Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
MAna2009 pe Simpatie.ro
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
35 - 51 ani
Aircooled Forum / Cumparari- piese / cumpar ax cu came pt motor 2000cc Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
stinghe
Broscar nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
cumpar pentru motor 2000cc echipat cu tacheti hidraulici
- ax cu came + cuzineti
- tije impingatoare
- saibe pentru reglarea jocului axial la vilbrochenului


_______________________________________
vw 1303 1974
vw bus Camper 1600 1974
Jeep Wrangler 1989 2.1td, fost 4,2L
Harley Davidson 1000 XLH 1975

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai axul cu came merita sa-l cumperi doar nou, impreuna cu tachetii facuti de aceeasi firma. Oricum nu-l gasesti decit uzat rau la mina a doua si astea de tip 4 se uzeaza urit. Ax cu came (uzat), tachetii si tijele impingatoare - daca nu gasesti, ti le dau eu, daca nu-i mare graba, imediat dupa Paste. S-ar putea sa am si niste alea de reglaj, dar tot noi e bine sa le pui si p-alea...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
stinghe
Broscar nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
Este corect, doua axe cu came uzate am si eu, urate rau. Tacheti am si hidraulici si "normali". Nevoie am de tijele impingatoare si de saibele de reglaj.
Nu ma grabesc ptr. ca de 2 ani strang piese sa fac doua motoare CU.
Multumesc


_______________________________________
vw 1303 1974
vw bus Camper 1600 1974
Jeep Wrangler 1989 2.1td, fost 4,2L
Harley Davidson 1000 XLH 1975

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ai tijele imediat ce le smulg din motor... Cu saibele distantiere mai trebuie studiata treaba, astea-s cam rare in stare buna, din pacate, in afara de astea care-s in motor acum, nu mai am decit doua, de obicei sint deformate din cauza ungerii proaste.
La motorul CU nu-i musai sa pui tachetii hidraulici, asta a fost de fapt o eroare de design, poti pune ax cu came si tachetui normali... In ambele cazuri, e putin probabil sa gasesti (daca te ocupi de 2 ani stii mai bine ca mine) ax cu came stock cu tachetii stock, toate noi. Tachetii aia, daca nu-s noi, n-au nici o valoare. Si daca-s noi, sint buni numai cu axul vw din vremea aia. Putem sa mai trancanim la "tehnic" de astea, sint multe smecherii cind faci un motor de-asta...


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
stinghe
Broscar nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
Tachetii care-i am au fost rectificati, deci suprafata de calcare este buna. La tacheti hidraulici mai trebuie studiat daca functioneaza bine.
... trebuie sa ajung la garaj, sa fac un inventar al pieselor, sa vad exact ce si cum
M-am uitat pe CustomSpeedParts pentru ax cu came, nu am gasit stock si ce aveau de racing erau cam aspre la pret.
Nu stiu ce se mai adauga la pretul pieselor de la CSP, sau daca merita cumparate noi din alta parte, ptr. ca sint tentat sa pun piese noi


_______________________________________
vw 1303 1974
vw bus Camper 1600 1974
Jeep Wrangler 1989 2.1td, fost 4,2L
Harley Davidson 1000 XLH 1975

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, daca-s rectificati in asa fel incit au din nou o calota sferica acolo, e bine (nu pe masina de rectificat, n-ai ce face cu ei daca au fata aia plata; axul tachetului nu-i perpendicular pe suprafata camei). Axul si tachetii sa fie facuti de acelasi producator, din motive de material, tratament termic, etc. Altfel se maninca prematur intre ele.
Cu tachetii hidraulici - sint multe variabile chiar cind sint noi, darmite la unii uzati. Eu merg de vreun an cu motor cu d-astia si chiar au niste trairi mai aparte, uneori. Ce-i al lor e al lor, nu clantane motorul. Axul cu came chiar stock nu se mai gaseste, sau nu stiu io, tre sa te mulezi pe linga ce se mai face, singurii care mai fac ceva stock sint Webcam, da' nu stiu daca pentru carburatoare...
La pretul de la CSP se adauga transportul, in principiu. Problema e ca-n Europa sint preturi mai mari la obiectul propriu-zis, chiar daca nu mai platesti vama si TVA. Cu banii cu care iei un ax cu came si tacheti de la nemti, iei un intreg kit de distributie de la Raby (din State), care include axele culbutorilor, prezoane mai groase pt. axele culbutorilor, suruburi de reglaj de porsche 911, arcuri, capacele arcurilor, tijele impingatoare...

A, mai gasesti, poate, pe bugnet.de la mina a doua, uneori sint piese noi sau "NOS". Exemplu, ax cu came de tip 4:

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ia uite ce-am gasit din intimplare, ieftin:

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Tijele impingatoare sint disponibile.
0740243846


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la