Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
erica_ana_maria
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
27 - 67 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / test de gaze la broasca Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
daca tot m-am dotat cu analizor de gaze, bag aici o "foaie pentru minte, inima si literatura" cu gazele.
monoxidul de carbon si raportul lambda ne dau informatii despre cit de bine se arde amestecul in camera de ardere, respectiv daca dispozitivul care amesteca benzina cu aerul primeste cantitatea de combustibil optima regimului de lucru al motorului.

test gaze broasca daca tot m-am dotat analizor gaze, bag aici pentru minte, inima carbon raportul

39.6KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nr.2

test gaze broasca nr.2

32KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nr.3

test gaze broasca nr.3

26.9KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nr.4

test gaze broasca nr.4

30.7KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nr.5

test gaze broasca nr.5

24.8KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nr.6 .. ca o concluzie, la materialul prezentat, vw broasca are o plaja "foarte larga" pentru cantiatea de CO la evacuare - la turatia de 900 rot/min un raport volumetric maxim de 4% si un minim de 2% ... in comparatie cu masinile de constructie recenta 0,00-0,25% ...

test gaze broasca nr.6 concluzie, materialul prezentat, broasca are plaja pentru cantiatea evacuare

19.5KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
Pai limita din cate shtiu e de 4,5% in conditziile in care CO2 e peste 10 % (daca e sub, zice ca e eshapamentul neetansh).
Nu sunt f f sigur decat de 4,5%....
La masina cu hinjectzie cam cat ai masurat?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
la injectie m-am dus cam la 2,5% .. la 900 rot .. ca daca scadeam sub 2 nu mai mergea ca lumea in celelalte regimuri ... dupa fiecare etapa de reglaj faceam o tura si intr-adevar doar intre 2,5 si 4 se simte cel mai bine, la peste 4 deja mirosea a benzina nearsa dar inca nu scotea fum negru (raport mic de compresie, galerie de admisie lunga, etc)) .... inca nu am facut si testerul celalalt ca sa vad si CO2 si HC

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1710
Ralantiul la 900 nu-i cam sus totusi pentru o injectie? Adica ma gindeam ca optimizarea ralantiului, de pilda, e unul dintre cistigurile injectiei, iar un ralanti "mare" in trafic de oras e o sursa de consum, cit de mic... da' tot consum...

Sau tre' sa alegi intre suflet in rai si... 


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
deloc .. cam toate motoarele pe injectie se invart in jurul valorii de 850 rpm..  chiar si la broasca, daca te uiti mai bine pe foile de mai sus, ei dau continutul de CO pentru turatia de relanti 850-900rpm ... e logic deoarece sub o valoare de 700rpm pompa de ulei nu mai poate asigura o presiune de ulei coserpunzatoare iar turbina nu mai asigura racirea .. cit despre consum nu cred ca in cazul injectiei este afectat

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1710
Ma gindesc sa-mi fac drum pina la BV inainte de ITP, adica pe la sfirsitul lui mai. Cit costa un test de codoi   de asta la agregatul dumneavoastra?

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
de codoi, tre sa fac prima data aparatu' . anunt cind e gata .. de co oricind ...pretul este cit o bere ... te astept

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite aici altceva

test gaze broasca uite aici altceva

29.5KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si chiar 1000rpm

test gaze broasca chiar 1000rpm

29.4KB


pus acum 15 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1710
Nu vaz! E mica poza...

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
imi pare rau .. descarc-o si mareste-o

pus acum 15 ani
   
tm06czr
Broscar nou

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 26
Imi poate spune si mie cineva care ar trebui sa fie valoarea lambda pentru broasca, deoarece am cumparat un carburator cu care cand n-am dus la itp mi-a iesit lambda 0,2 si in final cei de acolo mi-au spus ca nu e ok pt motor si mi-au facut-o la 1. Carburatorul fiind aproape nou nu erau probleme nici cu reglajul initial, doar ca nu prea dezvolta putere si cand o accelerai mai din scurt in mers dadea in nas. Problema cu datul in nas la accelerari bruste mai persista inca dar parca nu mai e chiar asa deranjanta...in rest... cei de la itp au fost multumiti de ce emana broasca pe tobe, adica se incadreaza bine in limite.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
vezi ca am mai discutat pe tema asta ... lambda difera pentru diferite regimuri de functionare ale motorului .. nu exista lambda pentru broasca ... sau mai bine lambda e acelasi sau ar trebui sa fie acelasi pentru toate masinile ...

pus acum 15 ani
   
tm06czr
Broscar nou

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 26
Valoarea lambda a fost masurata la ralanti 870 rpm si ei au considerat ca ar fi ok sa o faca la valoarea 1. E bine.... e rau...?

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai nu prea e bine .. mai ales ca e vorba de carburator .. ar fi trebuit un pic mai imbogatit amestecul ...

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la