Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: georgyana92 pe Simpatie
| Femeie 19 ani Galati cauta Barbat 29 - 62 ani |
|
Gabi.B
302-ist
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71
|
|
M-am gandit ca ar fi de ajutor Tin sa multumesc lui costel caci la el am vazut Axul e cel de Dacia adaptat la strung
32.5KB
_______________________________________ Vw 1302 , 1972
|
|
pus acum 16 ani |
|
Gabi.B
302-ist
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71
|
|
31.8KB
_______________________________________ Vw 1302 , 1972
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
pai nu imi dau seama , mai merg puse tablele la loc? ma inteseaza unde anume se monteaza senzorul de temperatura apa(dacia) pentru a masura temperatura uleiului.
|
|
pus acum 16 ani |
|
Fikat
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
|
|
ala e un banal T in care se pune sonda de presiune ulei si cea de temperatura. important e sistemul de etansare, adica sa fie garnitura inel de cupru noua, sa nu curga ulei, si sa fie pasii la filet compatibili. orice strungar poate face un T adaptor ca asta
|
|
pus acum 16 ani |
|
Gabi.B
302-ist
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71
|
|
In poza se poate vedea garnitura de cupru noua , si cum spune si fikat orice strungar iti poate adapta axul pe filetul din motor PS : sondele vin de-o parte si de alta a axului sunt luate din targ de la vitan cu 15 ron
Modificat de Gabi.B (acum 16 ani)
_______________________________________ Vw 1302 , 1972
|
|
pus acum 16 ani |
|
tipatescu
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
|
|
Au fost discutii acum multi ani pe vwforum pe tema asta. Pe scurt, problema care se punea era ca daca adaptorul respectiv are o greutate mare si ansamblul cu totul are o forma suficient de excentrica, ca urmare a oscilatiilor repetate aparute in mers, apar fisuri in blocul motor in zona respectiva. Cineva spunea chiar ca a patit-o, din cite imi aduc aminte.
Eu inclin sa dau dreptate, ochimetric mie mi s-a parut gaura originala din bloc prea mica pentru a sustine citeva sute de grame dispuse excentric.
Din aceste considerente as sugera ca T-ul sa fie manufacturat din aluminiu iar sondele sa fie cit mai apropiate de bloc/gaura originala, pentru a micsora cuplul.
|
|
pus acum 16 ani |
|
Gabi.B
302-ist
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71
|
|
Costele , ce parere ai de asa zisa fisura ? De cat timp ai sondele puse ? Oricum eu tind sa nu cred
_______________________________________ Vw 1302 , 1972
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
tipatescu a scris:
Cineva spunea chiar ca a patit-o, din cite imi aduc aminte.
Eu inclin sa dau dreptate, ochimetric mie mi s-a parut gaura originala din bloc prea mica pentru a sustine citeva sute de grame dispuse excentric.
. |
era vorba de niq; adaptorul lui este foarte masiv (este la mine acum) si foarte greu, ceva gen 100g
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
Gabi.B
302-ist
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 71
|
|
RaduI a scris:
tipatescu a scris:
Cineva spunea chiar ca a patit-o, din cite imi aduc aminte.
Eu inclin sa dau dreptate, ochimetric mie mi s-a parut gaura originala din bloc prea mica pentru a sustine citeva sute de grame dispuse excentric.
. |
era vorba de niq; adaptorul lui este foarte masiv (este la mine acum) si foarte greu, ceva gen 100g |
Arata ca al meu ? O poza ai ? Ma puneti pe ganduri mai baieti ...
_______________________________________ Vw 1302 , 1972
|
|
pus acum 16 ani |
|
tipatescu
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
|
|
Gabi, n-as vrea sa te pun pe ginduri, oricum ai zis ca ai folosit un adaptor de dacia (probabil luat din comert). Astea, de dacia, din comert, cred ca au corpul de aluminiu si un surub de trece prin ele - asa stiu, din vazute Eu ziceam in general, pentru cei ce manufactureaza asa ceva, ca sa aiba in vedere aceste lucruri...
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
pentru masurarea temperaturii uleiului unde se poate monta sonda? ca pe t -ul ala in nici un caz, ar trebui montata undeva unde exista circulatie a uleiului
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
misule se masoara presiunea nu debitul... .. facind o analogie cu electrica.. ca sa intelegi mai bine ... masuram "tensiunea" nu "intensitatea"....adica potentialul nu cantitatea de electroni... deci ceasul de presiune il poti pune oriunde - teoretic - in circuitul de ungere.. ideal dupa pompa de ulei...
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
Fikat
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 241
|
|
temperatura de ulei am vazut ca se poate pune in locul surubului de la supapele de suprapresiune (sau cum le zice) din partea de jos a motorului, in stanga fuliei. e un surub mare
|
|
pus acum 16 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
eu am o sonda montata intr-una din gaurile tehnologice, cum te uiti la motor, dreapta jos -pentru temperatura; pentru presiune am sonda duala, pentru ceas si cuc...aaaa bec
|
|
pus acum 16 ani |
|
niq_ro
Broscar nou
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 9
|
|
ca sa intervin si eu, T-ul ala de care zice Radu(I) e foarte greu si eu am renuntat la el (ca idee, despre el gasiti informatii la ) ... asa ca mi-am cumparat din comert unul pentru aia de Dacie, la care am facut un mic adaptor, care are "capul" sondei originale si "fundul" pentru filetul de Dacie... cum se vede la respectiv "oglinda"
Modificat de niq_ro (acum 16 ani)
_______________________________________ ( ) &
|
|
pus acum 16 ani |
|
fellix
Broscar nou
Din: Galati
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 41
|
|
Pentru masurarea temperaturii uleiului au fabricat cei de la VDO o joja de ulei care are in varf sonda pt temperatura.O sa pun poze.
_______________________________________ VW tip 2 -BUS T2a-Westfalia 1.6 sa 1967
|
|
pus acum 16 ani |
|
fellix
Broscar nou
Din: Galati
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 41
|
|
Joja cu senzor de temperatura.VDO
18.1KB
_______________________________________ VW tip 2 -BUS T2a-Westfalia 1.6 sa 1967
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
bogdan_bus a scris:
misule se masoara presiunea nu debitul... .. facind o analogie cu electrica.. ca sa intelegi mai bine ... masuram "tensiunea" nu "intensitatea"....adica potentialul nu cantitatea de electroni... deci ceasul de presiune il poti pune oriunde - teoretic - in circuitul de ungere.. ideal dupa pompa de ulei... |
da cine a zis de debit? e vorba de temperatura , dar ca masuratoarea sa nu fie eronata sonda trebuie sa fie cu ulei in circulatie in contact nu aiurea...
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
MikeRG a scris:
eu am o sonda montata intr-una din gaurile tehnologice, cum te uiti la motor, dreapta jos -pentru temperatura; pentru presiune am sonda duala, pentru ceas si cuc...aaaa bec |
da solutia e ideala daca sonda este in contact direct cu uleiul din baie unde este barbotat continuu.
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
o sa-ti pun simbata poze despre cum am montat o sonda de golf (VDO 8lei la tirg) la motorul meu de tip4 in baia de ulei .. poze simbata
eu din poze intelesesem ca se vorbea de sonde de presiune.. si d-aia am zis ca sonda o poti pune oriunde in circuit ...mea culpa nu am citit cu atentie
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
aha, da unde le gasesti asa sondele astea , eu am un indicator de temperatura de la motometer din cite stiu este compatibil cu sondele vdo. te rog de curiozitate poti sa ii faci sondei o masuratoare la temperatura ambianta si sa imi spui citi ohmi are?
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
parca din cite imi aduc aminte undeva intre 680ohmi si 1k...eu am cumparat doua una vdo si una fko deci una e diponibila pentru vreun amator... amindoua au aceeasi rezistenta.. am dat doua valori ca am masurat-o de mai multe ori.. aia de dacie nu mere ca are 2.5k
si mai am si un ntc de 680ohmi .. d'ala in capsula metalica si filet de 4..
oricum mai masor simbata si pun rezultatele ca sa nu gresim .. ca de cind le-am masurat am facut masuratori si la alte probleme dar parca mi-a ramas ceva legat de 680
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
daca este disponibila sunt interesat, fac o proba cu un semireglabil sa vad la ce rezistenta indica 20 grd(ambiantul). ntc nu mai imi aduc aminte rezistenta creste cu temperatura are panta inversa?
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
ntc .. temperatura creste > rezistenta scade...
eu am incercat sondele cu apa la fiert si cu ceasul si imi da ca la ferbere ceasul arata intre 90 si 100.. e bine deoarece apa doar teoretic fierbe la 100 .. practic la 96... asta depinde de presiunea atmosferica ca in alte situatii poate fierbe la 105 .. oricum e o valoare acceptabila.. poate nici eu nu am tinut sonda unde trebuia si nici tensiune nu aveam cit trebuie...
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
ceasurile sunt informative 10 grd nu e mare chestie avind in vedere si variabilele ce le-ai amintit. eventual fa te rog si o masuratoare in apa clocotita, avind valoarea pt ambiant si pentru 100grd imi dau seama perfect daca se potriveste
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
misule .. asta este ceasul meu pe care acum l-am masurat: - intre + si masa >>> 0,173 ohm - intre + si G >>> 0,160 ohm - intre masa si G >>> 0,160 ohm
29KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
si asta e poza de dedesupt
17KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
dec la al meu intre-si+163 ohm intre+sig148 ohm,deci eu zic ca sunt compatibile
28.9KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
montajul sondei de temperatura la motorul meu de tip4....am facut o bucsulita cu guler si filet M10x1...am dat gaura in capac si am sudat bucsa pe interior.. nu mai scot capacul pentru ca l-am etansat....
de aici m-am inspirat ...http://homepage.mac.com/ratwell/.Pictures/Images/SenderPlateMod.jpg
39.3KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
pentru misu.. am masurat .. si la temperatura din garajul meu sonda are 1kohm
40.7KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
deci 1kohm laq 10 grd... am simulat sonda cu un semireglabil ca sa indice minimul adica 50grd sonda tre sa aiba 170 ohm iar pentru 100grd 60 ohm deci ar fi ntc.
Modificat de misu ploiesteanu (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
alta recolta din tirg .. o pereche de ceasuri VDO, unul de temperatura ai altul de ulei de camion de 24v.. modificata puntea wien ieri pentru a functiona pe 12v .. pentru cel de temperatura sa mearga cu a doua sonda FKO pe care o am .. iar pentru presiune cu sonda de dacia mai am de lucru...
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
care punte wien??? sunt pe principiul logometrului construite
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu stiam pe ce principiu sint...eu l-am dezechilibrat punind o rezistenta de 180 ohm intre g si + si asa a mers si cu termistorul de 1k.. de unde am tras concluzia ca este punte wien......
nu am desfacut ceasuri d'astea, dar nu cred ca sint logometre ca daca as scoate termistorul atunci acul ar trebui sa vina pe mijloc sau sa bata la capat de scala...o sa gasesc unul de dacie sa-l desfac...
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
sunt doua bobine al caror cadru fac un unghi ( nu stiu exact e in functie de unghiul scalei, sa zicem 45) o bobina este alimentata permanent creaza un cimp magnetic in cadru aducind acul in stinga , a doua este alimentata prin senzor si creaza un cimp magnetic care roteste acul spre dreapta, la echilibru se obtine indicatia. parerea mea este ca trebuie sa ii faci proba a mai multe temperaturi pentru ca se potriveste sa zicem la 80grd si la 120 nu ...
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
eu credeam ca este in punte wien iar ceasul un miliampermetru chior... o sa desfac unul sa vad daca e logometru...cu rezistor de 180ohm si ntc de 1k la fierberea apei arata fix 100 grade
sa fie vreo coicidenta .. sau o greseala pe care nu am explicat-o
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
mai incearca si la alta temperatura
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
mai fac o data cu termometrul .. sa vad daca ma minte...
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
asa e ai dreptate.. uite si schema.. si n-are nici o treaba cu puntea wien de oboseala mi-a rmas aia in cap .. puntea la care vroiam sa fac referire este Wheatstone echilibrata..sorry
9.1KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
schema este ceea ce ai gasit tu in indicatoarele vdo? e mult mai eficenta decit in cazul celor de dacie vad ca in montajul respectiv bobinele se alimenteaza in contratimp (cu indulgenta acceptati formularea) adica pe masura ce r a sondei scade creste curentul printr-o bobina iar prin cealalta scade rezultind un efect insumat si deplasarea unghiulara a indicatorului e mai mare de unde aspectul fain al ceasurilor. mersi mult.
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
da schema este pentru ceasurile vdo de presiune ulei ... sonda de presiune se dacia nu se poate adapta pentru ca variatia rezistentei este viceversa la dacie fata de vdo... la dacie creste presiunea scade rezistenta .. la vdo creste presiunea, creste si rezistenta.. am incercat cu un ceas vdo si o sonda de dacia si cind bagam presiune, ceasul arata scadere... deci cele jager sint invers fata de vdo....
la ceasul de temperatura la vdo sonda este ntc... la fel si la dacie numai ca valorile difera la dacie sonda are 2,5k iar la vdo 680 - 1k
eu tot timpul am crezut ca inauntru este punte.. nu m-au preocupat prea mult ceasurile
sonda aia e a ta .. numai sa facem cumva sa ajunga la tine
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
iaca un link tare :
si o poza... pacat ca nu pot sa il dau jos
44.7KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
pai, daca nu iti cer prea mult, un plic din ala special cu alveole cu aer si trimis prin posta recomandat sau prioripost. astept pe pm contul si suma sa ii virez
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
uite asa trebuie sa arate sonda mea pe motorul tau... gasisem astazi intr-un almanah tehnium o formula de shuntare a potentiometrelor si m-am gindit ca daca e pe aproape ntcul, se poate shunta, dar dupa schema pusa mai sus se mai poate adauga si un shunt intre + si g .. astazi am facut ceva experimente...
35KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
deci in dreapta pompei de ulei , ala e un dop ? se poate inlocui cu un surub de adaptare a sondei. e circulatie de ulei acolo?
|
|
pus acum 16 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
acolo am si eu montat senzorul de temp
|
|
pus acum 16 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Uite ca nu m-am prea uitat pe topicul asta La mine la serv se taie in draci, am luat cateva ceasuri, mi-e mai usor sa iau maine altele decat sa le caut pe cele deja luate . O sa pun poze. Sunt la 24V, desigur. pot procura si o multitudine de sonde. Nu cer la schimb decat solutia de adaptare a lor la 12V, cand si daca va fi descoperita. Cred ca e de preferat sa ne facem toti cu acelasi fel de ceas si sonda decat sa o luam de la cap cu fiecare model gasit in talcioc.....
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
sa vedem ceasurili misule....
de exemplu ..la ceasul de temperatura de 24v .. merge perfect si arata perfect temperatura cu doi termistori in paralel de 1k la tensiunea de 12v....deci 500ohmi...
problema este sonda de ulei vdo ... ca e pe invers ca cea de la dacie
sonda de ulei de dacie am prins-o in strung si i-am facut filet de M10x1 ca sa mearga fara modificari pe teul original VDO.. sonda mea vdo este stricata...asa ca pina gasesc una merg pe ceasuri jager adica de dacie
daca in montaj si in interior ceasurile ar fi fost punte, atunci ar fi fost usor de reglat .. fiind logometre sint mai greu de pacalit dar nu imposibil
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Ma depaseste.... Azi a fost seful in concediu- deci luni
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
sa vedem , please ,please trimite-ti si la mine ca le supun eu la teste si vedem ce se poate face... l.e. cea mai simpla solutie ar fi un convertor 12v la 24v care cred ca nu ar fi o problema la consumul de maxim 100ma/ceas. nu cred ca au fabricat alti senzori pt 24v modificarea este sigur in ceasuri.
Modificat de misu ploiesteanu (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
schema asta ar merge. la iesire o punte un condensator si eventual un stabilizator 7124. traful se face usor 12v/24v 50hz. revin cu schema ...
Modificat de misu ploiesteanu (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
misule.... ce ai pus tu face curent alternativ....si de acolo 24 trecut prin punte ca sa iasa iar continuu .. cam complicat
trebuie un dublor de tensiune
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
uite o schema simpla de dublor gasita cu google
21.5KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
si o schema cu 555 pentru curent continuu numai
31.9KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
misule .. nu mai trebuie nici un montajel ...uite ce am gasit la metrafo....12v la 24v 1w...14lei .. ai nevoie de mai mult???
44.9KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
misu ploiesteanu
Broscar pasionat
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
|
|
bogdan_bus a scris:
uite o schema simpla de dublor gasita cu google |
asta e redresare cu dublare de tensiune , intra ac ..., iar a doua ar fi ok dar dupa parerea mea curentul generat ar fi infim . varianta metrafo 1w noi am avea cam u*u/r r ar fi minim 680 ohm la t max cind rezistenta senzorului tinde spre zero +0,84w ar fi buna dar pt maxim doua ceasuri de 24v l.e. eu nu am nevoie ca nu am deloc, nici macar la 24v, dadeam si eu cu parerea
Modificat de misu ploiesteanu (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
schemele de legare a aparatelor VDO...
58.1KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
tipatescu
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
|
|
Bogdan, poti pune un link catre o rezolutie mai mare a pozei ? Multumesc !
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Uite aci, mai detaliat:
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|