Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil alexxandra
Femeie
24 ani
Timis
cauta Barbat
24 - 57 ani
Aircooled Forum / Masina mea - Tip1 & Tip3 / Proiectul meu Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

BubuL a scris:

Da', da informatia mea e mai exacta! La tine, coordonatele sunt ca ca la un bombardament din 1916, la mine, ca la razboiul din Irak!


luati de aci Star Wars



pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
eu am fost la pravalia de pe vacaresti, super-serviabila gagica de acolo

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salut,

N-am mai apucat sa postez pe aici.
Am fost si am luat vopsea de pe Viitorului, multumesc frumos BubuL si MishuL.
Am luat L20B adica Brilliant Orange, 3 litri cu intaritor si diluant. Inteleg ca vopseaua e Body, intaritorul sigur e.
Acum nu mai e decat sa ajunga si omul meu sa le foloseasca. Pe de o parte sta rau cu cheful ca i s-a acrit de pigulit la ea si pe de alta parte nu ne ajuta foarte mult nici timpul ca ar prefera (si eu) sa fie ceva mai cald atat pentru spritchit cat mai ales pentru vopsit.

As vrea sa-l conving s-o terminam pana la sfarsitul lunii, poate pot veni si eu la Bran...

Toate bune,
Costin

PS: ne vedem sambata la pravalia lu' Dilaru'? eu voi veni (desi doar cu un plastic )


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Eee,tu tot stai bine,io abia am reusi se despoi cazanu de interioare.Tinichigiu' m-a tot aburit ba saptamana viitoare,ba ailalta.Abia am produs un tub de oxigen si nu'stiu cand s-apuca.
Ai mai multe date de magazinu' ala de voxele?Eu stiu unul pe la Lizeanu ,cu mixuri de Policolor,cam 250 ron/kg cu lac si intaritor inclus.
In locul tau nu i-as da "buleala" tocmai acu'.Nu te grabi ca ar fi pacat,asa la cate-o chestie mecanica mai poti reveni insa la vopsea...si daca nu e dichisita corespunzator va arata ...e lucru tau.
Drumuri bune.


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Pai ce mai multe date? Gasesti mai sus in acest topic indicatii precise
Legat de $, a fost 560 RON pe trei litri de vopsea, 1,5 intaritor si 1 diluant. Adica era 180 RON pe litrul de vopsea cu tot cu intaritor si restul pentru diluant.

Nu ma grabesc, desi mi s-a urat sa tot scot bani din buzunar si sa nu ma plimb si eu cu masina adevarata . Plus ca eram convins ca ma voi prezenta in corpore la intalnirile de anul asta, dar e destul de greu. Ar mai fi varianta sa vin cu plasticu' sau sa ma lipesc de cineva, dar nu are acelasi farmec...

Toate bune,
Costin


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Adica daca ai un telefon de acolo io il am pe al Mioarei de la cealalta pravalie ,da acolo e scump,250 ron/kg.Si mi-e mai usor sa dau o sarma(telefon )d-aici din deal:-aloo,doamnaa,imi faci si mie trei kile de apal grin l64?cati iepuroi si cand sa vin(tuica,bere,mitilc)dupa ia??
Si mie imi ard talpile da mai ma dau cu plasticu,broscuta freac-o bine,cu smirghel cat mai fin si nu-l lasa pe zugrav sa ii dea peste ochi,sa insiste de multe ori pana iese brici>
Drumuri bune.


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

angelinno a scris:

  Eu stiu unul pe la Lizeanu


pai vorbiti despre aceeasi pravalie. N-au numai bolicolor.


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salutare,

Am vesti si poze noi: am masina vopsita 

Proiectul_meu_

[url=http://www.99poze.ro/Proiectul_meu__666355/4/]
[/URL

Dar, din pacate, am si probleme sau intrebari:

1. Ne poate ajuta si pe noi un broscar pasionat si priceput la descalcirea instalatiei electrice? Pentru mine e cam SF (sunt contabil, deh  ), iar mesterul vrea sa fie sigur ca nu stricam ceva. Problema mare e la zona releului, motor, dinam, starter, etc.
Daca s-ar putea undeva saptamana viitoare (luni-marti-miercuri) intr-o seara, il iau pe respectivul, mergem in Adunatii Copaceni unde e masina, rezolvam, dau berea si ce mai e nevoie si il duc inapoi acasa.

2. Am o problema la chederul de la capota fata: l-a montat nea Costel, vine bine la colturi si sus, dar pe laterale e pe dos. Adica pare ca marginea de tabla ar trebui sa fie pe partea cealalta (sau trebuie taiat dupa colt si intors). Pun niste poze si sper sa se vada, daca nu explic.

3. Au inceput sa apara piese ce nu mai stim de unde vin 
Am aici un exemplu: Sunt 2 perechi de piese de plastic.

Deocamdata atat, sau e deja prea mult? 

Multumesc de atentie si ajutor.

Costin


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
pozele nu sunt foarte edificatoare. ceva nu ati facut bine acolo. partea ingrosata a chederului vine prinsa pe masina nu si nu partea care ati prins-o voi. practic chederul vine prins de caroserie in partea mai ingrosata a chederului. cam cum ai zis tu, chederul trebuie intors dar nu trebuioe taiat nimic din el.
fa niste poze mai detaliate a coltulrilor ca sa ne dam seama unde e buba.

proiectul meu pozele sunt foarte ceva ati facut bine acolo. partea ingrosata chederului vine prinsa

22.1KB

Modificat de sergiup (acum 13 ani)


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
pai aici e buba, ca la colturi a venit bine, am pus acele clipsuri de plastic (unde sunt sagetile albastre), sus intra partea ingrosata in caroserie, dar la laterale si jos e pe dos (banuiesc ca trebuie cumva intors sau taiat si intors unde am marcat cu verde, dar n-as vrea sa fac ceva ireversibil pana nu intreb).
o sa incerc sa fac niste poze mai bune data viitoare.



Modificat de Costin (acum 13 ani)


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
1. Cauta o schema pe Samba. Iti arata si partea electrica, si culorile firelor (daca se mai pastreaza cele originale). Sfat: foloseste papuci de calitate (preferabil argintati, gasesti la cu pravalie pe Maica Domnului) si un cleste de sertizat profi.

2. Chederul e pus invers, cu partea dreapta in stînga si vitavercea. Partea ingrosata intra pe sub profilul ala de tabla. Nu stiu exact cum se prinde chederul pe caroserie la 1303, trebuie sa vad, ca sa ma dumiresc.

3. Cele doua  perechi de piese de plastic vin la capetele sinelor pe care culiseaza picioarele din spate ale scaunelor. Nu sînt la fel, unele sînt pentru sinele de lîngă tunele, celelalte pentru sinele de linga canalele de caldura.

Ce marca si cod de vopsea ai luat de la tanti aia? Mie mi-a gherlit rau de tot nuanta ultima data.


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
1. Pai schema avem, dar as vrea o parere avizata cu firele ce le am deja pe masina. Instalatia electrica pare cea originala, dar ceva-ceva nu bate: la dinam vine la D+ un fir gros, iar la DF vreo 2 mai subtiri si mai e unul subtire care vine altundeva. Suntem un pic pierduti. 

2. Ceva e sigur in neregula si cu acel cheder. Mai studiez.

3. Inseamna ca nu-mi mai trebuie ca am trecut la podele, sine si scaune de 1303.

Am luat vopsea Body cod L20B, cum mi-ai spus si tu mai demult. E frumoasa, dar s-a plans mesterul un pic de calitate. Oricum nu e perfecta, dar mie imi place. Era cea mai ieftina (la 180 litrul cu intaritor cu tot).

Multumesc frumos de ajutor.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
TZepeSH
Broscar pasionat

Din: Pitesti/Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 528
Orice nu te prinzi la instalatia electrica, intreaba. Cum spune Bubu, schema se gaseste si nu e complicat deloc. Eu veneam cu placere, dar plec in concediu. oricum, sunt destui care sa iti explice pe forum ce nu iese.
De exemplu, la alternator depinde de care ai: cu un papuc, cu trei. dai toate datele problemei si vine raspunsul. la starter e simplu de tot. e un cablu gros (25mm parca) care merge de la baterie la surubul mai lung cu piulita. si mai vine un + de la contact, in singurul papuc existent. ce se intampla pe la contact, se vede in schema. blocul cu papuci are notate numere circuitelor (de exemplu 15 este +ul bobinei, care, atentie, e negru! eu era sa ma pacalesc cu el, am crezut ca e masa...). dar da mai multe date si discutam.

Modificat de TZepeSH (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
1. O sa ma uit diseara in cartile mele si la masina si iti spun care cum vine.

3. Pastreaza-le, iti trebuie sigur, daca ai trecut la podele si scaune de 1303.


Costin a scris:


Am luat vopsea Body cod L20B, cum mi-ai spus si tu mai demult. E frumoasa, dar s-a plans mesterul un pic de calitate.


Pai plinge-te si tu de mester, daca e tot ala care ti-a montat chederul vitavercea!


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ca regula, tot ce-i rosu e plus netrecut prin contact. Ce-i negru e plus trecut prin contact. Maro=masa. Verde chior e platina. Asta daca-i instalatia neciumpavita. La demaror si plusul de bobina+soc+electrosupapa de ralanti si in alte locuri vin si fire care se duc in mufa de diagnostic. O schema de instalatie electrica de pe samba te lamureste foarte rapid, daca mai sint firele originale p-acolo sau ce trebuie sa legi de unde pina unde daca sint niste fire romanesti. Ai grija sa nu te uiti la schemele de 303 (model 73-incolo), ca-s futere de muma.

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Hai ca mi-aduc aminte, si cu ajutorul schemei de pe Samba:
1. Firul subtire-subtire, cu izolatie maro, este masa, si se leaga, printr-un papuc cu ochi, de carcasa dinamului, undeva mai in spate.
2. Firul verde, excitatia, se leaga la borna DF. Celalalt fir conectat la acelasi papuc, daca exista, merge la mufa de diagnoza.
3. Firul rosu cu negru se leaga la borna D+. Posibil, de la aceeasi borna, un fir merge si la mufa de diagnoza, daca ai.


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Tocmai ma uitam pe 1303 si nu inteleg mare lucru.
Superbeetle din 71 sau 72 e mai clar (pentru un ... ca mine), dar tot nu reusesc sa "pup" schema cu ce am eu pe masina (cred ca sunt si ceva modificari romanesti) si din acest motiv as avea nevoie de o mana de ajutor.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Io unul, cu regret, n-am cum s-ajung sa te-ajut, pentru ca fiecare minutel e numarat.
Ar trebui sa fie simplu, sint cam 7-8 fire si nu stiu ce-ar putea fi in plus. N-ai vreo poza dinainte de dezmembrare, poate vezi acolo cum erau legate la motor macar si cine stie...


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Pai nu erau legate asa, ca aveam o ciobaneala cu alternator separat si nici nu aveam masina functionala (coaja cu tot cu instalatie era de la 1303 si sasiu cu motor AB de la 1302).
Vad cum rezolv.

Ideea e ca vin vreo 4 fire de la releu catre dinam. Am inteles: cel rosu la D+, cel maro - masa in spate, cel verde - DF, iar al patrulea o fi la mufa.

Multumesc


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Pai, daca ai avut alternator ciobanit, stii sigur ca:
- iti functioneaza dinamul;
- ai asa-zisul releu regulator (si mai corect, conjunctor-disjunctor; asta se gaseste sub bancheta din spate, pe partea soferului)?

Ciobaneala aia cu alternatorul s-ar putea sa fi fost facuta la nevoie, din cauza ca s-o fi stricat fie dinamul, fie releul regulator si n-a fost piesa de schim disponibila. Sau poate omul a vrut upgrade la alternator...


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Am refacut dinamul (l-a facut cineva ce zice-se ca se pricepe) si am achizitionat releul de la un coleg forumist (sper sa si functioneze).
Si am scos acel alternator.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Noutati,
Am reusit sa pun si chederele si incepe sa arate ceva mai bine.



Proiectul_meu_



_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Da' leaga-i shi tu shireturile alea, ca se'mpiedica
Scaunelele mele cand le pui?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salutare,

Am revenit din vacanta si sper sa se mai fi petrecut ceva lucruri intre timp si pe la broasca.
Am sa merg acolo azi-maine.
O sa ajungem si la scaune (sau poate deja le-a montat nea Costel).

Pana una-alta, ramane valabila rugamintea catre un broscar priceput in ale electricii pentru o vizita acolo si o bere la botu' broastei.




_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Salutare,

Am ajuns aici, adica e aproape gata.
Dar am o mica problema: nu am reusit sa facem franele.
Se pare ca trebuie neaparat valve de presiune reziduala (residual pressure valves) la pompa centrala. Aveam pe pompa veche, dar sunt alt diametru si sunt si cam terminate.

Asa ca, daca e cineva ce are sau stie alta metoda de a rezolva franele, va rog sa-mi spuneti.

Costin

Proiectul_meu_



Modificat de Costin (acum 13 ani)


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710


 


pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

Costin a scris:


Dar am o mica problema: nu am reusit sa facem franele.
Se pare ca trebuie neaparat valve de presiune reziduala (residual pressure valves) la pompa centrala. Aveam pe pompa veche, dar sunt alt diametru si sunt si cam terminate.

Asa ca, daca e cineva ce are sau stie alta metoda de a rezolva franele, va rog sa-mi spuneti.

Costin


Ati umplut pompa cu lichid inainte de a o monta in circuit? Asta ar putea fi una dintre cauze. A mai fost o discutie despre aceste supape de presiune reziduala, dar eu cred ca au disparut la un moment dat de pe pompele centrale. Am sa caut in liniste acasa si iti spun exact.


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Aici a fost o discutie:

Mesterul zice ca da, dar nu mai stiu ce sa cred.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

BubuL a scris:

      A mai fost o discutie despre aceste supape de presiune reziduala, dar eu cred ca au disparut la un moment dat de pe pompele centrale. Am sa caut in liniste acasa si iti spun exact.



_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Cauta o pompa noua.E cel mai sanatos.
S-avem drumuri bune!


pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Pai... pompa e noua, problema e ca valvele nu se mai gasesc si fara nu am reusit sa le facem..

_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Aplica metoda batraneasca. Cineva sta cu cheitza pe aerisitor shi furtunashul bagat in sticlutza pt recuperarea jichidului. Cineva apasa, zice Gata, ala de la roata slabeshte, strange la loc, zice Apasa din nou- si tot asa. Supapa manuala
Sau faci un capacel cu un shtutz la rezervorul de lichid , desfaci aerisitorul shi bagi presiune pe la shtutz cu o pompa de bicicleta ceva. Inchizi aerisitorul cand nu mai ies bule. Vezi sa faci presiune mica, sa nu bagi ca bezmeticul sa sara furtunul dintre vaz shi pompa.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
problema la 1303 cu franele pe tamburi e bine cunoscuta si intradevar costin are nevoie de valve.faza e ca pompa sta inclinata la un unghi destul de nasol si arculetzele sabotilor imping inapoi saboti ptr tare in cilindru si cilindru "arunca" lichidul de frana inapoi in borcanas si cilindrul ramane gol rezultand frane zero pe fata

_______________________________________
Online -

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Gata! 

Cu ajutorul lui Razvan (multumesc frumos), am broscuta gata!
Am rezolvat (sau mai bine zis, a rezolvat ) si franele, si fuzeta (oribila) si mai ales motor (mare fraier am fost... ca nu l-am ascultat de prima oara pe Nea Gica )

Urmeaza programarea la RAR pentru verificare si acte si... "hit the road jack"  =D

Mi s-a recomandat sa n-o las sa stea prea mult, ca ii e sete si foame de kilometri.

Toate bune,
Costin


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ce-avea fuzeta?

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
razvan c
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 424
Fuzeta a suferit un soc mare,gura canal sau accident, axul  fiind indreptat de fostul proprietar de o maniera barbara.tamburul nu iesea decit cu presa!!!!!!!

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156


Proiectul_meu_





_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Felicitari 
Radioul l-ai pus ? Vine bine ?


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
Costin
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Nu l-am pus inca
Mai urmeaza niste mici ajustari, dar le voi face pana in primavara.


_______________________________________
"In Romania se intampla mereu lucruri enorme, ca si cum nu s-ar intampla nimic. Sau invers, nu s-a intamplat nimic, ca si cum ar fi lucruri extraordinare." A. Plesu

pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
./.io ti-am zis mai demult sa iei naibii masina de la ala ca te jumoale  si tot nu merge, dupa atata timp..DACA o duceai de ast' toamna la Razvan, mergeai o gramada...///sunt curios ce-o sa iasa cu busu'...sau n-o sa iasa, tot acolo...

pus acum 13 ani
   
bogdan2001
Broscar nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1
Sunt nou aici.Bravo a iesit frumos!

pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la