Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
barbyy din Bucuresti
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / Identificare an fabricatie Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
Buna ziua!

Am 50 de ani si sunt un impatimit al kafer-ului.
Postez pentru prima oara pe un forum, asa ca iertati-mi balbaielile de tip IT-internet-forum.
Sunt in faza de a cumpara un Vw.1200 , dar am unele nelamuriri, la care astept un raspuns profesionist de la broscarii mai vechi de cat mine, si anume:
masina are seria de sasiu 4174483 si seria de motor 1990181; in certificatul de inmatriculare emis in anul 1979 figureaza ca an de fabricatie =1958.
Luand la mana internetul am descoperit ca motorul s-ar incadra in anul 1957 si caroseria in anul 1962. Seria de sasiu pansonata este identica si seria de sasiu de pe placuta originala Volkwagen de sub roata de rezerva.
Cum voi inmatricula masina dupa restaurarea pe care am de gand sa o incep in martie-aprilie2010 la aceasta masina, daca exista aceste neconcordante intre ce este scris pe talon si seriile enuntate mai sus ??
In anul 1979 nu exista carte de identitate, deci domnul de la care o cumpar nu are asa ceva, numai talonul cu numar de inmatriculare cu 1BV 0000(4 cifre), si actul de vanzare cumparare de la care a cumparat-o in 1979.
Respectiv cum autentific vechimea masinii cu aspectele enumerate mai sus.
Apreciez un raspuns prompt in 2-3 zile pentru ca trebuie sa iau o decizie in privinta cumpararii si a pretului de ofertare.
Sunt convins ca voi gasi un ajutor de la dvs. - daca nu de la voi atunci de la cine?

fabricatie buna ziua!am ani sunt impatimit pentru prima oara forum, asa iertati-mi tip faza cumpara

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834

giliana a scris:

Buna ziua!

Am 50 de ani si sunt un impatimit al kafer-ului.

de ce te scuzi .. nici noi nu sintem prea mult in urma ta


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Bine ai venit.

Nu are sens sa te legi la cap fara sa te doara. Identificarea masinii trebuie sa intre in sarcina vinzatorului. La fel si emiterea CIV-ului, chestie care este concomitenta si cosubstantiala cu identificarea. Adica pe numele lui si, in functie de cum va intelegeti, pe banii amindurora. Eu asa am facut, desi, la cum arata masina, eram in stare s-o iau cu ochii inchisi, doar ca, in urma cu citeva luni, ma fripsesem zdravan cu o rabla cu seria de sasiu sudata.

Deci: sus cu masina pe o platforma si fuga cu ea la RAR pentru chestiunile de mai sus. Oricum, neavind acte la zi, pentru a fi inmatriculata e nevoie de vizita la RAR. Apoi, aducerea fiscului la zi, acte de vinzare etc.


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
De verificat daca seria de shasiu este virgina, adica daca nu a fost polizata/incarcata cu sudura shi repoansonata- tabla in zona trebuie sa fie plana nu excavata, iar desfacand capacelul din imediata apropiere se verifica cu degetul ca pe interiorul tunelului sa nu se simta urme de sudura in zona. Caracterele seriei trebuie sa fie "suple"- adica inalte shi inguste. Inaltzimea caracterelor, daca nu ma inshel, 8 mm.
Gresheli in epoca erau nenumarate, deci neconcordantza anului n-ar fi o problema, in principiu la RAR vor inscrie in CIV anul corect. In principiu. Cel mai bine ar fi sa va documentatzi shi sa insistatzi asupra acestui aspect la emiterea CIV, daca va intereseaza. De exemplu, la una din broashtele mele anul era 1970 shi ei au corectat-o la 1960, shi asta prin '94.
Motorul e de 30 sau 34 CP? Adica suportul dinamului face parte din bloc sau este prins cu 4 shuruburi de 8?
Nishte poze ar fi utile....
Rezervorul de benzina are un fel de cocoasha sau este plat?
Mashina are/a avut "semafoare" pe stalpi?
P.S. Daca mashina e in stare buna shi/sau e ieftina iar seria de shasiu e OK, nu facetzi pe nebunu' cum zice Bubu , datzi banu' shi luatzi fierul. Nu se precizeaza in niciun fel de reglementari ciine trebuie sa plateasca identificarea etc. Atata timp cat fierul e la el in curte, vanzatorul rulz!


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Mishul, asta e instigare la... la... la...
Care e problema daca merge intîi la RAR? Astia care vind acum masini moderne, daca sint oameni de buna credinta, nu merg intîi pe la teste pe calculator? Daca mosul face nazuri (nu stiu de ce am ramas cu ideea fixa ca astia care vind broaste fara acte la zi sint cu totii mosi!  ), face nazuri pe banii lui, ca nu-i ia nimeni fierul din curte sa faca din el presse-papier (vorba unui clasic). Deci, atata timp cat fierul e la el in curte, vanzatorul sucks!


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bubu... vanzatorul poate cere orice! Poate face oricate nazuri! El are ceea ce tu itzi doreshti! Desigur, se pune shi problema pretzului- nu potzi cere cuiva care itzi da o broasca la 100E sa faca alea-alea, dar potzi cere CIV shi certif de autenticitate la o broasca de 1000+ euro.
Eu am luat majoritatea mashinilor fara CIV shi alte prostii. Daca talica ai luat o tzapa cu o mashina cu seria manarita ..... grosolan e putzin spus... nu tre sa generalizam!


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Tre' sa-ti spun ca vinzatorul e in situatia in care are in curte un obiect care ii produce cheltuieli (impozite, alea-alea) ori complicatii (nevasta cicalitoare, rude nebune, vecini nemultumiti etc.), si care isi pierde din valoare in fiecare zi (rugina, pisati de ciine, ciuperci, muschi, umezeala etc.), iar cumparatorul e in situatia in care in buzunar niste bani, iar banii sint o marfa cu valoare de intrebuintare universala, pe cind o masina cu acte aproximative poate fi punctul maxim de interes al unei singure persoane din tara asta: unu' Mishul! Prin urmare, nu particulariza!

Deci, ca la casatorie, intii certificat medical prenuptial, apoi nunta cu lautari...


pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
Va multumesc pentru propmtitudinea mesajelor de imbarbatare, dar nu m-am lamurit sau nu am fost inteles.
Vanzatorul , daca nu o iau o da pe 500Euro la un chibit care mai are 2 cupoane valorice pentru achizitia o masina noua.
Deci repet semnalmentele:
seria de sasiu poansonata nu este pe suport sudat sau nu este stearsa;
Seria de pe sasiu corespunde cu placuta originala volkswagen de sub roata de rezerva;
talonul masinii este de tipul anilor 70-80;
pe placuta originala volkswagen apare "seria 112".
suportul dinamului este prins cu 4 suruburi de 8 pe blocul motor de unde am citit seria de motor ( care de asemenea nu este stearsa sau polizata si repansonata.
Atasesz niste poze facute la repezeala ( sper ca ma voi descurca cu acest ultim aspect.
Deci ce decizie sa iau ???????????????? in conditiile in care obiectul face 650Euro.

fabricatie multumesc pentru mesajelor dar m-am lamurit sau fost daca iau 500euro chibit care mai are

44.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
poza 2

fabricatie poza

45.3KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
poza 3

fabricatie poza

45.9KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
poza 4

fabricatie poza

31.9KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
poza 5

fabricatie poza

33.5KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
poza 6

fabricatie poza

31.3KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
Ei acum  !
Ce sa fac ? o iau sau nu ?????????????

fabricatie acum  fac iau sau

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

giliana a scris:


pe placuta originala volkswagen apare "seria 112"


E cu volan pe dreapta?    Ia uita-te aici:
Placuta poate fi luata de la alta caroserie, e prinsa cu pop-nituri.
Nu inteleg de ce pentru samsar face 500, iar pentru tine 650. De 150 ar trebui sa-ti ofere si o identificare si intocmirea CIV-ului.

Altfel, masina e interesanta, pare, pe dinafara, completa. Merita pastrata, dar tot va trebui sa ajungi la RAR cu ea pentru acte noi. Mersul la RAR costa cam vreo 200 de RON, platforma si acte. Oricum, cu mult mai putin decit o teapa de 650 de euro.


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ia-o. E misto, ragtop, chestii... Motoru-i nitel mai vechi, dupa serie (e acelasi tip de motor, totusi), dar masina e 58, ca-n acte. N-ar trebui sa fie probleme. Doar ca-i mai mult de umblat pe la RAR. Sint, insa, si avantaje cind e talonul vechi...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Fane2009
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 54
Asa cum spune si Giliana, seria de sasiu nu e din 1958, e din sept. 1961. Daca ar fi din 1958, masina n-ar fi trebuit sa aiba semafoare in stalpi ?
    Oricum o pipaiala atenta sub capacul ala de vizitare de pe sasiu e edificatoare. Daca nu sunt urme de sudura acolo, la pretul asta si la cum arata masina merita banii. Neconcordantele din acte se pot rezolva si ulterior.


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

jan a scris:

Ia-o. E misto, ragtop, chestii... Motoru-i nitel mai vechi, dupa serie (e acelasi tip de motor, totusi), dar masina e 58, ca-n acte.

pai asta e problema lui, ca dupa serie sasiu e din 62.
Mi-e greu sa-mi dau cu parerea; daca seria nu e manarita iar seriile din acte corespund cu cele de pe masina, nu cred sa fie probleme la RAR. Numai sa nu te deranjeze pe tine ca stii ca una scrie in acte si alta zice seria masinii


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
M-am uitat mai atent pe poza aia neclara, nu e RHD, dar realitatea e alta. Placuta nu este a ei, este a unei caroserii din '72. In 58, placuta de serie arata altfel.

Placuta din 72, în care 112 este embosat si arata anul de fabricatie 1972, restul cifrelor sint poansonate, in functie de numarul de ordine si alte criterii de inseriere de la VW.

fabricatie m-am uitat mai atent poza aia neclara, rhd, dar realitatea alta. placuta este ei, este

24.5KB


pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

BubuL a scris:


giliana a scris:


pe placuta originala volkswagen apare "seria 112"


E cu volan pe dreapta?    Ia uita-te aici:
Placuta poate fi luata de la alta caroserie, e prinsa cu pop-nituri.
Nu inteleg de ce pentru samsar face 500, iar pentru tine 650. De 150 ar trebui sa-ti ofere si o identificare si intocmirea CIV-ului.

Altfel, masina e interesanta, pare, pe dinafara, completa. Merita pastrata, dar tot va trebui sa ajungi la RAR cu ea pentru acte noi. Mersul la RAR costa cam vreo 200 de RON, platforma si acte. Oricum, cu mult mai putin decit o teapa de 650 de euro.



Nu , este cu volan pe stanga, dar asa scrie pe placuta din poza.
Ai dreptate cu costurile dar va fi greu sa-l determin pe proprietar sa fie de acord cu transportul masinii la RAR si identificare.
Posibil ca aceasta caroserie sa fie schimbata ulterior ???, presupun ca subansamblele masinii cu caroserie cu volan pe stanga se pot asambla usor si pe o caroserie cu volan pe dreapta.
Pentru samsar face 500Euro pentru ca proprietarul vechi cand o duce la Remat nu face nimeni caza de aspectele sesizate de mine, nu-i asa????
Oricum iti multumesc pentru sfaturi.

fabricatie bubul scris:pe placuta originala volkswagen apare 112"e volan   uita-te poate

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Placuta din 58.

fabricatie placuta din 58.

26.3KB


pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

BubuL a scris:

M-am uitat mai atent pe poza aia neclara, nu e RHD, dar realitatea e alta. Placuta nu este a ei, este a unei caroserii din '72. In 58, placuta de serie arata altfel.

Placuta din 72, în care 112 este embosat si arata anul de fabricatie 1972, restul cifrelor sint poansonate, in functie de numarul de ordine si alte criterii de inseriere de la VW.



Este in regula, dar daca placuta este din 72 dupa cum zici, atunci nu-mi ramane decat sa-l conving pe proprietar sa mergem la rar pe platforma si sa identificam anul fabricatiei dupa seriile poansonate de pe sasiu si motor ???

Ati auzit de situatia ca cei de la RAR sa se deplaseze la domiciliu ???, Ar fi mai simplu pentru mine sa nu mai port parlametari cu proprietarul ?

fabricatie bubul scris:m-am uitat mai atent poza aia neclara, rhd, dar realitatea alta. placuta este

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Si mai clar, in 58 VW era GmbH, nu AG.

fabricatie mai clar, era gmbh, ag.

27.2KB


pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

BubuL a scris:

Placuta din 58.



Multumesc foarte mult - stiu la ce sa ma astept.
Ramane ca sa ajung la RAR pentru identificare

fabricatie bubul din foarte mult stiu ajung rar pentru

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

jan a scris:

Ia-o. E misto, ragtop, chestii... Motoru-i nitel mai vechi, dupa serie (e acelasi tip de motor, totusi), dar masina e 58, ca-n acte. N-ar trebui sa fie probleme. Doar ca-i mai mult de umblat pe la RAR. Sint, insa, si avantaje cind e talonul vechi...


Ca de pilda, ce avantaje : ca talonul se va preda la Politie pentru radiere.

fabricatie jan misto, ragtop, chestii... motoru-i nitel mai vechi, dupa serie acelasi tip motor,

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Asta cu samsarul poate fi o vrajeala de-a vinzatorului, ca sa te determine sa cumperi. Din cite stiu, masinile, ca sa fie casate pentru bonuri valorice RABLA, trebuie sa ajunga la REMAT pe rotile lor, adica tre' sa aiba actele la zi. S-o fi schimbat intre timp regula...

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
RAR-ul nu vine niciodata la domiciliu. Daca stii pe cineva de la RAR, poate veni neoficial sa faca o expertiza... Du masina la RAR pe platforma, pe urma mai vezi...

pus acum 14 ani
   
Fane2009
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 54
Cred ca Mishu are dreptate. In faza actuala, daca esti sigur ca pe langa seria de pe sasiu nu sunt urme de sudura, masina merita cumparata. La placuta aia din fata cei de la RAR nu se uita, pentru ca la multe masini lipseste.
   Chestia cu samsarul e vrajeala 100%.


pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

BubuL a scris:

Asta cu samsarul poate fi o vrajeala de-a vinzatorului, ca sa te determine sa cumperi. Din cite stiu, masinile, ca sa fie casate pentru bonuri valorice RABLA, trebuie sa ajunga la REMAT pe rotile lor, adica tre' sa aiba actele la zi. S-o fi schimbat intre timp regula...



Da, o poti duce si pe platforma !!!!!!

fabricatie bubul scris:asta samsarul poate vrajeala de-a determine cumperi. din cite stiu, masinile,

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

Fane2009 a scris:

Asa cum spune si Giliana, seria de sasiu nu e din 1958, e din sept. 1961. Daca ar fi din 1958, masina n-ar fi trebuit sa aiba semafoare in stalpi ?
    Oricum o pipaiala atenta sub capacul ala de vizitare de pe sasiu e edificatoare. Daca nu sunt urme de sudura acolo, la pretul asta si la cum arata masina merita banii. Neconcordantele din acte se pot rezolva si ulterior.



Nu sunt urme de sudura !!!

fabricatie fane2009 scris:asa cum spune giliana, seria sasiu din 1958, din sept. 1961. daca din

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
baga degetul in gaura de care zicea Misu si vezi daca nu se simte sudura pe dos, astia de la RAR Bucuresti stiu ca baga o camera pe gaura aia ca sa vada daca e sudura

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Seria motorului e din august 57, deci anul de fabricatie 58. Se pupa cu actele. In 1979, la inmatriculare, conta seria motorului. Deci, pina acum, ai un motor cu acte OK, o serie de sasiu din sept. 61 (anul de fabricatie 62), si o placuta de caroserie cu seria din 72. Cum dracu' de se pupa seria din 62 de pe tunel cu aia de pe placuta din 72?   

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

BubuL a scris:

Seria motorului e din august 57, deci anul de fabricatie 58. Se pupa cu actele. In 1979, la inmatriculare, conta seria motorului. Deci, pina acum, ai un motor cu acte OK, o serie de sasiu din sept. 61 (anul de fabricatie 62), si o placuta de caroserie cu seria din 72. Cum dracu' de se pupa seria din 62 de pe tunel cu aia de pe placuta din 72?   



Pe placuta de aluminiu seria de sasiu este poansonata pe randul al treilea catre dreapta, se vede o poansonare care face nota discordanta cu restul poansoanelor de pe placuta ( adica poansoanele cele originale sunt dinspre caroserie spre exterior iar poansoanrea seriei de sasiu este din afara catre caroserie, ca si cand placuta nu a trebuit data jos de pe caroserie pentru a fi imprimata prin poansonarea cifrelor respective

fabricatie bubul motorului din august 57, deci anul fabricatie 58. pupa actele. 1979, conta seria

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
Motorul a pornit la sfert de cheie dupa mai mult de 4 ani de cand nu a fost pornit si torcea ca un motan satisfacut, fara fum exagerat.

fabricatie motorul pornit sfert cheie dupa mai mult ani cand fost pornit torcea motan fara fum

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

RaduI a scris:

baga degetul in gaura de care zicea Misu si vezi daca nu se simte sudura pe dos, astia de la RAR Bucuresti stiu ca baga o camera pe gaura aia ca sa vada daca e sudura


O sa bag aratatorul cand ma voi duce iar la proprietar.

fabricatie radui scris:baga degetul gaura care zicea misu vezi daca simte sudura dos, astia rar

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

giliana a scris:

Pe placuta de aluminiu seria de sasiu este poansonata pe randul al treilea catre dreapta, se vede o poansonare care face nota discordanta cu restul poansoanelor de pe placuta ( adica poansoanele cele originale sunt dinspre caroserie spre exterior iar poansoanrea seriei de sasiu este din afara catre caroserie, ca si cand placuta nu a trebuit data jos de pe caroserie pentru a fi imprimata prin poansonarea cifrelor respective


Pai e normal, am zis mai sus, codul anului de fabricatie, adica 112, este embosat, ca la cardurile bancare, restul se  bate cu poansoane.
112 face parte din seria de sasiu. Uite, pe Samba, care-i tilcul seriilor de sasiu si motor:


pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
astazi am vorbit cu doi sefi de la RAR Brasov si mi-au spus urmatoarele:
daca nu sunt suspiciuni in privinta seriei de sasiu ca si poansonare, masina se va reinmatricula pe anul 1958 ca in vechiul talon, indiferent de ce autentificari primesc de la orice for intern sau extern ( dealer VW intern, retromobil romania sau alte foruri externe).
Ramane ca orice comanda de piese de tablarie facuta catre furnizori sa aiba la baza seria de sasiu  corespunzatoare anului 1962 - aspect care nu intereseaza RAR-ul - la ei sa ma prezint cu o copie dupa talonul vechi , copie act de vanzare cumparare vechi (din 1979) si cu masina in perfecta stare de functiune.
Mai ramane ca sa bag degetul unde a spus Misu si daca este in regula sa trec la executare.
Ce spuneti ????

fabricatie astazi vorbit doi sefi rar brasov mi-au spus daca sunt suspiciuni privinta seriei sasiu

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Pai atunci baga degetul si, daca nu te pricepi foarte bine, cheama un prieten. Da' mai bine bagi mina, degetul nu e de-ajuns. Sint situatii in care seriile au fost minarite de mari maestri sau portiunile cu serii au fost decupate larg de tot, ca sa nu vada RAR-ul cordonul de sudura chiar in dreptul seriei sau peste tunel a fost suprapusa alta portiune de tunel cu seria din acte s.a.m.d. Pe urma totul se mascheaza cu cartonul ala imbibat de bitum.

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Placutza aia din fatza nu face doi bani, poa' sa nici nu fie, eu la broashte nu o am. Importanta e seria de sub bancutza.
Nu te lua dupa Bubu - suntem prieteni, dar el e muuult mai despicator de fir in 14....
Mashina merita banii, daca totushi renuntzi, las eu sacosha la coada, ok?
Afla anul mashinii pornind de la seria de pe shasiu (deci de acum incolo uitam de placutza din aluminiu, OK? Se gasesc pe net, ce model vrei tu, o poansonezi shi o pui), eventual scoate la imprimanta un extras de pe net, shi cand te duci la RAR ii dai aluia hartia shi link-ul shi insishti sa puna anul corect. Dupa cum am zis, la mine au corectat chiar ei fara sa zic eu.
Mai pe shleau spus, talonul vechi are avantajul ca e trecuta doar seria de motor. Iei un cazan cu talon vechi (sau doar talonul shi motorul), ii iei motorul, il pui.... sa continui?
Mashinutza e mishto, are ragtop.... insist sa nu o lashi sa fie tocata daca nu o iei tu!
Eventual zi-i ca ii dai tu 500E shi el nu mai merge nicaieri (oricum la adm fin tre' sa se duca sa shi-o radieze, shi itzi ia tzie o viza pe fisha de inmatriculare shi un soi de cefertecat fiscal)
Pastreaza numerele vechi! NU le da la politzie la radiere etc, zici ca nu mai sunt! Nu o sa insiste, posibil nici sa nu intrebe de ele. Le potzi vinde, dar cel mai bine le tzii.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
Multumesc pentru toate povatuirile si sfaturile primite de la dvs. Decizia este luata, si anume Marti fac actele si ii dau banii, nu inainte de a verifica cu degetutul asa cum zice Misu. Eu zic ca nu voi avea surprize, asa ca acest topic se poate inchide.
Voi reveni cu alte detalii dupa cumparare si apucarea de treaba.
Desigur nu voi uita pozele aferente fiecarei etape de lucru.
Va salut pe toti

fabricatie multumesc pentru toate sfaturile primite dvs. decizia este luata, anume marti fac actele

23.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
Bafta maxima, masina e frumusica foc, are faruri ovale  , ar fi pacat sa ajunga la tocat

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Eu, unul, n-as inchide topicul...
Nu obisnuiesc sa fac urari pe forumuri, dar, in acest caz exceptional, spun si eu "bafta!!!"...


pus acum 14 ani
   
IONUT05
Broscar pasionat

Din: Zalau
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 774
ce s-a rezolvat cu masina?  cu cat e de vanzare? ca si pe mine maintereseaza modelul asta?

_______________________________________
YamahA4Life

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

IONUT05 a scris:

ce s-a rezolvat cu masina?  cu cat e de vanzare? ca si pe mine maintereseaza modelul asta?



proprietarul lucreaza la actele de la administratia financiara.
M-am decis sa o cumpar, asa ca uit-o !!!

fabricatie ionut05 scris:ce s-a rezolvat cat vanzare? mine modelul asta? lucreaza actele decis

23.1KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
IONUT05
Broscar pasionat

Din: Zalau
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 774
da nu despre asta era vorba neaparat , ci despre model(ragtop faruri ovale). numai de pret eram curios    bafta la reconditionat.

Modificat de IONUT05 (acum 14 ani)


_______________________________________
YamahA4Life

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

giliana a scris:


Deci ce decizie sa iau ???????????????? in conditiile in care obiectul face 650Euro.




_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69
cu parere de rau va anunt ca nu am cumparat inca limuzina, pentru ca omul nu o poate radia de la finante, neavand carte de identitate. Analizand situatie aveam de gand sa o cumpar asa cum este, dar m-am temut de un singur aspect, si anume= o cumpar , ii platesc eu impozitul si daca pe perioada cand eu bag bani in ea, moare mosul, este posibil ca rudele sa vina sa revendice masina eu neavand nici un act de vanzare valabil, nefigurand la finante.
Ce sfat imi dati, ca aproape m-am saturat de cate probleme intampin.
Daca imi spuneti ca sa o repar repede, va informez ca la Brasov ca sa treci de RAR cat de cat, trebuie sa matrasesc caroseria foarte serios, si acum nu am banii necesari, pe langa celelalte aspecte :frane, suspensii , directie, etc.

fabricatie parere rau anunt cumparat inca limuzina, pentru omul poate radia finante, neavand carte

23.1KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. eu zic mai cauta, sint destule broaste de vinzare

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pt a se face CIV masina nu tre' dacat sa fie "intr-o singura bucata" (sa aiba motorul pe ea etc). Nu trebuie sa aiba ITP.
Persevereaza, m-am saturat de genul asta de finalizari ante portas - adica finalizare inaite sa o introduci (mashina in garaj), obicei indeobshte adolescentin


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Pariez pe o cheie de 13 ca masina are seriile cu probleme, altfel avea CIV de mult si era la al optushpelea proprietar...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Urasc pesimismul shi pesimishtii!

Sa intzeleg ca mashina e din nou "libera de sarcini" shi ne putem baga pe fir?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 69

MishuL a scris:

Urasc pesimismul shi pesimishtii!

Sa intzeleg ca mashina e din nou "libera de sarcini" shi ne putem baga pe fir?


Este in regula daca ma urati, poate ar trebui sa ma retrag de pe acest forum, daca sunt catalogat in acest fel; nu este nici o suparare, "puneti-va sacosa la rand ca asta ati si dorit.
Cu stima


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Stai asa! Pesimistul eram eu, care m-am specializat in roluri de cobe. Mishul e optimistul rasit, anarhist si xenofob!
Deci nu te retrage, reia firul de la capat, cu mersul la RAR pentru CIV pe seama si, mai ales, pe numele actualului proprietar.


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Intervin si eu. Domnilor, lucrurile trebuie sa fie clare. Daca seriile nu sunt masluite si exista un pic de acte, pana la urma se rezolva. Planul B ar fi ca masina respectiva, daca este completa si merita caroseria sa fie salvata, sa fie cumparata ca masina de piese, la un pret care sa reflecte aceasta situatie.

Pe urma exista si oameni care stocheaza in prostie repere precum si sasiuri cu acte care pot servi unui scop utilitar, acela de a intregi o masina orfana de identitate si nu de a continua sa rugineasca la "moshie"


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la