Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lovely_pink din Bucuresti
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / carburatoare....adaptari de pe alte masini Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
LIVIU/RATB
Vizitator



Bine. Mersi.  o sa platesc..ceva.
iar o sa se ia ,,unu'" de mine ca...,,miloaga"...
cum facem, potzi veni p'aciulea? mai vii la balta???


pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



nenea, ,,arde''...am dat sirocoul mic, care avea pompa de benzina, si am musai nevoie de-o pompa...functionala...ca lipseste ,,creatorul de impulsuri''...cum facem???itzi dau un pm cu adesa sa trimitzi prin posta???ai vr-un drum p'aci???

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu am drum .. pune adresa

pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



dincolo, ca de pe forumu' asta nu pot expedia nimic...nu stim de ce..

pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
"bogdan_bus
Broscar pasionat
Mesaj Privat"

Unde scrie "Mesaj privat" este un link unde potzi da PM. Nu te restrictzioneaza nimeni.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



iar vorbesti fara intzeles...Cu atatea forumuri pe cap. e de intzeles...Uite ce zice RaduI.:
quote...
admin.
Mesaj Privat

Din: Bucuresti
Inregistrat: 04-03-2008
Postari: 1181 
Liviule, cred ca e o problema cu calc. de unde postezi, mi-a venit ca am PM de la tine dar la mine in inbox nu am PM ! S-a mai plans cineva ca nu primeste PM-urile tale.
Da pe mail ce voiai sa zici
E-mail


   

Modificat de LIVIU/RATB (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
OK, OK, scrie-i unde vrei tu, da-i PM si pe simpatie.ro daca vrei dar lasa offtopicul aici, cu sirocco-uri si alte chestii.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



invidios....

pus acum 15 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
daca se face vreo comanda pentru componente de carburatoare Dellorto, vreau sa iau si eu cate ceva.

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Vezi ca are Dilarul cite ceva. N-are jicloare de ralanti.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
stiu ca are si dilarul, dar fusese mai demult o discutie ca vor mai multi (tu, Bubnoff etc), si sa se fac ao comanda mai mare la englezi, ca au de toate.

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai...am stabilit si calculat, numai ca suma finala era mare (vroiam s-adunam un kit mai cuprinzator de jicloare), asa c-a ramas ca-n tren, mai ales ca n-am stabilit ca putem masura ca lumea afr-ul in mers ca sa putem beneficia de ele.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
am o nedumerire: in poza de pe situl Dellorto.co.uk, emulsoarele sunt astea din poza.

la broasca trebuie 9164.2. In carburatoare aveam 9164.4. am acoperit gaurile in plus, motorul merge foarte bine. Dar ce este cu emulsoarele din poza asta


Modificat de TZepeSH (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai de unde luasi a doua poza? Ai mai mult din cartea aia?
In poza 2 parca n-ar scrie ca alea-s 9164. Poate-s 7162, ca parca alea erau mai multe variante dupa virgula.
Nici n-o sa simti mare diferenta decit in aparate de masura, eu unul am mers si cu ,4 si cu ,2 si nu mi-am dat seama ce-i diferit. Singura diferenta a fost la consum: cu ,4 a halit mai mult cu aproape 2 l/100. Ce-i drept ca eram si cu principale mai mari si n-am facut combinari luate cite 2...


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
pagina aia o am de la Xellex, tot ce se poate sa fie cum spui tu.
Hihihi. astept niste principale de 125, sa vedem ce zice. Cred ca 125 ar fi corecte pentru mine, nu? nu 120.


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, s-ar putea sa mearga. Cu difuzoarele-alea, ar fi 128. Ramine de vazut, io am mers asa cu ele foarte bine pe 1800, asa cum sint acuma. Daca iei alte jicloare, ti le cumpar io p-alea de 135...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
catalliin
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5
deci pina la urma isi comprima careva motorul ??..ca sa stiu si eu ce tip de carburator ar fi bun pt sistemul Blow Through sau cum ai spunea nea Scoty vichingul(daca am intels eu bine),adica pentru ca turbina sa fie inainte si nu dupa carb

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
catalliin, scoate-ti si tu sapca cind intri prima data aici. Prezinta-te, spune-ne ce ocupatiuni legate de masini, motoare aircooled ai. Vorbesti de lucruri si persoane stranii pe aici.

pus acum 14 ani
   
catalliin
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5
ok scuze !...va salut pe toti ...sapaca nu mai port de mult ,pantofii i-am lasat la usa ..   pai ocupatia mea legata de masini, este aceea ca-mi place sa-mi maltratez masina din cind in cind cu cite o inovatie ceva si asta cu toate ca nu este din aceea rezistenta ca broscutele voastre ,insa tot origini germane are si cazanul meu....citisem ceva de pe un linc pus de Jan la pag4 al topicului referitor la diferentele intre carburatoarele turbo comprimate din exterior si cele cu turbina pusa dupa carb, iar lincul afisat de Jan este unul strain in limba engleza iar cel de acolo care explica toata tarasaenia era un tip pe nume 'Scott Vikingul' ...in fie treaba este ca n-am prea inteles eu mare lucru pt ca nu prea le am cu engleza de aceea intrebai si eu daca poate si mai are timp cineva sa mai explice eventual cu poze ceva diferentele intre carburatoarele turbo si cele normale de pe aspirate....chiar vroiam sa spun ca am auzit de cineva care a modificat un carb de dacie 1400 transformindu-l in unul turbo ca sa-i poate functiona turbina pe el ...oare s-o putea asa ceva??

Modificat de catalliin (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
orice se poate... nu cred ca "pututul" e problema in discutie 

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Uite ceva modificari la un carburator solex de broasca pentru blow-through.
Probabil ca, dac-o sa cauti, gasesti si despre weber ICT care-i quasi-identic cu ala de dacie. La draw-through nu trebuie modificate decit jicloarele, evident.
Subiectul "draw-through contra blow-through" e acoperit pe internet cu virf si indesat. Din pacate, in special in limba engleza. Daca vrei sa afli mai multe, trebuie sa te familiarizezi un pic cu limba asta, nu stiu daca o sa stea cineva sa-ti traduca. A, mai exista si google translate, normal. Sint avantaje si dezavantaje la ambele solutii...

Despre ce masina germana vorbesti, mai exact?


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
catalliin
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5
mersi Jane pt linc !...eu pina acum cautasem sa aflu despre treaba asta doar pe forumurile romanesti si n-am gasit nimica cu exceptia unui singur tip care-si modificase carbul in sensul asta ,dar care nu vroia sa-mi spuna si mie secretul in nici un chip ....pai 'vaporul' meu este un opel rekord 2000cmc din 80 cu carb de dacie1400 putin modificat la jigloare (asta ca sa consume mai putin decit cu 'caramida' lui dublucorp originara) astfel ca acum consuma 13% fata de  18 cit avea inainte ,stiu ca suna inspaimintator  dar 'monstru' este hidramat in 3 trepte si de aici se intelege....ei bine acum citeva luni imi pusesem in cap sa-i instalez turbina abea achizitionata cu toate celelalte accesorii aferente;inercooler,supape bowof si altele si asta fara sa-i fac vreo comprimare puternica ci una cit de cit modesta dar care sa faca ceva ...zis si facut ,dupa ce am terminat treaba observ ca de fapt carburatorului  nu-i placea deloc comprimarea mergind mai rau ca inainte ,iar dupa ce îi scoteam tubulatura de pe el totul revenea ok

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai sint mai multe probleme, ai vazut si tu acolo, camera de nivel constant se presurizeaza si nu-i bine, trebuie alt debit de benzina, jicloarele, emulsorul, etc., aprinderea trebuie avansata altfel; in fine, eu n-am aprofundat astea, n-am decit o idee vaga.
Mda, 18 la suta e impresionant pentru un motor de 2000, chiar cu cutie hidramata, cred. Da' poti gasi probabil carburator de la ceva gata pregatit pentru turbo...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4006
sau o injectie...de bus...

pus acum 14 ani
   
Ursuletu69
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4
unde as putea sa reconditionez doua carburatoare de vw typ 3?

daca se poate...


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai ce anume sa reconditzionezi la ele? Clampane axul clapetei, sau ce?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
Ursuletu69
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4
pai yo lucrez cu un prieteni la un typ 3...si cand am ajuns la carburatoare...am ramas putini socati...carburatoarele rupte...blocate...mancate de rugina(nush daca ii chiar rugina dar is mancate) si speram sa le pot pune tot pe alea...dar...trebuie sa ma gandesc serios la altele si la ce bani as putea gasi...app banuiesc ca nu se pot suda nu?

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Ursuletu69, cred ca ne-am ajuta mai usor daca am face prezentarile: cine sintem noi, cine esti tu, ce masini avem, ce stim sa facem la ele, chestii de astea de protocol...

pus acum 14 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
pai avand in vedere ca sunt in acelasi oras cu dilarul e foarte complicat sa afle amanunte. mai ales despre noci... caci noci are si ursuletu. sau ursuletu esti tu paul?
in alta oridine de idei, daca nu vor cu dilarul, un drum prin oras de vreo 10 minute e la fel de complicat... sau un telefon. ca doar ne cunoastem

oricum bubul are dreptate: scrieti si voi cate ceva de voi ca sa stie oamenii ca ce si ca cum.


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 14 ani
   
Ursuletu69
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4
am vb cu deian...o zis ca nu are rost sa-mi zica pretul la 2 noi....deci...pe scurt is darius din arad mo luat si pe mine putin valul asta dar......cam greu....vom vedea ce va iesi...sambata speram sa pornim masina...dar am intapinat problema asta....

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Misto, era un articol mai vechi despre reglat alea 2 carburatoare stock, intre timp nea ala l-a imbunatatit. E de citit, chiar daca stai cu google translator vreo 2 zile , asa afli ca, daca fisiie ceva acolo la carbul din stinga, nu-i aer fals (spre exemplu) si nu trebuie astupata nici o gaura .

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
catalliin
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5
nu stiu cum mai razbiti voi baieti cu masinile voastre sa le reglati carburatoarele si sa indepliniti toate celelalte cerinte tehnice ale masinilor ,dar mie acum citeva zile mi-au taiat macaroana astia de la rutiera cu controlul de la RAR ,dupa ce m-au tras pe dreapta si mi-au cauta masina si-n gaura esapamentului mi-au luat talonul ,dupa care mi-au dat si amenda si un termen de 15 zile sa-i refac noxele ....ce noxe sa mai refac eu la o masina de 30 de ani chiar nu stiu ,decit ca peste 15 zile voi duce masina cu mare jale la dezmembrari (bani de una noua n-am)...asa ca pieton ma numesc de acum incolo...oricum voua va urez succes cu masinutele voastre in continuare si maiales drumuri libere fara 'calaii' de la inspecia RAR!

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Pai stai asa... Ti-au cerut noxe de Euro5?? Sau nu te incadrai nici macar in limitele date de constructor acu' 30 de ani?

Asta-i o chestie naspa, cu controlul RAR pe strada. Stie cineva unde se pot face "gazele", altundeva decit la o statie ITP?


pus acum 14 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
la vehicul istoric nu se fac noxele nici macar la rar la itp, pt ca se ia dupa procedurile din anul masinii, cand nu se faceau noxe....deci nu au voie sa faca pe strada noxele.

pus acum 14 ani
   
tm06czr
Broscar nou

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 26
Catalliin, eu iti recomand sa schimbi bujiile, sa pui la punct cam tot ce tine de aprindere, iar la carburator daca nu ai defecte la el si e doar dereglat, du-te cu masina la un service care are si ITP sa ti-l regleze cu aparatul cu care se face si testul de gaze. Daca masina trece testul de gaze pentru non-euro, nu vad care e problema. Eventual...pentru a imbunatati putin arderea, achizitioneaza si o aprindere electronica gotronic (cutiuta rosie)...face banul.

Modificat de tm06czr (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Asa e, gaseste un service shi regleaza carbelitorul ca sa fii sigur ca te incadrezi shi gata. Inceteaza cu cacatul cu dezmembrarile.
Oricum ai picat de fazan. Din start, daca ai vazut ca erau cu RAR-ul, trebuia ori sa nu opreshti (daca cunoshteai bine zona) ori sa zici ca nu ai talonul. Shi incercai cu sfantu' Shpaga.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
stai bre ! Ai 15 zile sa faci noxele...unde ? La o statie ITP apoi sa aduci dovada ca sa-ti dea talonul ? Pai atunci care e problema ? 
Oricum, in alea 15 zile mai poti circula cu ea. Nu ai bani sa rezolvi in 15 zile, iar nu e problema, rezolvi cand poti, atata numai ca nu mai poti circula dupa expirarea dovezii.

Am avut si eu talonul saltat, cu ani in urma, ptr. ca la un filtru de noapte (aia controlau , de fapt, pe aia care mergeau cu spritz-ul in nas, iar eu eram cu floarea in piept, ca veneam de la nunta lui RG), au constatat taman cand imi dadeau actele inapoi, ca aveam itp expirat de un an jumate. MI-au luat talonul si sa fac itp in 15 zile. Adica sa-l fac si sa aduc dovada. Atat.


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, probabil ca se rezolva cu noxele. Pina la urma te poti incadra (e vorba sa te-ncadrezi in valoarea CO din documentatia masinii, acceptata atunci cind a fost omologata de RAR), doar c-o sa mearga mai nasol, probabil, in functie de uzura motorului, chestii d-astea...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Trebuie ca monoxidul sa fie maxim 4,5 % in conditziile in care dioxidul este peste 10% (dioxidul mai mic inseamna eshapament neetans deci shi CO-ul nereal)

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asta-i valoarea maxima pentru non-euro? Ca la broasca parca e CO si mai mic in carte...

Da, la 1,6 zice 3%+/-1. Cred ca-i mai mult decit posibil, la broasca mi-au iesit noxele mereu cind am fost (ultima data cu motor de 1,8 facut din bucati luate de la d-astia care le aruncau); la dacie( din '95), insa, a trebuit sa dau...buna ziua .

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
catalliin
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5
chiar nu stiam ca se poate rezolva treaba cu masina chiar si dupa ce imi expira termenul de pe dovada, mai am o saptamina de circulat cu masina dupa care chiar nu stiu ce sa fac ,..eu pe troaca mea de opel rekord 2000cmc fabricatie 1980 am avut de cind am cumparato carburator de dacie ca sa consume mai putin (cel putin asa zicea fostul proprietar)si am zis ca merge si asa desi e drept ca la ITP cam aveam probleme mereu cu noxele astfel ca trebuia sa ma duc prin cunostinte si plocoane, acum ma gindesc oare s-o mai merita sa dau fuga prin talcioc sa mai dau bani pe un carb originar de-al ei??? o-i mai reusi eu ceva??  chiar daca am vazut ca inca se mai gasesc astfel de carburi second...oare cit sa-mi sara consumul faţa de cit am eu acum13% punind un carb originar de-al ei??!....si ce-i mai nasol este ca dupa ce rezolv problema trebuie sa ma duc la verificare chiar la RAR acolo unde aia cred ca abea asteapta sa-mi gaseasca nod in papura ...oare aia acolo mi-or verifica si alte treburi pe la masina cum ar fi frinele directia inafara de noxe...etc?

Modificat de catalliin (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
czrgusti26
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 63
Salut tuturor,
Ma numesc Cezar si am o rugaminte mare, daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi:
-detin un vw T2b camper cu motorul de 1.8 50kw si are 2 carburatoare. Aveti idee daca pot pune 2 carburatoare de dacie (carfil). Ce modoficari trebuie sa fac in cazul in care se potrivesc.

Multumesc mult!


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
salut
cum sa nu poti pune ... ba chiar s-ar putea sa mearga mai bine decat cu cele originale .. carfilul irm este un weber ict, destul de folosit la masinile astea, numai la "noi" e o problema .. pentru ca provine de pe dacia e de porc ...modificari doar la timonerie  si la shock


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
daca te aude bogdan typ 3 te afuriseste

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si daca in loc de carfil, baiatu' intreba de weber ict, ma mai afurisea? sau se numea tuning?

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4006
..lasa, ca daca nu stie (bogdan), n'o sa-l afecteze...noi nu-i spunem
...e cineva care merge deja cu doua carburi d'astea...am mers in masina aia..merge...la fel.


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
la fel de prost, sau la fel de bine?

pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
merge deja ? Bre, eu merg de 15 ani cu asa ceva. Nu, nu merge la fel, merg relativ rar pe la benzinarie fata de altii   

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
czrgusti26
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 63
Cum as putea modifica/construi o noua timonerie?

pus acum 13 ani
   
czrgusti26
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 63
Cine ma sfatuieste si pe mine cum sa le reglez, cam scoate fum negru, de mers merg binisor, da' am impresia ca baga benzina mai mult decat trebuie, cumva trebuie modificate si jicloarele?
Toate cele bune!


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
reglajul se face exact ca la dacie ... dar cred ca ai probleme si la aprindere, nu pot baga mana in foc pentru ca e greu sa faci diagnoza pe forum

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
N-au de ce sa scoata fum. Verifica nivelul de benzina. Pe motor de 1,6 nu scot (alea de dacie 1410), n-au de ce sa scoata nici pe 1,8.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4006
...io tot nu sunt lamurit cum pot merge carburatoare de dacie 1300 --care au un debit PENTRU 1300, pentru UN motror de 1300, impercheate pe un mot. de 1,6 sau 1,8..ADICA: nu dau mai multa benzina decat trebe'???sau se mai regleaza ceva si nu stiu io...intreb, ca la teleu n'am carbelitoare, da' poci lua o punga de d'astea de dace...
..Jane, n'ai raspuns la pemeu...zi... ..sa stiu daca scot aia sau nu...


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu-i vorba strict de debit, e vorba ca astea-s facute sa dea benzina pentru 4 cilindri, printr-o galerie relativ lunga si imbirligata. Daca optimizezi traseul punind doua, pot fi de ajuns jicloarele de 1400. Io am pus de dacie mai demult la broasca si mergea foarte bine. Ma rog, foarte bine pina cind s-a blocat o clampeta de soc in pozitia inchis (le adaptasem si socuri automate), da' asta-i alta poveste.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4006
..da' ce, SEMI-automate nu merge???pun tije si cate un actuator de la usi- inchis-deschis...de fapt, asa vreau sa pun si la trompele de caldura, ca firele alea de actionare sunt niste kk-turi...
..zi si de ,,alta poveste'' asta...pune la rubrica mea, sa stiu...


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
eu le-am modificat pe ale mele in sensul ca le-am anulat clapetele de soc - weber 34 ict nu are nici el

pus acum 13 ani
   
czrgusti26
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 63
Pai deocamdata nici eu n am pus socurile, si cand e frig cum facem, asteptam sa incalzeasca?

pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
eu am tras cablu ptr. soc dar nu prea il folosesc, merge motorul oleaca mai nasol pana se incalzeste.
Liviule, eu am pus carburatorul cu setarile ptr. 1300 pe mot. de 1600, la repezeala, sa duc masina acasa. Am fost multumit, asa ca l-am lasat asa, merge si consuma decent.


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
czrgusti26
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 63
Apropo de consum, cam cat ar trebui sa mi consume ?

pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la