Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Cristina02
Femeie
23 ani
Arges
cauta Barbat
26 - 80 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / pompa s.circuit -->dublu circuit Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
De-acum, daca tot am desfacut inst. de frana, ma bate gandul sa nu mai pun vechea pompa simplu circuit, care oricum e foarte uzata (are deja prag in interior, suprafata interioara e "ciupita", etc) si sa pun una dublu circuit.
Tija de actionare, cea de la pedala, se mai potriveste ? Mai trebuie sa stiu ceva ? (afara de schimbat vasul de expansiune)


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
nu trebuie nimic modificat (afara de vas cum spuneai). in plus iti mai trebuie inca un bulb pt ca pompele cu dublu ciruit au 2 gauri pt 2 sonde. instalatia electrica evident ca nu o mai modifici pt a lega un stop pe un bulb si celalat pe cel de-al 2-lea bulb .

_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 14 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
nici vasu nu tre schimbat.eu nu l-am schimbat.s-a montat un T intre vas si pompa.

_______________________________________
Online -

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

sergiup a scris:

nu trebuie nimic modificat (afara de vas cum spuneai). in plus iti mai trebuie inca un bulb pt ca pompele cu dublu ciruit au 2 gauri pt 2 sonde. instalatia electrica evident ca nu o mai modifici pt a lega un stop pe un bulb si celalat pe cel de-al 2-lea bulb .

Nu e obligatoriu... Am pompa dublu circuit cu un singur manocontact de ala. Dupa nu'sce data au renuntat chiar nemtii la al doilea bulb, astupind din turnare locul. Contactele sînt puse în paralel, astfel încît, daca se întîmpla sa crape un circuit, sa ai ambele lampi de frina functionale.


pus acum 14 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
iar daca se strica manocontactul numai ai lampile functionale. tot mai bine ii cu 2 contacte daca pica unu macar merge celalalt. sa cada 2 bombe in acelasi loc mai putin probabil 

_______________________________________
Online -

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Las-o jos cu bombele! Ai pe stoc de aia cu doua contacte?

pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457

lexxus a scris:

nici vasu nu tre schimbat.eu nu l-am schimbat.s-a montat un T intre vas si pompa.


depinde de vas, ca sunt unele din'alea simplu circuit care au stutz-ul de iesire spre furtun mult prea ingust. Daca mai pui si un "t" pe circuit, s-ar putea sa nu ai lichid destul. Mai bine unul cu 2 iesiri.


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

BubuL a scris:

Las-o jos cu bombele! Ai pe stoc de aia cu doua contacte?


mi-ai luat vorba din gura, am in vedere sa pun pompa NOUA.

so, dilare, pretu l-am vazut in catalog. Vas dublu ai ? ca de-ala n-am vazut. Pompa (de brotac standard vreau, nu de 1302/1303) are 2 manocontacte sau unul ?


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

xellex a scris:



depinde de vas, ca sunt unele din'alea simplu circuit care au stutz-ul de iesire spre furtun mult prea ingust.


am vas mititel, model 64, na! , stutz-ul pare inguuust rau, acum, cand am desfacut instalatia, pe acolo picura lichidul, nu se poate spune ca aia era curgere. (sigur, posibil sa fie si obturat cu mizerie). Am sa desfac sa vad, sincer, m-ar aranja sa pastrez vasul original, are locul lui. Pe de alta parte ... daca unul dintre circuite pierde lichid, cum mi s-a intamplat odata cand s-a crapat pur si simplu un cilindru de frana (a sarit bucata din el !), pai atunci automat ramane si celalalt fara lichid. So... mai bine vas dublu.


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
varinata cu dublucircuit cu borcan si T cum zi ce dilarul e gresita. tocmai pt ce zicea si radu... ramai fara lichid si ... nasol. si eu am vrut sa folosesc borcanul original si tocmai din motivul asta am pus alt borcan si am lasat ala original la locul lui asa "de dizain".
apoi si xelex are dreptate. daca stutul e ingust exista posibilitatea ca debitul de lichid sa fie prea scazut. raman la parerea ca cea mai buna varianta e tot aia cu schimbatul rezervorului.
eu am pus un borcan de dacee infipt direct in pompa, fara furtune si alte cele. daca esti curios radu caut o poza cu poanpa si cu borcanul de autohtona.

@bubu: ca sa fiu sincer nu am vazut dublu circuit cu a doua gaura astupata din nascare. cred ca mai repede alea mai vechi sunt cu stupus. astea de le duce trileru din ce am vazut eu toate's cu 2 gaurici pt sonde. poate gresez... pana la urma de fapt nici nu stiu daca are importanta asta. oricum... ca idee e bine sa fie pregatit omul cu 2 bulbi. poate are bevoie de 2 poate nu ( ca in bancul cu militainul si paharele de apa... poate da poate ba )

Modificat de sergiup (acum 14 ani)


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Nu e chiar asa treaba cu T-ul, ia incercati, scoatetzi de tot lichidul din vas shi de pe tub shi tot o sa mai aveti frana o buna bucata de timp, cu lichidul din pompa...

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
si inca o chestie pe care vad ca nu ati punctat-o.
vasul pentru dublu circuit este impartit in interior de un perete in doo a.i. daca se intampla ceva cu unul din circuite si curje lichidul sa-ti ramana likid pentru al 2-lea circuit.
deci faza cu T-ul este un mare fassss.
adica practic iti transformi sistemul dublu circuit TOT in simplu circuit.


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Haha, scrii pina si fisss cu i din a? Misto.
E un fis partial, sint 2 circuite de frina, totusi, daca elimini vasul din discutie. Pina la urma, daca n-ai pierderi de la ea incolo, pompa consuma aproape nimic ca sa frineze, vorba lui Misu...


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Vasul e de expansiune, ca zic asa, din cauza asta capacul tre' sa aiba o gaurica mica-mica, cam cit putza de furnica...

@Sergiup: chiar e, am vazut mai multe exemplare de pompe de astea, una pe masina la mine. Aaa! Manocontactele sînt si ele diferite, unele cu doi craci, altele cu trei. Evident, alea cu trei craci sînt, ca-n viata, pentru modelele mai pricopsite...


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Facuta de Bendix, costa de plîngi:

pompa s.circuit -->dublu circuit facuta bendix, costa plîngi:

24.4KB


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Alea cu trei craci sint pentru modelele care au bec de control-avarie la circuitul de frina (in bord). De fapt, sint comutatoare, alea cu doi craci sint intrerupatoare.
Vasul e de alimentare si expansiune. E-adevarat c-ar fi bine sa fie ala cu doua incaperi, daca tot pui pompa dubla...


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
eu am avut o experienta nasoala cu vasul meu, apropo de debit. N-am capacul original la vas, asa am cumparat masina. Si, la un moment dat,  dupa ce umblasem la frane, nu reuseam sa am presiune in instalatie. M-am frecat o gramada cu frana pana am constatat, din intamplare, ca daca scoteam capacul (era unul de PET), aveam presiune. Am dat o gaurica in el cu un ac si am rezolvat. Dupa aia mi-a cazut fisa ca la rezervorul de dacie capacul are pe dinauntru un soi de para de cauciuc iar capacul o gaura prin care aerul intra/iese din para

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, in vas trebuie sa fie presiunea egala cu cea atmosferica.
Sa ai grija, cind cumperi pompa, sa fie model pentru tamburi in toate colturile masinii, cu supapa de presiune reziduala, altfel o sa ai -probabil- cursa mare la pedala orice-ai face.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
upsy, asta nu stiam !
Multumesc !


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
acum... mai e o problema: vad, in cataloage, ca pompa dublu circuit are alezaj 19, cea simplu circuit care a fost pe masina are 17,45. Am avut frane eficiente, spre foarte eficiente, nu cumva trecand la 19 va frana mai greu ?

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai ar trebui sa frineze chiar mai usor, ca dezvolti presiune mai mare, da' efortul depus ar fi mai mare, probabil...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai la asta ma refeream, la acelasi efort, presiune mai mica in circuit, nu ?

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, asa-i. Da' si cursa mai mica. S-ar putea sa nu-ti dai seama de diferenta...
Da' cind au introdus pompa dubla, au schimbat si diametrele la receptori?

Pe cip1 apare pompa 46-64 cu 19 mm...
Catalogul BBT are pompa de 19mm pina-n 65 si de 17 mm in 66-67.
Bentley 61-65 are pompa de 17,46 mm...
Ce dracu?
Si la rezervoare, daca citesti in Bentley, te sperii cit chichite sint cu diametre la furtunelul pina la pompa, etc.

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai, din cate stiu, pana la modelul 64 (-->aug 64) pompele au avut 19, apoi de la modelul 65 (aug 64 -->, cum e cazul meu) au fost 17,46. Sunt diferiti si receptorii dar si sabotii, ca latime, nu mai stiu cifrele.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
uite, ma uit in hoffmann:
receptori fata: 22mm (23 la 1302/1303)
receptori spate: 19,5 pana in 67, 17,5 din 67 incolo


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Wolfsburg west are pina-n 65 un model, pe urma 65-66 cum zici si din 67-77 pompa dubla.
Ar trebui sa mearga bine cu 19, nici astia n-au modificat foarte tare, diferente de citeva procente...

Interesant:
De fapt, asa-i lichidul nu se-ntoarce in vas.

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

jan a scris:


Sa ai grija, cind cumperi pompa, sa fie model pentru tamburi in toate colturile masinii, cu supapa de presiune reziduala, altfel o sa ai -probabil- cursa mare la pedala orice-ai face.


Iarasi nu e obligatoriu. Citez experienta directa si nemijlocita cu pompa de la masina mea: am pompa fara acele supape de presiune reziduala pe o masina cu 4 tambure/tamburi. Pompa cu supape de presiune reziduala a fost pina prin iulie '71, pe urma, probabil ca sa reduca din costuri, au renuntat la acele supape si au practicat o a doua gaurica acolo pe unde vine lichidul din borcanelul lui.


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
sa inteleg ca singura diferenta dintre cele 2 pompe este acea supapa ? (de fapt, unde e ea?)
Si cum deosebesti, in magazin de pilda, cele 2 tipuri de pompe ? Ca banuiesc ca maimuta de la tejghea habar n-are.


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Daca vrei, ca sa terminam cirkul, te cadorisesc fie cu o pompa de Trabi cu flansha de adaptare fie cu pompa de Dacie adaptata de la mashina din Bolintin...
De Trabi am eu pe broasca shi merge.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
bre, vreau pompa noo, ca asa pot s-o pun la loc pe aia veche, ca mergea bine, atata numai ca o stiu eu ca e uzata

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Gaurica de compensare e una si supapa aia e altceva. Nu stiu cum se deosebesc alea cind au supape incorporate... Mai trebuie sapat. Dar, daca Bubu zice ca merge cu pompa care nu pare sa aiba ceva deosebit in ea, atunci e clar.

Stateam si noi de vorba, e o parte importanta din procesul de invatare (io-ncerc sa-nvat d-astea noi). Daca asta-i "cirk", atunci...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

jan a scris:

Nu stiu cum se deosebesc alea cind au supape incorporate... Mai trebuie sapat. Dar, daca Bubu zice ca merge cu pompa care nu pare sa aiba ceva deosebit in ea, atunci e clar.

Stateam si noi de vorba, e o parte importanta din procesul de invatare. Daca asta-i "cirkul", atunci...


Supapa aia, la pompele DC, e o piesa intermediara hexagonala intre corpul pompei si "union-nut"-ul din care pleaca teava cu lichid spre cilindrii de roata. E "la zi", ca sa zic asa. Am vazut si umblat în real life cu asa ceva. Curios însa e ca n-am vazut niciodata de vînzare supape de astea pe siturile de specialitate sau prin cataloage generale de producatori seriosi.
Cred ca în Haynes e o discutie despre aceste supape de presiune reziduala si cum au fost ele eliminate de selectia naturala.


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Eeee, eu am ramas cu deprinderi de la scarbici- adaptari de piese ieftine shi accesibile. De exemplu, e posibil sa fi circulat chiar voi cu trolee, autobuze... tramvaie mai putzin- cu adaptari facute de mine in sistemele de directie si franare - adaptari de caseta romaneasca, de capete de bara, de "tripla valva" (robinet principal pneumatic de franare, mai doct), de 11579 de supape, electroventile, camere de frana etc.
Ash vrea sa facem totushi oleaca de diferentza intre adaptarile facute de altzii cu tangentza cu Ratb-ul  shi alea facute de mine, care shi-au dovedit fiabilitatea in zeci de mii de km pe masinile proprii respectiv sute de mii (sau cumulativ, milioane de km) pe mashinile regiei. Par examplu, la bus am ferodou-banda cumparata de Guvidu' din Bacau shi nituit de mine pe sabotzi, shi asta acum 7 drumuri in Francia shi 2 in Grecia.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, mai exact in Bentley, deci dupa '73 s-a renuntat la supapele alea din "real life"-ul lui Bubu si au facut gaurelele de iesire din pompa mai mici. Alea, scria unul pe samba, s-ar gasi totusi pe undeva, cb performance, ceva...
Scrie aci cum se deosebesc pompele de disc de alea de tambur... Nu scrie daca si pompele pe care le vei gasi in anul 2010 vor avea deosebiri intre ele. Ar trebui un cod vw, cel mai sigur.
Stiu un caz in care s-au pus discuri pe fata fara a se schimba pompa si-nteleg ca pare sa ramina o presiune in circuit. Broasca mexicana, deci s-ar putea sa mai existe pompa respectiva.

pompa s.circuit -->dublu circuit mda, mai exact bentley, deci dupa '73 s-a renuntat supapele alea

43KB


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
incarca si tu poza pe ceva si baga link aici; din asta nu se poate citi nimic

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ia vezi, merge?


Uite si supapa, exemplu:

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Uite, desen scos din Haynes (stiam eu ceva, da' de cînd uit unde pun sticla n-am mai varsat de mult un pahar). Pata roz e supapa.

pompa s.circuit -->dublu circuit uite, desen scos din haynes (stiam ceva, da' cînd uit unde pun

38.9KB


pus acum 14 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
ca si discutie e interesant ce se scrie dar cred se complica un pic situatia pt radu. asa ca fac cum a facut bubu: din experienta proprie si personala dezvalui si eu: l-am sunat pe dilar si i-am zis ceva de genul: "bah adu-mi o ponpa dublu circuit pt broasca mea. ciao. " si asta fara sa mai citesc nicaieri nimic. stiam ca au facut-o si altii si au mai apucat sa scrie ca au facut-o deci erau inca vii. de atunci am facut vreo 40 de mii. fara probleme.

la faza cu rezervorul impartit in 2, practic cu rezervor separat pt fiecare circuit cum ar veni (mi s-a parut evident faptul ca rezervorul e impartit in 2 deci nu am mai adus asta in discutie) e clar ca in cazul pierderilor daca ramai fara frana pe unul din circuite celalat totusi functioneaza. de fapt asta cred ca e si ideea de dublu circuit. acum ma gandesc ca ar fi culmea ghinionului sa ramai fara lichid in ambele cu toate ca daca e sa ai ghinion gasesti un ghimpre si'n pisd. d-aia zic eu ca solutia aia cu T nu e ok caci prin ea de fapt ai un dublu circuit trasnformat in simplu.

ca observatie: dupa ce am trecut de la simplu la dublu, cel putin la mine pedala de frana e cumva mai moale, mai elastica fata de cea precedenta cu simplu circuit (sper sa ma fi facut inteles).

bubu: nu am zis ca nu se ezicsta ponpa cum ai tu. ziceam ca din ce am vazut eu unul adus de thriller pana cum nu am vazut decat cu 2 bulbi. acu nah... probabil depinde si de producator sau de mai stiu eu ce... am zis de faza cu 2 bulbi in ideea ca daca o cumpara omul sa nu se trezeasca ca vrea sa o monteze si are o gaura neacoperita si evident e samata dupa-amiaza si n-are de unde sa ia. si astfel se mai duc 2 zile...


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

sergiup a scris:

ca si discutie e interesant ce se scrie dar cred se complica un pic situatia pt radu. asa ca fac cum a facut bubu: din experienta proprie si personala dezvalui si eu: l-am sunat pe dilar si i-am zis ceva de genul: "bah adu-mi o ponpa dublu circuit pt broasca mea. ciao. " si asta fara sa mai citesc nicaieri nimic. stiam ca au facut-o si altii si au mai apucat sa scrie ca au facut-o deci erau inca vii. de atunci am facut vreo 40 de mii. fara probleme.


La mine-i din fabrica pusa asa, DC pentru 4 tamburi/tambure cu o singura dracie de aia electrica pentru lampa. L-or fi sunat si aia de la Wolfsburg pe dylar

Cit despre rezervor: de la un anumit nivel in jos, se imparte in doua borcane distincte. Deci dublul circuit e simplu circuit pina la acel nivel...

O întrebare cu bataie practica: poate fi adaptat rezervorul de pompa de bus direct pe pompa de broasca? Sau: rezervorul de pompa DC de la o broasca post68 poate fi montat convenabil in locul celui vechi?


pus acum 14 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288

BubuL a scris:


O întrebare cu bataie practica: poate fi adaptat rezervorul de pompa de bus direct pe pompa de broasca? Sau: rezervorul de pompa DC de la o broasca post68 poate fi montat convenabil in locul celui vechi?


cel de bus nu stiu. cel de broasca post68 nu prea merge. cel post68 este mult mai mare iar locul unde trebuie montat e sub roata de rezerva langa rezervorul de lichid pt parmbriz. acolo nu este destul loc pt a monta borcanul acolo. in plus sistemul de prindere pe caroserie difera dar asta poate  nu ar fi o problema.
ar mai fi o problema. cele 2 tevi care pleaca din cel post68 si in care se monteaza furtunele care duc la pompa sunt verticale (sau aproape) spre deosebirre de rezorvorul lui radu care are o singura teava si care se afla la un fel de 45 (aprox asa...) in sus de grade fata de verticala.


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
uitati si aici, valva respectiva:

Se pare ca sunt de 2 feluri, aia de 2PSI pentru frane pe disc, si cea de 10PSI pentru frane pe tamburi.
Interesant, ca la porsh'u de l-am dezmembrat, avea asa ceva, doar pe unul din circuite. La momentul respectiv stiu ca m-am uitat la ea, si nu mi-am dat seama ce rol ar avea, cu toate ca deja citisem despre valvele astea. Am sa-i fac si o poza.


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
circuitul la porsche este in x cu doua circuite separate, iar unul dintre circuite are reductorul asta de presiune .... rezonul divaisului este ca, motorul induce un cuplu de giratie ce face ca apasarea pe sol a masinii sa fie inegala intre roata din stanga si cea din dreapta ...

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710


pus acum 14 ani
   
danny alex
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 110
cum pot repara instalatia de caldura, sa am caldura in masina, si cum se poate rezolva o racire mai buna a motorului

_______________________________________
Câinele moare de drum lung şi prostu de grija altuia!

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Salut, danny alex,

Bine ai venit!
Ne-ar placea sa iti prezinti masina intr-un topic al tau, in care sa specifici anul de fabricatie, modelul, motorul, culoarea, istoricul ei s.a.m.d. Atunci, unul dintre noi, care e pe fir, cunoscind ceva amanunte, ti-ar spune exact ce e de facut. Altfel, e ca si cum ai intreba la sectia de stomatologie cum sa scapi de o durere de burta... 


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732


Later edit. Am modificat oleaca regulamentul- vezi pct 8.
Hai sa admitem ca pot exista oameni cu experientza 0 in forumuri- totushi, sa intrebi de caldura etc in topic despre frane e oleaca... aiurea. Nu-i vorba, aici la noi nu se lasa cu felurite sanctiuni nascute din frustrarile unor mici satrapi zisi moderatori- dar nici raspunsuri n-o sa gasesti in topicul ala


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
F. util amanuntul cu futil...

Bine, mai e si faza cu scosul sepcii de pe cap atunci cind intri intr-o incapere... fie ea si virtuala.


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Nu va ganditzi la prostioare!

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

danny alex a scris:

cum pot repara instalatia de caldura, sa am caldura in masina, si cum se poate rezolva o racire mai buna a motorului


s-o faci originala?


pus acum 14 ani
   
misu ploiesteanu
Broscar pasionat

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 234
revenind la discutia cu pompa de frina... am gasit o pompa de golf1 cu tamburi pe fata(incredibil dar primele golfuri aveau asa ceva) este o pompa cu circuit in x iar acele supape sunt montate pe circuitul rotilor fata ...

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la