Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
barbyy
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
Aircooled Forum / TUNING / Injectie de benzina ... adaptare pe flat4 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 6 7 8 9
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ce mai trebuie... TPS e ala de moto, daca functioneaza.
Senzori de temperatura: de la ce?
Senzor MAP: e bun ala de Opel (GM)?
Supapa de ralanti. Merge oricare? Mai trebuie si un fel de distribuitor pentru ea.
Ce rotita si ce Hall trebuie pentru COP? E un moft? Merge mai bine cu EDIS? La EDIS se potrivesc cel mai bine bobinele de FORD? (As pastra megajoltul complet cu rotita pusa pe pulie, dar la mine e mai greu cu fulia, sa zicem c-o schimb si pun una de aluminiu pe care prind cumva o rotita pentru Hall.
Ce mai trebuie?


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
senzoriul de temperatura motorului de la opel .. la care adaugi un radiator de tranzistor, iar senzorul pentru temperatura aerului ti-l dau eu pentru ca e un simplu \ntc pe care il vari intr-un varnish ... pentru cop trebuie sa stric un delcou cu hall iar rotita trebuie sa aiba o jumatate tabla si o jumatate liber ..rotita de pe pulie ramane pentru ca, cu ajutorul ei dai doua scantei la 360 de grade, iar senzorul din "delcou" imparte scanteia bujiei care trebuie ... deci daca la waste spark dadeai scanteie cand la 1-3 cand la 2-4, la cop mai apare si enzorul de "faza" care spune cui trebuie data scanteia .. la 1 sau la 3  si 2 sau 4 ...senzorul tps ramane ala de pe corpuri pentru ca programul permite o calibrare a tps-ului ... senzorul map vine la pachet si cu reglaj la fel ca la aprindere
uite cum trebuie sa arate electrovalva pentru reglajul relantiului

injectie benzina ... adaptare flat4 senzoriul motorului opel care adaugi radiator iar senzorul

19.4KB

Modificat de bogdan_bus (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pentru regulator de benzina .. daca gasesti asa ceva, nu mai e nevoie de modificari ... iar daca gasesti la un pret omenesc, vreau si eu..
despre aprindere mai vorbim .. hai sa facem cel putin unul sa mearga, pentru ca la mine pe masa, merg toate prostiile, dar inca nici una din cele 4 modele de megasq pe care le-am facut nu a ajuns inca pe vreun motor

injectie benzina ... adaptare flat4 pentru regulator benzina daca gasesti asa ceva, mai nevoie

25KB

Modificat de bogdan_bus (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Regulatoriu ca ala e 38-40 de evro. Nu-mi pare asa mult, iti iau si tie cind iau.
Da, aprinderea nu-i asa problema acuma.
Galeriile... am comandat unele de tip 4 pina la urma, am incercat cu unele de Honda boxer, da nu se pupa. Sint pe-aproape, da nu merg. Prea multe nu pot sa mesteresc acuma, ca svem vacanta de toamna .
A, electrovalva poate fi cu stuturi mai mari, nu, nu tre sa fie exact cu diametrele alea? Ii fac o adaptare, ceva.
Senzorul de temperatura aerului merge si de moto?

Modificat de jan (acum 10 ani)


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ti-am zis .. flansele tale sunt gata .. doar trebuie sa ajunga la tine .. si poti folosi filtrele de la carbelitoare si implicit timoneria ...
nu stiu care e senzorul de temperatura aerului la moto .. si nu stiu care e valoare a rezistivitatii lui .. eu ti dau un ntc gata pregatit pentru cum am facut eu megasq-
la electrovalva nu trebuie neaparat diametrele alea .. eu ti-am aratat ce am eu .. trebuie o electrovalva oricum ar arata ea ..doar la 12v sa fie


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai filtrele si timoneria as fi vrut sa le las deoparte, sa-ncep de la 0, acuma ca am  experienta . Las' ca vad io cum devine treaba.

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Uite, senzor de temperatura de opel, mai batrinesc sau mai nou? Dar nu-mi dau seama daca astea-s ce trebuie sau sint pentru indicatorul de bord?
Sonda lambda? Banda larga sau nu? Pot pune si catalizator? Sint muntii nostrii .
Si mai e o treaba, la partea de aprindere se poate adauga si senzor de detonatii care sa reduca avansul? Ca io nu pot auzi nimica la ce urlet e acuma.

injectie benzina ... adaptare flat4 uite, senzor opel, mai batrinesc sau mai nou? dar nu-mi dau

14KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mesaj este un cimp obligatoriu .

injectie benzina ... adaptare flat4 mesaj este cimp

34.4KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
al doilea senzor .. dar cred ca te rezolv si cu unul dintr'asta... sonda lambada, daca o gasesti e perfect o sonda de vw cu 4 fire narow band ... poti pune si catalizator, dar iti va lua din putere...
se poate pune si senzor de detonatii dar mai trebuie inca un montajel ajutator ... hai intai sa facem unul sa mearga pe motor si p'orma il imbunatatim


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, imi trebuie 2 role pentru cablul de acceleratie. Daca desteptii astia faceau rola existenta rotunda, mai trebuia doar una... Io cu motoreta nu m-am dat, poate d-aia nu pricep de ce-i rola aia asa strimba, cu raza in scadere. Treaba cu timoneria prin cablu incepe sa-mi treaca . Galeriile sint undeva blocate din cauza pay-pal-ului care "inspecteaza" ceva de vreo saptamina, in loc sa-i plateasca aluia... Role de cablu - am gasit ceva, dar scumpe RAU, pentru modelism.

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nici asta nu-i asa o idee rea.

injectie benzina ... adaptare flat4 nici asta nu-i asa idee rea.

49.9KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. in legatura cu flansele... daca sudezi corpurile de clapeta pe flansa de jos pot arata ca alea .....in legatura cu rolele, ia arata-mi o poza, poate se fac usor pe strung ... eu cam stiu ce vrei, asa ma gandisem si eu la inceput, dar am facut timonerie clasica

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai poza... caut, intre timp am gasit ceva timonerie de volvo cu diverse role d-astea pe ea, mai urmaresc inca una pentru mai mult role . Daca nu, sigur se pot face, sint niste discuri cu sant la periferie.
IAC-ul si sonda lambda (de fapt, 4 bucati de Tuareg, o fi una buna din ele) tre s-apara. Ia zi, ce Edis sa caut? Merge oricare? Adica ma rog, oricare Edis 4? Caut cu mufa, normal. Iau si bobine tot de Ford? Citii ca merg cel mai bine cu EDIS, etc...
Rampele de benzina le fac din bara plina, ii dau gaura si ma fac ca era de fapt un profil special.
Pompa de benzina... de ce erau doua la mercedes? I-ar trebui si o pompa de alimentare, adica nu-i ajunge cit pica de la rezervor?
Dar cea mai folositoare treaba ca sa fac cite ceva la corpuri ar fi flansele alea, iti dau adresa pe PM.


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Iacata-le:

injectie benzina ... adaptare flat4 iacata-le:

38.8KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai ceva asemenea se poate face la strung destul de simplu

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, m-am uitat in urma si am vazut c-ai facut si cu d-astea. Cum merge cu cablu, e ok? Timoneria cu bara e o porcarie, am modificat-o complet, am bagat si o gramada de bani in ea si tot se-ntimpla ceva din cind in cind.
Vrei regulatoru-ala acum sau cind ne vedem? Auzi, inc-o intrebare prosteasca, regulatoru-ala zice ca-i (si) pt. turbo, merge la aspiratie normala sau nu conteaza valoarea presiunii, doar gradientul?
Si inca: as lua, pentru cit mai merge broasca acuma, n-a nins inca , o pompa de benzina de-asta pentru carburatoare, asta e straveche si cred c-o sa renunte in curind. Are sens sa folosesc pompa asta pe urma ca s-o alimenteze p-aia de mercedes sau n-are nevoie?

Modificat de jan (acum 10 ani)


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jan.. am facut foarte multe .. care s-au pierdut pe undeva prin garaj pentru ca la un moment dat imi venea alta idee si schimbam solutia ... or fi pe undeva le caut si ale tale sunt
cand ne vedem .. ca acum trag la altele ...  merge si la turbo si la aspirat, pentru ca reglarea presiunii se face cu membrana .. el mai are un stutz care se leaga la admisie, cand creste presiunea in admisie creste si presiunea de benzina si implicit debitul pe injector ...
da pompa aia de carburatoare o folosesti sa alimentezi pompa de injectie .. cauta cu goagalu "swirl pot" ... eu asa vreau sa fac pentru ca nu vreau sa mai trag o conducta pentru retur in rezervor ...problema pe care o gandesc. este cum voi scoate aerul din tankul auxiliar - in mod automat


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu, ziceam altceva de rotite, te-ntrebam cum au mers, io le am p-astea acuma...
Uite si un IAC, o fi bun? Functioneaza, inchide, deschide, da-i cu 3 craci, tre sa citesc mai atent, ca n-am priceput daca-i bun sau nu. Nu-nchide perfect, din curiozitate l-am bagat in gura si-am suflat, pierde nitel, dar tre sa sufli tare. Ce zici, caut altul, eventual nou?

injectie benzina ... adaptare flat4 nu, ziceam altceva rotite, te-ntrebam cum mers, p-astea iac,

29.4KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
lasa-l ca am gasit ceva printre ale mele si te servesc si cu o supapa ... aia parca are gaurile mult prea mari

pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu mai cauta supapa ca uite, ti-am gasit eu ... ti-am gasit si o lambada, pentru inceput  .. in legatura cu alimentarea cu benzina si teva de legatura intre injectoare iti fac eu unele putin mai lungi decat cele originale

uite astea le trimit .. la adresa .. iti mai pun un senzor pentru temperatura aerului si motorului

injectie benzina ... adaptare flat4 mai cauta supapa uite, ti-am gasit ... ti-am gasit lambada,

29.9KB

Modificat de bogdan_bus (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Grozav! Merci, Bogdane. Da sonde gasisem 4 bucati, doar ca n-au sosit inca... Rampele de injectoare ziceam ca le fac io, acu ce sa zic. Io ce mai fac din toata treaba?

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
montezi totul pe masina si te chinui sa scoti doua harti - una pentru aprindere si una pentru injectie .. si pe deasupra sa descoperi restul de bug-uri .. sa nu crezi ca ai montat-o si gata pleaca

Modificat de bogdan_bus (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Apropos de bug-uri, am vazut la unul ca avea niste rateuri pe la 4000 de ture si punea o rezistenta de 10 kohmi undeva in paralel cu senzorul RV. Care o fi treaba cu asta, ca n-am gasit nimic sa ma lamureasca?

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ce e ala senzor rv?..

Modificat de bogdan_bus (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Hall-ul, ala de la rotita. Tu ai inceput cu prescurtari d-astea... Adica VR, nu RV, na.

Adica nu Hall, ce zic, senzorul cu reluctanta variabila, hehe. Dar lasa, era si un topik cu aprinderea, scriu acolo dac-o fi si o fi.

Modificat de jan (acum 10 ani)


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Am, deci, pe linga supapa aia uriasa, niste sonde lambda de vw-audi, doua sint cu 4 si doua cu 5 craci. Or fi pentru inainte de catalizator si dupa...
Acu... omu probabil ca le-a schimbat cu unele noi, c-asa e indicat si pe urma s-a gindit ca-i pacat sa le arunce. Or fi bune la ceva? Sa-ncerc sa le-ncerc?

injectie benzina ... adaptare flat4 am, deci, linga supapa aia uriasa, niste sonde lambda vw-audi,

38KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Corpurile de suzuchi latite la 90 mm, cu rotitele in pozitie. Mai e cite ceva de facut, dar n-arata rau, zic io...

injectie benzina ... adaptare flat4 corpurile suzuchi latite mm, rotitele pozitie. mai cite ceva

36.1KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
he he .. te misti repede ... alea cu 5 craci sunt wide ... alea cu 4 craci sunt narow si merg la msq ala care il fac eu ... ti-am trimis o lambada cu 3 craci .. 2 pentru incalzire si unul pentru semnal

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Alea cu 5 craci ar merge, poate, la un afr-metru? Ce-mi mai trebuie?

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
timoneria vad ca ai inceput-o .. alimentarea cu benzina trebuie sa o mai faci

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asta-i clar, dar ma-ntrebam daca-as putea face eu un controller pentru o sonda de-aia wideband, sa si vad  afr-ul cit e. Are sens sau e de-ajuns ce citeste sonda msq-ului si nu trebe s-o verific?
Alimentarea... da, vine si aia. Sa zicem ca am deja pompa de presiune mica si caut ceva ca "swirl-pot", am tur de benzina de 8 si retur de 6.


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
iti ajunge sonda msq pentru ca ai deja un ceas pentru afr in program

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Corpurile-s aproape gata, mai e de lamurit cum o fi cu filtr(ul)ele de aer si sa-i fac rampile la injectoare. Aparatu-asta foto e un rahat, nu reusesc sa fac poze cu el, iar ala bunu - nu-i mai gasesc alimentatorul...

injectie benzina ... adaptare flat4 aproape gata, mai lamurit cum aer sa-i fac rampile foto rahat,

32.3KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
rampele de alimentare la injectoare le-ai facut? .... vezi ca in pachet era si o piesuta cu 2 pini, este un termistor de 2.2K pentru senzorul de aer.. ala il bagi sub velocity stack .. adica dai o gaura in corp si pui ala acolo printr-o pasta de pix sau o tevusca ...

pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
rampele de alimentare la injectoare le-ai facut? .... vezi ca in pachet era si o piesuta cu 2 pini, este un termistor de 2.2K pentru senzorul de aer.. ala il bagi sub velocity stack .. adica dai o gaura in corp si pui ala acolo printr-o pasta de pix sau o tevusca ...

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Rampele de injectoare urmeaza imediat, am gasit o bucata de Al din care sa le fac. E musai sa aiba intrare-iesire-intrare-iesire sau pot sa pun un T din care sa ma duc la fiecare rampa? Regulatorul trebuie sa fie-n serie sau poate fi alimentat si ala tot din Teu (ma rog, un TFeu ) si sa se-ntoarca apoi la swirl-pot?
Termistorul l-am gasit, cam asa ceva ma gindeam si eu, ori in corp intr-o gaura de la clapetele auxiliare ori in filtrul de aer, ma gindesc sa nu se-ncinga corpurile cam tare, fiind prinse pe chiulase? Sau peste o anumita temperatura nu mai conteaza...


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cu teu ... regulatorul de presiune in paralel cu injectoarele si tevusca de retur in swirl pot... ntc-ul pus pe o  tevusca care intra intr-un corp ... vad ca ai scos clapetele de shok .. pe o gaura d'aia si departate de corp ...
unde pui senzorul de temperatura motorului? ... eu ma gandisem sa il prind ori in ulei in baie, ori langa burduful termostatului ...


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, asta-i chiar o treaba cu senzorul de temperatura, ca uleiul se-ncalzeste cam incet, chiulasa e cam fierbinte... In aerul de racire ar fi ok, dar nu stiu cum inca, nu mai port tablele de "sanie" si la drum s-ar cam raci senzorul, cred ca se-ntimpla chestii neasteptate cu aerul p-acolo... Am vazut la unul care face d-astea de injectie p-aci ca scoate pastiluta din capsula sondei, o prinde intr-un papuc-ochet si a obtinut o sonda care se prinde c-un surub de-ala ce stringe tablele pe chiulasa. (Cam asa ceva facusem si io demult, pastila sau termistor, ce-o fi, bagata intr-un surub de forma dopului de golire, in fine, era pentru ceasul de temperatura, deci poate ca mi-ar reusi.)

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
daca stiam ca vrei asa iti mai trimiteam un ntc d'ala ca la aer ... ideea e ca daca gasesti un ntc cu surub de 2,2k nu trebuie sa scoti pastila din senzorul ala ..  mai pune o poza de la corpuri .. cum le-ai lipit?
uite o poza cu tipurile pe are le poti gasi

injectie benzina ... adaptare flat4 daca stiam vrei asa iti mai trimiteam ntc d'ala aer ... ideea

32.5KB

Modificat de bogdan_bus (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai caut ntc cu surub si sonda aia ti-o aduc. N-am vazut decit de curind smecheria asta.
Corpurile nu le-am lipit inca, le-am prins in cite 2 surubele de fiecare cilindru, io zic ca-i destul, o sa le mai prind si cu placa de sus sau ce-o fi sus, inca nu-i clar, da-s rezistente si asa, plus lipitura...
Uite, poate se-ntelege:

injectie benzina ... adaptare flat4 pai caut ntc surub sonda aia ti-o aduc. n-am vazut decit curind

29.3KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aci ar trebui sa se vada unde intra un surub de-ala, surubul e in centrul pozei:

injectie benzina ... adaptare flat4 aci trebui vada unde intra surub de-ala, surubul centrul pozei:

27.8KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
aham .. am inteles .. si nu mai pui placa de sus?

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai nu stiu inca, probabil ca nu, vreau sa pun niste filtre inchise si placutele alea mai mult ma-ncurca, ar trebui sa cumpar alte "velocity stacks" si nu vreau, ca-s scumpe. Dar asta aflu abia dupa ce incerc corpul cu galeria si cu fitrul pe masina, sa vad cum incap.

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bogdan, aici ai site-ul olandezului cu motor de alfa 33 pe injectie, care e identic cu al meu de alfasud, diferenta o face injectia.
sub site-ul lu' nea omul e site-ul cu adaptarile pentru motoare, tot din olanda. nu are varianta in engleza...



tu spuneai de motorul de alfa 33 1,7 16 v turbo?


Modificat de albert_md2004 (acum 10 ani)


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ia uite ba ce mica-i lumea, gerrelt ala are un clip cum se da cu broasca foarte-foarte aproape de locul unde stau io...

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Cam asa ceva ar trebui sa iasa, cratita aia ar mai trebui prinsa intr-un surub de placa de jos, ca sa nu se balangane (ar fi ok si fara). Rampele de benzina (deocamdata seamana cu niste oase de droid), cu toate ca-s mai discrete decit alea originale (cel putin pe axa 0x ), nu cred c-au sa incapa acolo, acuma c-am masurat mai atent. Nu stiu cum oi face unele mai potrivite, vad io.

injectie benzina ... adaptare flat4 cam asa ceva trebui iasa, cratita aia mai trebui prinsa intr-un

30.7KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
si

injectie benzina ... adaptare flat4

35.4KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Blitz-ul e o catastrofa, e facut ca sa lumineze obiecte foarte mari si negre si tre sa-i tin o foaie in fata ca sa se vada ceva din subiect.
Filtrul din poza e ala care se vinde pentru dellorto, asta care trebuie pentru cratita e cam la fel de mare, dar mai inalt. Deci: prinderea filtrului si trompetzele dintr-o lovitura. Acu tre sa mai procur o cratita de-asta, sa fac una simetrica. O s-arate bine, zic io. Am tintit dupa niste cratite d-astea de Porsche 912, dar se dau cam scump si apar rar si-oricum erau cam prea inalte, cred.

injectie benzina ... adaptare flat4 blitz-ul facut lumineze obiecte foarte mari negre tre sa-i tin

39.3KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, merge si nu merge, ar trebui niste galerii mai scurte, atit din cauza injectorului de la 2, cit si din cauza cratitei, care nu-ncape sub capota. E prost ca nici nu gasesc nicaieri cit de scurte sint niste galerii scurte. Inca ma mai gindesc la vreo solutie, dar nu prea cred, daca nu ma duc mai jos cu ea vreo 4 cm, nu-ncape. In partea stinga s-ar putea sa fie mai simplu, oricum am experienta celeilalte, daca erau trei probabil ca a treia iesea mai mult ca perfect.

injectie benzina ... adaptare flat4 da, merge merge, trebui niste galerii mai scurte, atit din cauza

39.2KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Inca una

injectie benzina ... adaptare flat4 inca una

46.6KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. la injectoare nu umbli tot timpul si la corpuri nu ai alte regleje... totusi cratita aia e destul de mare, de ce nu incerci sa pui si flansa de sus si sa folosesti filtrele de weber?

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Filtrele de weber nu ma mai satisfac , acu mi-a intrat asta cu cratitele, macar ca o chestie tematica - ca la Orange County Choppers - si tot merita (cu cratita ma ocup in ultimul timp). A, pe urma cratitele-s de Honda, deci Ramin la Axa Berlin-Tokio, daca scot carburatoarele italiene...
Astept inca niste corpuri de yamaha, de la care ar trebui sa mearga rampele de injectoare si alte prostii, da-n special rampele de injectoare. N-am cum sa le fac, trebuie niste teava cu interiorul de 11...


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
trebuia sa lasi plasticele alea de la injectoare si iti faceam eu legatura intre ele si stuturi ca sa le legi intre stanga si dreapta

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu-ncap, Bogdane, astea de le-am facut sint mai discrete si tot nu-ncap; lasa, o sa iasa bine.
Termistoare - am gasit doar ca ala de mi l-ai trimis tu la rezistenta aia, o sa iau un manunchi de d-astea si mesteresc o gramada de prostii din ele .
Zi-mi si mie, deci ce Megasquirt imi pregatesti? Eu as merge direct cu COP, nu-i mare treaba, inteleg ca le pot comanda direct, deci varianta fara EDIS, ai zis ca ai unul asa si unul cu EDIS.


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
inca n-am facut cop .. am unul cu edis4 si mai am unul care elimina modulul edis4 dar tot prin doua bobine iese .. pentru 4 bobine mai trebuie un fel de delcou cu inca un senzor ... o sa fac si unul dintr-ala .... cand vii la mine o sa discutam .. oricare dintre variante este upgradabila, pentru cop trebuie sa asdaug un modul cu 4 tranzistri Fet si doua module de aprindere fiecare pentru doua bobine .. o sa vezi ce am facut ..

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai cop cu sparcul pierdut, irosit, nu secvential, deocamdata. Asta-i mai simplu, parca. Da' vorbim, mai pun aci ce-am mai facut eu, personal .
Na, ca devenii curios cu cop-ul asta, cica suzuchi punea cite 2 bobine-n serie?

Modificat de jan (acum 10 ani)


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
asa da, dar secvential inca nu am facut ... mai e nevoie de un senzor, pentru faza

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, am inteles si io in sfirsit ce ziceai cu Mosfeti-frumosii aia, adica ce numesc ei "driveri", tranzistoarele alea...
Pai si pin' la urma si pentru secvential, ce-ar trebui, pozitia axului cu came, asta ziceai c-ar merge c-un delco stricat in care sa vina un fier si un Hall, asa ceva. Ajunge un fier pentru o rotatie, nu? Ne gindim la ceva, cindva... Un delcou de t3 am, dar parca nu l-as strica si asa ceva e scump p-aci. Dar nici nu-i graba. am vazut si ceva aftermarket gata facut care se vira in loc de delco, foarte - foarte discret, c-u magnetel sau mai multi? Dar nu mai stiu pe unde l-am vazut siu n-am salvat lincu...
Deci poti comanda niste cop-uri ca pe niste bobine normale, acuma nu-i clar daca puse in serie sau in paralel. Bobinele astea de wasted spark cum sint construite, au sint 2 bobine inauntru sau au doar fisele puse in paralel la iesire?


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da asa m-am gandit si eu, am eu delcouri o groaza din care sa fac o chestie pentru cop, cu hall sau su senzor reluctant  ... am chiar tranzistori hall pe care ii poti ascunde usor ca sa nu mai fie nici un delcou acolo ...
da poti pune 4 bobine normale si comandate fiecare daca e vorba de aprindere secventiala, sau le poti pune in paralel dar cu "driver"pentru fiecare ca sa nu existe scurgeri de curent dintr-una intr-alta si sa se piarda scanteia ... bobinele pentru w/s sunt facute cu o infasurare primara si una secundara cu un capat al infasurarii la o bujie si cu celalalt capat la alta bujie, daca ar fi fost bujiile in paralel, scanteia s-ar fi dat doar la bujia la care conductia este mai mare, adica la cea la care distanta intre electrozi e mai mica, asa nu mai conteaza distanta dintre electrozi (in limita bunului simt)


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
la aprinderea cop si chiar w/s (aia fara edis) eu nu vreau sa ies cu mosfetii direct in primarul bobinei, pentru ca apar impulsuri mari de curent care "dau" inapoi in fet si poate apare o scurgere inversa in grila .. asa am ars niste feturi cand faceam niste montajele de aprindere... si am folosit feturile ca sa comand module TZ1, d-alea normale de aprindere electronica hall, am chiar un modul de aprindere hall de la lancia dedra pentru doua bobine si exista la audi pentru 4 bobine

Modificat de bogdan_bus (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha, intersanta treaba, aia de la diy vind asa un modul, dar inauntru sint, de fapt, aia 4 tranzistori. Pai zi ce sa caut de audi , de la ce audi.

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ete, asa ceva? Cica de la 1,8 T, tot cu cop, mai mult ca sigur.

injectie benzina ... adaptare flat4 ete, asa ceva? cica 1,8 tot cop, mai mult sigur.

34.4KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Am regasit si unul din "delcourile" pentru secvential, asta-l face un neamt sau niste nemti, nu-i clara treaba, dar mai exista si pe partea ailalta ceva asemanator, mai caut poze:

injectie benzina ... adaptare flat4 regasit unul din pentru asta-l face neamt sau niste nemti, nu-i

16.6KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da, modulul de 1.8t .. intercalat intre comenzile date de megasquirt prin iesirile digitale A,B,C,D si modulul de audi cate un fet

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, cratitele s-au inmultit si am gasit si pozitia in care vor sa incapa (cel putin aia din dreapta):

injectie benzina ... adaptare flat4 da, cratitele s-au inmultit gasit pozitia care vor incapa (cel

47KB

Modificat de jan (acum 10 ani)


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Niste galerii mai scurte is pe drum incoace. Io apreciez c-au sa fie cam cu 40mm mai scurte. Imi trebuie cam 50mm.
Pe urma am gasit la un pret fara egal corpuri de clapeta de honda vfr 800, dupa 2002. Au venit da stii cum, cu furtunele, cu tot, nu lipsea nimic, au si un fel de fast-idle cu niste supape de aer comandate de un termostat (din pacate, pe baza de apa) sau manual, de la o rotita. Sint niste piese minunate, au rotita pentru cablu rotunda, cu tija de legatura intre perechile de corpuri (motor in v) pe rulmentei minusculi, axele clampetelor sint pe rulmenti uriasi, injectoarele sint de-alea cu mai multe gaurici (probabil ca scuipa in 2 jetulete, spre 2 supape?), totu-i minunat, distanta intre corpuri e de 92 mm, deci cvasi-egala cu cei 90 mm de la galeriile noastre (cu toate ca nu merg infipte in placutele de la Bogdan)... O minune, ce sa mai.
Problema e ca sint cam mici, clapeta are 36 mm si spre baza diametrul e de 35 plus o degajare pe unde scuipa injectorul. Unghiul injectorului e mult mai bun, la suzuchi scuipa practic in peretele opus. Asta ar scuipa in peretele opus la vreo 10 cm mai jos. Hmmm... Ce zici Bogdane, ar merge si astea sau sint chiar mici? Ce-i drept ca acu am in carburatoare difuzoare de 36 si dupa ce le-am pus, am capatat iar senzatia pe care-o aveam inainte la 1,8 (cind am trecut de la carburator de 36 la 40) ca jumate din cursa pedalei e degeaba. Cu difuzoare de 34 era mai bine.

injectie benzina ... adaptare flat4 niste galerii mai scurte drum incoace. apreciez c-au fie cam

37.4KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Iar sus au chiar flansa, merg puse niste suruburi lungi de sus pina in eventuala placuta-adaptor sau, poate, chiar in galerie?

injectie benzina ... adaptare flat4 iar sus chiar flansa, merg puse niste suruburi lungi sus pina

30.5KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
difuzoarele sunt doar la carburatoare si doar pentr efectul venturi .. adica cu cat viteza aerului e mai mare prin difuzor cu atat intra mai multa benzina...la corpurile de injectie trebuie sa aiba un diametru relativ si optim .. exista chiar un calculator online pentru diametrul optim a clapetei
astea arata misto, dar ar trebui sa iti fac alta flansa, sau ... la gareliile pe care le primesti, trebuie sa tai flansa si sa prinzi corpurile intr-un fel de tuburile ramase, parca vazusem asa ceva pe shoptalk...


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, am galeriile de la csp acuma, sint scurte si frumoase. Cu putin frezat, cite 2 mm la fiecare gaura, corpul intra practic in galerie. Asa, nu stric nici galeria, n-o sa-i pare rau dupa 2mm de material...
Pai io m-am uitat dupa diametrul optim al clapetei, n-am prea gasit nimic, vraji. Difuzorul o fi ca sa traga benzina, normal, efectul Venturi, dar e o restrictie de diametrul clapetei asteia, asta ziceam io...
Hmm, astea s-ar putea compara cu aspiratorul, cumva.


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
daca gasiti acel calculator online puneti link-ul si aici....

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834






pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu-i foarte clar daca e clapeta pentru plenum la toti cilindrii, io cred c-asa-i, primul calculator imi ofera rezultatul de 2", destul de mult, as zice io.
Am intrebat si pe stf, unii chiar lucrau la niste motoare cu clapetele alea, [cenzurat]... Poate p-astea mici le pastrez pentru motorul vechi de 1,8, io stiu?
Am lucrat mai departe la corpurile de suzuchi, as zice ca iese bine, dar tre sa demontez jumatea din spate a broastei, ca sa desfac galeriile vechi.

injectie benzina ... adaptare flat4 nu-i foarte clar daca clapeta pentru plenum toti cilindrii, cred

36.7KB

Modificat de jan (acum 10 ani)


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pe urma, ma gindeam: regulatorul de presiune care-i deja pe rampa de benzina ar merita pastrat? Ar trebui sa reguleze la 3,4 bar. E mai bine pun unul reglabil sau ar merge si-asta? Chestie doar de conexiuni, alea reglabile nu-mi plac, ca se leaga cu furtunele. Sau ma complic la cap?

_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da .. bine, e o valoare aproximativa, ar fi trebuit sa ia in calcul si diametrul supapei si turatia motorului .. ideea este ca in toate turatille si la orice deschidere a clapetei viteza aerului sa ramana in regimul laminar... daca diametrul clapetei este mai mare de XX atunci la o deschidere de pana in 25 de grade (de ex) intra tot aerul necesar turatiei maxime si atunci de la 25 de grade la 90 de grade nu mai conteaza deschiderea ... daca clapeta e mai mica decat yy atunci .. se gatuie ...eu zic ca 42 e optim pentru motorul tau de 2100

pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
.. pune unul reglabil .. adaugi si un reglaj mecanic (hidraulic) la sistemul electric

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ochei, mi-am insusit . Un swirl-pot de 1 litru ar trebui sa fie de-ajuns, nu? Am niste butelii foarte bune pentru asa ceva si-as incerca sa aprofundez nitel alamirea cu tig-ul, am incercat si cu cupru, ies lucruri misto. Spre exemplu, monedele romanesti, alea galbui (de 5000?) sint chiar de alama, pui niste dopuri grozave cu alea, doar treci cu brenner-ul pe-acolo...

Apoi, in loc de cop-uri de motoreta ar merge si unele de 1,8 T, nu? Daca tot folosim switch-ul ala de care vorbiram mai devreme de la 1,8 T... Dar nu stiu, astea or intra pe o bujie normala sau trebuie ceva mai subtirel? Adica asta-i valabil si pentru alea de moto.

Modificat de jan (acum 10 ani)


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
astazi am luat la mana un pic calculatorul cu edis .. am mici probleme .. cum ar fi cablurile  de PIP si SAW .. am pus un cablu cu doua fire ecranat si am observat o faza - la turatii peste 2500rpm calculatorul se oprea .. am pus osciloscopul pe pip si am observat ca semnalul saw se inducea in cablul pip .. ceea ce facea ca la turatii mari sa dea erori .. asa ca voi schimba cablul cu doua ecranate fiecare ca sa nu mai existe inductie parazita, ar trebui sa calculez si un condensator

pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai asa ceva o fi si la megajoltu-ala? N-am mai incercat sa-i fac nimic, om mai vedea...

Intre timp, am pus de proba galeriile mai scurte si e ok, am mai cistigat si cite 2 cm in latime pe fiecare parte, sint ceva mai adunate. Deci corpurile de clapeta-s aproape gata, ce sa mai... o dam de gard.

injectie benzina ... adaptare flat4 pai asa ceva n-am mai incercat sa-i fac nimic, mai timp, pus

52.4KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Proba la alimentarea cu benzina, i-am dat 6 bari si nu s-a petrecut nimic rau, sudurile au iesit etanse, injectoarele scuipa, regulatorul functioneaza (n-am reusit sa-nteleg cum merge un regulator de-asta, e complet ilogic), ba chiar reduce presiunea cu juma de bar cind da de vacuum, vasul are un litru, plus filtrele, e rezerva de benzina acolo ca sa depasesti un tren .
Ce nu-mi place - pompa avea o supapa la iesire, n-am mai folosit armatura in care era supapa si nu stiu sigur daca circuitul intre pompa si injectoare trebuie sa ramina sub presiune sau e ok asa, ma gindesc sa nu se "dezamorseze" cumva stind? N-ar avea cum, dar io stiu?
Da, cu toate ca pompa parea ca are o supapa d-asta si in ea, de fapt se dezamorseaza cind sta. Nu-i nimic, supapa asta se gaseste si de pus pe furtun.

injectie benzina ... adaptare flat4 proba benzina, i-am dat bari s-a petrecut nimic rau, sudurile

49.1KB

Modificat de jan (acum 10 ani)


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Cozi de porc...

injectie benzina ... adaptare flat4 cozi porc...

39.4KB


_______________________________________


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1 ... 6 7 8 9  

Mergi la