Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
madalina69 pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Iasi
cauta Barbat
23 - 35 ani
Aircooled Forum / Masina mea - Tip1 & Tip3 / Conchita - o poveste de 10 ani... si continua... Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Este corect, asa se pune, cu precizarea ca trebuie ca si cilindrul 1 sa fie la "aprindere", nu cilindrul 3 (semnul de pe pulie trece pe la pozitie de 2 ori la o rotatie de pinion, prima data pt cil 1, a doua pt 3). La asamblarea motorului tre' sa ai grija si la pozitia axei cu scame, pt a nu pune pinionul rotit cu 180 de grade (nu ca ar fi grav, poti inversa si piesa de pe delcou si gata)- mie mi s-a intamplat prima data cand am umblat intr-un motor de-asta.
O defazare cu 90 de grade e mai greu de facut din eroarea aratata mai sus, ar fi vorba de o neatentie grosolana. Nu cred ca e cazul.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
situatia este asa dar am fisele mutate un plot la stanga, deci merge;

azi am montat aprinderea gotronic si am schimbat delcoul cu totul, punandu-l direct pe cel cu senzorul montat; dupa pozitionarea la PMS avansul static se face intr-o clipa, modulul de aprindere avand led ce indica clar starea circuitului astfel ca la momentul "click" se stinge; am pus avansul la 0, bujiile la 1 mm si i-am dat cheie; merge frumos - am facut si avansul dinamic, nu era prea departe de 7,5 astfel ca reglajul s-a incheiat in cateva momente; mai e de lucrat la relanti, dupa ce se incalzeste - la 600 de ture e cam "tractorel" si probabil va merge mai bine dupa o baita cu ultrasunete...

montaj simplu, instructiuni clare pe situl producatorului - sunt curios cum trage in mers...


pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Si cat costa Gotronicu' asta, cu sau fara senzor (adica sa ramana platina)?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
max 80 lei tot tacamul si cred ca undeva pe la jumate doar amplificatorul de scanteie


re alte produse, s-ar putea sa iti faca cu ochiul si asta


Electrificator de demarcatie (Generator de impulsuri pentru Garduri electrice), pentru mosie


cel mai bine sa vorbesti direct cu producatorul, eu l-am procurat in baza unui schimb de "know how" adica i-am donat un delco pentru stabilirea design-ului si el mi-a facut cadou aprinderea ca sa si o testez - practic suntem "nasii" modelului de aprindere pentru delco bosch

intre timp am montat bariera anticondens pe portiere

banda dublu adeziva TESA, de 10ml (7 lei la Practiker), taiata pe din doua - cred ca au ramas cam 4 ml dupa montaj




Panourile stau un pic in presa, dupa ce l-am dat un pic de abur cu fierul de calcat, caci nu sunt 100% drepte dar oricum nu se compara cu cele care au fost pe masina, intoarse cu drotul...


pus acum 13 ani
   
seby2you
Broscar nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 27
mike nu era bine daca dadeai cu niste ceara cu pistolu pe interiorul la usi, cel putin pe aia din partea stanga, se vad sudurile alea, si sa nu intre la imbinare apa sau altele si sa crape pe partea ailanta
frumos ce ai facut la masina, imi place!
probabil si acolo e izolat da no,, pozele


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
a dat mesterul deja, m-am manjit pe degete cand am bagat mana in josul portierelor...iar daca crapa, e in garantie lucrarea, nu?

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
noutati:

in w/endul 1-3 aprilie am reusit sa montez un sistem complet de aprindere hall/modul/bobina iesit din atelierele maestrului bogdan_bus; am dat deoparte gotronic-ul;

am depistat cauza functionarii extrem de proaste la turatii mai mari si la viteza mai mare - subalimentarea carburatorului datorita unui filtru de benzina transformat in carota de rugina - rezervorul montat pe masina nu a fost curatat inainte desi masina, slava domnului, a fost bucati bucati 

am desfacut complet carburatorul, l-am suflat cu aer comprimat (nu era jegos, fusese curatat inainte sa il pun pe raft, acu 6 ani); am schimbat o-ringurile la suruburile de reglaj (aer si amestec); am inlocuit jiclorul de relanti g 55 cu unul nou;

masina ruleaza pe rotile late, cu gume de 195/65/15

rezultatele sesiunii de inlocuiri si reglaje de sambata la pranz:

- motorul porneste rapid, turat (am setat socul la pozitia de vara); dupa punerea la punct a avansului static, pentru pornirea initiala (dat scanteie la fisa centrala), am reglat cu strobo;

- carburatorul raspunde foarte bine la reglaje, surubul de aer sucit 1/4 ture da clar o variatie de +/- 200 ture;

- dupa reglajul relanti-ului am refacut avansul cu strobo si inca o data turatia din aer;

- motorul toarce la fix 850/900 si are un sunet super;

- azi, 04.04.2011 - probe de mars prin Bucuresti, trafic rezonabil (ora 10.00-11.00) - impresii:

motorul e foarte elastic, curba de avans a noului sistem il ajuta foarte mult in turatii, pot duce fara probleme masina in treapta a 3a la 60 la ora si inca mai are vlaga in talpa; nici un fel de sughituri, scuturaturi sau zagaltaieli la vreun regim tranzitoriu (gen treapta a 3-a cu 40-45 la ora)

masina e foarte stabila, se aseaza pe drum si ia virajele in viteza fara greturi

nu m-am abtinut sa nu fac misto de un bmw seria 3 pe care l-am lasat la stop in spate pana pe la 60 la ora, dupa care l-am vazut nervos forjand, depasindu-ma pe mine (si viteza legala  evident)

sunt curios daca cu un wideband/narrowband as putea afla daca amestecul rezultat se incadreaza in raportul stoechiometric recomandat


pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

MikeRG a scris:

 

regim tranzitoriu (gen treapta a 3-a cu 40-45 la ora)


io la viteza aia ma pregatesc sa schimb a IV-a 


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Numai lucruri frumoase!Te invidiez!Si de ce nu facusi o poza sa vedem cum l-ai umilit pe bmw?!
Cred ca si consumul va fi pe masura reglajelor..
Bafta!

Modificat de angelinno (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
aveam mainile reci de emotie, fiind cu masina din nou pe drum dupa atat timp... si eram mult mai atent la ce e in fata decat sa fac poze...

pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
baga domne direct film !

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
deci pe drumuri din nou. fain. ma bucur pt tine.

_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
duminica reglat la 10 grade, amestecul la 2 ture jumate, aerul la 850-900 - imi face impresie ca merge usor cam saraca si pare a se incinge un pic; in rest motorul merge frumos de tot, raspunde la pedala; am mers vreo 40 de km prin oras, toata seara, o incantare...

as mai da un sfert sau o jumate de tura amestecul, sa mearga nitel mai bogat... ce ziceti?


pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Sa vada ochiul!Filmul!Drumuri bune!

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
azi, dupa un cozonac si un paharel de vin, cu pajistea tunsa







pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
noutati:

a) offtopic - cu ajutorul nepretuit al amicului awo, am eviscerat broasca ramasa de piese, recoltand toate piesele in stare buna; urmeaza marea debarasare si redarea circuitului economic a materiei prime respective;

b) ontopic - tot cu asistenta amicului awo am rezolvat o problema aparent complicata - nefunctionarea litrometrului; in fapt, o chestiune banala - sonda nu facea masa; am inlocuit una dintre saibele de plastic cu una de cupru si minune! dupa 11 ani am si eu un indicator perfect pentru cantitatea de benzina din rezervor;

intrucat mi s-a parut ca la ultimele iesiri, cand franam, batea ceva pe fata, l-am rugat pe bogdan sa arunce un ochi, banuind un pivot; am constatat impreuna stupefiati, as zice chiar ingroziti faptul ca puntea se balaganea in cele 4 suruburi, fie slabite fie, mai grav, nestranse la reasamblarea masinii; nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca, sa zicem, ar fi zburat suruburile complet, in mersul masinii; in fine, am remediat dar asta deja ridica mari semne de intrebare cu privire la integritatea tehnica a masinii post reasamblare; bara antiruliu pe spate cloncane in conditiile unor improvizatii neavenite la partea de amortizare/ghidaj a tijelor - se impune revenirea la original (cum era de fapt inainte de demontaj)

cam asta s-a intamplat sambata, de acum bagam kilometri caci voi sti cat tine benzina si trebuie sa dibuiesc si daca mai sunt si alte chestii care trebuie remediate in exploatare 


pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
baga bre, io masurai in luna aprilie fix 800 , facuti in oras si imprejurimi

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
noutati:

Azi am plecat cu masina pana la Targoviste si inapoi, partial cu treaba, partial de placere.

Baut un suc cu Octavian73. Servus! 

Viteza de croaziera 75-80km/h, traseul - Bucuresti - Ploiesti - Targoviste si retur - drumul foarte bun; consum, estimez undeva intre 7 si 8 la suta, dupa citirea ceasului benzinometru. O singura depasire mai in forta, spre 90 la ora, in rest cuminte, pe banda 1.

Concluzii: rulmentul coloanei de directie - impuscat - de inlocuit - troncane la hopuri; bucsele de la bara stabi trebuie neaparat puse la loc, bat la hopuri; frana - decenta dar nu spectaculoasa, de aceea am mers si mai prudent - de lucrat in continuare la trecerea pe discuri fata;


pus acum 12 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
mi-a zis fiu-meu ca te vazu azi prin cartier

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
pai da, am avut treaba la directia de evidenta a persoanelor si a bazelor de date pe obcina mare

pus acum 12 ani
   
angelinno
Vizitator



Shi te dusesi troncanind cu spatele si cu rulmentu' fu'bulit??

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
pe drumuri bune nu troncane

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
ieri...azi...maine?



in acest w/e am montat inelele de la bara Z - au disparut o parte din zgomotele aferente rulajului pe teren accidentat - urmeaza puntea fata si coloana de directie...


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
30.06.2011

- pivoti noi (toti patru - trei din cei care erau pe masina de cand am cumparat-o, neschimbati, au cedat);

- frane disc fata - bine ati venit in lumea franarii in siguranta! - adio frana patrata!

- 1400 km de la reparatie - sambata schimbam uleiul

vi se pare cunoscut?







pus acum 12 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
da, suna cunoscut, ma apropii si eu de mie, de la reparatia prin inlocuire 

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ia zi nene .. mai vine delcoul ala ? sau s-a reparat singur?

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
vine vine, sa imi fac de lucru sa il ambalez si trimit toata harmalaia...

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
junal de bord:

odometrul indica 2350 km (1420 km de la rk)

sambata schimbat ulei, mici ajustari la franele fata (ajustata strangerea rulmentilor fata pe o parte dupa montarea noilor frane); urmeaza un rk complet pentru delco-ul original, are joc si da fluctuatii in avans, vizibile cu lampa strobo.


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628



pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
de azi am revenit la aprinderea electronica; am tras concluzia ca oprirea din functionare s-a datorat exclusiv unor "fusareli" prelabile de montaj, inlaturate in acest w/e (sarise masa )

Ceasul indica 2399 km.


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
in urma reglajelor facute in data de 10 august, respectiv intercoreland avansul cu relanti-ul am constatat urmatoarele: la controlul cu strobo, in ture, avansul total de 30 de grade este atins de catre motor mult mai repede decat la 3500 de turatii; ceea ce ma face sa apreciez ca de aici si mersul mai fierbinte al motorului.

pun urmatoarele intrebari:

a) care este plaja de turatii in care avansul vacuumatic isi face simtita prezenta si de unde intra cel centrifugal?

b) in conditiile in care am reglat avansul dinamic la relanti la 7.5 grade, cu capsula de vacuum conectata la carb, care sunt sansele sa nu fie corect reglat?

c) daca ma apuc sa reglez dinamic avansul in ture, cu avansul vacuumatic decontectat si astupat la delco si la carb, a.i. avansul maxim de 28-30 grade sa fie atins abia la 3500 ture, ce sanse sunt sa fie avansul atat de retardat incat sa nu mai poata motorul porni initial?

d) daca nu reusesc sa remediez problema, poate fi de vina caracteristica capsulei de vacuum? in acest caz ar trebui schimbata cu o alta cu alti parametri de "suctiune"?


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Verifica cu stroboscopul, dar cu vacuumul deconectat, pe loc ai sarcina zero deci ai semnal maxim de vacuum si se-nsumeaza cele doua avansuri, deci o sa ai un avans total mai mare decit alea 28-32 de grade.
Reglajele propriu-zise de ralanti poti sa la faci cu ala conectat, nu conteaza. Dar tre sa verifici sa n-ai semnal de vacuum la turatia de ralanti, daca ai mai trebuia inchisa clampeta. Intercorelind? N-am mai auzit...


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Baaai, lasa farmacia, ia vezi, e un topic nou la Calatorii si intalniri, il vazushi?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
astept niste raspunsuri pertinente si documentate la intrebarile de mai sus de la niste persoane cu pregatire si abilitati in domeniu

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
cum vrei sa vin la intalnire daca mi se incinge motorul?

pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196

MikeRG a scris:

astept niste raspunsuri pertinente si documentate la intrebarile de mai sus de la niste persoane cu pregatire si abilitati in domeniu

?


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pune un delcoi prevazut de neamtz de la mama lui pt acel tip de motor, arunca stroboscopul, fa avansul cu becul si basta.
Motorul se incinge de la avans prea MIC, nu prea mare, pt ca arderea se duce mult pe cursa de retragere a pistonului si incinge mai mult timp cilindrul. Pe bune, ia un mot care merge bine, micshoreaza-i avansul si faci cartofi pe el. Chestie patzita de mine pe viu- bine, era de la al'ceva, era platina proasta si i se tocea palpatorul, micshorand astfel avansul intr-un interval de timp in care nu te-ar fi dus mintea ca s-ar putea intampla asta.
Bine, toata povestea, DACA e de la avans
Am mai auzit bullshituri cum ca "Motorul se invarte greu la mana (deci se si incinge) pt ca toate piesele sunt noi, e "strans", lasa-l sa se rodeze si o sa mearga bine" - un cacat, un motor asamblat cu piese noi si la cotele prescrise de nazist se invarte fain-frumos la manutza (cu bujiile scoase, desigur).
Am gasit, si nu o data, motor cu altya gaura de shtift, data "la montaj", intr-unul din cuzinetzii de palier circulari. Evident ca acel motor, in primele sute de km, a mers "strans"...


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
pe partea de relanti si pornire e brici, porneste la sfertul sfertului, tine frumos motorul in ture pana se incalzeste, n-are treaba; problema mea e in sarcina, in exploatare, ca doar nu stau sa fac labutza langa masina in curte pe loc, cu motorul pornit si sa ma minunez ce relanti frumos are, vreau sa merg cu ea, inclusiv la viteza maxima de rulaj (zic de cea prescrisa de fabricant - 115 km, pentru un motor de 1.2)

pai bun, acum avem delcoul reglat dinamic la 7 grade jumatate IPMS. la 2000 ture ajunge deja in 30 grade total avans, cat ii este permis motorului stock. Peste aceste 30 de grade apar detonatiile, nu?

intelgerea mea e ca avansul total de 28-30 grade trebuie sa fie atins abia la turatia de 3500 ture, pentru a asigura exploatarea in sarcina fara detonatii; in situatia in care mie imi ajunge la 30 grade cand am doar 2000 de ture, inseamna ca orice depasire a acestei turatii creste riscul detonatiilor si incingerii motorului

carburatia e reglata standard, cu amestecul la vreo 2 ture jumate si aerul cat sa ii stabilesc turatia corecta de 850-900.

discutam de un delco care a echipat initial motoarele de 1.7-2.0, cu aprindere electronica/senzor hall;

acest delco ar fi fost modificat la curba de avans, pentru a se potrivi cu motoarele de 1.2-1.6; intrucat nu cred ca poate fi vorba de modificarea capsulei de vacuum, presupun ca s-a umblat la contragreutati, adica la avansul centrifugal. care normal trebuie sa intre in functiune (mult) mai tarziu decat cel vacuumatic, nu?

in ce sens a fost modificat si cum poate fi facuta/justificata aceasta modificare pentru a corespunde unei curbe de avans, macar similare, a unui distribuitor care a echipat original motorul de 1.2, sunt intrebari la care poate raspunde doar cel care a umblat in el.

pentru ca mie mi se pare ilogic ca in aceasta situatie sa ii mai dau doua grade jumatate avans, total avans 10 grade IPMS si sa cresc riscul de detonatii la turatii mai mari de 1500-2000, chiar daca este corect ceea ce spui tu cu marirea avansului

motorul nu are problemele de care spui tu, are compresie buna, se invarte greu cu bujiile pe el, la liber cu bujiile scoase

faza cu platina mi s-a intamplat si mie de curand, intre doua utilizari de aprindere hall; s-a tocit palpatorul/s-a labartat surubul de prindere si s-a redus deschiderea la platina exponential , asa ca a mers din ce in ce mai greoi si pana la urma a refuzat sa mai porneasca.


pus acum 12 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
da de ce nu-l lasi cu ala original ? E cum trebuie, nu incinge motorul ... zic si io care nu ma pricep si prefer solutia originala ca e simpla. Numai cand citesc ce ai scris ma ia cu ameteala   

_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
pai asta original are joc axial si trebuie rebuilduit - abia am facut rost zilele astea de setul original Bosch de rebuilduit delcoaie; recunosc ca mi se pare mai sexy sa uiti de platina iar diferenta la pornire si pana se incalzeste motorul e vizibila, in mers e ok, nu perfect dar nu sughite, pe mine ma ingrijoreaza pasajele de acceleratie care duc avansul dincolo de zona sigura, cum ziceam si mai sus

pus acum 12 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Ai putea sa te joci un pic cu contragreutatile ... pui niste bilutze de plumb, sau scoti ... Ma rog, poate spun prostii, nu am ajuns asa de departe cu practica, sunt la table ...  desi poate m-ar duce mintea. Eu foloseam foitze de plumb la pescuit ... si cred ca ar merge niste bilutze de la pescari, topite in creuzet, de greutate mai mare. Cu cat e greutatea mai mare, cu atat ar creste avansul ... Deci daca greutatea e mai mica ar scadea. Cu scuze, daca ma aberez ...

Cat despre capsula vacuumatica, daca nu ma insel vazusem capsule din alea de se regleaza ... aveau un surub pe ele ?!  Poate poti sa reglezi din alea ... Oricum acolo singurii parametrii care ii poti modifica (din fabrica, probabil) sunt marimea membranei, excursia membranei si diametrul stutzului ...

Alta solutie, sigura, ca sa elimini necunoscutele cu delcourile  vechi eu nu vad decat cu un procesor care sa tina minte curba in functie de turatie si vacuum si sa dea scanteie cand trebuie. Si ajungem tot la injectie sau pe acolo ...


pus acum 12 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
acu, tu de unde stii ca se incalzeste prea tare ? Ca parca n-ai sonda/ceas de temperatura.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
...a incercat jan sa iti explice cum se face...dar vad ca esti ... un pic paralel ... te indarjesti sa zgandari ceva care "merge" si nu te concentrezi pe problemele principale ... cel mai cuminte pentru tine, este sa treci inapoi pe aprinderea clasica si pana nu intelegi fenomenul sa nu treci mai departe

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
dom'le apreciez profund stilul: "esti prost, stai jos..." - e cel mai convenabil cand nu vrei sa aduci clarificarile cerute... as prefera sa epuizam subiectul in directia rezolvarii problemei si nu a abandonarii ei fortate...

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
vreau niste raspunsuri clare a) b) c) asa cum am pus si eu intrebarile, flitul nu e o optiune...

pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am pus eu .. ce scrii tu acolo? ... fiecare intelege ce vrea, in spiritul profund romanesc, da e asa cum zici tu, dar in situatia actuala ceea ce am scris eu suna a - " ITI LIPSESC CUNOSTINTE", pe care jan le-a dobandit prin pasiune putrenica, iar eu prin "instructie", tu?
a) cu ce te ajuta daca iti pun un grafic depresiune/avans? (milibari/grade)
b) intrebarea asta se leaga un pic si de prima, pentru ca avansul vacumatic este legat de mersul carburatorului ... jan ti-a scris , scoate furtunul din capsila si infunda-l cu un surub si regleaza, avansul ... lexxus, care are o aprindere ca a ta, tot pe un motor de 1600, pus aprinderea la 10 grade .. (cu tot cu vacuum) .. si stop
c)intrebarea asta nu are rost.. la delcoul asta avansul se duce destul de sus, la 3500 rpm ar trebui sa aiba un avans de 35-39 de grade, pentru ca - BENZINA CO95 de la pompa NU MAI ARE CARACTERISTICILE "EXPLOZIVE" ale benzinei CO90 CO98 din trecut ... asa am gandit eu aprinderea asta
d)nu .. nu aprinderea este problema, este problema carburatorului, sau mai bine zis reglajul.. se impune foarte tare la reglajul carburatorului un AFR, pe care sa il tii in masina si sa il observi la diferite regimuri ...si nu se reduce la invartitul prin suruburile de reglaj, este o problema mult mai complicata, sa bunghesti cea mai buna imperechere intre jiclorul de aer si jclorul principal de benzina, dupa care urmeaza surubareala ... care va sa zica

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

bogdan_bus a scris:

... lexxus, care are o aprindere ca a ta, tot pe un motor de 1600, pus aprinderea la 10 grade .. (cu tot cu vacuum) .. si stop


ce spuneam... vorbim impreuna dar ne intelegem separat! motorul este de 1200 (omiedouasute) cm3, nu de 1600! am discutat de n ori ca vreau sa pun aprinderea asta pe motorul original, de 1200 (omiedouasute) cm3! motorul de 1600 mai asteapta pana va ateriza pe masina! ce sa inteleg, ca avem un panaceu universal, care sa mearga si pe 1,2 si pe 1,6? sau delco-ul l-ai croit avand in minte motorul de 1.6 si avem o greseala din confuzie? macar sa stiu daca il mai tin sau nu pe motorul de 1.2...


pus acum 12 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
ma bag ca musca... acelasi delcou/aprindere am folosit pe 1200-1300-1600 cu exact acelasi rezulat (e drept, apropo de ce zice Bogdan, si acelasi carburator)

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ok .. asa e l-am gandit pentru 1600, dar sunt convins ca merge si pe 1200 fara probleme, intreaba un prieten ... pe radu

uite ca deja ti-a scris

iti propun o chestie - pune-ti un carburator de dacie (scuze weber ict), pentru ca e "gasibil" si piese pentru joaca sunt berechet si dupa ce ii dai de cap treci la loc pe solex ... si jan si altii s-au muncit cu carburatoarele pana le-au dat de cap ...

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
repet intrebarea: de unde stii ca se supraincalzeste  ?
uite, acu 2 ani tot asa, banuiam ca am motorul extrem de fierbinte, in plina vara. I-am pus joja cu senzor de temperatura si, surpriza: in cele mai toride zile, abia ajungea pe la 95 grade.


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 12 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
si eu am avut impresia o vreme ca motorul se incinge, broasca te pacaleste usor, compartimentul motor este mic si radiaza caldura mai puternic. Dupa ce am facut drumuri lungi mers la blana cu 100-110 vara, fara sa se aprinda becul de ulei sau sa am vreo dauna la motor m-am potolit cu fanteziile astea.
In concluzie am invatat sa nu-mi mai bat capul cu tot soiul de scenarii, mai ales ca nu ma pricep cine stie ce, asa ca daca masina merge de ce sa schimb ceva.

Cred ca e mai simplu sa faci rost de un delcou bun, din astea de 1200 mexico se gasesc o gramada pe bugnet, bune fara joc, la preturi decente 40-50EUR. (ex: la o prima cautare)
La contragreutati nu cred ca e asa de usor de umblat, alea trebuie sa fie echilibrate altfel altfel in rotatie incep sa aiba o caracteristica imprevizibila, parerea mea gandindu-ma strict fizic.

Modificat de DanielT (acum 12 ani)


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 12 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
fara un "termometru" discutiile astea sunt degeaba...

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
actualitati:

aseara am spalat masina   

serios vorbind, am verificat si mersul motorului, cu avansul vacuumatic decuplat si astupat, cu strobo si turometru. am constatat ca avansul total depaseste 28-30 grade abia in jur de 3000 si ceva de ture (de remarcat faptul ca rata de crestere a avansului se diminueaza vizibil intre 2000 si 3000 si continua sa avanseze foarte incet pe masura ce depasesc 3000 de ture si ajung la 3500, unde intr-adevar, depaseste semnul).

trag concluzia ca avansul centrifugal isi face treaba cum trebuie. inseamna ca avansul vacuumatic este cel care avanseaza prea repede si da un avans total mai mare decat ar fi cazul, la turatii mai mici decat ar trebui? ma gandesc sa schimb capsula de vacuum, cu una din cele doua capsule, cu indicative diferite pe tija de actuare a platoului, pe care le mai am pe stoc, din care una este fix cea de pe delcoul original al motorului de 1200.

in tot cazul am reglat avansul la 10 grade si i-am mai dat un pic de gaz (1/4 ture surubul de amestec)



pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
27.10.2011

odometrul indica 3365 km (2435 km de la rk)  - pentru ca de dimineata erau minus 2 grade, am dat drumul la caldurica in masina...mmmmmm...pot sta cu geamul deschis si nu se simte frigul, chiar in mers...


pus acum 12 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
te-am luat cu km ... aproape 3500 la mine 

ps: mi-a zis Misu ca v-a vazut in trafic


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
16 decembrie 2011 - 18 martie 2012 - pauza

am revenit pe sosele

masina merge rezon

piese care au mai cedat intre timp

- sonda de pe pompa centrala care aprinde stopurile pe spate - se aprind doar la sfarsit de cursa

- comutatorul de faruri - aprinde doar pozitiile

- cablul de kilometraj - neklar de ce (si la ce capat)

sonda am luat-o de la auto karma, noua, cu 40 lei FAE - Spania, sa vedem cand o schimb

comutator - astept oferte/provincia

pentru cablu, am dar mi-e lene sa il schimb



pus acum 12 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Uite asta e centura
Am platit cu cardul si au trimis-o prin posta. Scrie acolo ca e de fata dar merge fara probleme in spate si este destul de lunga sa prinda scaunul de copii, si sta foarte bine, eu folosesc deja de vreo juma de an fara nici o problema.
Un comutator de lumini cred ca am si eu, trebuie sa caut prin cutii.


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 12 ani
   
ricacristea
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 126
io o tin cu ale mele, releele sunt mai sensibile, comutatoare stricate n-am vazut

_______________________________________
vw 1300 70

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
faza mare functioneaza din maneta, asa ca e comutatorul stricat; btw, e al doilea, primul, cel de pe masina crapase si el de uzura/vechime

pus acum 12 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Am eu mai mult ca sigur unul, sa caut in weekend. Cred ca e o chestie de bulan, eu il am pe cel original si nu are nici o problema.
Ma uit si iti zic.


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

DanielT a scris:

Cred ca e o chestie de bulan...



Mda, de bulan al proprietarilor anteriori cu care au tras de el...

Da-mi de stire daca gasesti ceva.


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
rezolvat cu butonul; ala era... multumesc lui citronel ds, pentru reperul original si functional

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
noutati

ieri pe la 4 si jumatate pe Calea Vacaresti, coborand spre chei, am fost tamponat, in spate, de un citroen jumper (pe firma); bara spate indoita puternic, suportul barei spate dreapta, teava de esapament dreapta, infundate; stationam in coloana, respectivul cetatean a tasnit de pe loc in mine, cica i-a alunecat ambreiajul

faptasul este asigurat la Carpatica Asig urati-mi succes in recuperarea pagubei prin RCA-ul respectivului; avand in vedere ca valoarea de inlocuire a barei, pe original este de 450 eur...


pus acum 12 ani
   
neneavictor
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 207
De kko.. Am trecut prin asta si e chiar trist. Imi pare rau sincer pentru ce ti s/a intamplat...

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
am verificat azi masina la "makerul" ei... dinamica accidentului a fost rezonabila in sensul ca sunt de schimbat doar bara si suportii ei, restul a scapat... sa vadem acum partea birocratica..

pus acum 12 ani
   
Alex
pasionat aircooled

Din: Dej...la 61km de Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
pai ce sa mai zic? noroc mult si rabdare maxim!

_______________________________________
Nu calcati iarba!
fumati-o
Rock in the morning.
Suntem prea saraci ca sa cumparam lucruri ieftine!

pus acum 12 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Eu cred ca la partea birocratica tu ar trebui sa ai faci cele mai mici griji dintre noi toti in astfel de imprejurari  ... prin natura profesiei, macar stii ce trebuie facut    

pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
niews: au aprobat devizul si proforma, astept banii, max saptamana viitoare. piesele noi urmeaza dupa.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Ei, se apropie de sfarsit si vara, masina merge cam in fiecare zi, am reparat si kilometrajul, acum indica 4100 si ceva maruntis.

Am trecut acu o luna si ceva pe ulei de vara (castrol 20w50) si am schimbat filtrul de aer. Cu noul ulei e super ok, becul de presiune sta stins (nu ca s-ar fi aprins pana acum), presiune excelenta, merge masina si in iadul de amiaza, urmatoarea revizie cam la 8000 km pe ceas pentru filtru dar poate si mai repede, daca schimb uleiul cu cel de primavara toamna iarna (15w40 semisintetic - valvoline sau castrol).

Am ridicat plafonul de mers si la 100 de km la ora in afara localitatii, motorul pompeaza si are in el ce trebuie - vitalitate.

Am mai montat pe masina:

- ventilatie electrica cu doua trepte originala;

- proiectoare functionale;

- boxe/woofer pentru compartimentul din spatele banchetei; am renuntat la boxa originala din bord, singurica si gajaita;

- jante late originale de 5,5 cu cauciucuri de 185/65/15;

Azi am schimbat socul electric, incepuse sa lesine de vreo doua zile, nu mai tinea relantiul la rece, defectul era stricat dar acum s-a remediat.

Zilele astea incerc si un volan sport de 33 cm diam, sa vad daca ma descurc cu trasul de fiare in trafic/manevre.

Urmeaza stropitoare electrica originala in locul celei pneumatice si releu temporizator de stergatoare.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Eeee, am facut-o si pe asta! Mai in gluma mai in serios, daca tot nu am prea fost anul asta pe la alte evenimente de profil, m-am alaturat si eu gastii de la Retromobil pentru intalnirea de pe 22 septembrie 2012 - a XIV-ea reeditare a cursei Bucuresti-Giurgiu 1904/




Muuulte masini, care mai de care. O cursa de pricepere (nu de viteza nici de anduranta) care a scos indirect din calculul pentru podium multi pafaristi (printre care s-a numarat si echipajul nostru, debutant absolut).

Dar pana la urma nu mai putin agreabil.

O zi petrecuta pe drumuri, cu harta si cu indicatiile pe genunchi, ciondanindu-ne ca niste babe surde in cautarea checkpoint-urilor; destinatie la iarba verde si o tinuta de drum si comportament rutier excelent al masinii, cu trei adulti si 2 copii plus un portbagaj plin cu de toate (care nu au trebuit din fericire - cric, piese schimb, canistra benzina samd). Inclusiv la 90-100 km/h pe E 70 / DN 5 (Bucuresti Giurgiu). In jur de 200 km de invarteli si parcursuri pe toate tipurile de drumuri (evident si datorita bajbaielilor noastre )





Multumim Retromobil pentru prilej!




ultimele doua fotografii - Copyright:



pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Azi 4.980 km pe ceas, pana s-o borsi vremea, mergem in fiecare zi.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
10.10.2012 - deplasare Bucuresti - Pitesti - Rm. Valcea (termen Tribunalul Valcea la 8.30 am) si retur - total 350 km

viteza pe autostrada - 85-95km/h

viteza intre localitati - 65-75 km/h

durata deplasare - Bucuresti Pitesti - 1 h 25'; Pitesti - Rm. Valcea - 1 h 20' (la dus, conducere pe timp de noapte in intervalul 5.00 am - 7.45 am; la intoarcere timpii au scazut cu cca 25 - 30 minute, conform conditiilor de conducere - zi)

la intoarcere, oprire in Pitesti, intalnire AlexB, admirat bijuul, etc.

odometrul indica 5660 km


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
De vreo cateva zile caraia urat in marsarier si nu mai vroia sa intre usor in primele doua viteze. Azi am profitat de dimineata uscata si vantoasa si am pus masina pe cric/capra, am dat jos roata stanga si am strans doua ture fluturele de pe cablul de ambreiaj. S-a remediat vizibil, semn ca cablul cel nou s-a mai "lasat", posibil si ambreiajul sa se mai fi "pasuit"  de cand am inaugurat masina

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
update

6680 km pe ceas

luni 19.11.2012 s-a rupt cablul de ambreiaj, evident la ora de varf (18.00), la urcare pe Vacaresti, banda a 3-a, spre linia de tramvai...

dupa ce masina a ajuns in siguranta acasa trei ore mai tarziu, a mai stat doua zile cuminte pana mi-am facut timp si elan si i-am schimbat cablul cu unul NOS.

operatie rezolvata cam in doua ore si jumatate, joi dimineata (demontat pedalier, extras cablu rupt, gresat si pus cablu nou, remontat pedalier cu atentie, scos tub bowden si tras cablul separat prin el,  fixat la loc tub bowden, fixat cablu in urechea parghiei, reglaje, teste)


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Masina a stat dinainte de Craciun si pana ieri la caldurica; dar azi e in mars prin oras si mai merge asa ceva timp, mai alternam cu plasticul ca ne-am invatat prost la confort!

7100 km pe bord.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Dar ce bine e in Passat; asa ca tziganca mai sta putin la caldurica, sa treaca zloata si sarea de pe strazi, nu am fost cu ea decat sa ii inoiesc ITP-ul si in rest sta la casuta ei.

pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

MikeRG a scris:

(...)tziganca (...)

 


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Moncher, esti stereotip, crede-ma, unele lucruri repetate la nesfarsit doar ca sa se auda, fara alta finalitate, obosesc, parerea mea.

Mai bine nu mai face off topic prin toate topicurile si posteaza unde trebuie (de ex chestiunile tehnice de la Golful tau 4 publica-le in topicul existent si nu in al meu)   


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai cu Golful mai inteleg, dar de unde sa stiu eu care-i faza cu Conchita? Banuiam ca e nume de brazilianca, nu de alta "anca".

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Intamplator e porecla masinii doar de vreo 12 ani, vehiculata si facuta public inca de aci


precum si in numele topicului.

Masina e fabricata in Mexic, in Mexic sunt creole, creolele sunt mai "tuciurii" samd, dar  fireste asta tine de sensibilitatea, interesul si gradul de informare al fiecaruia.   


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
7185 km pe ceas

Azi, 02.02.2013, am fost la o interventie tehnica:

- s-au schimbat garnitura de la capacul carburatorului, simeringul si celelalte garnituri ale planetarei dreapta, burduful de planetara dreapta, sabotii de frana; s-a reglat frana spate;


- a fost montat cablul de comanda a incalzitoarelor, in sfarsit dupa atatia ani in care sistemul de incalzire a masinii a functionat legat cu sarma, dupa principiul, vara legat, iarna dezlegat;


pus acum 11 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
pai  nu e pacat sa o folosesti pe "sloata", sare si nu stiu ce or mai baga in solutiile alea de se dau pe strazi....

passatul nu are nimic daca merge si pe asa ceva


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
7390 km pe bord; azi Bucuresti Buzau si retur; termen judecatorie. Mers constant cu 80. Ceata.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
In 1500 km urmeaza schimb ulei si filtru aer.



pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
7900 km;

Azi am stat in garaj, la caldurica si am schimbat rulmentii fata (cei vechi erau TIMKEN [posibili cei de prima echipare?] cu care am luat masina acum 13 ani, am mers eu vreo 30.000 km daca nu si mai mult, au fost transferati de pe tambure pe discuri, adica au trecut prin multe), cei din stanga la limita de uzura spre nefolosire, cei din dreapta impuscati complet (rolele exfoliate).

Usurel, la dornulet, s-au scos carcasele exterioare ale rulmentilor din discuri, s-a curatat totul, s-au montat cele noi, tot cu dornuletul, s-au gresat abundent rulmentii si interiorul discurilor. Am montat rulmenti OPTIMAL, germani. Cod 100002, compatibili de pe mai toate masinile VAG (audi skoda etc.), au ramas din montaj cate un splint, o piulita si o siguranta in forma de stea, evident din alt film.

O manopera de dificultate medie, abordabila "home made" chiar si fara presa (nu ca ultimul montaj s-ar fi facut cu cine stie ce device-uri si scule, discurile, noi initial, au urme fine de ciocan pe circumferinta de intrare.)

Urmeaza schimbarea amortizoarelor spate, unul e bun bun (l-am dat jos pe cel din dreapta de pe masina si l-am verificat), cel din stanga spate e terminat. Au fost MONROE, montate cand am luat masina, sa vedem ce gasim, de inlocuire. La fel (MONROE) sau KAYABA (KYB). 


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Coane, la Mircica am selectionat eu o naveta de amortizoare, multe pereche si bune, daca te pasioneaza... Vechi dar originale, eftin si bun. Daca vrei ma duc eu in martie pe acolo si-ti aleg. Numa' lungimile intre suruburi, comprimat/ destins, sa mi le spui.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Cel putin un amortizor bun ma intereseaza, sa il fac pereche cu cel ramas in firea lui. Pentru ca intre timp atamasem/arvunisem niste amortizoare noi dar inca nu au venit.

pus acum 11 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
cam putin te tinura monroe alea ...

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai da' io ash zice sa iei o pereche care au fost intotdeauna impreuna, sunt de aceeasi marca etc. Preturile la fiarele de la Mirci sunt foarte mititele.
Talica masoara lungimile hamortizorului, ca eu nu le recunosc la ochi daca sunt de fatza sau spate si daca sunt sau nu ezact de brotac sau de alt model.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Okei. Masor si iti zic.

Au tinut putin cred si pentru ca au fost statute ani buni:  septembrie 2000- aprilie 2001 mers; aprilie 2001-iulie 2003 pauza; iulie 2003- septembrie 2005 mers; septembrie 2005- ianuarie 2011 pauza; practic de la 1 ianuarie 2011 reluat mersul cu ea mai des. Si  in regim intensiv, de offroad.


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
N-aaare treaba statu', e de la calitate mei Uite amortizoare de la mama lor, originale, state cu zecile de ani, si care merg boboc.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
mie mi-a zis un prieten care are un magazin de piese auto ca daca am amortizoare care vreau sa le tin in cutie "pe stoc" nu prea le face bine statul asta cu anii, si ca oricum este bine sa le tin in pozitie verticala.

nu prea am inteles explicatia ce se uzeaza la ele..poate cele pe gaz sa piarda gaz, nu stiu


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628


pus acum 11 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
sa intelegem ca dupa 8000 km a ajuns rezervorul pe rosu?

pus acum 11 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
..nu, cand a depasit 40 la ora a facut 8 mii..

on topic- eu stiu ca la amortizoare se futizeaza doar simeringul de etansare... si iese oloiu'... si aia e.. si simerigu' se... de batranetze.. sau de la mers.  mult.   pe denivelari.
nasol ca nu se pot desface amortizoarele, ca sa se umple cu ulei la loc si sa se schimbe simeringul.

e bine ca ai grija de ea periodic...


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

nTelectualu a scris:

.... sau de la mers.  mult.   pe denivelari.


pai iti dai seama ce suturi si-a luat in ultimii trei ani de cand merge pe la Popesti, off road 100%, asa ca poate fi si asta o cauza de futizare...


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Nu e musai de la simering, daca se strica pistonashul, supapele, alea-alea, oloiul e tot inauntru dar degeaba.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
ieri 9 martie 2013, participare la parada broscutelor de toate natiile, generatiile si combinatiile




azi 8450 km

am efectuat urmatoarele operatiuni:

- schimbat furtune combustibil compartiment motor; cele instalate in decembrie 2010 lasau mult de dorit, erau si un diametru mai mare (6mm si ceva maruntis) de aceea foarte greu etansau pe intrarea in carburator; am pus furtun combustibil marca FLENNOR, diametru interior 5mm - etanseaza perfect, s-a strans perfect; - 1ml de furtun a fost 13 lei


- schimbat filtru aer - marca MULLER FILTER - 17 lei;


- de cateva zile facea tarantele la repornire, parea ca nu e in mintile ei; am verificat azi consumabilele din distribuitor si SURPRIZA! rotorul era carbonizat - varful de distributie a scanteiii lipsea cu desavarsire - si cu toate astea inca mai dadea scanteie din rezistenta ingropata in rasina; e drept ca ieri a dat si primele rateuri... am pus unul in firea lui din piesoteca s/h, putin folosit sau deloc;

- schimbat ulei - am dat jos capacul, decantorul, curatat tot cu atentie, inlocuit garniturile de hartie si saibele (6 mici + 1 mare) cu un set nou,


pus la loc, strans atent in diagonala, doua cate doua, nici o picatura; pus ulei 20w50;

- urmeaza zilele acestea: amortizoarele spate si posibil si cele fata, dupa ce imi vin piesele;

- pana in 9000 km urmeaza sa ii reglez tachetii, refac avansul si carburatia.


pus acum 11 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
...da' stai frate pe ea... n'o lasi deloc...    bravo..

..da'  de unde se stia de intalneala??ca  io n'am vazut nicaieri pus...



MishuL a scris:

Nu e musai de la simering, daca se strica pistonashul, supapele, alea-alea, oloiul e tot inauntru dar degeaba.


ala se fu.. mai greu.. mai  ''nainte se f.  simeringul, -de la vechime, frecare intensa de la gropi, praf care ajunge pe lustrul de lucru,  scapa oloiu' p'acolo.. si se freaca in interior pe uscat, pana incepe sa cloncane... nasol ca sunt capsulate si nu se incarca ca alea de trabant...

Modificat de nTelectualu (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la