Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kitana pe Simpatie
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
Aircooled Forum / TEHNIC / GPL pe aircooled Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Te-ai trezit si tu dupa o luna jumate 

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 12 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
Sa mai scriu una-alta despre odiseea instalatiei GPL pe broasca, mai ales ca acum a venit frigul:

Merge foarte bine.
Am pornit in dimineti sau chiar noptile foarte geroase din ultima perioada, de trebuia sa conduc cu manusi (pana incepea sa mai vina putina caldura) direct pe GPL, fara soc, la a doua-treia cheie, insa chei scurte, fara stresuri.  Am constatat ca oricum, prima si a doua cheie in care nu porneste pot fi descrise ca un fel de "amorsare" a motorului cu GPL  ( impropriu spus, dar alt termen nu am gasit).

Ca probleme specifice ierinii, s-ar remarca si o oarece tendinta a motorului de a nu sta la relanti cateodata in oras, probabil din cauza dimensionarii insuficiente a sistemului de incalzire - poate ca trebuie o zona mai mare la toba de transfer termic a caldurii spre instalatia de apa.
Am rezolvat aproape in totalitate aceasta situatie dand foarte putin relanti-ul mai mare din surubul de pe carburator, dar si din cel de pe plaman.  Cam o rotatie la fiecare dintre suruburi.

Dar astea sunt deja detalii - ideea e ca la orice ora din zi sau din noapte, pana acum masina a pornit direct pe gaz si a fost un daily driver de oras in toata puterea cuvantului.

Modificat de Komissar (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
angelinno
Vizitator



Felicitari,da' o si omologasi?La rar?

pus acum 12 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
NU se poate omologa GPL pe aircooled, ca asa zice raru roman ( in alte tari se poate) .  End of story.

pus acum 12 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
as vrea si eu un venturi din ala fain ptr carbu 34pict3. Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna de unde pot cumapra unul?

_______________________________________
Online -

pus acum 12 ani
   
sergiup
Broscar pasionat

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 288
asta e destul de fain? :P
Giovanni Battista Venturi (1746–1822)

gpl aircooled asta destul fain? :pgiovanni battista venturi

57.4KB

Modificat de sergiup (acum 12 ani)


_______________________________________
1961 orange VW 1200 ragtop & red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 12 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
nime nimic?

_______________________________________
Online -

pus acum 12 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
In ce sens ?      Din discutiile pe forumul "celalalt" se pare ca Liviu/Ratb coace ceva.
Eu n-am nimic nou de raportat - agregatul merge bine.  Acum 2 sapt. a facut o excursie de weekend, de 550-600 km, prima mai lunga pe anul asta.



Aaaaa.. later edit:  scuze - intrebai de difuzor-venturi d-ala.  Daca te ajuta cu ceva informatia, diametrul gatului carburatoarelor Solex de pe aircooldurile noastre este la fel cu diametrul celui de Dacia.   Deci poti gasi la "instalatorii" de GPL ce faceau pt Dacia cu carb.

Dar ca nota personala, incep sa cred ca mai bine dai gaura si bagi un stutz tangential cu tubul venturi, intre soc si accelratie.  In felul asta pastrezi socul functional.  Si am mai observat ca e bine sa ai ceva "tubulatura" deasupra punctului de "injectie" al GPL_ului - porneste mai usor direct pe gaz.  Daca montezi venturi ala de GPL deasupra carbului, s-ar putea ca filtrul de aer stock de broasca sa fie prea "scurt" si sa-ti creeze probleme.

Modificat de Komissar (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
pai caut sa-mi iau un mixer ptr carbu meu si sa trec si eu pe gazare.

_______________________________________
Online -

pus acum 12 ani
   
julaikos
Broscar nou

Din: Potigrafu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 23
daca pui mixer deasupra carbului trebuie sa pui si un restrictor de aer undeva inainte de el,cel mai bine e cu stut infipt in carburator,o sa traga mult mai bine,relatiul e mai bun si se simte si la pornire cat si la consum

_______________________________________
Oltcit 1.1T

pus acum 12 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
problema e ca nu vreau sa gauresc carbul de nici un fel. restrictor pot sa-i fac fara nici o problema ca am mai vazut.

am primit ceva de genu gratis


_______________________________________
Online -

pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Eu mi-am luat asa ceva de la niste unii de pun GPL undeva pe virtutii, pe la pod & curve.
Merge f bine, chestia cu gaura in carbelitor e din epoca de piatra a gepeleului.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la