Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angelika29 la Simpatie.ro
Femeie
19 ani
Arges
cauta Barbat
19 - 80 ani
Aircooled Forum / Masina mea - Tip1 & Tip3 / vw 1200 an 1966 si motocicleta cz 175 an 1961 PITESTI Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Salut !
Ma numesc Receanu Mihai , am 15 ani si am  reconditionat  o  motocicleta  din  1961  care  a  participat in  vara  la  o expozitie  de  motociclete clasice si istorice.A  fost  prima  expozitie  de  acest gen  din Romania  si  a  avut  loc in Bucuresti la Muzeul National de Istorie.
Mi-am  luat  o  broscuta  1200 pe care  vreau  sa  o  reconditionez.Acum  broscuta  este  desfacuta.Caroseria  este  data jos  de  pe sasiu, si toate piesele  de  pe  caroserie si  de  pe sasiu  au fost si  ele date jos.
Pozele  sunt  cu  motocicleta  inainte  sa  o duc  la  expozitie si  cu  broscuta  de  cand  am luat-o  pana  in  acest moment.
Calitatea  pozelor este  slaba  deoarece  au fost facute  cu  telefonul mobil.
Poze motocicleta :


S-au  pierdut  cateva poze  cu  masina  cand  separam  caroseria  de  sasiu.
Poze masina :

O  sa  incerc  sa fac  mai  multe  poze pe  parcursul  reparatiei.Acum , iarna  nu  prea  lucrez  la  caroserie si  la sasiu pt  ca  sunt  afara  si  este  f frig.

Modificat de RaduI (acum 14 ani)


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Acum despre  starea  masinii..
Sasiul  nu  a  fost  sudat  de  caroserie  si  l-am  dat  jos  destul de  usor.
Podeaua si pragurile  sunt terminate...parti  pe  care  la  toate  broscutele  pe care le-am  vazut  erau  duse  ( vorbesc  de  broscutele  din  care  am  avut  sa aleg )
Caroseria  ca  si tabla  este  destul  de buna..acum sa vedem  si cand  o s-o  curat  de  chit  si  ce  mai  are  pe acolo.

Modificat de young-biker (acum 14 ani)


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Uau! Bun venit! Eu la 15 ani ma jucam cu mashinutze... de plastic Sa fac cumva sa ajung cu fi'miu la o intalnire la care vii shi tu, poate se molipseshte

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Broscar

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 75
fooaaarte fain , esti din craiova sau ai luat masina din craiova?
mult succes


_______________________________________

Free Image Hosting by ImageBam.com

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
hehehe, cred ca pana la urma facem si o mica sectiune aircooled-pe-2-roti

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Radu iti  multumesc  pt  editarea post-ului.Ar  fi frumos sa  fie  pe  forum si  o  mica  sectiune  de  aircooled  pe  2  roti.
MishuL : Abia  astept  sa  ne  vedem  la o intalnire  vw.
vwtyp3variant : Nu  sunt  din Craiova  sunt  din Pitesti  dar broscuta  de  acolo  este.Stii  a  cui  a  fost ?


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Apropo  de  masinute : am  un  bus 1:40  rosu  cu alb,o  broscuta  1:24 care  e  facuta  sa  arate  putin  mai  rau  decat  arata  masina  mea  cand  am luat-o ) si  inca  o  broscuta  mai  mica  albastra.
Eu  am  inceput  cu  cz-ul  acum  vreo 3-4 ani.
Motocicleta a  fost  a  tatalui  meu.A  avut si  bunicul  meu  o  Jawa 175 , deci  "microbul" e   din  familie.
Motocicleta  avea  motorul desfacut  pana  la  cartere  si  era  separat  de  restul  motocicletei.
Aveam  un  garaj  in  care  era  o cutie  mare  de  tv plina  cu  diverse  chei.Cum  am  adus motocicleta in garaj,m-am  apucat  sa  o  demontez ( dupa  ce  mi-am  facut propriul  "atelier".
Pe  ea  am  experimentat  diferite  tipuri  de  combinatii  de culori,dar  pana  la urma  m-am hotarat  sa  o  vopsesc  cum  era  original.Acum  2  veri  i-am  facut  ca  lumea  motorul  i l-am montat  si  am  inceput  sa ma  plimb  prin  curte ( rezervorul  era  fisurat  si imi  curgea  benzina  asa  ca  am  luat o  sticla  de apa ) )
Pana  la  urma  am  cumparat  piese originale pt ea din toata  tara si  am  pus-o  la punct.In  urma  expozitiei  a  avut  loc  un  evenment  nefericit  si  acum trebuie sa mai  lucrez  putin la  ea.
Tot  acum vreo  3-4  ani  am  inceput  sa  mi  organizez  toate  cheile  si  sculele pe  care  le  aveam  si  am inceput  sa  imi  fac  un  atelier adevarat.Am  investit  toti banii  stransi  cu  diverse  ocazii  numai  in  scule  si  in piese  pt  motocicleta.Ultima  achizitie majora  este  un  compresor  cu  rezervorul  de 100 L  si  debit  de  200l/mine.L-am  luat pt a  vopsi  masinuta.Am  cumparat  si  un  pistol  de  sablat,inca  nu  l-am  testat  ca nu  am  gasit  nisip  dar  teoretic  ar  trebui  sa mearga  pt  ca  compresorul  are  debitul  destul  de mare.
Acum mai  trebuie sa  imi  iau  si un  aparat  de  sudura  pt  ca  o  sa  fie  de  sudat  la  podele  masinii  f  mult.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Poti sa sablezi linishtit cu nisip ordinar, uscat (il lashi la soare) shi cernut cu o sita pt malai sau cu o bucata de plasa de tzantzari. Numa' ca se maruntzeshte repede (practic la impact grauntzele se sparg si se face ca faina) iar randamentul e mai redus, in rest n-ai ce strica. Avantajul e ca e mocca, pe cand nisipul special (din corindon sau ce-o fi) e scump.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Stiu  ca  se  poate  sabla  cu  nisip normal cernut  numai ca  acum ,iarna , nu prea  se  usuca..oricum  nu  trebuie  sa  fie  f fin  pt  ca altfel  nu mai curata.eu  pot sa  trec  cu  pistolul si  de  3  ori  pe  suprafata  pe  care  vreau  sa o  sablez  folosind  nisip  normal decat  sa  trec  o  data  si  sa  dau  o  gramada  de  bani  pe  nisip  special,nu  ma  deranjeaza.Dar  mai  existe  multe  solutii care  curata  chimic  un  decapant  am  folosit  la  motocicleta  care  exfoliaza  vopseaua  numai  ca  ala  trebuie  neutralizat ca altfel  mananca  in contiunuare  metalul.Oricum  ala este  un acid  slab.Ideea  merge  sa  dai  mai  intai  cu  decapant  pt  ca mai  ia  din  straturile  de  vopsea  si ce  o  mai  fi  pe  acolo  si iti  usureaza  munca  la  sablat + ca  nu  mai  consumi  atata  nisip si decapantul  ala  e  destul  de  ieftin.
Acum  as  avea  o  intrebare : cand  ma  apuc sa  curat  caroseria  de vopsea  sa  o curat  pana  la  metal  ca  sa  iasa ca  lumea,  pt  ca  vopseaua  mea  e  cam sarita( de  fapt  e  varza)  de  aia  zic  sa o  curat  de  tot.Am  mai  vazut  masini  unde  nu  a  fost  vopseaua  curatata  de  tot  si  totusi a  iesit  frumos,acum  depinde  si  de  ce  vopsea  a  avut pe ea.(adica  respectivul  doar a  matuito  si  a  bagat  niste  chit  de  pistol  , a  slefuit-o , i-a dat  grund,vopsea , lac  si gata )


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Vezi ca sunt shi decapantzi ne-acizi, eu am unul de la Body, o sa iti dau mai multe detalii cand ma intorc in RO- oricum daca ai drum prin Bucale zi si itzi spun de unde sa cumperi.
Daca grundul original e in stare buna eu is de parere sa il lashi, e de f buna calitate, dai jos doar restul de zugraveala...


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Grundul  cred  ca  este  in stare  buna.Masina  a  fost  original  albastra  apoi  verde ( cine  a  vopsit-o in  verde  a  vopsit-o  ca  lumea ) apoi  un  verde mai inchis ( si  el destul  de  bun ) si  apoi  culoarea  care se  vede  in  poze  adica  galben ( stratul  asta  a  fost  dat de  suprafata,a  fost  dat  fara  a  da  ornamentele  jos (si  cele  din interior de  pe bord si  cele  din afara) cum  am  dat  tapiteria,ornamente,  butoane  etc  etc  jos  au  iesit  la  iveala  f multe culori ).Eu  zic  ca straturile  de  la  baza sunt  bune  asa  ca  o sa  le pastrez dar vedem  atunci  cand  o  sa  ma  apuc  de  curatat.
Nu  am  drum  prin  Buc  f  curand  dar  nici  de caroserie nu  ma  apuc  iarna , cu toate  ca  zapada  s-a  cam topit.In  principiu  as  vrea  sa  termin  sasiul  si dupa  aceea  sa  ma  apuc  de  caroserie.E bine ?...Eu  am  folosit  la  moto  "decanol"  : trebuie  neutralizat  cu  apa ( ca  toti  acizii..cred ) si  trebuie  sters  cu  "solvox"(un  diluant ) si  gata.
Cat  mai  de curand  as  vrea sa  ma  apuc  de  podele ( cum  se  mai incalzeste) pana  atunci , in garaj  vreau  sa  desfac  cutia  de  viteze  sa  o curat  sa  ii schimb  garniturile ,rulmentii  si  ce mai  trebuie  schimbat dar dupa  Anul  Nou
MishuL :Cum  e  prin afara  ? e  mai bine  ca  la noi..?
Craciun  fericit ! 


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
NU desface cutia!!!! Daca ai mers cu ea si merge bine, schimba DOAR burdufurile de la planetare daca sunt sparte. In general cutiile sunt f fiabile, nu are sens sa sch rulmentzi etc, daca se strica se strica alte chestii- sincroane de ex, uneori cate un rulment dar fff rar.
Chestia asta e f importanta mai ales in ceea ce priveshte grupu' conic. La ala se fac nishte reglaje, e de preferat sa lashi cum a fost facut din fabrica, daca umbli o sa schimbi vrei-nu vrei pozitzia relativa a pinionului shi coroanei, nu o sa mai calce cum s-au pasuit ele de zeci de ani, urmarea- uzura in alt loc pe dintzi shi degradarea mult mai rapida. In principiu la grupu' conic se fac nishte reglaje, verifici pozitzia shi forma petei de contact, iar refaci reglajul daca trebuie.... Asha ca lasa in pace. Pe bune.
Nu folosi decanol sau alte kkturi acide- ia un paint remover de-asta pe baza de solventzi, care nu sunt acide, iar pt zonele ruginite- un inhibitor de rugine de-asta care face tabla albastruie sau neagra, imi scapa acum numele, nu sunt acide ci apoase si miros a otzet. Cred ca am mai discutat despre ele shi aia pe forum, in orice caz am vorbit despre ele mai demult pe vwf, cand inca activam acolo.
Lasa-ma sa ma intorc in Romanica (24 ian) shi o sa-tzi dau toate detaliile. Inhibitorul de rugina e romanesc, se face pe la Anticorozivul cred, costa 10-20 lei bidonul de 1 litru, iar paint remover-ul Body (grecesc) e un gel, costa 20-30-40 lei bidonul de 1 kil shi se gaseshte la magazinul de la Lizeanu/St cel Mare.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Ok  deci  nu  desfac  cutia.NU  prea  aveam de unde  sa stiu  si de  aia  am intrebat.S-a  mers mult  cu  ea dupa  cate vad dar am  impresia  ca ii  se  mai scurge ulei  ca  avea  pe  ea  praf  amestecat cu ulei.Totusi  avea  cam  1 l  de ulei  in ea si presupun  ca nu  a  fost  schimbat  de mult.Doar o s-o curat  de  pamant  si  o  s-o  vopsesc.A  mai fost  vopsita.Sau  e  mai  bine  sa  o curat sa  ramana  aluminiul?
Grupul conic  adica  partea  cu  diferentialu'  unde se  prind  si planetarele?{eu  doar  am  dat  jos  capacele  care tin  planetarele   si  le-am  scos  pe  o parte [ nu le-am  desfacut  acolo  pt  ca  cred  ca  trebuie  desfacute,daca  le  spal  putin  cu  ceva ( motorina  e  bine ?) cred  ca  e  de  ajuns  nu? ]}  burdufurile  sunt  varza.
Nu  am  vazut  pe  vwforum  subiectul.Iti multumesc  de  atentionare.Oricum  mai  e putin pana  sa ajung  la  caroserie.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
La cutie  trebuie  sa  schimb  rulmentul  de  presiune  de  la  ambreiaj si  parghia  care  actioneaza  cand  calci  ambreiaju'(are  un  brat  care  a  fost  rupt  si apoi sudat .nu  as  vrea  sa se  rupa  in  timp  ce  merg  sau cv  de  genu'  si  de aia reau  sa-l schimb.)
Din  nou  iti  multumesc  pt  atentionare.
Eu  am  desfacut  carterele  la  motocicleta  pt  ca  era  nevoie.Acolo  are  si  cutia  de  viteze  si  acolo  e  si  o  parte  din  sistemul  de  absortie al  carburantului ( se face  presiune  mare  ca  sa traga  benzina ) si  trebuia sa  refac  garniturile  ca  se  pierdea cmpresia.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai motocicletul n-are grup conic, nu e problema, desfaci ce vrei...
Curatza bine cutia si las-o asa, original nu e vacsita, e "natur".
Spala bine cu gaz daca a intrat mizerie pe la burduful spart, pe urma tuburile alea prin care trec planetarele, daca vrei, poti sa le curetzi shi sa le grunduieshti/vopseshti.
Vezi ca vindea cineva pe aici o "bucata" de CV, vorbeste poate are furca rulmentului.
Rulmentul ce are, ca zici ca tre' sch?
Nu mai tot multzumi domne atata, daca am multzumi la fiecare fraza ar fi forumu' dublu   Chiar daca suntem de diverse varste pe forum, nu ne dumnevostrim, nu ne periem.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Sa  spal  cu  gaz? Nu  merge  si motorina?
Pt  cutie imi  trebuie  furca , burdufurile  de la  planetare  si  rulmentul  de  presiune(ma uit  pe  forum  de cel care vindea  o  bucata  din  CV).E mai bine  daca  nu o  desfac  ca  se  curata  mai repede  si  o  termin mai repede.
"Nu mai tot multzumi domne atata, daca am multzumi la fiecare fraza ar fi forumu' dublu   Chiar daca suntem de diverse varste pe forum, nu ne dumnevostrim, nu ne periem." -OK
Am gasit (de  cateva  zile ) si un radio  la  ea,printre  niste piese  cred  ca  e original  nu stiu  daca  merge  ca  inca  nu  l-am probat  o  sa  pun  niste poze..


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

young-biker a scris:


Eu  am  desfacut  carterele  la  motocicleta  pt  ca  era  nevoie.Acolo  are  si  cutia  de  viteze  si  acolo  e  si  o  parte  din  sistemul  de  absortie al  carburantului ( se face  presiune  mare  ca  sa traga  benzina ) si  trebuia sa  refac  garniturile  ca  se  pierdea cmpresia.

conu' MishuL e si motociclist cu vechituri (IJ, MZ, Mobre) asa ca stie despre ce e vorba


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Broscar

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 75
eu  nu am desfacut cutia la a mea ,na dar si stiam ca merge bine cutia ca am umblat inainte cu masina
zic sa nu vopsesti cutia eu am vopsit-o acum 5 ani si nu arata foarte bine acum am luat toata vopseau jos de pe cutie si arata mai bine asa
uite si o poza cutia fara vopsea doar aluminiu

1200 1966 175 1961 pitesti eu  desfacut cutia mea ,na dar stiam merge bine cutia umblat inainte

49.1KB


_______________________________________

Free Image Hosting by ImageBam.com

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
"conu' MishuL e si motociclist cu vechituri (IJ, MZ, Mobre) asa ca stie despre ce e vorba"
Foarte  frumos  poate  ne  vedem pe  la  vreo intalnire  de comuniste  sau  pe  la vreuna  de  vw
Arata bestial  cutia  curatzata.Cum  ai  curatzat-o, la peria  de  sarme  > ?


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Broscar

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 75
cu peria de sarma pe masina de gaurit
chiar sper ca ne vom intalni la o intalnire 


_______________________________________

Free Image Hosting by ImageBam.com

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
La mine  e  alt  sistem  de  prindere la  planetara.Nu  se  da jos  din  suruburi de  pe cutie.Trebuie sa  scoti cu  tot  cu  diferential..cred  ca  diferential  e  ala..cel putin  asa  arata.Grupul  conic e  in  cutie?

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Nu  am  inteles  care  e grupul conic.E  aceeasi  chestie  cu  diferentialu'..acu  sa  nu  radeti (mult)  da'  cum  sunt  incepataor  pe la  broscute..nu  am  de unde  sa  stiu.Am niste  manuale,m-au ajutat  sa  desfac  pe  la  cutie  si  pe la roti.Ele  sunt  in  engleza  si  au niste  denumiri mai  ciudate.Asa  la motor   stiu  care  ce  piesa  e  si  ce  face.De multe  ori  cand  mai  desfaceam  pe  la  motocicleta  la inceput  si mai  dadeam  de  chestii mai  ciudate  le  ziceam  eu  intr-un  fel, a  ce  semanau  ele.Cand  mai  aveam vreo problema si  il intrebam  pe  tata  cum  se  pune  piesa  respectiva  mai  radea  de  mine ca  ,el  stia  cum se  numesc  toate  piesele , si   habar  nu  avea  despre  ce  vorbesc eu )  .

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Broscar

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 75
grupul conic ii in ineriorul cutiei  la diferential
sunt doua pinioane conice ,acuma nu stiu daca se refera si la sateliti sau nu denumirea
in poza nu ii de la broasca

1200 1966 175 1961 pitesti grupul conic ineriorul doua pinioane conice ,acuma stiu daca refera

30.5KB


_______________________________________

Free Image Hosting by ImageBam.com

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Deci... diferentialul  face legatura  intre planetare... si grupul conic  e  la diferential
corect ?


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Broscar

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 75
da
cel putin asa stiu    


_______________________________________

Free Image Hosting by ImageBam.com

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Imi  place  cum  a  iesit  cutia  ta   de  viteze;o sa ma  duc  dupa  sarbatori  sa-mi cumpar  o  perie  de  sarme  pt  bormasina  si  ma  pun  pe  curatat.

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai coroana aia dintzata se prinde de diferentzial, practic formeaza un ansamblu care e prins in carcasa cu 2 rulmentzi mari- cauta si tu o sectziune prin cutie si o sa te lamuresti, eu nu pot sa mai stau acum ca maine am de mers 5-600 km cu mashina pe la munte pe la deal pe sub poala de Mont Blanc shi e deja aproape 3 noaptea
La masinile cu motorul transversal, grupu' conic nici macar nu mai e conic, e un simplu angrenaj de 2 rotzi dintzate cu dintzi inclinatzi, cu axele paralele- la Trabi de exemplu. Si atunci dispar toate dichisurile referitoare la pata de contact, poti sa desfaci fara gretzuri.
Bine, acum hai sa n-o dam de gard ca nu e chiar farmacie- daca desfaci capacele alea de aluminiu prin care "ies planetarele", masori cu un micrometru sau un shubler electronic grosimea garniturilor existente si faci altele la fel de groase, n-o sa aiba nici pe dracu. Sincer, nici nu stiu EXACT cum e la brotac, ce garnituri unde cum pt ca nu am desfacut pana acum ci doar am vazut cutii gata bucatzite, dar oricum dikisul cu pata de contact intre pinion shi coroana e pe bune iar reglajele de care itzi zic se fac sigur. Uite, la autobuze de ex, pot sa-tzi dau si niste docomentatzie cand ajung in RO, ca sa-tzi faci o idee.
Nu exagera cu frecatu' cutiei ca oricum in scurt timp e la fel. Curatza shi tu cat sda fie suficient de curata ca sa se poata raci (mizeria groasa izoleaza).
Nu-l lasa deoparte pe taica'tu, banuiesc ca se pricepe shi el, o sa itzi zica ce sa faci shi cu ce sa nu exagerezi degeaba


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Acum  am  inteles...
O  sa  curat cat  pot  dar  vreau ca  si  pe  dedesubt  si prin interior(ex plafon  etc)  chiar  daca  nu  se  vede,vreau sa o fac  ca  lumea.
Ma ajuta  si  tata  dar doar  cu cateva  sfaturi  ca nu  are  deloc timp.Cum  am scos  cutia  de pe sasiu a  si zis  imediat  ca ar  fi frumos  sa fie  toata  curatata. )


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Broscar

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 75
are dreptate MishuL ca nu trebuie exagerat curatenia ,eu am exagerat cu curatitul pieselor dar de ex cutia mi-a luat vreo 4 ore sa o curat  

_______________________________________

Free Image Hosting by ImageBam.com

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
O  s-o  curatat - ar  fi  bine  sa-mi  ia  4  ore.Mi-a  luat  40  min  doar sa  caut  toate suruburile  de  la  inelul  care tine  planetara(la  ambele,  si  sa le  desfac).Stratul  de  mizerie  depaseste  1,5  cm.Oricum  nu e  asta o   problema...

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Intrebare : unde  gasesc podele  noi  si  cum sa  fac  ca  sa le  sudez  in aceeasi  pozitie? ( ca  sa  potriveasca  pe  caroserie).Cu  ce  ar  trebuie  sa  sudez?Am vazut pe la  magazine  un  aparat  de  sudura  cu argon  sau  CO2.E bun  pt  reparatii  la  podele  pe la  caroserie  etc...?

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
1: lexxus aka dilaru
2: e bun.

Modificat de UVeul (acum 14 ani)


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
sudurile la aceasta masina, in general, se fac in puncte, pe prinderile originale din fabrica, pe care le vei gauri cu un sfredel special, acolo unde pui piesa noua

sudura o poti face linistit in mediu CO2

alta sursa de piese


piesele le gasesti in catalogul Aircooled de pe,


codurile le trimiti celor de la volksparts si ei iti pot da cotatie de pret, preturi bune.


pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
si pana te co.esti la astia cu plata si cu saptamanile nesfarsite pana iti trimit piesele plus taxe vamale mai bine apelezi la dilar si in 3-4 zile ai piesele
eu cel putin asa prefer ... timpul e pretios (intru deja in al 3-lea an de restaurare)

PS: mi-am cumparat luna trecuta din china o placa wireless pentru laptop ( in romanica nu am gasit modelul meu) si am asteptat aproape 5 saptamani pana a ajuns.
de la 600 mii cat a fost valoarea ei am platit pe ea aproape 1milion doar ca s-a adaugat transportul si vama.... nu multumesc!

Modificat de UVeul (acum 14 ani)


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
UV-ule, vad ca vorbesti (aproape) intotdeauna fara sa te informezi - un stil pagubos; Volksparts este un comerciant roman, piesele vin fara taxe vamale fiind importate din Danemarca, preturile sunt cu cca. 20-30 % mai ieftine decat dealerul tau, pentru cumparatorii din Bucuresti nu exista taxe de transport; omul importa engros, in sistem containerizat deci nu transfera costuri de transport catre client, acestea amortizandu-se in integralitatea transportului; singura chestiune in minus, poate fi, daca intr-adevar esti atat de disperat incat sa nu poti astepta intre 1 si 3 luni, intervalul de comanda, intre doua transporturi/importuri

nu tin partea nimanui, fiecare vinde ce si cu cat doreste, dar e bine ca cei care au aceasta pasiune sa fie corect si complet informati


pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
3 luni?!?!?!?!?
poi 3 luni de temperatura rezon am de lucru pe an....
no thanx....
eu doar mi-am spus punctul meu de vedere.... atat


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai ce mare lucru ? comanzi acu si cand da firul ierbii, taman bine, le ai.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Tocmai  din cauza  timpului de livrare  m-am  apucat  sa  caut  de acum.Comand piesele  cand  ma  hotarasc  de  unde  le  iau  si  pana cand  vine sezonu'  de  lucru  le  am.

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
cand te hotarasti ia in calcul si calitatea: Brasil sau Germany

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Vreau  sa  o  fac  cu  piese  de  calitate dar sa  nu  fie  exagerat  de scumpe.O  sa fie  si  originala,vreau  sa  aduc  cat de aproape pot de original.

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Prima  lucrare din 2010 : curatatul  cutiei de viteze.Am dat  jos  mult  pamant  mult  mai  mult  decat  se  vede  in  poza.am  curatat  doar  1  ora ca a  trebuit  sa ma  duc  in  casa.
poze :
   


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Acum  s-a mai  terminat si  vacanta     si pot  sa  lucrez  mai mult  numai sambata

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
ai avut rabdare ... dar cine se uita la ea pe sub masina afar' de tine ?

ps: pune si tu pozele direct, foloseste pagina cu link-urile albumului; copiaza tot ce vezi in prima fereastra

1200 1966 175 1961 pitesti avut rabdare ... dar cine uita sub masina afar' tine ?ps: pune pozele admin.

52.4KB


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Halul in care era de murdara arata ca uleiul de transmisie a curs incet-incet pe la toate incheieturile. Asadar, ca sa nu mai curga, ar cam trebui schimbate toate garniturile, daca tot ai curatat-o si ai desfacut si diferentialul. Inca o chestie! Nu mai stiu unde am citit, dar cica nu prea e bine sa cureti carterele cu peria de sirma rotativa, fiindca uleiul si praful se vor pune si mai abitir in zgirieturile alea mici facute de perie. Ideal ar fi fost jetul de apa calda la mare presiune...

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Inca  nu  am terminat  de curatat, o curat  pana  ramane perfect  curata si  dupaia  cred  ca ii dau  cu  lac sau  cu  vopsea  si  asa  nu se  mai pune  la loc asa repede.
Cum sa ii  schimb  garniturile  daca  nu  trebuie  sa  desfac cutia 
Acum  am inteles faza cu pozele..


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Pai sint garnituri la nasul cutiei, de pilda, la capacele diferentialului, daca tot l-ai desfacut, poti sa schimbi si simeringul de la priza de putere. Poze si desene cu cutia explodata gaseti in RTA, in Haynes, mai peste tot...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Moaaaama ce munca de chinez batran! Ai curatzat-o "pe uscat".... mai simplu era sa dai jos cu o shurubelnitza grosul, pe urma dadeai cu gaz shi se curatza fff ushor- plus ca chestia zisa de Bubu e pe bune, carterul de la mama lui e neted, acum tu l-ai umplut de microrizuri- dar daca o degresezi biiine de tot shi o vacseshti, ai shi tu dreptate, o sa se jegareasca mai greu. Dar o sa vezi, dupa un an-doi de mers, o sa te doara fix in 3 litere de aspectul cutiei

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
mi-a  adus  cnv  o  solutie "decarburol"  am  dat pe  ea  si  a  dizolvat  ce  era  mare, dupaia am dat  cu  surubelnita  si apoi  cu  peria  de sarme.Nu  am  apasat  tare,ca  sa  fie  curata  am dat  cu un diluant  deci  nu  red  ca  s-au  facut  multe  microrizuri.Oricum  o  vopsesc

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
care e simeringul  de  la priza de putere >?  pe unde  vine ?
cred  ca  a mai  curs si pe  la  garnitura dintre cartere dar  p'aia  n-o schimb  ca nu  desfac cutia.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
apropo de  munca  de chinez : la  caroserie  la priza pe  unde  intra  aerul  care raceste motorul.Aia  cum  se  curata  ca  are numai reziduuri in ea.cred  ca  trebuie  sablata  ca  altfel nu prea vad cum,ca sa te  apuci  sa  o  cureti  manual  iti  ia  o  viata si tot  nu iese bine.

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai "priza de putere" e motzul ala canelat care se cupleaza cu ambreiajul (cu discul mai precis). Simeringul e in carterul cutiei, in jurul acestui ax, in spatele rulmentului de presiune. Fii f sigur ca il ai pe cel potrivit, de schimb, pt ca nu potzi sa-l scotzi intreg pe cel vechi!
La zabrelele alea- chiar nu shtiu cum sa curetzi daca te obsedeaza ideea- poate doar sa sablezi...


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
motzul  ala  canelat  e  de  fapt  axul, deci simeringul  are  rolul  de  a  impiedica  uleiul  sa ajunga  la  ambreiaj..dar tot  nu l-am gasit  pe tipul  care  vindea  o "bucata" din  CV , inca  imi  mai  treb  furca  aia.
Trebuie curatate  si  zabrelele  dar si ce  e in  spatele  lor si  nu prea ai acces acolo.Singura solutie cred ca  e  sablarea.M-am  apucat sa  mai curat  si  pe  la  caroserie  dar  a nins  si  nu  mai pot sa continui.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

Da' vad ca nu are ce ai tu nevoie


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
am  inteles  cum  e  cu priza de putere  si  cu  garnitura  de acolo.
Din  cate  vad  tipul  vinde  numai  carterele...pacat..


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Da, aia ziceam, nu vad nici furca... lasa nu dispera, ca o sa apara shi piesa ta.
Da' ia zi, la tine unde s-a rupt furca aia? A mea s-a rupt acum 1000 de ani in zona subtzire dintre un locash de tzumburush de rulment de presiune shi "V"-ul in care se agatza carligutzul care tzine tzumburushul. Am sudat (autogen daca imi aduc bine aminte) shi a tzinut bine-mersi de atunci... Nici macar flex n-aveam atunci, era prin '94 sa zic, am pilit in locashul ala semirotund dupa sudare de mi-au ieshit spumele..


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
furca  are 2  brate  ( in  forma  de  " U "  mai  patrat  si  intors ).Bratul  din  stanga  a  fost  rupt  si  apoi  sudat.Poate  ca  tine  dar  totushi  daca  tot   pot  sa  o  schimb..as  vrea  sa  o  schimb.Daca  se  rupe  dupa  ce  ai  pus  motorul  , nu  se  poate  schimba  decat  daca  dai  jos  motorul  si  e  mai  complex...Oricum  vreau  sa  pun  piese  noi  si  unde  sunt  piese  de  rezistenta  si  siguranta  si  la  piese  de tipul  acesta.

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Fa si tu o poza cu locul, sa vedem shi noi cum a fost reparat...

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
fac  poza  sambata  ca  nu  pot  sa  ma  duc in  garaj  pana atunci   

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Am facut poze  dar  nu pot  sa  le  transfer  pe  calculator 
Am  curatat  partea  de  jos  a  CV pana  a  iesit  perfect ( fara  peria  de  sarme ).Mai  fac  maine  niste  poze  cu  camera  ca  poate  dupa aia  merge  sa  transfer.
Acum  nu  prea pot  sa  lucrez  ca  se  termina  semestrul  de  sc si  trebuie  sa  mai  maresc  medii 
Off topic : am  participat  la  un  concurs  la palatul  copiilor  cu   o  interfata  care  comanda  motoare  pas  cu  pas  cu  ajutorul calculatorului.I-am facut si  prog  etc  etc.Am  castigat  cu  ea  un  premiu, si  am  facut-o  exact  cu  1  zi  inainte  de  concurs ,  am stat  pana  la  3  noaptea sa  o  termin.
O  sa  incerc  sa  fac  alte  poze  maine.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Adica le variezi turatzia din calculici? Cool! M-ar pasiona shi pe mine daca e simplu de facut...

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Variezi  turatia  din  program, variezi si  ce  cuplu  are  in  functie  de  cum faci  programul  deoarce  motorul  pas cu pas are  4 bobine.Nu  ai  cum sa-l comanzi  decat  cu  ajutorul  calc  sau cu un integrat  dar  deja  nu  mai  e  frumos  ca , cu  ajutorul integratului  nu  ai  cum  sa-i  variezi  turatia.\
Fiindca  are  4  bobine trebuie  sa  ii dai  curent  mai  intai  in  bobina 1 apoi  in  a 2a  apoi  a 3a  apoi  a4a  si in felul  asta  motorul  se  roteste.Pt  a  obtine  un cuplu  mai  mare  poti  sa  dai curent asa : bobina  1  apoi  1-2 -> 2 -> 2-3 -> 3 -> 3-4 ->4
Totul  se  face  in qbasic  se  poate  face  si  in alte  programe dar e  mai  usor in  asta.Interfata  e  destul  de  usor  de  facut.
O  sa  pun  poze  si cu  CV  si cu   placuta  electronica pt motor.
Toata  chestia  e  facuta pt  o freza CNC ( comanda numerica din calculator)  este  o  freza in  3  axe.Ii  faci un  program si  freza  iti  scoate  orice  obiect  vrei.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MadalinuL
Vizitator



super tare proiectul,  imi place ce citesc (variatia turatiei din calculator).  Ataseaza niste poze cand ai timp

Modificat de MadalinZ80 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Cu alte  cuvinte :  cum am spus  si mai  sus , ca motorul  sa  functioneze  trebuie  sa  ii dai  curent  in  toate cele 4  bobine , pe  rand (  daca  nu  le  dai  in  ordine motorul  nu  se  roteste).Daca  dai  curent  la  toate  bobinele intr-un  interval  de  timp  "x" ,sa zicem , motorul  merge  cu  o  viteza.Daca  dai curent intr-un  interval  de  timp  " y " (  x > y  ) , motorul  merge  mai  repede fiindca  primeste  curent  in toate  4  bobine  intr-un  interval  de  timp mai  scurt.Cand  motorul  merge  mai  repede  isi  pierde  din  cuplu  si d' aia  se  face  smecheria  sa dai  curent  mai intai  la  prima bobina apoi  la prima  si a  doua etc etc , face  pasii  mai  puternici  deci  ii  creste cuplul.
Motorul  are 2000-3000  de  pasi ( parca ).Ca  sa  va  dati  seama  de  intervalul de  timp  vin  cu  argumentul  urmator : Atunci  cand  faci  un  program  mai  complicat  si  trebuie  sa  se  roteasca  z pasi  intr-o  directie  si  w  pasi  in  cealalta  trebuie  sa  fii SIGUR  ca  ii dai  curent la  bobine   unde  vrei  si cat  vrei sa-i  dai >Toata interfata  se  leaga  la  calc  prin  portul paralel.Ca  sa  imi dau  seama exact  unde  trebuie  sa  ii dai  curent  mai  am  un  port  paralel cu  8  leduri pe  el  si  la  viteza  foarte  mica  vad cum  trebuie  sa aprind led-urile  ca  motorul  sa  primeasca  curent  la  bobinele  care  vreau.ca  motorul  sa  se roteasca  repede ,  cand  pun  portul cu  led-uri  stau  aprinse fiindca  se  misca foarte  repede  incat  nu  vezi cu  ochiul  liber.Ti se  pare  ca  stau  aprins ,  nici nu  cclipesc  , nimic.
Pun  poze  peste  cateva  ore.
Nu  stiu  daca  m-am  facut  inteles..sper ca  da
Se  folosesc  motoare  pas  cu  pas  la freza  CNC  fiindca  sunt  fffff  precise.daca  vrei  de ex  sa  se  opreasca  exact la  pasul  1364(ex) ii  dai  comanda  din  calc  si se  opreste  exact acolo, pe  cand  un  motor  de  curent  continuu  nu  ar  putea  sa  faca  asa  ceva.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Pe portul  cu  LED-uri  am  invatat toata  smecheria  acum  1-2 ani ,  ma  jucam  cu  ele si  la  faceam  sa  se  aprinda cum  voiam  eu, era  amuzant ,  iti  venea  o idee  cum sa aprinzi led-urile  si  te  duceai  la  calc  si  o  puneai  in  aplicare.Si de atunci ma   ocup cu  diverse  chestii d'astea , am  mai facut  tot  o  interfata  care, din calculator  imi  aprindea  becurile de  la  broscuta sau  claxonam,  din  calc , din  casa,  FARA NICIUN  FIR.
Aveam  un  emitator  legat  la  calc  si  un  receptor pe  broscuta,  care  at  cand  primea  semnal  de la  emitator , care  primea semnal  din calc ,  aprindea   farurile  de la  masina . Asta  a  fost  a2a  zi  dupa  ce  am  luat-o.
Inca  nu  am  terminat-o  ca  emitatorul  l-am  bagat  frumos  intr-o  cutie  , i-am pus  butoane , mufe , antene ,  si s-a  stricat  cv  la  receptor dar  o  sa-l  fac si  pe ala  cand  mai  am  timp.
Emitatorul  se  poate folosi si  fara calc


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
In  sfarsit  poze..
-cu  CV  curatata  in  partea  de jos (  e  mai  curata  in  realitate)
-cu  radioul  pe  care  l-am  gasit  intr-o  consola
-cu  portul  paralel cu  LED-uri
-cu  emitatorul  radio  care  se  leaga  la  calc ( ala  albastru )  e  facut  dintr-o cutie  din  placaj  de  la  un stick  si dat  cu vopsea  albastra...
-cu  motorul  pas cu pas
-cu  interfata pt  motorul pas cu pas
-cu  carapacea
-cu  sasiul


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
si  cu  furca  unde a  fost sudata
a



_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Haide domne ca nu suntem chiar pe dinafara, eu cel putzin shtiu shi eu cum functzioneaza shi la ce-i bun un motorel pas cu pas, doar ca nu shtiam pana acum cum sa le fac sa mearga (cum sa le comand)
Daca te pasioneaza pot sa-tzi dau multe motorele de la imprimante. Da'mi dai shi mie softu' shi schema interfetzei
Man, tu sigur ai doar 15 anishori? Eu la 15 ani ma jucam cu potzolica'n nisip , nici vorba de PC-uri, interfetze, motoare pas cu pas shi broashte. E drept, primele 3 obiecte nici nu se gaseau pe vremea aia. Mai faceam cate un catzel electronic, o orga de lumini etc, shi atat...
Sudura aia pare trainica shi veche. Studiaz-o atent shi daca nu are fisuri, pori etc, las-o asha...


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Iti  dau  schema ,  eu  am pornit  de  la  una  simpla  cu niste  tranzistori , dar nu  prea avea  putere  motorul , i-am mai  bagat  niste  rezistente  , condensatori  si  i-am  sch  tranzistorii  si merge  mai bine.Acum  am  perfectionat  schema  dar nu  am  probat-o pe  un  motor mai puternic.Dupa  ce am terminat-o  pe  cea din  poze  am  aflat si  eu ca  daca  faci  vreun  scurt  sau ceva  arzi  calc   asa  ca am  mai  perfectionat-o putin,I-am  pus  optocuploare  pe fecare  fir de output din   calc
si asa  am creat  o  legatura  "indirecta" (optica )  intre  calc si  interfata.Optoluplorul  are  in  el  un led  intr-o parte  si in  partea  cealalta  un  fototranzistor ,  cand  primeste   curent  din  calc , led-ul se aprinde  si  fototranzistorul inchide  circuitul  si  asa  creezi  o  legatura  optica.Optocuploarele  sunt  ff  mici  dar  si  ff  scumpe.pe  8
ptocuploare am dat  acum  1.5 ani  100 RON.(mult  dupa parerea mea  piese  niste  piese , da'  oricum ele  te ajuta  ff  mult (
Fiindca  am  bagat optocuploarele  la  sfarsit  nu am  mai  avut  cum  sa  realizez  corect  schema  asa  ca , ca  sa  functioneze  corect am  mai bagat  un  transformator mai mic.el  poate  primi  curent  si  de  la  transformatorul mare  dar  al meu  e variabil  ca  tensiune  ca  sa-l  poti  folosi si la  motoare  mari si la  motoare  mici.Schema mai  trebuie  perfectionata.
Programelu'  ti-l  faci  singur  in  functie de  ce  vrei  sa faca motorasu'.Eu  l-am  facut  in  Qbasic ,  se  poate  face  si  in altele  dar  eu  cred  ca  e  mai  simplu  aici.
Fac  16  ani in  mai 
Si  eu  tot  din  imprimante  am  luat motorase  dar  acolo  sunt  2 : unul  e  pas cu pas  iar  celalalt  e  bipolar ( cel  putin  asa  era  in  impr mea , care  at  cand  s-a term  si  nu  am  mai putut  sa-i incarc  cartusul  si  nu  mai aveam nevoie  de ea , am  desfacut-o )

E  frumoasa  si electronica  si programarea  si  at cand  mai  am timp  ma  mai  joc  cu  astea.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Nu cunosc  foarte  bine  qbasic-ul  dar  cu  cateva  functii  de  baza  si ceva  imaginatie  poti  face  aproape  orice + ca  are index  si  cand  vrei sa  faci  cv  si  nu  stii  cum  sa  scrii ,  cauti akolo  si  iti  da  si  ex.

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
apropo de PC-uri , nu am  un  calc  foare avansat  ,  de fapt  e  unul  de  vreo 12  ani ,AMD ,  pe  asta  fac toate chestiile  de  programare , si  interfata  are  un  dezavantaj :  se  cupleaza  doar  prin portul paralel  care  acum  a  cam  inceput  sa dispara  de pe  calc.Nu  am  gasit  pe la  magazine  un convertor  din  portu'  asta  paralel in  USB  si  incerc  sa  fac  unul  dar  merge  cam  greu ,fiindca  usb-ul  are  mai putine  fire  si  merge  cam  greu  cu  masuratu'.
Si  mai  am  un  laptop hp ff nou ,  dar  il  tine  mai  mult  tata . Laptop-ul nu are  port  paralel.

Modificat de young-biker (acum 14 ani)


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
Cu cat citesc mai mult, cu atat imi place mai mult ce faci. Optocuploare se gasesc si ieftine acum, de exemplu CNY17-3. Daca ai nevoie de componente electronice si nu se gasesc pe la Pitesti, imi zici ca iti iau din bucuresti (intentionat cu b mic).

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Mishtocutz.... Daca te coafeaza, itzi aduc cand am drum prin Piteshti un ladoi cu placi de baza mergand pana spre P3 (alea de care vorbeam cu RG), vezi care merg care nu, le etichetezi, pe urma vin shi le salt shi itzi pastrezi 1-2, daca ai nevoie shi mai multe, ce te aranjeaza pe tine mai bine, sa iti faci tu calculicele tale. 

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
in ce deceniu?

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Mah nu fi rau....
Pai ashtia de la Eurolines au inceput sa faca'ca ashtia de la low-cost, daca plateshti cu min 1 luna inainte plateshti la juma', adica ma costa 91E dus-intors la Strasbourg. Compte tennant de asta, precum shi de faptul ca la intoarcerea in RO o sa-mi lichidez shi ultimele datorii la banca, devenind om liber (de f'o 6-7-8 ani sunt cu cizma banchereasca pe grumaz), drumurile mele spre Francia se vor indesi, shi mashina trece prin Piteshti. Ii dau placile la dus, recuperez la intoarcere dupa 2-3 saptamani.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
"Am inceput sa nu mai cred nici eu in minciunile mele..." (cf. Nea Georgica, Opera magna, ed. cit.)

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Revin on-topic:
BTW, au si un programator universal, poate se reia discutia cu injectia electronica, ca, din ce imi aduc aminte, caruta se impotmolise la programator...


pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Radu , daca  o  sa am  nevoie  de  cv  te anunt  . Deocamdata  nu  prea  mai  am  timp  de  multa  electronica , acum  am  starnit  interesu' si  la scoala  si  le  mai  arat  si  pe  ackolo  cum e  cu programarea  asta
Mishu :  nu stiu  despre  ce  placi  e vb  dar  daca  e  cv  de  la  calc  sau  cv  de  genu'  asta  as  putea  sa-ti  zic  care  merge  si  care  nu.sau  nu  asta  te  intereseaza ?
BubuL  : Nu  fac  interfata personal (  care  e  ff  complicata  pt  ca  iti trebuie  cel  putin  3 canale  pt  cel putin  3
motoare  pas  cu  pas  si  inca  1-2  pe  curent  continuu , ( din calc  iti ies  8  fire  de  output  si  tie  iti  treb  mult  mai  multe ,  de  aceea  se folosesc  multiplexoare ) interfata  nu  e  imposibil  de  facut )  daca  cumpar  freza  CNC.Tata  a  proiectat  o  freza  CNC  si  de  aici  si  pasiunea  pt  motoare  pas  cu  pas.A  incercat  el  sa-mi  explice  cum  functioneaza  dar  nu vedeam  ce  e  asa de  interesant  sa  rotesti  un  motor,  apoi  am  mai  crescut  si  el  s-a lasat pagubas ,  apoi  am inceput  sa  fac  pe  la palatul copiilor  montaje  electronice  mai  complicate  si m-am apucat  de  motoare)   --  ideea e  ca  freza  si  cu  interfata  completa si programul  se pot  face  "in  casa "  fara  prea multa  tehnologie.
Interfata  electronica  si   cea  albastra ( care  nu  e  gata )  sunt home  made  si  sunt 100%  facute de mine.
   


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

BubuL a scris:

"Am inceput sa nu mai cred nici eu in minciunile mele..." (cf. Nea Georgica, Opera magna, ed. cit.)


Citatul e greshit. Corect este: "Bah ma leshi? M-am saturat eu de minciunile MELE..."


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Am toate piesele  necesare  pt  construirea  frezei  cnc , mai  trebuie facut  cadrul dar  cum  am  zis ideea  e  de  mult  si  nu  avem  timp  de  ea.Piesele  sunt fff  ca lumea.
BubuL:  ce  injectie  electronica  ? nu am vazut  nimic pe  site..


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

MishuL a scris:


BubuL a scris:

"Am inceput sa nu mai cred nici eu in minciunile mele..." (cf. Nea Georgica, Opera magna, ed. cit.)


Citatul e greshit. Corect este: "Bah ma leshi? M-am saturat eu de minciunile MELE..."


@ Mishul: Nu e gresit cu intentie, ci, nefiind sigur, am rugat cititorul sa compare citatul meu aproximativ cu originalul...

@ young-biker: Se discuta despre un sistem de injectie pe jumate home-made, un Megasquirt, nu mai stiu exact pe unde, eu fiind un fan al carburatorului 30 PICT 3...


pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
sincer nu  am auzit  de  carb  30 PICT 3 (  habar  n-am  ce  are  mai  deosebit . poti  da  cv  detalii ? ms)...eu  sunt  un  MARE  fan  al  motorului  cu  apa  care  este  perfect  realizabil ,  s-a  facut  deja   dar  nu  la randament  mare  desi  CRED  ca   este  posibil  si acolo.Acum  incerc  cv   pe acelasi  principiu cu  motorul pe apa , dar  nu  prea merge  si  a  sarit  de  2  ori  in  aer  ---strict  secrect         

Modificat de young-biker (acum 14 ani)


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
"cv" inseamna cumva "ceva"? Te rog, nu mai scrie ca pe messenger...

Carburatorul 30 PICT 3 a echipat motoarele VW boxer de 1200 de cmc. Are o singura camera de amestec, soc automat comandat de un termobimetal care se incalzeste de la o rezistenta electrica, e dotat cu o electrovalva care inchide circuitul de relanti atunci cind e taiat contactul, ca sa impiedice fenomenul de "dizelare". Date despre jicloare nu stiu acum, insa e un carburator foarte simplu si obisnuit...


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Aoleo man, n-o da pe de-astea cu motoare cu apa... bagi apa, scotzi apa, motorul se invarte... nu se poate decat prima apa e sus, a doua e jos, diferentza de energie potentziala...
De placi de baza ziceam intr-un post anterior.
Pe mine ma bate gandul sa fac/procur un motorel cu aburi shi sa-l pun pe o mashina- mai mult ca forma de protest la pretzul porcesc de mare al carburantzilor...


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
@BubuL :  care  e  fenomenul de  "dizelare" ? daca  mai gasesti  link-ul unde  se  vorbea  despre  injectia electronica  sa  mi-l  dai si mie  ( nu  de  alta  da'  sunt  si io curios )
Ok  nu  mai  scriu  ca  pe messenger
@MishuL : Ma  ideea  merge  dar  NU  e  cum  zic  unii : bagi  apa  iese  tot  atata  apa  cat  ai  bagat  si o  recirculi - perpetuum  mobile - =  o MARE  vrajeala.Bagi apa  nu  mai  iese tot  apa  e  clar  ,fiindca  hidrogenu'  din  cilindru  se  ARDE , +  ca , pentru    ca  sa  iasa  apa  trebuie  sa  fie  nu  stiu  ce  cantitate  de  H  si  nu  stiu  cat de  O , (  2  molecule  de  H si  una  de  O  ca  de  aia e  H2O ,nu?)  la  cantitatile  astea este   posibil ca  amestecul  sa  nu  explodeze.Sa  zicem  ca  ai cantitaile  si  explodeaza  dar atunci s-ar  forma  apa inainte  de  explozie ( atunci cand  le amesteci ).Sa zicem  ca  nu  se  formeaza  apa  inainte de  explozie  dar dupa  deja  hidrogenu   a  ars  si ce  mai  combini ? hidrogen  ARS  si  oxigenu care  s-a terminat  la  ardere.Eu  asa  inteleg . Au  facut unii   un  motor d'asta  si  ca  sa  se  dea  ei mari  acolo , au zis :  Ia  uite  ce  am facut  noi...si  cate  avantaje  are
1)  bagam  apa  iese  tot  atata  apa  cat  am  bagat  si o  recirculi si  cu  o  sticla  de 2L  mergi toata  viatia.
2) Nu  polueaza pt   ca iese  tot  apa la  esapament
"avantajele "  astea sunt niste  minciuni ,
Faptul  ca  hidrogenu'  iese  ars  demonstreaza  faptul ca  nu are cum  sa mai dea  apa ( io asa  stiu  de la  chimie )
Adevaratul  motor  cu  apa  a  fost  facut  prin  1800(parca ).Bagai apa , se  descompunea  in  H  si  O ( prin electroliza ,  sau  ceva  care  descompunea  mai repede )  amestecai  cat  H si cat  O  trebuia , exploda  si  ciclul  se  relua.POLUEAZA  dar  mai putin decat  o  masina  obisnuita.Maina  a fost  cumparata  de  catre cineva  si  apoi  nimeni nu  a  mai  auzit  de  masina  sau de  cel  care  a  facut-o.
Foarte  interesanta  ideea  cu motorul pe aburi.

   


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Adica  ideea  e  urmatoare :  Masini care functioneaza  cu  hidrogen  exista ,  deci mai trebuie  sa  obtii  hidrogen  din  apa.Avantaje  mai  reale  ar  fi : nu mai polueaza  atat  de  mult ( dar nu  scade procentul cu mult ) ,  si  apa  se  gaseste  peste  tot
Nu e  mai  simplu  si  mai usor  si  mai aplicabila  si  mai comod  si  mai  ce  vreti voi...motorul electric ? cu  masina  electrica ? Eu  asa cred


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

young-biker a scris:

   hidrogen  ARS  si  oxigenu care  s-a terminat  la  ardere.
   

pai hidrogenul ars nu se numeste cumva ... "apa" ? 


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

young-biker a scris:

Bagi apa  nu  mai  iese tot  apa  e  clar  ,fiindca  hidrogenu'  din  cilindru  se  ARDE , +  ca , pentru    ca  sa  iasa  apa  trebuie  sa  fie  nu  stiu  ce  cantitate  de  H  si  nu  stiu  cat de  O , ( 2  molecule  de  H si  una  de  O  ca  de  aia e  H2O ,nu?


Esti sigur?


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834

young-biker a scris:



(parca )

   





pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Deci.
Hidrogenul arde, adica se combina cu oxigenul, rezulta apa ("cenusha" ) shi energie.
Ca sa pui in mishcare o mashina care merge cu hidrogen tre' sa ai hidrogen- fie fabricat la o uzina, fie produs on-board. On-board il potzi obtzine din apa prin electroliza. Adica treci curent prin apa, se degaja oxigen shi hidrogen. Daca nu luam in considerare pierderile, consumi EXACT atata energie cata iei inapoi arzand hidrogenul degajat.
Daca tzinem cont ca un motor termic are un randament incomparabil mai mic cu unul electric, nu are sens sa foloseshti curent electric ca sa faci hidrogen shi pe ala sa-l arzi in motor ca sa pui mashina in mihscare cand potzi fain-frumos sa folosesti un motor electric, mult mai ushor, mai ieftin, mai fiabil shi cu randament mai mare ca motorul termic.
Daca ai hidrogen la dispozitzie, solutzia cea mai buna este nu sa-l arzi in motor clasic ci sa foloseshti o pila de combustie, care genereaza curent electric, shi mai departe la motor.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
@MishuL sunt  de  acord  cu motorul  electric  si  cu  pila  de  combustie dar  ca idee ( cu  electroliza )   se  poate  aplica  si  alte  chestii  folositoare.
Deci  am  mai  studiat......se  formeaza  apa  chiar  daca  hidrogenu'  e  ars    nu  am  fost  sigur  de  asta  si  d'asta  am  zis  acolo "parca" .
Hidrogenul  arde  la  temperatura  mare  si  d'aia  rezulta de  fapt vapori  de  apa, 
dpinde  si  ce  de  presiune  e  in  cilindru  atunci  cand  comprimi  amestecul...si  fiindca  se  formeaza  vapori  de  apa  mai  exista  o  problema :  pistonul  si  cilindrul  o  sa  rugineasca  mai  repede ,  deci  ar trebui  sa  fie  din  ceva  care  nu  rugineste  dar  ceva  care  sa  reziste  la  explozii.Ca  sa  eviti  toata  treaba  cu  ruginitul  si  cu  motorul  termic  se  foloseste  cum  zice  si  Mishu  o  pila  de  combustie  care  produce  curent  electric  pentru  un  motor  electric.
Oricum  eu  NU  cred  in  faza  cu  perpetuum  mobile  pana  nu  o  demonstreaza  cineva  da'  cu  calcule ,  cu  probe  practice , nu  cu  articole  din  ziar  sau  alte  chestii
Faza  cu  teroria  la  chimie  e  mai  complexa  la  mine  asa  ca....


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Tocmai  am gasit  un  dezavantaj  al  interfetei  pe  portul  paralel ,  nu  merge  pe  windows  xp    Am  adus  portul  cu  led-uri  la  scoala  si  nu  merge  pe  calc  asta ,  desi  led-urile  se  aprind  toate  cand  il  conectez ,  nu  primeste  comanda, nu  stiu  de  ce , mai  am  o  ora  la  dispozitie  asa  ca  mai incerc

_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834

young-biker a scris:


Hidrogenul  arde  la  temperatura  mare  si  d'aia  rezulta de  fapt vapori  de  apa, 
dpinde  si  ce  de  presiune  e  in  cilindru  atunci  cand  comprimi  amestecul...



cit ai avut la teza la chimie?


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

bogdan_bus a scris:

cit ai avut la teza la chimie?


Pai nu-i clar?


young-biker a scris:

Faza  cu  teroria  la  chimie  e  mai  complexa  la  mine  asa  ca....


Si pe mine ma teroriza numarul lui Avogadro in liceu... 


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Si de-aia acum nu mananci avocado nici mort.... Ma mir ca te intzelegi bine cu RG

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94

bogdan_bus a scris:


young-biker a scris:


Hidrogenul  arde  la  temperatura  mare  si  d'aia  rezulta de  fapt vapori  de  apa, 
dpinde  si  ce  de  presiune  e  in  cilindru  atunci  cand  comprimi  amestecul...



cit ai avut la teza la chimie?



ha  ha  ha...semestrul  asta  am  avut  9.90  na !!
Nu  am  ajuns  inca  pe  la formule  si mase  molare  etc   am facut  doar  configuratii electronice si niste  teorie  la  atomi +  ioni.Si   e  al  doilea  liceu  din Pitesti.
Nu  am  venit  pe  forumu'  asta  ca  sa  fiu  luat  la  misto  pt   un  kkt.Asta  e  , bine  ca  sunt  altii  mai  buni la  domeniu  asta !!
Io  mi-am  spus  parerea  despre  chestia  asta ,  nu  am  zis ca  stiu tot,  asta  e  !!


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94
Am  vrut  sa  zic  ca in  cilindru sunt  300-400  de  grade C ( informatie  luata de pe net)  si  cum  apa  fierbe la  100 grade  C , ies  de  fapt  vapori  de  apa.
Bubu: ce  e  atat  de  clar  ?
Asta  e , io  mi-am  zis  parerea !


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834

young-biker a scris:


Nu  am  venit  pe  forumu'  asta  ca  sa  fiu  luat  la  misto  pt   un  kkt.Asta  e  , bine  ca  sunt  altii  mai  buni la  domeniu  asta !!


cocoshel ... noi pe forumul asta am promovat tezele la chimie acu vreo 22-23 de ani in urma si examenele la chimie acu vreo 19-20 de ani in urma .....ne-am intilnit pe forumul asta mai multi cu diferite meserii (ingineri mecanici, ingineri electronisti, fizicieni, literati, arhitecti, geologi, medici etc) ca sa punem in comun cunostintele pe care le avem fiecare in domeniul nostru pentru hobiul comun si incercam pe cit se poate sa nu vorbim prostii .... ti-a dat replici destul de la obiect dl misul, un cunoscut inginer proiectant... eu zic sa incepi usor, noi te sprijinim, ne bucuram ca exista si muult mai tineri decit noi care impartasesc "boala" noastra, dar totusi opreste-te la ceea ce stii


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

young-biker a scris:

Nu  am  venit  pe  forumu'  asta  ca  sa  fiu  luat  la  misto  pt   un  kkt.Asta  e  , bine  ca  sunt  altii  mai  buni la  domeniu  asta !!


Nici vorba! Eu am fost corijent la chimie, dar asta acum vreo 20 de ani. Alte programe scolare pe-atunci, stai sa vezi chimia organica...
Nu te ia nimeni la misto, zau! Dar apa este, grosier spus, compusa din doi atomi de H si unul de O, nu din molecule...


pus acum 14 ani
   
young-biker
Broscar

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 94

bogdan_bus a scris:


young-biker a scris:


Nu  am  venit  pe  forumu'  asta  ca  sa  fiu  luat  la  misto  pt   un  kkt.Asta  e  , bine  ca  sunt  altii  mai  buni la  domeniu  asta !!


cocoshel ... noi pe forumul asta am promovat tezele la chimie acu vreo 22-23 de ani in urma si examenele la chimie acu vreo 19-20 de ani in urma .....ne-am intilnit pe forumul asta mai multi cu diferite meserii (ingineri mecanici, ingineri electronisti, fizicieni, literati, arhitecti, geologi, medici etc) ca sa punem in comun cunostintele pe care le avem fiecare in domeniul nostru pentru hobiul comun si incercam pe cit se poate sa nu vorbim prostii .... ti-a dat replici destul de la obiect dl misul, un cunoscut inginer proiectant... eu zic sa incepi usor, noi te sprijinim, ne bucuram ca exista si muult mai tineri decit noi care impartasesc "boala" noastra, dar totusi opreste-te la ceea ce stii


Nu  cred ca  m-am  exprimat  bine ! ideea  e  ca  sunt  altii  mai  buni  ca  mine,  nu  faceam  referire  la  forum  sau ceva  de  genul  asta, teza  asta  a  fost  simpla  dar  nu  imi  plac  deloc  toate  formulele alea , in schimb  exista  persoane  care le  inteleg  foarte  bine (  ca  sa nu  intelegi gresit ,15  ani ,  colegi  de-ai  mei)
9.90  nu  inseamna  ca  promovez  teza ?
Uitati  si  dovada  ca  sambata  chiar  am prezentat  intefata de  care vorbeam
in  poza  sunt  eu  si  intefata  pe  masa --habar n-am  cand  s-a facut  poza  ca ,daca  stiam  poate  eram mai  atent.


_______________________________________
vw 1200/1966
cz 175/1961
cz 175/1962
mz 125/1959

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
e bine ca ai cu ce te lauda, dar totusi, las-o moarta, vorbeste de ceea ce stii sa faci si ai facut bine pina acu  ... gindeste-te ca stai de vorba pe forumul asta cu niste oameni care ar putea sa iti fie profesori la liceu si poate mai incolo la facultate

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la