Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
corinarus la Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Cluj
cauta Barbat
24 - 60 ani
Aircooled Forum / Masina mea (alta decat VW) / Barkas - noua mea achizitie Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
baga-le pe alea din seara aia

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
muulte repere merg de la trabant.
..pacat ca dupa ca s-au adus putzine, au ramas simai putzine.
..noroc mare ca are motor de wartburg..de ala se gasesc piese...daca ai nevoie de info, intreaba-ma, stiu magazine, pot sa te ghidez, raspund la telefon daca suna...
..ai vazut? are aprindere clasica sau electronica?

bravo pt. el, daca vad la vr-un remat d'asta unu' sa te anuntz??sa iei un parbriz, un geam, ceva...


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
asaaaaaa
astazi am mai facut o vizita la obiect.
l-am mai studiat, entuziasmul de inceput incepe sa  paleasca
tapiteria e jalnica, fostul proprietar are 2 caini de talie mare pe care i-a mai transportat cu busul si probabil nu au fost multumiti de servicii.
are joc mare la directie, deoarece are multe articulatii. trebuie sa determin de unde vine exact
sunt multe de pus la punct si asta ia timp....
o sa atasez cateva poze, ca sa se vada mai bine despre ce e vorba

@liviu, daca vezi vreunul pe la remat, da-mi de stire
am nevoie de un volan
are aprindere cu platini, ar fi buna una electronica. daca gasesc, e bine. daca nu, nu ma stresez. rezolv simplu cu 3 buc gotronic cu senzor 012 si un platou-baza pt platini

barkas noua mea achizitie mai facut vizita mai studiat, inceput incepe sa  paleasca tapiteria barkazist

47.6KB

Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
unul din punctele de rugina nu asa de superficial asa cum am zis, la podeaua din dreptul usii glisante

barkas noua mea achizitie unul din punctele rugina asa asa cum zis, podeaua din dreptul usii barkazist

40KB

Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
in salon

barkas noua mea achizitie salon barkazist

39.5KB


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
cea de a doua bancheta
observati ce perdelute frumoase are

barkas noua mea achizitie cea doua perdelute frumoase are barkazist

46.9KB

Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
usa glisanta un pic indoita, nu este acces pe dedesubt, dar se poate rezolva

barkas noua mea achizitie usa glisanta pic indoita, este acces dedesubt, dar poate rezolva barkazist

24.4KB


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
din spate

barkas noua mea achizitie din spate barkazist

44.1KB


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
lateral-spate
a fost lovit un pic in dreptul lampii de semnal, dar nu grav
a fost reparat, dar nu stralucit

barkas noua mea achizitie fost lovit pic dreptul lampii semnal, dar grava fost reparat, dar barkazist

36.3KB

Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
o reparatie la usa stanga fatza

barkas noua mea achizitie reparatie usa stanga fatza barkazist

24.3KB


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
din fatza

barkas noua mea achizitie din fatza barkazist

44.9KB


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
postul de conducere

barkas noua mea achizitie postul conducere barkazist

50.1KB


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
portbagajul, in spatele banchetei cu 3 locuri
bancheta cu 2 locuri este pusa provizoriu aici, locul ei este in salon, in dreptul usii glisante
in dreapta jos se observa rezervorul, in spatele  contraaripii

barkas noua mea achizitie spatele banchetei locuri este pusa provizoriu aici, locul este salon, barkazist

47.2KB


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
aaaide, bre, ca e ok...numa' portbagaju' ala special e super mishto...si banchetele spate...poti face masina de camping inauntru...ai spatziu...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
E spatziu sa faca 2 cupluri... de mancare , fara sea se deranjeze unii pe altzii.
Drace, sa pun eu poze pe sub busul meu? Sa vezi cum itzi schimbi parerea.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
asa, stand singur pe langa el, m-am cam demoralizat cand am vazut cat e de munca
un trabant il mai dovedeam eu, macar ca ma uitam de sus la el, dar pe asta......
)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Aaaa, asta e din tabla! 
Dom'le, poti sa-l faci incet-incet, poti sa schimbi usile cu altele mai bune de pe la vreo dezmembrare, bucata de podea cu sectiune decupata dintr-o zona neatinsa de la alta masina. E duba, nu tre' s-arate ca la Show&shine, aia de la ITP-u stiu si ei asta, cre'ca o sa-ti dea revizia relativ usor. Overall, e o masina buna.


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
e, normal ca o sa o fac
ziceam si eu asa....


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
razvan
Broscar

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 81
s o stapanesti sanatos...am avut si eu una identica acu ceva timp...
f robusta si rezistenta cu o cutie de viteze geniala...


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006

draku a scris:


ziceam si eu asa....

nu mai zice asa..ne inervezi cu nervii negativi , pe mine si pe Mishul... doi trabantisti..


pus acum 14 ani
   
tudy
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5
ce misto e....ps.,in el se vede un televizor alb-negru vechi,iti mai trebuie?

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657


ala e "LCD"-ul lui mishu, depozitat in duba pana una-alta

n-am mai avut timp sa fac mare lucru
intr-un sfarsit, am reusit sa gasesc o curte unde sa cazez duba pe perioada reparatiilor. sper sa am acces relativ usor, sa nu depind de proprietar....
intre timp insa, am descoperit ca fumul pe care il scoate din belsug, se datoreaza faptului ca unul din cilindri (nr 3) nu functioneaza la relanti si la turatii scazute.
mi-am dat seama asa tarziu pt ca motorul (si masina) are totusi "viata" chiar daca merge in 2 cilindri (sau, probabil, la turatii mai inalte porneste si cel de al 3-lea)
am schimbat bujiile cu unele noi BRISK (scanteie f buna cu bujiile puse pe chiulasa) si am facut proba cu fisele de bujii scoase:
- cand scot pe cea de la cil.3 nu se modifica deloc mersul motorului
- cand scot de la 2 se modifica, dar vag de tot...
- cand scot de la 1 moare motorul....
deci nr 1 le duce pe toate... (surprinzator totusi ca misca ditamai cazanul...mishu poa' sa confirme..)
fostul proprietar zice ca e din aprindere si ca ar mai trebui reglate platinile. am facut un reglaj rapid la nr 3, parca-parca se simte o modificare cand scot fisa de bujie, dar ....slab de tot
am verificat compresia cu un manometru dedicat si e cam 6,5 la toti 3 cilindrii (in carte e dat 7,5 ca normal)  deci pare ca motorul e inca in parametri
ramane sa mai umblu la aprindere sau sa gasesc una electronica (sau sa o fac...)
asa...
trebuie sa ii montez termostatul, ca fostul l-a scos. pierde apa pe langa carcasa termostatului (turnata din aluminiu, se prinde de chiulasa cu 3 suruburi M6 si o garnitura de clingherit) am nevoie de o garnitura de cauciuc (cu sectiunea de tip  U) care "imbraca" marginea termostatului (cine are cunostinte care au sau au avut wartburg poate intrebati de o garnitura din asta, ca nu cred ca gasesc ca piesa separata). apoi tre sa aerisesc instalatia de racire
trebuie sa refac (adica sa curat) toate contactele de la sigurante. are o gramada de sigurante, cred ca 14-15....
stergatoarele nu functioneaza, tre sa vad ce problema au....
nu schimba fazele farurilor. are acelasi principiu de lucru ca trabantul, releu comutator
tre sa refac instalatia de alimentare cu combustibil (momentan functioneaza cu o sticla de benzina in dreapta )
geamurile de la usile din fata sunt culisante 1/2 (nu au macarale). "culisa" dubla de geam (partea de cauciuc in care ele culiseaza in rama) este praf. ar trebui schimbata, insa o bucata costa 35 de euro + transport ! (sau 0,15 eur/cm si are 215 cm...). cam mult....

Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
tudy
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5
din cate stiu eu,motorul de wartburg nu este prea fiabil,in ceea ce priveste piesele,intra pe traby ro,cu y nu cu i,si la vanzari era unu de desfintase un magazin cu biese barkas/wartburg,cu volanul ala te sfatuiesc sa nu mai mergi,evwntul pune de trabant,modelul ala de volan nu vei mai gasi,eu stiu un wartburg parasit,ma duc la el,poate pot sa te ajut cu una-alta
in ce priveste tv-ul,trebuia sa ma gandesc ca e al lui mishu


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
in general, motoarele 2T nu sunt asa fiabile ca cele 4T. probabil din cauza lipsei sistemului de ungere dedicat.
de la wartburg se potrivesc piese de la motor, aprindere, sist de franare... volanul am inteles ca se potriveste, etc
daca se gasesc ceva piese, as fi interesat


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

tudy a scris:

din cate stiu eu,motorul de wartburg nu este prea fiabil,in ceea ce priveste piesele,intra pe traby ro,cu y nu cu i,si la vanzari era unu de desfintase un magazin cu biese barkas/wartburg,cu volanul ala te sfatuiesc sa nu mai mergi,evwntul pune de trabant,modelul ala de volan nu vei mai gasi,eu stiu un wartburg parasit,ma duc la el,poate pot sa te ajut cu una-alta
in ce priveste tv-ul,trebuia sa ma gandesc ca e al lui mishu


TeDeRica.....
1. Ai auzit pana acum de IP? Ala te da de gol
2. Chiar daca ai posta de pe alt computer, te-ar da de gol stilul
3. Draku e vechi rau in bransha, nu e cazul sa-i dai lui sfaturile tale imperative
4. Intre Trabi.ro si Traby.ro relatiile au devenit amiabile
5. Mai pune si tu o litera mare la inceputul frazei, un punct la coada, o atentzie, o maslina, o scobitoare straina...
6. Nu stiu daca tzi s-a intamplat sa dai cu shapca dupa o musca'n zbor, s-o plesneshti, sa cada pe jos shi sa ramana vie dar sa nu-tzi vina sa calci pe ea- scoate un plesnet neplacut shi face mizerie. Deci doar d'asta nu te shterg on sight.
7. Nu lasa bale pe Temp-ul meu, primit de la RaduI

On-topic: Drace, fa-i aprinderea nu dupa semne pe pulie (daca o avea, ca la Trab) ci cu un divais facut dintr-un corp metalic de bujie shi un comparator shi fa avansul la 3 mm ash zice...


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
nici draku nu mai vede semnele alea de pe pulie, ca e ruginita rau
am un divais din ala mesterit pt trabant, o sa-l folosesc
avansul la wartburg e la 3,58 mm


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
are "autocorrect" forumu'?
pulie=f*ulie ?

Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
[cenzurat]. 

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

draku a scris:

are "autocorrect" forumu'?
pulie=f*ulie ?



PULÍE,  pulii,  s.f. Roată specială cu șanț pe circumferința exterioară, pe care se montează o frânghie sau o curea pentru a transmite o mișcare circulară. – Din fr. poulie.   

FÚLIE,  fulii, s.f. (Bot.) Narcisă. ♦ Podoabă de pietre prețioase în forma acestei flori. – Din tc. fulya.


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
nu neg ca ar fi asa, desi nu am intalnit pana acum

tot din dexonline:
F*ULÍE, fulii, s.f. Roată care folosește, ca element antrenat sau de antrenare, într-un mecanism de transmitere prin curea. – Cf. fr. poulie.

si :
F*ULIE:
F*ulie - organ de masina cu rol in transmiterea miscarii folosind angrenaje cu curele.
Constructiv o pulie se prezinta ca un disc de metal care pe circumferinta are practicat un canal care serveste la circulatia curelei. In centrul discului se gaseste o modalitate de prindere pe un ax, de obicei un cilindru cu caneluri interioare.

Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
da, dar ia citeste ce scrie mai jos, sub definitia aia: "Sursa: Neoficial "

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Ma rog, e stiut ca sînt fan DOOM, dar ma intreb: oare cum e  sa te duci la sweethart cu un buchet de fulii? Sau, daca ti se rupe cureaua de dinam/alternator, cum e sa-i dai jos ciorapii ca sa ti se învîrta pulia? 

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Eu unul stiu de cand ma shtiu shi voi folosi intotdeauna "F ulie".

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
mmmm ... sincer, si eu tot cu f zic  , dar, daca s-a cerut si am verificat si in dictionarul tehnic ...

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
bre, na, care vrei de piese...sau piese... ca nu strica, la cat de rare ,,este''...
daca e, cine vrea, sa ma sune. ca raspund

barkas noua mea achizitie bre, na, care vrei piese... strica, cat rare daca cine vrea, sune. raspund

28.4KB


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
pai pe cine crezi ca ar interesa? 

_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
nu e de p'aci...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
aha
prin tzari streine?


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

liviu-ratb a scris:

bre, na, care vrei de piese...sau piese... ca nu strica, la cat de rare ,,este''...
daca e, cine vrea, sa ma sune. ca raspund

Ziiii, baaaa, unde e, termina-te cu abureala!   Sub podu'la'otostrada?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
MadalinuL
Vizitator



da, acolo e ... clar 
ce te asteptai de la L/R  el numa acolo merje      de altele nu mai stie si nu vrea sa mearga 


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bah Drace, du-te acolo! Gumele pe fatza sunt 165/70 R 13 pereche shi in stare buna (50 lei roata), burdufurile de planetara (de-alea demontabile, cu surubele) sunt ca noi.... Aprinderea e clasica, sirocco nu are, in fine, e de scos de pe el.

P.S. Duminica usa de Trabi pleaca indarat la moshie.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pe Drak l-a luat dracu'! E halit! A inceput sa umble prin scrapuri shi sa ia piese, sa puna la naftalina!
Azi a saltat parbriz, geamuri portiere shi in spatele portierelor, demaror, pompa frana, pompa benzina, volan cu contact si coloana de directie, emblema, burdufuri de planetara, stergatoare etc.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
a venit vremea sa mai aduc vorba despre "noua achizitie", care de acum e deja veche
o sa copiez o postare de pe un alt forum al unor pasionati aircooled (nu e vb de vw) asa ca unele trimiteri nu au sens aici

voi face o informare a ceea ce s-a intamplat intre timp cu Barkasul meu.
fara poze, ca nu am facut

cu suportul logistic al colegului @autom si cu ajutorul lui, reparatia se apropie de final.
s-a lucrat aproape in fiecare zi, mai putin in luna august cand am fost in concediu.

- s-au reparat/indreptat defectele caroseriei
- s-au pasivizat locurile afectate mai puternic de rugina cu solutie SONAX, iar cele mai
putin afectate cu vopsea PROTECTA 3 in 1 de la policolor
- s-au chituit, finisat si dat cu primer locurile reparate
- s-a zugravit (ca nu pot zice vopsit  @autom stie de ce) caroseria doar pe exterior cu alb. partea de jos va fi bleu sau verde, dar cred ca anul urmator ....
- s-a vopsit podeaua la interior, intai cu PROTECTA 3 in 1 si apoi cu emaur alb
- s-au demontat, curatat, pasivizat si vopsit barile parasoc fata si spate
- s-a "descifrat", reconditionat si verificat toata instalatia electrica. s-a pus cate o
bucatica de varnis termocontactant pe fiecare papuc al instalatiei
- s-au schimbat cablurile de pornire cu unele de cupru (cele originale sunt de aluminiu, ca
si la Trabant)
- s-a schimbat unul dintre panourile de sigurante (are 2 ca de trabant) pt ca nu mai
prezenta incredere (mi-ar mai trebui 2 capace pentru panourile aste, dar nu e urgenta)
- s-a verificat, curatat si reconditionat bordul cu indicatoarele. fire puse aiurea, becuri
care nu se aprindeau, etc. unul din ledurile indicatorului de consum momentan se pare ca este ars, dar nu am timp de el acum
- s-a verificat si reconditionat stergatorul de parbriz si instalatia de spalator parbriz
- s-a montat o antena telescopica actionata electric, donatie a unui cunoscut de al meu. inca nu am un radiocasetofon, dar nu e graba
- s-a schimbat releul de faze cu unul de 6V, pt ca cel de 12V nu mai comuta (am 2 bucati si niciunul nu functioneaza ok, nu stiu de ce. se pare ca tensiunea nu este suficienta pt anclansare. sau chiar daca o face, nu are puterea sa miste comutatorul ala...)
- s-a schimbat alternatorul cu unul pe care il primisem in dotare odata cu masina (este identic cu cel de Trabant, cu exceptia sistemului de prindere, are o singura "ureche" mai solida) pentru ca cel de pe masina avea rulmentii praf. cel "nou" a fost demontat, curatat, verificat, gresat. toate ok, dar imi pare ca incarca cam putin. o sa insist asupra regulatorului sa vad daca e in parametri. unul din cele 2 alternatoare demontate (din 2 am facut unul) avea rotorul de 57 de amperi (are o forma diferita a intrefierului) nu mai stiu daca l-am pus in cel de pe masina sau nu, o sa verific. uzual alternatoarele au 42 de amperi, asa ca as castiga ceva putere electrica daca l-as pune pe cel de 57A
- s-a demontat, curatat, reconditionat instalatia "Sirocco Benzinheizung". functioneaza "beton armat" acum 
- s-a demontat, taiat, verificat si sudat la loc toba de esapament prefinala (era curata)
- s-a demontat si reconditionat sistemul de franare (pompa centrala, cilindrii receptori de la roti, racorduri de franare, saboti, etc). s-a montat un repartitor de franare
reconditionat pe puntea spate (de fapt pe semipuntea stanga) pt ca lipsea la apel. nu stiu daca functioneaza ok (parerea mea e ca nu). inca sunt probleme, puntea fata nu franeaza, sau franeaza mai tarziu decat cea spate asa ca rezultatul unei franari mai energice e ca masina derapeaza de spate. poate trebuie sa schimb iar pompa de frana (e una simplu circuit) sau daca nu, trebuie sa investesc in una dublu circuit. sper totusi sa rezolv zilele astea
- s-au demontat, curatat, gresat cablurile franei de mana. mai trebuie ajustate un pic
reglajele
- s-a schimbat termostatul si s-a etansat carcasa lui de pe chiulasa
- s-a verificat si reconditionat sistemul de directie. s-a schimbat bieleta de directie pe
dreapta cu una noua. s-a ajustat diametrul interior al unor bucse din plastic in genul celor de la pivotii Trabantului pentru ca directia sa mearga mai usor. sistemul de directie este relativ complicat, are multe parghii, 6 capete de bara, 4 bucse de plastic, 4 pivoti cu rulmenti cu role ac, un dispozitiv in genul unei cruci cardanice pe axul volanului plus caseta de directie, toate generatoare de mici jocuri care la capatul lantului cinematic (volan/roti) ajung destul de mari. este greoi si relativ greu de actionat de la volan, spre deosebire de Trabant.
- s-a verificat sistemul de alimentare cu combustibil. s-au montat un filtru si o pompa de benzina electrica (moto) actionata de un buton din bord, in serie cu cea mecanica a motorului, pentru amorsarea circuitului dupa nefolosire mai indelungata a masinii
- s-a curatat si reglat carburatorul. se prezinta intr-o stare buna. cuiul poantou etanseaza si nu prea (de aia nici nu am putut monta doar pompa electrica, pentru ca imi inunda motorul cu combustibil)
- s-a cumparat, montat si reglat o aprindere electronica originala (EBZA 2), cu senzori
optici. inca nu imi place cum merge motorul. de la relanti se ridica in ture destul de greu, parca se inneaca. daca insist cu pedala, urca in ture si trebuie tinuta acolo. oricum e un motor de turatie, dar asa cum merge acum nu se compara cu cel de Trabi. la relanti se pare ca uneori cilindrul 3 nu functioneaza ceea ce face sa ajunga combustibil nears pe evacuare, iar atunci cand motorul/esapamentul se incinge scoate fum excesiv arzand depunerile din evacuare. bujiile Brisk pe care le-am cumparat se pare ca nu sunt cea mai fericita alegere, dar sunt singurele pe al caror ambalaj scrie ca se potrivesc la Barkas. un mecanic de barkas zicea ca cel mai bine merge cu Sinterom. de care? habar nu are.. de Dacia cica. in cartea masinii scrie ca trebuie bujii cu cifra termica 175, ceea ce la Sinteron cu coduri noi inseamna 14NP12. nu a auzit nimeni la niciun magazin de piese de bujiile astea. uzuale pe piata sunt 14NP21 (240) si 14NP24 (260). o sa incerc cu 14NP21 sa vad cum merge sau sa vad ce alte firme au bujii cu cifra asta
- s-au schimbat incuietorile cu unele in stare mai buna recuperate de la remat
- s-a montat interiorul, s-a pus mocheta (din "recuperari" pe podea
- s-a cumparat, reconditionat si montat o cutie de scule originala cu o forma speciala, care se pune in portbagaj, in spatele contraaripii stanga, in acelasi loc in care vine asezat rezervorul pe dreapta

urmeaza:
- reglarea unghiurilor la directie, pentru ca acum am cauciucul stanga fatza uzat grav pe jumatatea din interior
- ITP, autentificare RAR si inscriere.
- pus antigel
- schimbat uleiul la cutia de viteze
- demontat si verificat electromotorul (nu face figuri, dar vreau sa stiu ce e in el. sau
poate ar trebui sa respect regula: daca nu e stricat, nu il repara?)
- refacut tapiseria scaunelor
- curatat/reparat tapiseria plafonului

pentru anul urmator:
- vopsit bleu sau verde partea de jos. ramane sa ma hotarasc
- vopsire detalii la interior
- conceput sistem de blocare a incuietorilor pt montarea unui sistem de inchidere
centralizata (am o alarma Eaglemaster cu inchidere recuperata de pe citromobilul dus la remat si vreau sa o folosesc). am o idee despre cum s-ar putea face, dar sa vad ce iese
- schimbat o cruce cardanica la una din planetare pt ca are un mic joc
- curatat, verificat si protejat partea de dedesubt a caroseriei
- verificat suspensia de la cap la coada
- etc
- etc
- etc

per ansamblu, masina este destul de fasneata, surprinzator pentru gabaritul si motorul ei.
ramane de vazut consumul, functionarea la drum mai lung si fiabilitatea

cam asta
Stima

PS
scuzati postul kilometric 


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Sinterom M14-175, unde 175 este cifra termica.

Cred ca sînt aproximativ echivalente cu bujiile de broasca W8AC.
Mai bine verifici:

barkas noua mea achizitie sinterom m14-175, unde 175 este cifra sînt bujiile broasca w8ac. mai bine

41.4KB


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bravos! Ma bucur sa-l vad renascand. O sa vezi ca n-ai facut o afacere rea.
Lasa demaroiu'n pace.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
angelinno
Vizitator



Felicitari.Cred ca e o masinutza tare.Incapatoare.Simplutza.Ar trebui sa fie si zgarcita pe criza asta.
Da cu electromotanul ce ai??!


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
n-am nimic cu demaroru'
dar imi place sa stiu pe ce ma pot baza, ca nu am chef sa ma lase pe cine stie unde....
sinteromul a trecut pe coduri noi M14-175 nu mai exista, se numeste acum 14NP12
o sa vad ce gasesc
ms de info


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Cre'ca BOSCH W7AC au cifra termica mai apropiata de ce iti trebuie tie...


BOSCH

Als erstes muss erwähnt werden, dass die einzelnen Kerzentypen im Laufe der Jahre andere Bezeichnungen erhalten haben! Früher waren sie eigentlich ganz einfach und logisch bezeichnet. Hier eine kurze Auflistung der Bedeutungen, wenn jemand ne komplette Liste der alten Bezeichnungen haben will, soll er sich an mich wenden (wäre unnötig dieser hier alle aufzulisten)!

Bosch W 145 T1

1. Buchstabe vor der Zahl = Gewindedurchmesser der von einer Tabelle abgelesen werden konnte!

2. Buchstabe vor der Zahl = Sonderausführung (im obigen Beispiel nicht vorhanden)

Die Zahlen geben den Wärmewert im bereich zwischen 45-400 an (in 20 Abstufungen)

Buchstaben oder Zahlen nach dem Wärmewert geben die Gewindelänge und Besonderheiten an!

--------------------------------------------------------------------------------

So, wie erwähnt haben sich aber die Bezeichnungen geändert. So sieht eine Boschkerzen-Bezeichnung etwa so aus:

W 8 A C

Erster Buchstabe vor der Zahl = Gewindedurchmesser, Sitzform, Schlüsselweite (unten Tabelle 1)

Zweiter Buchstabe vor der Zahl (im Beispiel nicht vorhanden) = Sonderausführung, z. Bsp. entstört (unten Tabelle 2)

Zahlen von 06 - 13 = Wärmewert-Kennzahl (unten Tabelle 3)

Erster Buchstabe (können auch mehrere Buchstaben sein) nach der Zahl = Gewindelänge und Funkenlage (unten Tabelle 4)

Zweiter Buchstabe nach der Zahl = Angabe zu Elektrodenmaterial und Form (unten Tabelle 5)

Dritter Buchstabe nach der Zahl = Zusätzliche Angabe wie bei dem zweiten Buchstaben

---------------------------------------------------------

Tabelle 1

Erster Buchstabe: Gewindelänge, Sitzform u. Gewinde (Schlüsselgrösse)

D = M 18 x 1,5 Kegelsitz SW 21 mm
F = M 14 x 1,25 Flachsitz SW 16 mm
H = M 14 x 1,25 Kegelsitz SW 16 mm
M = M 18 x 1,5 Flachsitz SW 26 mm
U = M 10 x 1,0 Flachsitz SW 16 mm
W = M 14 x 1,25 Flachsitz SW 21 mm
X = M 12 x 1,25 Flachsitz SW 17,5 mm
Y = M 12 x 1,25 Flachsitz SW 16 mm

---------------------------------------------------------

Tabelle 2

zweiter Buchstabe vor der Wärmewert-Kennzahl = Sonderfunktion:

B = geschirmt, wasserdicht, W-Zündkabel 7 mm

C = geschirmt, wasserdicht, W-Zündkabel 5 mm

E = Gleitfunkenzündkerze ohne Masseelektrode

G = Gleitfunkenzündkerze mit Masseelektrode

L = Luftgleitfunkenzündkerze

M = für Motorsport

R = mit Entstörwiderstand

S = für Kleinmotoren

---------------------------------------------------------

Tabelle 3

Achtung: Diese Zahlen sind abgeleitet von den Bosch-Zündkerzen und müssen bei anderen Kerzen-hersteller nicht identisch sein!

Kennzahl 13 = Wärmewert unter 45
Kennzahl 12 = Wärmewert 45
Kennzahl 11 = Wärmewert zwischen 45 und 95
Kennzahl 10 = Wärmewert 95
Kennzahl 9 = Wärmewert zwischen 95 und 145
Kennzahl 8 = Wärmewert 145
Kennzahl 7 = Wärmewert 175
Kennzahl 6 = Wärmewert von 200 bis 215
Kennzahl 5 = Wärmewert von 225 bis 235
Kennzahl 4 = Wärmewert von 240 bis 260
Kennzahl 3 = Wärmewert von 275 bis 280
Kennzahl 2 = Wärmewert von 300 bis 310
Kennzahl 09 = Wärmewert zwischen 310 und 340
Kennzahl 08 = Wärmewert 340
Kennzahl 07 = Wärmewert 370
Kennzahl 06 = Wärmewert 400

---------------------------------------------------------

Tabelle 4

Erster Buchstabe nach Wärmewertkennzahl = Gewindelänge/Funkenlage

A = 12,7 mm bei Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 1 mm
A = 11,2 mm bei Kegelsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 1 mm
B = 12,7 mm bei Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 3 mm
B = 11,2 mm bei Kegelsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 3 mm
C = 19,0 mm bei Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 1 mm
C = 17,5 mm bei Kegelsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 1 mm
D = 19,0 mm bei Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 3 mm
D = 17,5 mm bei Kegelsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 3 mm
E = 9,5 mm nur Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 1 mm
F = 9,5 mm nur Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 3 mm
G = 12,7 mm nur Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 4 mm
H = 19,0 mm bei Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 7 mm
H = 17,5 mm bei Kegelsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 7 mm
K = 19,0 mm bei Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 4 mm
K = 17,5 mm bei Kegelsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 4 mm
L = 19,0 mm bei Flachsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 5 mm
L = 17,5 mm bei Kegelsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 5 mm
M = 25,0 mm nur Kegelsitz -> Elektrodenhöhe über Rand 3 mm

---------------------------------------------------------

Tabelle 5

Zweiter und Dritter Buchstabe nach Wärmewert-Kennzahl = Elektrodenwerkstoff, Elektrodenausführung, Ausführungsvariationen

C = Kupfer
E = Nickel-Yttrium   
P = Platin   
S = Silber   
D = Zweifach-Masseelektrode   
T = Dreifach-Masseelektrode   
Q = Vierfach-Masseelektrode   
R, U, V, W, X , Y, Z, O besondere Elektrodenausführung


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
aha, W7AC pare ok
multam


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
cateva poze cu starea actuala


Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
azi am rezolvat cu inspectia tehnica, mai am un pas pana termin cu hartogaraia   

_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bravos!

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
bravo domne !

motociclete intra in el ? 


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai cre'ca asta a fost unul dintre motivele pt care l-a luat.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
motociclete intra
pentru ca motorul este intre scaunele din fata, toata partea din spate are podeaua joasa, ca o platforma
totusi, inaltimea usii cred ca e 120 cm, deci cam la limita

bre mishule, te invit sa dai o tura cu ea, acum cand functioneaza ca lumea toti cei 3 cilindri
sa imi zici ce parere ai

Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
I-ai pus bujii noi? Din punctul de vedere al spatiului, bate la cur orice duba VW... De directia complicata se plingea si fostul...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
inca nu i-am pus bujii noi, o sa caut
da, imi dau seama ca e greu de "ingrijit" directia asta..


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Lasa ca nici cu directzia de bus nu mi-e rushine
Viu... trec zilnic cu 116/323 prin zona (mai e in curtea aia?)


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
nu mai e acolo
e undeva in spate la monetaria statului, zona autogarii filaret
vorbim la tel, daca e


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
in sfarsit, dupa lupte seculare care au durat juma' de an, am reusit sa o si inmatriculez
de azi incolo are acte oficiale




PS
tot mai am de bibilit la ea, pe ici pe colo, prin partile esentiale
un pic la frane, un pic la directie, un pic la motor, un pic la aspect


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Gume, musiu?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
bre, mie imi trebe 6,70/13C
cele mai apropiate ca dimensiuni, dupa cate am aflat, ar fi 185/85/13 (si cu C la coada ar fi ideal)
din pacate, destul de greu de gasit si astea
Mitas are inca in productie asa ceva (6,70/13C) cu 2 variante: CT-01 (cu profilul mai  cramponat) si CT-02 (cu profilul oarecum rotund, la fel cu cele originale Pneumant)
destul de scumpe totusi, 270 ron bucata.
acum am pe ea 3 Michelin (nu imi amintesc modelul acum, oricum am cautat la un moment dat si nu se mai fabrica) si un Pneumant original.
ma mai gandesc, astea de pe ea inca se pot folosi. Pneumantul e aproape nou, foarte putin uzat, iar celelalte 3 se prezinta relativ bine

si pentru ca nu am mai zis nimic de ea:
-am mai bibilit maruntisuri, radio, boxa in bord, antena, priza de bricheta, mocheta pe interiorul capacului motor (pt atenuarea zgomotului), am mai reglat un pic aprinderea (consumul nu l-am verificat, pt ca mi-e frica ). cu toate astea, cilindrul 3 (unde este si pompa de benzina) tot face figuri uneori, mai ales la relanti (o problema relativ comuna la motoarele astea)
-am cumparat pana la urma o pompa de frana dublu-circuit noua, de Barkas (productie HU, of course)=365 lei. frana se prezinta mai bine, insa tot nu imi place....
-am schimbat cablu de ambreiaj, pentru ca cel vechi incepuse sa agate... (am gresat si toate articulatiile sistemului de ambreiaj)
-am schimbat uleiul la cutia de viteze
-am montat un intrerupator pe pedala de frana, in paralel cu manocontactul original, pentru ca asta nu mai functiona bine si ma saturasem de cat am umblat la sistemul de franare. acum se aprind becurile de frana doar ce ating pedala...
-am observat (cu tristete pt buzunar...) ca a inceput sa piarda lichid de racire prin spatele pompei de apa, asa ca trebuie sa schimb presetupa si rulmentii (iarasi problema des intalnita la tipul asta de motor, din cate am inteles).
totodata, fiindca mai de mult am observat ca baga gaze in vasul de expansiune, o sa schimb si garnitura de chiulasa.
deci, presetupa, rulmenti, garnitura chiulasa, garnituri capac pompa apa, cablu de ambreiaj (cel montat era nou, dar nu prezinta incredere, asa ca am preferat sa iau unul de rezerva sa-l am cu mine)=125 lei
acum sa vad cand le schimb...
cam asta e activitatea... 


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Dom'le, te dai cu ea? Poate facem o iesire combinata la primavara...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
ma dau dom'le, cu scartz la plecare chiar
daca mai tine vremea buna, am putea sa o facem chiar acum, nu la primavara

am rezolvat azi cu motorul, schimbat rulmenti, presetupa, garnitura de chiulasa, planat chiulasa (pe genunchi, cu piatra de polizor, of course), aerisit, pornit, totul ok....
pun capacul la motor, scaunele, etc. plec...
merge, dar...hm, parca nu mai are putere, tre' sa-l turez mai mult, cam mult fum.... ma asteptam eu sa se schimbe un pic mersul, dar in bine, nu in rau.....
ce-o fi...ce-o fi.... stand la semafor, scot capacul mic de la sala masinilor si ma uit la chiulasa, fise, etc... totul pare ok... dar parca totusi se aude un pacanit ca de scanteie. ei, deci asta e, da pe undeva la masa... da' pe unde, ca nu se vede nimic
in fine, trec intersectia cu bine, trag sub un bec si ce-mi vad ochii: fisa de la cilindrul 1 era scoasa. pesemne cand am pus capacul cel mare a iesit de pe bujie si n-am observat, fiind aproape intuneric.
deci motorul mergea in 2 cilindri. cu toate astea misca cotetzul destul de natural.....
pun fisa la loc, pornesc motorul si... alta viata nene.


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
E, de-acu' la primavara, cica nu mia tine prea mult vremea asta...
O sa-i arat pozele lu' fostu'...


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
pai da, ca si asa zicea ca vrea sa o vada dupa ce termin cu reparatiile

_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Mai da-l in pzdms, ca prea shi-a mancat de sub unghii
Asha i-am zis shi eu aluia cu Oltcitul ca il dau cu el cand e gata


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
lasa ca poate mai fac o afacere cu el 

_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 69
Uite la Remat sf. gheorghe doua barkas de la care cred (daca nu au disparut de acolo) ca mai poti lua piese.
Firma este privata si se numeste Ariadna srl - cred ca am retinut bine.
Sunt deschisi la comert de genul asta.
cu stima


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pare sa fie un scrap civilizat, axat pe recuperare shi vanzare de piese nu pe tocat- masinile sunt puse frumos, nu gramada.
Vad si un bus, ce-i cu el?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
multam frumos de info
din pacate, e cam departe de bucuresti, dar merita retinut


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
angelinno
Vizitator



165 km Buc-Brasov+25 km pana la Sf.Ghe,nu e prea mult.
Ia sa dau o geana intr-o sambata.


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
nu e mult asa
e mult daca iei situatia in ansamblu (drum+timp+costuri), in situatia in care nu ai de cumparat piese neaparat, ci doar asa, pe stoc, ca masura de prevedere


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
angelinno
Vizitator



Imbina placutul cu utilul.Dai si de-o plimbare si iti faci s-o idee cam ce au p-acolo.

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
...am vazut poza cu sirocoul..e bun??functioneaza???? daca vrei info, am unul, scos, functional, pentru studii...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
multam de oferta, da' functioneaza foarte bine deocamdata 


asa...
"lucrarea" continua
am finalizat sistemul de blocare a incuietorilor
mai ramane montez sistemul de inchidere (o alarma recuperata), actuatoarele in usi si sa fac circuitul electric pt ele


Modificat de draku (acum 14 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
apropoi de anvelopele tale: am gasit dimensiunea ta la Mitas:

Mi se pare ca au reprezentanta si la noi, vand anvelope moto dar presupun ca te poti intelege cu ei sa-ti aduca si ce-ti trebuie


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
da, mitas este cred ca singurul care produce dimensiunea asta si se importa la noi
6,70/13C profil CT-01 si CT-02
am vorbit la importator (chemtraders) si se aduce la comanda, 270 lei/buc (CT-01)
din pacate, nu se specifica pentru ce sezon sunt


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

pare de vara CT-1


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
dar 6,70/ 13 nu ar fi echivalent cu 175 R13 ?

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
uite si aici, primul pe lista, 160 lei:


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
nope, nu este echivalent
desi am vazut ca se folosesc asa
175/13 este roata normala de Dacia si sunt mult mai mici in diametru decat 6,70/13
gasisem un tabel de echivalente pe un forum, din care reiesea ca cee mei apropiate ca dimensiuni ar fi 185/85 R13
dar si astea sunt cam greu de gasit
partea proasta e acel "C" care inseamna anvelopa tip "cargo". anvelopele uzuale de turism nu corespund


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Da, tampita idee au avut redegishtii sa puna gume pe 13 la un bus.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
cum naiba 185 ? 6,7x25,4= 170,18

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
da' nu stiu daca se poate calcula chiar asa....
in fine, putem sa facem comparatia pe viu, daca vrei


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai ce sa mai calculezi, 6,7 adica 6,7 inch, 1inch=25.4 mm parca, daca nu are specificat raportul latime/inaltime atunci e standard, parca 82%. Echivalent ar fi 170/80/15. Cum 170 nu exista, mergi pe valori apropiate, 165/85 sau 175/75. Acum "C"-ul ala banuiesc ca e important daca folosesti masina ptr. marfa, adica ptr. greutate mare, altminteri nu vad de ce n-ar merge anvelope auto normale. La dube VW, cum are Misu, nu cred ca-si pune cineva anvelope cargo si, vorba aia, Misu chiar cara cu duba aia

Pai ai varianta, cred, sa pui niste jante de 14' cu anvelope mai scunde un pic, calculate, evident, sa ai acelasi diametru de roata


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
nu ma dau inapoi sa pun ceva echivalent
problema este ca la un control, nu conteaza ce este pe masina daca nu corespunde cu documentele


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bai, daca nu sunt C-uri, arata ca dracu', zici ca ai pus busul pe role de carutz de supermarket.
Shi uameni daca duci, shi tot trebuie ceuri....


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
epopeea limuzinei continua cu episodul tzaspe:
azi am fost in posesia tuturor datelor ca sa pot face un calcul extrem de aproximativ privind consumul in oras....
aproximativ 30 l/100 km a reiesit consumul din calcule savante   
oricum, "simteam" eu ca are un consum mare, ca se misca prea bine. dar am preferat sa merg o perioada asa, ca sa pot observa diverse alte probleme.
deci, ca prima interventie de remediere este schimbarea filtrului de aer si a cuiului poanto (imi pare ca nu inchide chiar bine)
apoi, verificarea si reglarea nivelului de benzina in carburator si a avansului (daca va fi cazul)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
stiu ca pompa n'are retur...vezi sa nu faca ca la vw, si sa bage peste cat poate sa inchida cuiu'..incearca cu un retur...vezi plutitoru' in ce stare e.
--fiind racit cu apa, vezi daca functioneaza bine termostatu', si daca se incalzeste mot. repede...
--carbu': e d'ala cu doua camere? model mai nou??ala consuma, cica, ca ursu'...unii zic c'au pus de dacie...cu o camera...nu stiu de care dacie, 1100 sau 1300...reglat nu stiu cum...
--vezi cum e treaba cu aprinderea, una d'aia fara platina, electronica, face totzi banii...plus ca nu  se toceste never..nu se regleaza..io merg cu una de doi ani fara sa fie nevoie s'o reglez...
...io ziceam, daca vrei, sa vii s'o vezi scoasa ...instalatia...sirocoul...sa-ti explic cum e si cu scazutu' turatie cum nu e..ce are inauntru...


pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
treaba cu c-uri si alte chestii: vorbitzi  in van e diferentza intre DIAGONALE si Radiale...plus ca astea nemtzesti erau pe PANZA,  nu pe sarma...   de aia sunt asa, mai subtziri...

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
n-are retur, intr-adevar. si eu suspectez cuiul
racirea functioneaza ok
carburatorul  e simplu. carburatoare dublu corp au fost puse numai pe wartburg.
am pus aprindere electronica de la inceput. nu e problema de acolo.
cat despre sirocco, a fost desfacut bucati, curatat, reconditionat, rulmentii motorului schimbati. stiu ce are in el.
ma gandeam ca poate reusesc sa alimentez turbina prin rezistenta bobinata cu cursor mobil care alimenteaza bujia incandescenta.
dar mai vedem, in primul rand sa rezolv cu consumul


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006

draku a scris:

n-are retur, intr-adevar.
cat despre sirocco, a fost desfacut bucati, curatat, reconditionat, rulmentii motorului schimbati. stiu ce are in el.
ma gandeam ca poate reusesc sa alimentez turbina prin rezistenta bobinata cu cursor mobil care alimenteaza bujia incandescenta.

Am incercat io..Nu merge. Daca scade turatia la motor, benzina care vine pe teava  de dupa jiclor si intra spre turbina care mixeaza amestecul NU mai are nustiuce (presiune de aer, ca e centrifugata...amestecata de curentul de aer..) si ii dispare flacara..
Nu merge nici cu rezistenta. Rezistenta aia e COMPENSATOARE, deci preia din curentul bujiei termice si transforma in caldura. Plus ca are rezistentza mica si putere mare. Sa zicem, 10 ohmi si 50 wattzi. Daca pui un bec de 21 watzi, n'o sa-i scada luminozitatea. Motorul are consum cam 35-45 w...
--io ma gandesc la o schema ca dupa ce pornesc pe benzina sa dau drumul la gpl. Dintr-o butelie de voiaj, cu jet controlat. //incarcata la benzinarie, prin mufa originala  pentru masini...cu robinetzi de sigurantza, sa n'am probleme. E MUUUULT mai ieftin si dureaza mai mult.
Plus ca pot muta toata tulumba sub bus si pot alimenta din joi in pasti cu benzina, cand se consuma aia patru litri ai instalatiei.


pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
si unde pui duza de gpl?

_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
inauntru.
//nu ma ocum ACUM de problema.   am altele pe cap.
-deocamdata studiez si cujet.  
...sa termin de facut instalatia de baza--butelia, alimentarea..,,firele''...vreau sa pun cu releu de la o instalatie de gpl, de la casari, alimentat cu curent de la releul care opreste bujia--cand se incinge pe benzina, clac! se opreste bujia, opreste benzina (un electrocontact..) si deschide gazul (alt electrocontact.). 
relativ simplu.


pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
..de gume---io am doo pe 13, maaari, ca ala din poza, da' nu-s noi...Promblema lor e ca sunt la tzara...daca vrei.

pus acum 14 ani
   
draku
barkazist

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 657
gazul tre sa plece inainte de a se opri benzina
ca daca se opreste benzina, moare flacara si adio caldura

PS
cu gumele vb mai incolo, ms


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 14 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
maaaaiii, poi n'ai vazut ca dupa ce se  opreste pompa mai arde inca vreo cateva secunde???sau n'ai probat prea mult divaizu'??? ramane de ars ce e pe tzava, dupa jigleru ala..inca vreo 20 de secunde...in timpu' asta vine si gazu'...
la ala BN4 e mult mai bine, ca are si bobina cu bujie cu scanteie...ia foc sigur...


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la