Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
andreeadede 24 ani
Femeie
24 ani
Ilfov
cauta Barbat
24 - 39 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / probleme cu franele Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
razvan
Broscar

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
se intampla ceva ciudat...
masina mea a stat cam un an pe dreapta..
de vreo 2 saptamani am inceput sa o folosesc, sa merg aproape zilnic...
dimineatza sau ma rog in timpul zilei cand plec pt prima oara cu ea, dupa prima sau a 2 franare, se aude asa ca o pocnitura infundata si pedala de frana parca intampina o usoara rezistenta..se simte in picior un pic...ca si cum sabotii ar trece peste o denivelare...
in zilele astea am mai intalnit un fenomen...aveam momente cand pedala era tare si momente cand se inmuia..mergeam ce mergeam si se intarea din nou...
astazi de ex dupa ce si a facut numarul cu pocnitura s a inmuiat aproape de tot...franele tin...adica lucreza..dar pedala e moale si cu cursa lunga...
franele le am reglat si verificat inainte de a incepe sa merg cu ea
am impresia ca mi se deregleaza foarte repede...adica se inmoaie in 2, 3 zile de mers cu ea...asa mi se intampla si inainte sa o bag in reparatii...
la un mom dat mi sse slabea si surubul care actioneaza pompa de frana, cel care pleaca din pedala...nu am contra piulita ca nu are loc....
il miscam cu mana si asa il reglam
i am pus niste super glue si acum nu se mai misca....dar simptomele tot s au petrecut...
aveti idee de la ce poate fi?
toata instalatia de frana mai putin sabotii cu ferodouri, este noua.... 
pusa acum 2 ani pe masina si nu prea folosita


pus acum 16 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419
n-ar fi o idee rea sa desfaci roata cu roata, dupa un an de stat pot aparea surprize. A mea a stat doar 3-4 luni si m-am trezit cu pistonasele blocate

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 16 ani
   
razvan
Broscar

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
am toata instalatia de frana noua....
azi am luat iar roata cu roata...toate se invarteau fff usor...
am reglat din nou sabotii si acum tine frana beton....
sunt curios totusi cat o sa tina...
sa se uzeze sabotii in asa hal incat tre sa i reglez la saptamana, sau piulitele alea de reglaj au joc..


pus acum 16 ani
   
razvan
Broscar

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
am inceput sa merg cu ea si au inceput sa apara si problemele....
i am schimbat sabotii pe fata si am scos o la plimbare....la Bran si ianpoi...
pb aparute...o sa le numerotez...

1.pe drum drept nu reuseste sa tina linia dreapta...trage usor cand stanga cand dreapta..trebuie mereu sa controlez directia din volan...stanga, dreapta...stanga, dreapta....are directia si unghiul de fuga facute

2.la rotile dinn fata, din cauza caldurii, mi a transformat vaselina efectiv in ulei si a dat o p afara...rotile nu s au incins asa rau incat sa se intample asta, de ce oare?

3.a inceput sa arunce ulei si pe la rotile din spate, desi si acolo are schimbate garniturile...

4 tot la drum are niste vibratii usoare la viteze mai mari si la viteze mici...asa ca un mers intrerupt...nu stiui cum sa explic...parac are rotile patrate, desi are cauciucuri noi....

5 si ultima....cand am schimbat sabotii la roata stanga fatza, am descoperit joc in pivotul balama, pivot(balama) pus nou nout si umblat mai putin de 2000 de km   ...ce poate sa insemne asta???


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
e mult de vorbit, iar informatia e lacunara...pe puncte:
1. ori puntea nu e prinsa bine de shasiu, ori bratele au jocuri in rulmentii cu ace din punte,.... ori jocurile sint de la puntea spate, pentru ca aceea este puntea motoare si la accelerare merge intr-o parte si la decelerare in cealalta...alinierea puntii fata cu cea de spate da probleme de directie...etc.

2. tamburii au fost rectificati?...sabotii pasuiti pe tamburi?..cita vaselina (cu lopata, cu mistria, cu lingura)  si de ce calitate (litiu-calciu sau ordinara) s-a pus la rulmenti?? .... daca s-a pus mai mult de 100-150g de vaselina e clar ca o sa tzisneasca pentru ca e normal ca ansamblul sa se incalzeasca si vaselina sa se dilate..iar daca nu e o vaselina care sa reziste la temperaturi inalte, se va scurge

3. inainte de a se monta garnitura noua s-a verificat daca capacul se aseaza fest peste capatul tunelului planetarei???... adica nu se loveste de rulment.. poate garnitura e prea subtire

4. cauciucuri vechi impreuna cu probleme de directie.. sau mai bine zis de aliniere a puntilor.. cauciucul va calca pe margine unde este material mai gros...sau  roti dezechilibrate

5.poate pivotul nu e cauza... cauza este fuzeta si bucsa din port fuzeta..poate a fost monata incorect .. sau mai rau nu a fost schimbata..sau distantierele pentru reglarea jocului s-au uzat prematur.. chestie de material

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2834
ceea ce am scris la 5 se refera la puntea cu  pivot nu cu rotule

probleme franele ceea scris refera puntea cu  pivot rotule

27.5KB


pus acum 16 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 3419

razvan a scris:


1.pe drum drept nu reuseste sa tina linia dreapta...trage usor cand stanga cand dreapta..trebuie mereu sa controlez directia din volan...stanga, dreapta...stanga, dreapta....are directia si unghiul de fuga facute


Joc in directie ?
sincer, asa facea a mea cand avea unghiul de convergenta prea mic (de fapt, s-a dovedit ca erau chiar divergente)


razvan a scris:


2.la rotile dinn fata, din cauza caldurii, mi a transformat vaselina efectiv in ulei si a dat o p afara...rotile nu s au incins asa rau incat sa se intample asta, de ce oare?


a raspuns bogdan la asta


razvan a scris:


3.a inceput sa arunce ulei si pe la rotile din spate, desi si acolo are schimbate garniturile...


celebrele piulite de 36 stranse prea putin. Patit si eu asta, rezolvat prin strangere cu ranga de 1m si eu urcat pe ea.


razvan a scris:


4 tot la drum are niste vibratii usoare la viteze mai mari si la viteze mici...asa ca un mers intrerupt...nu stiui cum sa explic...parac are rotile patrate, desi are cauciucuri noi....


de aceeasi parere cu bogdan


razvan a scris:


5 si ultima....cand am schimbat sabotii la roata stanga fatza, am descoperit joc in pivotul balama, pivot(balama) pus nou nout si umblat mai putin de 2000 de km   ...ce poate sa insemne asta???


ori saibele alea de textolit s-au "dus", ori, pur si simplu s-au slabit piesele alea de reglaj. Mai strange-le (cheie de 14 parca)


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 16 ani
   
razvan
Broscar

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
multumesc pt raspunsuri

icerc sa va raspund la amandoi

1. bogdane...cand i am facut directia am verificat si alinierea puntilor, destul de empiric , adevarat, dar nu mi au iesit diferente...
joc in directie nu are...

2..hmmmm, vaselina cre ca i am bagat cam multa.. am umplut tot p acolo...
nu stiu la ce temperatura lucreaza, am luat o din comert...
la ce temp max ar trebui sa lucreze???
sabotii noi, tamburii nerectificati..

3 aici nu stiu ce sa zic...initial am facut eu operatiunea ..a curs ..si am dus o la romi...
tot el mi a schimbat si pivotii
radu...o sa incerc sa mai strang piulitele alea
chestia e, ca au inceput sa curga dupa un drum mai lung..asa plimbata prin oras n a avut nimic

4 cauciucurile sunt noi, sunt echilibrate, au inca peri pe ele...

5 daca piesele alea de reglaj sunt 2 , una sus si una jos si sunt stranse cu cate un colier...le am mai strans...desi practic erau stranse...
jocul nu s a redus...

daca aveti timp si chef vreunul din voi, ne putem intalni intr una din zile sa o testam pe viu..
multumesc inca odata pt raspunsuri si promptitudine


pus acum 16 ani
   
allin_mec
Broscar nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
salut imi puteti spune si mie de unde pot lua garnituri de frana la vw 1500 broscuta. acuma am cumparato si nu am gasit la nici un magazin din zona mea

probleme franele salut imi puteti spune mie unde pot lua garnituri frana 1500 broscuta. acuma

47.2KB


pus acum 15 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1710
Ce intelegi prin garnituri de frana la VW 1500 broscuta:

a. garniturile de frictiune pentru saboti?
b. garniturile pentru cilindrii de frina de la rotile din spate?
c. garniturile de etriere de la rotile din fata?
d. garniturile de pompa centrala de frina?

Broasca nu-i o masina sa o cumperi acuma, si peste cinci minute sa dai fuga la colt sa iei piese, cum faci cu Dacia. Da' nici Dacia nu mai e ce-a fost odata.

La magazin te duci cu codul piesei si te abtii cit poti sa pui intrebarea "Aveti piese de broasca?", ca iti vor spune ca nu au , ca nu-i duce capul sa caute in cataloage si nici nu -si complica viata...

Asa ca spune-ne noua ce cauti, poate te ajutam cu niste coduri.

PS Urite oglinzi!


pus acum 15 ani
   
allin_mec
Broscar nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
as dori toate garniturile deoarece masina a cam stat pe dreapta 2 ani. nici mie nu imi plac dar pe viitor am sa caut oglinzi originale

pus acum 15 ani
   
razvan
Broscar

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 81
mai bine cumperi cilindri de frana cu totul...vezi pompa in ce stare este si iei una noua sau schimbi garniturile

intra la orice magazin de piese auto mai rasarit si cere cilindri pt modelul tau de masina
eventual du te si cu cate unu din fiecare in mana..fata si spate

daca nu gasesti asa vezi ca s vreo 2 furnizori de piese de broasca pe aici


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
N-ar fi pacat totusi sa schimbe miste piese nemtzeshti, fara sa vada cum se prezinta la interior, cu unele braziliene care se intampla sa fie stricate noi fiind?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1710
Uite, nu tre' sa stii multa germana (nici eu nu stiu), dar "Bremse" vine de la frine:


Kitul de reparatie pentru "cilindrul capitan de frina"    are codul 111 698 181 B sau 111 698 181 B (in functie de an si seria sasiului) s.a.m.d.


pus acum 15 ani
   
allin_mec
Broscar nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
va multumesc pentru raspunsuri

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la