Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Crina.candy pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Harghita
cauta Barbat
24 - 44 ani
Aircooled Forum / TUNING / A/C pe broasca/bus/tip3 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
Uite ce am gasit pe net:






BUS:



_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, compresorul pare a fi ala "original", astea de pe la alte masini sint mai lunguiete si nu-ncap acolo, cred. De la ce masina s-ar apropia ceva, oare? Iar la mine locul ala e cam ocupat de radiatorul si termostatul de ulei, furtune...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai cred ca merge in partea cealalta, cu modificarea "gatului" de turnat uleiul. Acolo la mine e pus alternatorul.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, ar trebui sa mearga acolo, cred. La mine, gitul ala e mult mai discret si-n plus n-am tuburile de aer p-acolo.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Uite, asa unul cu racordurile-n lateral ar intra, cred:

a/c uite, asa unul lateral intra, cred:

58KB


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Compresor de golf 1 sau 2? N-ar fi mult mai lung ca un alternator. Are, insa, racordurile-n fund...
Problema cea mare e ca ar trebui o instalatie completa in loc sa te-apuci de proiectare.
La un moment dat, gasisem de la astia cu golfuri o instalatie completa, cind aveam wasserboxerul pe tip 3, era loc destul. Ala vroia vreo 100E, hmm. Am lasat-o balta, pin' la urma.

a/c compresor golf sau n-ar mult mai lung are, insa, cea mare trebui instalatie completa loc

56KB


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Oricum, daca mai ajunge cineva asa, pe la scrap (io n-am cind si d-aia zic), ar fi bune niste poze cu diverse compresoare de aer conditionat de pe cit mai multe masini , poate gasim ceva adecvat...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
la astia cat o fi un sistem? si eu mi-am pus problema de cateva zile incoace sa pun un aer conditionat. in viitor, ca acum fondurile nu sunt suficiente.

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
sincer, daca tavanul e bine izolat termic (si la mine e), n-am simtit vreodata nevoie de aere conditionate in broasca. Chiar am un prieten pe care l-am poftit anul trecut sa intre in ea dupa ce statuse cateva ore parcata in soare, a ramas cracanat, la el in dacie nu se putea respira. Cred ca inca o explicatie la treaba asta ar fi suprafetele mici de geamuri si lipsa plasticului pe bord.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Basca faptul ca plasticele alea din bord, din tapiterie, de pe stilpi mai si put...
Un compresor de Matiz nu ar incapea oare?


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
si Tico am vazut cu A/C, daca tot zisesi

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
s-a mai zis, pe cand vioivodu vroia si el


aveti si preturi pentru sisteme complete


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
baieti nu va chinuiti ... cei care veniti la bran sambata puteti avea aer curat si rece, doar  sa deschideti geamul .... merge incercat si un climatronic, dar sa nu se strice macaraua de la geam,...mai castigati sunt cei cu popouturi

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
da, Bogdan, si mai castigati sunt fericitii aia cu ragtop :P. Dar nu mergem cu broastele doar la bran, mai sunt folosite si pe alte drumuri unde nu e rost de racoare.
Asta era situl pe care il cautam, Mike. Credeam ca e acelasi si ca l-au schimbat (cel pus la inceput de Radu).


pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
incep sa studiez ac de matiz. se gaseste ieftin (800 ron), si sa vedem ce dimensiuni are compresorul.

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
am masurat ieri un compresor de matiz, are 18cm lungime si vreo 14 diametru. deci eu zic ca se pupa destul de bine, si cred ca poate face fata cu succes interiorului micut de broasca. acum sa fac rost de bani sa cumpar un sistem complet (8-10 mil)...

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
hai ca m-ai facut curios, cum iese !

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Sincer eu unu n-am simtit nevoia de AC in broasca, cand sta parcata toate geamurile sunt acoperite cu parasolar din ala de aluminiu si nu se incinge, cand masina merge ai aer cati iti pofteste inima de la geamurile triunghiulare chia si in conditii de trafic.
Eu am si geamuri pop-out care contribuie si ele la ventilatie, cand a fost canicula aia mare eu am bagat un drum la mosie la Comarnic si pe drum n-am avut nici o problema.
O chestie foarte buna pe care am descoperit-o in concediu in Spania sunt esarfele alea de si le infasoara cucoanele la plaja, doar ca spaniolii le pun pe scaune in loc de huse, sunt nemaipomenite, ieftine si protejeaza si tapiteria. E interesant ca dupa un drum lung prin caldura nu te scoli din scaun oparit la funduletz, bumbacul din care sunt facute tine si racoare.
Astea din poza sunt cele luate din Spania anul trecut, 4 euro bucata si acum am luat de la mare inca doua pentru bancheta spate 30RON bucata. Acopera perfect scaunele, si nici nu cad oricat te-ai foii ca le tragi un nod in spate, nu mai zic ca arata si misto :d

a/c sincer unu n-am simtit nevoia broasca, cand sta parcata toate geamurile sunt acoperite parasolar

38.5KB


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
cu ac-ul mai dureaza, posibil sa nici nu pun anul asta ca nu am bani. dar este o perspectiva. oricum, sa vad si daca simt nevoia. acum mult timp cand ma dadeam cu broasca vara parca ar fi fost bun. acuma, cu cate gauri (voite) sunt in masina, se poate sa nu mai fie nevoie. Vedem.

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
mda, ne-ai excitat si acu ne lasi neterminati...

pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
termina-te singur    

_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
da domne, am zis si eu mai sus ca nu se prea simte nevoia, dar e interesant ca idee !

(acum 2 ani aveam ambele macarale de geam stricate; mergeam la 38 grade doar cu triunghiuletele deschise, cel din stanga rotit sa "muste" din aer. Mai trageam si cate o tigara pe drum. Ma cam coceam, e drept, numai cu alea, dar era suportabil)


Mi-as face probleme mai mult cu pierderea din sprinteneala motorului, cel putin la logan 1,4 (75CP) , cand dau drumul la AC imi creaza o senzatie foarte nasoala ca abia il tarai. Nu vreau sa ma gandesc cum simte un motor de broasca de 36-50 CP asta ...


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Si mie imi e ca ii cam taie din suflu motorului de broasca ... daca reuseste cineva sa faca un AC pe broasca e o realizare, asta e adevarat  pe bus cred ca e mult mai simplu, ai si loc si daca ai si un motor de 2000 ...

_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
gasisem pe undeva o discutie despre un soi de instalatie de racire facuta din draciile alea din capacele lazilor frigorifice electrice. Am sa caut. Nu stiu daca a facut cineva asa ceva. Toata treaba e electrica, fara compresor.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
elemente peltier is alea dar nu sunt fiabile.... consuma mult racesc putin


aaa
mai e o problema,
daca pui aier pe brosc si vrei sa dai motorul jos ce faci?
mergi de fiecare data sa refaci plinul de freon?


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
angelinno
Vizitator



Salut,
avand in vedere puterea motorului de tico,probabil cea mai buna solutie ar fi AC de tico,nu stiu cat de usor s-ar adapta la broasca.
-sau cum zice Daniel,sa ne invelim cu  pielea  spanioloaicelelor de pe plaja;
-el oricum are niste carpete foarte misto pe banchete


pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457

UVeul a scris:

elemente peltier is alea dar nu sunt fiabile.... consuma mult racesc putin


aaa
mai e o problema,
daca pui aier pe brosc si vrei sa dai motorul jos ce faci?
mergi de fiecare data sa refaci plinul de freon?


Pai ce, compresorul ala e sudat de motor? Nu il poti da jos la fel ca pe un etrier, cu conductele atasate?

Modificat de xellex (acum 14 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
ba se poate da jos separat. cu un sistem destept facut, compresorul ramane pe loc cand dai motorul jos. AC de tico banuiesc ca e acelasi cu cel de matiz.

pus acum 14 ani
   
Kafer_cj
Broscar nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2
Ac de tico a avut pe Dacie 1300 sistem complet Electricianul sef de la Renault-Dacia service Cluj, stiu de la el de pe cand aveam Laguna...  plus ca acum m-am jucat putin cu clima de la passat, si cred ca e posibil... tocmai ma gandeam si eu la asa ceva ptr broasca.

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la