BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
Dragii mei, ati balarit topicul asta in asa hal... pina l-ati facut si pe gustul lui reatebelu'... Care, atentie, imi e la fel de simpatic!
Deci, sa ne intelegem, TITULARUL afacerii sint EU. Asociatii, cei deja desemnati. Evident, accept orice alta asociere, cu conditia sa fie clara, lucrativa si sa nu dea nastere la discutii. Ceea ce eu anuntasem ca va fi o suita de servicii relativ simple, bazate pe experienta mea personala si realizabile cu logistica relativ simpla, pare sa se transforme, la nivel de palavrageala, inca in una dintre multele asocieri, inchirieri, antreprize ambitioase care au sucombat cu succes "dincolo".
Asadar, eu contez pe mine, pe masina mea, cu care ma pot deplasa oriunde in Bucuresti si in imprejurimi, daca sunt anuntat din timp si daca sunt platit convenabil. De asemena, contez pe ceilalti asociati desemnati: Toni, RG si Mishul, in masura in care agenda si resursele lor se potrivesc cu jobul pe care il avem de facut. In general sint parolist si punctual si nu accept modificarea unei intelegeri in ultima clipa, dupa ce deja m-am urnit si mi-am facut programul, pe diverse considerente care in realitate au prioritate in viata noastra (neveste, copii, mame, mame-soacre etc.). Adica, baieti, puneti piciorul in prag si, daca vreti sa faceti bani din chestia asta, impuneti-va agenda.
Evident, nu poate fi vorba de o abordare oficiala (cu tot ce implica aceasta), pentru ca nu ma consider nimic altceva decit un amator avansat care are ambitia de a face unele lucruri mai bine decit fac cei care isi spun profesionisti. Nu dau nume, adrese, situatii. In primul rind, o formula oficiala impune o multime de responsabilitati, inclusiv intre asociati, de la care, brusc, unii se vor sustrage. In al doilea rind, la cit de mica este piata pentru aceste masini, o formula oficiala este din start falimentara, stiind si voi bine cit de greu scot unii banii cind e vorba de broscuta-hobby, spre deosebire de cit de usor scot zecile de milioane cind e vorba de masina serioasa "adevarata".
In concluzie: 1. Pufi, daca doresti sa-ti schimbam burdufurile si uleiul, please call! Ne intelegem. Sau nu. Eu zic ca da.
2. RG, accept cu placere participarea ta constind in curte, garaj si scule, urmind ca investitia sa se acopere si sa produca un beneficiu cert, fie in bani, fie in servicii.
3. Toni, la fel.
4. Mishul, tu vrei sa fii eliberat de servitutile muncii pe bani. Deci, fiind un caz special, beneficiile pe care ar urma sa le primesti din asociere sint greu de determinat. Cred ca nici tu nu poti sa le determini. Dar poti fi un consultant de valoare, iar consultanta costa.
5. Liviu, ideea ta cu duba de interventie e buna in principiu. Dar: cine plateste asigurarea, revizia, impozitul, bewnzina, uleiul, intretinerea? Poate sta duba intr-un loc fix in centrul Bucurestiului, la BCU, de exemplu, de unde sa plece spre clienti in orice moment? N-as vrea, atunci cind e nevoie de duba, sa am surpriza ca esti plecat cu ea sa cari cai morti, ca n-are frine, ca n-are roti, volan si motor, pe rind sau toate odata...
Va rog, reflactati la toate cele spuse mai sus. Primul post din acest topic nu este caterinca.
|
|