MishuL
sniper
 Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 7732
|
|
Duamneeee, da-mi putere sa indur! Aranjez PM-urile shi raspunsurile in ordinea logica
MZ:
Raportati | Citati MishuL Moderator Mesaj Privat
Din: Bucuresti,RO/Strasbourg,67,F Inregistrat: 04-03-2008 Postari: 1990
Eu am fost ieri la Sburlie (nu shtiu catzi il shtitzi) la curtea-cimitir de mashini, unde are un Subaru 4x4 de 1600, boxer watercooled, care avea gaz. La noroc i-am scos plamanul shi, acum 10 minute, desfacandu-l... surprizaaaa! Circuitul de apa din aluminiu din turnare, nimic de cauciuc. O sa incerc sa il inseriez cu radiatorul de ulei, sa vedem ce iese. Daca folosesc furtunuri groase nu cred sa fie pierdere de presiune sesizabila. Iulicutza, tu cred ca l-ai pus in paralel, nu? Adica ai facut o derivatzie, e shi logic sa scada presiunea. Sa vad ce furtunuri de ulei, cu holendere, gasesc pe la serviciu. Bine, pot aduna un sac in juma' de ora, dar f groase (de la servodirectzia de autobuz- bagi degetul in ele...)
zi si mie unde e scrapu, unde anume e acest sburlie ma intereseaza sa vaz motoru ala boxer 1600 watercooled de subaru ce zici? o incapea oare pus pe oltcit?
astept sa-mi zici adresa
EU:
Stai calm ca Sburlie vrea sa-l puna pe un bus shi daca nu il pune, sacosha mea e a 2-a la coada. Nu are scrap- pur shi simplu e MAI nebun ca mine. Nasol e ca nu e in stare sa schimbe un bec. Oricum nu cred ca incape pe Oltcit- o sa studiez aspectul, ca e shi o epava de Oltic acxolo.
EL
okchei , atuncea ce piese are el de vanzare la el? poate gasesc ceva interesant dupa ce faci o lista
ia zi, o injectie completa multipunct, de unde putem sa facem rost? completa inseamna si cu firele electrice tot tot am o idee in cap ca sa pun pe oltcit, cilindreea sa fie de 1,6
hai sa-ti dau un link interesant, stii ca discutasem noi ca facuse altcineva din TM motor de 1,6 pe oltcit cu set de vw cu turbo, dar din nefericire doar se lauda, nu a fost in stare sa puna vreodata vreo poza pe unu din forumuri, ai ghicit, e vb de valib din TM care se lauda cu multe baiatu in trecut, ...
hai sa iti dau linku interesant, ce facuse un om din Iasi pui_de_drac pe bune, faza e ca acel motor nu s-a mai inchegat niciodata practic ce trebuia sa isi ia setul motor de vw, nu a mai avut bani sa-l ia dupa care s-a apucat si a vandut tot ce a avut de oltcit am sa-i dau un mp sa il intreb daca mai are alea gata modificate ptr setu de vw prostia a fost ca omu se incapatana sa puna cel mai mare set posibil,cu pistoane de 92, pe cand eu vreau exact ce se poate, 88 faza buna e ca am gasit pistoane cocosate care sunt si forjate de 88 de honda motoarele VTEC, avusese pupa de 81 dupa care au ajuns la bogdanlascu eu vreau sa pun pistoane de-alea dar de 88 diametrul
apropo, ai mai dus ceva la remat ptr vauchere? am vazut ca multi si-au luat teapa, au dat masina la tocat sii plang dupa aia de la remat sa le dea acuma vauchere si stau si se streseaza complet aiurea
bine, e si mentalitatea romanului taran devina aicea ... ce-au zis, hai sa ducem toti toate vechiturile, dupa care valorificam noi vaucherele shi ne scoatem. Da uite ca n-a fost asa, acuma o sa stea cu vaucherele inramate ca nu prea sunt clienti care sa le cumpere mai nou se pare ca guvernu a introdus la vaucherele noi o valabilitate de 3 luni, daca nu ti-ai luat vreo masina noua sau n-ai reusit sa mariti vaucherele la cineva, ramai cu el inramat in casa si fara nici o valoare gen cum si-au luat teapa cei care au depus in 88-89 la ceausescu la idms ptr dacia la cont cei 70 sau 80 de mii si nu li s-a mai dat dacii, si guvernele le-a folosit banii prin CEC
Tot MZ
sincer in seara asta am recitit niste topucuri
din ce vazusem eu aici,pui de drac care a incercat a pus puntul pe i, la fel si bogdanlascu si cristis
tipu ala robertino,iarasi nu si-a facut asa ceva, avea de gand, dar celalalt oltcit al lui a ajuns la scorpion din bucuresti, si-a pastrat un oltcit mai bun in garaj si unul care il avea pe firma l-a dus la casat in 2009 la rabla si si-a luat logan 1,4 nou
pacat ca nu a pus niciodata tipu ala valib din TM poze, documentatii, masuratori, know how daca chiar reusise sa il faca de 1,6 cu pistoane de 88
citeste totusi linku din celalalt mp de mai devreme,al lui pui de drac si vezi pozele alea vreau sa imi spui parerea ta, daca din pozele ce modificase pui_de_drac din iasi, daca ar fi putut iesi vreun motor de 1,6 la oltcit, sau era doar un vis umed nerealizabil, pistoanele de 88 sa fie prea mari?
pe cilindrul de oltcit 1,3 stii ca am mai discutat noi 2 anu trecut, mergea alezat sa intre pistoanele de 85-86 asta ar insemna cilindree de 1,5
care e parerea ta din toata treaba asta? o fi chiar pierdere de timp si bani aruncati pe apa sambetei?
am nevoie de un punct de vedere din afara, si tu cum esti inginer auto, cam ai cuvant greu de spus
eu am doar liceul auto si aatat
In final EU
Man, da' shtiu ca ai un debit verbal.... Scriptic adica.... Pe mine NU ma intereseaza modificari tuning etc decat chestii ushoare- o aprindere, o injectzie, un GPL, shi oricum aia pe carari batute. Eu nici nu am desfacut f'odata un motor de Oltcit shi nici nu shtiu/nu ma intereseaza ce ar merge adaptat de la VW la Oltcit sau invers. Mie imi tre' numai fiabilitate shi consum mic- shi astea nu se pupa deloc cu pistoane mai mari etc. De ce nu vb tu cu oameni interesatzi de d'astea?
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|