RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
liviu-ratb a scris:
La Trabant se pune 250 ml la 1o litri, motor care ,,trage'' si poa' sa tzina si 50.000km...uleiul care se gaseste chiar e ,,special''...costa mai mult, dar face acelasi lucru...pune mai putzin...
|
daca ai face un calcul simplu de tot, tu bagi la trabant amestec 1:40. Eu am pus 1:50 sau, daca vrei cum ai zis tu, 200ml ulei la 10 litri. Deci, ma sfatuiesti sa pun ulei mai putin povestindu-mi ca tu pui la trab mai mult ?
Si, repet, 1:50 e recomandat de fabrica.
Ulei ... "special" ? Mai "special" decat uleiul 2T vandut de astia din brico ptr. ... generatoare, motocoase, drujbe, etc ?
liviu-ratb a scris:
...daca-i dai foc NU se intampla nimic pentru ca va arde oloiul lichid care e inauntru dar NU va topi mizeria care blocheaza evacuarea, |
domne, eu nu am facut experienta. In schimb citesc de niste ani forumul motociclism.ro; sunt neste nenea pe acolo, unii cu varsta inaintata care folosesc metoda de niste 'j de ani la tobele motocicletelor 2T. Si zic ei ca mizeria aia nu se topeste, da, cica amestecata cu benzina doar arde. Dupa ardere, cica se ciocaneste aia cu un lemn iar zgura/ cenusa care mai ramane inauntru are obiceiul ca o ia la vale, pe gaura dinspre pamant.
liviu-ratb a scris:
-Apoi, daca-i dai foc, se decaleste tabla de la toba, care se va coroda muuuult mai repede... |
hai bre... dar ce, astia fac tobe calite care sa se decaleasca ? Si se corodeaza de la ce ? de la oloi ? Ai pus vreodata mana pe o toba dupa ce a mers motorul (de generator sau de masina) o ora ? Nu e rece, e calda, frige, iti ramane pielea pe ea ! Si da, se corodeaza ele pana la urma, dar nu de la caldura ci de la condens. Am asa, o banuiala , ca astea de ma mot. 2T sunt destul de unsuroare pe dinauntru ca sa mai si rugineasca
liviu-ratb a scris:
Referitor la ce ti-a zis vecinul, lumea e plina de tampitzi, |
acum, ce sa zic, in tampenia mea, am vazut si eu generatorul ala, il vad aproape zilnic. Merge
liviu-ratb a scris:
cat de greu poate fi s'o tai si s'o sudezi p'orma???? ) s-o golesti... ...logic, nu? |
domne, nu sunt inginer, si parca nici tu. Dar asa, o spoiala s-a mai lipit si de mine. Toba de 2T, banuiesc ca ai vazut la trabant (eu la trab. n-am vazut, am vazut la motociclete in schimb si m-am mai documentat si prin carti, net, etc.) are niste dichisuri. Si anume, din cauza arderii incomplete din motor, e facuta in asa fel incat "bufnitura" gazelor arse amestecate cu benzina nearsa sa se intoarca partial in cilindru astfel incat o parte din benzina aia nearsa are acum sansa sa arda.
Presupun ca geometria tobei, ca sa se realizeze sincronizarea intre unda care se intoarce cu coborarea pistonului si timpul cat ramane fereastra de evacuare deschisa , este foarte stricta. Sa ma apuc sa tai cu flexul o chestie din asta apoi sa sudez (acu nu se mai decaleste ? ), nu te supara, dar mi se pare o ciobanie mai mare decat metoda cu benzina + foc care cel mult decaleste vopseaua de pe toba si, culmea, mai si functioneaza
liviu-ratb a scris:
Cel mai simplu e sa o schimbi |
hai, zi drept, ai tu una de vanzare. Asa-i ?
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|