Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sweet_kiss55555 Profile
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
30 - 53 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / Lichid de frana ? Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
N-am mai umblat cu broscanul de cateva luni. N-am mai facut asta de multi ani si, ca si data trecuta cand am facut asta, am ramas fara frana  . Pedala fleasca. Nu curge pe nicaieri, cilidrii receptori schimbati toti cu noi cu niste ani in urma, pompa de frana nu, e tot aia veche. Nivelul lichidului in bidonasul de expansiune e la maxim , de aici eu vad doar 2 variante: ori s-a pixdit pompa, si daca e asa, avand in vedere ca o avea si aia 52 ani parca ma bate gandul s-o schimb (am mai umblat la ea acu niste ani, am schimbat garniturile dar se vedea uzura in interior), ori s-a obturat cumva traseul vas expansiune-  pompa.

Indiferent de ce gasesc, va trebui sa completez probabil lichidul de frana. Pana acum am folosit lichid tip N, asta am folosit totdeauna. Mai se gaseste asa ceva ? Presupun ca alt tip de lichid nu merge, mai ales completare peste N-ul ala !


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 9 ani
   
angelinno
Vizitator



cre'ca tzi sa bizdit bomba...daca tzi s-ar fi infund at tzevushca (cea dintre bidonas si pompa)n-ar trebui s-o ai fleashca(pedala)
ar mai fi ramas oarece lichid in pompa...nu cred ca e bine sa amesteci lichidele-e vorba de lichidele de frana-al vechi cu al nou ci pur si simplu inlocuieste-l tot:
-pui cate un furtunel in fiecare aierisitor,furtunelele le vari in niste bidonase,slabesti toate aerisitoarele si torni lichid proaspat in bidonas,cand curge la aerisitor lichid curat te opresti le starngi si le aierisesti.
sporuri!


pus acum 9 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
stiu bre cum se schimba lichidul, intrebarea era: se mai gaseste lichid tip N?

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 9 ani
   
angelinno
Vizitator



Habar n-am!

pus acum 9 ani
   
cristobob
Broscar pasionat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 240
Acum e cu DOT. S-a ajuns la DOT 4 (sper sa nu gresesc). Probabil ca cel "tip N" era compatibil cu DOT 3, inca se mai gaseste si asa ceva pe la unele magazine de piese auto.
Cred , tyotusi , ca e mai bine sa-l schimbi tot cu DOT 4 si nu mai ai, teoretic,  probleme.


pus acum 9 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 298
N e DOT3 si se mai gaseste.
deja s-a ajuns la DOT6 nu DOT4... dacea aia gip are dot 6 cica.
alt DOT  decat 3 nu se impaca cu garniturile bruastei... o fi folclor, nu o fi...


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 9 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
Trage bre si tu o aerisire mica pe la una din roti si vezi ce se implinta. Ar trebui sa ti se intareasca... Foloseste-o pe urma si va ramane tare.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 9 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
Asa stiam si eu, ca lichidele cu DOT-uri mari rod garniturile.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 9 ani
   
cristobob
Broscar pasionat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 240
Eu stiam ca e invers, DOT mare e mai bland cu garniturile. Am bagat DOT 4. Din fericire nu am probleme.

pus acum 9 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
doamne-ajuta sa fie cum zici ! Am citit o descriere pentru DOT4, zicea ceva ca ataca garniturile facute din "xxxxxx" - urmau niste denumiri chisnovate din care dracu a priceput ceva !

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 9 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
Eu acum o mai cosmetizez, cand mai apuc 10 min libere mai frec la ea  , asa ca n-am apucat sa mai vad ce e cu frana. Acu 10 min m-am apucat s-o mut prin curte intr-o zona mai umbrita. Am uitat ca n-am frana si am dat cu ea in casa, nimic grav ca abia se misca. M-am dat jos sa vad, m-am urcat la loc, s-o dau inainte, intre timp am uitat iar ca n-am frana, am dat inainte si ... pedala tare. Dat inapoi sanatos, frana, tare. Dat iar inainte tare, frana, tinea, poc ! iar a disparut, pedala fleasca. M-am uitat la pedala, e ceva cu tija aia dintre pedala si pompa, as zice ca s-a rupt (cum dracu, stand ??? ) si doar agata din cand in cand de gulerul pistonului. N-am avut vreme sa desfac, vad eu mai incolo, dupa ce termin spoitul.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 9 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
S-o fi desurubat/ rupt tija aia de 8 care impinge pizdonashul sau a iesit boltzul care prinde furca impingatorului de ochiul pedalei...

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 9 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1459
Citisem pe undeva ca merge pus Dot 4 peste Dot 3 si asa am procedat, nu mi-am facut griji.  Eu am mixat la trei masini Dot3 cu Dot 4 ... stiam ca inainte pusesem doar Dot 3 si n-am observat nimic nefericit timp de cel putin 5 ani, daca nu, chiar aproape 10 ... Deci in conditiile in care refacusem etrierii si cilindrii (cumparati) n-am pierdut presiune si nici n-am patit altceva in tot acest timp .. .daca nu, poate chiar 8 ani.  Parca tin totusi minte din cele citite ca apare o problema daca amesteci Dot 4 cu Dot 2 ... (precipitatii ?)  altceva nu stiu. Oricum, cred ca e mai bine daca refaci totate franele sa schimbi tot lichidul... Mai tin minte ca Dot 2 parca e mai higroscopic deci in timp, daca nu e perfect etans sistemul de franare, apa absorbita in instalatie strica suprafata de contact pe care aluneca garniturile si conductele, daca sunt din fier.

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la