Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Lore33
Femeie
19 ani
Prahova
cauta Barbat
30 - 65 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / Pompa dublu circuit pe broscoi '64 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419

MishuL a scris:

Merge si pompa cu dublu circuit de Trabi. Indiferent de tipul pompei de Trabi (simplu/dublu), trebuie facuta o mica placa de adaptare- am model. De asemenea, pt a putea pastra rezervorasul de lichid la locul sau, in cazul pompei cu simplu circuit trebuie facut un niplu cu shtutz care se insurubeaza in locul borcanelului original de Trabi, amplasat direct pe pompa.
La dublu circuit, pompa are din nascare stutzuri (rez nu e montat pe pompa).
la confectionarea placutzei de adaptare, cea mai mare problema este prelucrarea unei gauri cu diam mare (cam 30 mm) intr-o placa de tabla de 5-6 mm. Pot face asta, o sa imi fac timp sa tai 10 placutze sa zicem, le aftuiesc intre ele si dau gauroi prin toate deodata, dupa care polizez afturile, lipesc pe fiecare desenul in AutoCAD la scara 1:1, centrat pe gaura, tai la ghilotina dupa desen, dau gaurile M6 si M8 pt suruburile de prindere tot dupa desen si... gata.
Numa' sa nu ma zoritzi!


Ma intereseaza grav ideea. M-ar pasiona asa ceva pe a mea. Acum am inca pompa ei originala, cu maaari uzuri - am incercat s-o schimb cu una NOS dar s-a dovedit mai proasta decat asta a mea uzata


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 17 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
Sapt'a'viatoare!

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 17 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 241
ma pasioneaza atat pompa trab dublucircuit rebuilduita/noua, cat si flansa de adaptare.

am o pompa de trab simplucircuit, o donez lui MishuL sau cuiva care are nevoie de ea.


pus acum 17 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 234
si eu sunt interesat de pompa dublu circuit, dar se mai gasesc astea de trabant?
la conductele hidraulice totul se pastreaza asa cum este?


pus acum 17 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 241
pentru sistem franare broasca:

- conducte trabant sau wartburg 353 (trebuie scos un set de broasca si masurate sa stim ce luam de trab ca sistemul nu e la fel 100% si trebuiesc luate mai multe conducte de acelasi fel )
- racoarde trabant sau wartburg 353 (pe fata is mai lungi si trebuiesc relocate prinderile la conducte. pe spate sunt ok. )
- pompa frana dublucircuit trabant (e copiata dupa broasca sau cel putin par la fel )
- cilindri frana si restul de broasca ce e in tamburi
- repatitoare si ce mai e necesar de trabant sau wartburg 353   
- flansa adaptoare marca MishuL
- bidon dublu circuit de vw golf, de orice masina.
- contact frana etc vin pe pompa. 

eu cam asta mi-am facut lista ptr broasca


pus acum 17 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 234
pai la mine merge frina, dar ma gindeam ca  pentru siguranta e mai bun dublu circuit. suprafata pistonului este aceiasi? ca de aici din raportul suprafetelor rezulta forta ce actioneaza sabotii. deci nu merg conductele de broasca la pompa de trabi?

pus acum 17 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 234
am citit o chestie care m-a pus pe ginduri: cica frina simplu circuit prin faptul ca se aplica o forta egala ta toate rotile favorizeaza derapajul...blablabla. si ca aia dublu circuit face ca forta de frinare sa fie diferita pe rotile fata, spre deosebire de rotile spade ,imbunatatind stabilitatea masinii.    eu credeam ca tine de siguranta in sensul ca daca, un circuit pierde lichidul accidental si implicit iese din functiune al doilea ramine operational si reusesti sa opresti masina in siguranta

pus acum 17 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
si la frana simplu circuit forta de franare este distribuita inegal fata-spate: vezi diametrul diferit al cilindrilor/ pistonaselor

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 17 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
Exact. Pompa are acelasi diametru in ambele zone, avantajul fiind ca ramane un circuit OARECUM functional in caz de avarie la celalalt.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 17 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 677
in ultimii ani controalele RAR de pe sosele s-au legat (inclusiv / sau mai ales la Dacii) exact de aceasta problema...inlocuirea pompei originale simplu circuit cu pompa noua (si superioara ca tehnica etc) DUBLU circuit.

s-au luat taloane (si permise..ca de s-a constatat defectiune la sistemuld e franare...si stiu vreo 3 cazuri concrete care au patit asa ceva) si propietarii au trebuit sa repuna pompa simplu circuit la loc.

La broasca este adevarat ca pompa este cumva ascunsa pe dedesubt...insa.....?????

aveti ceva pareri?


pus acum 17 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
pai am auzit si eu de asta, DAR tot despre dacii. Stiau probabil ca s-a practicat pe scara larga inlocuirea respectiva si stiau unde sa caute.
In ceea ce priveste broasca ... astia de la RAR nu stiu bine nici unde e motorul (patita de mine, voiau sa vada seria de la motor si voiau sa le deschid port-bagajul    ), dar pompa de frana ???


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 17 ani
   
cristobob
Broscar pasionat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 240
pot spera ca nu vor face difernta intre motor de 1200 si 1600?

pus acum 17 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
Asta depinde de la injiner la injiner. Poti incerca.... Dar mai bine du-te cu 1200 si pe urma pui ce vrei tu.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 17 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
Mish, am uitat sa te intreb: pompele alea de trabi au si contact de stop pe ele ?

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 17 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
Dap! Mai fac figuri, dar au. Si se gasesc. Cred ca merge si aia de brotak.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 17 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la