Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Criscristina92 pe Simpatie
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 29 - 80 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
Incepand cu anul 1931 , Ferdinand Porsche impreuna cu Zundapp realizeaza prototipul pentru "Auto für Jedermann" (autoturism pentru oricine). Este prima oara cand conceptul de masina populara (volkswagen) este folosit. Porsche prefera motorul boxer, 4 cilindri, racit cu aer, dar Zundapp a optat pentru un motor racit cu apa cu 5 cilindri in stea ce dezvolta o putere de 26kW. In 1932, trei prototipuri functionau, (doua sedan si un cabrio ), toate disparand in timpul celui de-al doilea razboi mondial.
In afara de motor, apar ideile ce vor duce apoi la conceperea Volkswagen: motorul si propulsie in spate, forma aerodinamica. Problema cea mare a acestui prototip a fost racirea: din cauza folosirii unui ulei inadecvat, se pare ca motorul se incingea rapid du[a cativa kilometri.
Porsche Zundapp Typ 12
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
piere boulanger a fost discipolul, sau a fost numele care sa acopere marele inginer ferdinand porsche, astfel incit masina sa para made in france ... asemanarea cu 2cv este izbitoare.... motorul 2cv pare ca este jumatatea celebrului motor flat four vw
|
|
pus acum 16 ani |
|