.. mergem mai departe .... saptamana asta care vine o sa incerc la autorad sa gasesc scaun sau sa imi faca unul, daca nu .. dileru
17.02.2010
34.4KB
O poza cu moaca lui herbi
03.03.2010
14.4KB
Pai lucrurile sunt destul de simple. Eu am ales un amplificator digital de la Roco. Este cea mai ieftina varianta, nu este chiar o centrala, semnalul digital este generat de Multimaus (telecomanda) si amplificat de cutie. Am ales solutia asta deoarece amplificatorul permite conectarea unul calculator pe intefata seriala, in acest montaj PC-ul devine sursa de semnal digital de control adica ia locul Multimaus-ului.
Un set amplificator/multimaus/transformator e pe la 200RON pe okazii, in magazine e mai scump. Fara multimaus probabil e si mai ieftin, dar e practic sa ai telecomanda pentru teste simple, sa nu stai cu calculatorul dupa tine. Cu o dracie din asta poti seta pana 9999 de adrese de locomotive sau alte device-uri gen macaz.
Pentru cablul serial de la PC este simplu aici e descrierea
Eu inca nu am apucat sa ma joc cu partea asta. M-am conectat la cutie si merge. Trebuie sa resuscitez o fosila de calculator care are seriala, ca la laptop nu mai am.
Cu solutia asta poti controla locomotiva, dar nu o stii unde se afla pe traseu, pentru asta ai nevoie de module de feedback. Aici sunt sute de variante pe net, ori scheme de facut acasa ori gata de cumparat (undeva pe la 40EUR unul care poate citii pana la 8 sectiuni de sina). Acestea se conecteaza pe bus S88, asta este standard-ul. Amplificatorul Roco nu are interfata S88 dar nu este o problema pentru ca se poate conecta pe portul paralel al calculatorului cu un montaj extrem de simplu:
Cu toate astea deja poti sa te joci de-a mersul trenurilor :D
Daca mai iei si un decodor de macazuri le comanzi si pe acestea ori cu Multimaus ori cu PC-ul.
Intr-o prima faza setul Roco si un decocor mai ieftineanu sunt arhisuficiente. La locomotivele cu aburi care au tender ai spatiu suficient, daca motorul e in tender pui decodorul in cazan si firele trec peste cupla printr-un varnish negru subtirel sau invers.
Decodoare la preturi buni gasesti aici diverse calitati, dar vorba aia pentru niste teste de inceput pana iti faci mana nu merita luat ceva scump.
Asa puse cap la cap cu vreo 250RON poti sa incepi treaba digitala.
16.05.2011
30.6KB
:zzz:
02.11.2009
38KB
Carevazica, asa arata flansa de pe plenumul de 1,7. Pe asta se infige corpul de clampeta. Trunchiul de con corespondent din clampeta are cam 2mm in plus pe diametre si-ntre ele vine o garnitura de cauciuc de vreun mm grosime. Nu-mi imaginez cum ar trebui s-arate o flansa mai simpla care sa si etanseze pe asta, probabil tot cu etansare tronconica si tot c-o garnitura. Da' pt. ca p-acolo nu trece benzina, se poate pune orice pasta de etansare...
Sper ca se-ntelege desenul...
19.11.2009
21.1KB
uite si supape doar ca au cozile mai mari si mai trebuie scurtate si taiate canalele pentru siguranta, ceea ce e foarte usor
evacuarea
12.01.2010
26.5KB
Usor, broscutele prindeau forma.
11.02.2011
42.8KB
Pret:30 lei
VANDUT!
20.07.2010
49.1KB
Am fost azi pe la broscuta ca n-o mai vazusem de anul trecut.
Cu ocazia asta m-am mai lamurit un pic.
Xellex avea dreptate, jumatatea din spate a oalei rotii de rezerva e mai inalta.
03.03.2010
38.7KB
Cu dedicatzie pt unu' care imi scotea ochii ca umblu, vezi-Doamne, in gunoaie.
Deci, din gunoi (ma roc, coshul cu DEEE-uri de la supermarket, aka tot aia):
io zic ca stau muuult mai bine la capitolul ASTA:
02.02.2011
22.5KB
inca o data cu prietenul :hi:
16.03.2008
45.1KB
Ah, uitasem de-al meu...
911 2.7 Carrera RS
19.01.2010
17.8KB
Sa revenim la motoreta Peugeot pe care am gasit-o pejos.
Asta-seara in garaj.
05.11.2012
56.8KB
Geamantanul va este rezervat chiar daca nu se materializeaza treaba cu bicicleta. Buba e ca nu am reusit inca sa dau de om. In orice caz nu las pe ultima suta de metri. Daca pana vinerea asta sa zicem nu imi da datele atunci contramandam transportul bicicletei.
19.06.2012
34.8KB
:hi:
27.08.2012
40KB
blindaj dedesubt
09.03.2010
44.8KB
Am gasit un Barkas de vanzare in Craiova e inmatriculat, pe exterioar arata binisor, dar partea proasta e ca au inceput sa-l vandalizeze, acum o saptamana avea triplele bune, azi erau sparte, mai are imbunatatiri de dacie dar nu-i asa rau.Mai are ITP pana anul asta.
tel. 0743.055.276
12.06.2013
64KB
tuning:
16.03.2010
46.2KB
Am 2 seturi de parbrize care au fost pe o caroserie din 65 si altele ce au fost pe o caroserie din 63.
Cand spun toate ma refer la fata spate si cele 2 laterale
Astea au fost pe cea din 63
25.01.2012
40.3KB
Va multumesc pentru propmtitudinea mesajelor de imbarbatare, dar nu m-am lamurit sau nu am fost inteles.
Vanzatorul , daca nu o iau o da pe 500Euro la un chibit care mai are 2 cupoane valorice pentru achizitia o masina noua.
Deci repet semnalmentele:
seria de sasiu poansonata nu este pe suport sudat sau nu este stearsa;
Seria de pe sasiu corespunde cu placuta originala volkswagen de sub roata de rezerva;
talonul masinii este de tipul anilor 70-80;
pe placuta originala volkswagen apare "seria 112".
suportul dinamului este prins cu 4 suruburi de 8 pe blocul motor de unde am citit seria de motor ( care de asemenea nu este stearsa sau polizata si repansonata.
Atasesz niste poze facute la repezeala ( sper ca ma voi descurca cu acest ultim aspect.
Deci ce decizie sa iau ???????????????? in conditiile in care obiectul face 650Euro.
13.02.2010
44.2KB
wah...
10.04.2008
27.5KB
:D
06.03.2008
46.4KB
poza
13.09.2011
29.1KB
o alta piesa importanta in cadrul sistemului, este senzorul de temperatura al motorului...senzorul de temperatura de pe sistemul VW pe care eu il voi adapta are o rezistivitate de aproximativ 2,5Kohmi la 20gradeC... cel de la dacie are aceeasi valoare .. deci am folosit unul de dacie pus pe tabla de dedesupt.
15.06.2008
47.8KB
poza sasiu
07.10.2009
49.9KB
poza
06.03.2010
28.9KB
Sau un milion si ceva de dongi?
30.04.2010
61.6KB
kl;jbjgv
08.04.2010
51.5KB
si un set de pre 65 pret 120 lei toate
20.08.2010
40.3KB
Va salut.
De ceva vreme nu am mai spus nimik pe aici,asa ca mai adaug cate ceva sa intretinem arderea.
Am lucrat zilele trecute pe la rozalie,am mesterit pe la frane,pe spate nu aveam deloc ferodo,era o improvizatie,lipit bucati de ferodo cu poxipol,cate 3 bucati pe fiecare si am reusit sa deblochez majoritatea rozetelor de reglaj.
Acum am frana de ingheata pe puntea de fata,in schimb pe puntea spate nu blocheaza rotile pentru ca nu am cabluri de frana de mana cu care in afara de reglajul din rozete se mai face si din aceste cabluri pentru a apropia sabotii de tamburi,dupa cum stiti.
Nu am apucat sa fac decat o singura poza pentru ca am lucrat mai mult seara,la lumina lampii, dupa serviciu,timp de cateva minute,nu mai mult de cate o jumatate de ora in cateva seri.
Azi am fost la identificare,mi-a placut foarte mult sa merg cu ea ,in ciuda faptului ca se aud la denivelari ceva troncaneli de la punti ori huruitu unui rulment si ca motorul nu trage dar papa la benzina,plus ca demarajul pe care abia se simte il are in suturi din cauza ca scapa in afara compresie pe undeva la un cilindru. Sa fie oare un cilindru fisurat ori neetans la chiulasa sau supapa de evacuare care nu inchide.....???
Incep sa simt cum e sa fi broscar,mai ales cand vezi cum toata lumea intoarce privirea dupa masina,ori copii cum isi trag de maneca parintii sa le arate ce masina se apropie, asa cum era si o vorba: "Uite tati trec soldatii" in cazul meu ,broscuta roz. :rotfl:
Sa auzim de bine...
13.12.2011
35.3KB
Da, pentru ca luneta are, ca orice luneta :), alea intrerupte, am construit o tiganie care sa sufle aer cald pentru dezaburire... Nu-mi mai place cum arata acuma, ca de, s-a schimbat boierul, nu e cum il stii, dar e utila. In 5 minute topeste gheata, despre dezaburit nici nu mai zic.
Aveam o rezistenta de pe vremuri, pentru dezaburirea lunetei de dacie break, cred, care arata ca o tabla de aluminiu de circa 30 cm lungime, indoita ca un profil U cu latura de vreo 3 cm, cu doua rezistente in serie. Am facut probe pe geamul (aburit) de la bucatarie si nu facea nimic. Am facut probe cu o singura rezistenta din cele doua si parca facea ceva. Am taiat aceeasi rezistenta in doua si am pus jumatatile in paralel si a-nceput sa dezabureasca. Rezistenta am fixat-o (cu surubele) cu capetele pe 2 bucati de placuta de textolit, am facut o cutie care sa includa 2 ventilatoare ca alea din sursa de computer si rezistenta a venit fixata in cutia asta, intre ventilatoare si geam. Ideal e ca intre marginea cutiei si geam sa ramina o distanta relativ mica, nu mai mare de...5mm, sa zicem, pentru ca aerul suflat sa circule cu viteza cit mai mare.
Acuma, nu stiu ce rezistenta-i acolo, dar din ce-mi amintesc, haleste 8A; conform legii lui Ohm, probabil c-ar avea R=12V/8A=1,5 ohmi. Asta in caz ca nu gasesti exact rezistenta pe care-am folosit-o eu...
Ventilatoarele se leaga, evident, in paralel cu rezistenta si se merge la o sursa de alimentare; atentie la ventilatoare, ca au plus si minus, spre deosebire de rezistenta, care poate fi legata oricum. Adica n-ai incotro, trebuie s-o legi oricum, pentru ca n-o sa poti face deosebire intre un capat si celalalt :).
Cred ca un desen e inutil pina aici, dar pot face unul, daca-i nevoie. Poza - nu chiar acum, poate miine.
Acuma, instalatia electrica de la cutie incolo: broasca mea avea instalatia, mai putin releul de sub bancheta, care fusese smuls sau, oricum, lipsea.
Uite la schema asta:
21.05.2010
77.3KB
Imi cer scuze, au fost 2 robineti de golire de juma' de tzol :rusine: , dar restul pe calibru mare.
13.11.2013
30.9KB
Si axa.
Nota bene: Eu sint planul B, Mishul are prioritate. Evident, daca nu aplica un Cq exagerat.
04.02.2010
52.6KB
poza 2
05.08.2011
61.6KB
..un trab cu beculetze aprinse (de pom..--aveam invertor..) :hi:
04.06.2011
27.8KB
cu mare parere de rau imi vand masina la pretul cu care am cumparat-o....
1300 din 1965, toate actele la zi, serii originale, taxe platite, numere noi, etc, cauciucuri noi toate 4 la fel, motorul porneste, are joc axial, momentan nu ii mai merge electromotorul insa am vorbit cu dan si ii cumpar unul, tabla este intr-o stare surprinzator de buna, nu este sudata de sasiu, nu are gauri in podele, nu are gauri in caroserie, merge cam totul la ea insa eu nu o mai pot tine si nici nu cred ca o sa imi mai cumpar vreo broasca asa curand... Mai am la masina un motor de 1.6, set motor nou nout de 1.6, pompa de frana noua marca bendix,
0768102426
sebastian