Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexyindianca pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Ilfov
cauta Barbat
24 - 53 ani
Aircooled Forum / broscar in timpul liber / eRCeeR, a mia oara Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Adun aici discutziile de la topicul lui nenea Victor, ca sa nu i-l mai poluam.

ricacristea
03-02-2010 23:00:54    
   
brosura aia nu ie buna. de ce? pai arata o broasca din 58 cu luneta dreptunghiulara, in loc sa fie ovala, iar stopurile din spate nu au semnalizare inclusa...deeeci, pas atestareeee

MishuL
04-02-2010 00:09:49
   
Mi se pare o observatzie pertinenta.
Nenea, procura te rog broshura conform cerintzelor domnului Rozzi!
Am impresia ca te cam doare-n **** pe matale..... In felul asta n-o sa obtii in veci atestarea. Fara atestat, masina matale nu face 2 bani

MikeRG
04-02-2010 10:01:42

io nu pricep ce urmariti - pierdere de timp; stiti foarte bine ca cu prostii  nu e bine sa te pui ca au mintea odihnita si te face!

MishuL
04-02-2010 10:57:06    

Eee- radem shi glumim shi noi, daca n-am mai glumi....   Tzara trista, plina de umor.
Tu crezi ca asta e singurul caz de teampenie la om sus-pus? Uite mie imi venise tema de proiectare sa fac desen la placutzele de frana de la troleele irisbus, ca sa le dea la facut. Mi-au dat model (adus de afara), am copiat codul de pe ele, am intrat pe site-ul Fermit shi uite catai listoiu' de mashini care folosesc aceste placutze dau aia, plus ca le au in productzia curenta (scroluitzi tabelul "Vehicule in care se regaseste" ) ... hp?item=67
Asa ca in loc sa le fac desenele, le trimit ofertele de la Fermit shi Coseli (producatorii interni) shi ii trimit la piatza. E ca'cand m-ar pune sa desenez shaiba de 8 ca s-o aprovizioneze...
In concluzie, mie imi place sa fac mishto de prostie shi de proshti... domeniul e foarte vast


BubuL
04-02-2010 11:28:26    

Pai stai, vrei sa ramii fara obiectul muncii si sa te dea afara? Daca iei cu cut&paste desenul de executie, poate te propun sefii sa iei prima! Io asa as face misto de ei!
Credeam ca ai inteles esenta sistemului: sa maninca gura la toti, ca doar cetateanul scoate banul pe bilet si abonament RATB...

jan
04-02-2010 11:47:11    

Nu-i asa, probabil ca aia la care urma sa faca placutele (sau ce erau alea) ar fi pierdut desenul, ar fi dat un pret uluitor per placuta pentru ca include costuri de cercetare sa faci o stanta pentru asa ceva, i-ar fi plimbat pe la contabilitate, unde alea ar fi mincat zacusca si n-ar fi avut timp de relatii cu clientii, eventual casiera ar fi fost plecata, ca facea o facultate particulara... In fine, asa poate c-au dat un mail sau ceva si-a doua zi au venit alea intr-o ladita. Nu?
Mai demult, am cumparat o instalatie de foraj de la capitalisti. Normal ca muncitorii s-au facut ca nu merge, e proasta. A venit un om sa ne-nvete. Ne-a invatat, dupa care zice: "Now that it works, go ahead and copy everything". Asta cam stia cum stateau lucrurile (mai demult) prin partile astea. Bine, zicem noi dupa o vreme (adica nu eu personal, niste elemente de decizie ), hai sa facem niste piese consumabile la un atelier. Am gasit locul, am intrat pe o usa prin spate, pe unde se cacau niste ciini cit toate zilele (agresivi)... Ne-au cerut 12 milioane pe bucata, ca era "unicat" (adica era o bucata de teava, o coroana cu diamante, nu conteaza, care avea altfel de filet decit erau ei obisnuiti sa faca si peretele era mai subtire). Muncitorii nostri erau capabili sa distruga 10 piese d-astea intr-o ora. Pina la urma ajungem la capitalisti, aia ni le dau cu 10 milioane bucata, in conditiile in care ei, din Anglia, le cumparau din Canada.

Dar sa nu ne-ndepartam, "expertiza" pentru hirtioara de la organul FIVA era platita, mi se pare? In cazul in care-s prosti sau ai scaune de dacie, nu conteaza, banii ramin la ei? Cer bani pentru un serviciu care-i depaseste?



MishuL
04-02-2010 12:29:26    

   
Bubu, ideea e asha: normarea relevarii acelor placutze nu o fac eu de capul meu, ci e un catastif, ma duc acolo, caut, gasesc "Piese din sistemul de franare", sunt nishte coi'eficientzi, in fine, pt cele 2 placutze obtzineam bani cam cat sa ma platesc o saptamana sa zicem. De muncit, munceam (2-3 ore pe zi) cam 2 saptamani, plus bataie de cap (sustzinerea "proiectului" intr-o shedintza numita Consiliu tehnico-economic, unde orice shefuletz tampit de la orice alt serviciu poa' sa se bage shi el in discutzie, chiar daca el de fapt e shef la serviciul care se ocupa de zugraveli) asha ca am preferat sa caut pe net 10 minute, sa vorbesc la telefon 5 minute, sa fac o hartie de raspuns in 5 minute shi pe urma sa ma dau dashtept ca le-am gasit piesele in productzia interna curenta . Sincer sa fiu, n-am nimic cu spaniolii de la ICER dar prefer sa mananca shi gura la Fermit-ul moldovean... Plus ca mai e un avantaj: le-am repetat de multe ori ca vorbesc cu domnul ing Mishu de la reatebeu; ei bine, cand oi avea drum pe la Moldova o sa trec cu ceva discuri de ambreiaj shi sabotzi  de broasca/bus shi pe la Rm Sarat; nu ma ashtept sa mi le faca moca, dar ma ashtept sa le faca shi sa le faca bine pt domnul Mishu de la Bucureshti 


BubuL
04-02-2010 16:37:40

jan: "Dar sa nu ne-ndepartam, "expertiza" pentru hirtioara de la organul FIVA era platita, mi se pare? In cazul in care-s prosti sau ai scaune de dacie, nu conteaza, banii ramin la ei? Cer bani pentru un serviciu care-i depaseste?"

Cica ar fi fo citeva milioane bune expertizda asta a lor...


MikeRG
04-02-2010 17:55:41    

50 eur pentru masini din parcul autohton, 200 eur pentru masini importate


MishuL
05-02-2010 00:14:02

Eee, n-ar fi asha un cap de tzara....
Da' nu pricep un lucru: de ce revine asha obsedant in discutzie aceasta problema? S-au tocat shi probabil se vor mai toca broashte shi busuri reparabile, nu prea preocupa pe nimeni sa le salveze (vezi tip 3-ul de la Sibiu) dar toata lumea se agita sa intre in RCR... Ce dracu' atata agitatzie cu erceerul asta?
Shi bagatzi biiine de tot de seama la faza aia, ca mashina nu mai poate fi folosita ca daily driver Te vede dracu' unu shi te sifoneaza shi pa, atestat. Prin prisma acestui aspect, va datzi seama cat de putzin ma preocupa pe mine problema, chiar daca mi-ash reconditziona impecabil busul- mie imi place sa MERG cu el


jan
05-02-2010 09:05:45

Pai cum, daca te sifoneaza, pa atestat? Vine un militan-expert si ti-l taie cu foarfeca?
Da, asta cu "salvatul" e o vraja. Toti vrem ca altul sa salveze cite ceva...
50 euro...e ceva. Adica le dai bani pentru un serviciu si ei rid la tine? Jegosi, scirbe de la ghiseu. Si de ce-i mai scump la masinile importate? Ca adica ai bani si-ti permiti? De ce nu-i mai scump in functie de salariu, bunaoara? Sa vii cu adeverinta de la contabila-sefa, d-astea...


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Sau sa-ti dea Asigurarile Sociale o adeverinta, ceva, sa-ti faca expertiza moca...
Unii cred ca daca isi iau atestat de vehicul istoric vor putea circula si dupa apocalipsa pe care o propovaduiesc tot felul de prosti:
"Dom'le, da' am auzit ca de la 1 ianuarie 2007 [aici data se poate modifica in functie de prosti si de cit de bine sint ei informati] ca nu va mai lasa astia sa circulati cu cazanele!"


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Eu am Trabantu' shi busu' pline de vignete shi abtzibilde de la intalniri de prin toata Ioropa, da' tot se gasesc nenumaratzi: "Domne, da' va mai da voie sa circulatzi cu astea??? "

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Venind acu' dooj de minute spre job, m-am uitat un pic pe strada shi pe trotuar din statzie pana in poarta intreprinderii, cam 200m. Nene... NICIO mashina "comunista" (sau vestica din acea vreme) in afara de Trabantu' unuia. O singura Dacie clasica, dar shi aia "Zambetul lui Ilici", deci noua.
Cine dracu' sa stea sa se preocupe, sa dea legi etc pt mashinile vechi? E drept, in provincie sunt mai multe, da' aleshii stau aici, in satu' cu minishtri, deci slabe shanse sa vada ca s-au urcat cu rav patru'ul pe o Dacie veche, ocazie cu care shi-au spart spoilaru'.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
neneavictor
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 207
Exact, am observat si eu fenomenul: masinile pre 1989, inclusiv clasica Dacie, sunt cam pe cale de disparitie. In legatura cu RCRul: am participat la prima sesiune de atestare dar mi-a ajuns. Eu intr-adevar mi-am restaurat masina corect, dar am facut-o pentru mine, a fost un deziderat personal, o consider o realizare personala si atat. Cum zicea si MishuL, prefer sa merg cu masina cat si cum am chef. Singurul avantaj ar fi fost impozitul (vehiculele istorice sunt scutite), dar datorita motorului mic oricum la broasca cuantumul acestuia este insignifiant. In rest, odata atestat vehiculul ca istoric, ITPul se face obligatoiu la RAR, si asta nu este deloc un avantaj, dimpotriva..

Modificat de neneavictor (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
io ii zisai odata, verde in fata, pe alt forum, omului: nu vreau sa imi jurizeze broasca cineva care stie mai putin decat mine despre subiect; in plus, acum, masina ramasa in parcul propriu devine vehicul "isteric" cam in 6 ani; pana atunci (dar si dupa), intentionez sa ma dau cu ea cat nu m-am dat in primii 10 ani  asa ca deocamdata, nu...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

neneavictor a scris:

In rest, odata atestat vehiculul ca istoric, ITPul se face obligatoiu la RAR, si asta nu este deloc un avantaj, dimpotriva..

Eee, asta cica n-ar fi chiar asha o problema, auzeam ca nenea de la RAR care se ocupa de "istorice" ar fi foarte de treaba.
Nasoala mi se pare faza cu circulatul doar la parade etc. Pai eu cand oi avea brotacu' fonctzional o sa ma duc cu el la Francia, presupun ca ar vrea sa ma duc cu el pe platforma.

P.S. Acu' ma prinsei... un mare avantaj ar fi cu Umweltplakette in Germania- oldtimerele sunt exceptate, dar se pare ca sunt exceptate shi mashinile mai vechi de 30 de ani in stare decenta chiar daca nu au bulina in geam. Acu' 2 ani m-am plimbat cu Bogdan prin Berlin fara gretzuri. Poate Shulfica ne poate da mai multe amanunte privind regulile de la hiclerishti.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
silviustan
rocher in mizerie

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 115

MishuL a scris:

Poate Shulfica ne poate da mai multe amanunte privind regulile de la hiclerishti.


mda...pai inainte sa imi duc feru la birlin,am avut mari temeri in ceea ce priveste povestea cu Umweltplakette insa legislatia de acolo zice foarte clar ca sunt scutite de bulina verde din pambriz masinilie oficiale...de pompieri si salvarile lor cat si motocicletele si vehiculele isterice care au H platte sau 07 platte (acestea din urma fiind un alt soi de placuta de inmatriculare nemtesc similar cu cel H platte) cat si VEHICULELE CETATELILOR STRAINI CARE TRANZITEAZA SAU LOCUIESC TEMPORAR IN ORASELE UNDE ESTE NECESAR stikerul-bulina VERDE din pambriz.
la ei vehiculele isterice sunt verificate doar de ADAC ,TÜV sau DEKRA ...astea fiind foruri OFICIALE-...de stat si nu ceva ONG(club elitist de poker) care prin nush-ce combinatie a ajuns sa taie si spanzure printre simpatizantii sau detinatorii de oldtimer sau youngtimer.am vorbit atunci cu cei de la TÜV sau ADAC cat si cativa broscari care aveau service sau faceau parte din cluburi si au zic ca ''autoritatea FIVA ,NU ESTE RESCUNOSCUTA in legislatia lor'' deci mie-mi suna a baliga pe creier!!!

la hiclaristi dupa o ''evaluare'' care consta in verificarea mecanicii si a aspectului estetic(care este foarte indulgent -in sensul ca masina POATE AVEA RUGINA...sau patina timpului -insa fara ca sasiul afectat prin gauri sau perforari babane,poate fi ''tunata'' cu jante,punti, motoare ,insa fiecare element de ''taning'' sa aiba certificatul de calitate garantat de TÜV(asta insemnand piese de calitate) sau poate avea aspectul ''vintigi'' ca cel al unor masini de pe la noi.

militianul acolo iti da amenda 40 de euro si 3 puncte in permis,daca nu ai stikerul ''Umweltplakette'' LIPIT in parbriz...este SINGURA dovada ca masina ta intruneste normele de poluare impuse de orasul respectiv(acesta fiind securizat si stampilat astfel incat sa nu poata fi multiplicat)sau ,in cazul vehiculelor isterice daca nu au pe placuta de inmatriculare trecut H la sfarsit sau numerele rosii ce incep cu 07).

in concluzie daca legea lor zice clar ca si turistii(cu vehicule mai vechi de 30 de ani-automat fiind considerate vehicule isterice) ce tranziteaza zonele cu restrictie de poluare din oras sunt scuti
de amenda sau alt gen de restrictii.
pe mine m-au oprit gaborii p-acolo sa vada daca sunt drogat sau baut,insa nu m-au intrebat daca masina e sau nu isterica....

deci miki...bajeti...daca ajungeti prin ghermanea mergeti fara grija prin centru ca nu va taie nimeni capu si nu vine domnu rossi...sau alti ciumpalaci de pe la RCR sa va traga de cuc ca ati taiat luneta cu flexu sau nu aveti nu-s ce...

mie asta cu RCR mi se pare p gogomanie exclusivista in care nu intra decat cei care au ciucuri  de aur la cur....mai da-i in pulpa calului



hai sa facem si noi un club...si sa ne dam bine pe langa vr-un tzontzonel din parlament ca sa nu mai platim ...impozit...rovinieta...asigurare..de fapt toate taxele pentru a ne rupe masinile in doua pe gratis...jigodiile ordinare!!!


_______________________________________
praise the lowerd

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, hai sa facem clubul "Lasa-ma sa te las". Cred ca oricine poate ocupa orice functie in cadrul clubului, atita timp cit se are grija sa nu se faca nimic...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

silviustan a scris:


in concluzie daca legea lor zice clar ca si turistii(cu vehicule mai vechi de 30 de ani-automat fiind considerate vehicule isterice) ce tranziteaza zonele cu restrictie de poluare din oras sunt scutiti de amenda sau alt gen de restrictii.

Aaaaatat! La anu' viu cu Trabu', ca e facut in '81!


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
neneavictor
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 207
Urmatoarea intrebare este adresata in special celor ce au avut de-a face cu RCR:
In conformitate cu standardele actuale FIVA si RCR, poate primi atestatul de vehicul istoric un autoturism care este mai vechi de 30 ani dar care nu mai are culoarea originala (sau corecta), nu mai are interiorul corect (model tapiterie, culoare scune/mochete corecte) si prezinta elemente de caroserie neconforme cu anul de fabricatie?
Multumesc anticipat, Victor
ps am pus aceeasi intrebare si "dincolo", sper sa nu deranjez.


pus acum 14 ani
   
razvan
Broscar

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 81
precedentul exista...si cred ca stii si tu...

Modificat de razvan (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la