A,sigur are scor de scor.Trebuie sa ajung acolo,eu sau un cunoscator sa negociem un pret.Teoretic a din inox te tine 20 de vieti.Cand aveam inox cacalau la indemana nu-l cunosteam pe Mishu si l-au palmat altii mai intreprinzatori...
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
Bine inteles ca si-aseara am dat 2 ture cu cotetu prin cartier.Uauu.Superrr.super incantat.Ar mai fi ceva ce imi da insomnii?!La decleratie scoate niste pocnete asa ca la revelion ,cum scotea o cioacla de camion Carpati de-l aveam la VM. o fi afurisita aia de platina?!s-o refac la 0.45?! S-avem drumuri bune!
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
0,4 mm.
Trimite intr-un plic timbrat in care sa pui si 10 dolari seria motorului si vei primi cadou indicatii privind reglarea corecta a avansului!
pus acum 14 ani
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
viata fara poze n-are nici un rost - vrem poze cu noile "gigele" - vipustile negre etc etc
pus acum 14 ani
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
mai da-i bre oleaca de avans. Ce auzi tu e benzina nearsa acumulata in toba, din cauza frigului si care are obiceiul sa se aprinda la deccelerari, daca ai avansul tarzior. Eu am spart o toba cu "pocnitori" din alea
E posibil orice.La motorash n-am umblat(din lipsa de timp si lene)la nimic. Toba,oricum e obosita,rasufla cumva pe la imbinarile cu incalzitoarele,asa o carpeala mica i-as face din niste snur de azbest si mastic de temperatura.O sa ii curat platina,o regulez la 0.4 ,avans o sa ii mai dau un strop .da asa dupa urece ca n-am stomboscop si nu stiu procedura aia cu becul....Si cat nivel sa fie in carburator? Multumiri.Si drumuri bune.
ps.mai bine de 10 dolari luam bere..si nu facem posta cu bani.
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Zi, dom-le, seria motorului, fara ultimele 3 cifre, daca ai vreo jena. Iti spunem noi un' sa cauti la cîte grade se face avansul si cum, simplu si economic, cu becul. Nu uita de plic!
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
A,pai seria e doar in CIV,si la mine n-am decat talonul...N-am nicio jena.Pai berea in plic nu prea merge,decat asa sa duca conu Mishu la analiza
hopa,cine cauta gaseste,am o copie de pe civ ,serie motorash 460535.d Hai ca se raceste berea si dup-aia nu mai e buna.
Modificat de angelinno (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Mai trebe o cifra, un 0 sau un 1. Zi ce scrie pe motor! Asa pare a fi din '69...
Formatul e asta: D 0xxxxxx sau D 1xxxxxx
pus acum 14 ani
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
angelinno a scris:
Pai berea in plic nu prea merge...
hotzule, te faci ca n-auzi, bani bre, nu bere!
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
N-am motoru cu mine!Scrie in cartea de identitate(scrie d mare ,si io scriu tot d mare si iese moaca asta)460 535.E oval.Poa'sa fie din 69?Sau din kama putra,plm.poa'sa fie industrial?! Da,se rezolva 99% si cu banii si cu berea.Luni 18.oct,anul asta.
Modificat de angelinno (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Stai, dom'le, solemn, am glumit cu plicul, nu stii anunturile de prin ziare??
Boii astia de pe la RAR scriu tot felul de chestii prin documentele masinilor, tre'be vazut ce scrie pe motor.
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
In week-end avusei treaba,insa duminica pe la paranz,soare,fumushel afara asa ca ma bagai sub Jojo(adica uac-ul meu),sub Jojo artista se baga nea Ala,nea Catelu,sau cum il chema,si nu s-a bagat bine ,io in locul lui o tineam numai pe cric,aia sta acu deasupra altuia(poate si dedesupt) si pesemne e premiant,io nici la gradinita n-am fost... E si ma bagai sub Jojo sa leg clapetele de caldura cu....sarma,ca acele sarmoace originale de sunt legate la o manetutza nu le mai am. Buuun.si luai si un ulei 15w40 mineral.Si bujii NKB. Da pluoua in dusmanie ,ca la potop si n-avusei timp sa le schimb.Dupa ,mai dau o proba si afisez rezultatele. S-avem drumuri bune!
pus acum 14 ani
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
bine faci cu sarmele alea, ca io nu ma bagai si am tras azi un frig si o abureala ... cum se usuca, ma bag si io cu sarma sub ea
Tot sub...Jojo?!Ai fost premiant?!Bravo tie monsher. S-avem drumuri bune.
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
S-a oprit hula.Insa nu pentru mult timp.Vine iarna si se pare ca ni se pregateste cate-o prima de mos daca n-avem caocioace de iarna.La mine nici nu se pune problema altfel. Am gasit pentru cei interesati: anvelopejantepromotii.ro.Preturi corecte si la 4 gume comandate transportul e moca. ps.multumiri speciale lui citroends,mi-a trimis ceva de calitate,la pret decent si cu un super bonus. s-avem drumuri bune.
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
angelinno a scris:
S-a oprit hula.Insa nu pentru mult timp.Vine iarna si se pare ca ni se pregateste cate-o prima de mos daca n-avem caocioace de iarna
Ce tot vorbesti, omule?
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
Pai nu vazusi la stiri?!Daca n-ai caucioace de iarna risti sa iti dea prima de Craciun.Adica amenda.Ce tu n-auzisi de criza?! si acolo pe adresa aia gasesti anvelope.diverse.preturi decente. a,stai ca in Bucuresti sunt atatea firme ce comercializeaza anvelope...
pus acum 14 ani
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Nu- te taxeaza daca tre' sa te scoata din nametzi shi tu n-ai gume de iarna, lopata, prostii. Dar momentan e doar pt mashinile MARI.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
pus acum 14 ani
cristobob
Broscar pasionat
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 240
MishuL a scris:
... Dar momentan e doar pt mashinile MARI.
cu propunere de extindere si la autoturisme.
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
Si mai mult ca sigur se extinde.
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Cobe!
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
Mi-am curatzat-o singur.Si mi-am reglat-o singur.Platina.Multumesc pe aceasta cale celui ce mi-a shulfanit lera.Am facut o cala dintr-o bucata de tabla zincata de pus pe casa,de 0.4. La sugestia lui neneaRica(multumiri)am legat un bec cu o sarma la masa si cu sarma cealalta la firul care iese din platina si se duce in bobina.Am rotit de motor pana cand semnul de pe pulie a ajuns la mediana blocului motor.Am rotit de delcou pana s-a aprins becul. Spectaculos,iti ia cheia din mana,si mersul e muult mai rotund.Nivelul nu l-am mai facut ca s-a innoptata.Azi.Intre 14-16 mm.
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
Mai trecu un weekend.Mai avusei si alte treburi,mai statui si la umbra ,asa ca nu prea avusei timp de Jojo.Cu toate astea ,ii luai si rovigneta pe-o luna si talpi pana la Piatra Arsa.Bunn.Sambata mi-o pierdui tot fu....and si desf...and sonda de otzet.Minte.I-am dat 5 litri si-mi arata mai mult decat ochi.E VDO,cu un singur firoc,si oricat am rasucit-o tot prea plin arata. Ce sa fie?
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
O da la masa pe undeva? O fi acul indicatorului blocat? O fi piesulica dintre ceas si sonda dusa? O secreta rezervorul tau mai multa benzina decît consuma motorul?
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
1.Acu lindicatorului nu e blocat.Ii pui contactul se erecteaza.Ii iei contactul,se inmoaie. 2.Intre ceas si sonda nu e decat un fir ,izolat de fritz,nu da la masa nicaieri. 3.Stau in judetul gazarilor(era sa zic gaozarilor)da n-am sonda in curte.
pus acum 14 ani
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
angelinno a scris:
I-am dat 5 litri si-mi arata mai mult decat ochi.
e o sonda optimista. Nu i-ai multumit pentru urari ?
Ii iau casetofon si-i pun melodia:''magdalena de ce minti,ca albina n-are dinti!"
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
2. Intre ceas si sonda mai tre' sa fiu un regulator, o chestie care face ca acul sa nu fleoncane la orice zdronca-zdronca pe sosea...
Mai am o presupunere: poate ca tii masina in plan inclinat, astfel încât benzina sa tina si ea sonda sus... La voi, acolo, la munte, nu prea gasesti o strada lina...
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
Vrei sa zici ca am casa-n panta?!Iote ca nu ma gandi.Chiar e un pic inclinata.Si n-am vazut niciun releu.E doar un reostat liniar pe sonda.Se scoala/culca un cursor pe el.
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Nu cred ca e liniar, are o "lege" care tine cont de forma rezervorului si de gradatiile de pe ceas. Piesa dintre reostat si instrumentul de masura arata asa:
6.2KB
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Sau, mai modern, asa:
31.4KB
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
pai si un'se moteaza dracia asta?ce-i drept am mostenire de cand luai cazanu o cutiutza metalica pe care scrie beru,made in germany,era in punga si nu stiu la ce ar folosi.Si aparatu de pictat e la colega de camera la plantatia ei...si telefoanele mele sunt din evu mediu si n-au camera..... ma rog reostatul ala e arc de cerc sau plm cum s-o chema.
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Nu, bre, e bobinat in asa fel incit cursorul sa "citeasca" nivelul din rezervor, arcul ala de cerc de-l vezi e urma uzurii pe care o face cursorul.
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
nene?!la fizica invatasem ca e pizdometru cu cursor,adica un condesator,reostat,potentiometru variabil,adica Q si R se modifica,prin micsorarea sau marirea numarului de spire .Da asta era foarte demult si intre timp mi-a slabit vederea.Dar astea nu sunt importante,important e sa nu ma minta lindicatorul ala sa raman ca gigeii pe drumuri
pus acum 14 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Bre, spirele alea de nichelina sau ce dracu' o fi sînt puse din ce in ce mai aproape una de cealalta, astfel incît, chiar avînd cursorul la jumate, nu e obligatoriu sa citim pe ceas ca mai ai juma' de rezervor plin. Sau gol, depinde cum vezi lucrurile... Asta din cauza ca rezervorul e ciudat ca forma...
E posibil, ca precedentul sa fi intors invers rezistenta aia bobinata pe un suport de carton/izolator, crezînd ca face o sfîrîiala. Am mai vazut inginerii de astea facute la sonde de benzina... In acest caz, solutia este o sonda noua.
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
Asha ,printre"picaturi"-vine vorba ca pana acu'fu o toamna deosebita am mai shurubarit cate ceva,am produs 2 bucate caucioace de iarna,azi le incaltz si am tot dabijat si radabijat sonda de otzet. Fiindca dracovenia pe care o s-o atashez nu stiu la ce ar folosi recursei la o solutzie neaosh romaneasca:am incobilat sarma ce balangane plutitorul,astfel incat sa arate mai aproape de realitate.
41KB
pus acum 14 ani
angelinno
Vizitator
Salutare,asha cum va spuneam si prin alte topicuri,am cam frecat matzu in ultimele zile din anul trecut si in vreo trei din anul asta.Am tot balarit-o de garduri si am scris mai putin spre deloc despre masini.E iarna,Jojo din pacate sta afara,in strada ca1.n-am loc in garaj,fiind plin cu toate cioroboaile,2 ca s-o introbag in garaj trebuie sa calc niste balarii la care tine foarte mult colega mea de camera,la care tine foarte mult juniorul,la care tin foarte mult eu... Asha ca am luat o mica pauza in a-i mai pipai formele apetisante(ale lui Jojo),nenea Bubu nu mi-a zis ce pnm e dispozitivu ala din poza de mai jos,etc,etc.Am incaltzat-o cu doua bucate caucioace de iarna ,sh,50 ron/buc.Am produs doua lampi,corecte pentru epoca ei,aceiasi nuantza.Am achizitionat chedere de capota si portbagaj,manivele de deschis geamurile,tot asha corecte si in stare ok. Sunt pe drum niste tapiterii,ale mele au fost violent penetrate in vederea transplantului unor boxe(urateeee!)precum si nishte faruri. M-am pricosit si cu un motor,seria D,din an mai apropiat nasterii ei(ovalul de acu vreau sa-l marit). Sa vedem cine si-o face timp si spatiu sa mi-l crape si eventual sa il si adune. Intre timp,solenoidul se oxidase,l-am dat jos,curatzat,spalat,montat,unsa bucsa din cutie si acu :tzata de matza. Bateria da semne de mierleala,am luat 2 l de electrolit,am golit-o cu seriga,incet ,incet,si l-am inlocuit cu asta nou.Dupa 24 de ore am pus-o la redresor si super. Daca o pornesc cam la 2 zile face serviciu,daca nu ..se blegeste.asta in cazul in care tin bateria in masina,afara.Daca duc bateria in garaj porneste si la o saptamana. N-a reusit sa introbag tubul de incalzire,am facut o tziganie dintr-o trompa de aspirator,dar in 3.5 km cata am pana la serviciu nu se dezgheata geamul... Bine .ca nici rovigneta nue,. Care atzi pus toba de la ingaraj,ce zicetzi merita?Adica pretz/calitate? Am patinat si pe samba si pe bugland si sunt aproape 99%convins ca e promotion jeune!Sa-i scriu intr-o zi lu Jaques ala de mai are una cam ca a mea prin Marsilia sa vedem el ce zice. S-avem drumuri bune!
pus acum 13 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Eu am pus toba de la aia, Bosal, e ok, chiar splendida.
Jucaria aia din poza ar putea fi asa-zisul vibrator, de fapt un fel de stabilizator de tensiune. Se monteaza in serie cu sonda si ceasul de benzina. Cele pe care le stiu eu arata altfel.
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Ok,multumiri.Drumuri bune.
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Am gasit printre fiare un cablu,asemanator cu cel de frana de mana,cu o "ureche"la un cap si la celalat cu un filet de M6. Pe el scrie w 113A. O fi de ambreiaj?O fi de frana?N-aveam nimic la indemana sa-l masor. Multumiri.
pus acum 13 ani
BubuL
Moderator
Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Ca asta? Daca da, e de ambreiaj.
5.6KB
pus acum 13 ani
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Daca e de ambreiaj, filetul e de 7
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Posibil,n-am avut cu ce sa il masor,si sincer nici nu l-am pipait cu atentie sa vad de e 7 sau 6.
pus acum 13 ani
young-biker
Broscar
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 94
De ambreiaj e. Partea cu surubul se prinde cu un fluture pe urecehea de pe cutie iar urechea cablului se prinde la pedala.
Multumesc. Am comis-o!Ieri!Adica mi-am mobilizat hoitul si colegul pana la prietenul nostru Razvan.I-am dus cel mai mizerabil motor de cand e lumea ,cu toate ca il spalasem de vreo 4 ori cu un amestec magic de benzina+motorina,aplicat cu un pasaitor de solutie de geamuri. Cum Daniel si nu numai ii facusera reclama de parca vroiau sa il insoare,si vazusem ce-i iese din mana,m-am lasat in voia harului si talentului sau. Deci,omul m-a primit excelent,mi-a crapat fierul,m-a cafelit si mi l-a diagnosticat. Urmeaza in curand transplantul de organe si apoi benzina si talpa. Multumesc Razvane,s-avem drumuri bune.
pus acum 13 ani
DanielT
Broscar pasionat
Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Bafta o sa ai motor pe cinste
_______________________________________ (0\_||_/0) VW 1300 '72 "I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut "Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Ieri,in loc de martisor,i-am umplut curtea si garajul d-lui Razvan,cu cele mai mizerabile table,incalzitoare,galerie,alternator,carburator,etc,etc. Cu toate ca au trecut prin repetate operatiuni de spalare,cu o darcovenie de la pravalia de piese auto,apoi clatire din abundentza cu apa,asezate pe-un caricior in fundul curtzii tot sunt mizerabile... In schimb,am pipait si mi-a placut grav,motorul lui Cristobob,era asezat pe banc si l-am admirat mult ,si l-am ascultat torcand....eee,si pana sa il am si eu p-al meu asha mai e doar chestie de timp. Felicitari boier Razvane!
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Sambata dadui o tura pana la Ploiesti.Fu o intalneala de broscari(multumiri organizatorilor si salutari participantilor).Postai anuntul zilelel trecute pe calatori si intalniri,da'nu intr-un(mea culpa!)topic separat.... Vremea buna,senin,pe la Banesti,in linie dreapta,Jojo a mea s-a comportat bine la 110 km/h si pentru scurte re[prize chiar si 120,si loc in acceleratie mai era. Inconvenientul a fost ca cu toate ca inchisesem clapetele de caldura(alea legate cu niste sarmoace)m-a afumat precum slanina la Craciun,semn ca incalzitoarele sunt busite. Tot acu,constat la franare brusca blocarea doara arotii dreapta spate,celelalte nu,semn ca plapumareala de am facut-o(garnituri de dacia in pompa de vw)nu e cea mai reusita. Musai sa imi fac timp sa ii schimb pompa! Ideea e ca am o gaura-n plus la pompa asta noua,cred ca e pentru un alt martor...ma gandesc sa astup filetul asta cu un surub,facut la cote pana oi gasi sonda d-asta...
ah,si poze pe angelinno.sunphoto.ro!Hai s-avem drumuri bune!
Modificat de angelinno (acum 13 ani)
pus acum 13 ani
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
s-ar putea sa iti dau eu o sonda din aia, macar "oarba" dar sa stea acolo in gaura...
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Multumiri!Pai asha ma gandeam cand zisei de shurub,ceva orb,sa astupe gaura...
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Salutare. Nu iesiram din recesiune,s-a bulit si vremea si cum o nenorocire nu vine singura constatai cu tristete ca unul din boltzurile de la usa are joc. Sa demontez usa din stalp si s-o duc la aschietor?? Daca narodul ala (adica aschietorul)ii pupa oarece ciocane si sare chitul? Ce sa-i fac?? Multumiri.
pus acum 13 ani
razvan c
Broscar pasionat
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 424
Sa nu te duci la narod.
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
nu ma duc!
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Dadui o fuga la Razvan!Pentru impalnturi si regulat diverse.Fiare.El sa reguleze.Toate bune si frumoase da' la Pasajul Baneasa se puse pulia jos.Noroc cu telefonu.Veni omu,ma lua cu streangu'. Calcai pe el.Il rupsei.Il innodaram.Ajunseram. Astept cu nerabdare iesirea de la reanimare.A fierului.Si nota.De plata. Multumesc Razvane.! DRMBN.
pus acum 13 ani
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
D'aia'mi place mie shtanga, sta tare mereu N-ash tracta la cravata nici sa ma tai
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Ah,pai mie imi place sa imi folosesc io,shtanga mea..Da ,daca n-o aveam la mine??!!M-am rezolvat cu shtreangu!
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
A venit vara,urmeaza concedii,drumuri,vacante,munci diverse,mai mult prin curti si gradini... Si drumuri mai dese si mai lungi. Am o masina functionala,mai am un hop la RAR,mai in toamna pentru a inscrie seria noului motor in CIV. Pana atunci multumesc urmatorilor:RazvanC,Daniel,Lexxus,Bubul,RG-ul,Bubnof,neneaRICA,neneaJan,neneaMircea,RaduI,Epe,Turbodesengel,Cytroen,MishuL,Ratmbl,TzePES,Fane,Tipatescul,tuturor care m-au ajutat cu un sfat,o idee,o piesa,o informatie,un gand sau o nerozie,asa incat azi am un fier functional cu care ma misc incoace -incolo. Pe cei ce nu i-am pomenit ii rog sa nu se supere,ne cinstim la vreo intalneala . Si nu in ultimul rand special guest star:nenea Victor. Va doresc si voua o vara asa cum imi doresc mie!
pus acum 13 ani
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
angelinno a scris:
Pana atunci multumesc urmatorilor:RazvanC,Daniel,Lexxus,Bubul,RG-ul,Bubnof,neneaRICA,neneaJan,neneaMircea,RaduI,Epe,Turbodesengel,Cytroen,MishuL,Ratmbl,TzePES,Fane,Tipatescul,tuturor care m-au ajutat cu un sfat,o idee,o piesa,o informatie,un gand sau o nerozie,asa incat azi am un fier functional cu care ma misc incoace -incolo. Pe cei ce nu i-am pomenit ii rog sa nu se supere,ne cinstim la vreo intalneala . Si nu in ultimul rand special guest star:nenea Victor.
pus acum 13 ani
neneavictor
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 207
Mai frate, multumesc, dar eu nu prea am ajutat: esti tu asa, dragut! Hai la mai mare si sper sa n-ai parte de accidente idioate si stupide cu broasca niciodata!!!!
pus acum 13 ani
angelinno
Vizitator
Mersi.Poate nu m-ai ajutat in sensul de haisit de fiare,dat la baroase,sau smirgheluit.Insa prin puterea exemplului tau,prin tenacitate(si chiar talentul de a povesti)mi-ai dat taria psihica de a continua sa bag bani si timp si suflet in fierul meu.Am facut muuulte compromisuri fata de originalitate,mai am mult de tot pana sa te ajung din urma dar acum am o troaca functionala.
pus acum 13 ani
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
nene Angel, te duse inapoi acas? De ce nu-i pui un alternarici ?
In traficul de cosmar de simbata de pe dn1,mergand cu luminile aprinse(am mai dat odata 2 puncte si cativa leuti la buget)un metru,stand 5 minute,iar mergand un metru....si bateria e de o varsat cu mine,am produs alta mersi.
pus acum 13 ani
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
angelinno a scris:
si bateria e de o varsat cu mine
Exagerezi ! Pai tu esti de o varsta cu mine, deci si bateria. Imposibil sa fi avut pe masina asa ceva !
Salutare si "la multi ani".P-aici nu prea am mai scris demult,ca a fost o perioada destul de incarcata pentru mine si fierul a mers destul de bine.Cum am oprit santierul,adica doar colectionez in limita bugetului piesuci originale in vederea unui viitor mai luminos,mai dadeam o geana doar asa pe la timp liber,etc... Am renuntat la aprinderea gotronic.M-a lasat brusc,intr-o seara la 10 km de Sinaia dupa un drum intins de 250 de km.Am banuit,benzina(adica apa din ea)apoi bobina,ca pana la urma sa nu scanteiasca.... Am sunat la procuratura si am procurat alta platina si din nou pe drum dupa cateva zile de stat in genunchi pe langa fierotenie... Observ un "latarat"in volan.... Am doaua bucsulite gulerate,una de metal una dintr-un plastic ,ceva... Cum se monteaza???Cu gulerasu-n jos spre podea?Cu gulerasu in sus spre volan? Se introbaga a de metal in a de plastic si apoi ii f..t un ciocan sa intre in rulment??? Multumiri. PS.O mai fi fost si la tehnic ,da n-am rabdari...
pus acum 13 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cauta aici
de la RLF V: V7.1/6-1 mai departe poate gasesti raspunsul la intrebarile tale
21.7KB
pus acum 12 ani
angelinno
Vizitator
Patria multumeste!
pus acum 12 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
patria!!?? ... care patrie??? .. astazi am avut o maare deceptie in ceea ce priveste partia asta... am crezut ca institutiile de "forta" ale patriei se ocupa de lucruri serioase...
pus acum 12 ani
angelinno
Vizitator
Ete pl.De unde atata!De d-l Tudor au avut grecii grija (''patria e norodul,nu tagma jefuitorilor!"...acu de euro s-ar putea ca tot grecii sa aiba grija..ptiu!
pus acum 12 ani
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Ce Tudor, care Tudor? VeCe Tudor, sau care? Eu ultima data l-am vazut la defilare in 2009, ziceai ca-i viu.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
pus acum 12 ani
angelinno
Vizitator
Nuuuuuuuuuu!Nu bideu Tudor e vorba de domnu'Tudor Vladimirescu.Nu zisei ca Oltenia a dat tarii numai valori,printre care si pe mine!
pus acum 12 ani
angelinno
Vizitator
Am pus-oooo!!!!Salut prieteni.Dupa o iarna crancena si o vara fierbinte zic hai sa mai broscaresc cate ceva....La plecarea de la Curmatura Stezii(multumiri organizatorilor si salutari participantilor)am dat o geana pana la Paltinis...Greu,ploaie ,a-ntaia,a doua,coada in spatele meu de doi km,toti soferii de plastice mi-au umplut fridigerul...in fina ajuns.Insa ,cand si cand patina ambreiajul,adica bagand piciorul se tura dar peindea viteza cu intarziere.Am mai slabit un strop cablul. Dupa ce am revenit,pofitand de caldurile tropicale si datorita aglomeratiei din sat de la mine pe timp de vara,cand nu mai merita sa iesi cu masina,am tras-o un pic pe dreapta. Rog doi vecini sa majute sa scot motorul.Il scot.Discul de ambreiaj,obosit,si imbacsit cu ceva gras. procur alt disc,cablu nou,intre timp desfund galeria de admisie cu lampa de benzina si o sarmoaca.Reconditionez incalzitoarele.Inlocuiesc sarmoacele de la clapetele de caldura,mai vopsesc niste table de motor.Curat bujii,spal carbelitorul,etc etc. Montez discul.Strang la cuplu cu asistenta tehnica in direct telefonic cu Bogdan(multumiri si salutari) Sambata convoc iar niste vecini sa introbag motorul inapoi.Il bag ,cu ajutorul lor intr-un garaj pe canal.Aduc fierul acasa.Montez carbelitor,filtru,firele la bobina,alternator,etc,etc.Pornesc.Lucreaza frumos socul,se stabileste ralanti-ul.Calc ambreiajul!Pu-tza!Nu debraiaza!Mai intind un strop cablul.pedala de ambreiaj vine intr-o pozitie nefireasca.Tot nu debraiaza.Cu chiu,cu vai bag caraind in marsarier.Se opreste motorul.... Banuiesc ca unul din vecinii care m-a ajutat,n-a pozitionat corect rul mentul de presiune,ala cu doua sarmoace laterale .... Caut rulment de presiune si timp sa dau motorul jos sa il inlocuiesc....Si ajutoare.Si vremea s-a bulit. Nu cred ca este din cablu.Mersi.Drumuri bune!
pus acum 12 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am inceput cu chiulasele - sablate si cu ghidurile schimbate
36.4KB
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si blocul .. gata curatat
22KB
pus acum 11 ani
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
motorul de 1.2 de pe el sau altul de la zero?
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
acelasi motor - alta abordare
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si au venit o parte din piese -- incep cu echilibrarea bielelor
33.6KB
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
"aranjarea" si verificarea cuzinetilor de palier, asamblarea bielelor pe arbore si asamblarea arborelui
35.2KB
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
schimbul supapelor de presiune a uleiului din bloc
29.1KB
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
asezarea si verificarea pieselor in bloc
45.4KB
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
etansarea semicarterelor si montajul
49.4KB
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
clienul nost' stapanul .. motorului
29.3KB
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si gata pana vin bolturile
43.7KB
pus acum 11 ani
sergiup
Broscar pasionat
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
bogdan_bus a scris:
schimbul supapelor de presiune a uleiului din bloc
la aia de control al presiunii ai schimbat doar arcul?
_______________________________________ 1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu .. tot setul .. iar pistonasul l-am frecat cu pasta de rodat supape pe scaun .. sper sa inchida, daca nu, pun imapoi pistonasul original
pus acum 11 ani
sergiup
Broscar pasionat
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
banuiesc ca ai vazut ca cele doua pistoane nu sunt la fel. nu ca forma ma refer. ca dimensiuni. eu am avut probleme dupa ce am pus kit-ul nou din cauza asta. pistonul din setul de reparatie e "mai inalt bine" decat cel original . se vede bine si in poza. am spart doua radiatoare de ulei pana sa imi dau seama ce se intampla. am pus pistonul vechi la loc si de atunci... faci cum crezi. eu iti zic doar ce am patit eu. si asta din neatentie. eu nu le-am pus unul langa altul ca tine si cum le-am si pus in alta zi decat le-am dat jos si nu mi-am dat seama de diferenta. tot povestind cu jan pe tema pataniei, mi-am dat seama unde am gresit si harciog fiind, cum strang tot, am avut supapa veche. cand am pus mana pe ea mi-am dat seama unde era toata problema.
spor sa ai.
_______________________________________ 1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
multumesc de sfat .. o sa am grija, mai ales ca pompa de ulei e de 30 si nu i-am facut chestia aia la dopul din spate... motorul e la mine si nu pleaca decat atunci cand sunt convins ca nu ajunge inapoi pentru remediere de probleme
pus acum 11 ani
sergiup
Broscar pasionat
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
inca ceva care ar putea fi important: primul radiator s-a spart dupa aprox 1000 de km!!! nici nu inteleg cum a rezistat atat. oricum atunci am dat vina pe radiator. abia cand al doilea, care nu era nici el nou dar era intr-o stare foarte buna a cedat, cam dupa 100-150 de km, mi-am dat seama ca de fapt eu gresisem .
_______________________________________ 1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. daca presiunea in rampa este de maxim 6 bari, adica exact presiunea maxima reglata, atunci cum ar putea sa se sparga ... dupa cum vezi in ultima poza m-am pregatit cu un ceas de presiune sa urmaresc toate fenomenele in motor
pus acum 11 ani
sergiup
Broscar pasionat
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
pe ceas nu l-am vazut in poza. se pare ca motoarele au fost echipate cu doua feluri de supape. unele au fost echipate cu supape identice diferenta fiind data de arc si mai apoi, spre volant s-au folosit supapele astea mai lungi si cu canal. ceva imi spune ca la primele modele la care s-a folosit sistemul cu doua supape au folosi supapele la fel iar mai apoi au trecut la supapa cu canal. de altfel si la ce ai scos tu din motor se vede ca cele doua supape sunt identice diferind doar lungimeaq arcurilor. undeva stiu ca am scrise si fortele de apasare necesare comprimarii arcului, pt verificare. datele le am primite de la jan. daca le gasesc le pun aici. dupa logica mea treaba la mine a fost cam asa: supapa fiind "mai lunga" cu vreo 8-10 mm, daca imi amintesc bine, practic nu mai deschidea circuitul. sub presiune circuitul a cedat in cel mai slab punct, care punct a fost la radiator. posibil sa gresesc in rationament. cert e ca in momentul in care am schimbat supapa si am pus-o pe cea originala problemele au luat sfarsit. spor.
PS: te sunez zilele viitoare candva. am ceva personal cu dvs.
_______________________________________ 1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
pus acum 11 ani
sergiup
Broscar pasionat
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
LE: ceva am gasit "when pressure rises too high, the control valve opens and vents the excess to the sump (Diag 4) . Spring pressures are set for 42 psi operation when using 30W oil at 158°F (70°C) at 2,500 rpm. "
stiu ca jan mi-a dat altfel valorile. ceva de genul: presiunea intre x si y pt comprimarea arcului intre a si b.
daca gasesc, cum spuneam, scriu
_______________________________________ 1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
.be
Modificat de bogdan_bus (acum 11 ani)
pus acum 11 ani
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Nenea, de ce reglati relantiul din surubul clapetei? Miscarea aia e valabila pentru PICT-urile pre 67 (gen 30 pict 2), cu un singur surub de reglaj lateral. La carburatorul ala (30 pict 3) nu se regleaza relantiul din surubul de la clapeta pentru ca asta inseamna sa ii schimbi pozitia de lucru a clapetei in gatul carburatorului. Surubul ala se regleaza la rece, cu foaia de hartie intre el si cama cea mai de jos a socului. Iar restul de reglaje din aer si amestec, suruburile laterale. Acum, nu ca zic (ca stiu ca stii) dar reglajul nu e din acelasi film cu carbul.
pus acum 11 ani
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu stiu .. si nu imi plac carburatoarele prea mult .. l-am reglat prima oara cu delcoul si dupa ce am pus aprinderea asta s-a dus turatia in balarii .. asa ca a trbuit sa o scad - daca tot stii - ia pune aici toata procedura de reglaj - mersi
pus acum 11 ani
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
ok, cu placere, revin cu toata procedura, pas cu pas. Verificata.