Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Elena01 pe Simpatie.ro
| Femeie 19 ani Braila cauta Barbat 19 - 31 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Salut ! Ma numesc Receanu Mihai , am 15 ani si am reconditionat o motocicleta din 1961 care a participat in vara la o expozitie de motociclete clasice si istorice.A fost prima expozitie de acest gen din Romania si a avut loc in Bucuresti la Muzeul National de Istorie. Mi-am luat o broscuta 1200 pe care vreau sa o reconditionez.Acum broscuta este desfacuta.Caroseria este data jos de pe sasiu, si toate piesele de pe caroserie si de pe sasiu au fost si ele date jos. Pozele sunt cu motocicleta inainte sa o duc la expozitie si cu broscuta de cand am luat-o pana in acest moment. Calitatea pozelor este slaba deoarece au fost facute cu telefonul mobil. Poze motocicleta :
S-au pierdut cateva poze cu masina cand separam caroseria de sasiu. Poze masina : O sa incerc sa fac mai multe poze pe parcursul reparatiei.Acum , iarna nu prea lucrez la caroserie si la sasiu pt ca sunt afara si este f frig.
Modificat de RaduI (acum 15 ani)
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Acum despre starea masinii.. Sasiul nu a fost sudat de caroserie si l-am dat jos destul de usor. Podeaua si pragurile sunt terminate...parti pe care la toate broscutele pe care le-am vazut erau duse ( vorbesc de broscutele din care am avut sa aleg ) Caroseria ca si tabla este destul de buna..acum sa vedem si cand o s-o curat de chit si ce mai are pe acolo.
Modificat de young-biker (acum 14 ani)
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Uau! Bun venit! Eu la 15 ani ma jucam cu mashinutze... de plastic Sa fac cumva sa ajung cu fi'miu la o intalnire la care vii shi tu, poate se molipseshte
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
vwtyp3variant
Broscar
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 75
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
hehehe, cred ca pana la urma facem si o mica sectiune aircooled-pe-2-roti
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Radu iti multumesc pt editarea post-ului.Ar fi frumos sa fie pe forum si o mica sectiune de aircooled pe 2 roti. MishuL : Abia astept sa ne vedem la o intalnire vw. vwtyp3variant : Nu sunt din Craiova sunt din Pitesti dar broscuta de acolo este.Stii a cui a fost ?
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Poti sa sablezi linishtit cu nisip ordinar, uscat (il lashi la soare) shi cernut cu o sita pt malai sau cu o bucata de plasa de tzantzari. Numa' ca se maruntzeshte repede (practic la impact grauntzele se sparg si se face ca faina) iar randamentul e mai redus, in rest n-ai ce strica. Avantajul e ca e mocca, pe cand nisipul special (din corindon sau ce-o fi) e scump.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Stiu ca se poate sabla cu nisip normal cernut numai ca acum ,iarna , nu prea se usuca..oricum nu trebuie sa fie f fin pt ca altfel nu mai curata.eu pot sa trec cu pistolul si de 3 ori pe suprafata pe care vreau sa o sablez folosind nisip normal decat sa trec o data si sa dau o gramada de bani pe nisip special,nu ma deranjeaza.Dar mai existe multe solutii care curata chimic un decapant am folosit la motocicleta care exfoliaza vopseaua numai ca ala trebuie neutralizat ca altfel mananca in contiunuare metalul.Oricum ala este un acid slab.Ideea merge sa dai mai intai cu decapant pt ca mai ia din straturile de vopsea si ce o mai fi pe acolo si iti usureaza munca la sablat + ca nu mai consumi atata nisip si decapantul ala e destul de ieftin. Acum as avea o intrebare : cand ma apuc sa curat caroseria de vopsea sa o curat pana la metal ca sa iasa ca lumea, pt ca vopseaua mea e cam sarita( de fapt e varza) de aia zic sa o curat de tot.Am mai vazut masini unde nu a fost vopseaua curatata de tot si totusi a iesit frumos,acum depinde si de ce vopsea a avut pe ea.(adica respectivul doar a matuito si a bagat niste chit de pistol , a slefuit-o , i-a dat grund,vopsea , lac si gata )
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Vezi ca sunt shi decapantzi ne-acizi, eu am unul de la Body, o sa iti dau mai multe detalii cand ma intorc in RO- oricum daca ai drum prin Bucale zi si itzi spun de unde sa cumperi. Daca grundul original e in stare buna eu is de parere sa il lashi, e de f buna calitate, dai jos doar restul de zugraveala...
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Grundul cred ca este in stare buna.Masina a fost original albastra apoi verde ( cine a vopsit-o in verde a vopsit-o ca lumea ) apoi un verde mai inchis ( si el destul de bun ) si apoi culoarea care se vede in poze adica galben ( stratul asta a fost dat de suprafata,a fost dat fara a da ornamentele jos (si cele din interior de pe bord si cele din afara) cum am dat tapiteria,ornamente, butoane etc etc jos au iesit la iveala f multe culori ).Eu zic ca straturile de la baza sunt bune asa ca o sa le pastrez dar vedem atunci cand o sa ma apuc de curatat. Nu am drum prin Buc f curand dar nici de caroserie nu ma apuc iarna , cu toate ca zapada s-a cam topit.In principiu as vrea sa termin sasiul si dupa aceea sa ma apuc de caroserie.E bine ?...Eu am folosit la moto "decanol" : trebuie neutralizat cu apa ( ca toti acizii..cred ) si trebuie sters cu "solvox"(un diluant ) si gata. Cat mai de curand as vrea sa ma apuc de podele ( cum se mai incalzeste) pana atunci , in garaj vreau sa desfac cutia de viteze sa o curat sa ii schimb garniturile ,rulmentii si ce mai trebuie schimbat dar dupa Anul Nou MishuL :Cum e prin afara ? e mai bine ca la noi..? Craciun fericit !
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
NU desface cutia!!!! Daca ai mers cu ea si merge bine, schimba DOAR burdufurile de la planetare daca sunt sparte. In general cutiile sunt f fiabile, nu are sens sa sch rulmentzi etc, daca se strica se strica alte chestii- sincroane de ex, uneori cate un rulment dar fff rar. Chestia asta e f importanta mai ales in ceea ce priveshte grupu' conic. La ala se fac nishte reglaje, e de preferat sa lashi cum a fost facut din fabrica, daca umbli o sa schimbi vrei-nu vrei pozitzia relativa a pinionului shi coroanei, nu o sa mai calce cum s-au pasuit ele de zeci de ani, urmarea- uzura in alt loc pe dintzi shi degradarea mult mai rapida. In principiu la grupu' conic se fac nishte reglaje, verifici pozitzia shi forma petei de contact, iar refaci reglajul daca trebuie.... Asha ca lasa in pace. Pe bune. Nu folosi decanol sau alte kkturi acide- ia un paint remover de-asta pe baza de solventzi, care nu sunt acide, iar pt zonele ruginite- un inhibitor de rugine de-asta care face tabla albastruie sau neagra, imi scapa acum numele, nu sunt acide ci apoase si miros a otzet. Cred ca am mai discutat despre ele shi aia pe forum, in orice caz am vorbit despre ele mai demult pe vwf, cand inca activam acolo. Lasa-ma sa ma intorc in Romanica (24 ian) shi o sa-tzi dau toate detaliile. Inhibitorul de rugina e romanesc, se face pe la Anticorozivul cred, costa 10-20 lei bidonul de 1 litru, iar paint remover-ul Body (grecesc) e un gel, costa 20-30-40 lei bidonul de 1 kil shi se gaseshte la magazinul de la Lizeanu/St cel Mare.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Ok deci nu desfac cutia.NU prea aveam de unde sa stiu si de aia am intrebat.S-a mers mult cu ea dupa cate vad dar am impresia ca ii se mai scurge ulei ca avea pe ea praf amestecat cu ulei.Totusi avea cam 1 l de ulei in ea si presupun ca nu a fost schimbat de mult.Doar o s-o curat de pamant si o s-o vopsesc.A mai fost vopsita.Sau e mai bine sa o curat sa ramana aluminiul? Grupul conic adica partea cu diferentialu' unde se prind si planetarele?{eu doar am dat jos capacele care tin planetarele si le-am scos pe o parte [ nu le-am desfacut acolo pt ca cred ca trebuie desfacute,daca le spal putin cu ceva ( motorina e bine ?) cred ca e de ajuns nu? ]} burdufurile sunt varza. Nu am vazut pe vwforum subiectul.Iti multumesc de atentionare.Oricum mai e putin pana sa ajung la caroserie.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
La cutie trebuie sa schimb rulmentul de presiune de la ambreiaj si parghia care actioneaza cand calci ambreiaju'(are un brat care a fost rupt si apoi sudat .nu as vrea sa se rupa in timp ce merg sau cv de genu' si de aia reau sa-l schimb.) Din nou iti multumesc pt atentionare. Eu am desfacut carterele la motocicleta pt ca era nevoie.Acolo are si cutia de viteze si acolo e si o parte din sistemul de absortie al carburantului ( se face presiune mare ca sa traga benzina ) si trebuia sa refac garniturile ca se pierdea cmpresia.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Pai motocicletul n-are grup conic, nu e problema, desfaci ce vrei... Curatza bine cutia si las-o asa, original nu e vacsita, e "natur". Spala bine cu gaz daca a intrat mizerie pe la burduful spart, pe urma tuburile alea prin care trec planetarele, daca vrei, poti sa le curetzi shi sa le grunduieshti/vopseshti. Vezi ca vindea cineva pe aici o "bucata" de CV, vorbeste poate are furca rulmentului. Rulmentul ce are, ca zici ca tre' sch? Nu mai tot multzumi domne atata, daca am multzumi la fiecare fraza ar fi forumu' dublu Chiar daca suntem de diverse varste pe forum, nu ne dumnevostrim, nu ne periem.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Sa spal cu gaz? Nu merge si motorina? Pt cutie imi trebuie furca , burdufurile de la planetare si rulmentul de presiune(ma uit pe forum de cel care vindea o bucata din CV).E mai bine daca nu o desfac ca se curata mai repede si o termin mai repede. "Nu mai tot multzumi domne atata, daca am multzumi la fiecare fraza ar fi forumu' dublu Chiar daca suntem de diverse varste pe forum, nu ne dumnevostrim, nu ne periem." -OK Am gasit (de cateva zile ) si un radio la ea,printre niste piese cred ca e original nu stiu daca merge ca inca nu l-am probat o sa pun niste poze..
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
young-biker a scris:
Eu am desfacut carterele la motocicleta pt ca era nevoie.Acolo are si cutia de viteze si acolo e si o parte din sistemul de absortie al carburantului ( se face presiune mare ca sa traga benzina ) si trebuia sa refac garniturile ca se pierdea cmpresia. |
conu' MishuL e si motociclist cu vechituri (IJ, MZ, Mobre) asa ca stie despre ce e vorba
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 15 ani |
|
vwtyp3variant
Broscar
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 75
|
|
eu nu am desfacut cutia la a mea ,na dar si stiam ca merge bine cutia ca am umblat inainte cu masina zic sa nu vopsesti cutia eu am vopsit-o acum 5 ani si nu arata foarte bine acum am luat toata vopseau jos de pe cutie si arata mai bine asa uite si o poza cutia fara vopsea doar aluminiu
49.1KB
_______________________________________ Free Image Hosting by ImageBam.com
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
"conu' MishuL e si motociclist cu vechituri (IJ, MZ, Mobre) asa ca stie despre ce e vorba" Foarte frumos poate ne vedem pe la vreo intalnire de comuniste sau pe la vreuna de vw Arata bestial cutia curatzata.Cum ai curatzat-o, la peria de sarme > ?
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
vwtyp3variant
Broscar
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 75
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
La mine e alt sistem de prindere la planetara.Nu se da jos din suruburi de pe cutie.Trebuie sa scoti cu tot cu diferential..cred ca diferential e ala..cel putin asa arata.Grupul conic e in cutie?
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Nu am inteles care e grupul conic.E aceeasi chestie cu diferentialu'..acu sa nu radeti (mult) da' cum sunt incepataor pe la broscute..nu am de unde sa stiu.Am niste manuale,m-au ajutat sa desfac pe la cutie si pe la roti.Ele sunt in engleza si au niste denumiri mai ciudate.Asa la motor stiu care ce piesa e si ce face.De multe ori cand mai desfaceam pe la motocicleta la inceput si mai dadeam de chestii mai ciudate le ziceam eu intr-un fel, a ce semanau ele.Cand mai aveam vreo problema si il intrebam pe tata cum se pune piesa respectiva mai radea de mine ca ,el stia cum se numesc toate piesele , si habar nu avea despre ce vorbesc eu ) .
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
vwtyp3variant
Broscar
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 75
|
|
grupul conic ii in ineriorul cutiei la diferential sunt doua pinioane conice ,acuma nu stiu daca se refera si la sateliti sau nu denumirea in poza nu ii de la broasca
30.5KB
_______________________________________ Free Image Hosting by ImageBam.com
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Deci... diferentialul face legatura intre planetare... si grupul conic e la diferential corect ?
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
vwtyp3variant
Broscar
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 75
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Imi place cum a iesit cutia ta de viteze;o sa ma duc dupa sarbatori sa-mi cumpar o perie de sarme pt bormasina si ma pun pe curatat.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Pai coroana aia dintzata se prinde de diferentzial, practic formeaza un ansamblu care e prins in carcasa cu 2 rulmentzi mari- cauta si tu o sectziune prin cutie si o sa te lamuresti, eu nu pot sa mai stau acum ca maine am de mers 5-600 km cu mashina pe la munte pe la deal pe sub poala de Mont Blanc shi e deja aproape 3 noaptea La masinile cu motorul transversal, grupu' conic nici macar nu mai e conic, e un simplu angrenaj de 2 rotzi dintzate cu dintzi inclinatzi, cu axele paralele- la Trabi de exemplu. Si atunci dispar toate dichisurile referitoare la pata de contact, poti sa desfaci fara gretzuri. Bine, acum hai sa n-o dam de gard ca nu e chiar farmacie- daca desfaci capacele alea de aluminiu prin care "ies planetarele", masori cu un micrometru sau un shubler electronic grosimea garniturilor existente si faci altele la fel de groase, n-o sa aiba nici pe dracu. Sincer, nici nu stiu EXACT cum e la brotac, ce garnituri unde cum pt ca nu am desfacut pana acum ci doar am vazut cutii gata bucatzite, dar oricum dikisul cu pata de contact intre pinion shi coroana e pe bune iar reglajele de care itzi zic se fac sigur. Uite, la autobuze de ex, pot sa-tzi dau si niste docomentatzie cand ajung in RO, ca sa-tzi faci o idee. Nu exagera cu frecatu' cutiei ca oricum in scurt timp e la fel. Curatza shi tu cat sda fie suficient de curata ca sa se poata raci (mizeria groasa izoleaza). Nu-l lasa deoparte pe taica'tu, banuiesc ca se pricepe shi el, o sa itzi zica ce sa faci shi cu ce sa nu exagerezi degeaba
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Acum am inteles... O sa curat cat pot dar vreau ca si pe dedesubt si prin interior(ex plafon etc) chiar daca nu se vede,vreau sa o fac ca lumea. Ma ajuta si tata dar doar cu cateva sfaturi ca nu are deloc timp.Cum am scos cutia de pe sasiu a si zis imediat ca ar fi frumos sa fie toata curatata. )
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
vwtyp3variant
Broscar
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 75
|
|
are dreptate MishuL ca nu trebuie exagerat curatenia ,eu am exagerat cu curatitul pieselor dar de ex cutia mi-a luat vreo 4 ore sa o curat
_______________________________________ Free Image Hosting by ImageBam.com
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
O s-o curatat - ar fi bine sa-mi ia 4 ore.Mi-a luat 40 min doar sa caut toate suruburile de la inelul care tine planetara(la ambele, si sa le desfac).Stratul de mizerie depaseste 1,5 cm.Oricum nu e asta o problema...
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Intrebare : unde gasesc podele noi si cum sa fac ca sa le sudez in aceeasi pozitie? ( ca sa potriveasca pe caroserie).Cu ce ar trebuie sa sudez?Am vazut pe la magazine un aparat de sudura cu argon sau CO2.E bun pt reparatii la podele pe la caroserie etc...?
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
UVeul
beetle maniac
Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
1: lexxus aka dilaru 2: e bun.
Modificat de UVeul (acum 15 ani)
_______________________________________ Brotacel 1302,5 1970 1600cmc BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc
|
|
pus acum 15 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
sudurile la aceasta masina, in general, se fac in puncte, pe prinderile originale din fabrica, pe care le vei gauri cu un sfredel special, acolo unde pui piesa noua
sudura o poti face linistit in mediu CO2
alta sursa de piese
piesele le gasesti in catalogul Aircooled de pe,
codurile le trimiti celor de la volksparts si ei iti pot da cotatie de pret, preturi bune.
|
|
pus acum 15 ani |
|
UVeul
beetle maniac
Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
si pana te co.esti la astia cu plata si cu saptamanile nesfarsite pana iti trimit piesele plus taxe vamale mai bine apelezi la dilar si in 3-4 zile ai piesele eu cel putin asa prefer ... timpul e pretios (intru deja in al 3-lea an de restaurare)
PS: mi-am cumparat luna trecuta din china o placa wireless pentru laptop ( in romanica nu am gasit modelul meu) si am asteptat aproape 5 saptamani pana a ajuns. de la 600 mii cat a fost valoarea ei am platit pe ea aproape 1milion doar ca s-a adaugat transportul si vama.... nu multumesc!
Modificat de UVeul (acum 15 ani)
_______________________________________ Brotacel 1302,5 1970 1600cmc BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc
|
|
pus acum 15 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
UV-ule, vad ca vorbesti (aproape) intotdeauna fara sa te informezi - un stil pagubos; Volksparts este un comerciant roman, piesele vin fara taxe vamale fiind importate din Danemarca, preturile sunt cu cca. 20-30 % mai ieftine decat dealerul tau, pentru cumparatorii din Bucuresti nu exista taxe de transport; omul importa engros, in sistem containerizat deci nu transfera costuri de transport catre client, acestea amortizandu-se in integralitatea transportului; singura chestiune in minus, poate fi, daca intr-adevar esti atat de disperat incat sa nu poti astepta intre 1 si 3 luni, intervalul de comanda, intre doua transporturi/importuri
nu tin partea nimanui, fiecare vinde ce si cu cat doreste, dar e bine ca cei care au aceasta pasiune sa fie corect si complet informati
|
|
pus acum 15 ani |
|
UVeul
beetle maniac
Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
3 luni?!?!?!?!? poi 3 luni de temperatura rezon am de lucru pe an.... no thanx.... eu doar mi-am spus punctul meu de vedere.... atat
_______________________________________ Brotacel 1302,5 1970 1600cmc BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc
|
|
pus acum 15 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
pai ce mare lucru ? comanzi acu si cand da firul ierbii, taman bine, le ai.
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Tocmai din cauza timpului de livrare m-am apucat sa caut de acum.Comand piesele cand ma hotarasc de unde le iau si pana cand vine sezonu' de lucru le am.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
cand te hotarasti ia in calcul si calitatea: Brasil sau Germany
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Vreau sa o fac cu piese de calitate dar sa nu fie exagerat de scumpe.O sa fie si originala,vreau sa aduc cat de aproape pot de original.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Prima lucrare din 2010 : curatatul cutiei de viteze.Am dat jos mult pamant mult mai mult decat se vede in poza.am curatat doar 1 ora ca a trebuit sa ma duc in casa. poze :
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Acum s-a mai terminat si vacanta si pot sa lucrez mai mult numai sambata
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
ai avut rabdare ... dar cine se uita la ea pe sub masina afar' de tine ?
ps: pune si tu pozele direct, foloseste pagina cu link-urile albumului; copiaza tot ce vezi in prima fereastra
52.4KB
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 15 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
Halul in care era de murdara arata ca uleiul de transmisie a curs incet-incet pe la toate incheieturile. Asadar, ca sa nu mai curga, ar cam trebui schimbate toate garniturile, daca tot ai curatat-o si ai desfacut si diferentialul. Inca o chestie! Nu mai stiu unde am citit, dar cica nu prea e bine sa cureti carterele cu peria de sirma rotativa, fiindca uleiul si praful se vor pune si mai abitir in zgirieturile alea mici facute de perie. Ideal ar fi fost jetul de apa calda la mare presiune...
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Inca nu am terminat de curatat, o curat pana ramane perfect curata si dupaia cred ca ii dau cu lac sau cu vopsea si asa nu se mai pune la loc asa repede. Cum sa ii schimb garniturile daca nu trebuie sa desfac cutia Acum am inteles faza cu pozele..
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
Pai sint garnituri la nasul cutiei, de pilda, la capacele diferentialului, daca tot l-ai desfacut, poti sa schimbi si simeringul de la priza de putere. Poze si desene cu cutia explodata gaseti in RTA, in Haynes, mai peste tot...
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Moaaaama ce munca de chinez batran! Ai curatzat-o "pe uscat".... mai simplu era sa dai jos cu o shurubelnitza grosul, pe urma dadeai cu gaz shi se curatza fff ushor- plus ca chestia zisa de Bubu e pe bune, carterul de la mama lui e neted, acum tu l-ai umplut de microrizuri- dar daca o degresezi biiine de tot shi o vacseshti, ai shi tu dreptate, o sa se jegareasca mai greu. Dar o sa vezi, dupa un an-doi de mers, o sa te doara fix in 3 litere de aspectul cutiei
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
mi-a adus cnv o solutie "decarburol" am dat pe ea si a dizolvat ce era mare, dupaia am dat cu surubelnita si apoi cu peria de sarme.Nu am apasat tare,ca sa fie curata am dat cu un diluant deci nu red ca s-au facut multe microrizuri.Oricum o vopsesc
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
care e simeringul de la priza de putere >? pe unde vine ? cred ca a mai curs si pe la garnitura dintre cartere dar p'aia n-o schimb ca nu desfac cutia.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
apropo de munca de chinez : la caroserie la priza pe unde intra aerul care raceste motorul.Aia cum se curata ca are numai reziduuri in ea.cred ca trebuie sablata ca altfel nu prea vad cum,ca sa te apuci sa o cureti manual iti ia o viata si tot nu iese bine.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Pai "priza de putere" e motzul ala canelat care se cupleaza cu ambreiajul (cu discul mai precis). Simeringul e in carterul cutiei, in jurul acestui ax, in spatele rulmentului de presiune. Fii f sigur ca il ai pe cel potrivit, de schimb, pt ca nu potzi sa-l scotzi intreg pe cel vechi! La zabrelele alea- chiar nu shtiu cum sa curetzi daca te obsedeaza ideea- poate doar sa sablezi...
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
motzul ala canelat e de fapt axul, deci simeringul are rolul de a impiedica uleiul sa ajunga la ambreiaj..dar tot nu l-am gasit pe tipul care vindea o "bucata" din CV , inca imi mai treb furca aia. Trebuie curatate si zabrelele dar si ce e in spatele lor si nu prea ai acces acolo.Singura solutie cred ca e sablarea.M-am apucat sa mai curat si pe la caroserie dar a nins si nu mai pot sa continui.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Da' vad ca nu are ce ai tu nevoie
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
am inteles cum e cu priza de putere si cu garnitura de acolo. Din cate vad tipul vinde numai carterele...pacat..
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Da, aia ziceam, nu vad nici furca... lasa nu dispera, ca o sa apara shi piesa ta. Da' ia zi, la tine unde s-a rupt furca aia? A mea s-a rupt acum 1000 de ani in zona subtzire dintre un locash de tzumburush de rulment de presiune shi "V"-ul in care se agatza carligutzul care tzine tzumburushul. Am sudat (autogen daca imi aduc bine aminte) shi a tzinut bine-mersi de atunci... Nici macar flex n-aveam atunci, era prin '94 sa zic, am pilit in locashul ala semirotund dupa sudare de mi-au ieshit spumele..
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
furca are 2 brate ( in forma de " U " mai patrat si intors ).Bratul din stanga a fost rupt si apoi sudat.Poate ca tine dar totushi daca tot pot sa o schimb..as vrea sa o schimb.Daca se rupe dupa ce ai pus motorul , nu se poate schimba decat daca dai jos motorul si e mai complex...Oricum vreau sa pun piese noi si unde sunt piese de rezistenta si siguranta si la piese de tipul acesta.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Fa si tu o poza cu locul, sa vedem shi noi cum a fost reparat...
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 15 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
fac poza sambata ca nu pot sa ma duc in garaj pana atunci
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 15 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Adica le variezi turatzia din calculici? Cool! M-ar pasiona shi pe mine daca e simplu de facut...
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Variezi turatia din program, variezi si ce cuplu are in functie de cum faci programul deoarce motorul pas cu pas are 4 bobine.Nu ai cum sa-l comanzi decat cu ajutorul calc sau cu un integrat dar deja nu mai e frumos ca , cu ajutorul integratului nu ai cum sa-i variezi turatia.\ Fiindca are 4 bobine trebuie sa ii dai curent mai intai in bobina 1 apoi in a 2a apoi a 3a apoi a4a si in felul asta motorul se roteste.Pt a obtine un cuplu mai mare poti sa dai curent asa : bobina 1 apoi 1-2 -> 2 -> 2-3 -> 3 -> 3-4 ->4 Totul se face in qbasic se poate face si in alte programe dar e mai usor in asta.Interfata e destul de usor de facut. O sa pun poze si cu CV si cu placuta electronica pt motor. Toata chestia e facuta pt o freza CNC ( comanda numerica din calculator) este o freza in 3 axe.Ii faci un program si freza iti scoate orice obiect vrei.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
|
super tare proiectul, imi place ce citesc (variatia turatiei din calculator). Ataseaza niste poze cand ai timp
Modificat de MadalinZ80 (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Cu alte cuvinte : cum am spus si mai sus , ca motorul sa functioneze trebuie sa ii dai curent in toate cele 4 bobine , pe rand ( daca nu le dai in ordine motorul nu se roteste).Daca dai curent la toate bobinele intr-un interval de timp "x" ,sa zicem , motorul merge cu o viteza.Daca dai curent intr-un interval de timp " y " ( x > y ) , motorul merge mai repede fiindca primeste curent in toate 4 bobine intr-un interval de timp mai scurt.Cand motorul merge mai repede isi pierde din cuplu si d' aia se face smecheria sa dai curent mai intai la prima bobina apoi la prima si a doua etc etc , face pasii mai puternici deci ii creste cuplul. Motorul are 2000-3000 de pasi ( parca ).Ca sa va dati seama de intervalul de timp vin cu argumentul urmator : Atunci cand faci un program mai complicat si trebuie sa se roteasca z pasi intr-o directie si w pasi in cealalta trebuie sa fii SIGUR ca ii dai curent la bobine unde vrei si cat vrei sa-i dai >Toata interfata se leaga la calc prin portul paralel.Ca sa imi dau seama exact unde trebuie sa ii dai curent mai am un port paralel cu 8 leduri pe el si la viteza foarte mica vad cum trebuie sa aprind led-urile ca motorul sa primeasca curent la bobinele care vreau.ca motorul sa se roteasca repede , cand pun portul cu led-uri stau aprinse fiindca se misca foarte repede incat nu vezi cu ochiul liber.Ti se pare ca stau aprins , nici nu cclipesc , nimic. Pun poze peste cateva ore. Nu stiu daca m-am facut inteles..sper ca da Se folosesc motoare pas cu pas la freza CNC fiindca sunt fffff precise.daca vrei de ex sa se opreasca exact la pasul 1364(ex) ii dai comanda din calc si se opreste exact acolo, pe cand un motor de curent continuu nu ar putea sa faca asa ceva.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Pe portul cu LED-uri am invatat toata smecheria acum 1-2 ani , ma jucam cu ele si la faceam sa se aprinda cum voiam eu, era amuzant , iti venea o idee cum sa aprinzi led-urile si te duceai la calc si o puneai in aplicare.Si de atunci ma ocup cu diverse chestii d'astea , am mai facut tot o interfata care, din calculator imi aprindea becurile de la broscuta sau claxonam, din calc , din casa, FARA NICIUN FIR. Aveam un emitator legat la calc si un receptor pe broscuta, care at cand primea semnal de la emitator , care primea semnal din calc , aprindea farurile de la masina . Asta a fost a2a zi dupa ce am luat-o. Inca nu am terminat-o ca emitatorul l-am bagat frumos intr-o cutie , i-am pus butoane , mufe , antene , si s-a stricat cv la receptor dar o sa-l fac si pe ala cand mai am timp. Emitatorul se poate folosi si fara calc
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
In sfarsit poze.. -cu CV curatata in partea de jos ( e mai curata in realitate) -cu radioul pe care l-am gasit intr-o consola -cu portul paralel cu LED-uri -cu emitatorul radio care se leaga la calc ( ala albastru ) e facut dintr-o cutie din placaj de la un stick si dat cu vopsea albastra... -cu motorul pas cu pas -cu interfata pt motorul pas cu pas -cu carapacea -cu sasiul
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
si cu furca unde a fost sudata a
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Haide domne ca nu suntem chiar pe dinafara, eu cel putzin shtiu shi eu cum functzioneaza shi la ce-i bun un motorel pas cu pas, doar ca nu shtiam pana acum cum sa le fac sa mearga (cum sa le comand) Daca te pasioneaza pot sa-tzi dau multe motorele de la imprimante. Da'mi dai shi mie softu' shi schema interfetzei Man, tu sigur ai doar 15 anishori? Eu la 15 ani ma jucam cu potzolica'n nisip , nici vorba de PC-uri, interfetze, motoare pas cu pas shi broashte. E drept, primele 3 obiecte nici nu se gaseau pe vremea aia. Mai faceam cate un catzel electronic, o orga de lumini etc, shi atat... Sudura aia pare trainica shi veche. Studiaz-o atent shi daca nu are fisuri, pori etc, las-o asha...
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Iti dau schema , eu am pornit de la una simpla cu niste tranzistori , dar nu prea avea putere motorul , i-am mai bagat niste rezistente , condensatori si i-am sch tranzistorii si merge mai bine.Acum am perfectionat schema dar nu am probat-o pe un motor mai puternic.Dupa ce am terminat-o pe cea din poze am aflat si eu ca daca faci vreun scurt sau ceva arzi calc asa ca am mai perfectionat-o putin,I-am pus optocuploare pe fecare fir de output din calc si asa am creat o legatura "indirecta" (optica ) intre calc si interfata.Optoluplorul are in el un led intr-o parte si in partea cealalta un fototranzistor , cand primeste curent din calc , led-ul se aprinde si fototranzistorul inchide circuitul si asa creezi o legatura optica.Optocuploarele sunt ff mici dar si ff scumpe.pe 8 ptocuploare am dat acum 1.5 ani 100 RON.(mult dupa parerea mea piese niste piese , da' oricum ele te ajuta ff mult ( Fiindca am bagat optocuploarele la sfarsit nu am mai avut cum sa realizez corect schema asa ca , ca sa functioneze corect am mai bagat un transformator mai mic.el poate primi curent si de la transformatorul mare dar al meu e variabil ca tensiune ca sa-l poti folosi si la motoare mari si la motoare mici.Schema mai trebuie perfectionata. Programelu' ti-l faci singur in functie de ce vrei sa faca motorasu'.Eu l-am facut in Qbasic , se poate face si in altele dar eu cred ca e mai simplu aici. Fac 16 ani in mai Si eu tot din imprimante am luat motorase dar acolo sunt 2 : unul e pas cu pas iar celalalt e bipolar ( cel putin asa era in impr mea , care at cand s-a term si nu am mai putut sa-i incarc cartusul si nu mai aveam nevoie de ea , am desfacut-o ) E frumoasa si electronica si programarea si at cand mai am timp ma mai joc cu astea.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Nu cunosc foarte bine qbasic-ul dar cu cateva functii de baza si ceva imaginatie poti face aproape orice + ca are index si cand vrei sa faci cv si nu stii cum sa scrii , cauti akolo si iti da si ex.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
apropo de PC-uri , nu am un calc foare avansat , de fapt e unul de vreo 12 ani ,AMD , pe asta fac toate chestiile de programare , si interfata are un dezavantaj : se cupleaza doar prin portul paralel care acum a cam inceput sa dispara de pe calc.Nu am gasit pe la magazine un convertor din portu' asta paralel in USB si incerc sa fac unul dar merge cam greu ,fiindca usb-ul are mai putine fire si merge cam greu cu masuratu'. Si mai am un laptop hp ff nou , dar il tine mai mult tata . Laptop-ul nu are port paralel.
Modificat de young-biker (acum 14 ani)
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
TZepeSH
Broscar pasionat
Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
|
|
Cu cat citesc mai mult, cu atat imi place mai mult ce faci. Optocuploare se gasesc si ieftine acum, de exemplu CNY17-3. Daca ai nevoie de componente electronice si nu se gasesc pe la Pitesti, imi zici ca iti iau din bucuresti (intentionat cu b mic).
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Mishtocutz.... Daca te coafeaza, itzi aduc cand am drum prin Piteshti un ladoi cu placi de baza mergand pana spre P3 (alea de care vorbeam cu RG), vezi care merg care nu, le etichetezi, pe urma vin shi le salt shi itzi pastrezi 1-2, daca ai nevoie shi mai multe, ce te aranjeaza pe tine mai bine, sa iti faci tu calculicele tale.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
in ce deceniu?
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Mah nu fi rau.... Pai ashtia de la Eurolines au inceput sa faca'ca ashtia de la low-cost, daca plateshti cu min 1 luna inainte plateshti la juma', adica ma costa 91E dus-intors la Strasbourg. Compte tennant de asta, precum shi de faptul ca la intoarcerea in RO o sa-mi lichidez shi ultimele datorii la banca, devenind om liber (de f'o 6-7-8 ani sunt cu cizma banchereasca pe grumaz), drumurile mele spre Francia se vor indesi, shi mashina trece prin Piteshti. Ii dau placile la dus, recuperez la intoarcere dupa 2-3 saptamani.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
"Am inceput sa nu mai cred nici eu in minciunile mele..." (cf. Nea Georgica, Opera magna, ed. cit.)
|
|
pus acum 14 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
Revin on-topic: BTW, au si un programator universal, poate se reia discutia cu injectia electronica, ca, din ce imi aduc aminte, caruta se impotmolise la programator...
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
BubuL a scris:
"Am inceput sa nu mai cred nici eu in minciunile mele..." (cf. Nea Georgica, Opera magna, ed. cit.) |
Citatul e greshit. Corect este: "Bah ma leshi? M-am saturat eu de minciunile MELE..."
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Am toate piesele necesare pt construirea frezei cnc , mai trebuie facut cadrul dar cum am zis ideea e de mult si nu avem timp de ea.Piesele sunt fff ca lumea. BubuL: ce injectie electronica ? nu am vazut nimic pe site..
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
MishuL a scris:
BubuL a scris:
"Am inceput sa nu mai cred nici eu in minciunile mele..." (cf. Nea Georgica, Opera magna, ed. cit.) |
Citatul e greshit. Corect este: "Bah ma leshi? M-am saturat eu de minciunile MELE..." |
@ Mishul: Nu e gresit cu intentie, ci, nefiind sigur, am rugat cititorul sa compare citatul meu aproximativ cu originalul...
@ young-biker: Se discuta despre un sistem de injectie pe jumate home-made, un Megasquirt, nu mai stiu exact pe unde, eu fiind un fan al carburatorului 30 PICT 3...
|
|
pus acum 14 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
"cv" inseamna cumva "ceva"? Te rog, nu mai scrie ca pe messenger...
Carburatorul 30 PICT 3 a echipat motoarele VW boxer de 1200 de cmc. Are o singura camera de amestec, soc automat comandat de un termobimetal care se incalzeste de la o rezistenta electrica, e dotat cu o electrovalva care inchide circuitul de relanti atunci cind e taiat contactul, ca sa impiedice fenomenul de "dizelare". Date despre jicloare nu stiu acum, insa e un carburator foarte simplu si obisnuit...
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Aoleo man, n-o da pe de-astea cu motoare cu apa... bagi apa, scotzi apa, motorul se invarte... nu se poate decat prima apa e sus, a doua e jos, diferentza de energie potentziala... De placi de baza ziceam intr-un post anterior. Pe mine ma bate gandul sa fac/procur un motorel cu aburi shi sa-l pun pe o mashina- mai mult ca forma de protest la pretzul porcesc de mare al carburantzilor...
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
@BubuL : care e fenomenul de "dizelare" ? daca mai gasesti link-ul unde se vorbea despre injectia electronica sa mi-l dai si mie ( nu de alta da' sunt si io curios ) Ok nu mai scriu ca pe messenger @MishuL : Ma ideea merge dar NU e cum zic unii : bagi apa iese tot atata apa cat ai bagat si o recirculi - perpetuum mobile - = o MARE vrajeala.Bagi apa nu mai iese tot apa e clar ,fiindca hidrogenu' din cilindru se ARDE , + ca , pentru ca sa iasa apa trebuie sa fie nu stiu ce cantitate de H si nu stiu cat de O , ( 2 molecule de H si una de O ca de aia e H2O ,nu?) la cantitatile astea este posibil ca amestecul sa nu explodeze.Sa zicem ca ai cantitaile si explodeaza dar atunci s-ar forma apa inainte de explozie ( atunci cand le amesteci ).Sa zicem ca nu se formeaza apa inainte de explozie dar dupa deja hidrogenu a ars si ce mai combini ? hidrogen ARS si oxigenu care s-a terminat la ardere.Eu asa inteleg . Au facut unii un motor d'asta si ca sa se dea ei mari acolo , au zis : Ia uite ce am facut noi...si cate avantaje are 1) bagam apa iese tot atata apa cat am bagat si o recirculi si cu o sticla de 2L mergi toata viatia. 2) Nu polueaza pt ca iese tot apa la esapament "avantajele " astea sunt niste minciuni , Faptul ca hidrogenu' iese ars demonstreaza faptul ca nu are cum sa mai dea apa ( io asa stiu de la chimie ) Adevaratul motor cu apa a fost facut prin 1800(parca ).Bagai apa , se descompunea in H si O ( prin electroliza , sau ceva care descompunea mai repede ) amestecai cat H si cat O trebuia , exploda si ciclul se relua.POLUEAZA dar mai putin decat o masina obisnuita.Maina a fost cumparata de catre cineva si apoi nimeni nu a mai auzit de masina sau de cel care a facut-o. Foarte interesanta ideea cu motorul pe aburi.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Adica ideea e urmatoare : Masini care functioneaza cu hidrogen exista , deci mai trebuie sa obtii hidrogen din apa.Avantaje mai reale ar fi : nu mai polueaza atat de mult ( dar nu scade procentul cu mult ) , si apa se gaseste peste tot Nu e mai simplu si mai usor si mai aplicabila si mai comod si mai ce vreti voi...motorul electric ? cu masina electrica ? Eu asa cred
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
young-biker a scris:
hidrogen ARS si oxigenu care s-a terminat la ardere. |
pai hidrogenul ars nu se numeste cumva ... "apa" ?
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 14 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
young-biker a scris:
Bagi apa nu mai iese tot apa e clar ,fiindca hidrogenu' din cilindru se ARDE , + ca , pentru ca sa iasa apa trebuie sa fie nu stiu ce cantitate de H si nu stiu cat de O , ( 2 molecule de H si una de O ca de aia e H2O ,nu?) |
Esti sigur?
|
|
pus acum 14 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
young-biker a scris:
(parca )
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Deci. Hidrogenul arde, adica se combina cu oxigenul, rezulta apa ("cenusha" ) shi energie. Ca sa pui in mishcare o mashina care merge cu hidrogen tre' sa ai hidrogen- fie fabricat la o uzina, fie produs on-board. On-board il potzi obtzine din apa prin electroliza. Adica treci curent prin apa, se degaja oxigen shi hidrogen. Daca nu luam in considerare pierderile, consumi EXACT atata energie cata iei inapoi arzand hidrogenul degajat. Daca tzinem cont ca un motor termic are un randament incomparabil mai mic cu unul electric, nu are sens sa foloseshti curent electric ca sa faci hidrogen shi pe ala sa-l arzi in motor ca sa pui mashina in mihscare cand potzi fain-frumos sa folosesti un motor electric, mult mai ushor, mai ieftin, mai fiabil shi cu randament mai mare ca motorul termic. Daca ai hidrogen la dispozitzie, solutzia cea mai buna este nu sa-l arzi in motor clasic ci sa foloseshti o pila de combustie, care genereaza curent electric, shi mai departe la motor.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
@MishuL sunt de acord cu motorul electric si cu pila de combustie dar ca idee ( cu electroliza ) se poate aplica si alte chestii folositoare. Deci am mai studiat......se formeaza apa chiar daca hidrogenu' e ars nu am fost sigur de asta si d'asta am zis acolo "parca" . Hidrogenul arde la temperatura mare si d'aia rezulta de fapt vapori de apa, dpinde si ce de presiune e in cilindru atunci cand comprimi amestecul...si fiindca se formeaza vapori de apa mai exista o problema : pistonul si cilindrul o sa rugineasca mai repede , deci ar trebui sa fie din ceva care nu rugineste dar ceva care sa reziste la explozii.Ca sa eviti toata treaba cu ruginitul si cu motorul termic se foloseste cum zice si Mishu o pila de combustie care produce curent electric pentru un motor electric. Oricum eu NU cred in faza cu perpetuum mobile pana nu o demonstreaza cineva da' cu calcule , cu probe practice , nu cu articole din ziar sau alte chestii Faza cu teroria la chimie e mai complexa la mine asa ca....
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Tocmai am gasit un dezavantaj al interfetei pe portul paralel , nu merge pe windows xp Am adus portul cu led-uri la scoala si nu merge pe calc asta , desi led-urile se aprind toate cand il conectez , nu primeste comanda, nu stiu de ce , mai am o ora la dispozitie asa ca mai incerc
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
young-biker a scris:
Hidrogenul arde la temperatura mare si d'aia rezulta de fapt vapori de apa, dpinde si ce de presiune e in cilindru atunci cand comprimi amestecul... |
cit ai avut la teza la chimie?
|
|
pus acum 14 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
bogdan_bus a scris:
cit ai avut la teza la chimie? |
Pai nu-i clar?
young-biker a scris:
Faza cu teroria la chimie e mai complexa la mine asa ca.... |
Si pe mine ma teroriza numarul lui Avogadro in liceu...
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Si de-aia acum nu mananci avocado nici mort.... Ma mir ca te intzelegi bine cu RG
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
bogdan_bus a scris:
young-biker a scris:
Hidrogenul arde la temperatura mare si d'aia rezulta de fapt vapori de apa, dpinde si ce de presiune e in cilindru atunci cand comprimi amestecul... |
cit ai avut la teza la chimie? |
ha ha ha...semestrul asta am avut 9.90 na !! Nu am ajuns inca pe la formule si mase molare etc am facut doar configuratii electronice si niste teorie la atomi + ioni.Si e al doilea liceu din Pitesti. Nu am venit pe forumu' asta ca sa fiu luat la misto pt un kkt.Asta e , bine ca sunt altii mai buni la domeniu asta !! Io mi-am spus parerea despre chestia asta , nu am zis ca stiu tot, asta e !!
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
Am vrut sa zic ca in cilindru sunt 300-400 de grade C ( informatie luata de pe net) si cum apa fierbe la 100 grade C , ies de fapt vapori de apa. Bubu: ce e atat de clar ? Asta e , io mi-am zis parerea !
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
young-biker a scris:
Nu am venit pe forumu' asta ca sa fiu luat la misto pt un kkt.Asta e , bine ca sunt altii mai buni la domeniu asta !!
|
cocoshel ... noi pe forumul asta am promovat tezele la chimie acu vreo 22-23 de ani in urma si examenele la chimie acu vreo 19-20 de ani in urma .....ne-am intilnit pe forumul asta mai multi cu diferite meserii (ingineri mecanici, ingineri electronisti, fizicieni, literati, arhitecti, geologi, medici etc) ca sa punem in comun cunostintele pe care le avem fiecare in domeniul nostru pentru hobiul comun si incercam pe cit se poate sa nu vorbim prostii .... ti-a dat replici destul de la obiect dl misul, un cunoscut inginer proiectant... eu zic sa incepi usor, noi te sprijinim, ne bucuram ca exista si muult mai tineri decit noi care impartasesc "boala" noastra, dar totusi opreste-te la ceea ce stii
|
|
pus acum 14 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
young-biker a scris:
Nu am venit pe forumu' asta ca sa fiu luat la misto pt un kkt.Asta e , bine ca sunt altii mai buni la domeniu asta !! |
Nici vorba! Eu am fost corijent la chimie, dar asta acum vreo 20 de ani. Alte programe scolare pe-atunci, stai sa vezi chimia organica... Nu te ia nimeni la misto, zau! Dar apa este, grosier spus, compusa din doi atomi de H si unul de O, nu din molecule...
|
|
pus acum 14 ani |
|
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
|
|
bogdan_bus a scris:
young-biker a scris:
Nu am venit pe forumu' asta ca sa fiu luat la misto pt un kkt.Asta e , bine ca sunt altii mai buni la domeniu asta !!
|
cocoshel ... noi pe forumul asta am promovat tezele la chimie acu vreo 22-23 de ani in urma si examenele la chimie acu vreo 19-20 de ani in urma .....ne-am intilnit pe forumul asta mai multi cu diferite meserii (ingineri mecanici, ingineri electronisti, fizicieni, literati, arhitecti, geologi, medici etc) ca sa punem in comun cunostintele pe care le avem fiecare in domeniul nostru pentru hobiul comun si incercam pe cit se poate sa nu vorbim prostii .... ti-a dat replici destul de la obiect dl misul, un cunoscut inginer proiectant... eu zic sa incepi usor, noi te sprijinim, ne bucuram ca exista si muult mai tineri decit noi care impartasesc "boala" noastra, dar totusi opreste-te la ceea ce stii |
Nu cred ca m-am exprimat bine ! ideea e ca sunt altii mai buni ca mine, nu faceam referire la forum sau ceva de genul asta, teza asta a fost simpla dar nu imi plac deloc toate formulele alea , in schimb exista persoane care le inteleg foarte bine ( ca sa nu intelegi gresit ,15 ani , colegi de-ai mei) 9.90 nu inseamna ca promovez teza ? Uitati si dovada ca sambata chiar am prezentat intefata de care vorbeam in poza sunt eu si intefata pe masa --habar n-am cand s-a facut poza ca ,daca stiam poate eram mai atent.
_______________________________________ vw 1200/1966 cz 175/1961 cz 175/1962 mz 125/1959
|
|
pus acum 14 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
e bine ca ai cu ce te lauda, dar totusi, las-o moarta, vorbeste de ceea ce stii sa faci si ai facut bine pina acu ... gindeste-te ca stai de vorba pe forumul asta cu niste oameni care ar putea sa iti fie profesori la liceu si poate mai incolo la facultate
Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|