Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Dulceata_ta36 pe Simpatie
| Femeie 28 ani Galati cauta Barbat 28 - 53 ani |
|
radu
Broscar nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 34
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
IONUT05
Broscar pasionat
Din: Zalau
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 774
|
|
faine roti, cat te-au costat? de masina nu stiu ce sa zic, mie imi place mai mult old style oricum, felicitari pentru munca depusa, bafta! [b]
_______________________________________ YamahA4Life
|
|
pus acum 14 ani |
|
Bug
Broscar
Din: Neumarkt/ Hermannstadt
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 97
|
|
Felicitari de creatie!
Sunt si eu mai mult adeptul masinilor classice si originale,dar trebuie sa recunosc ca masina asta imi place mult cum arata...desi brotac nu se mai poate numi,totusi prima impresie e ca seamana cu un porsche 959,ceea ce e f bine
Sa-l stapanesti sanatos
_______________________________________ 1955 VW Käfer Oval Faltdach
|
|
pus acum 14 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
|
|
Masina asta era de vanzare prin 2006-2007 cand am cumparat-o pe a mea. Tin minte ca era lovita in spate dreapta parca. Si avea un motor tip4 cu racire stock pe ea. S-a pastrat proprietarul? Cat despre proiect, este unul indraznet, apreciez munca depusa, seamana un pic cu ce au facut porsche cu 959 din 911, dar imi rezerv dreptul de a spune ca nu imi place nici 959 fata de 911, si nici broasca asta fata de o broasca normala. Astept cu nerabdare totusi date tehnice, ce motor ascunde sub capota, ce planuri de viitor ai etc. Eventual poate chiar sa o vedem in realitate la o "slipuaca" de bucuresti sau o intalnire mai mare ceva...
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 14 ani |
|
razvan
Broscar
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 81
|
|
aduce mai degraba a new beetle...cel putin fatza...
|
|
pus acum 14 ani |
|
radu
Broscar nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 34
|
|
asa e. New beetle seamana putin cu a mea, dar nu au reusit intru-totul Cat despre comparatii, e o problema de gust. Personal, si mie imi plac clasicele,am mai refacut cateva, dar acest proiect a fost nou, evolutiv, mi-a placut si mi s-a parut provocator. Motorul este tip4, racire "stock", putin refacut si putin intepat, satisfacator deocamdata, urmeaza imbunatatiri substantiale. Cutie in 4, jante Mille Miglia. Faruri mini cooper, stopuri mazda 323, scaune honda etc. Este a 9-a broscuta pe care o am si imi place cel mai mult. Mai e destul de lucru.
|
|
pus acum 14 ani |
|
silviustan
rocher in mizerie
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 115
|
|
intepat...cum adica intepat...din poze pare un tip 1 pune si tu niste poze cu masina acuma!
_______________________________________ praise the lowerd
|
|
pus acum 14 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Chiar, cum e putin refacut si putin intepat? Dunga aia portocalie de pe cauciuc e vopsita?
_______________________________________
|
|
pus acum 14 ani |
|
radu
Broscar nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 34
|
|
motor CT, fost 1.6, acum ceva mai mare, culb hidraulici, deocamdata monocarb, urmeaza 2carb dunga orange de pe jante este vopsita
|
|
pus acum 14 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da, e ingenios, o dunga vopsita. Cine s-ar fi gindit? Da' vezi ca motorul CT nu-i "de tip 4". Doar seamana putin, asa, in fine - poate ca nu conteaza. Culb aia sint tacheti, daca-s hidraulici, da' poate ca nici asta nu conteaza.
_______________________________________
|
|
pus acum 14 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Aha, deci asha ii cheama pe ashtia doi.... Parca suntem Bogdan shi cu mine in excursia in doi la WOB
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Merci, esti dragut. Te-ai muiat cind ai vazut asa o lucrare?
_______________________________________
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
No offence, nu e genul meu... Dar fiecare cu mashinutza lui.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
A, nu e vorba de asta. Io comentam ce ma preocupa pe mine: mecanisme si d-astea. La asta chiar s-ar potrivi un motor de tip 4, de fapt. Ce-i facut e bun facut.
_______________________________________
|
|
pus acum 14 ani |
|
xellex
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
|
|
la cat de umflat e spatele cred ca ar intra si un motor in 6 boxer de 911. Atunci ar incepe sa merite toate modificarile astea...
Modificat de xellex (acum 14 ani)
_______________________________________ The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.
|
|
pus acum 14 ani |
|
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
|
|
Io i-as zice masinii asteia "Emma Bovary"...
|
|
pus acum 14 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Eu nu am citit Madam Bovary deci nu pricep poanta...
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 14 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
eu i-am zis ca va fi prea subtil pentru noi toti, chiar si pentru mine...
|
|
pus acum 14 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
e ca si cand te-as injura de prescriptie extinctiva si de uzucapiune de scurta durata - fiecare cu meseria lui
|
|
pus acum 14 ani |
|
radu
Broscar nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 34
|
|
da, asta a fost ideea, boxer 6, fie porsche, fie subaru (svx). Varianta low budget ar fi 2l de pe bus sau 2,4 de pe bus de america. prima varianta pica din motive de buget, cel putin pt moment. svx nu stiu decat 2 in ro si nu se mentine aircooled. Variantele de bus raman in picioare, dar 2l nu am gasit si 2,4 de america nici atat.
|
|
pus acum 14 ani |
|
silviustan
rocher in mizerie
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 115
|
|
busuri VW cu motoare de 2,4 -motoare de fabrica,nu au existat nici macar in america. cele mai mari motoare de bus si pe bus au fost cele WBX de 2100cc... sau poate te gandesti la TV-uri....caci alea aveau motoare de 2500
_______________________________________ praise the lowerd
|
|
pus acum 14 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
De fapt, au fost si mai mari, nu de fabrica, alea oettinger wasserboxer-6; da' nu cred ca se gindea la asa ceva. Unu de-asta sau ala de 911 - povesti de adormit copiii. Cel mai adesea auzi ca "de unde sa iau bujii mai ieftin"...
Modificat de jan (acum 14 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 14 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
cred ca cel mai bine o lasa asa cu ct-ul
|
|
pus acum 14 ani |
|
radu
Broscar nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 34
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
lexxus
Dilãr
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
|
|
radule..... mai bine pune poze cu motorul tau ca mis tare curios
_______________________________________ Online -
|
|
pus acum 14 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
radu a scris:
da, asta a fost ideea, boxer 6, fie porsche, fie subaru (svx). Varianta low budget ar fi 2l de pe bus sau 2,4 de pe bus de america. prima varianta pica din motive de buget, cel putin pt moment. svx nu stiu decat 2 in ro si nu se mentine aircooled. Variantele de bus raman in picioare, dar 2l nu am gasit si 2,4 de america nici atat. |
un CJ complet de 2.0 nu te pasioneaza? 200 eur fix, gata negociat
|
|
pus acum 14 ani |
|
radu
Broscar nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 34
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
radu
Broscar nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 34
|
|
inteleg urmatoarele: CJ 51 Kw 70 Hp 1970 cc 2 08/'75>04/'79 evident aircooled are accesoriile? se pupa cu cutia? simplu sau dublu carburat? cam cati km? delco cu senzor hall? are toate tablele? l-ai vazut? porneste? o compresie? tacheti hidraulici?
|
|
pus acum 14 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
complet, inclusiv esapamentul; volant de 225; dublu carburat; aprinderea e clasica; l-am cumparat cu test de pornire deci merge; compresia nu i-am facut-o; numar de km necunoscuti; e la mine in garaj deci il vad in fiecare zi
|
|
pus acum 14 ani |
|