nTelectualu
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
|
|
MishuL a scris:
Setul de 1600 e 150E, cuzinetzii f'o 60, eventual rectifici blocul si gata. Ein Vergasser, ein problem, zwei Vergasser, zwei problem... etc. Costinl: NU urma calea clasica, romaneasca- mashina muci la tabla, dar care "merge". Treaba sta exact invers- ia o caroserie sanatoasa, chiar shi cheala complet, shi o vei face; ia un cazan rulant shi o sa te chinui ca vai de tine. |
...da, si ce, daca e ieftin, le schimbi de doo ori pe an.???..aaaa, adica, la ,,forja'', e posibil... /// la aceeasi incarcare, mot. de 2,0 ,,sufera'' mult mai putin.. -.zvei vergaser, nein problem, daca-s bine reglate o data...la asta de 1,6 ba se ineaca cand e mot. cald, ba trage aer pe la ax, cand se f..., are o tulumba aer mare, blocul din magneziu, moale, nu se sudeaza sau se, dar greuuu... --la 2,0, nein problem cand e cald mot, nu trage aer fals, nu are tulumba, are doar un spatiu maaare, cu loc de umblat, bloc din aluminiu, ultima creatie a firmei, mot. de tip4...pe care s'a pus din fabrica injectie, apr. electronica, FILTRU de ulei separat, capacitate marita baie oloi, ---impozitul e la fel, ca are 1970 cmc, la drum lung mergi cu 60 la ora pe relanti( sau f. putin turat...)--adica un consum ca la 1,6...
--Eu l'am cumparat in 2006 (toamna...) si n'am reparat nicio tabla pan'acu', numa' am mers cu el...Am pus si apr. electronica...conteaza sa mearga motorul (si masina, odata cu el... ), sa faca treaba, nu sa arate frumos...parerea mea... Deci: vezi ce gasesti acceptabil, si p'orma ne chemi pe noi si facem ,,consiliu"...
|
|