum e originalul de Siroko...

alte masini pentru bogdan bus- pompa benzina initial pt. siroko, dar vreau pt. bus...este compusa

37.1KB


pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



a mea..

alte masini mea..

37.9KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ok .. iti fac

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Daca cumva schema va suferi modificari, sa ma tzii si pe mine la 220 te rog. Eu ma rezolv singur...

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. cred ca ai ceva pese ce-mi trebuiesc, pe undeva pe la tine prin ograda .. trocul imi place la nebunie

pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



ce, esti copil?? ce?

pus acum 15 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
off topic sters

@ mishu si @ LIVIU - va rog sa va puneti lacat la limba si la deste!


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
liviule ... hit me

alte masini liviule ... hit

25.5KB


pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



e ceva in chineza pt. mine..Nu am depasit faza de montaje la plic-IPRS si radio model anii 88!     Daca ala e pt. mine- zi pe pm ce si cat...itzi raspund pe pm. dincolo, ca de aici nu imi ,,iese" niciun mesaj...OK?
Mike: THKS!


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
aaa .. pai pregateste-te ca iau pielea de pe tine, ramai doar cu oasele

pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



oiiiiiiiii, si tu te iei de mine ca-s slab????
zi repede ce si cum, ca ne ia cu offtopicu' si ne sterge..


pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator




bogdan_bus a scris:

liviule ... hit me


zici, nenea??? pe pm...


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
hai bai lasa-ma .. ti-l dau si gata,... dai si tu ceva, zici bogda proste, sau bah da prost e si raminem prieteni

pus acum 15 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la