Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil dela_dela
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 48 ani
Aircooled Forum / Masina mea - Tip1 & Tip3 / Proiectul meu Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Asa cum spuneam si pe un alt forum:

Dupa mai bine de 10 ani de admirat broscute si de cautat momentul si proiectul potrivit, m-am decis sa fac si eu pasul de a intra in lumea "broscarilor".

E adevarat ca nu am pornit chiar cu dreptul, dar nici nu mai sunt atat de ingrijorat pe cat eram la inceput.

Pe scurt, am cumparat o broasca (sau optimist spus asa ), un 1300 in acte dar de fapt un 1302 cu caroserie de 1303. Am incercat sa aflu toata istoria ei, atat de la fostul proprietar cat si de la cei priceputi.

Pana la urma am inteles ca exista atat 1300 cat si 1302 cu serie sasiu 1112... si motor AB si ca am un sasiu de 1302 dar dintr-o regretabila eroare (sau nestiinta) a fost trecut in CIV si talon ca si 1300.

Atasez in acest prim post cateva poze cu masina inainte de a intra la "doctor".

Cateva vorbe si despre mine: sunt din Bucuresti, am 33 ani, sunt un pic (cau un pic mai mult) incepator in ale mecanicii auto, desi sunt sofer de 12 ani si am condus peste 100000 km, dar doar pe "plastice" (cum se spune pe aici).

Bine v-am gasit si aici si sper ca ma veti ajuta in continuare cu sfaturi si incurajari.

Toate bune,
Costin

N-am reusit sa ma prind cum pot pune mai multe poze, asa ca pun un link catre un album:
Revin cu un post nou cu ce am facut deja.

proiectul meu asa cum spuneam alt forum:dupa mai bine ani admirat broscute cautat momentul proiectul

28.3KB

Modificat de costinl (acum 14 ani)


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Asadar, am gasit un meserias (mai in varsta, 45 sau peste), care s-a incumetat sa inceapa lucrarile la acest proiect.
Incepem cu tinichigeria, schimbat podele, praguri, palaria lui Napoleon.

Gasiti aici un link cu ceva poze dupa dezmembrare.

Bineinteles ca am facut o depresie cand am vazut-o asa, dar usor-usor mi-am revenit

Acum, dupa ce am dat comanda de piese noi de la dilaru', sunt ceva mai increzator. Astept piesele si sa inceapa reconstructia.

Va rog sa nu radeti de mine si nici de improvizatiile de pe aceasta masina. Promit ca le repar.

In principiu as vrea sa o fac cat mai aproape de standard, dar nu ma voi crampona de piese originale neaparat.

De exemplu, am vrut sa comand si chederele de capote si usi, dar citind parerile unor forumisti, m-am abtinut si ma mai gandesc. Pana la urma nu se supara nimeni (nici macar masinuta) daca pun altfel de chedere, nu-i asa?

Deocamdata am comandat podele, praguri complete, palaria lui Napoleon, chedere motor, chedere aripi si alte nimicuri de m-au cocosat, dar aste e mai putin important

Revin cat de curand cu noutati.

Salutare,
Costin


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

costinl a scris:

 

De exemplu, am vrut sa comand si chederele de capote si usi, dar citind parerile unor forumisti, m-am abtinut si ma mai gandesc. Pana la urma nu se supara nimeni (nici macar masinuta) daca pun altfel de chedere, nu-i asa?

Costin


Nu se supara nimeni, am avut tot soiul de chedere pe masina (despre cele de capota si usi vorbesc) dar pana la coada tot cu chedere de broscuta m-am descurcat cel mai bine- mergeau si celelalte dar cu probleme la inchis usile, capotele, etc. Ptr. o vreme merg, recomand insa chederele facute ptr. ea.

Bafta la lucru !


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Nasoala improvizatzia aia cu alternatorul. Dinamul cred ca e pe 12V, nu? Atunci, daca mai ai conjunctor-disjunctorul (sau daca nu, faci rost, sau faci un montajel electronic, stie Bogdan Bus) potzi sa o readuci la orojinel...

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Ma asteptam la un comentariu legat de alternator
Chiar ma miram ca nu zice nimeni nimic. De fapt am aniticipat in mesajul meu.
Din ce am inteles pare de tractor sau ceva de genul 

Deja m-ai bagat in ceata cu conjunctor-disjunctor. Mai trebuie sa iau o carte sa citesc :-)

Merci,
C


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

costinl a scris:

Ma asteptam la un comentariu legat de alternator
Chiar ma miram ca nu zice nimeni nimic. De fapt am aniticipat in mesajul meu.



Pai se putea aseza mai elegant:



dar oricum l-ai pune tot incurca ceva, la mine, de pilda, a trebuit sa desfiintez furtunul de la incalzire de pe dreapta. M-am hotarat insa sa reglementez lucrurile si am achizitionat un alternator de broasca - ramane sa ma hotarasc sa pun mana sa-l schimb.


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Hai sa-ti impartasesc din povestile cu table ca tocmai am trecut prin asta,sunt cam mizerabile,nu se potrivesc fara ceva lucru manual,dar tot sunt mai bune decat o ruginitura
La chedere foloseste originale,arata cel mai bine si masina a fost gandita pentru ele.
Daca tot o dai jos de pe sasiu cumpara si garnitura dintre sasiu si caroserie este foarte importanta,previne zgomote frecari si alte mizerii.
La chedere sper ca ai ales German Quality sunt mai scumpe dar crede-ma ca se justifica pe termen lung.
Daca tot o dezmembrezi ia si niste inhibitor de rugina gen Chelade sau Evipass.
Dupa ce e gata investeste in ceva ceara de caroserie pentru protectie.
Acuma, in functie de ce vrei sa faci cu ea cauta imagini cu detalii sa stii cum arata un 1303 original, luni o sa pun eu ceva poze dintr-un catalog.
E bine sa ai rabdare si sa nu te grabesti
Spor


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Am luat si chederul de sasiu-caroserie si chedere aripi calitate Germania (aici recomandarea a venit de la dilar, ca eu voiam sa ma zgarcesc ).
Rabdare am si nu prea, mai ales ca nu m-am dat deloc cu ea
Iar toata lumea spune ca e bine sa apuci sa te plimbi un pic cu ea inainte de a o face bucatele sa nu te apuce depresia. Asta e, sper totusi sa iasa masina.

acum trebuie sa incep achizitionarea de bucsaraie, pivoti, frane, etc. Ceva recomandari? NOS sau noi? Cip sau dilar?
La chedere usi si geamuri, m-ati cam convins. Dai un ban dar stai in fata

Cum arata chederele geamuri simple? sa iau cu insertie? e cam scumputz, dar arata intr-un mare fel cu insertie


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Chederele originale sunt cu insertie de plastic si se gasesc German Quality.
Pivoti si frane se gasesc si pe la magazine auto e unul pe langa Gradina Botanica mai poti lua si de la VW Classic din Germania originale sau de la dilar. Trebuie sa iei in considerare ca tu ai mecanica de 1302.


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Io ce ziceam eu intr-un topic de pe aici (valabil pentru frine, bucsaraie, mecanica):

BubuL a scris:

O sursa de mare insatisfactie este determinarea incorecta a pieselor care trebuie schimbate. Unii nu cunosc modelul, codurile, anii de fabricatie, aplicatiile (modele si ani ai marcii sau chiar modele si ani de la marci diferite, cum ar fi, de exemplu, in cazul rulmentilor de roata, care sunt aceeasi la unele modele de broscuta, Golf si chiar la unele modele de Opel, cu rudele lor asiatice, Cielo si Espero). De aici IMPASUL: proiecte blocate, piese comandate gresit, adaptari uluitoare, rezultate dubioase, abandonuri, REMAT.

Eu am reusit sa cumpar piese de la pravaliile din Bucuresti, la preturi decente si de fabricatie europeana (logic, dupa intrarea in UE, e mai ieftin pentru importatori sa cumpere din Europa), comandindu-le telefonic si ridicindu-le chiar si in 2 ore.

Ergo: cine vine la mine va beneficia si de aceasta expertiza. BTW, partenerul Toni si-a cumparat pivoti germani Febi Bilstein noi-nouti datorita acestei expertize!


Toni e partenerul meu de afaceri. Numai de afaceri!

In rest, domnu dilar sau alte surse. Tablarie e bine sa iei din aia facuta la Klokerholm, prin Olanda, sa nu uiti sa-i spui dilarului ca preferi marca asta. Atentie mare la piese, alea pentru sasiu sa fie musai de 1302, iar alea de caroserie sa fie musai de... 1303 pina in '74.

NOS la frine? No way! Cauciucul imbatrineste...
In schimb, daca ai nevoie de pivoti pentru 1302 NOS, German quality (Lemforder), la un pret decent, please call!
Si eu am pus pivoti NOS si e foarte bine!


pus acum 14 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Uite aici catalogul de prezentare pentru '74 cu detalii foarte interesante

_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salutare,

Revin si aici cu noutatile.

Deci, ce s-a mai intamplat de cand n-am mai postat pe aici?

In primul rand am primit confirmarea de la Volkswagen AG ca masina a fost un 1302.

Quote

thank you for you request.
after careful research of all our available records, we unfortunately
could locate some of the required information:
Chassis number: 1112407403
Model: 113121, VW 1302, 44 PS
Production date: 11.12.1970
Delivery date: 19.12.1970
To: Italy

Kind regards,

End Quote

In consecinta, m-am linistit definitiv

Intre timp am lucrat ceva (din pacate nu eu, din lipsa de timp si experienta, ci mesterul unde am dus-o). Am cumparat o gramada de piese (multumesc lexxus - de multe ori , multumesc Laurentiu, Emi, AlexB, Sava's, etc).

Am schimbat bucsaraia, pivoti, rulmenti, cilindrii frana, pompa frana, conducte frana, pedalier, etc.

Am pus tabla noua (palarie Nap, podele).

Incerc sa pun poze cu sasiul cum arata acum.

Urmeaza pragurile si munca la caroserie si (poate mai important) verificarea si eventual repararea motorului.

Costin

proiectul meu aici s-a mai intamplat cand n-am mai postat aici?in primul rand primit volkswagen

41.1KB


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
si alte poze

proiectul meu alte poze

44.2KB


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
nu merg puse mai multe odata, nu-i asa?

proiectul meu merg puse mai multe odata, nu-i asa?

45.4KB


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
si

proiectul meu

41.3KB


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salut,

N-am mai postat de mult pe aici, ca nu am avut o viteza extraordinara.
Am continuat munca la coaja, am descoperit ca e mai bine sa schimb contra-aripa dreapta fata si am avut noroc ca am gasit una in stare OK.
Acum mi-a pus coaja sus pe sasiu si continua pregatirile pentru vopsire. Ceva poze aici:

Motorul (am discutat ceva mai mult la rubrica cumparari):
L-am dus la Metrotehnica si l-a desfacut Dl. Carlig si am descoperit ca e o "minunatie" de motor, rectificat si ras-rectificat cu paliere refacute, cu ceva cuzineti adaptati, etc.
Dl. Carlig a zis ca nu se baga la asa ceva, si sincer il inteleg.

Totusi, mi s-a mai dat o speranta si l-am dus la un atelier prin Branesti (se pare recunoscut in bransa ca rezolva orice motor) si astept sa-mi dea verdictul. Probabil va fi nevoie de ceva rectificari, poate piese noi (cuzineti, set, etc).

Astept vesti si va mai spun.

Toate bune,
Costin


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Podelele alea asa vin, fara sine? Motor gasesti la nemti pe bugnet.de, bun, te complici cu paliere cu bailagare unu-ntr-altul si alte prostii. Merita chiar daca te duci pina acolo sa-l iei...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
da, podelele asa au venit. eu i-am cerut dilarului podele de 1303 (ca sa le pup cu coaja) si asa sunt. Acum trebuie sa vad ce fac cu sinele si scaunele (eu aveam de 1302, dar cam terminate, ambele, asa ca ma gandesc inclusiv la niste scaune de 1303 (sau variante).

Dar deocamdata nu ma mai lasa punga sa bag mana 
Adica la mine deja a venit Mos Craciun si il astept pe urmatorul 

Multumesc pentru sfatul cu motorul, dar din pacate nu inteleg mare lucru de acolo
Trebuie sa gasesc un vorbitor de limba aia 

Modificat de costinl (acum 14 ani)


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Cum, tu inca mai crezi nu intr-unul, ci in DOI Mos Craciuni? Atunci poate ca vine...
Ceva ramasite de la scaunele de 302 mai ai? Vinilin d-ala negru, adica...
Pai poti sa pui niste scaune mai recente, deocamdata, poate se obtin mai usor, iei si sinele lor, depinde cum le gasesti.
Nu trebuie sa vorbesti limba, te uiti la poze si cauti sa scrie "motor" si un pret...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Deocamdata nu le descompletez (sa vad ce fac intai).
Poate initial imi pun un taburet    si ma plimb si eu un pic ca n-am apucat 


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
are bre sine cum sa n-aiba?
nu v-ati uitat voi bine
la 303 scaunele se prind altfel decat la celelalte modele
pe podele , pe portiunile plate fara nervuri mai vin sudate doo palarii ca sa zic asa  ...
de palariile astea si de sinele din spate se monteaza un cadru pe care se monteaza scaunul.
uite cam asa vine :

proiectul meu are bre sine cum n-aiba?nu v-ati uitat voi binela 303 scaunele prind altfel decat beetle maniac

39.1KB


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
N-auzi ca are sasiul de 1302? Si scaune de 1302? Nu ne-am uitat noi bine...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
mi se pare mie sau jumatatea din spate a oalei unde vine roata de rezerva este mai sus decat jumatatea din fata? Atunci caroseria a fost de la un 303 post '75. Haha, saraca masina prin cate conversii o fi trecut dealungul timpului....
Succes in continuare, imi place cum evolueaza proiectul 


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai nu stiu cu oala, da' caroseria la astea cu cremaliera mai are capacul de unde se regla la caseta de directie model vechi?

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Nu prea inteleg eu ce ziceti voi acolo
din cate am vazut eu, e cu caseta de directie clasica si cu semi-caseta, deci eu credeam ca e pre 75.
Poate din poza asta se vede mai bine (e inainte de schimbarea contra-aripii).

proiectul meu prea inteleg ziceti voi acolo din cate vazut eu, caseta directie clasica deci credeam

40KB

Modificat de costinl (acum 14 ani)


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai e vorba ca-s doua masini acolo, de fapt; caroseria e mai noua, dar tot ce-nseamna mecanica e de virsta sasiului, adica 70, model 71. Deci caseta "clasica".
PS: Uite la lamela de la bara de torsiune spate, e dubla.
E bine sa stii ce ai, ca sa nu cumperi piese de 2-3 ori. In 70-75 s-au facut tot felul de modificari...
Cutia de viteze ce serie-i?

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
da, uite caroseria asta e '75 si parca are si capacele alea pe acolo. Probabil n-au renuntat la ele din comoditate.

proiectul meu da, uite caroseria asta '75 parca are capacele alea acolo. probabil n-au renuntat ele

45.8KB


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
jane singura diferenta intre sasiul de 302 si 303 is manetutzele alea de pe mijlocul tunelului(sasiul ala din poza pusa de mine ii de 302 cu manetutele grefate de pe sasiul de 303 )
aaa si ar mai fi la prinderea tamponului central.
diferentza intre modele este intr-adevar la podele adica exact la subiectul in cauza : forma si sistemul de prindere al scaunelor


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Singura diferenta s-a transformat in.. trei. In fine.

Nu, eu zic de capacul de pe partea stanga a masinii, ala care corespunde cu surubelul de la caseta de directie. In poza asta parc-ar lipsi. Iar ala pe unde umbli la amortizolul de directie pare sudat sau ceva, parca-i altfel...


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Am fost azi pe la broscuta ca n-o mai vazusem de anul trecut.
Cu ocazia asta m-am mai lamurit un pic.
Xellex avea dreptate, jumatatea din spate a oalei rotii de rezerva e mai inalta.

proiectul meu fost azi broscuta n-o mai vazusem anul trecut.cu ocazia asta m-am mai lamurit

38.7KB

Modificat de costinl (acum 14 ani)


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Inca unele poze

proiectul meu inca unele poze

35.7KB


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
si

proiectul meu

41.6KB


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Iar acum piesa de rezistenta, adica ce am gasit in compartimentul motorului
Deci e post 75 (coaja)

proiectul meu iar acum piesa adica gasit motorului deci post (coaja)

25.1KB


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Post 75? Hmmm.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
atunci cat?
Oricum, e 1303, e ce-mi doream si va ajunge masina.
Dorintele mele sunt: s-o restaurez, sa iau ITP-ul pe bune, sa arate bine si sa ma plimb cu ea.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salutare,

N-am ajuns inca la vopsit, dar as avea nevoie de ceva sfaturi/pareri legate de optiunile de culori.
Pana acum am in vedere urmatoarele optiuni:
1. o las galbena cum o am in acte (e varianta cea mai usoara dpdv acte, dar parca au stricat astia cu taxiurile ideea de masina galbena)
2. o vopsesc intr-o culoare ceva mai aprinsa.

Deocamdata oscilez intre:

Saturn Yellow (13M)
Lemon Yellow (15M)
Texas Yellow (L10B)

Blood Orange (L21E)
Brilliant Orange (L20B)

Tomato Red (30M)

Apple Green (46M)

Cel mai mult m-ar tenta Blood Orange, dar nu-mi dau seama cum arata in realitate ca in pozele de pe net depinde foarte mult de cum cade lumina, cand/unde e facuta poza.
Ceva de genul asta:

Ce parere aveti?

Toate bune,
Costin

Modificat de costinl (acum 14 ani)


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Brilliant Orange ala e frumos.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
L20B (Leuchtorange/Brilliant Orange) din fabrica, de acu' 37 de ani, poti vedea pe viu la masina mea.
Te duc si la pravalia la care tantile alea stiu sa prepare culori dupa coduri vechi, iesite astazi din uz.


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Super, Multumesc frumos pentru ajutor jan si BubuL
BubuL: nu refuz o astfel de invitatie cand si unde se poate face o vizionare?
si pravalia e interesanta


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salutare,

As avea si eu nevoie de un pic de ajutor:

1. La semi-caseta nu am acel opritor (marcat in poza cu o sageata). Are cineva? ca am impresia ca bracheaza prea mult rotile (atinge anvelopa de bara stabilizatoare).

2. la caseta de directie nu am jocuri decat atunci cand e la capat. E din cauza de mai sus (ca n-am acel opritor) sau e varza caseta?

3. de asemenea nu sunt sigur ca e in regula la directie/capete de bara. Mi se pare ca e prea in afara roata din stanga. Sunt identice capetele de bara stanga-dreapta?

4. Iar a patra rugaminte e legata de rezervor. Am luat unul sh, dar e groaznic de ruginit in interior. A bagat mesterul un bidon de feruginol, dar tot nu s-a curatat. Aveti ceva solutii mai bune de curatare a rezervorului? Sa-l tai, sa-l curat temeinic si apoi pasivizare mi se pare cam mult

multumesc,
Costin

proiectul meu avea nevoie pic ajutor:1. acel opritor (marcat poza sageata). are cineva? impresia

36.1KB


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
2. Jocurile in directie se verifica manual si ochiometric avind volanul pe "drept inainte", nu "de tot la stinga" sau de "tot la dreapta". Ce spui tu ca se intimpla se intimpla si la casetele de pe puntile de 1200 si 1300, probabil asta e o caracteristica a casetelor cu surub si galeti. Deci nu te stresa.

4. Baga un lant in rezervor. Daca rezervorul de 1303 nu are niste pereti in interior, ca sa nu se balanganeasca benzina, lantul e o solutie. Cu conditia sa-l plimbi prin rezervor pina dai in benga.


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Multumesc frumos BubuL. M-am mai linistit cu caseta ca era un pic cam dificil sa iau alta acu'

In alta ordine de idei, am fost sambata pe la masinuta si am vazut ca nu s-au intamplat multe, dar se pare ca se avanseaza, deci e intr-un fel


In continuare nu am motorul gata  Nu stiu ce se tot intampla, dar sper sa-l aud dintr-o zi in alta.

Pana atunci, mai luam cateva maruntisuri pentru pregatire vopsire (smirghel, chimicale, etc).

@ BubuL: spuneai mai demult ceva de vopsea (cu niste tanti care stiu ) si de ceva vizionare de masina adevarata


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Vezi ca-s doua feluri de combinatie caseta/semicaseta, la modelul mai vechi (1302) e ca-n poza, reglajele de bracaj maxim sint pe semicaseta, la celalalt (de 1303) sint pe bratul care iese din caseta. In primul caz, semicaseta e din Al, in al doilea - de otel. Tu cum ai? Uita-te si la caseta. Daca s-a facut o combinatie care nu mai are reglaju-asta, nu prea e-n regula. Probabil ca surubelele-s pe bratul de la caseta si se pot regla odata cu geometria.
Geometria se regleaza la "jumatatea" casetei, pe bratul care iese din ea se-nfileteaza un surubel care intra cu virful intr-o gaura-martor de pe caseta. Sa nu-l lasi pe-ala cu geometria, cind o fi sa regleze convergenta, sa regleze din bare cum vrea el si pe urma sa-ti scoata volanul ca sa arate centrat, trebuie adus la pozitia "inainte" din bare, cu caseta la jumatea cursei. Volanul se misca doar in situatia in care, cu surubelul de care zic bagat acolo, nu-i "inainte". Daca nu-ntelegi, pot sa pun ceva poze cu surubelu-ala. Dupa reglaje, ala nu trebuie uitat acolo...
E normal, cum zicea Bubu, sa ai joc la capetele de cursa, doar la cremaliera e la fel peste tot.
Capetele de bara...alea detasabile sint patru, sint identice cite doua, unele-s cu filet pe dreapta si celelalte pe stinga. Acuma depinde cum au fost montate, nu mai tin minte, da' parca se pun, spre exemplu, SDSD, ca sa invirti in acelasi sens cind reglezi convergenta. Parca.
La 1302-1303 cu caseta de-asta cu melci, suspensia fata e lucrul dracului. Trebuie sa fie totul perfect, altfel joaca, vibreaza, oscileaza, trage, face d-astea. Daca poti, schimba tot ce-i nasol sau ce n-ai schimbat inca...


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Eu tot cred ca am toata partea de sasiu, motor, suspensii directie si frane de 1302.
Am aici niste poze ale semi-casetei cand era desfacuta. Intre timp i-am dat-o lui Octavian de la Targoviste si mi-a bucsat-o.
contra_aripa_si_semi_caseta


Nu aveam acel opritor. Nu stiu ce e pe caseta ca n-am dat-o jos ca parea buna (pana acum cand am sesizat problema cu jocul la capatul cursei, dar m-ati linistit).

De schimbat am schimbat asa: pivoti, bucse bara stabilizatoare, si parca ambele bucse de la bratele de suspensie. Nu am schimbat capete bara si nimic la caseta. Doar am bucsat semi-caseta.

Multumesc de sfaturi si pareri


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
semicaseta asta este de 1303 din otel. Nu are suruburi de reglaj
cum a zis si jan alea sunt pe caseta de directie.
daca nu ai nici acolo  atunci va t rebui sa-ti cumperi semicaseta de 1302 (probabil ca cineva a facut o ghidusie de a schimbat-o)
din suruburile alea reglezi cabrajul maxim al rotilor astfel incat sa nu-ti frece de contraaripi dar asta DUPA ce faci unghiurile.
Bafta !


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
bai ia puneti voi si niste poze, ca eu nu am reglat nimic nicaieri sa nu imi frece rotile. despre ce suruburi e vorba la caseta?

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Poze...ce sa mai, pe bratul care iese din caseta sint 2 suruburi cu contrapiulite. Alea, la capetele de cursa, se proptesc in caroserie in functie de reglajul pe care-l faci...
Da' stai, tu n-ai caseta cu cremaliera?

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
OK, si totusi n-are cineva niste poze? Ca eu sunt contabil 

_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Arg, arg,arg... Incerc sa rid machiavelic, daca-ntelegi ce vreau sa zic.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Uite, cam nasol scanat, dar se-ntelege. Acolo zice si ce distanta sa lasi pina-n bara stabilizatoare. Probabil ca, dac-o salvezi, poti mari poza.

proiectul meu uite, cam nasol scanat, dar acolo zice distanta lasi pina-n bara probabil ca, dac-o

44.7KB

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Multumesc jane, 
Stiu ca sunt in categoria a treia din semnatura mea, cateodata, dar tot nu renunt la ea 


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
hm. La mine nu este nici un surub pe bratul care iese din caseta. Clar ca si pe acolo e vreo manarie facuta. Studiem in weekend.

pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
am gasit poza cu bratul ala, cum zice Jan. Clar eu nu am asa ceva, si nici la semicaseta nu am opritor.

proiectul meu gasit poza bratul ala, cum zice jan. clar asa ceva, nici semicaseta opritor.

3.7KB


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Bai, s-ar putea sa gasesc prin troace o semicaseta de-asta cu opritoare, poate chiar doua, nu mai stiu pe care-am folosit-o eu . Chestia e ca bucsa nu-i interschimbabila, de fapt nici bratul, nici suruboiul ala pe post de ax. Io cumparasem bucsa si nu s-a potrivit la semicaseta pe care-o aveam, asa c-a trebuit sa iau de la UVe una de 303. Parca asa, atunci semicaseta de 302 ar fi libera.
Bratul de pe caseta e - sa zicem - greu sa-l scoti de-acolo ca sa-l schimbi si nu-i sigur ca se potriveste, e o schema cu dinti, caneluri, intr-un buletin de-ala vw, nu mai stiu unde-am vazut.
A, in poza aia pe brat se vede o gaurice, acolo vine surubelul de cautat jumatea cursei.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
daca nu are nevoie urgent Costin, m-as baga eu la o semicaseta cu opritor.

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Urgent n-am nevoie, mai ales ca nu sunt inca lamurit daca pe bratul de la caseta am sau nu acele surubele. Cand ajung la masina ma uit.

Oricum la mine mai dureaza, asa ca... be my guest

In orice caz eu n-am caneluri pe axul semi-casetei si nici pe bratul acela. Sper sa nu fi facut fostul proprietar ceva adaptari mioritice si aici 

Poate d-aia am impresia ca e ceva in neregula cu directia.
Mai am un pic si o fac pe toata cu piese noi, dar si dup-aia... 

Toate bune,
Costin


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Hai ca am mai gasit niste informatii aici:

si anume aceste pagini:

In a treia poza apare si bratul descris de jan si TZepeSH.

Ramane sa ma lamuresc eu cu ce am acolo si abia apoi sa ma apuc de cumparat/schimbat.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Am fost ieri la broscuta si m-am uitat la acel brat. Din pacate am unul simplu (fara acele 2 suruburi cu rol de opritor), asa ca sunt in cautarea unui astfel de brat (postez la cumparari).

In rest, i-am dus omului niste substante (Super-Cromofag si Evipass) pentru a continua pregatirea de vopsit (deocamdata de curatat vopseaua veche si de pasivizat rugina (unde e cazul, inclusiv pt rezervor).

Va continua...


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai poti sa pastrezi si bratul simplu (brat separat de 1303 s-ar putea sa nu gasesti, poate cu tot cu caseta pe el ) si sa pui semicaseta cu limitator de cursa. Foarte curind ma uit in fiare, sa vad daca si cite semicasete gasesc...
Cs-s astea supercromofag si evipass si unde se gasesc ?

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Tocmai voiam sa postez la cumparari (sau aici). Daca nu gasesc brat cu suruburi (si se pare ca mai greu, ca nici la piese - dupa cod - nu-l dibui), ramane doar solutia sa schimb semi-caseta.
Asa ca sunt in cautare si de aceasta varianta.
Da' n-as vrea sa dau si camasa de pe mine 

Super-Cromofag e pentru indepartare vopsea veche. Am testa si merge ceva, dar nu pana la tabla (mai ales ca nu stiu ce draci de vopsea a folosit fostul si e si foarte veche, arsa de soare si altele). Mai multe detalii am luat de aici:

Iar Evipass e un fel de Feruginol, la fel mai laudat aici:

Le-am gasit la Eurocolor pe Grivitei si sa vedem ce reuseste sa faca nea Costel cu ele


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai vezi si tu ce si cum gasesti, io n-am zis sigur ca am ceva, trebuie sa caut si oricum Tepes s-a abonat primul, din ce-am retinut (nu ma gindeam sa-ti cer vreun ban ), asa ca depinde cit cere vinzatorul, nu?
Unde-i Eurocolor pe Grivitei?


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
la ei pe site scrie: Calea Griviţei, Nr. 206 Bis, dar de fapt e dupa podul Grant cum mergi spre iesire (spre buc noi)  la prima intersectie semaforizata in dreapta (cred ca-i spune Caraiman la strada). (deci nu e chiar stradal, pe Grivitei).

_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
pai nu, am zis ca are Costin prioritate pentru ca el a pus problema. Vedem.

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Mare om, mare caracter. Multumesc TZepeSH
Ramane sa vedem ce dezgroapa Jan
Oricum pot da la schimb semi-caseta mea (sau o vand cu 50 RON cat m-a costat bucsarea ei facuta prin intermediul lui Octavian din Targoviste).
Intai sa vedem cum rezolv eu problema.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha, stiu Caraiman. E bun, o sa caut sa-ncerc si io aia de rugina.
Cu semicaseta aia, da, vedem noi... Durerea cea mare e sa-i cumperi bucsa, cea corecta, nu vreo bucsa de bronz, aia nu-i gindita ca axul sa se roteasca intr-o bucsa de bronz; poate c-ar merge si cu bronz, pe de alta parte, daca faci santuri de ungere la interior si-i pui gresor. Bucsa aia e enorm de scumpa, vreo 2 milioane sau asa ceva...


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Ce am incercat cu nea Costel vineri (pe spatele unul capac de roata ruginit), nu ne-a impresionat. Mai ales pe el, ca zice ca la fel face feruginolul.
Dar e adevarat ca nu era foarte cald si in instructiuni se spune sa fie peste 20 grade.

S-a albit un pic unde era mai putina rugina si s-a colorat un pic mai tare (nu pot spune innegrit) unde era mai multa. Oricum la 8.5 RON/litru se poate incerca.

o sa mai incerc si sa pasivizez rezervorul mega-ruginit, ca ala ma mai arde acum.

Cu bucsa, stiu ca e f scumpa, dragutza de ea
D-aia m-am bucurat ca un copil cand mi-a zis Octavian ca ma rezolva cu 50 RON.

Intrebare (de categoria a treia din semnatura mea): nu pot ramane cu sistemul asta fara opritor si tin cont sa nu dau pana la capat?  =D


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai...nu cred, ce-o sa faci, numeri mereu cite ture de volan ai voie? Nu stiu. Am avut si io problema asta, adica aveam brat de 302 si semicaseta asijderea, da' se umblase la suruburile alea de pe semicaseta, lipseau sau asa ceva si atingea roata in contraaripa. Adica mai exact, la partea de jos, unde iese o tabla orizontala, marginea podelei mi se pare, de ciufulea destul de rau cauciucurile...

A, bucsa am gasit-o la volksparts destul de ieftin; n-a fost pe stoc, evident, a adus-o din Germania. Noroc c-am comandat-o putin inainte de venirea camionului cu marfa, care vine destul de rar si de obicei trebuie s-astepti la piese d-astea mai putin obisnuite. A costat cam 60-70 de lei, nu stiu exact.

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
eu la a mea n-am avut vreodata opritor, nici nu stiu cum ar trebui sa arate si unde sa fie montat, la modelul meu. Nu freaca decat la bracaj maxim, la parcari, si atunci se aude, drept care, mai slabesc volanul oleaca. In mers, in trafic, nu prea ai ocazia sa brachezi rotile maxim.

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Eu nu mai stiu ce e cu volksparts, ca de fiecare data cand am intrebat de ceva, mi-au spus ca nu mai aduc, ca nu mai sunt in legatura cu nu-stiu-ce furnizor, etc si m-au trimis la plimbare. Dar probabil ca fata mea o cere  sau ma rog, stilul de a scrie (ca erau mailuri).
Oricum, raman la dileri, Sava si sh-uri unde se poate.

Mai pot trage ceva sperante sa iau din Germania si sa-mi aduca vreun coleg ce ajunge des pe acolo, dar n-am incercat inca.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, nu stiu, io am cerut pe vwforum prim PM ce-aveam nevoie si mi s-a raspuns cu mare amabilitate si la unele lucruri chiar am economisit ceva bani. Da' sa zicem ca de vreo...aproape un an n-am mai luat nimic de la ei. Poate ca intre timp s-au schimbat lucrurile. Sau poate ca-i chestie de comunicare. Io cu Sava am vorbit la telefon si nu ne-am inteles deloc si am renuntat (sst, sa n-auda nimeni, da' erau si cam mari preturile, dincoace era mai eftin).

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Mie tare'mi place ca voi va agitatzi, repede-repede, curier, alea-alea, ca sa terminatzi mashina in 3 ani.
Daca mi-atzi zice MIE ce avetzi nevoie, cu livrarea in 2-3 luni, atzi avea numai de cashtigat- atat dpdv banesc cat shi al calitatzii marfii.
Ma rog, fiecare le shtie pe ale lui.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu stiu, io n-am comandat niciodata piese ca sa le pun la raft. Uite, vreau niste tamburi (spate, normal) de tip 3 '72, eventual si saboti, pe urma niste discuri si placute de 1302 '72. Cit ma costa si cind le-aduci?
Sper ca nu se supara Costin c-am scris aci de d-astea...

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Nu-i problema, va rog, scrieti. Mai aflu si eu lucruri 

_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salut,

Am noutati  Am motor ce functioneaza 
Si mai am ceva vesti legate de acea substanta (Super-Cromofag) ce merge de minune. Trebuie doar insistat.

Pozele spun cate ceva, cred.

Proiectul_meu_



_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
IONUT05
Broscar pasionat

Din: Zalau
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 774
ce face substanta aia? da numai vopseaua jos? sau si chitul? 

_______________________________________
YamahA4Life

pus acum 13 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 159
doar vopseaua , chitul ,, il cam inmoaie "  .

pus acum 13 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
din experientza proprie cel mai bun stripuitor de vopsea SI chit e flacara.
acum sunt doo posibilitati:
ori iti cumperi un "foen" de-ala de jupuit vopseaua
ori mai eftin iti iei de la rusi pistol cu flacara de merge cu butlioare de-alea mici
tabla abia ca se  incalzeste putin
in schimb vopseaua se bashica si cu un 2-3 dute-vino cu peria de sarma peste se ia tot pana la tabla 
in 2-3 ore ai toata masina stripuita pana la tabla

si unde mai pui ca la cromofag si alte substante trebuie musai neutralizata dupa jupuire ca altfel iti blestemi zilele la vopsire

Modificat de UVeul (acum 13 ani)


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
UVeule, vii sa-mi stripuiesti si mie masina in 2-3 ore? Pui orice tarif vrei tu pe ora, tot mi se pare convenabil. Adica ti-aduc masina acolo, nu trebe sa vii nicaieri. Si io stau si fac senvishuri. Ce zici? Intr-o juma' de ora o vopsim si gata.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Exista doua metode de stripuire. Aia moderna:

proiectul meu exista doua metode stripuire. aia moderna:

17.5KB


pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Si aia traditionala (cu paie):

proiectul meu aia (cu paie):

7.3KB


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Pana la urma cine ma poate indruma de unde pot lua vopsea Brilliant Orange (L20B) - cod RAL 2005?

Multumesc,
Costin


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pe Viitorului intre int cu Fane Babanu shi cea cu Fainari, e o pravalioara, o gasesti usor.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Monser, iarta-ma, n-am apucat sa-ti raspund. Vopseaua aia o gasesti la intersectia dintre soseaua Stefan cel Mare cu strada Viitorului, linga un Mega Image. Pravalia de vopsele buna, fiindca sint doua, e cea dinspre nord, spre strada Lizeanu. RG stie mai multe despre program, preturi, ca de acolo si-a luat el "acuarele" recent. Da' de ce vrei neaparat L20B? Sa te confunde prietenele nevestii/iubitei cu mine sau cu RazvanC cind esti in "deplasare"?

pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bubule te-am luat cu 12 secunde!
Pravalia in cauza scoate zilnic in strada o decoratziune de plastic- o cutie mare de vacsea din care curge zeama pe jos.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Da', da informatia mea e mai exacta! La tine, coordonatele sunt ca ca la un bombardament din 1916, la mine, ca la razboiul din Irak!

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

MishuL a scris:

Bubule te-am luat cu 12 secunde!
Pravalia in cauza scoate zilnic in strada o decoratziune de plastic- o cutie mare de vacsea din care curge zeama pe jos.


Ntz! Nu-i aia! Tocmai ce ziceam mai sus...


pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
A!
Eu de la "Tanti shi gagica" cumpar de obicei....


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Gata, am inteles 
@BubuL: din pacate/fericire era printre primele in topul meu (si al nevestei)
Nu sunt chiar asa multe de aceasta culoare si mai e si chestia ca da o pata de culoare. N-ati observat ca tot mai multe masini sunt gri, albastre sau oricum culori urate


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
De la praf.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mai, am gasit 2 semicasete d-alea cu opritor. Asa ca avem una pentru Costinel (daca e cu aia modelul "fara" la schimb - foarte bine, io d-aia am acuma) si una pentru Tepes.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salut,

Acum am vazut ca pana la urma nu s-a postat raspunsul meu. Raspunsesem, dar s-a intamplat ceva cu calculatorul meu.
Deci:

Aoleu, Jane! Mi-ai spus Costinel cum imi spunea tata cand eram mic si cum imi spune inca si ma enerveaza (cu nervii negativi cum spune un clasic in viata  ).

Iti dau semi-caseta mea (deja re-bucsata) pentru una din cele cu opritor si voi incerca s-o bucsez si p-aia sau sa iau bucsa noua.
Am vazut pe wolfsburg si pe cip niste bucse mai ieftinutze decat cele de la dilar. Ce stiti de ele?
La dilar (bbt) sare de 200 lei. Parca vreo 250.
La wolf si cip sunt pe la 30$.
Oricum trebuie sa fiu foarte atent cu ce cumpar ca sa nu patesc ce ai patit tu.

Ne auzim la un telefon azi Jane?

Toate bune,
Costin

Modificat de costinl (acum 13 ani)


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, vorbim la telefon. Bucsa - dupa mine - atita timp cit e d-aia cu cauciuc intre 2 tevi e ok, nu conteaza de unde o iei. Da s-ar putea sa fie buna, sa n-aiba nevoie de bucsa noua. Sau nu stiu, io ti-o dau si te joci tu.... Daca vrei s-o tii p-aia pe care o ai, nu-i problema, io n-am nevoie decit intr-un viitor, sper, indepartat.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Avem asa:
sau

sau aici:

ma poate ajuta cineva sa ies din a treia categorie a semnaturii mele? 

@Jan: daca e OK, cu atat mai bine. M-ar interesa sa o schimb pe a mea ca sa stau linistit ca pot braca fara grija.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
De la Wolfsburgwest e prima, deci '71-'72; io as pune, insa p-aia de la cip1 care-i ultima pe pagina. Deci nu de bronz, ci aia in forma originala, cu cauciuc. Stai sa vezi, poate ca bucsa-i buna (habar n-am) sau poate ca poti s-o dai si p-asta la Octavian la bucsat, insa e musai sa faci/faca sant elicoidal la interior si sa infigi un gresor care sa bage vaselina in santu-ala.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
pai sheriff vedem cum facem sa iti iau semicaseta aia. te sun.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda...

proiectul meu mda...

42KB


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Si

proiectul meu

27.9KB


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
..unde ai  gasit poze cu clint? vreau.//nu aici, pune la topicu ,,meu''..

pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Cu Goagal?   Ce-o fi asa greu sa dai Clint Istuud poze sau photos?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, sau ceva mai elaborat gen "sheriff images"...

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la