Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
georgyana92 pe Simpatie
Femeie
19 ani
Galati
cauta Barbat
29 - 62 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / Adaptare Sonde Dacia Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
Gabi.B
302-ist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71
M-am gandit ca ar fi de ajutor
Tin sa multumesc lui costel caci la el am vazut
Axul e cel de Dacia adaptat la strung   

adaptare sonde dacia m-am gandit ajutor tin multumesc lui costel caci vazut axul cel dacia adaptat 302-ist

32.5KB


_______________________________________
Vw 1302 , 1972


pus acum 16 ani
   
Gabi.B
302-ist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71


adaptare sonde dacia 302-ist

31.8KB


_______________________________________
Vw 1302 , 1972


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
pai nu imi dau seama , mai merg puse tablele la loc? ma inteseaza unde anume se monteaza senzorul de temperatura apa(dacia) pentru a masura temperatura uleiului.

pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
ala e un banal T in care se pune sonda de presiune ulei si cea de temperatura. important e sistemul de etansare, adica sa fie garnitura inel de cupru noua, sa nu curga ulei, si sa fie pasii la filet compatibili. orice strungar poate face un T adaptor ca asta

pus acum 16 ani
   
Gabi.B
302-ist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71
In poza se poate vedea garnitura de cupru noua  , si cum spune si fikat orice strungar iti poate adapta axul pe filetul din motor
PS : sondele vin de-o parte si de alta a axului
sunt luate din targ de la vitan cu 15 ron

Modificat de Gabi.B (acum 16 ani)


_______________________________________
Vw 1302 , 1972


pus acum 16 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Au fost discutii acum multi ani pe vwforum pe tema asta. Pe scurt, problema care se punea era ca daca adaptorul respectiv are o greutate mare si ansamblul cu totul are o forma suficient de excentrica, ca urmare a oscilatiilor repetate aparute in mers, apar fisuri in blocul motor in zona respectiva. Cineva spunea chiar ca a patit-o, din cite imi aduc aminte.

Eu inclin sa dau dreptate, ochimetric mie mi s-a parut gaura originala din bloc prea mica pentru a sustine citeva sute de grame dispuse excentric.

Din aceste considerente as sugera ca T-ul sa fie manufacturat din aluminiu iar sondele sa fie cit mai apropiate de bloc/gaura originala, pentru a micsora cuplul.


pus acum 16 ani
   
Gabi.B
302-ist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71
Costele , ce parere ai de asa zisa fisura ? De cat timp ai sondele puse ?
Oricum eu tind sa nu cred 


_______________________________________
Vw 1302 , 1972


pus acum 16 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

tipatescu a scris:

Cineva spunea chiar ca a patit-o, din cite imi aduc aminte.

Eu inclin sa dau dreptate, ochimetric mie mi s-a parut gaura originala din bloc prea mica pentru a sustine citeva sute de grame dispuse excentric.

.

era vorba de niq; adaptorul lui este foarte masiv (este la mine acum) si foarte greu, ceva gen 100g


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 16 ani
   
Gabi.B
302-ist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71

RaduI a scris:


tipatescu a scris:

Cineva spunea chiar ca a patit-o, din cite imi aduc aminte.

Eu inclin sa dau dreptate, ochimetric mie mi s-a parut gaura originala din bloc prea mica pentru a sustine citeva sute de grame dispuse excentric.

.

era vorba de niq; adaptorul lui este foarte masiv (este la mine acum) si foarte greu, ceva gen 100g

Arata ca al meu ?
O poza ai ?
Ma puneti pe ganduri mai baieti ...


_______________________________________
Vw 1302 , 1972


pus acum 16 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Gabi, n-as vrea sa te pun pe ginduri, oricum ai zis ca ai folosit un adaptor de dacia (probabil luat din comert). Astea, de dacia, din comert, cred ca au corpul de aluminiu si un surub de trece prin ele - asa stiu, din vazute Eu ziceam in general, pentru cei ce manufactureaza asa ceva, ca  sa aiba in vedere aceste lucruri...

pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
pentru masurarea temperaturii uleiului unde se poate monta sonda? ca pe t -ul ala in nici un caz, ar trebui montata undeva unde exista circulatie a uleiului

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
misule se masoara presiunea nu debitul... .. facind o analogie cu electrica.. ca sa intelegi mai bine ... masuram "tensiunea" nu "intensitatea"....adica potentialul nu cantitatea de electroni... deci ceasul de presiune il poti pune oriunde - teoretic - in circuitul de ungere.. ideal dupa pompa de ulei...

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Fikat
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
temperatura de ulei am vazut ca se poate pune in locul surubului de la supapele de suprapresiune (sau cum le zice) din partea de jos a motorului, in stanga fuliei. e un surub mare 

pus acum 16 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
eu am o sonda montata intr-una din gaurile tehnologice, cum te uiti la motor, dreapta jos -pentru temperatura; pentru presiune am sonda duala, pentru ceas si cuc...aaaa bec

pus acum 16 ani
   
niq_ro
Broscar nou

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 9
ca sa intervin si eu, T-ul ala de care zice Radu(I) e foarte greu si eu am renuntat la el (ca  idee, despre el gasiti informatii la ) ... asa ca mi-am cumparat din comert unul pentru aia de Dacie, la care am facut un mic adaptor, care are "capul" sondei originale si "fundul" pentru filetul de Dacie... cum se vede la respectiv "oglinda"

Modificat de niq_ro (acum 16 ani)


_______________________________________
( ) &

pus acum 16 ani
   
fellix
Broscar nou

Din: Galati
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 41
Pentru masurarea temperaturii uleiului au fabricat cei de la VDO o joja de ulei care are in varf sonda pt temperatura.O sa pun poze.

_______________________________________
VW tip 2  -BUS T2a-Westfalia 1.6 sa   1967

pus acum 16 ani
   
fellix
Broscar nou

Din: Galati
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 41
Joja cu senzor de temperatura.VDO

adaptare sonde dacia joja senzor

18.1KB


_______________________________________
VW tip 2  -BUS T2a-Westfalia 1.6 sa   1967

pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234

bogdan_bus a scris:

misule se masoara presiunea nu debitul... .. facind o analogie cu electrica.. ca sa intelegi mai bine ... masuram "tensiunea" nu "intensitatea"....adica potentialul nu cantitatea de electroni... deci ceasul de presiune il poti pune oriunde - teoretic - in circuitul de ungere.. ideal dupa pompa de ulei...

da cine a zis de debit? e vorba de temperatura , dar ca masuratoarea sa nu fie eronata sonda trebuie sa fie cu ulei in circulatie in contact nu aiurea...


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234

MikeRG a scris:

eu am o sonda montata intr-una din gaurile tehnologice, cum te uiti la motor, dreapta jos -pentru temperatura; pentru presiune am sonda duala, pentru ceas si cuc...aaaa bec

da solutia e ideala daca sonda este in contact direct cu uleiul din baie unde este barbotat continuu.


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
o sa-ti pun simbata poze despre cum am montat o sonda de golf (VDO 8lei la tirg) la motorul meu de tip4 in baia de ulei .. poze simbata

eu din poze intelesesem ca se vorbea de sonde de presiune.. si d-aia am zis ca sonda  o poti pune oriunde in circuit ...mea culpa nu am citit cu atentie

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
aha, da unde le gasesti asa sondele astea , eu am un indicator de temperatura de la motometer din cite stiu este compatibil cu sondele vdo. te rog de curiozitate poti sa ii faci sondei o masuratoare la temperatura ambianta si sa imi spui citi ohmi are?

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
parca din cite imi aduc aminte undeva intre 680ohmi si 1k...eu am cumparat doua una vdo si una fko deci una e diponibila pentru vreun amator... amindoua au aceeasi rezistenta.. am dat doua valori ca am masurat-o de mai multe ori.. aia de dacie nu mere ca are 2.5k

si mai am si un ntc de 680ohmi .. d'ala in capsula metalica si filet de 4..

oricum mai masor simbata si pun rezultatele ca sa nu gresim .. ca de cind le-am masurat am facut masuratori si la alte probleme dar parca mi-a ramas ceva legat de 680

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
daca este disponibila sunt interesat, fac o proba cu un semireglabil sa vad la ce rezistenta indica 20 grd(ambiantul). ntc nu mai imi aduc aminte rezistenta creste cu temperatura are panta inversa?

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ntc .. temperatura creste > rezistenta scade...

eu am incercat sondele cu apa la fiert si cu ceasul si imi da ca la ferbere ceasul arata intre 90 si 100.. e bine deoarece apa doar teoretic fierbe la 100 .. practic la 96... asta depinde de presiunea atmosferica ca in alte situatii poate fierbe la 105 .. oricum e o valoare acceptabila.. poate nici eu nu am tinut sonda unde trebuia si nici tensiune nu aveam cit trebuie...

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
ceasurile sunt informative 10 grd nu e mare chestie avind in vedere si variabilele ce le-ai amintit. eventual fa te rog si o masuratoare  in apa clocotita, avind valoarea pt ambiant si pentru 100grd imi dau seama perfect daca se potriveste

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
misule .. asta este ceasul meu pe care acum l-am masurat:
- intre + si masa >>> 0,173 ohm
- intre + si G       >>> 0,160 ohm
- intre masa si G >>> 0,160 ohm

adaptare sonde dacia misule asta este ceasul meu care acum l-am masurat:- intre masa 0,173 ohm-

29KB


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si asta e poza de dedesupt

adaptare sonde dacia asta poza dedesupt

17KB


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
dec la al meu intre-si+163 ohm
intre+sig148 ohm,deci eu zic ca sunt compatibile

adaptare sonde dacia dec meu ohm,deci zic sunt

28.9KB


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
montajul sondei de temperatura la motorul meu de tip4....am facut o bucsulita cu guler si filet M10x1...am dat gaura in capac si am sudat bucsa pe interior.. nu mai scot capacul pentru ca l-am etansat....


de aici m-am inspirat ...http://homepage.mac.com/ratwell/.Pictures/Images/SenderPlateMod.jpg

adaptare sonde dacia montajul sondei motorul meu tip4....am facut bucsulita guler filet m10x1...am

39.3KB

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pentru misu.. am masurat .. si la temperatura din garajul meu sonda are 1kohm

adaptare sonde dacia pentru misu.. masurat din garajul meu sonda are 1kohm

40.7KB


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
deci 1kohm laq 10 grd... am simulat sonda cu un semireglabil ca sa indice minimul adica 50grd sonda tre sa aiba 170 ohm iar pentru 100grd 60 ohm deci ar fi ntc.

Modificat de misu ploiesteanu (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
alta recolta din tirg .. o pereche de ceasuri VDO, unul de temperatura ai altul de ulei de camion de 24v.. modificata puntea wien ieri pentru a functiona pe 12v .. pentru cel de temperatura sa mearga cu a doua sonda FKO pe care o am .. iar pentru presiune cu sonda de dacia mai am de lucru...

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
poza

adaptare sonde dacia poza

36.2KB


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
care punte wien??? sunt pe principiul logometrului construite

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu stiam pe ce principiu sint...eu l-am dezechilibrat punind o rezistenta de 180 ohm intre g si + si asa a mers si cu termistorul de 1k.. de unde am tras concluzia ca este punte wien......

nu am desfacut ceasuri d'astea, dar nu cred ca sint logometre ca daca as scoate termistorul atunci acul ar trebui sa vina pe mijloc sau sa bata la capat de scala...o sa gasesc unul de dacie sa-l desfac...

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
sunt doua bobine al caror cadru fac un unghi ( nu stiu exact e in functie de unghiul scalei, sa zicem 45) o bobina este alimentata permanent creaza un cimp magnetic in cadru aducind acul in stinga , a doua este alimentata prin senzor si creaza un cimp magnetic care roteste acul spre dreapta, la echilibru se obtine indicatia. parerea mea este ca trebuie sa ii faci proba a mai multe temperaturi pentru ca se potriveste sa zicem la 80grd si la 120 nu ...

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
eu credeam ca este in punte wien iar ceasul un miliampermetru chior... o sa desfac unul sa vad daca e logometru...cu rezistor de 180ohm si ntc de 1k la  fierberea apei arata fix 100 grade

sa fie vreo coicidenta .. sau o greseala pe care nu am explicat-o

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
mai incearca si la alta temperatura

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mai fac o data cu termometrul .. sa vad daca ma minte...

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
asa e ai dreptate.. uite si schema.. si n-are nici o treaba cu puntea wien de oboseala mi-a rmas aia in cap .. puntea la care vroiam sa fac referire este Wheatstone echilibrata..sorry

adaptare sonde dacia asa dreptate.. uite schema.. n-are nici treaba puntea wien oboseala mi-a rmas

9.1KB

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
schema este ceea ce ai gasit tu in indicatoarele vdo? e mult mai eficenta decit in cazul celor de dacie vad ca in montajul respectiv bobinele se alimenteaza in contratimp (cu indulgenta acceptati formularea) adica pe masura ce r a sondei scade creste curentul printr-o bobina iar prin cealalta scade rezultind un efect insumat si deplasarea unghiulara a indicatorului e mai mare de unde aspectul fain al ceasurilor. mersi mult.

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da schema este pentru ceasurile vdo de presiune ulei ... sonda de presiune se dacia nu se poate adapta pentru ca variatia rezistentei este viceversa la dacie fata de vdo... la dacie creste presiunea scade rezistenta .. la vdo creste presiunea, creste si rezistenta.. am incercat cu un ceas vdo si o sonda de dacia si cind bagam presiune, ceasul arata scadere... deci cele jager sint invers fata de vdo....

la ceasul de temperatura la vdo sonda este ntc... la fel si la dacie numai ca valorile difera la dacie sonda are 2,5k iar la vdo 680 - 1k

eu tot timpul am crezut ca inauntru este punte.. nu m-au preocupat prea mult ceasurile

sonda aia e a ta .. numai sa facem cumva sa ajunga la tine

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
iaca un link tare :



si o poza... pacat ca nu pot sa il dau jos

adaptare sonde dacia iaca link tare :si poza... pacat pot dau jos

44.7KB


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
pai, daca nu iti cer prea mult, un plic din ala special cu alveole cu aer si trimis prin posta recomandat sau prioripost. astept pe pm contul si suma sa ii virez

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite asa trebuie sa arate sonda mea pe motorul tau... gasisem astazi intr-un almanah tehnium o formula de shuntare a potentiometrelor si m-am gindit ca daca e pe aproape ntcul, se poate shunta, dar dupa schema pusa mai sus se mai poate adauga si un shunt intre + si g .. astazi am facut ceva experimente...

adaptare sonde dacia uite asa trebuie arate sonda mea motorul tau... gasisem astazi intr-un almanah

35KB

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
      deci in dreapta pompei de ulei , ala e un dop ? se poate inlocui cu un surub de adaptare a sondei. e circulatie de ulei acolo?

pus acum 16 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
acolo am si eu montat senzorul de temp

pus acum 16 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Uite ca nu m-am prea uitat pe topicul asta
La mine la serv se taie in draci, am luat cateva ceasuri, mi-e mai usor sa iau maine altele decat sa le caut pe cele deja luate . O sa pun poze. Sunt la 24V, desigur. pot procura si o multitudine de sonde. Nu cer la schimb decat solutia de adaptare a lor la 12V, cand si daca va fi descoperita. Cred ca e de preferat sa ne facem toti cu acelasi fel de ceas si sonda decat sa o luam de la cap cu fiecare model gasit in talcioc.....


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
sa vedem ceasurili misule....

de exemplu ..la ceasul de temperatura de 24v .. merge perfect si arata perfect temperatura cu doi termistori in paralel de 1k la tensiunea de 12v....deci 500ohmi...

problema este sonda de ulei vdo ... ca e pe invers ca cea de la dacie

sonda de ulei de dacie am prins-o in strung si i-am facut filet de M10x1 ca sa mearga fara modificari pe teul original VDO.. sonda mea vdo este stricata...asa ca pina gasesc una merg pe ceasuri jager adica de dacie


daca in montaj si in interior ceasurile ar fi fost punte, atunci ar fi fost usor de reglat .. fiind logometre sint mai greu de pacalit dar nu imposibil

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Ma depaseste....
Azi a fost seful in concediu- deci luni


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
sa vedem , please ,please   trimite-ti si la mine ca le supun eu la teste si vedem ce se poate face...
l.e. cea mai simpla solutie ar fi un convertor 12v la 24v care cred ca nu ar fi o problema la consumul de maxim 100ma/ceas. nu cred ca au fabricat alti senzori pt 24v modificarea este sigur in ceasuri.

Modificat de misu ploiesteanu (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
schema asta ar merge. la iesire o punte un condensator si eventual un stabilizator 7124. traful se face usor 12v/24v 50hz.
revin cu schema ...

Modificat de misu ploiesteanu (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
schema.

adaptare sonde dacia schema.

28.4KB


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
misule.... ce ai pus tu face curent alternativ....si de acolo 24 trecut prin punte ca sa iasa iar continuu .. cam complicat

trebuie un dublor de tensiune

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite o schema simpla de dublor gasita cu google

adaptare sonde dacia uite schema simpla dublor gasita google

21.5KB


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si o schema cu 555 pentru curent continuu numai

adaptare sonde dacia schema 555 pentru curent continuu numai

31.9KB


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
misule .. nu mai trebuie nici un montajel ...uite ce am gasit la metrafo....12v la 24v 1w...14lei .. ai nevoie de mai mult???

adaptare sonde dacia misule mai trebuie nici montajel ...uite gasit 24v 1w...14lei nevoie mai

44.9KB

Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234

bogdan_bus a scris:

uite o schema simpla de dublor gasita cu google

asta e redresare cu dublare de tensiune , intra ac ..., iar a doua ar fi ok dar dupa parerea mea curentul generat ar fi infim . varianta metrafo  1w noi am avea cam u*u/r r ar fi minim 680 ohm la t max cind rezistenta senzorului tinde spre zero +0,84w ar fi buna dar pt maxim doua ceasuri de 24v
l.e. eu nu am nevoie ca nu am deloc, nici macar la 24v, dadeam si eu cu parerea

Modificat de misu ploiesteanu (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
schemele de legare a aparatelor VDO...

adaptare sonde dacia schemele legare aparatelor vdo...

58.1KB


pus acum 16 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Bogdan, poti pune un link catre o rezolutie mai mare a pozei ?  Multumesc !

pus acum 16 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Uite aci, mai detaliat:

_______________________________________


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la