Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Lolalola la Simpatie.ro
 | Femeie 23 ani Cluj cauta Barbat 26 - 80 ani |
|
razvan
Broscar
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
|
|
se intampla ceva ciudat... masina mea a stat cam un an pe dreapta.. de vreo 2 saptamani am inceput sa o folosesc, sa merg aproape zilnic... dimineatza sau ma rog in timpul zilei cand plec pt prima oara cu ea, dupa prima sau a 2 franare, se aude asa ca o pocnitura infundata si pedala de frana parca intampina o usoara rezistenta..se simte in picior un pic...ca si cum sabotii ar trece peste o denivelare... in zilele astea am mai intalnit un fenomen...aveam momente cand pedala era tare si momente cand se inmuia..mergeam ce mergeam si se intarea din nou... astazi de ex dupa ce si a facut numarul cu pocnitura s a inmuiat aproape de tot...franele tin...adica lucreza..dar pedala e moale si cu cursa lunga... franele le am reglat si verificat inainte de a incepe sa merg cu ea am impresia ca mi se deregleaza foarte repede...adica se inmoaie in 2, 3 zile de mers cu ea...asa mi se intampla si inainte sa o bag in reparatii... la un mom dat mi sse slabea si surubul care actioneaza pompa de frana, cel care pleaca din pedala...nu am contra piulita ca nu are loc.... il miscam cu mana si asa il reglam i am pus niste super glue si acum nu se mai misca....dar simptomele tot s au petrecut... aveti idee de la ce poate fi? toata instalatia de frana mai putin sabotii cu ferodouri, este noua.... pusa acum 2 ani pe masina si nu prea folosita
|
|
pus acum 17 ani |
|
RaduI
admin.
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
|
|
n-ar fi o idee rea sa desfaci roata cu roata, dupa un an de stat pot aparea surprize. A mea a stat doar 3-4 luni si m-am trezit cu pistonasele blocate
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 17 ani |
|
razvan
Broscar
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
|
|
am toata instalatia de frana noua.... azi am luat iar roata cu roata...toate se invarteau fff usor... am reglat din nou sabotii si acum tine frana beton.... sunt curios totusi cat o sa tina... sa se uzeze sabotii in asa hal incat tre sa i reglez la saptamana, sau piulitele alea de reglaj au joc.. 
|
|
pus acum 17 ani |
|
razvan
Broscar
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
|
|
am inceput sa merg cu ea si au inceput sa apara si problemele.... i am schimbat sabotii pe fata si am scos o la plimbare....la Bran si ianpoi... pb aparute...o sa le numerotez...
1.pe drum drept nu reuseste sa tina linia dreapta...trage usor cand stanga cand dreapta..trebuie mereu sa controlez directia din volan...stanga, dreapta...stanga, dreapta....are directia si unghiul de fuga facute
2.la rotile dinn fata, din cauza caldurii, mi a transformat vaselina efectiv in ulei si a dat o p afara...rotile nu s au incins asa rau incat sa se intample asta, de ce oare?
3.a inceput sa arunce ulei si pe la rotile din spate, desi si acolo are schimbate garniturile...
4 tot la drum are niste vibratii usoare la viteze mai mari si la viteze mici...asa ca un mers intrerupt...nu stiui cum sa explic...parac are rotile patrate, desi are cauciucuri noi....
5 si ultima....cand am schimbat sabotii la roata stanga fatza, am descoperit joc in pivotul balama, pivot(balama) pus nou nout si umblat mai putin de 2000 de km ...ce poate sa insemne asta???
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
e mult de vorbit, iar informatia e lacunara...pe puncte: 1. ori puntea nu e prinsa bine de shasiu, ori bratele au jocuri in rulmentii cu ace din punte,.... ori jocurile sint de la puntea spate, pentru ca aceea este puntea motoare si la accelerare merge intr-o parte si la decelerare in cealalta...alinierea puntii fata cu cea de spate da probleme de directie...etc.
2. tamburii au fost rectificati?...sabotii pasuiti pe tamburi?..cita vaselina (cu lopata, cu mistria, cu lingura) si de ce calitate (litiu-calciu sau ordinara) s-a pus la rulmenti?? .... daca s-a pus mai mult de 100-150g de vaselina e clar ca o sa tzisneasca pentru ca e normal ca ansamblul sa se incalzeasca si vaselina sa se dilate..iar daca nu e o vaselina care sa reziste la temperaturi inalte, se va scurge
3. inainte de a se monta garnitura noua s-a verificat daca capacul se aseaza fest peste capatul tunelului planetarei???... adica nu se loveste de rulment.. poate garnitura e prea subtire
4. cauciucuri vechi impreuna cu probleme de directie.. sau mai bine zis de aliniere a puntilor.. cauciucul va calca pe margine unde este material mai gros...sau roti dezechilibrate
5.poate pivotul nu e cauza... cauza este fuzeta si bucsa din port fuzeta..poate a fost monata incorect .. sau mai rau nu a fost schimbata..sau distantierele pentru reglarea jocului s-au uzat prematur.. chestie de material
Modificat de bogdan_bus (acum 17 ani)
|
|
pus acum 17 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
 Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
|
|
ceea ce am scris la 5 se refera la puntea cu pivot nu cu rotule
27.5KB
|
|
pus acum 17 ani |
|
RaduI
admin.
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
|
|
razvan a scris:
1.pe drum drept nu reuseste sa tina linia dreapta...trage usor cand stanga cand dreapta..trebuie mereu sa controlez directia din volan...stanga, dreapta...stanga, dreapta....are directia si unghiul de fuga facute |
Joc in directie ? sincer, asa facea a mea cand avea unghiul de convergenta prea mic (de fapt, s-a dovedit ca erau chiar divergente)
razvan a scris:
2.la rotile dinn fata, din cauza caldurii, mi a transformat vaselina efectiv in ulei si a dat o p afara...rotile nu s au incins asa rau incat sa se intample asta, de ce oare? |
a raspuns bogdan la asta
razvan a scris:
3.a inceput sa arunce ulei si pe la rotile din spate, desi si acolo are schimbate garniturile... |
celebrele piulite de 36 stranse prea putin. Patit si eu asta, rezolvat prin strangere cu ranga de 1m si eu urcat pe ea.
razvan a scris:
4 tot la drum are niste vibratii usoare la viteze mai mari si la viteze mici...asa ca un mers intrerupt...nu stiui cum sa explic...parac are rotile patrate, desi are cauciucuri noi.... |
de aceeasi parere cu bogdan
razvan a scris:
5 si ultima....cand am schimbat sabotii la roata stanga fatza, am descoperit joc in pivotul balama, pivot(balama) pus nou nout si umblat mai putin de 2000 de km ...ce poate sa insemne asta??? |
ori saibele alea de textolit s-au "dus", ori, pur si simplu s-au slabit piesele alea de reglaj. Mai strange-le (cheie de 14 parca)
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 17 ani |
|
razvan
Broscar
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
|
|
multumesc pt raspunsuri
icerc sa va raspund la amandoi
1. bogdane...cand i am facut directia am verificat si alinierea puntilor, destul de empiric , adevarat, dar nu mi au iesit diferente... joc in directie nu are...
2..hmmmm, vaselina cre ca i am bagat cam multa.. am umplut tot p acolo... nu stiu la ce temperatura lucreaza, am luat o din comert... la ce temp max ar trebui sa lucreze??? sabotii noi, tamburii nerectificati..
3 aici nu stiu ce sa zic...initial am facut eu operatiunea ..a curs ..si am dus o la romi... tot el mi a schimbat si pivotii radu...o sa incerc sa mai strang piulitele alea chestia e, ca au inceput sa curga dupa un drum mai lung..asa plimbata prin oras n a avut nimic
4 cauciucurile sunt noi, sunt echilibrate, au inca peri pe ele...
5 daca piesele alea de reglaj sunt 2 , una sus si una jos si sunt stranse cu cate un colier...le am mai strans...desi practic erau stranse... jocul nu s a redus...
daca aveti timp si chef vreunul din voi, ne putem intalni intr una din zile sa o testam pe viu.. multumesc inca odata pt raspunsuri si promptitudine
|
|
pus acum 17 ani |
|
allin_mec
Broscar nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 6
|
|
salut imi puteti spune si mie de unde pot lua garnituri de frana la vw 1500 broscuta. acuma am cumparato si nu am gasit la nici un magazin din zona mea
47.2KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
BubuL
Moderator
 Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1710
|
|
Ce intelegi prin garnituri de frana la VW 1500 broscuta:
a. garniturile de frictiune pentru saboti? b. garniturile pentru cilindrii de frina de la rotile din spate? c. garniturile de etriere de la rotile din fata? d. garniturile de pompa centrala de frina?
Broasca nu-i o masina sa o cumperi acuma, si peste cinci minute sa dai fuga la colt sa iei piese, cum faci cu Dacia. Da' nici Dacia nu mai e ce-a fost odata.
La magazin te duci cu codul piesei si te abtii cit poti sa pui intrebarea "Aveti piese de broasca?", ca iti vor spune ca nu au , ca nu-i duce capul sa caute in cataloage si nici nu -si complica viata...
Asa ca spune-ne noua ce cauti, poate te ajutam cu niste coduri.
PS Urite oglinzi!
|
|
pus acum 16 ani |
|
allin_mec
Broscar nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 6
|
|
as dori toate garniturile deoarece masina a cam stat pe dreapta 2 ani. nici mie nu imi plac dar pe viitor am sa caut oglinzi originale
|
|
pus acum 16 ani |
|
razvan
Broscar
 Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
|
|
mai bine cumperi cilindri de frana cu totul...vezi pompa in ce stare este si iei una noua sau schimbi garniturile
intra la orice magazin de piese auto mai rasarit si cere cilindri pt modelul tau de masina eventual du te si cu cate unu din fiecare in mana..fata si spate
daca nu gasesti asa vezi ca s vreo 2 furnizori de piese de broasca pe aici
|
|
pus acum 16 ani |
|
MishuL
sniper
 Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
|
|
N-ar fi pacat totusi sa schimbe miste piese nemtzeshti, fara sa vada cum se prezinta la interior, cu unele braziliene care se intampla sa fie stricate noi fiind?
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 16 ani |
|
BubuL
Moderator
 Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1710
|
|
Uite, nu tre' sa stii multa germana (nici eu nu stiu), dar "Bremse" vine de la frine:
Kitul de reparatie pentru "cilindrul capitan de frina" are codul 111 698 181 B sau 111 698 181 B (in functie de an si seria sasiului) s.a.m.d.
|
|
pus acum 16 ani |
|
allin_mec
Broscar nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 6
|
|
va multumesc pentru raspunsuri
|
|
pus acum 16 ani |
|