Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lovely_pink la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
Aircooled Forum / Diverse mestereli Auto (non-aircooled) / Passat B5.5 136 cp euro 4, dpf Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Vaporu', cum ii mai zicem acasa, a inlocuit renaultul clio, pentru un plus de confort, spatiu, putere etc.

Fabricatie 2004, august, facelift cu oglinzi laterale de golf 5, practic trecerea catre passat b6.

De retinut ca masina a sosit in Ro in August 2012 si nu s-a mers cu ea pana in acum in Decembrie (mi-am pastrat numerele provizorii pentru vremea rea - sunt cu taxa de poluare neplatita dar contestata la tribunal, astept termenul din martie), doar pornita odata pe saptamana si in rest incarcata bateria. Nu mai zic ca la echiparea cu anvelope de iarna am stat sa curat si discurile/placutele cu spray de frane, ca harjaiau ca la balamuc.

Cred ca asta spune multe despre cum se duce naibii o masina statuta.

Am luat-o iar la purtat de pe 3 decembrie.

Pe 10 decembrie a intrat dimineata pe la 6, pentru prima oara de cand o am, pe A1, la 90 la ora, intr-a V-a, in "limp mode" si am facut cale intoarsa, gandindu-ma ca n-are rost sa ma duc pe vremea aia nasoala pana la Rm. Valcea cu masina asa. Miercuri am scanat masina. Au reiesit erori legate de turbina si inclusiv de celebrul infam filtru de particule diesel (DPF) - in mare afumatura de oras la greu. Le-am sters.

Cu ocazia asta am sters si eroarea de BRAKE SWITCH care de fapt era legata de defectiunea lampii a 3-a de frana de pe hayon. Pe asta intre timp o reparasem, schimbandu-i doar dioda cu bucluc de pe placa (meteahna cunoscuta a acestor lampi la generatia de Golf IV, Bora samd) si am pus-o la loc fara a corecta cu VAGCOM-ul. Deci nu era switchul de frana, cum banuiam din mesajul de eroare afisat.

Duminica trecuta m-am hotarat sa ies un pic pe A2 si sa ii dau "cocs".

La 90 km/h intr-a V-a, aceeasi poveste: pierdere putere, "limp mode", isi face aparitia pe bord intai spirala (ENGINE CHECK), clipocind, pe urma semnul de motor (EMISSION WORKSHOP). Balamuc total, ziceai ca acum se destrama, ceva de genul, "countdown to destruction".

Ok, stai asa - in mers i-am luat contactul si l-am pus la loc si am ambreiat frumusel la loc a.i. sa nu am hopuri de turatie. Si povestea s-a repetat de cateva ori cand incercam sa trec de 100 la ora, intr-a cincea etc. Am ajuns pana la Fundulea, m-am intors si "i-am dat-o" intr-a patra, la recomandarea cunoscatorilor, cu 80-90 la ora astfel incat sa o tin in 3000-3200 turatii constant.

Dupa cei 20 si ceva de km rulati in sarcina si cu turatia de mai sus, S-A STINS SPIRALA!. In schimb a ramas doar pictograma de motor si da mesajul EMISSION WORKSHOP. Am rescanat si am gasit un singur cod de eroare, legat de turbina. Am sters codul si de marti incoace nu a mai aparut.

In consecinta, de luni am adoptat urmatorul tipic: dimineata plec de acasa civilizat, pana ajunge motorul la temperatura de operare si apoi, o tin in fiecare treapta de viteza cu peste 2500 ture si pana in 3000 ture, chit ca ar consuma (poate) mai mult. Practic merg maxim cu a 3-a, a.i. sa ma incadrez si intr-o viteza maxima decenta, care sa nu ma puna in colimatorul politiei.

Nu a mai intrat in limp mode (nu sunt sigur daca nu cumva acest fenomen se intampla doar la un regim de viteza mai mare decat cel de rulaj in oras, chiar daca turez motorul dupa cum ziceam mai sus) de atunci.

Clar nu mai folosesc decat primele 3 trepte de viteza ale cutiei in oras.  BTW, vand vitezele 5 si 6, pret bun! 

Cand se curata treaba cu zapada pe autostrada, mai ies iar la probe. Macar sa stiu daca e de curatat sau nu turbina, ori de schimbat (sau nu) distributia ei variabila.

Concluzia cuiva: "televizoare dom'le, astea nu se mai repara nici cu ciocanul, nici cu letconul ci cu ... laptopul!"


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai vezi- tot vechiturile's mai bune. Eu n-am nicio greatza, si merg cu zama de calorifer de f'o 20-30.000 km.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
Sa il stapiniti sanatosi!
Moartea unei masini de genul asta e mersul subturat!
Eu zic sa te apuci sa desfaci admisie, EGR si turbina si sa le cureti temeinic, sa stii o treaba.
Citi km are?

cu DPF e interesant, e d-ala cu solutie? la un moment dat se poate elimina din circuit atit fizic cit si psihic de unii priceputi.

Domnu' Mishu' si vechitura ar face talente daca ar avea turbina cu geometrie variabila


pus acum 11 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
acu am vazut subiectul... mai e de actualitate? ... daca scanezi, scoate te rog codul de eroare si zi-mi-l .. si mie .. din cate ai povestit ori este filtrul DPF infundat, ori waste gate-ul este blocat, sau nu lucreaza... am mai patit si eu .. si altii, ca aceeasi problema
- daca eliminam problema DPF-ului:
   1 - furtunul care intra in capsula Waste gate-ului este f...tut
   2- datorita faptului ca a shezut mai mult timp tija care actioneaza waste gate-ul este blocata de rugina acolo unde intra in corpul turbinei - ia un WD40 stropeste bine tija si misc-o ca sa se desprinda si sa se macine rugina de acolo.

vezi ca problema asta se rezolva si se taxeaza la service-uri cu multe parale ...

Modificat de bogdan_bus (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
am scanat la cineva, de doua ori, fara jupuiala, baiat finut (e un mecanic la un service particular la mine in cartier, coincidental, e al tipului care vinde piese pe vwforum, volksman): din pacate nu am scos codul, la a doua scanare zicea ceva parca de presiune SUB standard (daca am retinut eu asa din goana calului, cand am citit peste umarul lui); dupa episodul de pe autostrada A2, circul cu ea turata, in jur de 2200-2500 ture si nu a mai aparut nici un simptom de limp mode.

si da, la prima scanare a zis ceva de filtru DPF infundat la nivelul 1 + ceva de pressure exceeded (probabil ceva de turbina si pe urma a intrat in limp mode)

ma gandesc totusi sa imi iau si eu propria mea interfata VCDS, fie ea si clona, pentru partea asta de diagnoza si eventuale "cookies" de activat prin BC (pe partea de confort etc); ce recomanzi?

La Multi Ani!


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Ieri am schimbat in oras la 3000 de ture, de cateva ori, de proba, nimic. Totusi cred ca mai ies cu ea in afara, la drum intins, sa vad daca in sarcina prelungita mai apare fenomenul desi eu banui ca nu. Tubul de vacuum l-am verificat si nu pierde.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

DragosR a scris:

Sa il stapiniti sanatosi!
Moartea unei masini de genul asta e mersul subturat!
Eu zic sa te apuci sa desfaci admisie, EGR si turbina si sa le cureti temeinic, sa stii o treaba.
Citi km are?

cu DPF e interesant, e d-ala cu solutie? la un moment dat se poate elimina din circuit atit fizic cit si psihic de unii priceputi.

Domnu' Mishu' si vechitura ar face talente daca ar avea turbina cu geometrie variabila


Masina are fix 202.000 km, am luat-o la 199.000, din Stuttgart. Are intr-adevar filtru DPF cu aditiv. Am luat-o cu tot cu istoric de service, interventii majore nu are, acum are consumabilele si distributia schimbata (nu riscam sa merg la RAR cu ea asa cum o luasem). Ii schimbasera distributia la 116.000 si consumabilele la 166.000. Surprinzator, filtrul de aer, la 40.000 km nu arata mai jegos decat cel de Romania la 15.000 km, ba chiar mai mergea un pic, de ce oare?

In rest masina e mare, trage bine, se aseaza pe drum gospodareste, a fost tot masina de familie cu doi copii, acum e la o familie cu doi copii aci pe plaiuri mioritice.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
















pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

MikeRG a scris:

Surprinzator, filtrul de aer, la 40.000 km nu arata mai jegos decat cel de Romania la 15.000 km, ba chiar mai mergea un pic, de ce oare?


Aia am observat si eu- la Romanica, atunci cand ploua, masina se murdareste. Tre' sa ploua sanatos pt ca, intr-un final, sa se spele. Pe cand in cele strainatatzuri, cum dau 3 stropi, cum s-a facut masina bec.
Nu cred ca trebuie totusi sa dam vina pe Romanica numaidecat ci mai degraba pe climatul mai uscat de la noi, care favorizeaza prafaraia. Pe unde ma invart eu, vine multa umezeala de la ocean- care e la mama dracu', dar nu sunt muntzi s-o opreasca- si ploua, e vegetatzie pe orice maidan, pamantul e mai mereu umed, asa ca praf am doar in casa


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
cum am mai raspuns: ia ultima varianta de soft
geometria o verifici cu motor pornit in ralanti si scoti furtunasul de la  actuator; evident ca poti sa decuplezi tija actuatorului si atunci vezi daca misca usor pirghia geometriei.
daca nu misca natural, vezi ca e pe un alt topic un pdf facut de mandea cu ce e de facut
Daca nu te incumeti, il cauti pe Cipos, taticul turbinelor :lol:

Vad ca masina arata bine, are dotari de bun simt, dar kilometrii trebuie sa ii dai musai inapoi, ca sa o poti vinde mai tirziu )

Asta e recomandare in urma experientelor din ultima perioada; nimeni nu vrea masina intretinuta si cu multi km! 


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
mda, vorbisem deja cu cipos dar omul sarise cu varianta - inlocuit geometria, 500 lei scurt pe doi. Am zis momentan pas, poate nu e chiar nevoie de asa ceva, chiar daca turbina e (cel mai probabil) cea originala.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
hai ca am antamat o interfata din asta pe okazii, de la un tip cica serios din bucuresti; oricum o iau cu proba pe masina, cat tot are ce raporta acum, azi iar mi-a dat limp mode intr-a patra la 80-90 la ora si a ramas spirala sa clipoceasca.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
stiu ca acum zice asa, din experienta lui nu dureaza prea mult iar uzura isi aduce si ea contributia la cite un limp din cind in cind.

dupa ce elimini accesul la internet, instalezi softul si apoi sa dezactivezi functia de auto update.


pus acum 11 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
bre, complicata tehnologia asta, la broscan, cand intra in limp mode, ii futi o perie de sarma pe bujii si ai rezolvat-o !

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
...sau un aer comprimat si un decarbusolv in carburator...mai nasol e cand intra in limp mode datorita unei platini impuscate... 

pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

MikeRG a scris:

Vaporu', cum ii mai zicem acasa(...)


Aia ziceam si eu, asta nu-i vapor, ala se repara usor. Zicetzi-i si voi Soyuz, sau Challenger- ba nu, Challenger nu, ca aia a picat, parca- naiba, Columbia- da' sh'aia a picat ... Discovery, na!


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
si Discovery a picat :lol: din grilele unora


haidi bre, ca dracul nu e asa de negru! mie nu mi-a venit a crede ce usor s-au desfacut suruburile, mai ales cele de la galeria de evacuare

Bamporu' e foarte ok daca ai grija de el! Altfel, Titanic scrie pe el !


pus acum 11 ani
   
marinescu adrian
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 76
@MikeRG vezi ca e un service misto care reconditioneaza turbine si atelier de strungarie si detoate pe str Piscul Crasani in sector 6. Omu vinde si turbine noi


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai scopul forumului asta e sa ne rezolvam singuri

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
marinescu adrian
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 76
degeaba daca n-ai device-uri Mishule si plus de asta, nu toate se pot face pe genunchi     Ce ziceam eu nu e service unde predai masina si cheile si te stergi la fund
ci te duci cu turbina frumushel acolo si ti-o diagnosticheaza aia ce are dupa ce ti-o face bucatzi piesa cu piesa 
deci esti cam pe dinafara    

a, si inca ceva: dumneata cand itzi faceai rectificarile de piese de motor la RATB in uzina, cum era?????

Modificat de marinescu adrian (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

MishuL a scris:

Pai scopul forumului asta e sa ne rezolvam singuri



_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 11 ani
   
marinescu adrian
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 76
RaduI sry man daca am fo acid, n-a fost intentia mea    Am vrut doar sa-l ajut pe MikeRG si pe altii care ar avea probleme similare, atat.

apropo care vreti test injectoare(tur retur motorina) sau test IMV la pompa de inalta sau sa testeze pompa de injectie   
se pot citi si coduri de eroare sau sterge
se pot scrie si injectoarele noi schimbate(codul) in ECU     

uitatzi aicea datele de contact.   
S.C. NICOJET SERV S.R.L. - SERVICE AUTORIZAT R.A.R.
Adresa service'ului este in Bucuresti, in spate la caminele de la Grozavesti, strada Inginer Pascal Cristian, Nr.4 sector 6
numar de telefon 0744171621, persoana contact Nicu Paraschiv
Sau pe email la : reparatii_injectoare at yahoo dot com

Modificat de marinescu adrian (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

marinescu adrian a scris:

RaduI sry man daca am fo acid, n-a fost intentia mea    Am vrut doar sa-l ajut pe MikeRG si pe altii care ar avea probleme similare, atat.

pai ce am zis ?


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
marinescu adrian, nu ma cunosti nu te cunosc, dar dupa umila mea parere cred ca reclama nu are rost, in niste lucrari ce le poti face de unul singur sau ma rog, ajutat de un prieten.

Mai ales ca oamenii astia stiu sa rezolve limpuri cu lita in jiclor sau peria de sirma pe bujie, mie nu imi vine a crede ca nu sint capabili sa se descurce cu o sumedenie de mufe  antiprost ori furtunase cu lungimi diferite.

nenea cu turbinele e gard in gard cu turbomecanica, poate mai zboara diverse componente peste gard cind se face curent intre usa si geam :lol: deci sigur totul e praf, cind poti sa ii vezi jocul axial dupa ce scoti un furtun.
cu injectoarele nu sint probleme decit uneori la mufa aferenta inj 2 sau 3 - contacte slabite.

cu vcds poti vedea in engine ce zic injectoarele, alea alea iar pentru interpretarea erorilor si calauzirea catre rezolvarea problemelor fara schimb ampulea de piese avem buchea:
interpretare erori
adaptari
proceduri diverse
etc etc etc

oricum, recomand mai intii vwforum pentru rezolvarea potentialelor probleme ce vor aparea, eventual discutii pe pm cu citiva useri care chiar stiu ce fac sau zic.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Momenta"l" astept sa imi parvina interfata, sa scot codul si sa il postez, pentru referinta; oricum cred ca daca va continua sa faca asa, ar fi cazul de o curatire a turbinei (tija actuatorului functioneaza in parametri).

Turbina intra in functiune, nu da tot timpul limp mode, azi de ex am forjat-o pe chei pana la ... ... la ora, am turat-o peste 3000 si a raspuns in continuare la acceleratie...

Restul componentelor par a fi in regula: debitul injectoarelor, presiunea in rampa samd... conform scanarii facute in august la momentul preluarii masinii.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

DragosR a scris:

...
Mai ales ca oamenii astia stiu sa rezolve limpuri cu lita in jiclor sau peria de sirma pe bujie, mie nu imi vine a crede ca nu sint capabili sa se descurce cu o sumedenie de mufe  antiprost ori furtunase cu lungimi diferite.

...


Well, aia cu lita in jiclor nu se aplica, cred ca am depasit chestiile astea barbare tipic mioritice, cu decalibratul jicloarelor prin introbagatul de sarme in ele. Decarbusolv si aer comprimat, eventual ultrasunete.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

DragosR a scris:

...

oricum, recomand mai intii vwforum pentru rezolvarea potentialelor probleme ce vor aparea, eventual discutii pe pm cu citiva useri care chiar stiu ce fac sau zic....


Iar acolo, in topicul ala de 40 si ceva de pagini despre "limp mode" in general se recomanda o scanare si interpretare de erori, apoi verificarea tubulaturii de vacuum. Nu m-am prins inca ce ar avea in cazul de fata pompa de frana cu turbina (cauza invocata in topic de cateva ori): cumva ceva legat de vacuumul pe care si-l ia servofrana din admisie?.


pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
da da, de obicei racordul de plastic cu tulumba joaca feste daca joaca la propriu in locas

(scuze de intirzierea raspunsului dar notificarile nu vin de fiecare data..)


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
hai ca am si eu scula acum! 

Asadar am scanat-o complet, mi-a dat cele de mai jos. Pe urma am sters tot si nu au mai aparut la urmatoarea scanare, chiar si dupa ce am luat/scos cheie/bagat cheie/ pus contactul din nou. Nu sunt sigur daca unele dintre ele sunt erori mai vechi, nesterse dar problemele reparate intre timp (abs, a/c etc) sau vor reapare cand voi apasa pe frana si intra abs-ul in functiune, cand voi da drumul la a/c samd. voi verifica.


Friday,18,January,2013,23:15:46:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
         

VIN: WVWZZZ3BZ5E021153   Mileage: 202830km/126032miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 038 997 016 K    HW: 028 101 114 5
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  0092 
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D0059040
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 11111 111 11111
   VCID: 2649E84192FC2C9

5 Faults Found:
16618 - Boost Pressure Regulation
            P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - MIL ON
             Freeze Frame:
                    RPM: 2688 /min
                    Torque: 178.0 Nm
                    Speed: 88.0 km/h
                    Load: 40.0 %
                    Voltage: 13.76 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1601.4 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

19460 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359)
            P3004 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1029 /min
                    Torque: 8.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.40 V
                    Bin. Bits: 00001111
                    Load: 6.7 %
                    Bin. Bits: 10010000

19462 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360)
            P3006 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1029 /min
                    Torque: 8.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.40 V
                    Bin. Bits: 00001111
                    Load: 6.7 %
                    Bin. Bits: 10010000

17874 - Metering Pump for Particle Filter (V135)
            P1466 - 000 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    RPM: 1029 /min
                    Torque: 8.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 1.0
                    Mileage: 60 km
                    (no units): 0.0

18434 - Particulate Trap Bank 1
            P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold
             Freeze Frame:
                    RPM: 3234 /min
                    Torque: 88.0 Nm
                    Speed: 82.0 km/h
                    (no units): 0.0
                    Duty Cycle: 19.5 %
                    (no units): 35.70
                    Temperature: 38.7°C

Readiness: 1 1 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 4B0-614-517.lbl
   Part No: 4B0 614 517 G
   Component: ABS/ESP front       3428 
   Coding: 04255
   Shop #: WSC 50156 
   VCID: 254BEF4DBFFA271

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 J
   Component: CLIMATRONIC B5GP    0006 
   Coding: 17000
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 2855E679C8E83A9

1 Fault Found:
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
            35-00 -  -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 B
   Component: 0R AIRBAG VW51 04   0008 
   Coding: 12370
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 234FF155B1CED91

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 849 C
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04 
   Coding: 21115
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 2855E679C8E83A9
   WVWZZZ3BZ5E021153     VWZ7Z0D0059040

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001 
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: F0E54E19B0B8B29

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation        Labels: 3B0-919-887.lbl
   Part No: 1J0 919 887 B
   Component: Navigation     BNO 0204 
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 377735051556A51

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 A
   Component: 7W Komfortgerát HLO 0004 
   Coding: 00067
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 356B3F0D0F5A571

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801
   Component: 7W Tőrsteuer.FS KLO 0202 

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802
   Component: 7W Tőrsteuer.BF KLO 0202 

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 3B0-035-186.lbl
   Part No: 1J0 035 152 G
   Component: Radio          BNO 0204 
   Coding: 00205
   Shop #: WSC 50156 
   VCID: 2241F451AED4D09

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------


pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
ca sa vezi posibilele surse ale erorilor poti cauta rezolvare pe vwforum sau pentru cele mai banale direct la sursa:

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
dupa luat si pus contact (eventual mers) cu ce erori ai ramas in afara de aia de limp?
masina a avut la un mom dat pierdere de freon (daca nu ma insel, tot aia e eroarea cind e mai mult)


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
iti zic azi dupa ce ies cu masina acum in mers, ca am un drum de facut si vedem daca mai apare si limp-ul; ii dau drumul si la a/c si pe urma o scanez iar

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
am vazut ce si cum cu codurile de erori (5 digits) practic iti zic astia pe ross tech la ce sa te uiti; in general vad ca sunt probleme de relee sau sonde

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
gata, fusai o tura buna, 20 km (se vede din diferenta intre loguri), cu motor incalzit, forja pana la 3200-3400 ture, pornit si a/c-ul, frane etc.

nici un limp

rescanat

mai jos

Saturday,19,January,2013,13:38:00:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
         

VIN: WVWZZZ3BZ5E021153   Mileage: 202850km/126045miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 038 997 016 K    HW: 028 101 114 5
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  0092 
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D0059040
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 11111 111 11111
   VCID: 2649E84192FC2C9

No fault code found.
Readiness: 0 0 1 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 4B0-614-517.lbl
   Part No: 4B0 614 517 G
   Component: ABS/ESP front       3428 
   Coding: 04255
   Shop #: WSC 50156 
   VCID: 254BEF4DBFFA271

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 J
   Component: CLIMATRONIC B5GP    0006 
   Coding: 17000
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 2855E679C8E83A9

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 B
   Component: 0R AIRBAG VW51 04   0008 
   Coding: 12370
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 234FF155B1CED91

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 849 C
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04 
   Coding: 21115
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 2855E679C8E83A9
   WVWZZZ3BZ5E021153     VWZ7Z0D0059040

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001 
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: F0E54E19B0B8B29

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation        Labels: 3B0-919-887.lbl
   Part No: 1J0 919 887 B
   Component: Navigation     BNO 0204 
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 377735051556A51

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 A
   Component: 7W Komfortgerát HLO 0004 
   Coding: 00067
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 356B3F0D0F5A571

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801
   Component: 7W Tőrsteuer.FS KLO 0202 

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802
   Component: 7W Tőrsteuer.BF KLO 0202 

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 3B0-035-186.lbl
   Part No: 1J0 035 152 G
   Component: Radio          BNO 0204 
   Coding: 00205
   Shop #: WSC 50156 
   VCID: 2241F451AED4D09

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------


Cred ca se curata turbina si singura, daca mergi cum se cuvine cu ea... masina a stat clar la mine 4 luni, cat o mai fi stat si la dealer in Stuttgart etc.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Acum mai ramane sa ma dumiresc cum si cand isi face DPF-ul regenerarea si/sau sa i-o provoc cu VCDS-ul.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Intre timp m-am mai jucat putin cu adaptarile si am facut sa se armeze automat usile la depasirea a 15km/h si sa se dezarmeze automat la scoaterea cheii din contact. Sa vedem ce chestii interesante mai pot fi modificate.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
trebuie sa te antrenezi ca atunci cind ai populatie in masina si coboara fara sa opresti motorul ...etc... sa stai cu mina pe butonul de deblocare usi ca sa nu iti rupa clantele cind trag de ele (usile se deschid daca tragi de doua ori consecutiv)

regenerarea nu stiu cind se face, ma depaseste subiectul, singura la care am verificat nivelul de incarcare a fost una din familie ce a apartinut inainte unei doamne si in mod cert nu a mers subturat

poti sa:
schimbi limba in IC (precis e germana)
activezi martorul luminos de centura
semnalizari+ sonor la inchidere/deschidere usi


diverse alte codari si daca mergi cu sageata pe cimpurile respective iti deschide baloane cu indrumari despre ce si cum ai de facut.


pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98

MikeRG a scris:

in general vad ca sunt probleme de relee sau sonde

de cele mai multe ori, contacte oxidate/imperfecte


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Din ce am citit, pentru a putea activa pe partea de comfort ridicarea/coborarea geamurilor electrice din telecomanda, nu merge doar cu vcds-ul. computerul de comfort corespunde ca si cod, adica e compatibil cu activarea dar trebuie:

- o alta interfata  - asta din linkul de mai jos o fi cea potrivita? am incercat cu interfata pentru vcds (desi al bundy zice clar ca nu merge) - si era sa imi bulesc modulul - n-a mers/comunicat, doar vedea com3 si atat, ulterior cu vcds dadea eroare pe canalul 46 de "intermitent" - am remediat, cu emotii;


- un alt program:


"Motordiag Komfort Manager Lite 1.20" - o fi suficient sau trebuie varianta full/pro?

L-am instalat, activat cu cod de la ei, dar n-am mers, dupa cum ziceam cu interfata de vcds, doar a vazut un com 3 si atat, restul, eroare de comunicare cand i-am dat sa scaneze masina.

Astept sfat.

Multzam.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Tipul de pe okazii imi recomanda varianta seriala si nu usb daca vreau sa intru in adancime in setari. Asta inseamna VDS in mod MS DOS. Sa zicem ca am un laptop cu serial si win 98, un toshiba 486 cu 48 ram pe care ruleaza in windows cu succes programul Megatune pentru Megasquirt. Daca nu merge Motordiag in mod windows (poate are pretentii prea mari la resurse) atunci voi merge cu VDS. Hai sariti, stiu eu pe cineva care stie bine despre ce zic aci, bogdane?

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

DragosR a scris:

trebuie sa te antrenezi ca atunci cind ai populatie in masina si coboara fara sa opresti motorul ...etc... sa stai cu mina pe butonul de deblocare usi ca sa nu iti rupa clantele cind trag de ele (usile se deschid daca tragi de doua ori consecutiv)

regenerarea nu stiu cind se face, ma depaseste subiectul, singura la care am verificat nivelul de incarcare a fost una din familie ce a apartinut inainte unei doamne si in mod cert nu a mers subturat

poti sa:
schimbi limba in IC (precis e germana)
activezi martorul luminos de centura
semnalizari+ sonor la inchidere/deschidere usi


diverse alte codari si daca mergi cu sageata pe cimpurile respective iti deschide baloane cu indrumari despre ce si cum ai de facut.


cunoastem marfa, asa fac, si da, stau cu des'tu pe buton.

Limba mi-a schimbat-o la livrare omul de s-a ocupat de adus.

Face urat (buzzer) cand deschid usa si sunt farurile aprinse, in rest nu zice altceva, mai poate zice si altceva?

zici ca pot activa martorul de centura? ca nu imi merge (io sunt un pic bucuros ca nu ma phoote la cap, chiar daca port centura) dar l-as activa, dar nu m-am prins, in ce modul umblu? tot 46 - confort?


pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
ala se activeaza in IC, dar e vb doar de martorul luminos si sta aprins citeva secunde.


nu e d-ala de clipeste si piuie o perioada buna de timp daca nu pui centura



despre seriala si lectoc de-ala am vb la tel, dar din pacate nu am aprofundat subiectul.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Gata, m-am facut cult in cap si cu interfata asta. Mi-am luat tot de pe okazii o interfata pe usb - KKL 409.1. Am instalat drivere generice USB <-> serial; am butonat problema cu programul MotorDiag Confort Manager Lite (cehesc) - deja instalat.

Am verificat cu Device Manager ce adresa COM are cablul infipt si i-am bagat-o in program.

Cu un tutorial foarte explicit in limba romana am reusit din trei click-uri sa imi activez si ridicarea / coborarea geamurilor electrice din telecomanda briceag.

Ieri s-a produs si o noua regenerare a DPF-ului, evident in oras ; clipoceste de cate trei ori spirala si semnal sonor tot de cate trei ori (bing bing bing), afiseaza "engine workshop"; am mers pe cat am putut de turat si pe cat am putut de mult, pana si-a facut damblaua.


pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98

MikeRG a scris:


Ieri s-a produs si o noua regenerare a DPF-ului, evident in oras ; clipoceste de cate trei ori spirala si semnal sonor tot de cate trei ori (bing bing bing), afiseaza "engine workshop";

ce porcarie!
ultima oara cind a facut asa masina mea, eram intre 2 interfete si m-a luat inima, pina cind am devenit subit cerebral, nu am auzit nimic in neregula cu motorul si m-am linistit partial.
Linistea a fost definitiva cind am constatat ca se belise switchul de la frine, de imi tinea aprinse becurile si cind eram afara din masina.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Mda, iar asta seara a vrut sa isi reia bunul obicei de "pom de craciun"; seara plec de la locul de munca, pun contactul, pornesc, ramane aprins un beculet galben - chiar mi-era dor, zic - ala de ESP cu triunghiul si sagetica in forma de cerc in jurul lui - treaba combinata cu disparitia iluminatiei de la climatronic!

Zic, futu-i, asta e, probabil o siguranta ceva. Ajung la niste cumparaturi, las masina in parcare ,revin, pun contactul - totul ca mai inainte, fara beculete aprinse in bord si cu climatronicul luminat. Zic, asta e, gagica are toane, hai sa nu ne mai ambalam pentru orice beculet aprins! Rosu sa nu fie, in rest, sanatate!


pus acum 11 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
vezi ? De-aia e bine sa ai doar doo becuri in bord, stii ce-i ala verde, stii ce-i ala rosu si gata, nu te doare capul 

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
simpatic, tu la ce ai verde, la incarcare sau la ulei?

pus acum 11 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai verde aveam la incarcare, dar cum nu mai am dinam, ala nu merge oricum, deci am scapat de inca o grija 

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pune si tu un motor de Trabant si scapi si de becul rosu. 

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
daca passatul era luat din Romania nu avea atitea becuri aprinse ca erau izolate cu silicon negru :lol:

pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Am si eu o intrebare legata de Golf: de cand am luat masina arde becul de centuri permanent si, cand si cand, ala cu triunghi in cerculetz cu sageata.
Cand am mers la ITP mi le-a scris la defecte de corijat fara revenire. As vrea sa evit chestia asta acum cand ma duc.
Pot pur si implu scoate becurile, sau se supara computadorul? Adica le scot de tot, sau tre sa le vopsesc negru/ inlocuiesc cu niste rezistente?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
fa si tu un scan ca altfel bajbai pe acolo poate fara folos

centurile au contacte in partile fixe alea cu buton (parca si ceva senzor la sezut, nu sint sigur)

daca scoti  ceasurile afara, trebuie sa scoti acele, folia si apoi sa dezlipesti ledurile, su dai cu silicon cum ziceam

Ca sa pui la loc ceasurile, trebuie cablu sa pui toate acele la jumatate, altfel o sa iti arate aiurea totul.. deci trebuie calibrarea facuta

alalalt tine de ESP si e posibil sa fie un senzor sau spira din volan


lectoc ai, mufa iti mai trebuie !

Modificat de DragosR (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Nu am lectoc, am doar mufa dar o folosesc doar la halit.
Sa inteleg ca daca simte un cur pe scaun dar centura nelegata se aprinde?
Cu esepeul ce-i? Ce spira din ce volan? Ca nu-s obisnuit cu ozeneuri.

Deci astea de-acum au leduri, nu beculete, la toate luminitele alea?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
1. inteleg ca nu folosesti centura? Sau sta aprinsa si cand o pui? Teoretic (nu stiu daca si la golf 4, la golful 5 face asa) daca pui pe scaunul din dreapta ceva mai greu (dar poate sa fie chiar si numai o servieta mai grea), ti se aprinde becul de centuri si sta aprins chiar daca soferul o are pusa, e evident tot din ratiuni de avertizare.

2. semnul aprins de ESP poate insemna orice, doar in functie de ce cod de eroare gasesti in urma scanarii poti cat de cat sa individualizezi;

de ex, aprins permanent poate insemna ca ABS-ul e defect; cand se aprinde sporadic, poate insemna controlul tractiunii - derapeaza sau face defectuos aderenta (la masinile cu ESP se recomanda, pe cat posibil, sa se evite utilizarea de anvelope diferite, chiar si in perechi, pe punti, preferabil toate patru la fel); la fel de bine poate fi vorba de circuitul airbagului din volan (spira de care zicea Dragos) sa fie intrerupt samd.

Dar asta vei sti numai daca scanezi cu calculatorul, salvezi ce scanezi cum am salvat si eu (rezulta un fisier text) si interpretezi codurile gasite in baza de coduri de mai jos


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Ala de centuri arde non-stop indiferent ce pui, ce nu pui, ca mergi cu centura sau fara, cu masina plina sau goala.
Ala de ESP se aprinde cand vrea el. E drept, l-am vazut si aprinsandu-se brusc daca plecam mai vioi si patina un pis (in general pe zapada etc).
Cat costa divaisul de legat la computador?


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
in jur de 100 de lei varianta... neoriginala... cea originala e x 10 sau chiar mai mult. Clona face acelasi lucru ca si cea originala doar ca nu poate fi actualizata pe situl producatorului original, in acel moment ea se fu... buleste. Pentru masini mai vechi nu conteaza neaparat, orice versiune actuala e mai mult decat acoperitoare ca si optiuni de adaptari, codari, resetari etc.





pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628




pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Pentru instalare trebuie sa parcurgi cativa pasi, interfata e pe USB, trebuie sa verifici din Device Manager, dupa instalare, ca ai driverele corect instalate pentru interfata, daca nu, le incarci din directorul de instalare samd.

Pe urma calculatorul sa nu fie conectat la internet cand pornesti aplicatia; din meniul de configurare ii poti dezactiva actualizarea automata dar e mai sigur sa nu ai nici internetul conectat; pana la urma ce rost ar avea sa il ai cand faci diagnoza? Poti verifica mai tarziu codurile de erori pe pagina respectiva sau alte referinte de pe net.


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
search pe youtube despre vag-com


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Intre timp vad ca masina s-a potolit cu beculetele. Singurele care s-au mai aprins au fost ala de motorina si ala de lichid de parbriz  dar le-am remediat

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Passat, placerea de a conduce...

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Mishule, centura facea asa de cand ai luat masina? Poate vreun istet a facut ceva din cele de mai jos...


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Cica ai putea avea intr-una din usi microswitch-ul defect.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Se pare ca si la Golful meu V ar fi aceeasi problema de microswitch din usa pentru ca nu mai chitzaie cand ai farurile aprinse si deschizi usa...

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Autonomie maximala...





pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
ooops





pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Din pacate nu pot vedea iutuburile pt ca netul imi merge cu viteza melcului turbat. Astept un curier cu un stick 3G...

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Jante si specificatii


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
optiuni de achizitie pentru diagnoza:

Asta e cea cu care poti face diagnoza generala pe standardul de comunicatie OBD II, in varianta USB: - eu mi-am activat deschiderea / inchiderea geamurilor din telecomanda masinii cu ea si cu programul dedicat MotorDiag


Aceeasi interfata generala OBD II, varianta SERIAL pentru calculatoare mai vechi:


se poate folosi cu programe native MS DOS precum VSD PRO, un soi de VAG-COM/VCDS dar in varianta amintita de sistem de operare.

VAG-COM/VCDS clona (doar pe USB) - asta e ce trebuie pentru diagnoza specifica autoturismelor din grupul VAG (Skoda, Seat, VW, Audi):


O interfata ce comunica pe bluetooth, standard ELM 327, pentru amatorii de gadget-uri in masina (merge conectata la un telefon tip smartphone - cu sistem de operare android sau ios, prin conexiunea bluetooth), de diagnoza generala OBD II, dar nu se compara cu ce poti face cu VCDS


ii poti pune un soft care sa vada in timp real parametrii motorului


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628




pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
intre timp scobesc pentru o solutie cat mai convenabila la momentul cand m-o lasa DPF-ul

iote ce gasii pana acum, nici vorba mia de euro, dar asa e la Romanica, specula la maxx!


asta e piesa made in italy

ar mai fi si sh, nemteasca


oricum la banii astia, se apropie de varianta dat jos si resoftat si parca as merge in continuare pe original; parerile sunt impartite; cica fara dpf ar scadea consumul


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
azi am spalat masina, eu, personal, se pune ca mestereala? 

pus acum 11 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
daca ai facut si interiorul, cu siguranta....

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98

MikeRG a scris:

varianta dat jos si resoftat si parca as merge in continuare pe original; parerile sunt impartite; cica fara dpf ar scadea consumul

fara evacuare scade si mai mult

Mishu, pentru switch verifica firele sub scaun (mai mult ca sigur ca are doar pt sofer, dar poti verifica si la pasager) si apoi daca e totul ok vezi ce microswitch e in chestia aia pentru prins centura.

oricum sub scaun ai mai multe fire/mufe functie de dotarile masinii: airbag, incalzire, senzorul asta care iti da de lucru....


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Mishu acum are interfata de diagnoza - i-am cedat-o eu (parte dintr-un troc partial) in ideea ca mie mi-e mai usor sa imi iau alta decat lui.

pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Dap!  M-am intors acuma de la munte, luni plec dupa platforma, cand ma intorc instalez programelul pe socotitor si studiez monstrul sa vedem de ce sufera. O sa ma chiombesc si pe sub scaune & pe la centuri. Nu are scaune incalzite.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
te chiombisi sau nu te descurci cu softul ?

pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Inca nu l-am instalat.
Bai, dar m-am dus acum 3-4 zile cu un amic, doftor, sa vand fiare vechi (in contul datoriei la el pt platforma i-am dat cecul de pe fiare, 48 euro, 152 still to go )
Am fost cu Golful. Cand i-am aratat ca arde becul ala, zice baaai, dar stai ca ala e de la dezactivarea airbagului cand pui scaunul cu plodu' mic in fatza. Si s-a apucat sa caute prin torpedou, pe sub bord un butonel. Nu le avea cu Golful asa ca nu l-a gasit dar zice ca de la aia este.
Mie aia de la care a luat fomeea masina nu mi-a dat manualul de bord- stie cineva ceva de chestia asta? Ar fi prea frumos.
M-am uitat la conectoarele de centuri, nu am vazut niciun fir care sa vina la ele, e doar platbanda de otzel de le prinde de scaun si atata.
Ce-mi place Laguna mea... fara airbaguri si alte dihanii... cand e sa mori, mori ca un barbat, dracului, nu cu perna pe fatza.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
golful 4 nu are dezactivare de airbag; daca deschizi usa dreapta fata te uiti la bord in lateral (sau pe stilp ca nu mai stiu unde e) o sa vezi ca iti spune sa nu pui scaunul cu spatele la sensul de mers.

deci inseamna ca trebuie sa vezi care e starea contactelor din fufele galbene, ca alea sint de la airbaguri si inseamna ca aia e


pus acum 11 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Ce fufe galbene? Fufele care stau cu mine pe palier sunt negre-ma rog, mulatre- mi-ar place sa stiu ce iau din cand in cand (destul de des) sa-i dau si eu nevesti-mii, ca se zguduie blocul

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98

MishuL a scris:

... nevesti-mii....

ce iti este cu obisnuinta asta ... :lol:


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
noutati! ce-si face omul cu mana lui...




Tribunalul ILFOV

ILFOV

Dosare

Informaţii detaliate despre dosar


Numãr unic dosar:    2234/93/2012
Înregistrat în data de:    28.09.2012
Obiect dosar:    pretentii RESTITUIRE TAXA POLUARE
Materia juridicã:    Contencios administrativ şi fiscal
Stadiu procesual:    Fond
Părţi:    GEORGESCU RADU MIHAIL : Reclamant
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE-AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA-DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ILFOV-AFP VOLUNTARI : Pârât
CĂI DE ATAC:   
Tip acţiune    Data declarare    Cine declara
Pagina 1


TERMENE DE JUDECATÃ:   
Data    Detalii
27/03/2013    Admite cererea
Solutie: Admite actiunea. Dispune anularea deciziei nr. 451837/27.08.2012 si a adresei nr.459010/14.09.2012 privind solutionarea contestatiei nr. 504996/04.09.2012. Obliga parata sa emita decizie pentru recunoasterea dreptului reclamantului la inmatricularea autoturismului VOLKSWAGEN PASSAT cu numar de identificare WVWZZZ3BZ5E021153, an fabricatie 2005, fara achitarea taxei de poluare potrivit legii nr. 9/2012. Ia act ca nu s-au solicitat cheltuieli de judecata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica azi 27 martie 2013.


pus acum 11 ani
   
DragosR
Broscar

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 98
15 zile cu suspans!

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
De la comunicare, care inseamna oricand in urmatoarele 1-2 luni.

pus acum 11 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
ca sa inteleg si eu...este vorba de noua taxa cea de acum din 2013? sau este una mai veche, ai platit-o, ai inmatriculat masina si acum vrei doar sa o recuperezi?

pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
no offence toni dar ai putea sa citesti singurel ce scrie acolo:

"Obliga parata sa emita decizie pentru recunoasterea dreptului reclamantului la inmatricularea autoturismului VOLKSWAGEN PASSAT cu numar de identificare WVWZZZ3BZ5E021153, an fabricatie 2005, fara achitarea taxei de poluare potrivit legii nr. 9/2012."


pus acum 11 ani
   
Toni
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
citisem insa am zis sa te intreb totusi pt ca stiu ca masina o ai de anul trecut, cand parca nu se platea taxa asa mare si nu intelegeam de ce dupa cca 4 luni nu ai inmatriculat-o.

si de fapt am vrut sa ma asigur ca e vorba despre taxa actuala ...si oricum e bine de stiut ca chiar si taxa de acum poate fi atacata in instanta

Modificat de Toni (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Rulam! De vineri, 21 iunie 2013 am numere definitive! Lupta cu sistemul a luat sfarsit cu succes!

Sambata, 22.06.2013, am facut un circuit tur retur Bucuresti - Cheia - Bucuresti - 322 km din casa in casa - 7,2 litri/100 consum mixt, cu A/C-ul functional 100% din timp, doi adulti, doi copii si ceva bagaje. De bibilit saptamana asta cate ceva pe la frane ca cam agata etrierii, de atata stat. Masina se comporta admirabil la drum intins. Pe A3 (Bucuresti - Ploiesti) am mers cu viteza maxima legala, cu a 6-a (fiuu, bine ca n-am vandut-o intre timp, acum imi dau seama de utilitatea ei  ) si pot sa spun ca imi place grozav cum se aseaza pe sosea la viteza.


Si acum o dezvaluire tehnica: am aflat, dupa atatea tevaturi si am suprimat sursa tuturor erorilor ce apareau la bord: nu, sa nu credeti ca am scos becurile din bord sau ca am taiat firele de la senzori , cum se gandesc unii sa faca; in mai 2013 masina a circulat cu ultimele numere rosii si a dat erori ca la balamuc: zicea ca am bulit ESP, AIRBAG, ABS, toate acronimele posibile, plus erori din alea horror, cu becuri rosii, cica nu avea presiune de ulei, sa trag pe dreapta samd. La scanare interna cu VAG COM evident ca presiune; pana la urma ECU a fost dat jos de pe masina, testat amanuntit si s-a descoperit ca un "driver"de pe ECU, responsabil de comunicarea in CAN BUS (modelul meu e prima generatie de Passat cu CAN BUS, implementat in 2004) se dusese si practic masina functiona dar ECU nu mai comunica corect cu restul calculatoarelor (fi-le-ar de cap cu MATRIXUL lor cu tot!) din masina. Devenise asa, mai vw broasca, mai independenta de electronica dar cu mesaje stresante.

Prin experienta si talentul remarcabil al unui domn care stie ce face si asta face cel mai bine, de ani buni, recomandat de colegul Voinea, acel "driver" bosch a fost extirpat de pe placa ECU si inlocuit profi cu un component nou (munca de chinez batran cu microscop in ochi), a.i. masina in acest moment functioneaza cum nu a functionat de cand am adus-o din Germania. Cine are nevoie de recomandare, sa zica.

Asa ca, aviz amatorilor care se plang de erori cu duiumul, de neexplicat si care nu se lecuiesc - faceti si o diagnoza hardware a ECU, posibil sa constatati ca acolo e cauza unor erori cel putin surprizatoare (mie imi raporta in ultima vreme erori si la radio, si la confort deci clar, comunicarea era KAPUT!). Iar varianta cu reparatia a fost ca si costuri oricum sub cele de inlocuire si resoftare.


pus acum 10 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Si pentru ca ce a fost mai greu, mai enervant si mai anost a trecut (adica inmatricularea fara plata taxei), acum ma bucur sa debutez cu un jurnal de operatiuni si exploatare a masinii, inclusiv costuri:

- august 2012 (cand a ajuns in Ro) - 200.000 km - inlocuit antigelul, distributia, filtrele (aer, polen, ulei, motorina), uleiul - castrol 5 w 30; montat anvelope vara pe jante aliaj si anvelope iarna pe jante tabla (erau puse vitavercea la momentul cumpararii); - 1000 lei consumabilele si distributia, 350 lei manopera;
- mai 2012 - 204.000 - reparatie ECU - 700 lei manopera (include si integratul bosch, al carui pret e cam 25 eur pe net);
- 28 iunie 2012 - 204.500 - inlocuire lichid frana (sigur era pe acolo de multa vreme in instalatie) inlocuire discuri fata / spate (trw), placute frana fata / spate (trw); garnituri etrieri, doua burdufe de planetara - o reparatie super necesara, avand in vedere perioada de timp cat masina a stat pe dreapta iar etrierii s-au gripat partial, am avut emotii de vreo doua ori cand a iesit fum din placute pe autostrada in mai si acum in iunie, pe 21 cand am fost la Cheia - avem frane bune bune si piese care sa ne tina inca cateva zeci de mii de km de drumuri de vacanta - 1145 lei piese si 300 lei manopera;

ce mai urmeaza in viitorul apropiat:

montare carlig remorcare bosal si instalatie electrica auxiliara - pe stoc - 100 eur piesa;
montare consola cu cotiera in locul consolei standard - pe stoc - 100 eur piesa;
o posibila achizitie a unui volan cu comenzi pe el si tempomatul aferent care sa il inlocuiasca pe cel de pe maneta de semnalizare - in jur de 200 eur toata taraba;
montarea unui komfortblinker relais care sa ofere ergonomia semnalizarii cu impuls ca la golful V - de cumparat, parca sa zic in jur de 50 eur?


pus acum 10 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
si cu siguranta un set complet de stergatoare fata / spate!

pus acum 10 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
30.06.2013 - Bucuresti - Ruse - Varna - Nessebar - aprox 390 km - mers pe autostrada spre Varna cu maxim 140km/h si a/c tot timpul. Consum 7,2 l/ 100. Am alimentat cu 55 litri, indica complet la plecare acum arata consumate primele trei liniute, inca nu a ajuns la jumatate, estimez intoarcerea cu acelasi plin facut in Bucuresti.

07.07.2013 - Am revenit pe alt traseu, inclusiv cu ocol prin Balcik, intoarcere prin Vama Veche - oprire la Mangalia pentru o baie scurta "la noi" - A2 - Bucuresti.

Inainte de intrarea pe A2 CB imi indica o autonomie de 210 km, drept pentru care am mai aruncat 15 litri in rezervor, de control.

Pana una alta, la pompa, consumul arata destul de optimist, un 6,5 la suta, pana in 7, cu un mers in general constant, fara talpi masive, pe autostrada cu viteza maxima legala (+/-) si A/C-ul pornit continuu.

Masina merge foarte frumos, nu tuseste in demaraje nici cu A/C-ul pornit, are de unde sa piarda putere.

O singura chestiune care a aparut in exploatare este o functionare defectuoasa a tempomatului care "intrerupe" si atunci masina "da in bot". Acum imi dau seama ca mai sesizasem aceasta problema dar s-a suprapus cu erorile pe care le dadea defectiunea ECU. Trebuie vazut ce si cum.


pus acum 10 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Asadar 890 km in circuit, dupa rk frane; folosite chibzuit acum incep sa isi arate eficienta dupa rodaj; "pisca" frumos si opresc clar masina atunci cand apesi mai cu temei. Masina asta stie sa pape kilometri si ma intreb unde mai plecam in urmatorul w/e...

Azi pana de cauciuc. Spate stanga. Gumele sunt alea cu care a venit masina, doua semperit si doua barum. Am pus rezerva virgina (michelin pilot primacy de prima echipare) pana la remedierea rotii (probabil un cui ceva ca s-a desumflat dupa ce am venit in oras in maxim 3 ore). Ma gandesc din ce in ce mai serios la un set complet de cauciucuri noi, Barum, Semperit, Vredestein sau Dunlop, in ordinea aproximativa a bugetului. De Michelin mai vedem. Oricum dimensiunea de 195/65/15 ma avantajeaza la economia de bani fata de echiparea optionala pe 16, chiar daca sunt cateva modele OEM pe dimensiunea asta care dau bine pe masina.


pus acum 10 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Si oricum citesc etichetele gumelor ca la frigidere, cu atatea date despre clasa de consum, aderenta pe umed, zgomot in rulare incat posibil sa gasesc si alte optiuni.

pus acum 10 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Umfl'o si bag'o'n cada. Daca e un cui, il scoti, ii bagi snur si gata. gasesti set de reparat cu snur la f'o 20 de lei la o vulcanizare pe Fundeni, cum vii dinspre avionul rosu pe dreapta, pana in pod/ strada de mers la Hala. Si ai acolo mai multe snururi, sa tot repari.

195/65R15 e o dimensiune uzuala, gasesti pe toate drumurile si la toate preturile.

Daca decizi sa cumperi noi, pune o poza si un pret la cele vechi- inclusiv la asta sparta, daca nu are sarme iesite, rahaturi, adica doar daca are cui sau s-a fasait pe la talon, valva etc.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 10 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Singurul motiv pentru care as renunta la aceste anvelope este ca la plecarea spre Bulgaria, pe autostrada spre Varna, la 100 la ora, pe ploaie nu neaparat mare, a intrat aproape imediat in acvaplanare (m-am kkt pe mine dar am lasat-o rapid mai moale pana a revenit pe pamant), chestie care nu mi s-a mai intamplat si care se datoreaza si faptului  ca profilul e mai uzat. In rest nu ar fi probleme cu ele.

pus acum 10 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Acvaplanare am simtit si eu, cu dubitza, incarcat, eram cu fetele, spre Tg-Jiu acum 2 saptamani, pe ploile alea torentiale din we,  aveam max 70 km la ora. Parerea mea e ca nu are treaba cu profilul sau prea putina legatura. Cauciucul antreneaza o pelicula de apa si cu cat cauciucul e mai lat, cu atat senzatia de care ai parte e mai accentuata.  Nu poti sa eviti fenomenul decat mergand cu o viteza limita, la care mai simti ca e stabila masina. Cu cat e mai usoara si ai cauciucuri mai late, cu atat  fenomenul e mai accentuat.

Gandeste-te ca intri intr-o baltoaca adanca de 1-2cm si lunga de min 10 metri, cu 100 km la ora ... Nu trebuie neaparat sa ploua ... Oricata adrenalina ai avea in instalatie, tot simti ca pierzi controlul.

Modificat de tipatescu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
..deci, luati gume mai subtziri!!!

pus acum 10 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Septembrie 2013. Inca o tura de vacanta. Bucuresti Mangalia si retur, plus multa fatzaiala intre statiuni, pana la Navodari si retur, in fiecare zi, alt loc. Iar am rontzait vreo 900 km. Mers pe autostrada la intoacere (1 h 45 min Agigea - Centura Bucuresti) cu un consum de 6,8%, incarcata dar fara aer conditionat, la intoarcere, in treapta 6 si la viteza de 130 (+10) km/h.

Inca nu am remediat tempomatul. Dar am tinut piciorul pe pedala ca tempomatul.

07.11.2013

210.281km pe bord si aproape 10.000 km de cand o am; schimbat ulei (Castrol 5w30 edge professional), filtru aer, filtru ulei, filtru habitaclu.

21.12.2013

noh, si a crapat si bateria masinii; evident acum, pe cancerul asta de vreme; totusi era de asteptat, este cea originala, din 2004, cu stanta vw audi pe ea - curios lucru, e de 72 ah, pare un pic cam insuficienta pentru ce are nevoie motorul asta dar totusi si-a facut datoria; zic:  hai sa scot bateria si sa o schimb, cat de greu poate fi? ei bine, e mai naspa decat la fostul meu renault megane din 1999! astia vor sa demontezi juma de masina ca sa scoti bateria! este incredibil cat de perversa e treaba! ai vreo problema? numai la service, pentru utilizatorul obisnuit de masina! faza cu datul jos al stergatoarelor este criminala! plus problema de readaptare a masinii cu VAG-COM-UL pentru clapeta! incep sa imi schimb parerea despre inginerii germani!

Victorie! Am scos-o singur!    Bateria fireste! Fara sa scot panoul de sub stergatoare. Noroc ca s-a mai incalzit afara. Dar intre timp am scos stergatoarele, asa ca am curatat axele si le-am pus la loc. Am profitat de ocazie sa dau jos si suportul de baterie, sa scot tzutzipida de scurgere de sub el, evident infundata cu noroi si gheata; am scos-o si pe cea de sub servofrana; am curatat depunerile; am pus la loc suportul de baterie; am primit un pont avizat cum sa fac mai mult loc cand scot si bag bateria; decuplez racordul de vacuum de la tulumba de servo (capatul din compartimentul motor nu cel de pe pompa) si il trag in sus; se mai elibereaza 1-2 cm. Si a mers ca uns asa.

18.07.2014 - 215.700 km: reparat turbina, inlocuit cap planetara; bye bye 1.550 lei.

01.08.2014

O noua cumparatura: o pereche de aripi fata la culoare. Avand in vedere ca saptamana trecuta am remarcat o "imbulinare" majora pe marginea aripii dreapta, am cautat o solutie cat mai economica. Si am gasit, din fericire, la dezmembrari, o masina similara, identica ca si culoare. 200 lei bucata. La banii astia nici nu o vopseam. Traiasca piata de vechituri!

08.10.2014

Biiiiiip! Biiiiiip! Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!Azi o veste proasta! Nu am ce filtru DPF curata, intrucat fizic nu mai exista decat tabla! F.....ui soarele ma-sii de samsari nenorociti de Germania, sarbi ordinari!

Asadar ne indreptam vrem nu vrem spre DPF OFF!

16.10.2014

Am resoftat masina azi la Voinea. Pare ok treaba. Bye bye inca 750 lei. Next step: polish faruri, switch hayon. Dar masina fumega dupa reparatie, inclusiv dupa resoftare;  in ultimile 7 zile am tot schimbat motorina: dupa 10 litri de la MOL (zona aparatorii patriei), inca 10 litri de la un PETROM (str. 11 iunie) si inca 10 litri de la alt PETROM (facultatea de drept) am pus 10 litri de la OMV (visavis de cimitirul bellu).

Mentionez ca de fiecare data am alimentat cu rezervorul aproape gol.

Ce sa vezi! Azi nu a fumat absolut deloc, de la plecarea pe loc pana s-a incalzit si dupa, mers prin oras, stat la stopuri. Nu papa ulei (verificat cu atentie pe teren drept, joja imi indica dupa 6500 km de la schimbul de ulei, fix sub prima linie punctata de unde incepe zona de mijloc hasurata a jojei, practic ala ar fi consumul de la schimb si pana acum), masina trage ca disperata (n-am eu cauciucuri pe ea cat stie sa fuga). Clar nici turbina nu a mers pe ulei fata de cat m-as fi asteptat, intercoolerul era aproape gol dupa reparatie cand l-au curatat baietii.

21.10.2014

mi-a dat iar emotii ticaloasa asta batrana: o eroare de airbag aparuta ieri seara. Am scanat-o acasa, am sters-o, revine, e permanenta.


Sa vedem ce o fi.

23.10.2014

Victorie! Am invins beculetele! Bordul s-a stins in sfarsit! Plus ca am avut un noroc porcesc: nu s-a stricat airbagul/spirala samd; un simplu contact imperfect intre cablul cu stechere si masa ce face legatura intre airbag si restul instalatiei; a fost scos, bibilit, curatat si eroarea nu s-a mai produs! In acest moment am revenit la ganduri mai bune in legatura cu masina: merge bine, nu mai beculeste pe la bord. Urmeaza in 2500 km sau pana la 7.11.2014 schimb ulei si filtre: avand in vedere ca filtrul de particule este istorie, voi trece pe ulei liqui moly 5w40 si filtre knecht!

Dupa cum se observa, daca vrei, iti faci de lucru si cu plasticele astea, oho! Odata cu venirea vremii urate, am parcat broscuta si am luat la purtat passatul. E bine ca, desi diesel, are sistemul de preincalzire a lichidului de racire si baga repede caldura in habitaclu asa ca nu dardai in ea. Astept totusi pauze de ploaie si de vant ca sa mai dau o tura doua cu buburuza.


pus acum 9 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai ce are broscuta bre, ca parca ziceai ca iti baga caldurica la greu !
O lasai si eu azi acasa dar la mine abia abureste pe la una dintre gaurile de sub canapea


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la