Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Nebunatyka
| Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 73 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Te-ai trezit si tu dupa o luna jumate
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 13 ani |
|
Komissar
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
|
|
Sa mai scriu una-alta despre odiseea instalatiei GPL pe broasca, mai ales ca acum a venit frigul:
Merge foarte bine. Am pornit in dimineti sau chiar noptile foarte geroase din ultima perioada, de trebuia sa conduc cu manusi (pana incepea sa mai vina putina caldura) direct pe GPL, fara soc, la a doua-treia cheie, insa chei scurte, fara stresuri. Am constatat ca oricum, prima si a doua cheie in care nu porneste pot fi descrise ca un fel de "amorsare" a motorului cu GPL ( impropriu spus, dar alt termen nu am gasit).
Ca probleme specifice ierinii, s-ar remarca si o oarece tendinta a motorului de a nu sta la relanti cateodata in oras, probabil din cauza dimensionarii insuficiente a sistemului de incalzire - poate ca trebuie o zona mai mare la toba de transfer termic a caldurii spre instalatia de apa. Am rezolvat aproape in totalitate aceasta situatie dand foarte putin relanti-ul mai mare din surubul de pe carburator, dar si din cel de pe plaman. Cam o rotatie la fiecare dintre suruburi.
Dar astea sunt deja detalii - ideea e ca la orice ora din zi sau din noapte, pana acum masina a pornit direct pe gaz si a fost un daily driver de oras in toata puterea cuvantului.
Modificat de Komissar (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
|
Felicitari,da' o si omologasi?La rar?
|
|
pus acum 13 ani |
|
Komissar
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
|
|
NU se poate omologa GPL pe aircooled, ca asa zice raru roman ( in alte tari se poate) . End of story.
|
|
pus acum 13 ani |
|
lexxus
Dilãr
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
|
|
as vrea si eu un venturi din ala fain ptr carbu 34pict3. Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna de unde pot cumapra unul?
_______________________________________ Online -
|
|
pus acum 12 ani |
|
sergiup
Broscar pasionat
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
|
|
asta e destul de fain? :P Giovanni Battista Venturi (1746–1822)
57.4KB
Modificat de sergiup (acum 12 ani)
_______________________________________ 1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
|
|
pus acum 12 ani |
|
lexxus
Dilãr
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
|
|
nime nimic?
_______________________________________ Online -
|
|
pus acum 12 ani |
|
Komissar
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
|
|
In ce sens ? Din discutiile pe forumul "celalalt" se pare ca Liviu/Ratb coace ceva. Eu n-am nimic nou de raportat - agregatul merge bine. Acum 2 sapt. a facut o excursie de weekend, de 550-600 km, prima mai lunga pe anul asta.
Aaaaa.. later edit: scuze - intrebai de difuzor-venturi d-ala. Daca te ajuta cu ceva informatia, diametrul gatului carburatoarelor Solex de pe aircooldurile noastre este la fel cu diametrul celui de Dacia. Deci poti gasi la "instalatorii" de GPL ce faceau pt Dacia cu carb.
Dar ca nota personala, incep sa cred ca mai bine dai gaura si bagi un stutz tangential cu tubul venturi, intre soc si accelratie. In felul asta pastrezi socul functional. Si am mai observat ca e bine sa ai ceva "tubulatura" deasupra punctului de "injectie" al GPL_ului - porneste mai usor direct pe gaz. Daca montezi venturi ala de GPL deasupra carbului, s-ar putea ca filtrul de aer stock de broasca sa fie prea "scurt" si sa-ti creeze probleme.
Modificat de Komissar (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
lexxus
Dilãr
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
|
|
pai caut sa-mi iau un mixer ptr carbu meu si sa trec si eu pe gazare.
_______________________________________ Online -
|
|
pus acum 12 ani |
|
julaikos
Broscar nou
Din: Potigrafu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 23
|
|
daca pui mixer deasupra carbului trebuie sa pui si un restrictor de aer undeva inainte de el,cel mai bine e cu stut infipt in carburator,o sa traga mult mai bine,relatiul e mai bun si se simte si la pornire cat si la consum
_______________________________________ Oltcit 1.1T
|
|
pus acum 12 ani |
|
lexxus
Dilãr
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
|
|
problema e ca nu vreau sa gauresc carbul de nici un fel. restrictor pot sa-i fac fara nici o problema ca am mai vazut.
am primit ceva de genu gratis
_______________________________________ Online -
|
|
pus acum 12 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Eu mi-am luat asa ceva de la niste unii de pun GPL undeva pe virtutii, pe la pod & curve. Merge f bine, chestia cu gaura in carbelitor e din epoca de piatra a gepeleului.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 12 ani |
|