un Rekord dizal...interior din piele, f f f frumos...cu patru jenti super ok...
31.05.2010
42.1KB
:d
09.07.2010
29.7KB
Aia pentru evacuare a iesit bine, zic io, dupa ce fac rost de stifturi filetate sa intre de tot in gaur-acolo o finisez ca lumea. Se potrivesc chiar si arcurile acolo...
Aparatul sarbatoreste si el poza nr. 5000, ma rog, cu tot cu alea sterse. Oare unde se duc astea cind le stergi? In orice caz, ura!
24.01.2012
41.7KB
Pai raspunsul era in postul meu precedent- la 400 de lei, sau sub (cu oleaca de tocmeala) normal ca merita.
n'a mers cu tocmeala, a dat 110 lei la rar, pe alta carte.. plus vreo 60 pe alt talon...
eri am luat-o... mi-a dat si rama cu prelata- am pus pe aia veche, asta noua are facut capac mare, din tabla...
uite cum e cu prelata... :hi:
13.11.2011
42.1KB
si....
08.07.2008
55.3KB
Am mai luat la 1,50 o cutioara cu o seringa elvetiana clasica, de sticla, cu 2 ace. Setul complet de bagat la vena. Vine si poza, acuma am uitat.
Pe urma, cand plecam, vad ca unei gajici de mergea cativa pashi mai in fatza ii cade ceva. Ma uit- 10 ieuri. Madmuazel! Madmuazel!- Puhla, era cu cashtile pe urechi. O bat pe umar, sare in sus, pe urma vede ce vroiam- Ooooh, mersi, mersi musiu! Din pacate nu si-a exprimat dorinta de a cunoaste mai indeaproape o fiinta atat de nobila cum sunt eu. =(
Dar cum nicio fapta buna nu ramane ne.... ei bine, nu nepedepsita ci nerasplatita, de acolo directia direct dechetteria din SchWeighouse sur Moder (unde mergeam pe vremuri cu Reatembel).
Iacata: diverse dalti pt lemn, alte scule, gloabe de pom, alea-alea
21.04.2013
52.6KB
Motorul a pornit la sfert de cheie dupa mai mult de 4 ani de cand nu a fost pornit si torcea ca un motan satisfacut, fara fum exagerat.
13.02.2010
23.2KB
Nu este blonda !
10.04.2008
33.4KB
:rolleyes:
01.05.2010
27.4KB
pai asta fac :) caut motor, de pe vreun bus, nu? sau unde sa caut in alta parte? :rolleyes:
24.02.2010
37KB
:uimit:
revin cu intrebarea si explic ce se vede in schema:
-la delcoul unu axul si sensul de tragere al capsulei sunt la fel ( zic io ca se reduce avansul..)
-la delcoul 2 axul se invarte in sens invers fata de cum trage capsula.( si zic eu ca se mareste avansul..)
..acum, spun ca pe ambele delcoaie e o sageata care arata sensul de rotatie- in sensul acelor de ceas. (sau, naibii, asa apare pe TOATE???)
..deci, care este pentru pus pe broasca?? ..toate sunt BOSCH, de pe motoare vw passat sau golf 2/ audi/ opel.
..va rog sa ma ajutati cu probema..=nu prea pricep, daca sageata arata sensul de rotatie, atunci de ce ar mari vacuumul avansul???
15.10.2011
43.8KB
spate
15.12.2011
42.6KB
S-a dat se poate sterge/inchide.
21.06.2013
38.9KB
si cele de la 4-3
22.03.2008
47.4KB
Ce parere aveti de instalatia asta. O fi asa cum spune nenea asta ?
Ampco VW top cylinder oiler kit for all air-cooled VWs. Protect your hot running engine from modern dry unleaded/ethanol gasoline or CNG fuels! Use of this kit allows a mist of oil vapor to enter the air/fuel mixture by manifold vacuum to lubricate valve stems, guides, and especially seats, as well as rings and cylinder bores. Your engine will run cooler, quieter, and last thousands of extras miles before it requires a valve job! Valve seat recession can kill your engine, and this will prevent it. Kit includes all mounting hardware, carb injector plate for either 28 - 32 series Solex carbs or 34 PICT3 carb, new gaskets, nuts and longer carb studs. Nozzle can also be T'd into the PCV hose on later engines. I also offer individual carb plates for twin Weber carb setups - enquire for prices. These oilers are effective , and look vintage as well! NOS, made in USA. Recommended lubricant is Marvel Mystery oil. See . Beware - E15 gasoline is on the horizon (15% ethanol)!
22.01.2010
40.3KB
si daca tot este material .. un capac in locul pompei de benzina .. si urmeaza la planseta si fulie cu rotita pentru EDIS si fulii 4PK
10.01.2011
39.2KB
prima turnare .. in forma libera ... turnare de exercitiu... a iesit un pic "bubos" dar stiu de ce
15.01.2011
24.6KB
Checkpoint Charlie, Berlin 1961. Tocmai se construise zidul Berlinului.
19.04.2012
36.8KB
1_chiulasele bucsate
20.03.2010
34.7KB
Pret:50 lei
VANDUTA!
20.07.2010
48.9KB
dupa masuratori, proiectare, realizare, ar trebui sa arate ca asta... cel putin din punctul de vedere al functiunilor
23.01.2011
6.8KB
Cu dedicatzie pt unu' care imi scotea ochii ca umblu, vezi-Doamne, in gunoaie.
Deci, din gunoi (ma roc, coshul cu DEEE-uri de la supermarket, aka tot aia):
01.02.2011
39.3KB
au aparut prospaturi .... e clar cu ce se ocupa
09.01.2009
21.6KB
azi am avut chef de umblat pe la broasca, si m-am hotarat sa incerc aprinderea EDIS pe motorul tip1, ca sa nu am surprize cand am sa o montez pe cel tip4.
Mi-a luat extraordinar de mult sa fac suportul pentru senzor... deh lipsa de experienta probabil.
27.02.2010
63.6KB
Parbrizul , capota ,
15.09.2013
34.6KB
caroseria a fost un pic ruginita dar nu foarte mult se mai lucrase la ea dar superficial mai mult rujata
28.12.2016
43.1KB
Vand motocicleta Yamaha Drastar, chopper, 650 cmc, an 2000, 12000 km la bord, acte la zi, proprietar, stare super faina. Pret 3500 euro. Cine ma ajuta sa o vand are comision 100 euro.
22.12.2010
62.5KB
int
23.03.2010
36.7KB
casca
29.05.2011
30.6KB
Aici al treilea tren, tot c-un BR 89, si asta o sa se mai lungeasca, cu macara Krupp si inca un vagon in care se dau de obicei niste ninja :). Locomotivele-s in stare foarte buna, merg grozav. Singura chestie e la contactele intre segmentele de sina, daca ai cadere de tensiune mare nu mai reusesti sa inversezi sensul de mers al locomotivei.
12.03.2013
41.9KB
inca una...
05.05.2008
33.4KB
Asta din poza are filet 10X1, banuiesc... Daca-i asa, as vrea 5 bucati.
03.03.2010
27.1KB
Am taiat datele personale.
Am taiat odata cu ele si data primei inmatriculari: 3 febr 1999
06.09.2013
15.1KB
trio sau hai sa fim indulgenti exterior duo
13.01.2011
51.9KB
pentru a construi stabilizatorul cit mai usor, am folosit o piesa de legatura pentru fire cu trei surubele , un stabilizator de tensiune 7812, un condensator de 33nF, un condensator de 100nf.. ca in poza
21.04.2008
39.2KB
cu copi-paste, de ,,dincolo''...ca sunt obosit de atata munca la bus...
Cum zic, am nevoie urgent de indicatii pretioase... trebuie sa schimb semipuntile din spate, am altele si nu stiu cum mama naibii intra cablul de frana... Cum se vede in poza, e un putzoi in care intra doar miezul de la cablu...sarma...nu mai pot baga arcul, nici nu am cum baga ceva...de la frana de mana..deci, cum se baga chestia?nu am vazut desfacuta, nu stiu cum se baga...
deci pliz, ajutor..
Attached thumbnail(s)
06.06.2009
61.7KB
na, am desfacut spatele astazi complet
08.12.2011
50.5KB
:hi:
27.03.2014
30.5KB
Intreb si eu... ca tare mi-ar place sa tin motorul asa cum se cade. Poate suda cineva niste fieratanii ca sa facem un engine-stand, cu posibilitate de rotire pe orizontala a motorului? (in genul celui din pozele lui Bogdan_bus). Si sa-i punem si niste roti?
Si normal, sa iasa intr-un pret rezonabil.. nu de cataloage de pe afara.
Cred ca nu as fi singurul interesat de asa ceva.
23.03.2008
2KB
continui cu varianta mea de msq.. si astept niste integrate mai greu de gasit... in principiu nu sunt mari diferente functionale - am integrat driverele pentru senzori VR, la fel si iesirile spre modulele de aprindere, ceva pe la senzorul O2 si pcb-ul cu o sigura fata si fara alte layere - precum si iesirile de pe placa fara DB37 .. din cutie voi iesi cu firele direct in divaisuri printr-o presetupa