Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexandraa.
Femeie
23 ani
Braila
cauta Barbat
26 - 80 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / modificare sistem de frinare .. discuri pe toate rotile Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mi-am facut rost de doi tamburi de frinare de spate cu 4x130 din care vreau sa imi fac doua butuce pe care sa pun discuri

modificare sistem frinare discuri toate rotile mi-am facut rost doi tamburi frinare spate 4x130 din

31.7KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
desenul de executie al tamburului arata asa

modificare sistem frinare discuri toate rotile desenul executie tamburului arata asa

48.1KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
tamburul vreau sa il tai pe strung si sa il prelucrez in felul acesta

modificare sistem frinare discuri toate rotile tamburul vreau tai strung prelucrez felul acesta

31.8KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
iar peste butucul facut din tambur sa vin cu un disc de toyota ... desenul de executie mai jos

modificare sistem frinare discuri toate rotile iar peste butucul facut din tambur vin disc toyota

22KB


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Tamburii sunt uzatzi? Daca nu, nu-i strica, am eu uzatzi rau....

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
deocamdata nu vorbesc de etrieri si de prinderea lor, pentru ca asta o consider eu cea mai mica problema .. deocamdata ... in final ar trebui sa arate asa

modificare sistem frinare discuri toate rotile deocamdata vorbesc etrieri prinderea lor, pentru asta

14.9KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si ca sa nu schimb jentile voi folosi adaptoare 4x130 la 5x205

modificare sistem frinare discuri toate rotile schimb jentile voi folosi adaptoare 4x130 5x205

15.7KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
sa ii vaz pentru ca pina acum tot am cautat si nimeni nu m-a servit ... astia care ii am nu sint uzati asa rau (zic) dar nici nu i-am masurat ...

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
De ce nu pui tu nishte discuri ushor de gasit, de la o mashina actuala? Ca se tocesc shi ele, shi pe urma....
Bine, shtiu, o sa zici ca se uzeaza in multzi ani/km- dar eu gandesc a la long...


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai de la o masina actuala sint si discurile de toyota ... inca nu am ajuns la magazin sa vad cit ma costa perechea, dar mai mult de 500 nu cred sa ma ajunga

pus acum 15 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bogdan,din experienta proprie si din ce discuri am gasit eu la dezmembrari,doar discurile de pors merg pe hub-uri de brosc.eu am folosit discuri spate de pors 944 regaurite sa mearga jantele originale de brosc,iar ca etrieri,cei de ford sierra cosworth,pt ca au ghiara pt frana de mana,plus cau fost mai ieftini decat cei de vw.
nici macar de la bus nu am gasit disc care sa aiba deschiderea atat de mare,cat ramane dupa taierea tamburului.
spune si tu te rog modelul de toyota de pe care zici ca merg discurile.

daca mananc ciuperci,se prea poate,e pt ca la mine in iasi oferta de discuri sh nu e asa de mare.noi nu mi-am permis.

Modificat de albert_md2004 (acum 15 ani)


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mananci ciuperci ... ia mai studiaza desenul diskului ..diametrul din interior este parca 167 iar diametrul pe care sunt date gaurile pentru prezoane este 130 deci din diferenta rezulta 37mm .. destul, nu? ... discuri nu iau de la dezmembrari, iau noi

pus acum 15 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
gandind asa e f ok,eu neavand notiunile tale,am taiat pe diametrul cel mai mare zicand ca asa voi avea cea mai mare siguranta.

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
iaca .. sa o vezi mai bine  .. culmea sint si de punte spate, dar cred ca voi pune si pe fata la fel

modificare sistem frinare discuri toate rotile iaca vezi mai bine  culmea sint punte spate, dar

30.9KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mai sint pe piata si butuce de typ 3, dar acu nu stiu daca se potrivesc la caneluri pe planetarele de swing

modificare sistem frinare discuri toate rotile mai sint piata butuce typ dar acu stiu daca potrivesc

59.1KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mai ai putintica rabdare, poate reusesc sa aflu cum e cu nututrile alea de tip 3 swing axle. Oricum, e ciudat ca butucii aia sint pentru 66-74. Swing axle s-a pus pina in 68 inclusiv si tip 3 nu s-a facut in 74, din cite stiu eu. Si mai e o treaba, la tip 3 centrarea se face pe un cerc prelucrat din materialul butucului pe care intra fest tamburul. Nu se centreaza prin prezoane sau cu surubelele cu care se prin intre ele ca sa nu cada tamburul cind scoti roata. La  alea de toyota vad ca zice centering diameter 60mm, deci trebe sa-ti iasa din butuc ceva de 60mm - acolo. Zic si io.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da si eu ma gindeam la fel, adica sa fac un diametru de centrare de 60 la butuc, undeva intre 3 si 4 mm in grosime ... niciodata nu m-am gindit sa centrez prin prezoane ... m-ar avantaja mai mult butucele de tip3

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai sa stii ca te-ar avantaja. Da, e cam confuz ce scriu aia acolo. Si nici prea multe tip 3 cu swing facute bucati nu stiu... La tip 3, cercul de centrare are ceva cam la 2mm maxim grosime, partea de tambur care vine pe el fiind cam de aceeasi grosime.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am cam tot ce imi trebuie, doar la strungar mai trebuie sa merg, sau mai bine zis trebuie sa imi gasesc un strungar/strung (bun) ca sa tai tamburii si sa fac bucsulita de 60 pe care sa se centreze discul de frina, pe fatza deocamdata nu fac din tamburi taiati, iau de pe "piata" aka trileru o pereche de discuri de frina

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am discurile ... si in curand butucii .. si apoi etrierii ... precizez ca asta este modificarea pentru spate, urmeaza si fata in curand

modificare sistem frinare discuri toate rotile discurile ... curand butucii apoi etrierii ...

32.4KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Discurile sint prelucrate post-fabrica?

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu ..

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
gata .. am taiat taburii ... treaba e pe sfert gata

modificare sistem frinare discuri toate rotile gata taiat taburii ... treaba sfert gata

37.1KB


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Arata-ne si poze cu tamburul singu-singurel. Ai luat si din fata lui? Pinch circle se potriveste cu discul sau dai gauri in tambur in functie de gaurile viitoarei jante?

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
vei vedea mai incolo ... acum am ajuns de la scarbici si am o leneee

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
E de inteles... Caldura mare, monser!

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite aici ... butucul aproape gata

modificare sistem frinare discuri toate rotile uite aici ... butucul aproape gata

33.4KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MadalinuL
Vizitator



o intrebare pertinenta zic eu: RAR-ul ce zice de modificarile astea
cum mai iei ITP-ul daca modifici sistemul
ai de gand sa faci omologare la rar pentru asa ceva pe broscuta?


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu ...la rar merg mai rar ... adica odata la 2 ani .. .. imi pot dedica 2 zile: una pentru echipare si una pentru dezechipare ... sau fac pe " niznaiu'" si caut un atelier mai putin scrufulos la datorie

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MadalinuL
Vizitator



in caz de accident cu victime doamne fereste, ce te faci cu brotacu,  ca iti ia aia pe platforma la verificat masina
si daca te prinde cu modificari la frane, nici nu vreau sa ma gandesc      cam este caz penal,  deci nu e de joaca


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai daca misti discutia in directia asta, insamna ca ori stii ceva ori esti de partea cealalta "a fortei" ... eu fac modificarile astea cu scopul a ma feri de accidente, pentru ca, a avea frina pe tamburi pe toate 4 rotile  e mai nociv decit orice modificare ... am discutat si cu cei de rar  si am chiar fosti colegi de facultate care lureaza la rar si stiu cam ce am de facut...pe linga modificarea asta, care am inceput-o acum am mai avut si alte modificari si inca nu s-a sesizat nimeni ... am facut itp-ul cu o injectie monopunct pe ea, si maistrul de la itp s-a interesat doar de seria motorului si nicidecum de ce era mai sus de serie ....gazele au iesit mai mult decit bine, problema masinii este sistemul de franare ... si asa  am ajuns la modificarea pe care o prezint

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MadalinuL
Vizitator



da, stiu de o chestie de unu cu o masina veche, nu dau marca, era cat pe ce sa calce pe trecerea de pietoni o femeie batrana, si hop l-a vazut politia, omu e din targu jiu, acu cativa ani
si l-au saltat in sus pe om si l-au luat la verificat cu masina
au inspectat minutios sistemul de franare
iti dai seama ce patea individul daca ii gasea modificari la sistemu de franare?
ps:  mai zic ceva,   si pompa de frana nu ai voie sa adaptezi de alt model de masina
intrii la ce zic mai sus caz penal, daca faci adaptari la sistemu de franare care nu sunt omologate pe masina de catre cei de la rar 


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mai vedem ... aveam in plan omologarea ... dar vreau sa merg cu toate si cind o fii gata

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bogdan, etrierii de la ce masina?

Modificat de albert_md2004 (acum 14 ani)


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu stiu deocamdata ce voi gasi .. oricum omul cu "remorca" e mai pe faza decat multi de pe aici .. deci ... ca sa pot ajunge in fata RAR-ului cu ceva viabil, a trebuit sa reproiectez tot sistemul de franare ...deci pentru spate imi trebuie niste etrieri cu placute de franare cu o anumita suprafata si cu un anumit diametru al pistonasului  .... totul se leaga de greutatea masinii, repartizarea greutatilor pe punti, diametrul pistonului pompei centrale, forta de apasare la pedala de frana, etc... daca tot am fost zgandarit ... aaa .. exista in circuit si niste limitatoare de presiune

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

MadalinuL a scris:

in caz de accident cu victime doamne fereste, ce te faci cu brotacu,  ca iti ia aia pe platforma la verificat masina
si daca te prinde cu modificari la frane, nici nu vreau sa ma gandesc      cam este caz penal,  deci nu e de joaca


Piei, cobe!


pus acum 14 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
probabil ca dpdv juridic madalin are dreptate. nu ma pricep...
pe de alta parte vorba bubu-lui: buhuhu! musca-ti limba.

in alta ordine de idei am si eu o dilema (nu dilema caprei si nici a cainelui). te intreb caci poate stii sa imi raspunzi: la obiectul meu in 61 neamtul a pus popma de frana e simplu circuit. conform legislatie in vigoare masina nu trece ITP cu pompa simplu circuit. daca pun dublu circuit incalc legea, daca nu pun nu iau ITP. ce ma fac? 

@bogdan: imi plac frana ce o nasti. pe la bran se va putea cerceta live?

Modificat de sergiup (acum 14 ani)


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
daca o termin pana atunci ..

ma intreb cum trece itp-ul un oval cu frana mecanica?

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 143
Din cate stiu eu la ITP nu se cere in mod neaparat ca pompa sa fie dublu-circ.  , poti sa treci si cu simplu - astea sunt "legende" alimentate (cateodata) chiar de ITP-isti "chitrosi".

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
nu m-a intrebat niciodata la ITP de ce am simplu circuit

(e drept ca nici de volanul neomologat - de asta nici la RAR n-au zis nimic, e drept, am fost doar ptr. o identificare pentru aplicarea foliei pe CIV)


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
tm06czr
Broscar nou

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 26
Eu am frana cu tambure pe toate rotile si nu am avut niciodata probleme la ITP, dar asta nu inseamna ca e cel mai performant sistem de franare... Daca iti place sa te implici si sa reglezi saboti de fiecare data cand sesizezi o "inmuiere" a pedalei de frana, sau o dezechilibrare a franei stanga-dreapta poti sa ai o frana decenta, cel putin la viteze de pana la 100km/h. Important e sa stii sa nu abuzezi de frana, de ex. la coborarea unei pante....
In alta ordine de idei, cei de la ITP mai au probleme si cu pozitionarea motorului, dar sa mai identifice si ce tip de pompa de frana ai pe masina. Oricum pe viitor intentionez sa-mi montez macar discuri pe fata.

Modificat de tm06czr (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Cum e, macar in parte documentat, nu din auzite, cu omologarea:(MTY3MTQ-).htm

Cum e, macar in parte documentat, nu din auzite, cu infractiunile si pedepsele:

Ce se verifica la statiile de ITP, daca vrei revizia, in anexa 2 (de interpretat modificarea 9.1, aici cred ca intervine subiectivitatea inspectorului):

Putina gandire pozitiva, altfel dai nas in nas cu masina de verificare a RAR-ului.


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

tm06czr a scris:


In alta ordine de idei, cei de la ITP mai au probleme si cu pozitionarea motorului,

Si la RAR la fel, ma poftea sa salt capota din fata sa vada seria la motor 


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
mie data trecuta la ITP a inceput sa imi curga lichidul din rezervorul de la spritiera de parbriz. La care inginerul imi zice: Vezi ca iti curge apa  de la radiator!

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
ce am zis legat de simplu circuit e din experienta proprie (cu alt auto) nu din floclor... la asta cu frana mecanica nici macar nu m-am gandit pana acu'... si cu frana mecanica mai sunt ele si altele.
probabil ca pana la urma trebuie doar ca in urma testarii sa se obtina anumite valori care si ele la randul lor sunt raportate la valori funtie varianta constructiva a sistemul de franare.

Modificat de sergiup (acum 14 ani)


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
La ITP, catzi credetzi voi ca shtiu daca a fost la origine cu discuri, tamburi etc? Si oricum, totul se rezolva
In ceea ce priveshte accident, control RAR etc, solutzia e simpla: Nene plm, ce shtiu eu ce e alea, asa am luat mashina
Nici cu pompa de frana nu am auzit de faca cu respinsul pe cauza de simplu circuit, oricum mashina, daca e echipata cum a facut'o neamtzul la vremea ei si indeplineste specificatziile DE ATUNCI, trece.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
hai ca e bine ... iese traba ... numa ca trebuie sa imi fac niste suruburi de 14x1,5 cu cap inecat

modificare sistem frinare discuri toate rotile hai bine ... iese traba ... numa trebuie imi fac

33.1KB


pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
ai in gand sa modifici  si sistemul franei de mana sau vei incerca sa gasesti etreri dintr-aia cu carlig pt cablul franei de mana?

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
esti prea curios ... caut ...deocamdata ... iti dai seama ca nu  o pot lasa fara frana de mana ... poate gasesc numai etrieri pentru frana de mana si atunci astia sunt separati de cei pentru frana de picior...

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
pe asta n-o stiam, ca exista etrieri doar pt frana de mana, se poate o poza, pe ce masini fura pusi, un link ceva? eu am gasit in iasi, dupa lungi cautari, etrieri de ford siera cosworth, ce au acele gheare pt frana de mana.

p.s:fara curiozitate unde ar mai fi progresul?

l.e: nu ca as sti multe in domeniu.....

Modificat de albert_md2004 (acum 14 ani)


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
dexter
Broscar nou

Din: ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 19

bogdan_bus a scris:

vei vedea mai incolo ... acum am ajuns de la scarbici si am o leneee



asteptam cu nerabdare progresele


_______________________________________
Aircooled forever!Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata dar in calea ei merita sa alergi toata viata !!!

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
back in business

modificare sistem frinare discuri toate rotile back business

36.2KB


pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
de pe ce masina e etrierul?se poate si un pret?
daca nu ma inseala ochii si cunostintele e pt spate, nu?


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da .. 400 ron/pereche ... alfa

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
se poate spune si ce model de alfa?

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
se poate spune ca este o alfa 146

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bogdan, vedem sistemul de franare cu discuri live la bran? macar cel de spate.......

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nici macar ... nu vin cu broscoiuu ca nu i-am facut asigurare si implicit itpeu ... vin cu plasticu ...la sistem mai am de lucru ... deocamdata pregatesc toata mecanica>punte fata, frane cu discuri, cutie de 1303 Swing, motor mai fortos, etc si la sfarsit,dupa ce am toate gata si caroseria refacuta, pun toate si ma prezint cu ea

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
sper sa nu fi mancat iar ciuperci, dar cred ca o solutie ieftina era de folosit etrier spate de oltcit cu gheara doar pt frana de mana si un etrier fara gheara, care e mai ieftin, pt restul de franare.
etrierul de oltcit cu gheara cu sistemul transpus de pe fata am inteles ca ar avea frana de mana beton, deci ar merita folosit.


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ce naiba ai cu ghearele .. mai taiele daca te jeneaza ... si alea de la picioare daca te uiti in jos....aiai e o frana "V" ca la bicicleta

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bine ca le stii tu pe toate.....

Modificat de albert_md2004 (acum 14 ani)


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bogdan, tu spui ca ar fi mai ok etrieri de fata de oltcit cu sistem pt frana de mana, decat cei de spate cu aceeasi dotare?

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mda

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
adica astia?



_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
voi incercasi cu d'astia ... dar sa nu iasa prea in lateral

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
acest tip de etrieri fata de oltcit, cu gheara, mi-au iesit la cautarea cu gogu. mai exista si un alt tip de etrieri de oltcit viabili a fi folositi?

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
stai.. mai ... tu ce mai vrei? .. ai etrieri, mai iti trebuie discuri si gata ...doar placuta sa aiba suprafata care trebuie si pistonul sa fie la un diametru corespunzator ...fac rost saptamana asta de doi etrieri d'astia si o sa fac poze cu ei pe discuri, numai ca nu stiu cum o sa fac prinderea pe punte .... etrierii astia erau prinsi pe cutie

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
eu initial, bogdan, in capul din gandul meu socoteam ca  pun acest tip de etrier doar pt frana de mana, avand pt restul franei etrier de fata de pors 924 sau direct etrier cu parghie pt frana de mana de ford siera cosworth. abia dupa discutia cu tine am ajuns sa ma gandesc ca pot pune doar acest etrier.

una din pozele mele e cu ei atasati de cutie.

pt. inspiratie....


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
mai Albert, dar ce iti place sa te complici!!!! pune domnule frana de porsche completa cu micile modificari si gata. modificari peste modificari si iar modificari la modificari nu e bine. mergi pe varianta cea mai simpla, aia prezentata de mine la tuning si 100% iesi cel mai ieftin (asta daca folosesti franele de porsche si nu vrei sa inventezi altceva)...

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
Radu, cel mai ieftin e sa las sistemul de franare original, dar cum lumea stie ca nu am toti biscuitii in pachet si cel putin o broasca juma in posesie, doar franele de pors nu ajung si apoi cu alte adaptari decat cele de pors poate ca la final raportul pret-calitate e mai bun, cine stie, oi vide....

Modificat de albert_md2004 (acum 14 ani)


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
de, nush. eu nu ziceam de ala original, ziceam de ceva mai potent. si asta de porsh e cel mai ieftin si usor de pus, dupa parerea mea. si crede-ma ca nu e nevoie de mai mult. ce face Bogdan e altceva, placerea de a fi lucru facut de el, si probabil ca pret sub cel de porsche... dar tu cand ai sistemul de p. in mana nu vad de ce te-ai complica in plus cand nu e cazul. e doar parerea mea, si spun si din experienta de sistemul asta ca e arhisuficient pentru o broasca cu oricata vana.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
tepe ... si asta e tot la fel de usor de pus, numa' ca mai trebuie sa mai gindesti un pic inainte ...ca sa il concepi ....si sa mai stii ca si la ala de porsche mai trebuie niste modificari, nu merge asa si gata ...

eu avansez... am si butucii de fatza .... cind mai dau de gologani o sa imi iau inca o pereche de discuri si niste etriere pentru fatza ...

modificare sistem frinare discuri toate rotile tepe ... asta tot fel usor pus, numa' mai trebuie mai

39.7KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
pai da, asta am si zis mai sus; si asta de zici tu se poate pune, doar ca stai tu si concepi cum sa se potriveasca (lucru pe care il apreciez ca si eu am facut ceva modificari la acre mi-a placut sa stau sa ma gandesc eu decat sa iau de-a gata). si eu stiu ca trebuie facute modificari, despre care am povestit la topicul de la tuning. dar eu vad ca e mai ieftin sa faci modificarile alea pentru frana de mana, modificari gandite bine si care au dat rezultate (si spun si din experienta proprie), decat sa mai vii cu inca nu stiu ce modificari cu etrieri de oltcit cu gheara sau mai stiu eu ce...
KIS - keep it simple.


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai nu, e simplu si cu aia de oltcit si cu hailalti, pentru ca si frana de mana e tot acolo fata de porsche (944) care are frana cu saboti ... mai buna.... dar si aia care o pun eu poate sa o ajunga pe asta din urma ....

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bogdan, pt ca eu nu am butucii acasa, nici unii, nici ceilalti, spune-mi te rog ce diametru au?

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
167mm

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bogdan, ceva nou cu etrierii de oltcit?

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
nu incap in roata, sa mai aiba loc si discul, neam.
am facut eu teste okiometrice.
sunt prea butucanosi 
nu am aprofundat deci posibil sa gresesc...

Modificat de UVeul (acum 14 ani)


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bogdan, ai scris in posturile anterioare ca diametrul interior al butucului este de 167 mm, iar diametrul pe care sunt date gaurile pt prezoane este130 mm, deci ramane o diferenta de 37 mm, acum intreb: daca intru si tai din acesti 37 mm cat afectez rezistenta butucului?

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
se vede in poze... am ales diskurile astfel ca tamburii sa fie taiati exact unde se termina ramforfsarea de pe interior .... ce este peste ramforsare nu foloseste la nimic ...deci .. ramforsarea se termina la un diametru de 167 ... poti taia tamburii peste 167, sau poti si un pic sub 167 (165,164....)

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
discuri pe spate de type 3 la un baja beetle. e oarecum off-topic, dar poate da inspiratie.


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
bine bogdane, ca m-ai tot scarpinat sa vin pe forumul asta, pun eu poze cu sistemul de discuri pe 4 roti:

modificare sistem frinare discuri toate rotile bine bogdane, m-ai tot scarpinat vin forumul asta,

45.8KB


_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
discurile pe fata

modificare sistem frinare discuri toate rotile discurile fata

40.5KB


_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
asta e pe fatza... eu pun discuri ventilate pe spate ca e greutatea mai mare ....admir la tine abs-ul ... frumos facut.. n-am rabdarea ta sau a lu'jan

pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
cele pe spate

modificare sistem frinare discuri toate rotile cele spate

51.1KB


_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
tot spate

modificare sistem frinare discuri toate rotile tot spate

49.6KB


_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
si pompa de frana plus Anti Blocking System

modificare sistem frinare discuri toate rotile pompa frana plus anti blocking system

45.2KB


_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cred ca s-ar impune un topic nou .. " abs pe brotac" ... ai onoarea...  pe langa poze ai putea si comenta un pic

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
si o poza cum arata spatele

modificare sistem frinare discuri toate rotile poza cum arata spatele

33.1KB


_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
pai comentariile sunt scurte: l-am luat de pe o alta masina si l-am pus pe broasca
normal ca ar fi interesant sa va arat proiectele dupa care am facut fiecare adaptor, dar nu folosesc la prea multe fiindca sunt dedicate. adica ar fi bune in cazul in care vrea cineva sa monteze un sistem de franare luat de pe Lancia Thema 2,5TD an 1985 si sa-l monteze pe brotac 1300 an 1970 . a mai trebuie sa montez instalatia electrica la ABS si sa-i fac proba, uite am gasit o poza si cu ea

modificare sistem frinare discuri toate rotile pai sunt scurte: l-am luat alta masina l-am pus

34.1KB


_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
corect.. dezvolta... de exemplu unde pui senzorul de acceleratie...

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
cosmin, kitul de franare e tot de pe  Lancia Thema 2,5TD?

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
senzorul de acceleratie? nu are asa ceva. senzorul asta  ce rol are?
?


_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
este o cutiuta mica neagra care se pune in dreapta  intre aripa si contraaripa si detecteaza acceleratia in sens fizic a masinii .. nu este vorba de acceleratia de pedala si tot lantul pana la carburator

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite aici

modificare sistem frinare discuri toate rotile uite aici

70.2KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si asa arata .. la mercedes, audi, bmw si alfa le-am gasit acolo unde ti-am spus mai sus

modificare sistem frinare discuri toate rotile asa arata mercedes, audi, bmw alfa le-am gasit acolo

12KB


pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
ok, m-am prins eu cam ce face , corect se spune accelerometru ,dar ce rol are in cazul sistemului de franare ?

Modificat de kerosen (acum 14 ani)


_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
analizeaza rata decelerarii si o transmite calculatorului.. nu stiu daca fiatul tau avea, e un fel de feed-back pe langa cei patru senzori de la roti

pus acum 14 ani
   
kerosen
Broscar nou

Din: alba iulia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
aha, e posibil, sa stii ca imi lipseste un modul din instalatie, era modulul ce merge in bord si contine  martorul care se aprinde daca e vreo eroare la ABS. se leaga in mufa aceea gri de langa cutia computerului

_______________________________________
vw 1300 si Bus T2b 1600 sol-sol

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
azi, am vazut, pe incercate, ca se mai poate folosi discul spate fie ventilat, fie neventilat de opel vectra b an 2000

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la